متن درخواست کمک از کمیته امداد

اگر میخواهید از جایی مثل کمیته امداد درخواست مساعدت مالی برای مسائل مختلفی مثل ازدواج، خرید جهیزیه، بیماری یا هزینه های تحصیلی نمایید، باید به فکر متن ها و جملاتی خاص باشید. در این متن ها باید به صورت رسمی، مودبانه و محترمانه درخواست تان را مطرح کنید تا امکان پاسخ به درخواست تان زیاد بشود.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی برای درخواست کمک مالی از کمیته امداد تهیه کرده ایم که شما را به خواندن آنها دعوت میکنیم. همراه ام باشید.

جملات درخواست کمک از کمیته امداد برای ازدواج

با سلام خدمت مدیریت محترم کمیته امداد شهر/شهرستان .....، بنده ..... هستم و در شرف ازدواج می باشم. همانطور که می دانید هزینه های ازدواج برای یک جوان که تازه می خواهد وارد بازار کار شده و کسب و کار خودش را آغاز نماید کمی سخت و دشوار است. از آنجا که نمی توانم از پس هزینه های شروع زندگی مشترکم بر بیایم تصمیم گرفتم تا به خدمت شما نامه بنویسم که اگر امکان پذیر است به بنده در شروع ازدواجم کمک کنید تا بتوانم به شکلی مناسب و آبرومندانه ازدواج کرده و به سر زندگی خانه و زندگی ام بروم.

************

عرض درود خدمت ریاست محترم کمیته امداد شهر .....، بنده ..... هستم، جوانی در شرف ازدواج که از بدهکاری های زیادی برخوردار است. متاسفانه ای بدهکاری ها چنان بنده را تحت فشار گذاشته اند که نمی توانم از پس هزینه های ازدواج خود بر بیایم. خدمت شما نامه نوشتم که اگر امکان پذیر است شما به بنده مساعدت کنید و با کمک مالی تان کار کنید که بتوانم به سر خانه و زندگی ام بروم. با تشکر از شما که با کمک به جوانان به آنها در ساختن مسیر آینده و زندگی شان کمک می کنید.

************

ضمن عرض درود و خداقوت به ریاست محترم کمیته امداد شهر ..... بنده ..... هستم که قصد دارم به زودی ازدواج کنم اما متاسفانه مسئله ای وجود دارد که مرا در مورد این تصمیم کمی مردد می کند و آن هم مشکلات و دغدغه های مالی ام است. خدمت شما نامه نوشتم تا اگر امکان پذیر است مرا در شروع ازدواجم یاری نمایید و با مساعدت مالی تان کاری کنید که بتوانم از پس هزینه های ازدواجم بر بیایم. با تشکر بی نهایت از شما بزرگوار.

************

ضمن درود خدمت ریاست کمیته امداد .....، بنده ..... ساکن شهر ..... به شماره ملی ..... می باشم و آدرس محل سکونت بنده نیز ..... است. بنده در ر، ازدواج می باشم اما متاسفانه مشکلاتی مانند بیکاری و بی پولی به سراغم آمده اند که هر دوی اینها سدی بزرگ برای ازدواج هستند. خواستم از شما درخواست کنم که اگر امکان پذیر است مرا مساعدت کنید تا این سد ها را از بین ببرم و به سنت حسنه ازدواج عمل نمایم. با نهایت تشکر از شما.

************

سلام و خسته نباشید به مدیریت محترم کمیته امداد .....، بنده ..... می باشم و مدتی است که تصمیم به ازدواج گرفته ام. متاسفانه با شرایط مالی ای که دارم ازدواج کمی برایم سخت و دشوار است. با پیش بینی ای که کرده ام با این شرایط مالی اگر بخواهم واقعا ازدواج کنم باید تا چند سال باید زیر بار بدهکاری های مختلف بروم به همین جهت خدمت شما نامه نوشتم که اگر امکان پذیر است مرا در این مشکل همراهی بفرمایید و کاری کنید که بتوانم از پس هزینه های ازدواجم بر بیایم. تشکر از شما.

جملات درخواست کمک از کمیته امداد برای خرید وسایل منزل و جهیزیه

ضمن عرض خسته نباشید به مدیریت محترم کمیته امداد، بنده ..... هستم و مدتی است که تصمیم به ازدواج گرفته ام اما متاسفانه جهیزیه ام کامل نیست و خانواده ام هم نمی توانند از پس هزینه های جهیزیه بنده بر بیایند. این در صورتی است که خودم هم کار میکند و با وجود کار کردن باز هم نمی توانم از پس هزینه های مربوط به جهیزیه ام بر بیایم. خدمت شما نامه نوشتم که اگر امکان دارد به بنده که دختری دم بخت هستم کمک کنید تا بتوانم جهیزیه ام را کامل کنم. با تشکر از شما.

************

مدیریت محترم کمیته امداد شهر .....، سلام، امیدوارم که حالتان خوب باشد. بنده نیاز به خرید لوازم و وسایل ضروری منزل دارم اما نمی توانم به دلیل مشکلات مالی ام آنها را تهیه کنم. این مسئله در کیفیت زندگی بنده تاثیر بسیار نامطلوبی گذاشته تا حدی که واقعا به مشکلات جدی بسیاری برخورده ام. خدمتتان نامه نوشتم که اگر امکان دارد به بنده مساعدت کنید و کمکم کنید تا بتوانم از پس هزینه های خرید این وسایل بر بیایم. تشکر از شما بزرگوار که حامی و همراه افرادی مثل من می شوید که مشکلات مالی نتوانند در زندگی ما را از پا در بیاورد.

************

ضمن درود خدمت مدیریت محترم کمیته امداد، خواستم از حضورتان درخواست کنم که اگر امکان دارد به بنده کمک کنید که بتوانم از پس هزینه های خرید جهیزیه برای دخترم بر بیایم. متاسفانه قیمت وسایل خانه امروزه سرسام آور شده و به مقدار خیلی زیادی بالا رفته و همین مسئله باعث می شود که من نتوانم خیلی از وسایل را برای دخترم تهیه کنم. از آنجا که به زودی قرار است دخترم به خانه بخت برود پس از شما تقاضا میکنم تا با پرداخت مبلغی وام به من کمک کنید که بتوانم وسایل را تهیه کنم. با تشکر از شما بزرگوار.

************

ضمن درود خدمت مدیریت کمیته امداد شهر .....، امیدوارم که حالتان خوب باشد، متاسفانه هزینه های سرسام آور خرید جهیزیه برای دخترم کاری کرده که بنده به هیچ وجه حال خوب را احساس نکنم. این هزینه ها واقعا سرسام آور هستند و برای کسی مثل من که از قشر ضعیف جامعه است واقعا کمر شکن است. اگر امکان دارد به بنده یاری و مساعدت بفرمایید تا بتوانم جهیزیه دخترم را تهیه کنم و او را به خانه بخت بفرستم. از شما تشکر میکنم که به درخواست من توجه می کنید، سپاس از شما بزرگوار.

************

مدیریت محترم کمیته امداد .....، امیدوارم که حالتان خوب باشد، بنده جوانی هستم در شرف ازدواج و با خانواده ای که از توان مالی بسیار کمی برخوردار است. متاسفانه مدت ها از عقد بنده با همسرم می گذرد اما من هنوز نتوانسته ام جهیزیه ام را به طور کامل تهیه کنم و راهی خانه بخت شوم. خدمت شما نامه نوشتم که اگر امکان دارد شما مرا در این مشکل همراهی بفرمایید و کاری کنید که بتوانم هزینه های جهیزیه را پرداخت نمایم. شما می توانید این کار را به صورت وام انجام دهید تا من در اقساط مختلف بدهی ام را به کمیته پرداخت نمایم.

جملات درخواست کمک از کمیته امداد برای بیماری

ضمن درود به مدیریت کمیته امداد شهر ..... آقای/خانم .....، بنده ..... هستم و بستر بیماری می باشم. متاسفانه بیماری بنده روز به روز بیشتر و بیشتر می شود و هر روز که می گذرد در وجودم ریشه ای تر می شود. اگر نتوانم به زودی آن را از بین ببرم قطعا تمام وجود مرا در بر خواهد گرفت و مرا از پا در خواهد آورد. خدمت شما نامه نوشتم که اگر امکان پذیر است با مساعدت مالی کاری کنید که بتوانم از پس هزینه های بیماری ام بر بیایم و به موقع برای درمان اقدام کنم. با سپاس از شما.

************

ضمن سلام و خسته نباشید به مدیریت کمیته امداد شهر .....، بنده از بیماری ..... رنج می برم و همانطور که می دانید اگر این بیماری به زودی درمان نشود می تواند حتی باعث مرگ بنده شود. از آنجا که خودم امکان پرداخت هزینه های بیماری ام را نداشتم و این هزینه ها واقعا برایم کمرشکن بودند خدمت تان نامه نوشتم که اگر امکان دارد شما مرا یاری کنید که بتوانم هزینه ها را پرداخت کنم و در معرض معالجه و درمان قرار بگیریم. سپاس از شما بزرگوار که مرا در برابر این بیماری تنها نمی گذارید.

************

ضمن درود خدمت مدیریت کمیته امداد شهر .....، خواستم با این نامه از حضورتان درخواست مساعدت مالی نمایم. قطعا اگر خود می توانستم از پس هزینه هایم بر بیایم هرگز نامه ای به شما نمی دادم و می گذاشتم که به نیازمندان واقعی کمک شود اما من واقعا اکنون به مبلغی پول نیاز دارم که بتوانم از پس هزینه های بیماری ام بر بیایم. بیماری بنده شدت یافته و هزینه های درمان آن سرسام آور است به قدری که واقعا در برابر آنها کمرم خم شده. اگر امکان دارد یاری ام کنید و مرا در این مشکل تنها نگذارید. سپاس از شما.

************

با سلام به مدیریت کمیته امداد شهر .....، امیدوارم که حالتان خوب باشد. چقدر خوب میشد اگر بیماری و مشکل جسمی یا روحی وجود نداشت اما متاسفانه در دنیایی که زندگی میکنیم بیماری ها سر به فلک می کشند و یکی از همین بیماری که ..... نام دارد به جان من افتاده که از بخت بدم نیاز به هزینه های بسیار برای درمان دارد. واقعا در برابر هزینه های درمانی این بیماری کم آورده ام برای همین خدمت تان نامه نوشتم که اگر امکان پذیر است مرا مساعدت نمایید. با تشکر از شما.

************

با سلام خدمت مدیریت محترم کمیته امداد، بنده ..... به کد ملی ..... هستم که در بیمارستان بستری شده ام. متاسفانه به دلیل مشکلات مالی به زودی بیمارستان هم عذر بنده را خواهد خواست و این در صورتی است که حتما باید بیست و چهار ساعته تحت نظر پزشک باشم. این نامه را خدمت شما نوشتم که اگر امکان پذیر است مرا مساعدت کنید که بتوانم از پس هزینه های بیمارستان و بیماری ام بر بیایم. این هزینه ها سر به فلک می کشند و بنده هم متاسفانه از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستم که بتوانم هزینه ها را پرداخت نمایم.

جملات درخواست کمک از کمیته امداد برای هزینه های تحصیلی

ضمن عرض درود خدمت مدیریت کمیته امداد، خواستم بگویم که بنده جوانی هستم که در حال تحصیل می باشد و تحصیل برای او نیازمند پرداخت هزینه های بسیاری است. تا به اینجا توانستم خودم از پس هزینه ها بر بیایم اما متاسفانه پس از این پرداخت هزینه های تحصیلی واقعا برایم کمرشکن است و حتی با وجود کار هم نمی توانم از پس این هزینه ها بر بیایم. رشته تحصیلی بنده به گونه ایست که اگر آن را ادامه بدهم قطعا خواهم توانست آینده درخشانی هم برای خود و هم برای کشورم بسازم پس میخواهم که مرا همراهی کنید و مساعدت کنید که مبادا به دلیل مشکلات مالی مجبور به ترک تحصیل شوم. سپاس از شما.

************

سلام و عرض خدا قوت به مدیریت محترم کمیته امداد شهر .....، واقعا اگر مشکلی نداشتم خدمت شما نامه ای هم نمی نوشتم اما چه کنم که مشکلاتم سر به فلک کشیده اند و یکی از مهمترین آنها مشکل مربوط به پرداخت هزینه های تحصیلی ام است. من نمی توانم دیگر از پس این هزینه ها بر بیایم چرا که هر ترم مجبور می شوم مبلغ بسیار زیادی چه برای جزوات و چه برای شهریه دانشگاه پرداخت کنم. خواستم از حضورتان درخواست نمایم که اگر امکان دارد کمک کنید که بتوانم از پس هزینه های پیش رویم بر بیایم. تشکر از شما که می دانم در مشکلاتم همراهی ام می کنید.

************

ضمن عرض درود به مدیریت محترم کمیته امداد شهر .....، بنده ..... هستم و در دانشگاه ..... مشغول به درس خواندن می باشم. هم اکنون مشکلات مالی بسیاری به سراغم آمده اند و همین مشکلات مالی منجر می شوند که نتوانم از پس هزینه های تحصیلی ام بربیایم. این در صورتی است که در اواسط راه تحصیل هستم و اگر تحصیل را کنار بگذارم واقعا بخشی زیادی از عمرم به معنای واقعی تل، شده است. از شما درخواست میکنم که اگر امکان دارد کمکم کنید که این اتفاق نیفتد و من بتوانم هزینه های تحصیلی ام را بپردازم. سپاس از شما.

************

با سلام به مدیریت محترم کمیته امداد، بنده در رشته تحصیلی ..... درس می خوانم و دانشجوی دانشگاه ..... هستم. متاسفانه آنقدر مشکلات زندگی به بنده فشار آورده که مجبور شدم به شما نامه بنویسم و از حضورتان درخواست کمک کنم. یکی از مشکلات زندگی من هزینه های تحصیلی ام است که سر به فلک کشیده و بنده هیچ جوره نمی توانم راهی برای پرداخت آنها جز درخواست مساعدت از شما پیدا کنم. لطفا اگر امکان دارد به بنده یاری نمایید که بتوانم از پس هزینه های تحصیلی ام بربیایم. تشکر از شما.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه ببینید :

نمونه متن درخواست وام از کمیته امداد

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری

نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی

متن درخواست کمک از امام جمعه

متن درخواست وام از بهزیستی


32 نظر

  1. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    شوهرم معتاداست ده میلیون پول پیش دادم برجی یک میلیون کرایه میدهم کرایه سه برج عقب افتاده صاحب خانه جوابم کرده خانه پیدا نمیکنم دوتا بچه دارم شما قسم میدهم کمکم کنید شوهرم راه اشتباه رفته من با دوتا بچه نمیتوانم از زندگی خیلی خسته شدم

  2. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    باسلام جناب آقای رعیس کمیته امداد امام خمینی ره از تون در خواست وام دارم صاحب خونه جوابم کرده هیچ پولی ندارم بهم کمک کنید بتونم وام بگیرمدو فرزند دارم با پولی که دارم یک اتاق هم نمیتوانم بگیرم

  3. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولنمنم د سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولنمنم د سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    با سلام جناب اقارعیس کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش هستم از تون در خواست فرش تلویزیون دارم برای کرایه خانه عقب افتاده بود فروختم دو تا بچه دارم شما قسم میدهم کمکم کنید ده میلیون پول پیش دادم برجی یک میلیون کرایه میدهم کرایه سه برج عقب افتاده صاحب خانه جوابم کرده خانه پیدا نمیکنم دوتا بچه دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم

  4. مینامیناsays:

    سلام تازه عروسم کمک لازم دارم جهزیه رو نمیتونیم تهیه کنیم شیبهای مادرمم ۶٠میلیونه شوهرمم حقوقش کمه

  5. خالد سعیدی سرنجیانهخالد سعیدی سرنجیانهsays:

    سلام من۵1سال سن دارم مریض اعصاب و روان هستم وتحت درمان هستم کل وسایل منزلم یا بدردنمیخورد یامردم بهمون دادن.این موضوع منو بشدت عذاب میده. تمنا دارم کمکم کنید اجرتان با خدا

  6. فیض الله کریمیفیض الله کریمیsays:

    باسلام و درود به ریاست محترم کمیته امداد و دست اندرکاران محترم با سلام عرض ادب خدمت شما بزرگواران اینجانب فیض الله کریمی ساکن شیراز فرزند سرمست به شماره ملی ۲۳۹۰۷۴۹۵۵۹۳به استحضار میرساند که اینجانب. کارگر روز مزدی با درآمد پایین خودو همسرم بیمار دارای دو فرزند دختر درمنزل گلنگی فاقد امکانات رفاهی بهداشتی مستاجر می‌باشم با توجه به بیماری همسر وخودم هزینه درمان ودارو دخترانم از ادامه تحصیل انصراف داده‌اند منزل که دران می‌باشیم با توجه به قدمت ساخت بالا دیوار و سقف آن روی دخترانم آوار میشود با توجه به شماره ملی داده شده اینجانب گونه پشتیبانی ندارم بدون هیچ امکانات وتا کنون از طریق هیچ ارگان دولتی وغیره پشتیبان نشده ام پدر مادر اینجانب وهمیسرم هم ففقیر وقتی دست بوده آند در خط فقر و ما فرزندانش زیر خط فقر می‌باشیم اینجانب اجازه تحقیق برای برسی را داده‌ام لطفاً خواهشن عنایت بفرمایید به داد ما برسید و را که صاحب همین خونه کلنگی حذف کوبیدن منزلش را دارد. واز لحاظ قانونی یکماه اجازه تخلیه منزلش را دارد لطفاً خواهشن تحقیقات بفرماید به داد ما برسید . شماره تماس۰۹۱۷۸۰۲۱۶۸۳ با احترام

  7. مجید اسدیمجید اسدیsays:

    سلام‌شمارا بخدا‌کمک‌مالی نیازمندم09021259401

  8. شیرین محمدیشیرین محمدیsays:

    با سلام ودرود خدمت رئیس کمیته امداد امام خمینی من از شما درخواست کمک دارم من خودم سه تا بچه مدرسه ای دارم خودم کار میکنم ولی مزدم کمه و زندگی رو نمیتونم بچرخانم شوهرم با من زندگی می‌کند ولی خرج و لباس و دکتر و دوام و از بچه هاشو نمیده اجاره نشین هم هستیم شوهرم با من دعوا میکنه و میگه نمیتونم تا زنده باشم خرج تونو بدم خودتون کار کنید خیلی تو سختی زندگی می‌کنیم کمکم کنید باتشکر

  9. گل اندام نوروزیگل اندام نوروزیsays:

    باسلام خدمت رییس کمیته با احترام فراوان من مدد جوی کمیته امداد هستم من قالی ولباسشویی وابگرمکن احتیاج دارم از شما خواهشمندم که رسیدگی کنید

  10. صغرا جوهریصغرا جوهریsays:

    با سلام خدمت رئیس کمیته بنده درخواست کمک از شما را دارد من پدرم کمیته ای بوده و بخاطر ثبت نشدن اسمم تو سیستم من کمیته ای نبودم و خودم هیچ اطلاحی نداشتم و هیچ جهیزیه از کمیته به من نرسیده و جدا زندگی میکنم و نیاز ب وسائل دارم با تشکر

  11. اکرم امیریاکرم امیریsays:

    سلام من سر پرست خانوادم ک با پسرم زندگی می کنم ک پدرش فوت شده ی هفته بیکارم ..برا چکاب قلب پسرم باید برم ولی چون هزینه بالا و بیمه نیستم نمی تونم برم و شرمنده پسر ۱۳ سالم هستم ..بگید باید چیکار کنم می گن کمیه ولی ماهانه ۵۰۰ میدن ..کمک معیشتی ب بقیه میدن ولی مگن شما دو نفری ب شما نمیرسه خار بار منظورمه خداای این انصافه بگین من ک هیچ حمایت کننده ی ندارم چ خاکی بسرم کنم هاااا

  12. حمیده حسینیحمیده حسینیsays:

    باعرض سلام وخسته نباشید به ریاست محترم کمیته امداد اینجانب حمیده حسینی تحت پوشش کمیته امدادم وداری عریض تنگی نخاع میباشم که باعمل کردن پلاتین گذاشته ام وحالا قادربه کارخانه نیستم لذاازریاست محترم تقاضی یک عددماشین لباس شویی دارم که باکمک به من باری ازروی دوشم بردارید لذاازشما تقاضی دارم باتشکرازریاست محترم کمیته امدا

  13. محمدسعید سلطانیمحمدسعید سلطانیsays:

    مدیریت محترم کمیته امداد شهر .....، سلام، امیدوارم که حالتان خوب باشد. بنده نیاز به خرید لوازم و وسایل ضروری منزل دارم اما نمی توانم به دلیل مشکلات مالی ام آنها را تهیه کنم. این مسئله در کیفیت زندگی بنده تاثیر بسیار نامطلوبی گذاشته تا حدی که واقعا به مشکلات جدی بسیاری برخورده ام. خدمتتان نامه نوشتم که اگر امکان دارد به بنده مساعدت کنید و کمکم کنید تا بتوانم از پس هزینه های خرید این وسایل بر بیایم. تشکر از شما بزرگوار که حامی و همراه افرادی مثل من می شوید که مشکلات مالی نتوانند در زندگی ما را از پا در بیاورد.

  14. سمیه علیزادهسمیه علیزادهsays:

    باسلام و عرض ادب خدمت رئیس کمیته امداد من پول پیش خونه ندارم غیراز 8میلیون بیشتر ندارم ممنونم کمکم کنید ساحب خونه م حکم تخلیه داد60379974858429350کد ملی 3750267170

  15. امین شهیکی رادامین شهیکی رادsays:

    سلام دورد و خسته نباشید به ریاست محترام کمیته امداد مادرم مدجو کمیته امداد هست ولی خونه ای برا زندگی کردن نداره نه لوازمی مثل یخچال یا کولر یا تلویزیون هیچی نداره به کمیته شهرستان مراجعه کردیم ولی کسی جواب مو نداد وض مالی خودمم ندارم به مادرم کمکم خواهشا ب مادرم کمک کنید اینم شماره تماسمه ۰۹۱۳۳۴۴۸۰۷۶

  16. خانم مخانم مsays:

    سلام خسته نباشید بیمه نداریم همسرم کارگر هست مستاجرم برای کمک خرج میخوام چرخ بخرم توان خرید نداریم دارای دو فرزند که یکیش امسال مدرسه قراره بره متاسفانه چشمش ضعیف نیاز به عینک داره لطفا حمایتم کنید در صورت نیاز دوست داشتید بیاید تحقیق عاجزانه ازتون کمک میخوام 6104337677911834 شماره تماس09135591702

  17. سمیراممتحنسمیراممتحنsays:

    اینجانب خانم ۳۵ ساله مطلقه که حضانت فرزندم به عهده من هست خانه اجاره ای پدرم زندگی میکنم هیچ جا بهم وامی داده نمیشه که بتونم یه ماشین بخرم تا دراسنپ کار کنم وخرج زندگیمو دربیارم تورو خدا بهم کمک کنید حتی تو هزینه مدرسه بچم موندم پدرم ناراحتی قلبی داره باطری تو قلبشه مادرم مریضه عاجزانه بهم کمک کنید ۰۹۹۳۲۰۹۹۲۶۷

  18. فرزاد عبدالهیفرزاد عبدالهیsays:

    نامه: باعرض سلام و ادب واحترام به استحضار میرسانم اینجانب فرزاد عبدالهی فرزند خدایار به شماره ملی۱۹۶۰۳۲۶۱۷۱ساکن شهرستان الیگودرز (استان لرستان)کارگر فصلی میباشم و چندین ماه میباشد که بیکار هستم و در منزل پدری زندگی میکنم و تنها راه معیشت اینجانب از طریق یارانه میباشد و از انجا که همسر بنده دارای بیماری شدید ام اس میباشد و تحت پوشش هیچ بیمه و ارگانی نمیباشیم و کاملا شواهد ومدارک پزشکی نیز موجود میباشدو هزینه های دارو و درمان بسیار سرسام اور میباشد و از حیطه ی اینجانب به دور میباشد و واقعا زندگی برایم به دشواری و سختی میگذرد لذا از شما عاجزانه خواهشمندم تقاضا دارم باتسهیلات بانکی کم بهره اینجانب را مورد لطف و عنایت قراردهید.لطف وسایه ی شما مستدام باد. باتقدیم احترام فرزاد عبدالهی

  19. وحید عباسیوحید عباسیsays:

    سلام بر ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی ره من یک جوان کارگر هستم که تازه ازدواج کردم مشکل مالی دارم تورو خدا کمکم کنین حتی دوبار خاستم خودکشی کنم منتظر جوابتون هستم 09189289087

  20. محمود 63سالهمحمود 63سالهsays:

    باسلام واحترام خدمت شما تقاضای کرده بودم درست برسی بوده که قرارشده خبری بدهید ولی هیچ خبری نیست از شما مسولین محترم تقاضا رسیدگی دارم باور کنید ما چشم براه هستیم باتشکر ازشما

  21. مجید محمدیمجید محمدیsays:

    سلام وعرض ادب بخدمت رییس محترم کمیته امداد کل کشور بنده مجیدمحمدی48 ساله ومعلول (قطع کامل پای چپ) فردی فقیروبی بضاعت،تحت پوشش کمیته امداد وباوجوددوپسر12_9 ساله ومحصل و باوجودهزاران مشکلات مالی وگرفتاری سرپرستی خانواده4نفری را برعهده دارم باتوجه به اینکه جهت خرید پای مصنوعی مبلغ30میلیون تومان پول نیاز مبرم را دارم لطفاً مساعدت مالی بلاعوض مرحمت فرمایند درصورت عدم مساعدت مالی چاره ای جز فروختن کلیه خود ندارم باتقدیم احترام مجیدمحمدی موبایل09148074947تلفن041425804 شماره ملی1728888360 استان آذربایجان شرقی شهرستان شبستر بخش تسوج روستای غلمانسرای

  22. هادي رضائیهادي رضائیsays:

    باسلام وعرض ادب خدمت ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی من هادي رضائی باکد ملی ۰۹۴۰۹۵۸۹۰۲ که دارای معلولیت شدید اعصاب وروان می‌باشم وپایراستم شکسته وکلی قرض وقسط دارم وعاشقانه خواهشمندم بامساعدت مالی این حقیر موافقت فرمایید ۵۸۹۴۶۳۱۵۷۵۷۰۹۶۶۲ باتشکر اجرکم عندالله ومن الله توفیق تلفن ۰۹۱۰۵۷۷۵۳۶۶

  23. مینا‌کاکاخانیمینا‌کاکاخانیsays:

    باعرض‌سلام وادب‌به‌ریاست‌کمیته‌امدادامام‌خمینی‌اینجانب‌مینا‌کاکاخانیازشما درخواست‌کمک‌میخام‌برای‌لوازم‌خانگی‌‌فرش‌وتلویزیون‌لباسشویی‌وغیره‌‌خواهش‌میکنم‌کمک‌کنید09908904934

  24. داود فتحیداود فتحیsays:

    با سلام و عرض ادب من چهل ساله از هشترود دروصع بدی زندگی می کنیم ولی کمیته امداد به بهانه پایان خدمت مارا حذف کردند پس خانواده من چی مگر ما ایرانی نیستیم ممنون

  25. مرتضی رحیمیمرتضی رحیمیsays:

    با سلام خدمت ریاست محترم کمیته امداد این بنده حقیر ۳۷ سالمه سال ۹۷ حین خرید خانه ازم کلاهبرداری شد و تمام دارایم را بردند الان هم با دوتا بچه کوچک درگیر صاحب خانه هستم اگر امکان دارد این پدر رو شرمنده کودکانش نکنید و مبلغی رو به عنوان کمک مالی به این بنده عنایت بفرمایید انشالله در سرای آخرت در کنار اباعبدالله الحسین روزی بخورید با تشکر یا علی مدد

  26. سمیراایزانلوسمیراایزانلوsays:

    سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکاران کمیته ی امام خمینی (ره) استان تهران اینجانب سمیراایزانلوفرزندغلامرضااز شهرستان گنبدگاووس اول ازهمه پیشاپیش سال نورو ب شما و همه ی همکاران گرامی تون تبریک میگم من الان چندساله ک تنهام ومستاجرم وتنهایی دارم خرج خودمودرمیارم وواقعادیگ خسته شدم خرجاخیلی رفته بالاونمیتونم ازپسش بربیام هنوزسنی هم ندارم ازتون خواهش میکنم یه کمکی بمن بکنین دیگ واقعا نمیتونم قوالنامه روبردم کمیته ی اینجااجتره خونه رو هنوزندادن من نمیدونم چکارکنم واقعاتون نون شبم موندم ازتون درخواست کمک میکنم محض رضای خدا دست این بنده ی حقیرروبگیرین ممنونم ازهمتون سایه اتون کم نشه ازسرمون

  27. محسن شریفیمحسن شریفیsays:

    بادرودفراوان ..من یه پدری هستم با سه فرزند ..خونه اجاره ای با پیش پرداخت پنجاه ملییون وماهانه دو نیم ملیون تومان خودم بچه طلاق هستم واز حمایت پدر ومادر محروم ماندم همسرم بیماری تشنج داره ماهیانه دو ملییون هزینه داروهاش میشه خودم دیسک کمر گرفتم کار سنگین نمیتونم انجام بدم ..تو رو خدا هزینه سه تا بچه زن مریض پول بیمه که حالا پانزدا سال خودم دارم خالی میکنم ..شماره ..۰۹۱۶۴۰۶۶۶۵۳ شماره خودمه تو رو خدا کمکم کنید خجالت بچه هام رو نکشم ممنون میشم ..

  28. ستاره گودرزیستاره گودرزیsays:

    سلام من ستاره گودرزی اهل اصفهان هستم ۶ماهه پدر و که تمام برنامه ها فیلتر شد کارم خوابید در حد توانتان کمک کنید برای ارسال مدارک تو واتساپ پیام بدید من خاک زیر پای شما بزرگان هستم عاجزانه درخواست کمک دارم تمام زندگیم رو برای درمانش فروختم و الان دارم پیش عموی پیرم زندگی میکنم به دادم برسید جان عزیزانتون اگر دارید کوتاهی نکنید رسیدم محک فاکتور آمبولانس رو نشان میدم بهتون بر می‌گردانم خودم عضو کمیته امداد هستم بهم گفتن اگر برای درمان خودم میخواستم وام میدادن ولی جگر گوشم داره تشنج میکنه به دادم برسید شوهرم هم ۲ماهه پیش سکته مغزی کرده مثل گوشت لخت افتاده من رو از حمایتتون به نصیب نکنید۶۰۳۷۹۹۸۲۳۲۸۵۶۴۰۰ستاره گودرزی منتظر کمک های مالی شما ملت ایران هستم ۱۲ملیون میگیرم ۲۲ برمیگردونم من کنیز ملت بزرگ ایران هستم با آرزو سلامتی و شفاعت عاجل برای بیماران سرطانی راستی رفتم پیشم آقای احد عظیم زاده با چایی که روی سرم ریخت ازم پذیرایی کرد تمام پوست سرم تاول زد اگر آدم خیر می‌شناسید بهم معرفی کنید ۰۹۰۵۹۸۵۵۳۹۳ برای ارسال مدارک تو واتساپ پیام بدید من خاک زیر پای شما بزرگان هستم عاجزانه درخواست کمک دارم خودم حقوق بگیر هستم

  29. محمد تقی غفوریمحمد تقی غفوریsays:

    سلام اقای بختیاری بنده تا ماه دی ۱۴۰۱ مددجوی کمیته امداد م ۱۴ بودم من ۳ بیماری صعب العلاج دارم سیروز کبدی شدید شکستگی مهره ۹ کمرم و اعصاب وروان دوقطبی شدید دارم پارسال بد لیل اینکه همسرم شاغل شده جهت کمک به هزینه های گران بیماری من پرونده ام را بستند وهر چه اشک ریختم که من ۵۵ سال سن دارم روکاری نمیتوانم بکنم بیرونم کردند ودل شکسته برگشتم نمیدانم چه باید بکنم ازشما خواهش میکنم کمکم کنید ودستور باز کردن پروندهام را صادر بفرماعید چون شدیدا گرفتارم وبیداری شدیدا امانم را بریده بجان امام حسین کمکم کنید با تشکر م ح غفوری م ۱۴ کمیته امداد

  30. اسکندرجعفریاسکندرجعفریsays:

    بسمه تعالی. ریاست محترم کمیته امداد سلام علیکم..بنده درحال حاضر بامادر پیر وهمسرم در یکی ازروستاهای زنجان زندگی میکنیم وفعلا بیکاروهمسرم رونددرمان ناباروری رو ادامه میدهد. متاسفانه پنج ماهی هست که کارت امداد ولایت مارو قطع کردن نمیدانم چرا ولی تنهاروزنه امید وپشتوانه زندگی مابود شمارا به امیر المومنین امیر قسم دستور بدید باز بشه. من ومادرم وهمسرم چشم انتظار مساعدت شما هستیم وسلام. تلفن. 09193455230

  31. بهرام نوبهاربهرام نوبهارsays:

    بنام خالق زمین و آسمان بنام خالق انس و جنس وافرینده انسان.بنده جوانی۳۵ساله هستم که از وقتی چشم به دنیا نهادم روز خوش شود آرزو برام تو این زندگی ولی بازم شکرش را به جا اوردم بنده به دلیل مصرف گرتون هر دو لگن جلوی پاهام سیاه شوده وگسی را ندارم جز خدا تا کمکم کند بروم عمل؟مادرم از وقتی من به دنیا آمدم بیماری اعصاب وروان داشت و ۳۰ساله تو تیمارستان زندگی می‌کنه و کسی و هم بجز من ندارد و پدرم هم آدمی الکلی معتاد و عیاش هست و که تا به امروز ۳تا زن گرفته و هر ۳ را طلاق داده و از هر کدوم بچه ای و بدبخت کرده خانواده پدرم هم نه به خدا ایمان دارند نه به آخرت یا به خاطره خدا کمکم کنید یا دعا کنید خدا هرچه زودتر این عمر باقی مانده ام به پایان برسد تا منم طمع راحت نفس کشیدن و بفهمم

  32. معصومه حسین پورمعصومه حسین پورsays:

    ضمن درود خدمت مدیریت محترم کمیته امداد، خواستم از حضورتان درخواست کنم که اگر امکان دارد به بنده کمک کنید که بتوانم از پس هزینه های خرید جهیزیه برای دخترم بر بیایم. متاسفانه قیمت وسایل خانه امروزه سرسام آور شده و به مقدار خیلی زیادی بالا رفته و همین مسئله باعث می شود که من نتوانم خیلی از وسایل را برای دخترم تهیه کنم. از آنجا که به زودی قرار است دخترم به خانه بخت برود پس از شما تقاضا میکنم تا با پرداخت مبلغی وام به من کمک کنید که بتوانم وسایل را تهیه کنم. با تشکر از شما بزرگوار. ************