نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی

وام خوداشتغالی کمکی بزرگ به افرادی است که دوست دارند کسب و کاری که می پسندند را اجرایی کرده و از طریق آن به کسب درآمد بپردازند میکند. برای تهیه این وام باید به سراغ مراکز و مجموعه هایی روید که شرایط پرداخت آن را دارند. همچنین شما نیازمند به متنی اداری هستید تا درخواست خود را به آن ها ذکر کنید.

در این مطلب انواع متن های اداری برای وام خود اشتغالی را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا با توجه به کسب و کارتان یکی از آنها را انتخاب و به مجموعه ای که میخواهید از طریق آن وام را دریافت کنید ارائه نمایید. توجه کنید که در جای خالی باید اطلاعاتی که نیاز است را پر کنید. در ادامه همراه ما باشید.

جملات درخواست وام خوداشتغالی

با سلام خدمت ریاست محترم مجموعه ..... بنده ..... هستم و نسبت به شروع کسب و کاری خانگی اقدام نموده و اکنون با گذشت چندین ماه و افزایش مشتریان نیازمند گسترش آن می باشم. به همین جهت از شما درخواست وامی به اندازه ..... تومان را دارم. با گسترش این نوع کسب و کار نیاز مبرم مردم و اهالی منطقه ..... به محصول/خدمات ..... به صورت کامل رفع میگردد. علل و مستندات این موضوع را در ادامه خدمت تان ذکر خواهم کرد. لطفا با بررسی مدارکی که در پیوست این نامه است هر چه سریعتر شرایط بنده را بررسی نموده و در صورت امکان نسبت به پرداخت وام خود اشتغالی اقدام کنید. در انتها لازم به ذکر است که بگویم ضمانت باز پرداخت وام را به صورت ..... به شما خواهم داد.

***************************

با درود و احترام خدمت ..... بنده ..... و ساکن استان ..... هستم. همانطور که می دانید سوغات این استان ..... است و با ایجاد کسب و کارهایی در همین بستر می تواند سوغات این شهر را به صورت عمده تولید و به سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر هم صادر نمود. به همین جهت به فکر ایجاد کسب و کار ..... هستم تا به این وسیله سوغات استان مان را بیش از پیش تولید و عرضه نمایم. برای این کار نیازمند وامی به اندازه ..... تومان هستم که ممنون میشوم این مساعدت را برای بنده انجام داده و با شرایط من موافقت کنید.

***************************

..... محترم سلام بنده ..... هستم. در طی مدت ها تجربه ای که در زمینه ..... کسب نموده ام اکنون تصمیم دارم که در همین زمینه کسب و کاری را به وجود آورم و از دانش خود برای پیشرفت و پویایی کشورم استفاده نمایم. منتهی برای شروع نیازمند هزینه هایی بالاتر از حد توان خویش هستم و به همین جهت خدمت جنابعالی/سرکار خانم نامه ای نوشتم تا در صورت موافقت وامی به اندازه ..... تومان به بنده اعطا کنید تا به این شکل بتوانم کسب و کار خویش را آغاز کنم. بدیهی است که با موافقت در پرداخت شما را در جریان تمام روند پیش رو خواهم گذاشت.

***************************

با درود و احترام. بنده جوانی ..... ساله هستم و تصمیم به شروع کسب و کاری خانگی/گسترده را گرفته ام. از آنجا که برای شروع هر کسب و کاری نیازمند حداقل هزینه ای هست بنده نتوانستم کارهای مربوطه را انجام داده و کسب و کار خویش را به جریان بندازم. به همین جهت با نوشتن نامه ای خواستم از شما درخواست وامی به اندازه ..... تومان کنم تا با شروع این کسب و کار در درجه اول خود صاحب شغل شوم و در درجه دوم با گسترش دادن آن فرصت های شغلی متعدد برای دیگران به وجود آورم. امید است که با وام بنده موافقت نمایید. متشکرم.

***************************

عرض سلام و خدا قوت. بنده ..... هستم و مدتی است که مشغول به کار ..... می باشم. همانطور که ممکن است بدانید این کار در هر چند ماه نیازمند هزینه های مختلفی برای تهیه امکانات، سرویس دستگاها، پرداخت حقوق کارمندان/کارگردان و ... می باشد. هم اکنون به حضورتان این نامه را نوشتم تا به این واسطه بتوانم از شما درخواست وامی به مبلغ ..... تومان نمایم. این وام به جهت پرداخت هزینه های پیش رو می باشد که لیست کامل آنها را در پیوست این نامه قرار خواهم داد. ممنون می شوم که با پرداخت این وام بنده را در ادامه کسب و کارم یاری نمایید. با بازدهی و کسب سود، تمامی مبلغ وام به صورت کامل عودت داده خواهد شد.

***************************

با درود و احترام. بنده ..... هستم. قصد داشتم کارگاهی در زمینه ..... تاسیس کنم. همانطور که میدانید حتی برای شروع و راه اندازی یک کارگاه خانگی نیازمند مبلغ گزافی هستیم. به همین جهت از آنجا که من در شروع کار هستم و توان پرداخت این هزینه ها را ندارم به شما نامه ای نوشتم تا با درخواست وام توان پرداخت را در خود به وجود آورم. بدیهی است که با تاسیس کارگاه و کسب سود طبق شرایط بازپرداخت شما تمامی مبلغ گرفته شده باز پس آورده خواهد شد. ممنون می شوم که با این وام موافقت نمایید. در صورت تایید و پذیرش به صورت حضوری و یا کتباً توضیحات بیشتری در این باره داده خواهد شد.

***************************

عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه محترم ...... بنده ..... هستم و قصد تاسیس باشگاهی ..... را داشتم. تامین وسایل باشگاه و همچنین صرف وقت برای بازسازی محل آن نیازمند هزینه های متعددی است. متاسفانه در توان بنده نیست که از پس تمام این هزینه ها بر بیایم. ممنون می شوم که با پرداخت وامی به بنده یاری رسانده تا باشگاه را تاسیس نمایم. مطمئناً وجود باشگاهی ..... در منطقه ..... استان ..... ضروریست چرا که در این منطقه باشگاهی مشابه وجود ندارد/ چرا که مردم دسترسی کامل به باشگاه دیگری که همین خدمات را ارائه می دهد ندارند/ چرا که فاصله باشگاه مشابه تا ساکنین این منطقه طولانیست و زمان و توان کافی برای پیمودن مسیر برای رسیدن به باشگاه را ندارند. ضمن عرض تشکر، امیدوارم که با وام بنده موافقت کنید.

***************************

با عرض سلام خدمت شما بنده ..... هستم و سالهاست در زمینه ..... به کسب تجربه و علم اندوزی پرداخته ام. اکنون احساس میکنم که این تجربه را باید صرف جامعه کرد تا نیاز مردم به ..... رفع گردد. به همین جهت به فکر افتادم تا مراحل اولیه را برای این موضوع طی کنم. گذراندن مرحله اول نیاز به پرداخت هزینه ای به اندازه ..... تومان دارد. لطفا با پرداخت وامی به بنده این شرایط را به وجود آورید تا من در به اشتراک گذاشتن تجارب خویش برای مردم و کشورم باز نمانم. متشکرم.

***************************

ضمن سلام و عرض خدا قوت بنده ..... هستم ساکن استان ...... همانطور که میدانید پرورش ..... در استان ما صورت می گیرد اما متاسفانه تا به حال کسب و کاری به صورت دقیق به روی این موضوع متمرکز نشده و به همین جهت تصمیم گرفتم که بنده این کار را انجام دهم. مقصود من از انجام این کار این است که نیاز کامل به این محصول را برطرف نمایم. ممنون می شوم که با مساعدت مالی به بنده کمک نمایید تا بتوانم به هدف خود دست پیدا کنم. در صورت پذیرش محتوای نامه، توضیحات کامل تر ارائه داده خواهد شد. متشکرم از شما.

***************************

ضمن عرض سلام و خسته نباشید بنده ..... هستم و قصد تاسیس محلی برای پرورش ..... را داشتم. یقیناً کشور ما توانایی پرورش ..... را به دلیل ..... دارد اما متاسفانه تاکنون بستری برای انجام این کار به وجود نیامده. خواستم با یاری شما و همت خود این بستر را به وجود آورم. بنده تمامی علم لازم برای شروع کار را دارم و از شما ممنون می شوم تا با سرمایه گذاری مبلغی در این زمینه یا اعطای وامی به اندازه ..... تومان به بنده کمک کنید تا این محل را تاسیس نمایم و با گسترش آن نه تنها نیاز کشور به آن را رفع کنم بلکه موجبات صادرات آن را نیز به وجود آوردم. طرح نقشه کسب و کار به صورت کامل وجود دارد که در صورت تایید و پرداخت وام یا ارائه سرمایه خدمت مبارکتان ارائه خواهم داد.

***************************

سلام خدمت جناب آقای/سرکار خانم ...... همانطور که میدانید روز به روز تعداد زنان شاغل در کشور بیشتر و بیشتر می شود و این به دلیل همتی است که زنان کشورم از خود نشان داده اند. بنده هم شاغل هستم و در زمینه ..... فعالیت می نمایم. اما تصمیم گرفتم که این کار را با زنان دیگری هم به اشتراک بگذارم. برای رسیدن به هدفم نیازمند امکاناتی هستم اما از آنجا که به صورت کامل هزینه های تهیه این امکانات را ندارم از هدف خود بازمانده ام. ممنون میشوم که با پرداخت هزینه ای به بنده کمک کنید تا بتوانم با این وام خوداشتغالی امکانات را تهیه و هدف خود را اجرایی کنم. متشکرم.

***************************

با سلام. بنده ..... ساکن استان ..... هستم و در زمینه ..... فعالیت می کنم. مدتی است که تصمیم گرفتم کلاس هایی در همین زمینه برگزار کنم و علم خود را با دیگران به اشتراک بگذارم. تاکنون برای موسسه های مختلفی کار کرده ام اما از آنجا که سیستم این موسسات به شیوه ای که بنده می خواستم نبود تصمیم به ارائه این خدمات و تجربیات به صورت خصوصی هستم. از شما ممنون میشوم که با پرداخت وامی به بنده کمک کنید تا شرایط را مهیا کرده و زمینه به اشتراک گذاری علم خود را به دیگران مهیا نمایم. کلاس هایی که بنده برگزار میکنم تفاوت هایی با دیگر کلاس های موسسات مختلف دارد که در ادامه آن ها را ذکر خواهم نمود.

***************************

ضمن سلام و خدا قوت خدمت مدیریت محترم ...... بنده ..... هستم و در کار فروش و عرضه فعالیت می کنم. اکنون تصمیم به کارآفرینی و خوداشتغالی گرفته ام تا شرکت/مجموعه/فروشگاه خود را در همین زمینه افتتاح کنم. منتهی نیازمند تهیه محصول در این زمینه هستم. از شما ممنون می شوم که با پرداخت وامی به بنده کمک کنید تا از پس هزینه های محصولات بر بیاییم. متشکرم.


سایر مطالب پیشنهادی :

نمونه متن درخواست وام از کمیته امداد

متن درخواست وام از بهزیستی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور


6 نظر

  1. مرضیه پورعلی صومعهمرضیه پورعلی صومعهsays:

    خانم مطلقه ای هستم و برای امرار معاش کارمیکنم و نیاز به وام خوداشتغالی دارم

  2. ابراهیم فاضلیابراهیم فاضلیsays:

    باعرض سلام و خداقوتخدمت شماعرضی داشتم بنده در سال ۸۶کارگاه جوشکاری و کابینت سازی احداث کردم و در زمینه تکمیل کردن ساختمان ازنظر ساخت درب و پنجره و کابینت و کلیه اقلام فلزی فعالیت داشتم متاسفانه به خاطر نداشتن مکانی ازخودم مجبر شدم وسایلم را جمع کنم و کارگاه را تعطیل کنم از شما خواهش می کنم روی کره زمین کشور پهناور ایران قطعه ای زمین درهر استانی بدهید تا بتوانم کارگاه خود را راه اندازی کرده و فردی مفید برای جامعه و مردم خویش باشم. یا حق

  3. ابراهیم فاضلیابراهیم فاضلیsays:

    باعرض سلام و خداقوت خدمت شماعرضی داشتم بنده در سال ۸۶کارگاه جوشکاری و کابینت سازی احداث کردم و در زمینه تکمیل کردن ساختمان ازنظر ساخت درب و پنجره و کابینت و کلیه اقلام فلزی فعالیت داشتم متاسفانه به خاطر نداشتن مکانی ازخودم مجبور شدم وسایلم را جمع کرده و کارگاه را تعطیل کنم از شما خواهش می کنم روی کره زمین کشور پهناور ایران قطعه ای زمین درهر استانی بدهید تا بتوانم کارگاه خود را راه اندازی کرده و فردی مفید برای جامعه و مردم خویش باشم. یا حق

  4. مهدی احسانیفرمهدی احسانیفرsays:

    باسلام وخسته نباشید اینجانب اهل خراسان رضوی شهرستان خلیل آباد می‌باشم ازشما درخواست وام اشتغال دارم چون من بیکارم وهیچ منبع درآمدی ندارم ازشما خواهش میکنم به خواسته من رسیدگی کنید

  5. سلمان بهاگیرسلمان بهاگیرsays:

    سلام خسته نباشید شما را بخدا من برای خرید شیرآلات بهداشتی و کلید پریز برا خونم نیاز دارم بخدا بیمارم جهارتا بچه دارم که توان مالی خرید این وسایل راندارم کارگر ساده ساختمان اجاره نشین هستم شما را بخدا قسم کمکم کنید متشکر 5859831195369953

  6. احمد براهوئیاحمد براهوئیsays:

    با سلام خدمت شما بنده متاسفانه بخاطر نداشتن اطلاعات کافی و اعتماد کردن به رفیق تو زندان افتادم الان بعد سه سال رای باز هستم وبیکارم با وجود داشتن سه فرزند که دوتاش مدرسه ای هستند و اجاره خانه هم می‌دهم از شما درخواست وام اشتغال برای یک سوپر مارکت کوچک تو محلمون دارم تا شرمنده زن و بچه ام نشم