متن درخواست کمک مالی برای خیریه

یک خیریه برای اینکه بتوانید کمک های مالی خیرین را جمع آوری کنید باید فراخوان های زیادی در جاهای مختلف پخش کند. یکی از بهترین فراخوان ها قراردادن متن و جملاتی برای درخواست کمک مالی در شبکه های اجتماعی و بستر اینترنت است. یک خیریه می تواند با یک متن مناسب خیرین زیادی را به خیریه خود اضافه کند.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی در رابطه با درخواست کمک مالی برای خیریه ها تهیه کرده ایم که شما را به خواندن آنها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات درخواست کمک مالی از خیریه

خیریه ..... در جهت کمک به نیازمندان و مستضعفین از تمامی عزیزانی که امکان کمک مالی دارند درخواست می کند تا کمک های خود را به شماره حساب هایی که در ادامه ذکر می شود واریز نمایند. این کار خداپسندانه شما موجب خواهد شد تا مسئولین خیریه ما نیاز نیازمندانی که شناسایی کرده اند را رفع کنند و موجب بهبود شرایط و اوضاع آنها شوند. قطعا اگر در این وضعیت کشور دست همنوع خودتان را بگیرید یک کار خداپسندانه و بسیار زیبا انجام داده اید پس از این کار منصرف نشوید. با آرزوی اینکه دیگر هیچ نیازمندی روی این کره خاکی وجود نداشته باشد.

************

خدایا، نیاز تمام نیازمندان را پاسخ بده و مشکل گشای همه آنها باش. خدای من، هیچ انسانی را نیازمند انسانی دیگر نکن و همیشه خودت باش که نیاز او را پاسخ می دهی. اکنون ما نه به عنوان کمک کننده بلکه به عنوان دستی از دستان تو میخواهیم اقدام به عمل کنیم و به بسیاری از نیازمندان مدد برسانیم. ما را در این راه یاری فرما و کمک مان کن تا به این هدف الهی خود جامه عمل بپوشانیم. از همه بزرگوارانی که می خواهند به عنوان دستی از دستان خداوند اندکی هم که شده از مشکلات نیازمندان را برطرف کنند درخواست می شود که در این مسیر و در این هدف ما را همراهی کنند.

************

دوستان و همراهان عزیزم، خیریه ..... در نظر دارد با شروع سال تحصیلی جدید به بسیاری از دانش آموزانی که توان خرید لوازم مربوط به مدرسه و دفتر و کتاب شان را ندارند یاری و مدد برساند. در جهت این هدف ما از شما کمک و یاری می خواهیم و درخواست میکنیم تا جایی که در توان دارید کمک کنید تا نیاز بسیاری از دانش آموزان نیازمند را برطرف سازیم. هر کمک شما قطعا باعث می شود که آینده یک دانش آموز هر چند اندک هم که شده بیشتر تضمین شود و او از یک زندگی نامناسب رهایی یابد.

************

قطعا ما دوست نداریم که فرزندمان از درس و تحصیل دور بماند، اکنون کودکان زیادی هستند که به دلیل مشکلات مالی از درس و تحصیل بازمانده اند. انسان هم نوع دوست است و ما باید همنوع خودمان را هم به مانند فرزندمان دوست داشته باشیم. حال که اینگونه است به پای انسان دوستی هم که شده از تمامی بزرگواران درخواست میکنیم تا به ما یاری رسانند که بتوانیم هزینه های تحصیلی بسیاری از دانش آموزان را پرداخت نماییم.

************

بیماری چیزی نیست که به انتخاب خود انسان باشد و بسیاری از انسان ها با وجود مشکلات مالی فراوان متاسفانه درگیر بیماریهای مختلف می شوند. اکنون خیریه ..... در نظر دارد به بیماران و کسانی که مریض احوال هستند یاری و مدد برساند و برای این یاری نیازمند کمک شماست. تا هر چه در توان دارید یاری رسانید و مطمئن باشید با کمک های مالی تان قطعا خواهید توانست نزد خداوند آخرتی زیبا برای خود مهیا سازید. شما می توانید به این فراخوان کمک و یاری رساندن هم بی توجهی کنید اما فراموش نکنید که ممکن است چنین مشکلی برای خودتان هم پیش بیاید و فکر کنید که در آنجا کسی یاری رسان تان نشود، در این موقع چه احساسی به شما دست خواهد داد؟ قطعا احساس بسیار بدی! پس اگر نمی خواهید این احساس در وجود این بیماران شکل بگیرید، تا جایی که در توان دارید ممنون می شویم که کمک کنید.

************

دوستان و همراهان گرامی، خیریه ..... یک خیریه مورد اعتماد بنده است و اگر شما قصد کمک مالی دارید می توانید از طریق این خیریه کمک های تان را به دست نیازمندان برسانید. مسئولین خیریه ..... با جستجوی دقیق سعی می کند کسانی که نیاز واقعی به کمک دارند را شناسایی کند و شما با پرداخت کمک های مالی تان به این خیریه مطمئن باشید که دست آن دسته از کسانی که واقعا نیاز به کمک دارند را خواهید گرفت. با تشکر از همه شما بزرگواران.

************

عزیزان، با کمک به خیریه ..... می توانید دست نیازمندان بسیاری را بگیرید و آنها را یاری و مدد برسانید. این خیریه با کمک های متنوع خود به نیازمندان باعث می شود که آنها زندگی راحت تری داشته باشند اما یادتان باشد که این کمک ها با یاری رساندن شماست که امکان پذیرست و اگر روزی یاری و مدد شما به خیریه قطع شود کمک های آن هم به نیازمندان متاسفانه قطع خواهد شد. اگر نمی خواهید این اتفاق بیفتد به کمک این خیریه بیاید و با این کار زندگی بسیاری از نیازمندان را تامین کنید.

************

قطعا که روزی دهنده خداست و ما هیچ دخلی در سیر کردن شکم کسی نداریم اما می توانیم دستی از دستان خدا شویم و کاری کنیم که روزی به دست نیازمندان برسد. خیریه ..... قصد دارد که به کمک نیازمندان بشتابد و در این مسیر نیاز به همراهانی بسیاری دارد. شما می توانید به عنوان همراه ما در این مسیر همراهی مان کنید و با کمک های مالی تان مخارج نیازمندان را تامین کنید. این کار شما قطعا خدا پسندانه خواهد بود.

************

اگر از من بپرسند می گویم زمانی خدا واقعا به ما لبخند می زند که به هم نوع خود کمک کنیم. وقتی ببینیم که هم نوعمان در حال درد کشیدن است و به کمک او برویم خدا را از خود خشنود خواهیم کرد چرا که نشان داده ایم که ذاتی خداگونه و قلبی سرشار از مهربانی داریم. از همه شما عزیزانی که مطمئن هستیم ذات تان الهی گونه است و قلبی پر از مهربانی دارید درخواست میکنیم تا به خیریه ..... کمک کنید تا بتواند نیاز نیازمندان بیشتری را پاسخ بدهد و دست آنها را بگیرد و با کمک شما به کمک آنها برود.

************

شما می توانید با یک مبلغ اندک به خیریه ما کمک کنید تا بتوانیم نیازمندان را تامین کنیم. نیازمندانی که ما شناسایی کرده ایم در دسته های مختلفی قرار میگیرند. عده ای دانش آموزان نیازمند هستند، عده ای خانواده های بی سرپرست هستند، عده ای بیماران نیازمند هستند و ...، قطعا شما وقتی به خیریه کمک مالی می کنید برای این مبلغ شما برنامه ریزی خواهد شد و در جای درست خرج خواهد شد. اگر میخواهید یک کار خداپسندانه انجام دهید می توانید این کار را بکنید و مطمئن باشید که نتیجه اش را در زندگی خواهد دید.

************

وقتی حرف از کار خیر و خیریه پیش می آید دیگر مقدار و اندازه مهم نیست بلکه ثواب کاری که قرار است انجام دهی مهم است. حالا هم در خیریه ما لازم نیست مبالغ کلانی بدهی و یا کارهای بزرگ بکنی، همینکه شراکت داشته باشی و در کارهای خداپسندانه همراهی مان کنی کافیست. از تو دعوت میکنیم تا به خیریه ما بپیوندی و با کمک های هر چند اندکت کاری کنی که دیگر هیچ بچه ای شبها گرسنه نخوابد، هیچ بیماری با درد سر بر بالین نگذارد و هیچ سرپرستی جلوی خانواده اش شرمنده نشود.

************

کار خیر در صورتی زیباست که از ته دل و بدون هیچگونه اغراقی باشد. اگر تو کاری انجام دهی ولی آن کار از ته دل نباشد و در آن حتی اغراق و بزرگنمایی کنی این کار شاید هیچوقت مورد تایید خداوند قرار نگیرد. کار مهم است که دلی باشد پس اگر حتی هزار تومان به صورت دلی به خیریه کمک کنی این هزار تومان تاثیرش را دارد و تو به زودی نتایج مثبت این کمکت را در زندگی خواهی دید. اینها را گفتم تا بدانی اندازه کمکت مهم نیست پس هر چه در توان داری کمک کن تا در کارهای خیر سهیم باشی.

************

می خواهی به نیازمندان کمک کنی اما آنها را نمیشناسی؟ میخواهی به کسانی که بیماری دارند و اوضاع مالی خوبی ندارند کمک کنی اما نمی دانی آنها را از کجا پیدا کنی؟ میخواهی به سرپرستان خانواری کمک کنی که در تامین هزینه های زندگی شان دچار مشکل شده اند اما آدرس دقیقی از آنها نداری؟ ما در خیریه ای که داریم به صورت محرمانه تمام این نیازمندان را تشخیص می دهیم و با کمک های مردم به آنها یاری و مدد می رسانیم. تو نیز اگر میخواهی به آنها یاری رسانی می توانی این کار را به واسطه خیریه ما انجام دهی.

************

با خدمات خیریه ما شما به راحتی می توانید به نیازمندانی که نیاز به کمک شما دارند کمک و یاری برسانید. این خیریه سعی کرده نیازمندان مختلف را از سرتاسر شهر بیابد و با ثبت نام آنها به صورت دوره ای کمک هایی به آنها بکند. اکنون زمان کمک است و ما قرار است به زودی به خیلی از نیازمندان یاری برسانیم. اگر شما می خواهید در یک کار خیر شریک شوید می توانید به خیریه ما کمک کنید چرا که ما کمک های مالی تان را مستقیما به نیازمندان خواهیم رساند.

************

خیریه ..... نیازمند یاری شماست. شما می توانید با شماره حساب هایی که در ادامه قرار می دهیم به حد توان خود هر مبلغی که دوست دارید را به خیریه ما کمک کنید تا ما هم آن را به دست نیازمندان و کسانی که دچار مشکلات و گرفتاری های مالی هستند برسانیم. افراد زیادی هستند که با مشکلات و دغدغه های مالی بسیاری برخوردارند و این موضوع بر روی کیفیت زندگی شان تاثیر نامطلوبی گذاشته که ما با شناسایی شان و رساندن کمک های شما به آنها کمک شان خواهیم نمود.

************

قطعا کمک به نیازمندان یکی از زیباترین کارهاییست که مورد پسند خداست و قطعا اگر ما این کار را انجام بدهیم در ردی، بندگان شایسته ای قرار می گیریم که از کارنامه اعمال بسیار نیکو و خوبی برخوردار هستند. از همه شما بزرگواران دعوت می کنیم تا در یک کار خداپسندانه شرکت کنید. شما می توانید هر اندازه که دوست دارید به خیریه ما کمک کنید و مطمئن باشید که ما مبالغی که شما می پردازید را مستقیما به دست نیازمندان واقعی و آنهایی که به معنای واقعی به آن پول نیاز دارند خواهیم رساند. با تشکر از شما عزیزانی که به خیریه ما اعتماد دارید.

************

خیریه ما با چندین سال سابقه کاری توانسته به همه خیرین این تضمین را بدهد که مبلغی که به آن پرداخت میکنند به صورت تمام و کمال به دست نیازمندان حقیقی خواهد رسید. اکنون شما هم می توانید جزو خیرین خیریه ما باشید. مهم نیست ماهیانه چقدر می پردازید، همینکه نام تان در ردی، خیرین قرار دارد و هر ماه به اندازه توان خود مبلغی می پردازید کافیست تا ثواب این کار بزرگ و خداپسندانه برای تان ثبت بشود. اگر قصد دارید جزو خیرین ما شوید هم اکنون زمانش فرا رسیده.

************

برای کار خیر می بایست که از یکدیگر سبقت بگیریم. اکنون خیریه ..... در نظر دارد تا با کمک های مردمی به جمعی از نیازمندان و مستضعفان یاری برساند. هر کدام از شما بزرگواران که توان کمک مالی دارید می توانید با خیریه ما ارتباط برقرار کنید تا شیوه پرداخت کمک ها و رساندن مبالغ به دست نیازمندان را به صورت کامل با شما در میان بگذاریم. باور کنید که این یک کار خداپسندانه و نیکوست و یقینا این کارتان جایگاه بزرگ و رفیعی نزد پروردگار خواهد داشت.

************

ضمن عرض درود به تمام خیرین محترم، اکنون می خواهیم با کمک های مالی شما مدرسه ای در منطقه ..... بسازیم. هر کدام از شما که می توانید کمک کنیم بسم الله. یقین داشته باشید که این کار شما نزد خداوند از پاداش و اجر بسیاری برخوردار خواهد بود. شما یک کار بزرگ و خداپسندانه قرار است انجام دهید، شما قرار است آینده چندین و چند دانش اموز را تضمین کنید پس باور کنید که این کار از سوی خدا بی جواب نخواهد ماند و قطعا شما کارما و بازخوردش را در زندگی خواهید دید.

************

با تشکر از شما که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر پیشنهاد، انتقاد یا نظری دارید می توانید آن را از بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید. خوش حال می شویم که نظر شما را هم در مورد این مطلب بدانیم.


در ادامه تماشا کنید :

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

جملات زیبا برای کمک به نیازمندان

نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری

نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی

متن درخواست کمک از امام جمعه


27 نظر

  1. بنده خدابنده خداsays:

    مادری هستم با دو فرزند که به خاطر بی سرپرستی در پترک چادر زده بودم تا یک اتاق بدون پول پیش با ماهی چهارصد تهیه کردم بدون وسایل سه ماه بیشتر از قرار دادم نمونده دیسک کمر دارم نمیتونم کار کنم دوبار به علت کار سنگین شکمم دچار فتق ناف شده جراحی کردم اگه نتونم جایی پیدا کنم اواره خیابونا میشم به خاطر رضای خدا کمکم کنید دخترم پانزده سالس وپسرم یازده نیازمند کمک شمام دوباره پارک برگردم بچه هام اسیب میبینن به خاطر امام زمان یه پول پیش میخوام کمکم کنید این شمارمه بیاین تحقیق یا هر چی فقط به دادم برسید ۰۹۰۳۳۵۱۴۸۸۹

  2. عزت اللهعزت اللهsays:

    سلام نام ما عزت الله هسته یک از فامیل های بسیار غریب و نیاز مندن هستم . پدر و مادر ما پیر و میریض هسته سرپرست خانه خود ما هستم ما کراهههچی کار میکنم همو هچ چری ما نه میشه خانه کرایی میشنم بسیار وضعیت اقتصادی ما خراب هسته . اگر چیزی کمک از دست شما میشه لطفا به کمک کند خداواند خیر نصیب تان کند تشکر ...

  3. حسن پورحسن پورsays:

    سلام وعرض ادب و قبولی طاعات دوستان گلم پسر بچه دوساله ای برای پیوند کبد احتیاج به مهربانی شماداره وضعیت مالی خوبی ندارن والان این پسر اعزام شده به شیراز اگه کسی در توانش هست کمک کنه تا دل مامانش شاد بشه شاید که بتونیم با کمک های ناچیزمون جون این بچه نجات پیدا کنه من این خانواده رو میشناسم واقعا احتیاج به مهربانی و لطف شما دارن هرکسی در توانش هست بسم الله... ۶۰۳۷۹۹۸۱۷۶۰۶۰۷۸۷ بنام غلامعلی حسن پور

  4. حسن عبدیحسن عبدیsays:

    فر‌وش کلیه گروه خونی o+به خاطر خدا وپیغمبر احتیاجم هرکی بود درخدمتم تماس 09182430547

  5. رضابروتیرضابروتیsays:

    سلام احتیاج به کمک مالی دارم وضع مالیم خرابه زنم حامله است کمک کنید خواهش میکنم 6037697531868609

  6. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    زنم، خیلی مریضه ندارم ببرمش دکتر هیچی ندارم ببرمش بیمارستان سوم مهرهم نوبتی کرمان بیمارستان افضلی پور برای عمل داره دومیلیون اساس خونه ام فروختم بقیش ندارم بدم هرکه کمکم کنه راه دوری نمیره جان یک مادر به کمکهای شمابستگی داره دردمیکشه زنم گناه داره هیچی ندارم ببرمش بیمارستان منتظرتم بهزیستی کمیته همه جا رفتم بهم کمک نکردن فرمانداری هم رفتم کمک نکردن زنم پدرومادرش توزلزله بم ازدست داده جز من کسی رونداره توروخدانذارین بچهام یتیم بشن کمکم کنید خیرین هرچه درتوان دارن ازهزارتمن تاهرچه دارین دعاتون میکنم جان یک مادر به کمکهای شمابستگی داره دردمیکشه زنم گناه داره هیچی ندارم ببرمش بیمارستان ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۴۵۷۷۶۲۳اسماعیل اویش کوهشاهی تورو خدا توروجان عزیزترین کست که دوستش داری مردانگی کن بهم کمک کنید عاجزانه ازتون میخوام زنم خیلی مریضه کمکم کنید ببرمش بیمارستان

  7. ارزو نیک بینارزو نیک بینsays:

    سلام به خیرین امام رضامن یه خانم خانه دار هستم و سرپرست دوتابچه یتیم درآمدم فقط یارانه وکمیته امداد لطفاکمکم کنید برای پسرم که موتورسازی یادگرفته یه مغازه کوچیک اجاره کنم وایسته کارکنه خرجمون دربیاددرحیاط خونه پوسیده شده بسته نمیشه خیلی میترسم به دادمون برسید

  8. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    زنم، خیلی مریضه ندارم ببرمش دکتر بیمارستان ۲۳مهرنوبت عمل دربیمارستان افضلی پور کرمان برای عمل داره دردمیکشه زنم گناه داره هیچی ندارم ببرمش بیمارستان ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۷۱۸۰۷۶۱اسماعیل اویش کوهشاهی توروخداپاسخم وفقط بدین منتظرم توروخدازنم داره دردمیکشه بهزیستی کمیته همه جا رفتم بهم کمک نکردن فرمانداری هم رفتم کمک نکردن زنم پدرومادرش توزلزله بم ازدست داده جز من کسی رونداره توروخدانذارین بچهام یتیم بشن کمکم کنید

  9. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    زنم، خیلی مریضه ندارم ببرمش دکتر بیمارستان افضلی پور برای عمل داره دردمیکشه زنم گناه داره هیچی ندارم بهزیستی کمیته همه جا رفتم بهم کمک نکردن فرمانداری هم رفتم کمک نکردن زنم پدرومادرش توزلزله بم ازدست داده جز من کسی رونداره توروخدانذارین بچهام یتیم بشن کمکم کنید خیرین هرچه درتوان دارن ازهزارتمن تاهرچه دارین دعاتون میکنم دوباره۲۷مهردکترنوبت دادم برم زنم بستری کنم زنم عمل نشه میمیره بچهام یتیم میشن ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۷۱۸۰۷۶۱اسماعیل اویش کوهشاهی توروخداپاسخم وفقط بدین منتظرم توروخدازنم داره دردمیکشه

  10. هادي رضائیهادي رضائیsays:

    باسلام وادب خدمت خیر محترم من هادي رضائی باکد ملی ۰۹۴۰۹۵۸۹۰۲کهدارای معلولیت شدید اعصاب وروان می‌باشم وکلی قرض دارم وعاشقانه خواهشمندم ک بامساعدت مالی این حقیر موافقت فرمایید باتشکر کارت ۵۸۹۴۶۳۱۵۷۵۷۰۹۶۶۲تلفن ۰۹۱۰۵۷۷۵۳۶۶اجرکم عندالله ومن الله توفیق

  11. شهین قادربیگیشهین قادربیگیsays:

    سلام من شوهرم دیابت داره روزی ۳بار انسولین میزنه همش تشنج میکنه توانای کارکردن نداره ویه دختر دارم که نخوردوخوراک خوبی داره نه پوشیدنی افسرده شده اجاره نشینم تورو خدا کمکم کنید ۰۹۱۸۷۴۳۵۲۴۸

  12. شهین قادربیگیشهین قادربیگیsays:

    سلام من شوهرم دیابت داره روزی ۳بار انسولین میزنه همش تشنج میکنه توانای کارکردن نداره ویه دختر دارم که نخوردوخوراک خوبی داره نه پوشیدنی افسرده شده اجاره نشینم تورو خدا کمکم کنید ۰۹۱۸۷۴۳۵۲۴۸

  13. شهین قادربیگیشهین قادربیگیsays:

    سلام من شوهرم دیابت داره روزی ۳بار انسولین میزنه همش تشنج میکنه توانای کارکردن نداره ویه دختر دارم که نخوردوخوراک خوبی داره نه پوشیدنی افسرده شده اجاره نشینم تورو خدا کمکم کنید ۰۹۱۸۷۴۳۵۲۴۸

  14. صفرعلی پاشایصفرعلی پاشایsays:

    من بیماری صعبل علاج دارم اتروز اسم دیابت دیسک کمر معلولیت زهنی معلولیت جسمی قضوف پاهایم باید ویلچر بخرم بهزیستی نخرید ۵سال عضوبهزیستی هستم سهام عدالت نداریم ۴بار بیمارستان اعصاب روان بستری شدم ۹۸سکته کردم ۴۰روز فیزترآبی رفتم خوب نشدم بدنم بیحس هست نمیتوانم سرکار بروم پروستات بد خیم دارم ۴۰ملیون برای مسکن ملی میخواهم ۳متر کابینت برای آشپز خانه مخواهم خانه سی متری دارم مال زنم هست

  15. صفرعلی پاشایصفرعلی پاشایsays:

    ۳فرزند دم بخت دارم پول باشد پسرم۲۴ سالش زن مخواهد خجالت میکشم از شما عزیزان تقاضای کمک میخواهم هر چی دادید خواهش میکنم کمک کنید برنج ندارم خانه خالی شده هست ۳ متر کابینت برای اوپن آشپز خانه مخواهم زنم مریض هست دخترم طلاق گرفته شوهرش زن دیگری گرفته بود ۶سال دخترم پیش من هست ۰۹۱۲۶۵۱۲۲۳۲ ۰۹۱۰۳۵۲۸۷۸۲۱

  16. لیلا صالحیلیلا صالحیsays:

    سلام من فردی از این جامعه هستم که نیازمند کمک وحمایت هستم‌ ایا به این پیام جواب داده میشه یانه نمیدونم مدت ۴ ساله بیمارم نارسایی قلبی دارم باید جراحی وتعویض دریچه انجام بدم مدارکم موجوده من اول به خدا بعد به کمک شما عزیزان خیر نیازمندم هزینه این جراحی رو ندارم ۳۰ساله مستاجر هستیم ودرامد همسرم فقط کفاف ۴ میلیون کرایه خونه روباید بده ۴۰میلیون هزینه عمل رانمیتونم پرداخت کنم کسی روهم ندارم من از شما خواهش میکنم لطف کنید ومن وخانوادم از کرم خودتون خوشحال کنید خداوند به شما اجر ببخشه ۵۸۹۲۱۰۱۳۹۹۰۹۱۱۵۲ممنون

  17. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.مادر یک نوزاد شش ماهه هستم..خواهش میکنم اگه در توانتون هست برای رضای خدا برای شیرخشک بچم برای نیازهای درمانی کودکم کمکم کنید.دستمون خالیه وضع مالیمون خوب نیست خدا خیرتون بده خدا رفتگانتون رو بیامرزه 6037697520625994 عباسپور هرچقدر درتوانتون هست کمکم کنید خدا عزیزای شمارو حفظ کنه

  18. خانم نصاریخانم نصاریsays:

    سلام واحترام خدمت خیرین محترم زنی ۳۰ ساله هستم بادوفرزند همسرم ۶ ماهه که مارو ترک کرده تحت پوشش هیچ نهادی هم نیستیم اگه امکانش هست به من وبچه هام کمک کنید

  19. محمد رضا هزارهمحمد رضا هزارهsays:

    سلااام پدر یه دختر13هستم که دچار بیماری اسکولیوز .یا همون انحراف شدید ستون فقرات دچار شده .به خاطر انحراف شدید ستون فقراتش .40درصد ریه وتنفسش از بین رفته وباید سریعا جراحی شود .وهزینه ی جراحیش بسیار سنگین گفتن دکترا .وبنده وضعییت مالی خیلی بدی دارم وخودم هم از قسمت مچ دست که به خاطر پوکی استخوان شدید دچار مشکل شدم ونمیتونم درست کار کنم .وتوان مخارج وهزینه ی درمان دخترم رو ندارم اگر سریعا دخترم عمل نشه کل ریه وتنفسش از بین میره .اول از خدا ودوم از خیرین خدا جو درخواست کمک دارم .تا جون دخترم رو نجات بدن .امیدوارم خدا سلامتی و برکت بدن به زندگیتون .09191968646...6037998159461903محمدرضا هزاره

  20. محمدرضامحمدرضاsays:

    سلام واحترام خدمت خیرین محترم زمینی دارم میخوام داخلش خونه بسازم ازمستاجری نجات پیداکنم.. بزرگواری میکنید حمایتم کنیدیاعلی0358252018008

  21. مینوفتوحیمینوفتوحیsays:

    خدامرگتون بده کمکم کنیدگناه دارما پول لازمم

  22. شهنازسعیدیشهنازسعیدیsays:

    سلام لطفن به خانمی که بخاطر کهولت وشکستگی کمر بیمار وخانه نشین ودردزیادمیکشه ودودختر بیمار یکی عقب مانده ذهنی ویکی هم سرطان داره واقعن شرایط سختی دارند کمک کنید واقعن نیازمندن 5894631164666828 زهرا درضمن زهرا خانم شفا یافته امام رضا وخادم افتخاری شده نذر خیلیها بهش شده وقبول شده چون تشنج ودستش فلج بود وذهنی مشکل داشت الان شفا یافته کمک به این شخص هرکی کرده برای رضای خداتا بحال دست خالی ازدرگاه خدا نبوده

  23. سامان حمیدهسامان حمیدهsays:

    بنده یه فرد معلولم یه کمکی بهم کنید ثواب داره 5894631121730550 سامان حمیده

  24. سامان حمیدهسامان حمیدهsays:

    بنده معلولیت جسمانی شدید دارم عمل جراحی زانو میخوام انجام بدم پول ندارم کمکم کنید ممنون میشم 5894631121730550 آقا سامان حمیده

  25. سوالی زردکوهیسوالی زردکوهیsays:

    من هم یک. مرد 44 سالم و دارای 4 فرزند پسر به دختر ما در در خانه گلی وقدیمی وترک خورده و خشتی و گلی وقدیمی وترک خورده است ناظر کمیته امداد امام خمینی شهر مان را برای بازدید بردیم ولی جواب خوبی ندادت به خاطر خدا کمکم کنید تا جلوی بچه‌ها شرمنده نشویم و میترسم بقرانبیفتدرویمانشمارابه خدا قسم می دم به دوستی خداوند متعال به من کمک کنید تا جلوی بچه‌ها شرمنده نشویم خانم زندگی را ترک کرده

  26. ابراهیم جوکارابراهیم جوکارsays:

    بسم الله ارحمن رحیم سلام روزبخیر خدمت مردم میرسانم من از خیریه میخاهم یک کمکی به مدرسه مون کنید ما 130دانش اموز هستیم و هیچی نداریم سرویس بهداشتی ما خراب هست و نه تور والیبال داریم نه توپ داریم اصلا ما هیچی نداریم و اگر میشه یه کمکی به ما کنید ما لازم به این تجزایت داریم اگر میشه یه کمکی به من کنید

  27. میلاد جهانمیلاد جهانsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید این جانب سید میلاد جهان فردی هستم معلول با دو برادر معلول و پدری نیز معلول و از کار افتاده.این جانب دارای همسر و فرزندی3ساله هستم که کاملا بیکار و از کار افتاده هستم و در خانه اجاره ای زندگی میکنم بخاطر بیکاریم نمیتونم به موقع کرایه منزل را بدهم الان 4 ماهه که کرایه نداده ام دوسال پیش که خونه اجاره کردم قول نامه رو بردم بهزیستی که کمکم کنن ولی تا الان هیچ کمکی بهم نشده شمارو به روح پاک حاج قاسم کمکم کنید براب ازدواج وام ازدواج را گرفتم ولی به زور به جان بچه ام فروختن یخچال و اساس خونه ام قسطش را میدهم.خیلی در فقر هستم بخاطر بیکاری و بی پولیم همسرم میخواد طلاق بگیره بخدا با اسرار فامیل تا الان طلاق نگرفته شما رو به امام حسین قسم کمکم کنید یه حقوق ماهیانه بهم بدین که بتونم زندگی ام را نجات بدم.چندبار نامه نوشتم به شما ولی شما به بهزیستی میفرستادین بهزیستی هم جوابی نگرفتم من از خود شما کمک میخوام نه نهاد بهزیستی درخواست زیادی نیست شما رو به قران کمکم کنید.6393461056861483میلاد جهان