متن درخواست افزایش حقوق از مدیرعامل

اگر به دنبال درخواست افزایش حقوق از مدیرعامل خود هستید در ابتدا بهتر است که چند نمونه متن درخواست افزایش حقوق بخوانید تا بدانید که دقیقا چه باید بگویید. همچنین اگر نمیخواهید متنی متفاوت بنویسید شما می توانید از همان متن ها هم استفاده کنید و درخواست افزایش حقوق تان را به مدیرعامل بدهید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات متنوعی برای درخواست افزایش حقوق از مدیرعامل تهیه کرده ایم که شما را به خواندن آنها دعوت میکنیم.

جملات برای درخواست افزایش حقوق از مدیرعامل

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیرعامل محترم شرکت فلان بنده فلانی هستم و با سمت فلان در شرکت شما مشغول به فعالیت می باشم. بنده به مدت فلان ماه/سال است که در این شرکت مشغول به کار بوده ام و تاکنون احساس میکنم که توانسته ام توانایی های خود را به شما به اثبات برسانم به همین جهت از آنجا که از میزان حقوقی که به بنده پرداخت می شود رضایت چندانی ندارم از شما درخواست میکنم که حقوق بنده را افزایش بدهید. با نهایت سپاس و تشکر از شما بزرگوار.

************

با سلام خدمت مدیرعامل محترم و عزیز شرکت فلان، بنده فلانی هستم و با عنوان شغلی فلان نزد مجموعه شما مشغول به کار می باشم. بنده از کار خود بسیار راضی هستم و از اینکه در مجموعه شما مشغول به فعالیتم بسیار خرسندم اما متاسفانه حقوق و مزایایی که برای من در این کار در نظر گرفته شده آنچنان مورد رضایت نیست و نمی تواند پاسخگوی هزینه های بنده و خرج و مخارجم بشود به همین دلیل از شما میخواهم که با درخواست افزایش حقوق بنده موافقت به عمل آورید. با سپاس و تشکر.

************

ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت مدیرعامل محترم، بنده فلانی هستم و با عنوان شغلی فلان در مجموعه شما مشغول به کار می باشم. مدتی است که می خواستم موضوعی را با شما مطرح کنم و اکنون زمانش سر رسیده. متاسفانه با وجود اینکه شغلی که دارم را بسیار دوست دارم و از فعالیت در مجموعه شما بسیار خرسندم اما نمی توانم با حقوقی که دریافت میکنم از پس مخارج بر بیایم به همین جهت خدمت شما نامه نوشتم تا با درخواست افزایش حقوق من موافقت به عمل آورید. با نهایت تشکر از شما بزرگواری که همیشه به فکر کارمندان و کارکنان مجموعه خود هستید.

************

ضمن درود و خسته نباشید خدمت مدیرعامل عزیز، بنده فلانی هستم و قطعا بارها مرا در مجموعه دیده اید که مشغول به کار بوده ام. مدت کاری من در این مجموعه بسیار زیاد است اما متاسفانه با وجود اینکه زمان زیادی است که در مجموعه شما فعالیت میکنم افزایش حقوقی نداشته ام یا اگر داشته ام به مقدار چشمگیری نبوده است. اکنون خدمت شما نامه نوشتم که اگر امکان پذیر است و شرایطش وجود دارد با درخواست افزایش حقوق من موافقت به عمل آورید چرا که این میزان حقوق دیگر کفایتی نمی کند.

************

با عرض درود و خسته نباشید خدمت مدیرعامل عزیز شرکت فلان، بنده فلانی هستم و خدمت شما نامه نوشتم که اگر امکان دارد حقوق بنده را هم افزایش بدهید. از شروع سال جدید حقوق بسیاری از کارکنان افزایش یافته اما متاسفانه حقوق من تغییری نکرده است و به همین جهت خدمت تان نامه نوشتم تا این موضوع را به شما اطلاع رسانی کنم. می دانم که لطف و عنایت شما شامل حال بنده هم خواهد شد و حقوق من هم افزایش پیدا خواهد کرد چرا که بنده هم به مانند سایر کارکنان بازخورد کاری خوبی داشته ام و تا به حال در سابقه کاری بنده در مجموعه شما خلل یا ایرادی مشاهده نشده است.

************

با سلام خدمت مدیرعامل عزیز شرکت فلان، بنده فلانی هستم و یکی از کارکنان شرکت شما می باشم. با شروع سال جدید شما هم شروع به افزایش حقوق بسیاری از کارکنان کردیدو حقوق درصد بیشتری از کارکنان شرکت را افزایش دادید اما متاسفانه در میزان حقوق من تغییری به وجود نیامده و هیچ افزایشی نداشته است. از آنجا که با شروع سال خرج و مخارج هم بیشتر می شود و هزینه ها هم افزایش می یابد از شما درخواست می کنم که در صورت صلاحدید حقوق بنده را هم افزایش بدهید. با تشکر از شما.

************

با سلام خدمت مدیرعامل محترم شرکت فلان، اول از همه خوشحالی خود را از اینکه در شرکت شما و مجموعه ای که راه اندازی کرده اید مشغول به کار هستم ابراز می کنم و بعد از آن خواستم خدمت تان عارض شوم که مدتی است شروع به افزایش حقوق کارمندان شرکت کرده اید و حقوق آنها افزایش یافته اما متاسفانه حقوق من افزایش نیافته است و این در صورتی است که حقوق اکنونم هم نمی تواند کفاف زندگی ام را بدهد. از شما درخواست میکنم که در صورت امکان حقوق من را افزایش بدهید. با نهایت تشکر و سپاس از شما بزرگوار.

************

با سلام خدمت مدیرعامل عزیز شرکت فلان، بنده فلانی هستم و در شرکت شما فعالیت میکنم. بنده از تاریخ فلان تا تاریخ فلان در شرکت شما مشغول به کار هستم و در این مدت صادقانه هر آنچه در چنته داشتم را رو کردم تا بتوانم بهترین کارایی را برای شرکت شما داشته باشم. اکنون خدمت شما نامه ای نوشته ام تا از شما درخواست کنم به جهت دلگرمی بنده و به جهت افزایش انگیزه اگر امکان دارد حقوقم را افزایش بدهید چرا که این میزان حقوق واقعا کفاف زندگی را نمی دهد و نمی تواند تاثیر آنچنانی در بهبود کیفیت زندگی بنده داشته باشد.

************

با سلام خدمت مدیرعامل عزیز مجموعه فلان، بنده فلانی کارمند مجموعه شما می باشم و از تاریخ فلان تا فلان در شرکت شما مشغول به کار هستم. بنده در طول مدت همکاری ام با شما سعی کرده ام که نهایت صداقت را به خرج دهم و با پشتکار فراوان نسبت به انجام مسئولیتی که به من سپرده اید کوتاهی نکنم. مدتیست که میخواستم موضوعی را با شما مطرح کنم و آن هم موضوع افزایش حقوق است. متاسفانه با این میزان حقوقی که اکنون از شرکت دریافت میکنم نمی توانم به درستی از پس هزینه ها و مخارج زندگی بر بیایم به همین جهت خدمت شما نامه نوشتم تا در صورت امکان با درخواست افزایش حقوق من موافقت به عمل آورید.

************

با نهایت درود خدمت مدیرعامل محترم، من به مقام محترم تان نامه نوشتم تا موضوعی را با شما مطرح کنم. همانطور که میدانید بنده مدت بسیاریست که کارمند مجموعه شما بوده ام و قطعا در این مدت توانسته اید به پشتکار و مسئولیت پذیری بنده در این شرکت پی ببرید. از اینجا که من ارائه بهترین عملکرد را وظیفه خود میدانم و همیشه سعی کرده ام به بهترین روش در مجموعه تان فعالیت کنم هیچوقت شکایتی از سوی شما نداشته ام. این ها را خدمتتان عارض شدم تا در انتها بگویم که بنده از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستم و این میزان حقوق متاسفانه کمکی به بنده و معیشت من نمی کند پس اگر امکان دارد به پای سابقه کاری خوبم هم که شده با درخواست افزایش حقوقم موافقت به عمل بیاورید. با نهایت تشکر و سپاس از شما بزرگواری که می دانم به فکر کارمندان و کارکنان شرکت خود هستید و همواره در تلاشید که رضایت آنها را از کار در مجموعه به ارمغان بیاورید.

************

مدیرعامل محترم مجموعه فلان، در ابتدا از توجه شما به کارکنان و کارمندان مجموعه بسیار متشکرم. در این نامه قصد داشتم از شما درخواست افزایش حقوق نمایم چرا که همانطور که میدانید از سال جدید حقوق کارکنان و کارمندان افزایش یافته است اما متاسفانه این اتفاق هنوز در مجموعه ما رخ نداده. لطفا هر چه سریعتر نسبت به افزایش حقوق اقدام نمایید چرا که با این حجم از مخارج و هزینه های زندگی این مقدار حقوقی که اکنون دارم واقعا کفاف نمی کند. با نهایت سپاس از ما بزرگوار برای عمل به درخواست بنده.

************

با عرض سلام و خسته نباشید به مدیرعامل بزرگوار و محترم که در مدت همکاری که با مجموعه داشتم و دارم برای کم نگذاشته و همواره به شیوه های مختلف به بنده کمک نموده تا بتوانم از پس مسائل مختلف زندگی و معیشتی بر بیایم و در محیط کار هم سختی زیادی را احساس نکنم. جناب آقای/سرکار خانم ..... بنده این بار هم برای شما زحمتی داشتم و آن هم درخواست افزایش حقوق بود. لطفا اگر امکان پذیر است با این درخواست من موافقت به عمل آورید چرا که ..... (جای خالی دلیل افزایش حقوق ذکر شود).

************

با عرض درود و خسته نباشید به مدیرعامل شرکت فلان، از اینکه در این مجموعه و نزد شما خدمتگزاری میکنم بسیار خرسند و خوشحالم. شما لطف و محبت زیادی در حق بنده و دیگر کارکنان داشته اید و هنوز هم دارید و این لطف و محبت های شما بوده که باعث شده ما این چنین عاشق کاری که انجام میدهیم بشویم. این بار هم خواستم که لطفی به من و سایر کارکنان بکنید و آن هم افزایش حقوق است. همانطور که می دانید حقوق اکنون مان مربوط به سال پیش است و قانون کار برای امسال تفاوت پیدا کرده است پس اگر امکان پذیر است هر چه سریعتر با درخواستی که در این نامه به شما داده شد موافقت به عمل آورید. متشکرم.

************

مدیرعامل محترم شرکت فلان، بارها درخواست افزایش حقوق داده ایم اما به آن توجهی نشده و این بار هم طبق معمول درخواست می دهیم و امیدواریم که این دفعه با درخواست مان موافقت به عمل آورده شود. باور کنید که مخارج و هزینه های زندگی هر یک از ما بسیار بیشتر از حقوقی است که در اینجا دریافت میکنم و هیچ کدام از ما از حقوقی که میگیریم رضایتی نداریم. فقط کافیست به پای حرف تک تک کارکنان تان بنشینید تا متوجه این موضوع بشوید. لطفا با افزایش حقوق ما موافقت به عمل آورید. سپاس.

************

مدیرعامل عزیز و محترم، عرض درود خدمت شما بزرگوار. با وجود اینکه شما مدیرعامل این شرکت هستید ولی حتم دارم که به خوبی از مشکلات کارکنان و کارمندان تان با خبر هستید و نیازی نیست که کسی آن ها را تشریح کند. فقط خواستم بگویم که مهمترین مشکل اکنون کارکنان شما مسئله حقوق شان است که به هیچ وجه هم مثل کوچکی نیست. این میزان حقوق به هیچ وجه زندگی هیچ کدام از ما که هر کدام صاحب یک خانواده هستیم و خانواده ای را تامین می کنیم کفاف نمی دهد. لطفا هر چه سریعتر با درخواست افزایش حقوق ما موافقت به عمل آورید. با نهایت سپاس از شما بزرگوار.

************

مدیرعامل محترم شرکت فلان، آقای/خانم فلانی، برای آخرین بار از شما درخواست افزایش حقوق می کنیم. اگر این بار با درخواست ما موافقت به عمل آورید که بسیار هم از شما متشکریم اما اگر چنین کاری نکردید همه ما کارکنان دست به دست هم می دهیم و کار را متوقف میکنیم تا این اتفاق رخ بدهد. یقینا خود شما هم متوجه هستید که این مقدار حقوق به هیچ وجه کفاف زندگی یک نفر را هم نمی دهد چه برسد به مایی که خانواده تشکیل داده ایم. از شما تقاضا می کنیم که هر چه سریعتر حقوق ما را افزایش بدهید.

************

مدیرعامل عزیز مجموعه فلان، اگر درخواست ما غیر منطقی و خارج از قانون کار بود به هیچ وجه آن را مطرح نمی کردیم اما متاسفانه میزان حقوقی دریافتی مان بسیار اندک است و با قانون کار هم تطابقی ندارد. لطفا به درخواست ما توجه نمایید و هر چه سریعتر نسبت به افزایش حقوق ما اقدام کنید. باور بفرمایید که ما هم علاقه ای نداریم به اینکه روی شما فشاری بیاید یا دچار آزار و اذیت بشوید اما به ما هم فشار آمده و امیدواریم که شما این را درک کنید. سپاس از شما.

************

مدیرعامل عزیز شرکت .....، خدا را شکر که شرکت در امسال سود خیلی خوبی داد و توانستید باعث رشد و شکوفایی بهتر شرکت بشوید. در کنار این رشد و شکوفایی خواستم از شما درخواست کنم که اگر امکان دارد برای افزایش روحیه و انگیزه کارکنان تان هم که شده افزایش حقوق بدهید و حقوق ما را بیشتر کنید. این درخواست ما در ابتدا به خاطر مشکلات شدیدیست که هر یک در زندگی داریم و بعد هم به خاطر رشد و شکوفایی شرکت است که همه ما شاهد آن هستیم. با نهایت سپاس از شما بزرگوار.

************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر پیشنهاد، انتقاد یا نظری دارید خوشحال می شویم که آن را از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن تشکر کارمند از مدیرعامل

نمونه متن درخواست وام از شرکت

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

متن درخواست کمک از امام جمعه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...