متن زیبا برای وضعیت واتساپ درباره خدا

خدا در هر کاری حکمتی دارد و در پایان این حکمت یقینا رحمتی برای تو خواهد داشت. فقط کافیست به حکمت خدا امید و ایمان داشته باشی و در راه و مسیر زندگی کوتاه نیایی. هر وقت که این کار کردی و با عشق به خدا در مسیرت ماندی و کوتاه نیامدی، آن موقع است که کم کم به پیروزی نزدیک خواهی شد.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با خدا برای وضعیت واتساپ تهیه کرده ایم که شما را به خواندن آنها دعوت می کنیم. همراه ما باشید.

متن درباره رحمت خدا برای وضعیت واتساپ

هر بار که می خواهم ناامید شوم، فقط رحمتش را در زمانی که در اوج ناامیدی بودم به یاد می آورم آن موقع است که دوباره انرژی میگیرم که ادامه دهم و کوتاه نیایم. هر آن لحظه که من احساس میکردم در بدترین شرایط ممکنم، خدا با رحمتش مرا از آن شرایط خارج کرد و چالشم را حل کرد. اکنون هم ایمان دارم که در هر چالش، بالاخره زمانش میرسد و رحمت خدا شامل حال من هم می شود. دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد و من این را با تمام وجودم درک کرده ام.

*************

هر وقت از زندگی گلایه می کند و احساس میکنم که هیچ چیز ندارم، باران رحمتش را که بر سرم می بارد به یاد می آورم. هر نفسی که میکشم، سلامتی ای که دارم، حال خوبم، دوستانم، خانواده ام و تمام چیزهایی که اکنون به یاد ندارم همگی رحمت خدا هستند و او مرا دوست داشته که آنها را به من داده. شاید بعضی وقت ها به خاطر آن چیزی که ندارم از زندگی گلایه کنم اما در بعد به یاد می آورم که چیزهای بسیاری به خاطر لطف و مرحمت خدا در زندگی دارم.

*************

هر وقت که در زندگی از خدا شاکی شدی که چرا به تو آن چیزی که میخواهی را نمی دهد یا چرا تو را در فلان موقعیت خاص قرار نمی دهد، نگاهی به خودت و زندگی ات بینداز. باران رحمت خدا در همه حال و در همه زمان در حال باریدن است اما آیا تو سطل روزی ات را درست زیر این باران گرفته ای؟ آیا تو خود را آماده دریافت آن چیزی که در زندگی می خواهی کرده ای؟ باران رحمت خدا در حال باریدن است اما شاید تو با افکار یا اعمالت چتری گرفته باشی و نگذاری که این باران بر سرت یا در سطل روزی ات ببارد. هر وقت که خواستی گلایه کنی و شاکی باشی، این متن را با خود تکرار کن تا بدانی که ایراد کار از کجاست.

*************

خدایا، می دانم که هر لحظه و هر دم رحمتت شامل حال من می شود و تو حال خوب را برای من به ارمغان می اوری اما در کنار شکرگزاری برای تمام احساس خوبم، از تو احساس خوب بیشتر، حال خوب بیشتر و خوشبختی بیشتر می خواهم. می دانم که تنها کسی که زیاده روی در خواسته هایم از او بی ادبی نیست فقط و فقط تو هستی پس هر چیز را به میزان زیادش میخواهم. حال خوب را به میزان زیاد، احساسات مثبت را به مقدار زیاد و خوشبختی را تا بی نهایت نصیب من فرما. الهی آمین.

*************

خدای مهربانم، در هر لحظه که ناامید شده بودم و احساس میکردم که دیگر همه چیز تمام است تو مرا شامل لطف و مرحمت خود کردی و از راهی که حتی فکرش را هم نمی کردم به من یاری رساندی. خدایا، گاهی اوقات گله و شکایت می کنم و بعضی وقت ها با خود احساس میکنم که دیگر نگاهت به من نیست اما در همان بعضی وقت ها از همان جایی که فکرش را نمی کنم به من کمک میکنی و این را تجربه ام به من ثابت کرده. اکنون هم می دانم که لطف و مرحمتت شامل حال من می شود برای همین گله و شکایت را از تو کنار می گذارم و امید به رحمتت دارم.

متن درباره حکمت خدا برای وضعیت واتساپ

خدای من، در زندگی اتفاقاتی رخ می دهد که بنا بر حکمت تو هستند اما من آنها را درک نمی کنم و متوجه آنها نمی شوم. برای تمام آنها تو را شکر میکنم چرا که در نهایت این اتفاقات قرار است که به رشد و پیشرفت من کمک کنند و کاری کنند که مسیر رسالتم را بهتر از قبل بپیمایم. خدای من، من فقط در برابر حکمت تو سر تعظیم فرود می آورم و با تمام وجود به این ایمان دارم که هر اتفاقی که در زندگی ام می افتد حکمت توست که در نهایت رحمت تو را برایم به ارمغان می آورد.

*************

خدای مهربانم، می دانم حتی همان اتفاقی که کانون فکر میکنم به ضرر و زیانم است به خاطر مهربانی ات است که در زندگی ام به وجود آمده و می دانم که آن اتفاق روزی کمک کننده من خواهد شد و روزی به من یاری خواهد رساند تا در مسیر پیشرفت و ترقی قرار بگیرم. اکنون هیچ گله و شکایتی نمی کنم و فقط شکر تو را به جا می آورم، شکر تویی را که چیزهایی می دانی که من نمی دانم.

*************

خدایا، تو دقیقا همان اتفاقاتی را در زندگی من پدید می آوری که به نفع من هستند و من این را با تمام وجود درک کرده ام. اکنون دیگر از هیچ مسئله ای گله و شکایت ندارم و برای تمام اتفاقات زندگی ام فقط سجده شکر برای تو به جا می آورم. خدایا، تو چیزی را می دانی که من نمی دانم و شاید آن چیزی که من حکمتش را نمی دانم بسیار بهتر باشد نسبت به آن چیزی که خودم احساس میکنم برایم بهتر است.

*************

خدایا، می دانم که در نهایت هر حکمتت رحمتیست، اما می شود اکنون گره گشای کار من شوی؟ می شود حکمتت هر چه هست زودتر مرا از این وضعیت خارج کنی و رحمتت را شامل حالم کنی؟ نمی دانم، شاید هنوز آماده دریافت رحمتت نشده ام اما اکنون چیزی جز خستگی برایم نمانده. فقط دل به تو و رحمتت بسته ام و می دانم که این اتفاق که به حکمت تو بوده پایان می پذیرد و من در این چالش به لطف تو موفق بیرون خواهم آمد. خدایا، فقط از تو میخواهم که زمانش زودتر سر برسد و من زودتر از این چالش که دیگر دارد برایم طاقت فرسا می شود خارج شوم.

*************

خدا، به هر در بسته ای که میخورم ناامید نخواهم شد چرا که دلیل بسته بودن آن در حکمت توست که من از آن درکی ندارم. می دانم که بالاخره دری به رویم باز خواهد شد و من در رحمت تو را پیدا خواهم کرد. خسته نخواهم شد و کوتاه نخواهم آمد، من به لطف و مرحمت خدایم در زندگی ایمان دارم و با قدرت ادامه خواهم داد. شاید دیر یا زود شود اما می دانم که سوختی و سوزی ندارد و من بالاخره به آنچه که لیاقتم است دست پیدا خواهم کرد.

من درباره امید به خدا برای وضعیت واتساپ

خدایا، هیچوقت امیدم را به تو قطع نکردم و نمیکنم چرا که می دانم تو در زمان الهی مدد رسان من خواهی بود. زمان الهی شاید آن زمانی که من مد نظرم است نباشد اما یقینا بهترین زمان است و موجب می شود تا چالش پیش روی من و مشکلی که دارم به بهترین شکل حل شود. خدایا، من به این ایمان آورده ام و تجربه زندگی ام این را ثابت می کند که تو مرا تنها نمی گذاری پس به پای این تجربه هم که شده امیدم را به تو قطع نمی کنم.

*************

خدایا، من به تو امید دارم. حتی اگر در دل سرسخت ترین شرایط زندگی هم قرار بگیرم باز هم دل از تو نخواهم کند و باز هم تو را به یاد خواهم داشت. می دانم که تمام آن شرایط سخت ازمون های هستند که از من انسانی قدرتمند تر می سازند برای همین خود را نمی بازم و کوتاه نمی آیم. مهم نیست که چالش پیش رویم چه باشد، مهم این است که من در هر شرایطی به تو ایمان دارم و با قدرت ایمان به تو وارد آن چالش می شوم.

*************

خدایا، من به تو ایمان دارم، من به تو امید دارم، چشمان من فقط منتظر دست یاری رسان توست و من فقط دل به این خوش کرده که تو در رحمت و مهربانی ات را به سوی من باز کنی. غیر از تو هیچ کس نیست که مشکل گشای من باشد، هیچ کس نیست که کمک کننده من باشد و هیچکس نیست که بتواند دست مرا در دل شرایط سخت بگیرد. من این موضوع را با جان و دل درک کرده ام و برای همین فقط دل به تو بسته ام و دل به تو خوش کرده ام.

*************

خدایا، تو که از همه بزرگتری، تو که از همهخ قدرتمندتری، تو که از همه داناتری و تو که از همه آگاه تری، پس چرا باید دل به کسی غیر از تو ببندم و چشم امیدم را به او کنم؟ خدایا، انسان های زیادی دچار این اشتباه می شوند و به جای تو به سراغ غیر می روند و از آنها طلب یاری و مدد می کنند اما من اینگونه نیستم و قدرت تو را در زندگی ام درک کرده ام برای همین منتظر میمانم تا تو باشی که امیدم را پاسخ می دهی.

*************

خدای من، حتی وقتی که دلم شکسته است و خسته از همه چیز هستم باز هم ناامید نمی شوم و باز هم به تو امید دارم. مهم نیست قدر شرایط سخت باشد و من چقدر خسته شوم، مهم این است که کامیابی و پیروزی بالاخره از آن من می شود. دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و من به این نتیجه رسیده ام. اکنون حتی اگر بزرگترین و سخت ترین چالش دنیا هم پیش رویم سبز شود، باز هم امید دارم و باز هم می دانم که خدایی هست که کمک کننده من باشد پس ناامید نخواهم شد و در برابر آن چالش سر تعظیم فرود نخواهم آورد.

من درباره عشق به خدا برای وضعیت واتساپ

خدایا، می گویند که عشق مادر زیباترین عشق در دنیاست و من می گویم که این عشق مثالی بی نظیر از عشق توست. هر کسی که بخواهد عشق تو را درک کند کافیست به عشق مادر توجه کند. مادر، با تمام وجود و با تمام توانش به فرزندش عشق می ورزد و این عشق بدون هیچ مزدو نتی است و تو هم به ما انسان ها عشق می روزی و با تمام قدرتت این کار را میکنی و در پاسخ این عشق هیچ نمی خواهی.

*************

خدای من، همه دنبال عشق زمینی اند، همه به قول خودشان به دنبال نیمه گمشده شان هستند و همه به نوعی درگیر روابط زمینی هستند اما من فقط و فقط عشق تو را در قلبم می پروانم و به این عشق قدرت می دهم. می دانم که اگر عشق تو را داشته باشم عشق زمینی هم به سراغم می آید. خدای من، من نیمه گمشده ای ندارم چرا که تو مرا کامل آفریده ای ولی حتی اگر داشته باشم آن را نه در انسانی دیگر بلکه در تو جستجو می کنم. خدایا، با قدرتت عشقت کاری کن که همیشه مسیر درست زندگی را بشناسم و در جهت عشق تو قدم های بزرگتری بردارم.

*************

خدایا، هر لحظه که می خواهم کم بیاورم و با خودم بگویم که دیگر بس است عشق به تو به یادم می آید، عشق به تویی که بزرگتر هر چیز و هر کس در همه جهانی. آن موقع که عشق تو را به یاد می آورم با خودم می گویم که تکیه گاهی محکم دارم، تکیه گاهی که همانطور که من عاشق او هستم او هم عاشق من است پس می دانم که پشتم را خالی نخواهد کرد و برای همین هیچوقت در هیچ مسیری توقف نخواهم کرد.

*************

خدایا، عشق به تو به من قدرت میدهد، عشق به تو به من شجاعت می دهد و عشق به تو به من ایمان می دهد. هر بار که میخواهم به دل چالشی سخت در زندگی بزنم، اول از همه عشق تو را به یاد می آورم تا با این عشق اعتماد به نفس کافی در وجود ایجاد شوی. آری، من با عشق به تو قدرت می یابم و این ویژگی خاصی است که تو میان تمام انسان ها آفریده ای. اگر هر کسی قبل از آنکه به دل چالشی بزند به جای نگرانی و استرس عشق تو را به یاد آورد بعد از این یادآوری فقط اعتماد به نفس خواهد بود که در درونش خواهد جوشید.


در ادامه تماشا کنید :

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)

متن درباره کمک خواستن از خدا

جملات کوتاه و زیبا درباره خداوند

متن خاص در مورد خدا کوتاه برای بیوگرافی

متن طولانی و زیبا درباره خدا (2)

متن های زیبا در مورد مهربانی خدا

متن زیبا در مورد معجزه خدا

جملات انرژی مثبت درباره خدا

متن درباره خدا برای کپشن اینستا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...