متن درباره خدا برای کپشن اینستا

خدا همان یار و همدمی است که هیچ وقت دستانت را رها نکرده و هیچوقت تو را ترک نخواهد گفت. خدا همواره کنار تو و همواره توجه اش به توست اما آیا تو هم به خدایت توجه میکنی؟ گاهی انسان باید این سوال را از خود بپرسد که آیا تو به خدایی که توجه اش به توست، توجه ای می کنی؟

در ادامه این مطلب قصد داریم با شما متن هایی برای کپشن اینستا درباره خدا را به اشتراک بگذاریم. همراه ما باشید.

جملات کوتاه درباره خدا برای کپشن اینستا

متن درباره خدا برای کپشن اینستا عشق

در زندگی آموختم که عاشق کسی غیر از خدا نشوم. مردم این دوره و زمانه نیرنگ زدن را خوب آموخته اند. اگر میخواهی از نیرنگ ها در امان بمانی و حال خوبت را حفظ کنی، تنها قانونش این است که فقط و فقط عاشق خدا بمانی و عشق را در هیچ کس غیر از او جستجو نکنی. از وقتی که به این عقیده ام دست یافتم، زندگی ام زیباتر از همیشه شد.

********************

عشق به خدا باعث شد که او را بهتر بشناسم، دنیا را بشناسم، انسان های اطرافم را بشناسم. تا وقتی که خدا را در زندگی ات ندیده ای، تا وقتی که حضورش را احساس نکرده ای و در قلبت پیدایش نکرده ای، گویی در خوابی عمیق هستی و هنوز بیدار نشده ای. وقتی که عاشق خدا می شوی، گویی تازه از این خواب بر میخیزی و تازه معنای زندگی را در می یابی.

********************

عاشق خدا که باشی، در زندگی از وارد شدن به دل هر اتفاقی هراسی نخواهی داشت چرا که عشق به خدا به تو جرات و شهامت می دهد. خدا را شکر میکنم که چنان عشقی از خود در من به وجود آورد که به هیچ مشکلی نمی گویم بزرگ است چرا که قبل از آن به خود یادآوری میکنم که خدایی بزرگ همراهم است، خدایی که عشقش برای از بین بردن بزرگترین مشکلات کافیست.

********************

عاشق خدا که باشی، حتی در تلخ ترین اتفاقات زندگی ام هم حضور او را حس میکنی. مهم نیست تا به حال چه بر سرم آمده و خواهد آمد، من یاد گرفته ام که در همه آن ها حضور خدا را درک کنم، من یاد گرفته ام که این اتفاقات را آینه تمام نمای خدا در زندگی ام ببینم. وقتی که عشق به خدا را در وجودت کشف میکنی و به آن پر و بال میدهی، می فهمی که حتی همین اتفاقات تلخ هم دلیلی برای رشد کردن و پیشرفت کردنت در آینده خواهند بود.

********************

عاشق خدا باش تا اینگونه کامروا شوی. این جمله ایست که بارها به خود یادآوری میکنم تا مبادا فراموشش کرده و دوباره به همان حالت پست گذشته برگردم. آری، تا وقتی که عشق به خدا را نیافته ای زندگی ات پست و ناهموار است اما به محض اینکه عاشقی را می آموزی و یاد میگیری که عاشق پررودگرت باشی، همه چیز تغییر میکند و تو گویی آن موقع در قله های زندگی هستی.

********************

اگر میخواهی عشق و سعادت خدا را در زندگی بیابی، اول از همه یاد بگیر که عاشق خودت باشی. تا خودت را دوست نداشته باشی و از خودت متنفر باشی، چه توقعی داری که احساسی خداگونه درونت شکل بگیرد؟ تو قبل از همه اینها باید یاد بگیری فارغ از هر چیز خودت را دوست داشته باشی آن موقع است که می توانی عاشق خدا و حتی عاشق این مردم شوی.

********************

عاشق شدن فقط برای خداست که زیباست. در این زندگی کوتاه عاشق هر کسی غیر از خدا بشوی، به خودت ضربه ای بزرگ زده ای چرا که ممکن است هر لحظه آن شخص از تو گرفته شود. وقتی عاشق خدا می شوی، این عشق ابدیست و تا همیشه وجود دارد و ابدیت فقط در همین عشق است.

متن راجب خداوند برای کپشن اینستاگرام

متن درباره خدا برای کپشن اینستا سلامتی

تنی سالم و جسمی توانمند کافیست تا به واسطه آن بتوانی به تمام نعمت هایی که خدا در این دنیا قرار داده برسی. عده ای فکر میکنند خدا باید این نعمات را وارد زندگی شان کند بدون اینکه خود ذره ای تلاش کنند اما شاید این انسان ها نمی دانند که خدا قدرتی به نام سلامتی در وجود آنها نهادینه کرده که به واسطه آن خود به آن نعمت برسند. خدا را شکر میکنم که این نعمت را در وجود من کامل آفرید و به واسطه آن به سوی هر آنچه که می خواهم می روم.

********************

سالم و سلامتم و هر باره بابتش خدا را شکر می گویم، خدایی را که مرا لایق سلامتی دانست. وقتی انسان های مریض احوال را می نگرم، با خود به فکر فرو می روم. نه اینکه بخواهم از آنها به عنوان دلیلی برای سپاسگزاری استفاده کنم، نه، اما با خود می گویم که خدا نخواست که من مریض احوال باشم و این یعنی رسالتی بزرگ بر عهده من گذاشته و باید آن را بشناسم و در مسیرش قدم بگذارم.

********************

سلامتی ام را ابزاری میکنم تا به هر آنچه که خدا لیاقتش را در من دیده برسم. من خواسته هایی دارم، آرزوهایی دارم و راز رسیدن به تمام آنها در حرکت کردن من است. همین سلامتی بزرگترین سلاحی است که به واسطه آن می توانم حرکت کرده و به هر آنچه که آرزویش را داشته ام برسم.

********************

خدا را شکر میکنم که سلامتی را به من داد، نعمتی گرانبها که به مانند آن را در هیچ جا و هیچ کجا نمی توانی بیابی. خدا مرا لایق این نعمت بزرگش دانست، نعمتی که شاید خیلی ها آرزوی به دست آوردنش را دارند. خدایا شکرت، نعمتی به بی دیل به من دادی که مانند آن را در هیچ کجا نمی توانم یافت کنم.

********************

هر روز که از خواب برمیخیزم، تن سالمم را که میبینم، وجودم غرق در حس سپاسگزاری می شود. آن لحظه دوست دارم بلند فریاد بزنم که خدایا شکرت، شکرت که چنین نعمتی به من دادی، شکرت که من می توانم با این نعمت زیبا یک روز فوق العاده دیگر را هم پشت سر بگذارم.

********************

سلامتی ام به من یادآوری میکند که هر لحظه خدا را شکرگزار باشم. چشمانی که با آنها می بینم، گوش هایی که با آنها می شنوم، دستانی که با آنها کار میکنم، پاهایی که با آنها راه می روم و هر آنچه نعمت دیگر که در وجود من است هر لحظه به من یادآوری میکنند که برای داشتن شان خدا را شاکر باشم.

متن های قشنگ از خدا واسه کپشن اینستا

متن درباره خدا برای کپشن اینستا ثروت

من به ثروت میرسم چرا که خدا مرا لایق ثروت مند شدن دانسته. خدا به من نعمت زندگی داد، خدا به من این فرصت را داد که تا زمان مشخصی روی این زمین باشم و آن را تجربه کنم پس این یعنی مرا لایق این دنیا و داشته هایش دانست. حال میخوام سهمم از این دنیا را بگیرم، میخواهم ثروتمند شوم.

********************

من خدا را در ثروتمند شدن می بینم. تنها وقتی که به ثروت رسیدی می توانی واقعا خدا را در زندگی ات احساس کنی. تا وقتی که در فقر به سر میبری، تا زمانی که با مشکلات دست و پنجه نرم میکنی، نمی توانی خوب روی خدا تمرکز کنی چرا که بیشتر تمرکزت روی همین مشکلات و فقر است. اما وقتی که به ثروت میرسی، تازه آن موقع است که می توانی خدا را کامل در زندگی ات دیده و احساس کنی.

********************

اگر خدا نمی خواست که انسانی ثروتمند شود، هرگز نعمت های بی شمارش را نمی آفرید. حال که نعمت های بسیاری آفریده، یعنی از بنده اش انتظار دارد تا به آنها دست پیدا کند و من به عنوان یک انسان به انتظاری که خدایم از من دارد بها داده و تمام تلاشم را میکنم که ثروتمند شوم.

********************

پولدار شدن تا ثروتمند شدن متفاوت است. دوست دارم ثروتم ایمانم به خدایم باشد، ثروتم عشق به خدایم باشد. عده ای وقتی پولدار می شوند خدا را از یاد میبرند، من چنین پولی را نمیخواهم، من میخواهم که از عشق خدا ثروتمند شوم، از ایمان به او ثروتمند شوم، با این ایمان و عشق دستیابی به هر ثروت دیگری در این دنیا امکان پذیر خواهد بود.

********************

مهمترین هدف من در زندگی ثروت است که به آن خواهم رسید. من ثروتمند می شوم چرا که خدا لیاقت زندگی را در من دیده پس حتما لیاقت ثروتمند شدن را هم دیده وگرنه خیلی زود مرا از این دنیا میبرد. حالا که دارم نفس میکشم، حالا که دارم زندگی میکنم، پس یعنی من لایق ثروتمند شدنم و حتم دارم که خیلی زود به ثروت دست خواهم یافت.

********************

ثروت من در زندگی حضور خداست. تا وقتی که خدا در زندگی ام حضور داشته باشد، من احساس ثروتمندترین انسان روی زمین را خواهم داشت. دارم به این فکر میکنم که اگر خدا لحظه ای از زندگی من برود، لحظه ای توجه اش را از من بردارد، چه بر من خواهد گذشت. به راستی که من در ضعیف ترین حالت ممکن قرار خواهم گرفت. حال برای اینکه این ثروت را دارم، بارها بابتش خدا را شکر میکنم.

جملاتی درباره خدا کوتاه مناسب کپشن اینستا

متن درباره خدا برای کپشن اینستا زندگی

زندگی نعمتی از سوی خدا به ماست، آن را به سادگی از دست ندهیم. زمانی می رسد که به انتهای مسیر میرسیم، آن موقع ممکن است که فقط حسرت تمام این زندگی برایمان باقی بماند. اگر نمی خواهیم که چنین اتفاقی بیفتد، می بایست که زندگی را زندگی کنیم. هر اتفاقی را که میخواهی تجربه کنی تجربه کن چرا که اگر روزی به پایان زندگی رسیدی و آن را انجام ندادی، فقط حسرتش برایت خواهد ماند.

********************

زندگی کوتاه تر از آن است که بخواهی با غم و اندوه بگذرانی. خدا زندگی را به تو داده تا زندگی کنی پس شاد باشو بخند و هر بار که غمی به سراغت آمد با خودت تکرار کن که این زندگی کوتاه است و ارزشش را ندارد. این دنیا اتفاقات مختلفی را سر راهت سبز می کند تا تو را به غم و اندوه وا دارد اما تو سعی کن با فکر به خدا و لذت بردن از زندگی بینی دنیا را به خاک بمالی.

********************

خدا زندگی را آنقدر زیبا آفریده که زشتی ها در برابر آن هیچ اند. اگر توجه ات به سمت زشتی های زندگی می رود فقط برای لحظه ای هم که شده به زیبایی های آن فکر کن. این زیبایی ها آنقدر شماره شان زیاد است که نمی توانی زشتی ها را با آنها مقایسه کنی چرا که مانند مقایسه فیل با فنجان است. همیشه روی زیبای هایی که خدا در زندگی ات آفریده تمرکز کن تا زشتی ها و بدی هایی که شیطان و دنیا میخواهند تجربه کنی را پشت سر بگذاری.

********************

زندگی فوق العاده است، اگر به آن به دید یک چیز فوق العاده نگاه کنی. هر روزی که از خواب بیدار می شوی با خودت بگو که امروز هم خدا لیاقت زندگی کردن را در من دید پس من امروز را هم باید فوق العاده پشت سر بگذارم. هر روز فکر کن روز آخر زندگی است و طوری زندگی کن که از ته دل از تمام جوانب آن راضی باشی.

********************

زندگی ات را طوری بگذران که خدا از تو راضی باشد. یادت نرود که ما در دنیایی فانی قرار داریم که هر لحظه ممکن است از این دنیا برویم. پس متاع آخرت را به متاع دنیا نفروش و زندگی ات را خداگونه کن که همین این دنیا و هم آخرتت را زیبا کنی.

متن در مورد خدا برای کپشن اینستا

متن درباره خدا برای کپشن اینستا شکرگزاری

سپاس می گویم خدایی را که آنقدر به من داده که هر چه داشته هایم را به شماره می آورم باز هم کم آورده و داشته های دیگری مد نظرم می آیند. این قدرت خدایم را در زندگی نشان می دهد، قدرت خدایی که توجه اش به من است. خدایا، بارها تو را سپاس می گویم.

********************

سپاس فقط مخصوص خداییست که آنقدر به انسان میبخشد که زندگی او غرق در نعمت می شود و چه ساده ما انسان ها این نعمات را فراموش کرده و حتی گاهی کفر خدا را به جا می آوریم.

********************

شکر میکنم خدا را که به من فرصت تجربه کردن زندگی را بخشید. او به من فرصت داد تا به این دنیا بیایم و آن را تجربه کنم و این به خاطر لطف و مرحمت اوست! پس برای این بارها او را شکر میکنم و سپاسگزارش هستم.

خدایا شکرت که در زندگی من حضور داری، خدایا شکرت که همواره در قلب من هستی و به من احساس آرامش می دهی، خدایا شکرت که در دنیای به این بزرگی دست یاری ات در دستان بنده ضعیف است و دستانش را رها نمیکنی، خدایا شکر برای هر چیزی که به من داده ای و من هنوز برایش تو را سپاس نگفته ام.

********************

چه زیباست حس سپاسگزاری، به واسطه این کار وجودت غرق در شور و شعف می شود، وجودت غرق در احساسی می شود که به تو می گوید شخصی حواسش به توست، آن شخص خداست. حال میخواهم صبح تا شب و شب تا صبح خدا را سپاس بگویم تا از این حس زیبا بی دریغ نمانم.


در ادامه حتما ببینید :

متن خاص در مورد خدا کوتاه برای بیوگرافی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...