جملات انرژی مثبت درباره خدا

وقتی که به خدا و خوبی هاش فکر میکنی تموم وجودت سرشار از انرژی مثبت و آرامش میشه. اون موقع دیگه هیچ چیز منفی و بدی نمیتونه توی ذهنت نفوذ کنه و تو رو از پا در بیاره چون تو با چیزی قدرتمندتر به اسم فکر خدا جلوی اون می ایستی.

توی این مطلب میخوایم با شما متن هایی مثبت درباره خدا رو به اشتراک بذاریم. به واسطه این متن ها میتونید یه ذهن آروم و بی دغدغه داشته باشین. پس اگه مشکلی هست که روحتون رو عذاب میده و زندگیتون رو تحت تاثیر گذاشته میتونید این متن ها رو بخونید و کلی آرامش بگیرید.

جملات انرژی مثبت و کوتاه درباره خدا

جملات آرامش دهنده درباره خدا

هر وقت دلت گرفت نامش را تکرار کن. بدون لحظه ای تامل حال دلت خوب می شود و دوباره سرشار از انرژی خواهی شد. خدا را میگویم همانکه نامش آرامبخش دلهاست.

********************

به دلت ویتامین آرامش تزریق کن. نام خدا را در زمان مشکلات بارها تکرار کن و به مشکلات بگو خدایی بزرگ کنارم دارم که هیچگونه مرا تنها نخواهد گذاشت. اینگونه این ویتامین در سراسر وجودت پخش خواهد شد.

********************

خدا را یاد کن تا آرام گیری. افکار شیطانی همان افکار مزاحمی هستند که آرامش را از تو میگیرند. به افکار مثبت بها ده و آنها را در ذهنت جاری ساز. وقتی این افکار در ذهنت به چرخه در‌ آمدند آن موقع است که تو به یک آرامش خداگونه دست خواهی یافت.

********************

اگر میخواهی آرامش از زندگی ات پر نکشد، پس کاری نکن که فکر خدا از ذهنت پرواز کن. آدمی زمانی در ‌آرامش خواهد بود که با انرژی منبع هماهنگ باشد. راز هماهنگی ات، فکر کردن دائم به خداییست که آرامش را به تو هدیه می دهد.

********************

با خود تکرار کن. من سرشار از آرامشم چون خدایی دارم که برایم آرامش را طلبیده، خدای درونم هر لحظه برایم آرامش را به ارمغان می آورد.

********************

آرامش پاداش توکلت به خداست. پس توکلت را به او از دست نده تا هر لحظه از زندگی ات سرشار از آرامش باشد.

********************

آرامش نقطه ای خاص نیست که به آن دست پیدا کنی. هر لحظه که به خدا فکر کردی تو در آرامشی.

متن دلنشین درباره خدا

نگران نباش، خدا همواره در کنار توست. به او توکل کن نه به غیر. آن وقت میبینی که یار و همراه همیشگی ات چطور معجزه وار برایت اتفاقات مثبت را رقم خواهد زد.

********************

به دنبال دوستی میگردی؟ چه دوستی بهتر از خدا؟ این دوست هیچوقت خیانت نمیکند و حتی اگر لازم باشد همه را مجبور به سجده تو خواهد کرد، اگر کسی هم امتناع کند او را از درگاهش خواهد راند. با وجود چنین دوستی دیگر چه نیاز به دوست های دیگر داری؟ دوست هایی که خنجر خیانت شان شاهرگ زندگی ات را پاره کرده و زندگی ات را متوقف میسازد.

********************

به خدایی فکر کن که در همین نزدیکیست، همین دور و اطراف، شاید درون قلبت و شاید هم در هر چیزی که چشمت به او بر میخورد. خدا تنها در آسمان ها نیست، خدا همه جاست. هر جا که احساس نیاز کردی از درونت او را صدا کن، صدایت را می شنود و حتم داشته باش که پاسخت را هم خواهد داد. شاید کمی طول بکشد، شاید همان لحظه جوابی دریافت نکنی اما مطمئن باش او وقت و زمان الهی برای هر چیزی دارد، وقت و زمانی که شاید تو خیلی خوب آن را درک نکنی. پس به جای هر کاری، صبر داشته باش و امیدت را به خدا گره بزن.

********************

حس میکنی در حال درجا زدن هستی؟ پس به فکر مشغول شو و ببین که کجا خدا را فراموش کردی، کجا خدا را از یاد بردی. هر کاری که با ذکر و یاد خدا آغاز شود و خداوند همراه تو خواهد بود تا آن کار را به درستی به پایان رسانی. اگر میگویی که من خدا را فراموش نکردم اما در حال درجا زدن هستم با خود بیندیش که مصلحت و حکمت این درجا زدن ها کجاست.

********************

وقتی خدا را داری از وارد شدن به دل هیچ مشکلی نترس. اوست که خالق توست، اوست که خالق تمام دنیاست، پس قطعا می تواند به تو در حل مشکلت کمک کند. به جای متوسل شدن به مردمی که خود محتاج کمک اند، به پروردگارت دل ببند که او بهترین کمک کننده است.

********************

توی ساختن زندگیت از خدا کمک بگیر. خدا بهترین و بزرگترین بنای زندگی هست که میتونی روی کمکش حساب کنی.

********************

به خدایی وابسته باش که به تموم فرشته ها دستور داد به تو سجده کنند. خدایی که اینقدر برات مقام و منزلت قائله هیچوقت دوست نداره برای حل مشکلت به کس دیگه ای وابسته شی یا در خونه کس دیگه ای رو بزنی. منزلتت رو حفظ کن و فقط روی خدا حساب باز کن.

********************

وقتی که با خدایی غرور، حرمت، عزت، افتخار و هر آنچه که در زندگی خواهان اون هستی بهت داده میشه.

********************

تو تنهایی ها و خلوت به خدا فکر کن. به اینکه تا حالا چطور در زندگی همراهت بوده. وقتی به این فکر میکنی تازه میفهمی که همه اتفاقایی که امیدی به حل نشدنشون داشتی به خاطر خواست خدا رفع شده. تو همین تنهایی ها و فکر کردن ها به خدا میتونی بیشتر نگرانی هات رو از بین ببری.

********************

برای یاد خدا به آسمان نگاه نکن! او همین جاست، در همین نزدیکی هاست. خدا در قلب توست. در قلبت را باز کن و بگذار که خدا با تو سخن بگوید. وقتی این کار را کردی، سراسر وجودت سرشار از آرامش خواهد شد.

دلنوشته زیبا در مورد خدا

خدای من، چطور شکر و ثنایت را به جای آورم وقتی لحظه به لحظه اتفاقات خوب زندگی ام را مدیون حضور تو در آن هستم. حس میکنم هر آنچه شکرت را به جای آورم کم است. حتی اگر تا‌ آخرین لحظات عمر نیز این کار را نمایم باز هم نمی توانم شکر بودنت با من و حل مشکلاتم را به جای آورم.

********************

خدایا چقدر صبوری؟ چقدر تحمل داری؟ منکه اینقدر بنده بدی بودم، منکه اینقدر ناشکریت رو کردم، باز هم دستم رو گرفتی و باز هم همراهم بودی؟!

********************

خدایا، وقتی که گوش همه از غم و غصه هام خسته شده بود و هیچ کس دوست نداشت اونا رو بشنوه من هر روز دم گوش تو اونها رو تکرار میکردم و میدونستم که به حرفم گوش میدی. خدایا منو ببخش که تموم گوش ها رو امتحان میکردم و همه به سمتم ناشنوا بودن و در آخر به سراغ گوش تو اومدم، کاری که باید همون اول میکردم.

********************

دلم میخواد با یه نفر حرف بزنم، حرف دلمو بفهمه و وقتی که هنوز مشکلمو نگفتم اونو درک کنه. خیلی گشتم، خیلی جستجو کردم اما هیچوقت همچین کسیو پیدا نکردم. فهمیدم تنها جایی که به دنبالش نبودم قلبمه. توی قلبمو گشتم و خدا رو پیدا کردم. خدا شنونده تمام حرفام بود، تمام مشکلاتمو بدون اینکه به زبون بیارم میفهمید و از همه جالب تر اینکه اون توی قلبم بود اما من هیچوقت نمیدیدمش و به بین این آدما که حوصله خودشونم ندارن دنبال اون شخص میگشتم.

جملات انرژی بخش درباره خدا

وقتی ناراحتی و عصبانی، وقتی که هیچ امیدی نداری روتو به خدا کن. اون موقع میبینی که چقدر آروم میشی. انگار وصل میشی به منبع انگیزه و امید و تمام وجودت رو از این حس ها لبریز میکنی. خیلی از ماها حتی رومونو هم از خدا نمیکنم و بعد توقع داریم که مشکل گشای زندگیمون باشه.

********************

تو تمام لحظات سخت و پر از مشقت یه چیز یادت بمونه و اونم خداست. بقیه چیزا رو فراموش کن. آی این مشکل حل بشو نیست، آی زمانم تموم شده، آی هیچکس همراهم نیست و ...، همه رو فراموش کن. وقتی که خدا باهاته فقط به اون توجه کن تا خودش هم رفیقت بشه، هم مشکل گشات بشه و هم بشه راه حلی که هیچوقت پیدا نمیکردی.

********************

چرا وقتی میخوای خدا رو صدا بزنی سرت رو به آسمون میبری؟ مگه خدا اون بالا بالاهاست؟ مگه خدا تو ابراست؟ یعنی خدا اینقدر با ما آدما فاصله داره؟ چرا نگاهی به قلبت نمیندازی؟ چرا نگاهی به دلت نمیندازی؟ شاید اون خدایی که تو آسمونا دنبالش میگشتی توی قلبته و تو قلبتو اونقدر از حس بد و منفی پر کردی که اونو هیچ وقت نمیبینی.

********************

همه آدما ازت بدشون میاد؟ خب بذار بدشون بیاد. همه ازت متنفرن؟ خب بذار متنفر باشن. تو راهی که میدونی درسته رو انتخاب کن و نگران هیچ چیز نباش. توی تمام این جهان فقط باید یه نفر ازت راضی باشه و اون خداست. به دنبال رضایت اون باش تا تموم اینایی که روزی ازت متنفر بودن و بدشون میومد، پر و پا قرص ترین دنبال کننده هات بشن.

جملاتی درباره خدا برای شروع صبح

خدا مثل اینستاگرامه! پیجشو باید فالوو داشته باشی تا جوابتو بده. تا وقتی خدا رو دنبال نمیکنی و تا وقتی که اونو نمیبینی چطور توقع داری همراهت باشه؟ خدا تو قلبته و تو خودت اونو از قلبت بیرون میکنی. اول از همه یاد بگیر خدا رو دنبال کنی بعد یاد بگیر همیشه توی قلبت اول اونو در نظر بگیری و در آخر میبینی که چطور تموم زندگیت قشنگ و خاص میشه.

********************

میخوای خاص باشی اما نمیتونی؟ چون واسه خاص بودن از آدما الگو برداری میکنی. این آدما چیزی که مثل خودشون باشه رو دوست ندارن. اونا میخوان یه چیز متفاوت باشه، چیزی که مثل خودشون نباشه. برای این باید خودت باشی. خودت باش و وجودت رو به جای مردم متصل کن به وجود خدا. اون موقع میبینی که چقدر خاص و منحصر به فردی و چقدر مردم تو رو به خاطر خاص بودنت دنبال میکنن.

********************

یه صبح زیبا و قشنگ فقط با سپاسگزاری از خداست که قشنگ تر میشه. وقتی از خواب پا میشی، اولین کاری که میکنی این باشه که برای داشته هات از خدا سپاسگزاری کنی. این سپاسگزاری بهت میگه کی هستی و کجا قرار داری، بهت میگه خدا چقدر بهت نعمت داده و دوستت داشته، بهت میگه چقدر واسه خدا مهمی و همین میشه که یه روز فوق العاده رو شروع خواهی کرد.

********************

همین اول صبحی با خودت تکرار کن: خدایا تنها تو را میپرستم و تنها از تو یاری میجویم. اینو چندین بار به خودت تلقین کن و بعد برای یه شروع فوق العاده آماده شو. توی همچین روزی دیگه به هیچکس وابسته نیستی و درونت پر از حس خوبه چون فقط خداست که تموم عشق و وابستگی تو شده. ما آدما اگه یاد بگیریم کسی رو به غیر از خدا نپرستیم و از کسی جز اون کمک نخوایم، هم عزتمون بالا میره و هم همیشه کلی انرژی مثبت داریم.

********************

هر صبحی که از خواب پا میشی یعنی خدا بهت فرصتی دوباره برای تجربه کردن داده. الکی این فرصتو از دست نده. خدا تو رو الکی نیافریده که بخوای روزتو الکی سپری کنی. سعی کن به رسالتی که خدا تو رو براش آفریده عمل کنی و قدمی هر چند کوچک به سمت هدف زندگیت برداری. اینجوریه که یه روز قشنگ و خداگونه متعلق به تو میشه.

جملاتی مثبت درباره خدا برای خواب

به خودت هدیه بده. هدیه ای به نام خوابی شیرین و زیبا. این خواب شیرین فقط با فکر کردن به خداست که بهت داده میشه. وقتی میخوای بخوابی به این فکر کن که یکی مواظبته، یکی همیشه حواسش بهت هست، همیشه کراش یکی بودی و هستی، همیشه بهت توجه داشته و داره، همیشه پشت و پناهته و هیچوقت تنهات نمیذاره. وقتی به اینا فکر میکنی، مگه میشه که به یه خواب فوق العاده شیرین نری؟

********************

موقع خواب احساس ترس میکنی؟ پس چشمات رو ببند. عبارت خدا رو چندین بار توی ذهنت تکرار کن تا اون موقع یه انرژی خاص تمام بدنت رو فرا میگیره. این انرژی به خاطر اینه که واژه خدا قدرتمنده و بهت حس امنیت میده. حالا که احساس کردی امنیت داری و یکی هست که توی خواب و بیداری حواسش بهته، آروم بگیر بخواب و نگران هیچ چیز نباش.

********************

خواب میتونه مثل یک تریلر باشه از مرگ و توی اون میتونی طعم مرگ رو بچشی. کاش دیدگاه مون رو نسبت به مرگ کمی تغییر میدادیم و اون رو مثل خوابی میدونستیم که ابدیه نه یک اتفاق شوم و تلخ که میخواد ما رو به جهنمی که خدا آفریده ببره. اگه نگاهمون رو به بعضی چیزها تغییر بدیم، شیرینی زندگی رو بیشتر میچشیم. خدا اونقدر مهربونه که مرگ رو هم برای ما شیرین میکنه پس اینقدر ازش نترسیم.

********************

واسه داشتن یه ذهن آروم موقع خواب، واسه اینکه هیچ دغدغه و نگرانی در اون موقع نداشته باشی توی دلت خدا رو فریاد بزن و اسمش رو به زبون بیار. وقتی که این کار دلی و از ته قلب باشه اون موقع آرامشی نصیبت میشه که میتونی یه خواب زیبا و همراه با آرامش رو تجربه کنی.


سایر مطالب پیشنهادی :

جملات عاشقانه کوتاه درباره خدا

جملات مثبت برای جذب کائنات

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)

متن های زیبا در مورد مهربانی خدا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...