متن اسفند ماهی که باشی

اسفند ماهی ها ویژگی های خاص خودشون رو دارن. اونا اهل آرامش هستن و همیشه موافق، اونا تخیلات شدیدی دارن و البته سازگارن، متولدین اسفند ماه احساساتی و قابل انعطاف هم هستن، اونها افکار غیر واقعی و غیر منطقی دارن و همچنین متین و آروم هستن و خیلی کم عصبانی میشن.

در ادامه این مطلب متن هایی زیبا در مورد متولدین اسفند ماه آوردیم. اسفند ماهی که باشی ویژگی های خاص خودت رو داری، ویژگی هایی که باعث میشن از متولدین سایر ماه ها متمایز بشی. ما توی این مطلب همین ویژگی ها رو در قالب متن بیان کردیم. همراه ما باشید تا باهاتون این متن ها و جملات رو به اشتراک بذاریم.

جملات اسفند ماهی که باشی

اسفند ماهی که باشی، مهمترین اصل در زندگیت آرامشته. اسفند ماهی ها شدیداً به دنبال آرامش میگردن و از جایی که براشون آرامش وجود نداشته باشی دوری میکنن. اونا سعی میکنن از همون اول به جایی قدم بذارن، کسایی رو برای دوستی انتخاب کنن که آرامش شون رو به ارمغان میاره. یک اسفند ماهی برای آرامشی که داره ارزش خیلی زیادی قائله پس اگه یکی از متولدین ماه های دیگه هستی و این متن رو میخونی، اگه میخوای از نظر یک اسفند ماهی جذاب به نظر برسی، کارهایی رو انجام بده که میدونی در نهایت اونها اون اسفند ماهی آرامش وصف ناپذیری رو احساس میکنه.

*******************************

اسفندماهی که باشی میفهمی تخیلات یعنی چی. اصلا حدیث و روایت داریم که میگه تخیلات متولدین ماه های دیگه در برابر تخیلات متولدین اسفند ماه مثل نسبت یک به صده، این یعنی خیلی با هم دیگه فاصله دارن. اسفند ماهی ها تخیلات شدیدی دارن و بیشتر وقت ها کارشون رو توی تخیلات شون انجام میدن تا ببین نتیجه اش چی میشه و بعد از این کار توی دنیای واقعی دست به عمل میزنن. شاید چیزایی که متولدین ماه های دیگه اصلا بهش فکر نمیکنن جزو تخیلات اسفند ماهی ها باشه واسه همینه که میگن متولدین اسفند ماه تخیلات شدیدی دارن.

*******************************

اسفند ماهی که باشی معنای سازگاری رو خوب بلدی. اسفند ماهی ها میدونن اگه با چیزی سر ناسازگاری بردارن، بیشتر از همه خودشونن که اعصابشون خورد میشه و بیشتر از همه خودشونن که آسیب میبینن پس برای همین سعی میکنن از خودشون سازگاری نشون بدن. البته این حرف به معنای این نیست که اونا حتی با چیزایی که به ضررشونه هم سازگارن، اونا فقط یاد دارن با چیزهایی که نمیتونن عوض کنن یا تغییرش بدن سازگار بشن. اگه بتونی خودت رو با دنیایی که در اون زندگی میکنی سازگار کنی، اون وقته که موفقیت و خوشبختی به ارمغان میاد و این چیزیه که اسفند ماهی ها خوب یاد گرفتنش.

*******************************

اسفند ماهی که باشی احساساتی هم هستی. اسفند ماهی ها سعی میکنن به جای منطق بیشتر از احساسات استفاده کنند و این شاید به خاطر روحیه لطیف و پاکی هست که دارن. احساسات اونها ممکنه در مورد هر چیزی جریحه دار بشه پس اگه شما از متولدین ماه های دیگه هستید و یک اسفند ماهی در کنارتون دارید، مراقبت احساساتش باشید. شاید برای یک مسئله که شما اونو خیلی کوچیک میدونید احساسات اون جریحه دار بشه پس همیشه با یک دقت خاص با اون رفتار کنید، صحبت کنید و زندگی کنید تا از احساساتش به خوبی مراقبت کنید.


مطلب پیشنهادی :

دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی


اسنفد ماهی که باشی انعطاف پذیری هم توی خونته. اسفند ماهی ها قابل انعطاف هستند و با هر محیطی مچ میشن. اونها جوری نیستن که بخوان به یک چیز خاص عادت کنن و تا آخر عمر به همون بچسبن. متولدین اسفند ماه میدونن که اگه چیزی تغییر کرد، پس اونها هم باید قابلیت انعطاف داشته باشن و تغییر کنن وگرنه خودشونن که آسیب میبینن. اگه از متولدین ماه های دیگه هستین، یک اسفند ماهی رو به عنوان شریک زندگی انتخاب کنید! چون اون خوب بلده با شما و سبک زندگیتون وفق پیدا کنه و با شما و محیطی که در اون زندگی میکنه سازگار بشه.

*******************************

اسفند ماهی که باشی به داشتن تخیلات شدید هم مشهوری اما در کنار این گاهی اوقات تصورات و افکار غیر واقعی و غیر منطقی هم ممکنه داشته باشی. کسایی که افکار غیر واقعی و غیر منطقی دارن احتمالش وجود داره داره که توی ذهن شون یه دنیای جداگونه ساختن که توی اون دنیا این افکار واقعی به نظر میرسن. بقیه ممکنه روی همچین آدمایی برچسب های نادرستی بزنن اما به هر حال این یکی از ویژگی های متولدین اسفند ماهه که امیدوارم اگه شما اسفند ماهی هستید، و این ویژگی توی شما وجود داره، هر چه زودتر اون رو از بین ببرید.

*******************************

اسفند ماهی که باشی آروم و متین هم هستی. دیدی بعضی ها میگن طرف چقدر باوقاره؟ چقدر آروم و متینه؟ این دقیقا در مورد اسفند ماهی ها هم صدق میکنه! یعنی اگه تو یک اسفند ماهی از نزدیک ببینی، اون قدر با متانت و وقار باهات برخورد میکنه که دوست داری بیشتر و بیشتر باهاش ارتباط بگیری. جدای از این اسفند ماهی ها آروم هم هستن و همین مسئله باعث میشه برای هر چیزی باهاتون سر ناسازگاری پیدا نکنن و یا حتی اگه پیدا کردن در کمال آرامش اون رو باهاتون در میون بذارن. همینه که اسفند ماهی ها رو یک گزینه مناسب برای زندگی مشترک یا رفاقت میکنه.

*******************************

اسفند ماهی که باشی خیلی کم عصبانیت به سراغت میاد. یکی از ویژگی های اسفند ماهی ها اینه که آرامش رو دوست دارن و در کنار این آرامش همیشه از عصبانیت و عصبی شدن دوری میکنن. اونا برای چیزای بیخود آرامش اعصاب و روان خودشون رو از بین نمیبرن. البته این به معنای این نیست که اونا کلاً عصبی نمیشن، چرا میشن ولی خیلی کمتر از بقیه. پس اگه یک اسفند ماهی در کنارت داری، برای آرامشش احترام قائل شو و همیشه کاری کن که اون لبخند بزنه.

*******************************

اسفند ماهی که باشی مهربون هم هستی. یکی از خصلت های خوب اسفند ماهی ها مهربون بودنشونه. منطق یک اسفند ماهی اینه که تا وقتی میشه عشق ورزید، تا وقتی میشه محبت کرد و مهر و عاطفه به خرج داد، چرا باید از خشم و نفرت استفاده کرد؟ چرا باید سر دیگران داد زد و اونها رو ناراحت کرد؟ اسفند ماهی ها معروفن به آدمای مهربون پس اگه کسی رو میخوای که با مهربونی هاش زندگیتو زیبا کنی و یکم از فشار زندگیت کم کنی، حتما با یک اسفند ماهی دوست بشو.


همچنین ببینید :

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی


اسفند ماهی که باشی پس باید موزیک و موسیقی هم جزئی از زندگیت باشه. اسفند ماهی ها با موزیک گوش دادن حالشون خوب میشه. اگه یک اسفند ماهی از دستت ناراحته تو میتونی با فرستادن یک موزیک از خواننده مورد علاقه اش این ناراحتی رو از بین ببری. از اونجایی که اسفند ماهی ها از عصبانیت هم دوری میکنن پس شک نکن که این یکی از راه های عالی برای به دست آوردن دل متولدین اسفند ماهه. به طور کلی اگه میخوای لبخند به لبهای یک اسفند ماهی بیاد، یک آهنگ زیبا به اون هدیه بده.

*******************************

اسفند ماهی که باشی پول دوست هم هستی. خیلی ها این ویژگی رو بد میدونن و میگن که آدم نباید پول دوست باشه اما این اشتباهه. پول الان یکی از مهمترین نیازهای زندگی هر کسی شده و نمیشه از اون گذشت. پس اسفند ماهی ها حق دارن. اونها کارهای مختلفی برای به دست آوردن ثروت و پول انجام میدن. یقیناً هر کسی که به کاری علاقه داشته باشه به سمتش هم میره و اونها که به پول علاقه دارن به سمتش میرن تا بالاخره به مقدار خیلی زیاد به دستش بیارن.

*******************************

اسفند ماهی که باشی مرموز هم هستی. اگه شما از متولدین ماه های دیگه هستین، خیلی باید وقت بذارین تا اسفند ماهی ها رو بشناسین. اسفند ماهی ها مثل پیازن یعنی لایه به لایه هستن و شاید تو تموم لایه های شخصیتی شون رو ندیده باشی. ممکنه در یک جایی یک کاری از متولدین اسفند ماه ببینی که متعجبت کنه اما باید بدونی که این مسئله اصلا برای اونها تعجب نداره چون بخشی از زندگیشون بوده که فقط تو تا حالا ازش بی خبر بودی. اگه با یک اسفند ماهی هستی پس منتظر سورپرایزهای زیادی باش چون هر دفعه که از رازهای اون سر در بیاری، کلی شگفت زده میشی.

*******************************

اسفند ماهی که باشی دوست داری بقیه ازت حمایت کنن و پشتت رو خالی نکنن. این به معنی این نیست که اسفند ماهی ها برای پیشرفت و ترقی حتما به یه نفر نیاز دارن تا تکیه گاهشون باشه ولی دیگه این جزو ذاتشونه که اگه یکی باشی که حامی شون بشه و تشویق شون کنه خیلی زودتر به چیزایی که میخوان دست پیدا میکنن و به اهداف شون میرسن. اگه از اطرافیان اسفند ماهی ها هستید، تشویق کردن فراموشتون نشه چون اینجوری میتونید عملکردی بهتری از اونها ببینید و میتونید واکنش های بهتری ازشون دریافت کنید.


این مطلب را تماشا کنید :

متن زیبا برای تبریک تولد اسفند ماهی ها + عکس نوشته


اسفند ماهی که باشی زود رنج هم هستی. اسفند ماهی ها احساساتی هستند و خیلی زود احساسات شون جریحه دار میشه. البته اونها دیر عصبانی میشن اما این به معنی این نیست که زود رنج نباشن. اگه از اطرافیان اسفند ماهی ها هستید و کاری میکنید که اونها از بودن باهاتون رنج بکشن یا سختی ببینن، بهتره یکم در عملکردتون تغییر ایجاد کنید چون این کارتون خیلی پسته. همچنین توجه داشته باشید که زود رنج بودن متولدین اسفند ماه به این معنی نیست که اونا ضعیفن، اتفاقاً اونها میتونن انسان های خیلی قوی هم باشن اما در کنار به خاطر مسائل مختلف خیلی زود دچار رنجش بشن.

*******************************

اسفند ماهی که باشی ترسو هم هستی. کی گفته که ترس بده؟ اتفاقاً بعضی جاها باید به ترس بها داد تا مبادا دچار مشکلات زندگی بشیم. این خصلت اسفند ماهی ها اتفاقاً باعث میشه که درگیر خیلی از چالش های سخت زندگی نشن. ترس بعضی وقت ها میتونه به کمک انسان بیاد که به مشقت نیفته و همین مسئله میتونه یک دست یاری گر برای اسفند ماهی ها در زندگیشون باشه.

*******************************

اسفند ماهی که باشی دقت هم داری. متولدین اسفند ماه خیلی باریک بین و دقیق هستن و سعی میکنن به جزئیات هر مسئله توجه زیادی کنن. اونها اونقدر در یک مسئله دقت میکنن تا بالاخره به پاسخی که باید برسن. اگه میخوای به یک اسفند ماهی دروغی بگی، یادت باشه که از همه جوانب دروغتو بسنجی وگرنه اون از کوچکترین روزنه و جزئیات استفاده میکنه تا متوجه بشه که ببینه دروغ میگی یا نه. اغلب افراد دروغگو جلوی اسفند ماهی ها شکست میخورن چون متولدین این ماه با دقیق بودن و باریک بین بودن شون باعث میشن که حقیقت ها برملا بشه.


پیشنهاد ویژه :

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه


اسفند ماهی که باشی حسادت هم توی خونته. اسفند ماهی ها خیلی حسودن پس یادتون باشه که حسادت اونها رو برانگیخته نکنید. ممکنه اونها توی مسائل مختلف احساس حسادتشون جریحه دار بشه و همین هم میتونه یک نقطه ضعف برای اونها باشه. اگه تو یک اسفند ماهی هستی، روی این ویژگیت کار کن و سعی کن که اون رو از بین ببری وگرنه بقیه خیلی راحت برای عصبانی کردن و ناراحت کردنت از اون استفاده میکنن و تحت فشارت میذارن.

*******************************

اسفند ماهی که باشی یا منفی کاملی یا مثبت کامل. متولدین اسفند ماه نقطه بین ندارن، یا صفر هستن یا صد. اگه اونها مورد یک چیز نظر منفی در داشته باشن، نظرشون صد در صد منفیه و یک ذره هم تعلل نمیکنن، همچنین اگه در مورد یک چیز نظرشون مثبت باشه، این نشون میده اونها کاملاً به قطعیت رسیدن.

*******************************

اسفند ماهی که باشی صبر کردن یکی از خصوصیاتته. اسفند ماهی ها صبرشون زیاده و اگه به چیزی که خواستن نرسیدن، اونقدر صبر میکنن تا موقعیتش فراهم بشه و بالاخره اون چیز رو به دست بیارن. اونها به داشتن صبر ایوب معروفن پس سعی نکن با دادن شور و اشتیاق الکی کاری کنی یک اسفند ماهی در کارهاش عجله کنه چون اون این کار رو نمیکنه و با صبر کردن دوست و رفیق صمیمیه. به قول معروف متولدین اسفند ماه جو گیر نمیشن و میتونن برای یک چیز صبر کنن.

*******************************

اسفند ماهی که باشی غم گرا هم هستی. اسفند ماهی ها اهل غم هستن و با این احساس شون زیاد در ارتباطن. اونا انسان هایی احساساتی و زود رنج هستن و همین مسئله باعث میشه که خیلی زود غمگین بشن.

*******************************

اسفند ماهی که باشی خوب بلدی به بقیه آرامش رو هدیه بدی. اگه دنبال دوستی هستید که مدام باهاش دچار چالش نشید، یک اسفند ماهی رو انتخاب کنید چون اون سعی میکنه بهتون آرامش بده و همچنین از گفتن مسائلی که شما رو تحت فشار میذاره یا اذیتتون میکنه، دوری میکنه. اسفند ماهی ها به دنبال دلیلی هستن تا آرامش پیدا کنن و این آرامش رو به بقیه هم انتقال بدن و همین اونها رو به یک گزینه عالی و مناسب برای رفاقت تبدیل میکنه.


در ادامه ببینید :

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

عکس نوشته متولدین اسفند ماه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...