قالب و افزونه وردپرس

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

اگه پسری اسفند ماهی دارید، میتویند با یک متن تبریک تولد خاص روز تولدش رو براش شیرین و خاطره سازتر کنید. شما میتونید در جملاتی که برای متن تولدش استفاده میکنید از خصوصیات ماه تولدش صحبت به عمل بیارید تا اینطوری تاثیر فوق العاده ای روی اون داشته باشید.

در ادامه این مطلب براتون متن هایی درباره تولد پسر اسفند ماهی رو آماده کردیم. شما میتونید از این متن ها استفاده کنید و روز تولد پسرتون رو به اون تبریک بگید. در ادامه متن ها و جملات زیادی تهیه شده که اونها رو خواهید خوند و همین دست تون رو باز میذاره که هر کدوم رو که بیشتر دوست داشتید انتخاب کنید. همچنین اگه هیچ کدوم از جملات باب میلتون نبود، میتونید از اونها الگو بگیرید تا متن خاص خودتون رو بنویسید. همراه ما باشید.

جملات برای تولد پسرم اسفند ماهی

امروز تولد پسرمه، نمیدونید که چقدر شادم و چقدر از ته دل خدا رو شکر میکنم. امروز تولد مهمترین دلیل لبخندهای منه. از زمانی که پسرم به دنیا اومد، هیچ سختی و مشکلی اونقدر بزرگ نبود که نتونم اونها رو شکست بدم و به جای لبخند، اشک از چشم هام بیاد. هر دفعه که به مشکلی بر میخوردم، چهره پسرم به یادم می اومد و از پس اون مشکل بر می اومدم. همین الان هم همینطوره و با هر سختی و مشقتی که رو به رو میشم، اول از همه پسرم رو به یاد میارم، لبخندهاش و مهربونی هاش رو به یاد میارم و همین باعث میشه که با قدرت به دل اون سختی بزنم و در اون پیروز بشم. پسرم، بهترین اسفند ماهی دنیا، تولدت رو بهت تبریک میگم. مرسی از اینکه به زندگیم اومدی و با اومدنت باعث شدی همیشه شاد باشم.

********************

از من میپرسن دلیل شادیت چیه؟ چرا اینقدر میخندی؟ چرا اینقدر مشکلات رو آسون میگیری؟ چه رمزی میزنی که اینقدر دنیا به کامته؟ رمز خوشبختی من دقیقاً توی روز تولد پسرم زده شد. از زمانی که پسرم متولد شد، من هم غرق در حس خوشبختی ام و برای همینه که دنیا به کاممه. تا قبل تولد اون خیلی کم این احساس به من دست میداد ولی بعد از تولدش همه چیز فرق کرد و من جز حس خوشبختی چیز دیگه ای رو احساس نکردم. حالا میخوام بهش بگم که پسر نازنینم، اسفند ماهی مهربون من، تو برای من حکم مهمترین دلیل خوشبختیم رو داری پس هیچوقت از پیشم نرو. دوستت دارم، تولدت مبارک.

********************

میگن یکی از خصوصیات اسفند ماهی ها اینه که احساس آرامش میدن. درسته، من پسری دارم که هر وقت بهش نگاه میکنم یا هر وقت که توی ذهنم چهره اش رو به خاطر میارم، آرامش میگیرم. مهم نیست توی سخت ترین شرایط باشم یا توی یک شرایط نرمال و عادی، به هر حال این پسرم هست که به من آرامش میده و باعث میشه که هیچ سختی و مشقتی رو احساس نکنم. پسرم، توی برای من در این حد خاصی! پس اسفند ماهی جذاب من، تا همیشه پیشم بمون و این آرامش رو ارزونی من کن. دوستت دارم، تولدت مبارک.

********************

میگن اسفند ماهی ها دیر عصبانی میشن و من این رو قبول دارم. من پسری دارم که به جای اینکه اون منو عصبانی کنه، به جای اینکه اون رو اعصاب من راه بره، حس میکنم برعکسه و من تموم این کارها رو در مقابل اون انجام میدم. با وجود اینکه کارهایی میکنم که ممکنه پسرم از من عصبانی بشه، اما هیچ وقت عصبانیت رو در اون ندیدم و همیشه لبخندی رو به چهره اش دیدم که همون لبخند مهمترین دلیل زندگی من شده. پسرم، خواستم برای تموم موقعیت هایی که به وجود آوردم و با اونها باعث شدم که عصبانی بشی ازت معذرت خواهی کنم و در کنار این تولدت رو بهت تبریک بگم. تولدت مبارک بهترینم. برات بهترین ها رو از خدا میخوام.


مطلب پیشنهادی :

متن زیبا برای تبریک تولد اسفند ماهی ها + عکس نوشته


یه پسر پایه که همیشه باهات باشه و همیشه با کارات و برنامه هات موافقت کنه یکی از بهترین نعمت هایی هست که خدا میتونه بهت بده. خدا رو شکر من این نعمت رو دارم. خدا پسری رو بهم داد که پایه همه کارامه و الان اون نه پسرم بلکه بهترین دوستمه. میگن از خصوصیات اسفند ماهی ها اینه که همیشه موافقن و من حس میکنم توی این مورد، پسرم کاملاً مطابق با ماه تولدشه. پسر عزیزم، بهترین دوست من توی این دنیا، تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا برات یک عمر طولانی میخوام که تا طولانی مدت کنارم بمونی و حس خوبی که دارم رو بهم هدیه بدی.

********************

درست در اون زمانی که داشتم توی مشکلات غرق میشدم، درست همون موقع هایی که هیچ دلیلی برای ادامه دادن زندگی نداشتم چون همیشه ناراحتی رو تجربه میکردم، خدا بهم دلیلی داد تا به زندگی ادامه بدم و خوشبختی رو احساس کنم. اون دلیل توی یکی از روزهای اسفند ماه به من داده شد، اون دلیل پسرمه. پسرم، اسفند ماهی من، از وقتی که تو به دنیا اومدی، من ناامیدی رو حس نکردم و همیشه از وجود تو امید و انگیزه میگرفتم مثل همین الان که با وجود تو غرق در امید و انگیزه ام. مرسی از اینکه به زندگیم اومدی و با اومدنت به زندگیم رنگی دوباره بخشیدی. اگر تو نمیومدی، حتم دارم که زندگی من به این حالت رنگارنگ تغییر پیدا نمیکرد و همیشه توی همون رنگ سیاهی خودش باقی میموند. بهترین من، تولدت مبارک.

********************

دوباره اسفند ماه سر رسیده و من قراره برای یک از بهترین آدمایی که توی زندگیم دارم جشن تولد بگیرم. آخه یکی از خصوصیات اسفند ماهی ها اینه که علاقه زیادی به جشن تولد دارن و برای همین هم میخوام توی روز تولدش به علاقه اش جواب مثبت بدم و یک جشن تولد رویایی براش بگیرم. اون آدم پسرمه. پسرم یک اسفند ماهی خاصه که با خاص بودنش زندگی پدر و مادرش رو هم خاص کرد. میخوام برای پسرم جشن تولد بگیرم تا با این جشن هم خواسته اون رو برآورده کنم و هم به خودم یادآوری کنم که خدا چه نعمتی بزرگی رو در دامان من قرار داده. پسرم، عزیزترین من توی دنیا، تولدت مبارک.

********************

روز تولد پسرم، تولد خوشبختی من هم بود. فقط کسایی که دارای نعمت فرزند هستند این حرف من رو درک میکنند که فرزند چقدر میتونه به والدینش احساس خوشبختی و آرامش بده. از وقتی که پسرم به زندگی من قدم گذاشت، من احساس آرامش و خوشبختی دارم. پسرم، اگه تو نبودی، نمیدونم زندگی من الان در چه وضعیتی بود! وضعیت اون موقع رو نمیدونم اما از وضعیت الانم به خوبی آگاهی دارم. وضعیت الان من غرق در حس خوشبختی و آرامشه و این ها رو تماماً مدیون تو هستم. عزیزترین کسم در دنیا، تولدت مبارک.

********************

پسر نازنینم، اسفند ماهی بابا/مامان، تولدت مبارک باشه. از خدا میخوام که همیشه لبخند به لب داشته باشی و هیچ دلیلی از دلیل شاد بودنت بزرگتر نباشه. این آرزوی قلبی منه که تا همیشه خوشبختی رو با تموم وجودت احساس کنی و همیشه توی زندگیت دلیلی برای داشتن آرامش پیدا کنی. با تمام وجودم از خدا میخوام که اونقدر در زندگیت بخندی، اونقدر شاد باشی که همه مردم بهت غبطه بخورن و بگن کاش من جای اون بودم و کاش زندگیم مثل زندگی اون بود. پسرم، توی روز تولدت اینها دعاها و آرزوهای قلبی من برای تو هست که امیدوارم خدا اون ها رو برآورده کنه. آمین.


حتما ببینید :

عکس نوشته متولدین اسفند ماه


اسفند ماهی عزیزم، تولدت مبارک باشه. تو عزیز دردونه بابا/مامان هستی پس همیشه مراقب خودت باش و همیشه از خودت مراقبت کن. مراقبت از خودت به معنی مراقبت از قلب مامانت/باباته. اینو بدون که اگه کوچکترین آسیبی به تو وارد بشه، این قلب پدرت/مادرت هست که میشکنه پس همیشه از خودت مراقبت کن که به پای این مراقبت از قلب مادرت/پدرت هم مراقبت کنی. دوستت دارم چون تو بزرگترین دلیلی هستی که باعث شدن من عاشق شدن رو تجربه کنم. پسرم، تولدت مبارک بهترینم.

********************

پسرم، توی روز تولدت چند نصیحت به تو دارم که امیدوارم تا آخر عمرت همه اونها رو آویزه گوشت کنی: اول اینکه هیچ وقت به هیچ دلیلی اجازه نده که باعث بشه اخم به ابروهات بیاد. اینو بدون که این دنیا ارزش ناراحتی و افسردگی رو نداره پس همیشه بخند و شاد باش. دوم اینکه این خصوصیت متولدین اسفند ماه که در وجود تو هم هست یعنی آرامش طلبی رو هیچوقت در خودت از بین نبر و همیشه راه هایی رو انتخاب کن و به سمت چیزهایی برو که میدونی برات آرامشی حقیقی و همیشگی در پی داره. سوم این که مهربون باش و عشق بورز. برات مهم نباشه که بقیه جواب عشقت رو میدن یا نه! این رو بدون که برای تو دنیا مهمه و اگه تو در این دنیا عشق بورزی، دنیا هم جواب عشقت رو با اتفاقات خوب و خوشی که وارد زندگیت میکنه خواهد داد. پسر عزیزم، این نصیحت ها رو همیشه به خاطر داشته باش تا به واسطه اونها بتونی همیشه از خوشبختی بهره مند بشی. دوستت دارم، تولدت مبارک.

********************

پسر نازنینم، فکر کردی که تولدت یادم میره؟ هیچ وقت! روز تولد تو مهمترین روز زندگی منه پس مگه میشه که اون روز رو از یاد ببرم؟ درست ..... سال پیش توی همین روز در اسفند ماه، خدا تو رو به من داد و اون روز شد مهمترین روز زندگی من. حالا مگه میشه که این روز رو به فراموشی بسپرم؟ میخوام توی این روز مهم، به تو اهمیتت رو یادآوری کنم و این کار رو با برگزاری یک جشن فوق العاده انجام خواهم داد. میدونم که عاشق تولدی آخه این از خصوصیات اسفند ماهی هاست پس منتظر این تولد باش. اونقدر این روز من رو به شوق واداشت که نخواستم سوپرایزت کنم و از همین حالا خبر جشن تولدت رو بهت دادم. تولدت مبارک باشه بهترینم.

********************

عزیزترین کسم در دنیا، در امروز متولد شده، اون پسرمه. اگه بخوام مهمترین دارایی خودم رو نام ببرم، بدون شک اسم پسرم رو میارم چون هیچ چیزی در این دنیا برای من مهمتر و با ارزش تر از اون نیست. وقتی که فرزندی داشته باشی، وقتی که با تمام وجودت به فرزندت وابسته باشی، اون وقت میفهمی که منظور من از این حرف چیه! وقتی که فرزندی داشته باشی، حتی اهمیت خودت رو هم از یاد میبری و تنها کسی که بهش در زندگی اهمیت میدی فرزندته. پسر عزیزم، مهمترین کسی که در زندگی دارم، تولدت مبارک باشه. برات آرزوی بهترین ها رو دارم.

********************

یه پسر دارم که هم مهربونه، هم وقتی کنارشم بهم آرامش میده، هم متین و آرومه و هم خیلی کم عصبانی میشه. این پسر تموم دارایی من از دنیاست و من اون رو مهمترین چیزی که تا حالا توی زندگیم داشتم و دارم میدونم. این خصوصیاتی که از پسرم گفتم، خصوصیات متولدین اسفند ماه هم هست اما من فکر میکنم توی این ویژگی هایی که گفتم، اون از همه متولدین اسفند ماه جلوتره. اون توی مهربونی بیسته، اون آرامشی وصف ناپذیری بهت هدیه میده، اون با متانت و آرومیش کاری میکنه که محوش بشی و همچنین با دیر عصبانی شدنش کاری میکنه که از در کنارش بودن لذت ببری. پسر نازنینم، تولدت مبارک باشه.

********************

پسر نازنینم، از موقع تولدت تو، مادرت خوشحال ترین زن دنیا بود. وقتی که تو رو در آغوش میگرفتم و در آغوش مادرانه ام هر چقدر عشق و محبت بود رو به پات میریختم، احساس میکردم که از من خوشبخت تر وجود نداره. همین حالا هم که تو رو در آغوش میگیرم، دوباره همون احساس همیشگی به سراغم میاد و باعث میشه خودم رو خوشبخت ترین زن بدونم. پسر عزیزم این رو بدون که همیشه آغوش مادرت به روی تو بازه و همیشه میتونی از غم ها و دردهای دنیا به اونجا پناه بیاری. میدونم که آرامش طلبی چون این یکی از ویژگی های ماه تولدت یعنی اسفنده، پس آغوش من رو به عنوان جایی که میتونی در اون به آرامش محض برسی بپذیر. دوستت دارم، تولدت مبارک.

********************

پسرم، این رو میدونم که بعد از من تو بزرگترین تکیه گاه خانواده خواهی بود. از وقتی که تو متولد شدی، پدرت به آرامشی محض رسید چرا که میدونست که حتی اگه خودش نباشه، پسرش هست که جانشین اون بشه و از خانواده مراقبت کنه. تو پایه و ستون این خانواده هست، تو بزرگترین تکیه گاه بعد از من برای این خانواده هستی پس هیچوقت نقش و وظیفه ات رو از یاد نبر و همیشه برای عمل کردن به وظیفه ات آماده باش. این حرف هایی بود که میخواستم در روز تولدت، مرد و مردانه بهت بزنم. اسفند ماهی عزیزم، دلیل آرامش پدر، تولدت مبارک.

********************

از وقتی که خدا تو را به ما داد، گویی دنیا به ما لبخند میزند و تمام کائنات دست به دست هم می دهند تا ما غرق در لحظات خوب زندگی شویم. تمام دلیل این اتفاقات وجود تو بوده و هست. پسر عزیزم، اسفند ماهی خاص من، تولدت مبارک.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...