متن زیبا برای تبریک تولد اسفند ماهی ها + عکس نوشته

تبریک تولد با توجه به ماهی که فرد در آن متولد شده، می تواند خیلی خاص و زیبا باشد. اگر بتوانید یک متن مناسب با توجه به خصوصیاتی که متولدین یک ماه خاص دارند، تهیه کنید، می توانید در نظر آنها خیلی خوب جلوه کنید! به عنوان مثال برای اسفند ماهی ها، تبریک تولدشان با توجه به خصوصیات متولدین اسفند، می تواند خیلی زیبا و منحصر به فرد باشد.

متن و عکس تبریک تولد به اسفند ماهی

اگر تولد متولدین اسفند ماه را با توجه به خصوصیاتی که اسفند ماهی ها دارند، تبریک بگویید، می توانید یک تبریک تولد خاص و منحصر به فرد برای شخص مقابلتان داشته باشید. در این مطلب ما سعی کرده ایم که متن های مختلفی با توجه به ویژگی های مختلف متولدین اسفند ماه برایتان تدارک ببینیم. شما می توانید از این متون استفاده کنید و آن را با دوستان اسفندیتان که تولدشان نزدیک است، به اشتراک بگذارید.

*******************************

اسفند ماهی جانم، تو شخصی رویایی هستی که در ماهی رویایی یعنی اسفند ماه متولد شده ای. یکی از خصوصیات متولدین همین ماه هم رویایی بودنشان است. امیدوارم که به هر چه در رویا می پرورانی برسی و به هر آنچه که دوست داری دست پیدا کنی. آرزوی قلبی من سعادتمندی توست. تولدت مبارک باد.

عکس نوشته تولدت مبارک اسفند ماهی

تولدت مبارک باد اسفند ماهی خاص خودم. نمی دانی که چقدر خوشحال هستم که تو وارد زندگی من شده ای. انگار خداوند با ورود تو به زندگی ام، خوشبختی و سعادت را برایم مقرر فرمود. نمی گویم که خوشبختی من در گرو دستان توست! اما می خواهیم این را بگویم که با هر بار دیدنت، احساس خوشبختی میکنم. تولدت مبارک.

*******************************

انگار اسفند ماهی ها خیلی اهل آرامش هستند. همچین راحت میزارن آخرین ماه سال متولد میشن! اینم حتما از همون آرامش شونه دیگه. تولدت مبارک اسفند ماهی جان. امیدوارم که همه ی زندگیت سرشار از آرامش باشه و بتونی در نهایت سعادت و خوشبختی، 120 سال عمر کنی.

عکس پروفایل اسفند ماهی جانم تولدت مبارک

عمری 120 ساله برایت می خواهم. امروز تولد توست. از تو می خواهم که همراه با تولدت، دوباره از نو آغاز شوی. خصلت های بد خود را کنار بگذار و به فکر اصلاح آنها باش. باور کن که در این جهان فقط غیر ممکن، غیر ممکن است. با آغوش باز به سوی تغییرات جدید برو. تو یک اسفند ماهی هستی و از خصایص اسفند ماهی ها این است که قابل انعطاف هستند. این یعنی هر چه تغییرات در زندگی ات به وجود آید، می توانی خود را با آنها وفق دهی. بیشتر از این سرت را درد نیاورم. تولدت مبارک.

*******************************

مهربان جانم، جان جانانم، شنیده ام که تولدت نزدیک است. آنقدر به من مهربانی کردی که وابسته و شیفته ی تو شده ام. مگر می شود اسفندی باشی و مهربان نباشی؟ از خدا می خواهم که در مابقی سال های عمرت همینطور مهربان باشی و مهربان بمانی و سختی های زمانه روی این خصلت خوبت تاثیر نگذارد. هنوز انسان های زیادی مانند من هستند که ممکن است شیفته ی مهربانی ات شوند.

جملات زیبای تبریک تولد به اسفند ماهیا

همیشه مرموز بودی و هستی. حتی توی تولدتم این مرموز بودن مشخصه! از خصلت های متولدین اسفند اینه که مرموز هستن. بایدم باشن دیگه. میزارن بقیه تو ماه های دیگه متولد بشن و خودشون آخر از هم پا به این دنیا میزارن. تو تولدشونم اول بقیه رو پیش میکشن و بعد خودشون پا به عرصه میزارن :) اینا رو که شوخی کردم ولی همیشه این شخصیت پر رمز و رازت رو دوست داشتم. تولدت مبارک.

*******************************

شنیدم که اسفند ماهی ها علاقه ی زیادی به جشن تولد دارن نه؟ چقدر عالی! پس یک جشن تولد شیک و عالی بگیر و مارم دعوت کن :) راستی برای من کادوهای قشنگ بگیری که شرکت کنم توی تولدت وگرنه اصلا نمیام :( چیه نکنه توقع داشتی واست تولد و کادو بگیرم؟ خب زمانی که تو عاشق تولدی، خودت بگیری که قشنگتره :).

عکس نوشته تولدت مبارک به اسفند ماهی + متن

اسفند ماهی جانم، تولدت رو تبریک میگم. ایشالله که بی نهایت ساله بشی و همیشه لبخند روی لبات باشه و همینطور که عاشق جشن تولد هستی، بی نهایت بار تو جشن تولد خودت شرکت کنی و لذت ببری.

*******************************

تو همیشه نسبت به قضایای اطرافت یا کاملا منفی نگر بودی یا کامل به دید مثبت به آنها نگاه میکردی. اکنون که فکر میکنم، میبینم دست خودت نیست! کلا اسفند ماهی ها همین گونه اند. حالا میخواهم یکی از بهتر اتفاقاتی که تو کاملاً به آن دید مثبتی داری را به تو تبریک بگویم و آن هم تولدت است. تولدت مبارک دوست اسفندی خودم. امیدوارم که هیچ وقت در زندگی مجبور نشوی که از دید منفی ات به مسائل اطراف نگاه کنی و همیشه مثبت باشی که اتفاقات مثبت برایت رخ دهد.

عکس نوشته اسفند ماهی ها تولدتون مبارک

دوست اسفندی ام، تو آرامش را می خواهی و فکر می کنی که نداری اما نمی دانی که اطرافیانت با وجود تو چقدر احساس آرامش می کنند. تو دوست داشتنی هستی. دوست داشتنی ترین، بمان برایمان. تولدت مبارک. از خدا عمری سرشار از عزت برایت می خواهم.

*******************************

تولد داریم، چه تولدی. یک اسفند ماهی خاص متولد شده. اونم کی، توووو. نمیدونی که چقدر از فرط خوشحالی و هیجان دوست دارم جیغ بکشم. آخه تولد بهترین دوستمه. میدونم که اسفند ماهی ها چقدر عاشق تولد هستن. واسه همین، سعی میکنم که توی جشن تولدت حتما کنارت باشم که کلی به هر دومون خوش بگذره و این علاقت به تولد بیشتر بشه. نهایت سعی خودم رو میکنم که از اون لذت ببری.

عکس تولد اسفند ماهی + متن کوتاه

آهای حسود خان، فهمیدم که چرا اینقدر حسودی میکنی. تو توی اسفند به دنیا اومدی و اسفندیا یه رگ حسادت هم دارن. اما الان میخوام که یه کاری کنم که حسادتت کم بشه. کلی میخوام جشن تولدت رو تبریک بگم و بهت بگم که تو چقدر خاص و منحصر به فردی و اصلا لازم نیست که به بقیه حسودی کنی! چون تو یک پکیج کامل از ویژگی های خوب هستی که خدا آفریده. خیلی میخوامت. تولدت مبارک.

*******************************

تولدت مبارک بهترین دوست زندگی ام. با آغاز نفس کشیدن تو، خدا انگار مژده ی خوشبختی را به من داد. زمانی که با هم آشنا شدیم و زمانی که بهترین دوستم شدی، این خوشبختی را حس و تجربه کردم. از ته دل تولدت را تبریک می گویم و آرزو دارم که همیشه برایم بمانی که می خواهم این خوشبختی ماندگار باشد.

عکس اسفند ماهی جونم تولدت مبارک با متن قشنگ

نمی خواهم که در روز تولدت حالت را بد کنم! اما می خواهم بگویم که هر تولدی، پایانی دارد. با پایانت، در دنیایی دیگر آغازی خواهی داشت که میزان خوشبختی ات در آن دنیا بسته به اعمالت در دنیای کنونی است. این ها را به هرکس نمی گویم! چرا که درک نمی کند. اما از آنجا که اسفند ماهی ها عاشق معنویات هستند، گفتم که تولدت را به شیوه ای متفاوت تبریک بگویم و تولدت را همراه با یک حال و هوای معنوی نمایم.

*******************************

اینکه تو طنازی و نازنینی ازت میباره که شکی نیست. نمی دونم مهره مار داری یا ستاره سهیل که با اولین برخورد، بقیه عاشقت میشن. شایدم به خاطر ماهی هست که توی اون به دنیا اومدی. آخه اسفندیا یکی از ویژگی هاشون اینه که خیلی نازنین هستن :) مثل تو. نازنین جونم تولدت در حال نزدیک شدن و خواستم بهت تبریک بگم و بگم که خیلی حس خوبی به تو دارم و تو یکی از مهمترین آدم های زندگی من هستی.

اتفاق خوب اسفندم تولدت مبارک

خواستم اول بهت زنگ بزنم! اما گفتم چه کاریه؟ اسفند ماهی ها که عاشق نامه نگاری هستن؛ پس بیام و یک پیام تبریک تولد فوق العاده برات بنویسم. دوست اسفندی خودم، فقط اینو بهت بگم که خیلی خاصی. شاید خودت این خاص بودن رو حس نکنی، اما من با تک تک سلول های بدنم اون رو حس میکنم. تو کافیه باشی که احساس آرامش به بقیه بدی :) آخه اینم یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیگه ی اسفندیاست. تولدت مبارک بهترین.

*******************************

آخه نمیدونم به کدوم سازت برقصم آقا/خانم! از یه طرف که عاشق جشن تولدی و از یه طرفم کم انرژی :( اینو که من نمیگم، ماه تولدت میگه. آقای/خانم اسفندی الان ما چیکار کنیم؟ یه تولدت مبارک کوچیک بهت بگیم بسه یا نه یک تولد خیلی شیک و قشنگ برات بگیریم؟ البته که برای من مهم نیست چی میگی :) در هر صورت هم بهت تولدت رو تبریک میگم و هم یک جشن فوق العاده برات تدارک میبینم.

اسفندی تولدت مبارک عکس با متن

سلام به خانم/آقای دختر دوست. میبینم که تولدت شده. ایشالله روزی برسه که تولد دخترای خودت رو جشن بگیری. توی ماه اسفند کسایی به این دنیا قدم میزارن که عاشق دخترن و تو هم یکی از اونا هستی. خیلی خوشحالم که با تو دوست هستم؛ چون بالاخره یه روزی خاله/عمه/عمو/دایی میشم و کلی اون دختر نازت رو توی بغل خودم فشار میدم. تولدت مبارک.

*******************************

میدونی برای آدم خونسردی مثل تو، نمیدونم چیکار کنم که اعصابت خورد بشه. اوایل که فکر میکردم تو از قصد خودتو خونسرد نشون میدی، اما بعدش دیدم نه بابا اصلا این از خصوصیت بارز اسفند ماهی ها هست. حالا که کم عصبانی میشی، میخوام بهت مژده اینو بدم که توی تولدت قراره همه دوستامو دعوت کنم :) کادو هم نمیخوام بخرم :) کیکم خودم انتخاب میکنم :) همراهت شمع ها رو هم فوت میکنم :) سرت سلامت اصلا به جای خودت، خودم میشینم پشت کیک و بعدم با یک ظرف کیکی شیک، صورت مبارکت رو پر میکنم :) هنوزم عصبانی نشدی؟ :( ای بابا. باش. در هر صورت تولدت مبارک.

عکس نوشته رفیق اسفندی تولدت مبارک

اینک میلاد توست و چه فرخنده است این میلاد. طلوع تو، غروب غم های من بود. با تولدت انگار تمام غم ها را شستی و بردی. همین حالا هم همینطور است و به همه احساس آرامش میدهی. این از خصوصیات اسفند ماهی هاست که به بقیه حس خوب و آرامش بدهند. طلوعت را به تو تبریک می گویم و امیدوارم که هزاران بار این طلوع را در آینده جشن بگیری.

*******************************

میگن اگه به اسفند ماهی ها هفته ای دو یا سه بار بگی دوستشون داری، خیلی خاص میشی براشون. دوست دارم، دوسسست دارم، دوسسسسسست دارم. من همه ی دوست داشتنامو الان تقدیمت کردم. آخه میدونی چی شده؟ تولدت نزدیکه. میخوام از این به بعد به جای اینکه بگم دوست دارم، مدام بگم تولدت مبارک. هر بار که این دو کلمه رو به زبون میارم، کلی شاد میشم و انرژی میگیرم. چون خاص ترین آدم زندگیم تولدشه. فقط خدا میدونه که چقدر خوشحالم. میلادت رو بهت تبریک میگم بهترین هدیه ای که خدا میتونست بهم بده :)

عکس اسفندی ماهی جان تولدت مبارک

اسفند ماهی ها مثل اینکه سخاوتمند تشریف دارن؟! ای بابا :( ما که هیچ وقت سخاوتی از تو ندیدیم. الانم که تولدته و باید برات هنوز سخاوتم نشون بدیم و بریم کلی کادو بخریم. اما میدونی چیه؟ کل این سخاوتا فدای یه تار موت. انشالله همیشه زنده و سلامت باشی و ما برات سخاوت نشون بدیم. همین که هستی و به ما حس آرامش میدی، کلی سخاوتمندیت رو نشون میده. تولدت مبارک بهترین.

*******************************

یادت باشد که با تولدت، نگاهی به اعمالت بیندازی. هیچ چیز مهمتر از این نیست که تولدت در دنیای اخروی را جشن بگیری. اگر اعمالت در این دنیا بد باشد، نخواهی توانست که در آن دنیا جشن بگیری و پشیمان از اعمالت خواهی شد. اسفند ماهی ها عاشق معنویات هستند و به خاطر همین گفتم اگر این ها را برایت یاد آوری کنم، تبریک تولدم بهتر در ذهنت میماند. در هر صورت میدانم که تو همیشه بهترین ها را انجام می دهی و نمیگذاری که گناهی بر دوشت سنگینی کند، اما بدان که انسان است و خطاهایش. مواظب خطاهایت در سال جدید زندگی ات باش. موفق باشی

عکس نوشته آغاز پادشاهی اسفند ماهیا مبارک

اسفندی ماهی جونم شنیدم که غم گرا هم هستی که :( حالا که تولدت نزدیکه و عاشق تولد هم هستی، پس این غم رو کنار بزار. دنیا دو روزه و ارزش غصه خوردن نداره. آدمیزاد از لحظه ی دیگشم خبر نداره. شاید همین چند لحظه ی دیگه دور از جون من برم یا تو. پس بیا به دنیا بخندیم! چون این بهترین انتقامیه که میتونم در برابر سختی هایی که بهمون میده، بگیریم. تولدت مبارک. امیدوارم که با سال جدیدی از زندگیت، روحت دوباره تازه بشه و تمام غم های گذشته رو فراموش کنه. این زیباترین اتفاق ممکنه که میتونه برات بیفته.

*******************************

متین بودن اسفند ماهی ها را دوست دارم. آرام بودن آنها به دیگران آرامش میدهد. اگر دنیا همواره پر از غم باشد، خیال میکنم که یک اسفند ماهی نمیخواهد از این موضوع ناراحت شود و آرامشش را از بین ببرد. همینطور آرام بمان که این آرامشت بهترین انتقامی است که می توانی از بدی های دنیا بگیری. تولدت را به تو تبریک میگویم و از خدا برایت عمری سرشار از عزت و لذت میخواهم.

پروفایل اسفند ماهیا تولدتون مبارک + متن زیبا

می دانم که در جشن تولد تو، افراد زیادی شرکت خواهند کرد و در آنجا شاید نتوانم به خوبی به تو تبریک بگویم. به همین خاطر اکنون تبریک هایم را خواهم گفت که بعداً غصه نخورم که چرا نتوانستم این کار را بکنم. اسفند ماهی جان، تو اینقدر متین هستی که دیگران عاشق همین متین بودنت می شوند و به خاطر همان هم که شده در جشن تولدت شرکت می کنند. همیشه همینطور بمان که انسان هایی مثل تو خیلی کم هستند. وجودت مایه ی آرامش همه ی ماست. تولدت مبارک.

عکس نوشته متولدین اسفند تولدتون مبارک

سایر مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته متولدین اسفند ماه

طالع بینی بچه متولد اسفند ماه

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم


1 نظر

  1. نیلوفرنیلوفرsays:

    عالی بود من تو اسفند به دنیا اومدم