متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

متولدین ماه های مختلف میتونن روز تولدشون رو به خودشون تبریک بگن و این یک کار خاص و زیباست که خیلی از آدما انجامش نمیدن. اونها میتونن با ویژگی های مخصوص ماه شون، یک متن تبریک خاص برای تولد به خودشون هدیه بدن و این میتونه زیباترین هدیه زندگیشون باشه.

قصد داریم که در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی برای اسفند ماهی ها بیاوریم که به واسطه آن ها می توانند روز تولدشان را به خودشان تبریک بگویند. اگر شما یک اسفند ماهی هستید و روز تولدتان است، می توانید از این متن ها برای خود استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات برای تولد خودم در ماه اسفند

آهای اسفند ماهی حساس که اهل رویا و خیالی، تولدت رو بهت تبریک میگم. تو رویاها و خیالاتت تصور کن که یک زندگی سرشار از خوشبختی و سعادت داری، یک زندگی که همه بهش غبطه میخورن و میخوان از ته دل مثل تو باشن. میگن اسفند ماهی ها تخیلات خیلی شدیدی دارن پس هر چقدر میتونی اون زندگی زیبا رو تصور کن چون من کنارتم تا بهت در اون چیزی که میخوای بهش برسی کمک کنم. غمت نباشه، نگران نباش و امیدت رو از دست نده چون تو منی رو در کنارت داری که بزرگترین پشتوانه ات در زندگیه. تولدت مبارک خودم. بهت قول میدم که تا وقتی که زنده ام، تلاش کنم تا یک زندگی مرفه و شاد و بی دغدغه داشته باشی و تا میتونی در زندگیت سعادت و کمال رو تجربه کنی. تموم آرزوهای خوب برای تو، دوستت دارم.

********************

تولدم رو به خودم که اهل آرامش و ملایمت هستم تبریک میگم. این ویژگی اکثر اسفند ماهی هاست و در من هم وجود داره. حالا که روز تولدم هست، از خدا برای خودم کلی آرامش در زندگی طلب میکنم. امیدوارم که خدا با نعمت آرامش، تلخی نگرانی ها، استرس ها و دل آشوبی هایی که در گذشته در زندگیم کشیدم رو از بین ببره. در گذشته هر آدمی ممکنه تلخی هایی وجود داشته باشه و در گذشته من هم تلخی هایی وجود داره اما از خدا میخوام که با نعمت آرامشی که به من میده، کمکم کنه تموم این تلخی ها رو از یاد ببرم و دیگه تجربه شون نکنم. این آرزوی قلبی من برای خودم در روز تولدمه که امیدوارم برآورده بشه. قول من به خودم در روز تولدم هم اینه که هیچوقت به هیچ نگرانی و استرسی اجازه ندم وارد زندگیم بشه و با تمام تلاشم سعی کنم به سمت آرامش حرکت کنم. تولدم رو به خودم تبریک میگم.

********************

تولد یک اسفند ماهی خاصه، اسفند ماهی جذابی که همه دوستش دارن، همه برای آرامشی که بهشون میده، مهربونیش و متانت و آروم بودنش میخوان که کنارش باشن، اون اسفند ماهی منم. این تعریف از خودم نبود بلکه ویژگی های اسفند ماهی ها بود که بیانش کردم. هر کسی که جزو متولدین اسفند ماه هست همین خصوصیات رو داره و من هم جدای از این قاعده نیستم. حالا اگه تعریف از خود هم باشه اشکالی نداره چون باید از آدمای خوب تعریف و تمجید کرد. حالا که تولد این آدم خوب، این شاخه گل بهشتی سر رسیده، خودم اول از همه میخوام تولدش رو بهش تبریک بگم و از ته دل از خدا براش یک عمر سرشار از سعادت و آرامش رو بخوام. تولدت مبارک خودم، امیدوارم یک زندگی پر از آرامش رو تجربه کنی.

********************

امروز میخوام تولد یک اسفند ماهی رو تبریک بگم، اسفند ماهی جذاب و مهربونی که با مهربونی هاش بهم کمک کرد تا به خیلی از دستاوردهای زندگیم برسم. اگر همت و تلاش اون نبود یقیناً من نمیتونستم به چیزهایی که الان دارم دست پیدا کنم. آرامش الان خودم رو مدیونم اون آدم هستم و چشم امیدم فقط به اون هست که در آینده هم بهم کمک کنه تا آرامش بیشتری به دست بیارم و خوشبختی بیشتری رو از آن خودم کنم. اون آدم کسی نیست غیر از خودم. میخوام توی روز تولدم به خودم بگم که تو قوی ترین آدمی هستی که توی زندگیم میشناسم، تو باهوش ترین و با ذکاوت ترین آدمی هستی که توی زندگیم میشناسم، هیچوقت روی کسی به جز خودت در زندگی حساب نکن و هیچوقت هوش و ذکاوتت رو دست کم نگیر، تو خاصی، تو حداقل برای من که به اندازه کل دنیا دوستت دارم خاصی، پس هیچوقت خودت رو دست کم نگیر. دوستت دارم خودم، تولدت مبارک.

********************

چه اشکالی داره آدم روز تولدش رو به خودش تبریک بگه؟ میخوام این روز فوق العاده که در اون به دنیا اومدم رو به خودم تبریک بگم. میخوام با این کار به خودم یادآوری کنم که چقدر مهمم، چقدر خودم رو دوست دارم و چه قدر روی خودم حساب باز میکنم. نمیخوام توی روز تولدم منتظر کسی باشم که بیاد و بهم این روز رو تبریک بگه چون از اونها توقعی ندارم. من توی این روز در کنار این تبریک میخوام به خودم قول بدم که همینطور که امروز روی خودم حساب باز کردم، در سایر بخش های زندگیم هم فقط روی خودم حساب باز کنم و چشم امیدم به کسی غیر از خودم نباشه. یقین دارم که اینطوری میتونم خوشبختی به معنای کامل رو تجربه کنم. تولدت مبارک اسفند ماهی جذاب، به قولی که به خودت دادی اهمیت بده و هیچوقت اون رو فراموش نکن. دوستت دارم، تولدت مبارک.

********************

امروز روز تولدمه و میخوام که حداقل همین امروز رو فارغ از هر مشکلی که در زندگیم دارم، فارغ از تموم پستی و بلندی ها، بخندم و شاد باشم. میخوام خودم رو به بازار دعوت کنم تا برم و خودم هدیه تولدم رو انتخاب کنم. میخوام دقیقاً همون چیزی که همیشه آرزوش رو داشتم که داشته باشم برای خودم بخرم و خودم رو تحویل بگیرم. توی این روز، هیچ کس مهمتر از خودم نیست و در امروز میخوام تنها کسی که بهش اهمیت میدم خودم باشم. امروز یک روز خاص برای منه، امروز روزیه که به این دنیا اومدم، امروز روز آغاز تجربه کردن دنیا توسط منه. در روزهای دیگه زندگیم در این دنیا تجربه های مختلفی رو پشت سر گذروندم اما میخوام که روز تولدم با تموم تجربه هام متفاوت باشه، میخوام این تجربه فقط یک تجربه از لحظات خوب و زیبا باشه نه چیز دیگه ای. از خدا میخوام که این فرصت رو به من بده و در امروز با وارد کردن اتفاقات فوق العاده زیبا و رنگارنگ به زندگیم، دلم رو شاد کنه و همون تجربه هایی که میخوام رو برام رقم بزنه. در انتهای حرفم میخوام تولدم رو به خودم تبریک بگم، میدونم که کلی شادی در انتظارمه پس از همین الان متن تبریک تولدم رو برای خودم آماده میکنم و اونو به خودم هدیه میدم تا حس خوب و زیبایی که قراره توی امروز تجربه کنم از همین الان شروع بشه. تولدت مبارک اسفند ماهی جانم، این رو بدون که تو مهمترین آدم زندگی منی و هر کاری میکنم تا در زندگیت عشق و شادی رو تجربه کنی.

********************

اسفند ماهی زیبای من، دوستت دارم و دوستت خواهم داشت. مهم نیست که چقدر تا الان اشتباه کردی، مهم نیست که چقدر تا الان تجربه های بد داشتی، من با تموم اون اشتباهات، با تموم اون تجربه های بد تو رو دوست دارم و هیچوقت از دوست داشتنم دست نمیکشم. آدم ممکن الخطاست و تو مثل تموم آدما دچار خاطاهایی شدی، من برای تموم اون خطاها در امروز که روز تولدت هست تو رو میبخشم و از ته دل عشقم رو نثارت میکنم. تو لیاقت این عشق از طرف من رو داری، تو نه تنها لیاقت عشق من بلکه لیاقت عشق تموم دنیا رو داری. دوستت دارم خودم، تولدت مبارک اسفند ماهی جذاب.

********************

امروز که روز تولدمه به خودم قول میدم که یکی از خصلت های بد اسفند ماهی ها که در وجودم هست رو از بین ببرم. اون ویژگی ناامیدی هست. وقتی آدم ناامید میشه، دیگه میلی به زندگی نداره و همین بدترین عاملی میشه که در زندگی درجا بزنه و پسرفت کنه. ناامیدی از نظر من بدترین سلاح شیطانه که به واسطه اون به جنگ آدم میاد تا اون رو از پا در بیاره. من به خودم در روز تولدم قول میدم که این خصلت بد رو در وجودم ریشه کن کنم و هر کاری انجام بدم تا ریشه های امید در دلم خشکیده نشن. میخوام در امروز تموم داشته هام رو مرور کنم، میخوام لیستی از اونها تهیه کنم و بابت شون خدا رو شکرگزار باشم تا به خودم ثابت کنم که هنوز هم امیدی هست، خدایی که تموم این داشته ها رو در اختیارم گذاشته، یقیناً الان هم کنارمه و بهم در زندگیم کمک میکنه. دست آخر با یک نصیحت تولدم رو به خودم تبریک میگم، خودِ عزیزم، هیچ وقت اجازه نده که هیچ احساس بدی در وجودت رخنه کنه و همیشه سعی کن با نیروی امید عاملِ اون حس بد رو از بین ببری. تولدت مبارک.

********************

دوست داشتنی ترین دوست داشتنی دنیا تولدت مبارک. من اگه تو رو دوست نداشته باشم، من اگه عاشق تو نباشم، پس باید به کی عشق بورزم و کی رو دوست داشتم باشم؟ خودم جان، تو مهمترین آدم زندگی منی و من برای آوردن لبخند به لب های تو هر کاری میکنم. تو اونقدر برام مهمی که حاضرم تا پای جونم تلاش کنم که خنده های روی لبت هیچوقت محو نشه و تا ابد سرجاش بمونه. توی روز تولدم، به خودم که برای خودم دوست داشتنی تر از هر چیزی هستم، قول میدم که هیچوقت به هیچ حس بدی اجازه ندم خنده هام رو از بین ببره چون خنده های من ارزشمنده، حس خوب من ارزشمنده و باید تا همیشه وجود داشته باشه. دوباره تولدم رو به خودم تبریک میگم.

********************

توی روز تولدم میخوام به خودم قول بدم که روی ترس هام پا بذارم. ترس همون زندانی بدجنسی هست که هیچوقت اجازه نمیده اتفاقات خوب رو تجربه کنی و در زندگیت به خوشبختی برسی. یکی از خصوصیات اسفند ماهی ها ترسو بودنه اما من میخوام که این خصوصیت رو از بین ببرم و روش پا بذارم تا بتونم به بسیاری از موقعیت های خوب زندگیم که لیاقت شون رو دارم برسم. توی این راه از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم و تمام سعیم رو میکنم تا تموم ترس هام از بین برن. این قول من توی روز تولدم به خودم. تولدت مبارک خودم.

********************

آهای اسفند ماهی خاص، اگه از همه دنیا ناامید شدی، اگه از همه آدما ناامید شدی، امیدت به خودت رو از دست نده. دست آخر این خودتی که برای خودت میمونی. همه به دنبال زندگی هاشون میرن، همه به دنبال هدف هاشون میرن و دست آخر این تو هستی که برای خودت میمونی. پس حالا که این ها رو میدونی، هیچوقت امیدت رو به خودت از دست نده و حتی اگه تموم دنیا ازت ناامید شدن، بدون که تو یک انسان قوی هستی و میتونی به دل هر اتفاقی بزنی و اون اتفاق رو به یک اتفاق خوب در زندگیت تبدیل کنی. تو قدرت این رو داری پس باورش کن. خودمِ عزیزم، خواستم در این روز زیبا که تولدت هست، این مسئله مهم رو بهت گوشزد کرده باشم. دوستت دارم. تولدت مبارک.

شاید عجیب باشه که یکی تولدش رو به خودش تبریک بگه اما از اون جایی که یکی از خصوصیات اسفند ماهی ها مهربون بودنشونه و من هم یک اسفند ماهی اصیلم، خواستم مهربونی رو در حق خودم هم تموم کنم و این روز زیبا رو به خودم تبریک بگم. هر کسی میخواد بیاد تولدم رو تبریک بگه اشکالی نداره بیاد اما من میخوام که قبل از اون این خودم باشم که تولدم رو به خودم تبریک میگم. من میخوام اینجوری به خودم بفهمونم که قبل همه باید اول مهربونی رو در حق خودم تموم کنم. اسفند ماهی عزیزم، تولدت مبارک.

********************

اسفند ماهی ها عاشق جشن تولدن و حتی اگه کسی نباشه که براشون جشن تولد بگیره، خودشون برای خودشون این کار رو انجام میدن مثل کاری که من همین الان برای خودم انجام دادم. من میخوام جدای از تموم تولدهایی که برام میگیرن، اولین تولد رو خودم برای خودم بگیرم تا اینجوری اهمیتم برای خودم یادآوری بشه. چه کنم؟ عاشق تولد گرفتنم پس از کاری که عاشقش هستم استفاده میکنم تا دوباره اهمیتم به خودم یادآوری بشه و عشقم به خودم جون بگیره. در کنار این تولد، میخوام یه چیزی رو به خودم بگم که دوست دارم تا ابد توی ذهنم حک بشه: دوستت دارم خودم و بدون همیشه برای شاد کردنت و آوردن لبخند روی لب هات هر کاری میکنم و از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم. تولدت رو تبریک میگم و از خدا برات توی این جشن خودمونی آرزو میکنم که یک عمر طولانی داشته باشی تا با این عمر طولانی بتونی هر چی اتفاق و حس خوب در این دنیا هست رو تجربه کنی.


در ادامه ببینید :

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

متن زیبا برای تبریک تولد اسفند ماهی ها + عکس نوشته

عکس نوشته متولدین اسفند ماه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...