دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی

اسفند ماهی ها، بسیار حساس و احساساتی هستن و به پای همین احساساتی بودنشون خیلی خوبه که در مناسبت های مختلف، کاری کنن که خودشون باعث بشن احساسات شون برانگیخته بشه. به عنوان مثال یکی از کارهایی که میتونن انجام بدن اینه که در روز تولدشون با یک دلنوشته خودشون به خودشون تبریک بگن.

در ادامه این مطلب دلنوشته هایی درباره تولدم مبارک اسفند ماهی آوردیم که میتونید از اونها برای تبریک روز تولدتون به خودتون استفاده کنید. اگه اسفند ماهی هستید و به دنبال یک متن خاص برای تبریک روز تولدتون به خودتون میگردید، متن ها و جملاتی که در این مطلب تهیه کردیم میتونن به کمکتون بیان. همراه ما باشید.

دلنوشته کوتاه و زیبای تولدم مبارک اسفند ماهی ام

متن دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی

اسفند ماهی جذاب من، از اینکه تلاش میکنی تا زندگی من زیبا و خاص بشه از تو متشکرم. تو بزرگترین یار و همدم من در زندگی بودی و هستی و من در این دنیا به غیر از تو نمی تونم به دیوار هیچ کس دیگه ای تکیه کنم. من به تو اعتماد دارم و همه زندگیم رو به پای خواسته ها و اهداف تو میذارم چرا که میدونم به واسطه اونها میتونی زندگی منو زیباتر از همیشه اش کنی. مرسی که برای پیشرفت و ترقی من کوتاه نمیای و تلاش زیادی میکنی. حالا که تولدته، خواستم با این متن ها ازت تشکر کنم و برای اینکه یار و همراه من در زندگی هستی نهایت عشقم رو بهت نشون میدم. خودمِ عزیزم، تولدت مبارک و کلی ازت ممنونم که توی دنیایی که خیلی از آدما خودشون رو فراموش کردن، تو منو فراموش نکردی و همیشه و همه حال همدم و همیارم در زندگیم بودی.

*******************************

اسفند ماهی جان، رویاهای بزرگی برات دارم، رویاهایی که تو رو از جایگاهی که هستی خیلی بالاتر میبره، رویاهایی که باعث میشه زندگی بهتر و زیباتری رو در این دنیا بگذرونی. من رویاهایی برای تو در سر دارم که باعث میشن در زندگیت خوشبختی رو با تمام وجود احساس کنی و با تمام وجودت لبخند بزنی. خودمِ عزیزم، من برای تو رویاهای بزرگی در سر دارم و تو باید به همه اونها برسی. این قولی هم هست که باید بهم توی روز تولدت بدی. تولدت مبارک.

*******************************

امروز روز تولدمه و خیلی این روز برام خاص و دوست داشتنیه. این روز قشنگ رو قبل از اینکه کسی بهم تبریک بگه، به خودم تبریک میگم و از ته دل برای خودم کلی اتفاقای ناب و قشنگ توی سال جدید زندگیم آرزو میکنم. امیدوارم توی سال جدیدی که پیش رومه اتفاقای تلخ و منفی کم رنگ بشن و هر چی اتفاق خوب و مثبت هست پر رنگ بشه، امیدوارم در سال جدید هر چی استرس و نگرانی هست از بین بره و جای اون رو آرامش بگیره. تولدم رو به خودم تبریک میگم.

*******************************

اسفند ماهی جذاب من، میدونستی که روز تولد تو زیباترین روز خداست؟ اومدنت به این دنیا قطعا این دنیا رو جایی زیباتر و بهتر برای زندگی میکنه. تو انسان موثری هستی، تو انسان بسیار تلاشگر و کارآمدی هستی و همین باعث میشه که دنیا از بودنت بیشترین منفعت رو بگیره. حالا سالروز قدم گذاشتنت به این دنیاست، دنیا باید به خودش بباله که تو رو داره. من اگه به جای دنیا بودم، قطعا توی امروز که روز تولدته کلی اتفاق خوب بهت هدیه میدادم که یه تشکر بزرگ برای بودنت باشه. خودم عزیزم، اسفند ماهی من، تولدت مبارک.

دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی دخترونه

من عاشق زندگی خودم هستم چون خودم رو دارم، خودمی که بیشتر از هر کسی روی اون حساب باز می کنم، خودمی که خودم رو بیشتر از هر کسی دوست دارم و برای خودم بیشتر از هر کسی احترام قائلم. حالا روز تولدمه و میخوام تولدم رو به خودم تبریک بگم. اسفند ماهی خاص، تویی که حس میکنم یکی از بهترین بنده های خدا روی زمینی، تولدت مبارک. خیلی دوستت دارم و برات یک عمر سراسر عشق و حال خوب رو آرزومندم. امیدوارم که همیشه بخندی و همیشه با روی خندونت روی تموم مشکلات و دردها رو در زندگیت کم کنی.

*******************************

آهای خودم، میدونی خوشبختی چیه؟ اینکه همین یک تو رو برای یک عمر داشته باشم. توی روز تولدم میخوام به خودم قول بدم که هیچ وقت از خودم ناامید نشم، هیچوقت خودم رو فراموش نکنم و هیچوقت برای خودم کم نذارم. من برای یک عمر خودم کافی هستم و با عشقی که به خودم میدم به هیچ کس دیگه ای نیاز ندارم. از خدا میخوام که تا همیشه این عشق و احساس زیاد نسبت به خودم رو در دل و قلبم زنده نگه داره و هیچوقت از بین نبره. خودم جان، تولدت مبارک.

*******************************

امروز تولد یک اسفند ماهی خاصه که با اون حال دلم خوشه، با اون احساسم خوبه و غرق در عشقم. اون خودمم. وقتی که با خودم رفیقم، وقتی که از خودم بدم نمیاد، حال دلم هم خوشه و کلی شادم. وقتی که با خودم در صلحم، انگار جهان هم با من در صلح میشه و هر چی اتفاق ناب و خوب هست رو وارد زندگیم میکنه. حالا میخوام تولدم رو به خودمی که هر لحظه بودنش باهام انرژی مثبته رو تبریک میگم.

*******************************

قشنگ ترین بهانه زندگی من، تولدت مبارک. تو بزرگترین بهانه ای هستی که همیشه میخندم، همیشه شادم و هیچوقت اخم به ابروهام نمیاد! آخه دل تو برای من خیلی مهمه و میخوام که این دل همیشه شاد باشه و هیچ وقت ناراحت نشه. اگه دل تو بشکنه یا ناراحت بشه، واقعا دیگه من هم بهونه ای برای زندگی کردن ندارم. همه این حرفها رو به خودم زدم چون خودم بزرگترین بهانه زندگیم هستم و همیشه هر کاری میکنم که بخندم تا دلم شاد بشه. اگه دلم بشکنه، میدونم که بهونه ای برای زندگی کردن ندارم پس هر کاری برای خنده هام میکنه. خودم جانم، تولدت مبارک.

دلنوشته تولدم مبارک برای اسفند ماهی + عکس نوشته

تولدم مبارک. نمیدونم قراره چند تا اسفند دیگه رو در این دنیا تجربه کنم، نمیدونم تا کی زنده هستم و تا کی قرار زندگی بگذرونم اما این رو میدونم که الان فرصتش رو دارم تا زندگی رو به معنای واقعی زندگی کنم و لحظات خوبی رو برای خودم به وجود بیارم. همه سعیم رو میکنم و از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم تا به هدفم که زندگی رو زندگی کردن هست برسم.

*******************************

خودم عزیزم، حتی اگر تمام دنیا هم از تو پس کشیدند، تو حق نداری که از خودت ناامید شوی. تو برای خودت شیرین ترین بهانه ای هستی که باعث میشی برای خوشبختی و سعادتت همه تلاشت را بکنی. یادت باشد، که بهانه ات را از یاد نبری، از خودت دست نکشی و با تمام وجود برای خوشبختی و خوشحال شدنت تلاش کنی. اسفند ماهی من، دوستت دارم، تولدت مبارک.

*******************************

روز تولدم شده و نمیدونم توی این روز چه کارهایی میخوام انجام بدم. این روز، یک روز خاصه پس نمیخوام الکی اون رو از دست بدم. بیست و چهار ساعت زمان دارم و این بیست و چهار ساعت واقعا برای من طلاییه. با وجود اینکه هیچ برنامه ای ندارم اما هدف کلیم مشخصه و میخوام توی این روز کلی خوش بگذرونم و کلی خودم رو به چیزهای خوب و لذت بخش دعوت کنم. به همه پیشنهاد میکنم که از این کارها رو برای خودشون انجام بدن تا هیچ وقت اهمیت خودشون رو از یاد نبرن. امیدوارم که کلی اسفند ماه دیگه بیاد و من بارها این روز زیبا رو تجربه کنم. روز تولدم رو واقعا دوست دارم، خودم عزیز، تولدت مبارک.

*******************************

امروز که روز تولدمه، میخوام در کنار تبریکش به خودم، قول هایی هم به خودم بدم که هیچوقت از یاد نبرم. میخوام به خودم قول بدم که بیشتر خودمو دوست داشته باشم و برای هر چیز ساده ای خودم رو ملامت و سرزنش نکنم، میخوام به خودم قول بدم که عشق بیشتری به دنیا بورزم و کمتر عصبی بشم چون هیچ چیزی در این دنیا نیست که ارزش عصبی موندن داشته باشه، میخوام به خودم قول بدم که هدف های بیشتری برای خودم تعیین کنم و به اونها برسم تا رسالتم در زندگیم رو به صورت کامل تری به پایان برسونم. این ها قول من به خودم در روز تولدمه و به خودم قول میدم که به تموم قول هام عمل کنم. حالا نوبت تبریک تولده، اسفند ماهی من، اینو بدون که خیلی دوستت دارم و تو خاص ترین انسان روی زمین برای منی، تولدت مبارک خودم.

دلنوشته تولدم مبارک اسفند

آهای اسفند ماهیه، میدونستی اگه خودم نبودی، کلی تو بغلم میگرفتمت و فشار فشورت میدادم. آهای خودم، خیلی دوستت دارم و حیف که نمیشه بغلت کنم وگرنه محکم ترین بغلم دنیا رو میکردم و تو رو اونقدر در آغوش میگرفتم تا بترکی. خیلی عاشق خودمم و خیلی خودم رو دوست دارم و حالا که تولدم شده خواستم اینجوری تولدم رو به خودم تبریک بگم. دوستت دارم اسفند ماهی من، تولدت مبارک باشه.

*******************************

میخوام توی امروز که روز تولدمه به خودم تولدم رو تبریک بگم و کلی آرزوی خوشبختی برای خودم بکنم. اما حواستون باشه ها، این فقط مختص به خودمه و مربوط به شما ها نیست. یعنی من فقط تبریک و آرزوی خوشبختی شما رو نمیخوام بلکه کادوهاتون رو هم میخوام. هر چقدر کادوهاتون گرونتر و شیک تر باشه، نشون میده که چقدر خوشگل و خوب و دوست داشتنی هستید. حالا شوخی رو بذاریم کنار، واقعا من به تبریک تولد و آرزوی خوشبختی هیچ کسی نیاز ندارم. نه اینکه بخوام به دیگران بی احترامی کنم و بگم که نظرشون برام مهم نیست، نه، اما من آدمیم که همینکه خودم به خودم تبریک بگم و خودم برای خودم آرزوی خوشبختی کنم برام کافیه. خودم عزیزم، اسفند ماهی جذاب، تولدت مبارک باشه.

*******************************

آهای خودم، توی امروز که روز تولدته به یادت داشته باش که به هیچ کس بیشتر از حدش بها ندی، روی هیچکس بیشتر از ارزشش حساب نکنی، برای هیچ کس بیشتر از قیمتش پرداخت نکنی. این دنیا ظالمه، آدماش هم رسم اون رو در پیش گرفتن و اگه تو بخوای این کارها رو انجام بدی فقط ازت پله ای میسازن تا به واسطه تو بالا برن؛ این اجازه رو بهشون نده. در کنار این موضوع یادت باشه همیشه بیشتر از همه به خودت بها بدی، روی خودت و ارزش هات حساب باز کنی و قیمتت رو بالا ببری. دوستت دارم اسفند ماهی جانم، تولدت مبارک.

دلنوشته های قشنگ تولدم مبارک در ماه اسفند

من توی اسفند ماه به دنیا اومدم، متولدین این ماه کلی خصوصیات خوب و بد دارن که من هم از این قاعده مستثنا نیستم و با ویژگی های خوب و بدم زندگی میگذرونم. به عنوان مثال ما متولدین اسفند ماه ویژگی های خوبی مثل سازگاری، انعطاف پذیری، متنات و آرومی، مهربانی و صبر زیاد داریم اما در کنار این ها ویژگی های بدی مثل ترسو بودن، زیادی حسود بودن، واقع بین نبودن و غم گرا بودن هم داریم. من نمیخوام که با این ویژگی های بد صرفاً برای اینکه بخشی از ماه تولدم هستند زندگی کنم و برای همین توی امروز که تولدمه به خودم قول میدم که بیشتر روی اونها کار کنم و از بین ببرمشون. در این کار سعی هم میکنم که روی ویژگی های مثبتم بیشتر کار کنم و در اونها قوی تر بشم. در پایان تولدم رو به خودم تبریک میگم.

*******************************

آهای اسفند ماهی جان، از وقتی که تو متولد شدی، خوشبختی و آرامش هم به خانواده ات پا گذاشت. متولدین اسفند ماه احساس آرامش میدن و تو همین کار رو برای خانواده ات کردی. تو به محض اینکه وارد خانواده شدی، لبخند به لبای همه نشست و همه فهمیدم که چقدر بدون تو زندگی سخته. آهای من، بسه تعریف کردن از خودت، بهتره تولدت رو تبریک بگی و زودتر بری پی کارت. پس حالا تولدم رو به خودم تبریک میگم و کلی آرزوی خوشحالی برای خودم میکنم. در انتها هم از خدا میخوام که هیچوقت حضورم رو در خانواده ام کمرنگ نکنه تا همیشه با وجود بنده لبخند بزنن و آرامش داشته باشن. میدونم که اگه نباشم چقدر دنیا براشون جهنم میشه، میدونمم که اعتماد به نفس نیست و اعتماد به سقفه، پس کنارشون میمونم!

*******************************

روز تولد یک آدم خاصه اما نمیدونم چرا دنیا و آدماش اصلاً توجهی به این موضوع ندارن. آقا تولد منه، چطور میشه اینقدر بی خیال بود؟ تولد یک اسفند ماهیه مهربون و دوست داشتنیه، آهای آدما، بسه بی خیالی، فوراً بیان و تولدم رو بهم تبریک بگید بلکه شما هم از نعمت خاص بودن من کمی بهره مند شدید و شما هم به خاطر من خاص شدید. حالا از این تعریف های صد من به یک غاز که بگذریم، میخوام تولدم رو اول از همه به خودم تبریک بگم. تولدت مبارک خودم.

delneveshte tavalodam mobarak esfand mahi

اسفند ماهی مهربون، تولدت مبارک. منتظر نمیمونم تا از زبون بقیه تولدت مبارک رو بشنوم برای همین با گفتن تولدم مبارک اون حس خوبی که باید توی روز تولدم تجربه کنم رو به خودم هدیه میدم. من تا وقتی که خودم رو دارم، منتظر هیچ واکنشی از اطرافیانم نیستم چون بیشتر از همه روی خودم حساب باز میکنم. الان هم همینطوره و من منتظر بقیه نمیمونم تا بیان و تولدم رو تبریک بگن. در انتها برای خودم یک آرزو میکنم، آرزوی اینکه به تموم خواسته هام برسم و تموم خواسته هام برام خاطره بشن.


در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته متولدین اسفند ماه

متن زیبا برای تبریک تولد اسفند ماهی ها + عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...