دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

روز تولد هر کسی روز مهمی برای اوست. در این روز او ممکن است آرزوهای زیادی برای خود بکند، بی نهایت از درون شاد باشد و احساس خوشحالی کند. اگر روز تولدتان نزدیک است، شما هم ممکن است اینگونه باشید پس با یک دلنوشته خاص، احساستان هر چه که هست، آنها را بیان کنید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات دلنوشته تولدم مبارک در خصوص متولدین بهمن ماه آورده ایم. اگر بهمن ماهی هستید، می توانید از این دلنوشته ها برای تبریک تولدتان به خودتان استفاده کنید. در این مطلب متن ها و جملات مختلفی تهیه شده اند که می توانید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید تا هر کدام از متن ها را که خواستید انتخاب کرده و در روز تولدتان به عنوان دلنوشته با دوستان تان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین شما خودتان هم می توانید از این متن ها الگو بگیرید و دلنوشته خاص خود را بنویسید. همراه ما باشید.

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی ام

جملات تولدم مبارک بهمن ماهی

دوست دارم اول از همه خودم تولدم رو به خودم تبریک بگم، دوست دارم با این کارم اهمیت زندگیم رو به خودم یادآوری کنم و یک زنگ هشدار به صدا در بیارم، زنگ هشداری که میگه وقتت داره تموم میشه، یکسال دیگه هم به سال های عمرت اضافه شد و تو داری کم کم به آخر خط نزدیک میشی! در زندگیت چیکار کردی؟ چه دستاوردهایی داشتی؟ چه قدم هایی برداشتی؟ دوست دارم خودم به خودم تبریک بگم تا با این تبریک گفتن اون زنگ هشدار به صدا در بیاد تا مبادا در خواب غفلت بمونم و فکر کنم که توی این دنیا موندگارم. من دوست دارم تولدم رو اول از همه خودم به خودم تبریک بگم چون جدای از کنار تموم اون هشدارها و ضیق وقت ها، می خوام به خودم یادآوری کنم که اگه کسی نبود، اگه کسی تولدت رو بهت تبریک نگفت، خودت که هستی! خودت به خودت تبریک بگو و منتظر کسی نباش. پس بهمن ماهی جان، خودمِ عزیزم، تولدت مبارک باشه و امیدوارم فرصت کافی برای تجربه زندگی رو به دست بیاری.

delneveshte tavalodam mobarak bahmanmahi

توی روز تولدم برای خودم آرزوی خوشبختی و سعادت میکنم. از خدا میخوام که مابقی عمرم رو اونقدر در خوشی و لذت سپری کنم که هیچوقت غم دنیا رو احساس نکنم. شاید اینکه کسی توی روز تولدش اینها رو برای خودش آرزو کنه یکم عجیب باشه آخه بقیه میگن چه اعتماد به نفس کاذبی داره، آدم که اینجوری برای خودش دعا نمیکنه، اما من این کار رو انجام میدم و توی روز تولدم اول از همه برای خودم آرزوش خوشبختی و سعادت میکنم. من میدونم که اگه من به سعادت و کمال برسم، اون موقع هست که میتونم دست بقیه رو بگیرم و اونها رو هم به سمت کمال هدایت کنم. کسی که خودش شکست خورده، کسی که خودش حرکتی نکرده، چطور میتونه دست یاری به سمت بقیه دراز کنه؟ پس من برای خودم آرزو میکنم تا خوشبخت بشم تا اینجوری به خوشبختی بقیه هم کمک کنم. یکی از خصلت های بهمن ماهی ها منطقی بودنشونه پس از من نپرس این چه شیوه ایه، منطق میگه که این درست تره پس من اون رو انتخاب میکنم و توی روز تولدم به جای آرزوی خوشبختی برای بقیه، از خدا میخوام که خودم رو خوشبخت کنه. در انتهای این آرزوی قشنگ، تولدم رو به خودم تبریک میگم. بهمن ماهی خاص، تولدت مبارک باشه.

********************

اینکه یک سال دیگه هم به عمرم اضافه شد برام جالبه. اینجوری پخته تر میشم و از دنیا شناخت بیشتری به دست میارم، اینجوری درکم بالاتر میره و میتونم دنیا رو با بینش تجربه کنم. هر سالی که به سال های عمر آدما افزوده میشه، اونها پخته تر میشن و آگاهی هاشون بیشتر میشه. حتی اگه کسی کاری هم انجام نده، باز هم 365 روز در این دنیا زندگی کرده و تجربه هایی به دست آورده که همون ها باعث بیشتر شدن درکش از زندگی در دنیا میشه. خدا رو شکر میکنم و خوشحالم که در سالی که از زندگیم گذشت، اتفاقات مختلفی رو تجربه کردم، کارهای جدیدی رو انجام دادم و تصمیمات جدی و جدیدی برای زندگیم گرفتم و همه اینها باعث شد درک خوبی از زندگی به دست بیارم. در کنار این خوشحالی آرزویی هم دارم، آرزوم توی روز تولدم اینه که خدا به من کمک کنه تا توی سال جدید زندگیم هم بتونم مثل سال قبلی موفق عمل کنم و بیشتر زندگیمو به سمت خوشبختی و سعادت هدایت کنم. این آرزوی قلبی منه که امیدوارم خدا برآورده اش کنه. در انتها میخوام تولدم رو به خودم تبریک بگم، تولدت مبارک بهمن ماهی خاص.

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

یک سال دیگه هم از زندگیم گذشته و من قراره سال جدیدی رو شروع کنم. میخوام توی همین ابتدای سال قول هایی به خودم بدم، قول هایی که هیچ وقت نمیخوام بشکونمشون. اولین قولم به خودم اینه که همیشه لبخند بزنم و همیشه دلیل های بیشتری برای لبخند زدن پیدا کنم. درسته که غم و ناراحتی بخشی از زندگی آدمه اما من ترجیح میدم بیشتر از قبل لبخند بزنم و ناراحتی هام رو کمتر کنم. دومین قولی که میخوام به خودم بدم اینه که به سمت هدف ها و آرزوهام حرکت کنم تا مبادا یک سال از دستم بره و من یک قدم بیشتر اما بی فایده به سمت انتهای مسیر زندگی برداشته باشم. قول سومم به خودم اینه که بیشتر به بقیه عشق بورزم و اونها رو بیشتر دوست داشته باشم. هر چی هم باشه بالاخره من یک بهمن ماهی ام و بهمن ماهی ها هم اجتماعی ان و دوستی های عمیقی ایجاد میکنن پس میخوام برای تمام دوست هام و نزدیک هام سنگ تموم بذارم و هر چی عشق در چنته دارم بهشون بدم. در کنار این دوستان میخوام عاشق مردم هم باشم و به دنیا عشق بورزم تا روی خوش مردم و دنیا رو هم ببینم. به نظرم با همین چند تا قولی که به خودم دادم، میتونم زندگی رو در این دنیا به معنای واقعی زندگی کنم و طعم واقعی آرامش رو بچشم. در انتها هم که تولدم رو به خودم تبریک میگم، تولدت مبارک بهمن ماهی خاص.

دلنوشته زیبای تولدم مبارک بهمن ماهی

روز تولدم رسیده و این روز برای من بسیار دوست داشتنیست. این روز به من یادآوری میکند که چقدر انسان مهمی هستم که هنوز در این جهان زندگی میکنم و زندگی میگذرانم. یقیناً انسان های زیادی بوده اند که با تمام آرزوها و رویاهایشان به اتمام مسیر زندگی رسیدند و خدا آنها را از این دنیا برد اما به من هنوز فرصت داده و سال دیگری از زندگی ام هم سپری شد. من سعی می کنم که در همین چیزهای به ظاهر کوچک عشق را بیابم، دلیل زندگی را بیابم، اهمیت خویش را بیابم و به واسطه آنها حال دلم را خوب کنم، حالی که اگر خوب نباشد، من نخواهم توانست که به آرامش و خوشبختی در زندگی برسم. حالا به خودم میگویم که تولدت مبارک باشد بهمن ماهی جان، امیدوارم که بهمن ماه های زیادی را سر راهت داشته باشی تا بتوانی آنقدر این دنیا را تجربه کنی تا به همه اهداف و آرزوهایت برسی، امیدوارم خدا فرصت زیادی به تو بدهد تا بتوانی به هر آنچه که میخواهی برسی.

********************

تولد یک بهمن ماهی نزدیک است، بهمن ماهی ای به نام من. توقع تبریک از دیگران را ندارم چرا که معنای تولد برای من فرق میکند. من در تولدهایم نه اینکه شادی نکنم ولی بیشتر از شادی کردن به فکر فرو می روم و سعی میکنم اشتباهاتی که در سال گذشته انجام دادم را به یاد آورم و در مقابل آنها حکم یک مشاور را برای خود بازی کنم و به خود بگویم که چگونه در سال جدید از انجام آن اشتباهات جلوگیری نمایم. یکی از خصوصیات بهمن ماهی ها این است که بهترین مشاور هستند و من سعی میکنم برای خودم نقش بهترین مشاوره را داشته باشم تا در نهایت به پاسخی قطعی و خوب برسم تا به واسطه این پاسخ سال جدید زندگی ام را زیبا کنم. تولد برای من به معنای یک جشن ساده نیست بلکه معنایش فراتر از این است، معنایی به مانند چیزی که گفتم. حال تولدم را به خودم تبریک میگویم. تولدت مبارک بهمن ماهی خاصِ من.

دلنوشته برای تولدم مبارک در بهمن ماه

بهمن ماهی خاص، تولدت مبارک باشه. میدونستی که چقدر برای من خاص هستی؟ میدونستی که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقتم؟ میدونستی که خندیدن تو مهمترین هدف من در زندگیه؟ تولدت مبارک خودم. این رو بدون که همیشه شادی تو برای من در اولیته و همیشه کاری میکنم که بخندی. اینو بدون که هر کاری میکنم که از غم و ناراحتی رها بشی و به خوشحال و نشاط برسی. من به جز تو کسی رو در این دنیا ندارم که به فکرم باشه، به من حس خوب بده و شادم کنه پس تمام تلاشم رو میکنم که اونقدر شادی رو احساس کنی که هیچ ناراحتی و غمگین نتونه باعث عذابت بشه. دوستت دارم خودم و تولدت مبارک. امیدوارم کلی بهمن ماه سر راه زندگیت باشه تا یه دل سیر این دنیا رو تجربه کنی و بخندی و شاد باشی.

********************

امروز تولد یه بهمن ماهیه پس میخواد با آرزوهای بزرگش به استقبال سال جدید زندگیش بره. اون بهمن ماهی خود منم. بهمن ماهی ها معروفن به بلند پروازی پس نباید بگید که چرا اینقدر آرزوهات بزرگن و سقفشون بلنده. من با همین به اسطلاح بلند پروازی هام زندگی میکنم و فقط بلند پروازی نمیکنم بلکه تلاش هم میکنم. البته که من اسم خواسته هام رو بلند پروازی نمیذارم بلکه اهدافی میذارم که حتما بهشون میرسم. شاید از نظر بقیه اونها بلند پروازی باشن اما از نظر من اهدافی هستن که بالاخره قابل دست یافتن و من بالاخره اونها رو وارد زندگیم میکنم. توی سال جدید زندگیم به خودم قول میدم که قدم های بیشتری به سمت اهدافم بردارم و خودم رو به اونها هر چقدر شده نزدیک کنم. خدایا، توی سال جدید زندگیم از تو میخوام که در تموم این اهداف یاری گر من باشی و دستت از دستم جدا نشه. الهی آمین. روز تولدم رو به خودم تبریک میگم.

دلنوشته زیبا واسه تولد خودم در بهمن ماه

ما آدما عادت بدی داریم، همیشه منتظریم تا بقیه برامون کاری رو انجام بدن. حتی منتظریم که بیان و تولدمون رو تبریک بگن. اما این چه فایده داره جز اینکه وابستگی مون رو به بقیه بیشتر میکنه و بیشتر باعث ناراحتی مون میشه؟ من منتظر نیستم تا بقیه بهم تبریک تولد بگن، من منتظر نیستم که اونها برام جشن بگیرن و توی اون برام آرزوی عمر طولانی کنن، من خودم این کارها رو برای خودم انجام میدم و سعی میکنم با انجام دادن همه اونها بیشتر از قبل به خودم متکی بشم. آدمی که توی هر زمینه ای حتی همین زمینه تکیه گاهش خودش باشه، به نظرم موفق تره و به خوشبختی نزدیک تر میشه تا آدمی که حتی منتظره تا بقیه بیان و تولدش رو بهش تبریک بگن. به نظرم اینجوری آدمی هیچ وقت طعم شادی و طعم شیرین عزت نفس رو هم نمیچشه چون کل عمرش منتظره، الان برای جشن تولدش و فردا برای یک مسئله دیگه! من سعی میکنم که با همین تبریک گفتن جشن تولدم به خودم، خودم رو توی این زمینه قوی تر کنم. پس بهمن ماهی خاص، تولدت رو تبریک میگم و میخوام امروز برات یه جشن فوق العاده بگیرم که شادی اون جشن تا همیشه توی ذهن و خاطرت باشه. امیدوارم که یک عمر طولانی داشته باشی و در این عمر طولانی همیشه بخندی و شادی کنی.

********************

بهمن ماهی جانم، نمیدونی چقدر از اینکه تو رو دارم احساس خوشحالی میکنم. آخه مگه از تو آدم خاص تر هم هست؟ آخه مگه از تو آدم بهتر هم هست؟ منکه فکر نمیکنم، تو خاص ترینی. تو نه تنها بین بهمن ماهی ها خاصی، بلکه توی همه آدما خاصی و این به راحتی قابل تشخیصه. ای من، بدون که دوستت دارم و تا همیشه دوستت خواهم داشت و همچنین تا همیشه تو برای من مهمترین آدم زندگیم خواهی بود. تولدت مبارک من، یک عمر طولانی از خدا برات میطلبم تا توی این عمر طولانی همیشه بهت احساس خاص بودن بدم.

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

آهای بهمن ماهی ها، میدونستین به خاطر یک آدم خاص که توی ماه تولد شما به دنیا اومده، برچسب خاص بودن به خودتون هم خورده؟ اگه نمیدونستید پس از الان بدونید. اون آدم منم. از زمانی که من توی ماه تولد شما به دنیا اومدم، تموم شما خاص شدید. چه کنیم دیگه، خدا این خاصی رو به هر بنده اش که نمیده، فقط بندگان خاصی مثل من شایسته اش هستند. حالا تعریف و تمجید از خودم رو کنار میذارم و این روز قشنگ رو به خودم تبریک میگم. امروز روز تولدمه. بهمن ماهی جانم، تولدت مبارک باشه. امیدوارم همیشه باشی تا همیشه بهمن ماهی ها با بودن سالروز تولد تو توی ماه تولدشون احساس خاص بودن بکنن.


در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته بهمنی ها

متن زیبا برای تبریک تولد بهمن ماهی ها + عکس نوشته

جملات زیبا و احساسی درباره بهمن ماهی که باشی

آلبوم عکس پروفایل بهمن ماهی دخترونه و پسرونه خاص (2)

متن برای تولد پسرم بهمن ماهی

متن زیبا برای تولد خودم در بهمن ماه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...