متن برای تولد پسرم بهمن ماهی

اگر پسری دارید که در بهمن ماه متولد شده، می توانید با یک متن تبریک تولد خاص، لبخند را به لبانش هدیه دهید و درونش حسی خوب نسبت به خود بر انگیزید. در متنی که تهیه می کنید، می توانید از برخی از ویژگی های بهمن ماهی ها که درون او هم وجود دارد استفاده کنید تا تاثیرگذاری متن تان بیشتر شود.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات مختلف و زیبایی در رابطه با تولد پسر بهمن ماهی آورده ایم که می توانید از آنها برای تبریک تولدت فرزند پسرتان استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات برای تولد پسر بهمن ماهی ام

پسر عزیزم، تولدت را به تویی که یکی از خاص ترین انسان های زندگی من هستی تبریک می گویم. در یکی از روزهای سرد زمستانی، در همین بهمن ماه، خدا پسری به من داد که حالا تمام دلیلی شده که من برایش زندگی میکنم و به زندگی ادامه می دهم. پسرم، شاید خودت ندانی اما برای من حکم زندگی و نفس کشیدن را داری. همیشه در کنارم بمان و هیچوقت دستم را رها نکن چرا که من به بودنت در زندگی ام محتاجم. بهمن ماه برای پدرت/مادرت یک ماه خاص است، خاص ترین ماه سال، در این ماه سند خوشبختی من از سوی خدا امضا شد و روز امضا شدن آن هم دقیقاً روزی بود که او تو را به من داد. از وقتی که خدا تو را به من داد، زندگی برایم جلوه ای دیگر داشت و دارد و من در آن زیبایی خاصی می دیدم و می بینم. این ها تماماً به خاطر حضور توست. خواستم با این مت ، اهمیتت را در زندگی ام برایت یادآوری کنم. پسر عزیزم، دوستت دارم.

********************

پسرم، در روز تولدت یک عمر طولانی از خدا برایت می خواهم، یک عمر طولانی تا در کنارم بمانی و از بودنت در زندگی بهره ببرم. وقتی که تو در کنار من هستی، من دلیلی برای زندگی از خدا میگیرم، من دلیلی برای از ته دل خندیدن و شاد بودن از خدا میگیرم. بهمن ماهی من، نمی دانی که تو چقدر برای من خاص و منحصر به فرد هستی، نمی دانی که چقدر به من انرژی می دهی و چقدر مرا از درون شاد میکنی. همینطور که در روز تولدت این متن زیبا را به تو هدیه می دهم، همینطور تو هم در این روز به من هدیه ای بدهی، آن هدیه یک قول است، قولی که می گوید تا همیشه با من هستی، تا همیشه در زندگی ام حضور داری و زندگی مرا زیبا می کنی. این را بدان که اگر نباشی، زندگی ام زیبایی اش را از دست خواهد داد و من دچار روزمرگی هایی می شوم که تمام آرزویم در این روزمرگی ها مرگ است.


مطلب پیشنهادی و داغ :

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم


نمی دانم که اگر خدا آن بهمن ماهی شاد و پر انرژی را به من نمی داد، من حالا چطور میخواستم زندگی کنم و زندگی بگذرانم. زندگی من به دو قسمت تقسیم می شود، قبل از پسرم، بعد از پسرم. بعد از تولد پسرم گویی که من لبخند خدا و دنیا را دیدم و دلیل های شادی یکی پس از دیگری وارد زندگی ام می شدند. پسرم، تو برای من خیلی خاصی چرا که از وقتی که متولد شدی زندگی من هم دگرگون شد و من توانستم روی دیگر زندگی را هم ببینم. شاید کسانی که فرزندی ندارند نتوانند حرف های مرا درک کنند اما پدر و مادرها خوب حرف مرا می فهمند و خوب از عشقی که در قلب و سینه ام نسبت به پسرم، خاص ترین بهمن ماهی دنیا، نهفته است خبر دارند. پسرم، تولدت مبارک باشد و در این روز فرخنده از خدا برای هر دومان عمری طولانی می طلبم که بتوانیم با هم بمانیم و با هم زندگی را زیباتر از هر وقتش کنیم.

********************

در یکی از روزهای بهمن ماه، خدا پشتوانه ای قوی وارد زندگی ام کرد، پشتوانه ای که به واسطه او دلم می توانست قرص و محکم باشد و خیالم تخت و راحت. آن پشتوانه پسرم است. پسر بهمن ماهی من خوب بلد است مانند یک کوه پشت من باشد و تنهایم نگذارد، او خواب بلد است به مانند دستی قوی باشد که دستان مرا گرفته و رها نمی کند و مرا به سوی خوشبختی و سعادت همراهی می کند. پسرم، تولدت را تبریک می گویم و از تو میخواهم که هیچوقت دستانم را رها نکنی چرا که حالا من به بودن دستانت در دست هایم عادت کرده ام. دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت چرا که تو همان دلیلی هستی که من با زندگی و سختی هایش کنار آمده ام. تولدت مبارک.

********************

پسرم، می گویند که بهمن ماهی ها می توانند فکر دیگران را بخوانند چرا که این یکی از خصوصیات آنهاست. به من بگو که می توانی افکاری که در ذهن می پروانم را بخوانی؟ می توانی افکار عاشقانه ای که نسبت به تو در ذهنم در جریان هستند را بخوانی؟ اگر می توانی آنها را بخوانی که من دیگر لازم نیست از کلمات قلمبه و سلمبه برای تبریک روز تولدت استفاده کنم چرا که با همین افکار تو می توانی درک کنی که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقت هستم. می گویند وقتی که عاشق کسی هستی عیب های او را نمیبینی، پسرم من احساس میکنم که تو بی عیب ترین موجود روی زمینی، کسی که خدا از همان اول پاک آفریده و تا همین الان مانده و همین طور در آینده پاک خواهد ماند. بهمن ماهی من، تولدت مبارک.


همچنین ببینید :

عکس نوشته چند روز دیگه تولد پسرمه


پسرم، من تو را نه به شکل فرزند بلکه به شکل دوستم می بینم، دوستی که به زندگی ام آمده تا معنای حس خوب را از او بیاموزم. می گویند که بهمن ماهی ها در دوستی سخاوتمند هستند، آری درست گفته اند، تو در این دوستی چیزی برایم کم نمی گذاری. من هر چه حس و حال خوب نیاز دارم را در وجود تو می بینم و احساس میکنم. گویی همان حسی که درونم نسبت به تو نهفته است، درون تو هم وجود دارد. البته این را هم بگویم که نمی توانم نام حسی که به تو دارم را عشق بگذارم چرا که فکر میکنم حس من به تو چیزی فراتر از عشق است، روی این حس نمی توان نامی گذاشت چرا که از آنجا که از هر حس خوب و زیبا فراتر است، نامی به خود نمی گیرد. بهمن ماهی من، دوستت دارم، تولدت مبارک باشد.

********************

امروز می خواهم تولد یک بهمن ماهی خاص را تبریک بگویم، بهمن ماهی ای که وقتی در کنارش هستی، نمی فهمی ساعت ها چگونه میگذرند. این بهمن ماهی وارد زندگی هر کسی که شود، او را خوشبخت و سعادتمند خواهد کرد. او از همان بدو تولدش خوشبختی را وارد زندگی من کرد و تا همین حالا که میخواهم تولدش را به او تبریک بگویم، مرا از این خوشبختی بی بهره نگذاشته. آن بهمن ماهی کسی نیست جز پسرم. پسر عزیزم، شاید ندانی اما خوشبختی برای من یعنی تو. تولدت مبارک باشد.

********************

پسر عزیزم، بهمن ماهی من، تولدت مبارک. تو خوش قلب ترین و مهربان ترین کسی هستی که در زندگی ام دیده ام. مهربانی و خوش قلبی از خصوصیات بهمن ماهی هاست اما من فکر میکنم تو فقط به پای ماه تولدت نیست که اینگونه هستی، به نظر من این خصوصیات بیشتر از هر کسی در وجود تو نهادینه شده. پسرم، با خوش قلبی ها و مهربانی های توست که می توان دنیا را زیبا دید. باز هم تولدت را تبریک می گویم.

********************

می خواهم تولد کسی را تبریک بگویم که حکم تپش های قلبم را دارد. او اگر باشد قلب من می تپد و اگر برود گویی قلبم از سینه ام کنده می شود. او در همین حد خاص و منحصر به فرد است، او پسرم است. بهمن ماهیِ من، در این روز متولد شده. پسرم، در این روز می خواستم که حسم را با تو در میان بگذارم و از عشقی که در قلبم نسبت به تو دارم صحبت کنم. دلیل تپیدن های قلبم، همیشه با من بمان، همیشه لبخند بزن و همیشه باش! این تنها خواسته ایست که در روز تولدت از تو دارم. تولدت مبارک.


این مطلب را تماشا کنید :

متن زیبای تبریک تولد به پسرم + عکس نوشته (2)


بهمن ماهی من، تو آنقدر خاصی، آنقدر بودن با تو لذت بخش است، آنقدر کنارت بودن به آدم انگیزه می بخشد، آنقدر خنده رو هستی، آنقدر با نشاط هستی، آن قدر ستودنی هستی، آنقدر مهربانی و خوش قلب هستی، آنقدر نرم خود و با عاطفه هستی که باعث میشوی همه عاشقت شوند. می دانم که از تعریف کردن خوشت می آید چرا که این از خصوصیات بهمن ماهی هاست پس تا جایی که توانستم بارزترین ویژگی هایت را گفتم و خواستم که از تو تعریف کنم. البته نام این ها را هم نمی توان تعریف گذاشت چرا که واقعیت هستند، واقعیتی هایی که درون تو وجود دارند و کسی که اندکی درک داشته باشد می تواند همه این ها را در وجودت ببیند. بهمن ماهی جانم، پسرم، تعریفی ترین انسان روی کره زمین، تولدت مبارک.

********************

پسرم، می دانم که بهمن ماهی ها به مسائل اسرارآمیز علاقه مند هستند پس می خواهم راز و سری که تا به حال برای آن زنده مانده ام را به تو بگویم تا علاقه ات را برانگیزم. می دانی آن راز چیست؟ آن راز عشق من به توست. این عشق انتهایی ندارد، این عشق بی نهایت بزرگ است، بی نهایت لذت بخش است و بی نهایت پاک و بی ریاست. حالا که این راز را با تو در میان گذاشتم، مبادا از پیشم بروی. تو بزرگترین رازی هستی که باعث شده من تا به اکنون به زندگی ادامه دهم و از آن ناامید نشوم. پسرم، در روز تولدت، خواستم که اینگونه به تو تبریک بگویم و عشقم را اینگونه به تو ابراز کرده باشم. تولدت مبارک.

********************

بهمن ماهی عزیزم، تولدت را تبریک می گویم. امیدوارم که یک عمر طولانی داشتی باشی و همیشه با بودنت لبخند را به لبان دیگران هدیه دهی. امیدوارم که آنقدر در این دنیا شاد باشی و شاد بمانی که هیچوقت غمی را احساس نکنی و هیچوقت غمی در نگاهت آنقدر بزرگ به نظر نرسد که بخواهد شادی هایت را بگیرد، امیدوارم که آنقدر بخندی تا دنیا رویش کم شود و فقط اتفاقات خوب و ناب را وارد زندگی ات کند. این ها تماماً آرزوهایی هستند که من در روز تولدت برای تو دارم. امیدوارم که خدا آرزوهایم را برآورده کند. تولدت مبارک.


شاید علاقمند باشید :

زیباترین سروده ها ؛ شعر تولد پسرم


خدا یک بهمن ماهی به من داده که نمی خواهم او را با دنیا هم عوض کنم، او خاص است، او منحصر به فرد است و مگر کسی چیز خاصی را ارزان می فروشد؟ پسر من قیمت ندارد، او بسیار گران بهاست، او یک بهمن ماهیست که نمی داند چقدر نقش موثر و پررنگی در احساس خوشبختی من دارد. پسرم، این را بدان که اگر حالم خوب است، اگر احساس خوشبختی و شادمانی می کنم، تنها دلیلش تو هستی. منحصر به فردترین دارایی مادر/پدر، خاص ترین بهمن ماهی دنیا برای پدر/مادر، تولدت مبارک باشد.

********************

پسرم، تولدت مبارک. من یاد ندارم که از کلمات خیلی خاص و زیبا استفاده کنم، ادبیات من در همین اندازه است ولی عشق من فراتر از هر کلمه و جمله ایست و کلمات نمی توانند آن را ابراز کنند برای همین از ساده ترین کلمات استفاده می کنم تا عشقم را به تو ابراز نمایم. پسرم، دوستت دارم. با همین دوستت دارم ساده بفهم که چقدر برایم خاصی و چقدر عاشقانه تو را دوست دارم.

********************

تولد یک بهمن ماهیست، آن هم نه هر کسی، پسرم، اویی که خوشبختی ام فقط به خاطر اوست. میخواهم تولدش را دوستانه به او تبریک بگویم و نمی خواهم در این متن تبریک احساس کند که پدرش/مادرش دارد تولدش را به او تبریک می گوید. می خواهم بداند که آنقدر به او احساس نزدیکی می کنم که خودم را برایش به مانند یک دوست فرض میکنم. امیدوارم که او هم چنین دیدگاهی به من داشته باشد. حالا روی صحبتم با خودش است. پسرم، می گویند که بهمن ماهی ها دوستی های عمیقی ایجاد میکنند، پس امیدوارم که با من هم دوستی عمیقت را ایجاد کرده باشی و ادامه دهی چرا که این دوستت واقعا به بودنت در زندگی اش نیاز دارد و اگر از زندگی اش بروی نمی تواند دوست دیگری انتخاب کند چرا که تو بهترین دوست او هستی. بهترین دوستِ من، تولدت مبارک باشد. امیدوارم که سالیان سال زنده باشی و زندگی کنی و خوشبختی را تجربه کنی. وقتی که تو خوشبخت باشی و بخندی، من هم خوشبختم و میخندم چرا که دوستم خنده به لب هایش دارد و سعادت را تجربه می کند. با من بمان، در کنارم باش، بخند و خوشبخت شو، این تنها خواسته هاییست که از تو در روز تولدت دارم. هیچ وقت خواسته های پدرت/مادرت را از یاد نبر تا اینگونه او هم طعم شادی را در زندگی اش بچشد.


مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته بهمنی ها


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...