متن زیبا برای تبریک تولد بهمن ماهی ها + عکس نوشته

بهمن ماهی ها ویژگیهای منحصر به فردی دارند. اگر روز تولد آنها را با توجه به ویژگی هایشان تبریک بگویید، می توانید در آنها حس خوبی بیافرینید و موجب به وجود آمدن لبخند بر روی لبانشان بشوید. سعی کنید یک متن زیبا که حداقل یکی از ویژگیهای بهمن ماهی ها در آن نهفته است را آماده کنید و با دوستانتان که در بهمن به دنیا آمده اند، به اشتراک بگذارید.

عکس نوشته بهمن ماهی جان تولدت مبارک + متن

روز تولد برای ما انسان ها، یک روز خاص و منحصر به فرد است. اگر با توجه به ماه تولد هر کس، به او روز تولدش را تبریک بگویید، در ذهنش بیشتر نقش خواهید بست. در این مطلب ما چندین و چند متن برای تولد بهمن ماهی ها آماده کرده ایم که می توانید آن را با دوستانتان که در روز بهمن تولدشان است به اشتراک بگذارید و لبخند را به لبانشان بیاورید.

جملات زیبا برای تبریک تولد به بهمن ماهی ها

بهمن ماهی جونم، میدونم که با آزار و اذیت هام خیلی تو رو اذیت میکنم. اما یکی از ویژگی های بارز تو اینه که دیر عصبانی میشی. ببخشید که از این خصلت خیلی خوبت من سوء استفاده می کنم. اما الان تولدت هست و قضیه کامل برعکس شده و من میخوام یک روز، تو رو در اختیار خودت بزارم که کلی عشق و حال کنیم. تولدت کلی مبارک باشه.

عکس پروفایل بهمن ماهی جان تولدت مبارک دخترونه

توی این سالها، خیلی اشتباه کردم که هر کس دیگه ای بود کلی عصبانی میشد. اما تو دم نزدی و پا به پای من وایسادی که مشکلاتم رو حل کنم. این به خاطر خصوصیت بارز تو بود که دیر عصبانی میشدی و میگن که بهمن ماهی ها کلا همینجوری هستن. تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا برات یک عمر با عزت می خوام.

عکس نوشته تولد بهمنی ها + متن کوتاه

وقتی با یک بهمن ماهی هستی، هیچ وقت آزار و اذیت نمی بینی. اون یه آدم به قول معروف تو مخی نیست. برای همینه که هر بار که تولدشه، کلی خوشحال میشی. عزیز دلم تولدت مبارک باشه و از خدا میخوام که همینجور که تو توی زندگیت بی آزار هستی، آزاری هم نبینی.

عکس نوشته برای تبریک تولد بهمن ماه

مهم نیست که به تو بخوایم چی بگیم! تو در هر صورت راه خودت رو میری. الانم برات برنامه تولد چیدیم و میخوایم که تولدت رو به بهترین شکل جشن بگیریم. اما میدونم که تو برای تولدت هم برنامه های خاص خودت رو داری و نمیزاری که اون طور که ما میخوایم برنامه پیش بره. در هر صورت امیدوارم که این بار رو با ما راه بیای که یک تولد خیلی خوشگل و قشنگ برات بگیریم. کلی تولدت مبارک.

عکس نوشته فانتزی تبریک تولد به بهمن ماهیا

تو یکی از بهترین آدمهای زندگی من هستی! هیچ وقت عوض نمیشی و همیشه و همیشه خودت هستی. این برای من خیلی ارزشمنده. الانم که تولدت شده و امیدوارم که سال جدید رو عوض بشی. نه از اون عوض شدن هایی که بقیه رو ازت دور میکنه؛ بلکه فقط ویژگی های منفیت که خودت رو آزار میده رو تغییر بدی و اینها تبدیل به ویژگی های مثبت بشن. برات کلی خوشحالم و کلی ذوق دارم که از نزدیک ببینمت. موفق باشی.

عکس پروفایل تولد بهمن ماه + متن

کلی نقشه ریختیم که تو رو سوپرایز کنیم! اما چه کنیم که یکی از بارزترین ویژگی های بهمن ماهی ها این هست که حساس و نکته بین هستن. تو هم قطعا از این برنامه ما اطلاع پیدا کردی :) اما مرسی که به رومون نیاوردی و گذاشتی فکر کنیم قراره سوپرایزت کنیم. تولدت رو بهت تبریک میگیم آقای/خانم نکته سنج. امیدوارم که تو تک تک مراحل زندگیت همینقدر حساس و نکته بین باشی که هیچ وقت مشکلات غافلگیرت کنن و همونجا توی نطفه مشکلات رو از بین ببری.

عکس برای تولد بهمن ماهی + جملات قشنگ

تو تک تک مراحل زندگیت استوار و ثابت قدم بودی. هیچ چیزی تو رو از پا در نیاورد و این ویژگی خاص تو بود که باعث میشد که من از تو الگوبرداری کنم. تولدت سر رسیده و من از این بابت خیلی خرسند و خوشحالم. تو یکی از بزرگترین آدم های زندگی من هستی و اینکه بخوام تولدت رو کنارت باشم، برام خیلی مهمه. از خدا برات یه عمر طولانی میخوام. کلی موفق باشی.

عکس تبریک تولد بهمن ماهی سه بعدی

بهمن ماهی عزیز، با خبر شده ام که تولدتان سر رسیده. از همین حالا بگویم که از خریدن هدیه و کادو برای شما معذورم. اما نکته ی دیگری هم قابل ذکر است و آن این است که کیک هم قرار است بر عهده ی خودتان باشد. لطفا کیک خوشمزه ای تهیه نمایید؛ در غیر اینصورت تمام آن کیک بر صورت مبارکتان برخورد خواهد کرد :) پیشاپیش تولدتان مبارک.

عکس نوشته تبریک تولد بهمن ماهی با خط نستعلیق

تو اینقدر توی زندگیت عاقل هستی که میدونم لازم نیست که سنت زیاد بشه که تجربه به دست بیاری و بعضی از اشتباهات رو توی زندگیت مرتکب نشی. این یکی از بهترین ویژگی های بهمن ماهی هاست. این رو بدون که تو همین الان هم الگوی خیلی از آدما هستی. خوشحالم که تولدته. توی چنین روزی یک آدم بزرگ که تو باشی پا به این دنیا گذاشت که باعث خوشحالی هم من و هم خانواده و دوستانش شد. یک سال دیگه هم به سنت اضافه شد و میدونم که با این یک سال تو کلی درس از زندگی گرفتی و با قدرت بیشتری قراره سال پیش روی خودت رو بگذرونی. برات بهترین ها رو از خدا میخوام.

عکس نوشته تولد بهمن ماهی برای پروفایل

بهمن ماهی عزیز تولدت مبارک. میگن که بهمن ماهی ها خیلی آدمای حساسی هستن و به خاطر همینم من نمیدونم که کادو برات چی بخرم :) واسه همین اصلا کادو نمیخرم که یک وقت از کادوی من ناراحت نشی! البته فکر نکنی که من آدم خسیسی هستما. مدیونی اینجوری فکر کنی. همش بخاطر خودته :) چون یه بهمن ماهی آدم حساسی است و اگه براش کادوی بدی بخرم، تا مدت ها توی ذهنش باقی میمونه :)

تصاویر زیبای تبریک تولد به بهمن ماهی

من همیشه ویژگی افراد رو که با توجه با ماه تولدشون بیان میکردن، جدی نمیگرفتم و فکر میکردم که همشون الکیه. اما الان دارم میبینم که یک بهمن ماهی آدم خونسردی هست و تو هم دقیقا شخص خونسردی هستی. یک بهمن ماهی آدم حساسی هست و تو هم آدم حساسی هست. انگار که کلا تو با ویژگی های ماه تولدت به دنیا اومدی. الانم که تولدته و قراره توی بهمن یک تولد خیلی عالی رو داشته باشیم. کلی برات خوشحالم و کلی برات آرزوی خوشحالی میکنم. موفق باشی.

عکس نوشته آغاز پادشاهی بهمن ماهی ها

بهمن ماهی جانم، اگر تو برای دنیا فقط یکی هستی، این رو بدون که برای من همه ی دنیامی. تو خیلی توی زندگی من نقش مهمی داری. توی روزی که تو به دنیا اومدی، خدا بزرگترین نعمت زندگی رو به من داد. از خدا میخوام که همیشه بمونی برام و هیچوقت از پیشم نری. میگفتن که کسایی که توی بهمن به دنیا اومدن، فرشته خو هستن. واقعا هم راست میگن! تو یک فرشته هستی روی زمین. تولدت رو کلی بهت تبریک میگم. امروز یکی از فرشته های خدا متولد شده.

عکس نوشته بهمن ماهی جانم تولدت مبارک

زیباترینم، روز تولدت تو را تبریک میگویم. نمیدانی که چقدر خوشحالم که تو به زندگیم آمدی. خوشحالم که روز میلاد تو نزدیک است. میخواهم در این روز برای تنها بهمن ماهی زندگیم یک روز به یادماندنی خلق کنم و امیدوارم که در این کارم موفق شوم. نمی دانی از اینکه در پیشمی و در کنارمی چقدر خوشحالم.

عکس نوشته بهمن ماهیا تولدتون مبارک

فکر میکردم که روز تولدت رو فقط من شرکت میکنم، اما نمیدونستم که تو یک بهمن ماهی هستی و ذاتاً یک آدم اجتماعی! تو دوستای زیادی داری که توی تولدت قراره شرکت کنن. اتفاقا از این بابت خیلی هم خوشحال شدم که قرار نیست توی روز میلادت تنها باشی. از همین جا بهت تبریک میگم و امیدوارم که بتونیم روز تولدت رو با هم و در کنار هم خیلی زیبا و قشنگ جشن بگیریم.

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق بهمن ماهی

وااااای. من فکر میکنم تو یک آدم هزار ساله باشی! آخه مگه نمیدونی که میگن تعداد سال های زندگی خودت رو به تعداد دوستانت حساب کن نه شمع هایی که روی کیک تولدت هست؟ خب تو که یک بهمن ماهی خالص هستی و اجتماعی بودن تو ذاتته و کلی دوست داری که میخوان توی تولد شرکت کنن. امیدوارم که هیچوقت غم نبینی عشق هزار ساله ی من و میخوام که همیشه این دوستات کنارت باشن که بخندونتت و باعث شادی و آرامشت توی زندگی بشن.

عکس تولد بهمن ماهیا + متن

از نظر من زیباترین تقویم سال در بهمن ماه است. چون در این تقویم، تو بدنیا اومدی و قدم توی این جهان گذاشتی. کلی از این بابت من خوشحالم. امیدوارم که سالی که پیش رو داری، یک سال سرشار از موفقیت باشه و توی اون به کلی از خواسته هات برسی.

عکس های متن دار تبریک تولد به بهمن ماهی ها

آخه بهمن ماهی جون، من با تو چکار کنم؟ از یه طرف کلی دوست داری که منتظرن روز تولدت سر برسه و برات جشن بگیرن و از یه طرف هم که آرامش دوستی. آخه من به کدوم خصیصه تو راه برم؟ اما یک روز که هزار روز نمیشه. من یک جشن تولد مفصل برات میگیرم و تو رو توی اون کلی خوشحال میکنم. امیدوارم که اینجوری آرامشت از بین نره :)

عکس نوشته شادی یعنی بهمن ماهی باشی

همیشه تو به خاطر بقیه خودت رو توی خطر مینداختی و همیشه به خاطر بقیه زحمات زیادی رو متحمل میشدی. اول فکر کردم که این انتخاب خودته؛ اما بعد متوجه شدم که بهمن ماهی ها همینجوری هستن و تو اگه خودتم بخوای، نمیتونی که به خاطر بقیه منافع خودت رو به خطر نندازی. الان تولدت نزدیکه. ازت میخوام که هر جا که کار داری و هر جا که قراره به بقیه کمک کنی رو ول کنی و توی جشن تولدت حاضر و آماده باشه. کلی قراره توی این روز با هم خوش بگذرونیم. تولدت مبارک.

عکس نوشته دلخوشی یعنی متولد بهمن ماه باشی

تولدت مبارک آقای/خانم بهمن ماهی. تو یک آدم خاص هستی. حتی اگر هیچ ویژگی منحصر به فردی هم از خودت نداشته باشی که داری، چون توی بهمن به دنیا اومدی، یک آدم فوق العاده خاص هستی. البته اینکه منم توی این ماه به دنیا اومدم هم بی تاثیر نیست توی خاص بودنت :) در هر حال خوشحالم که توی ماهی به دنیا اومدم که تو هم توی اون تولدته. تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام که کلی اتفاق خوب که انتظارشون رو نداشتی، توی سال جدیدی زندگیت برات رقم بخوره.

عکس آغاز پادشاهی بهمن ماهیا مبارک

خوش قلب ترینم، می دانم که تو به خاطر ماهی که در آن به دنیا آمده ای، ذاتاً انسان خوش قلبی هستی! این ویژگی ای است که هر کسی ندارد و در این دنیایی که همه هزار رنگ هستند و همه سعی میکنند که بهم نیرنگ بزنند، وجود افرادی مانند تو الزامیست. در این روز خاص تو به دنیا آمدی و باعث خوشحالی عده ی زیادی از جمله خود من شدی. تولدت را به تو تبریک میگویم. برایت یک عمر سرشار از عزت و سربلندی از خداوند منان خواستارم.

عکس نوشته من یه پسر بهمنی ام

از اونجایی که یک بهمن ماهی هستی و خیلی پر حرکت و بی قراری، تصمیم گرفتم که تولدت رو خیلی مفصل برگزار کنم تا هر چی انرژی داری، توی اون روز خالی بشه. میدونم که این تولد هم در برابر انرژی تو کوچیکه، اما چه کنم که توانم در همین قدر است. در هر صورت، پر انرژی ترینم، روز تولدت مبارک و امید دارم که توی زندگیت به کلی موفقیت و خوشبختی برسی.

بهمنی ام

البته میدونم که قدرشناسی به خاطر بهمن ماهی بودن تو ذاتته ها، ولی در کل میخوام بگم که برای تولدت یک هدیه گرون قیمت خریدم :) مدیونی اگه روز تولدم برام اینطور هدیه ای نخری! البته نکه بگی عوضی کار میکنم که تو در عوض این کادو، بهم یک کادوی دیگه بدی ها. ولی هر چه از دوست رسد، نیکوست (ترجیحا یک گوشی موبایل آیفون آخرین مدل. مرسی اه). در کل اینا رو که شوخی کردم باهات :) روز تولدت کلی مبارک باشه.

عکس نوشته تولدت مبارک به بهمن ماهی

امروز که تو به این دنیا آمده ای، دنیا انگار به همه لبخند میزند. همه انگار جور دیگری شاد هستند. نمی دانم که این هم. از خصوصیت بهمن ماهی ها است که موجب شادی دیگران می شوند یا خیر؛ اما این را میدانم که تو یک انسان پر انرژی هستی و همیشه باعث بهتر شدن حال اطرافیانت می شوی. روز تولدت را به تو تبریک میگویم و از خدا میخواهم که در سال جدید زندگی ات که پیش رو داری، به هر آنچه هدف و رویا که در ذهن می پرورانی برسی و به تک تک آنها دست پیدا کنی. این آرزوی قلبی من برای توست.

پروفایل بهمن ماهی جانم تولدت مبارک + متن

به به! میبینم که رو پنجشنبه هم که تولدته!! میگن پنجشنبه ها برای بهمن ماهی ها روز خوش یمنی است. امیدوارم که برای تو هم به همین شکل باشه. کلا آدم خوش قدمی هستیا. هم تو بهمن به دنیا اومدی و هم روز پنجشنبه. اصلا تو رو میخوام بیارم جا خودم که همیشه برام خوش شانسی و خوشبختی رو به بار بیاری. تولدت کلی مبارک باشه و امیدوارم که در روز تولدت بتونم در کنارت باشم که این روز رو با هم و در کنار هم جشن بگیریم.

متن زیبا برای تبریک تولد بهمن ماهی ها

زیباترین روز سال نزدیک است. مگر می شود تولد تو در این روز باشد و این روز به عنوان بهترین روز سال یاد نشود؟ بهمن ماهی جانم؛ بسیار خوشحال و خرسندم که در این روز، تولد تو را قرار است جشن بگیریم. نمی دانی که چقدر آرزوهای زیبا و شیرین برایت در سر می پرورانم. امیدوارم که در هرجا و هر کجا که هستی، شاد و سالم و موفق باشی و به بهترین ها در زندگیت برسی.


سایر مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته بهمنی ها

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم

طالع بینی بچه متولد بهمن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...