جملات زیبا و احساسی درباره بهمن ماهی که باشی

بهمن ماهی که باشی، خصوصیات خاص خودت رو داری و همین باعث میشه که از بقیه مردم جدا بشی و هم ردیف با اونها نباشی. بهمن ماهی ها یک سری ویژگی های خاص دارن که همین ویژگی هاشون باعث میشه که جذاب تر به نظر برسن و باحال تر باشن. نکته قابل توجه هم این هست که اکثر ویژگی های اونها مثبته.

در ادامه این مطلب جملات احساسی و متنوعی در مورد اینکه اگه بهمن ماهی باشی چطوری هستی صحبت کردیم. این جملات در مورد خصوصیات و ویژگی های بهمن ماهی ها هستند پس در ادامه همراه ما باشید تا اونها رو باهاتون به اشتراک بذاریم.

جملات زیبای بهمن ماهی که باشی + عکس

جملات بهمن ماهی که باشی

بهمن ماهی که باشی خوب بلدی زندگی رو با بلند پروازی هات و نترس بودن هات زیبا تر کنی. یک چیز که باعث میشه زندگی خیلی کسل کننده و خسته کننده باشه، ترسه و بهمن ماهی ها خوب یاد دارن که پا روی ترس هاشون بذارن و اونها رو از بین ببرن. به نظرم تموم کسایی که توی ماه بهمن به دنیا اومدن شانس آوردن چون این فرصت رو دارن تا زندگی رو بدون ترس هاشون زندگی کنن و به تمام چیزهایی که بقیه به اونها بلند پروازی میگن دست پیدا کنند.

********************

بهمن ماهی که باشی بلند پرواز بودن از بارزترین ویژگی هاته. یک نصیحت برای تمام کسایی که میخوان موفق بشن، بلند پرواز باش درست مثل یک بهمن ماهی! خودت رو از تجربه اتفاقات مختلف زندگی منع نکن، نترس و به همشون وارد شو! این راز بلندپروازی بهمن ماهی هاست، چون نترس هستند و پا روی ترس هاشون میذارن، میتونن به بزرگترین چیزها فکر کنن و زندگی شون رو اگه در فرش باشه به عرش برسونن.

********************

بهمن ماهی که باشی، شجاعت یکی از بارزترین ویژگی هاته. مگه میشه بهمن ماهی بود و شجاع نبود؟ وقتی که در این ماه متولد میشی، مهر شجاعت و شهامت به پیشونیت زده میشه و تو با هیچ ترسی و با ایمان و باور کافی به خودت به دل هر چیزی میزنی و اتفاقات تلخ زندگی رو از پا میندازی. بهمن ماهی که باشی، شجاعت این رو داری که چالش های مختلفی رو تجربه کنی تا به واسطه اونها زندگیت رو زیباتر از هر کسی در این دنیا کنی. هر کسی نمیتونه زندگی یک بهمن ماهی رو داشته باشه چون هر کسی شجاعت یک بهمن ماهی رو نداره.

عکس پروفایل بهمن ماهی که باشی + متن دخترونه

بهمن ماهی که باشی خوب بلدی جواب عشق رو با عشقی فراتر از اون چیزی که بوده بدی. به همه متولدین ماه های دیگه میگم که بهمن ماهی ها خوب بلدن عشقتون رو جبران کنن و اگه به اونها عشقی بورزید، عشقی فراتر از عشقی که به اونها داده بودید رو نصیب تون میکنن. اصلا حدیث داریم که میگه تا زمانی که یک بهمن ماهی هست عاشق کس دیگه ای نشو چون اینجوری خودت رو از کلی عشق و محبت منع کردی.


مطلب پیشنهادی و داغ : عکس نوشته بهمنی ها


بهمن ماهی که باشی یک پکیج کامل از عشق، شجاعت و بلندپروازی هستی. همین ها کافی هستند تا تو یک زندگی فوق العاده رو تجربه کنی. خیلی ها در بند ترس هاشون هستند، خیلی ها عشق ورزیدن رو بلد نیستند، خیلی ها به خاطر دنیای کوچکشون آرزوهای کوچکی دارند که همین مسائل باعث میشه هیچوقت طعم زندگی رو نچشند اما بهمن ماهی ها با هیچکدوم از این موانع در زندگیشون رو به رو نیستند و با پکیجی که از اون حرف زدم، به جنگ اتفاقات زندگی میرن و اون اتفاقات رو به نفع خودشون به اتمام میرسونن.

********************

بهمن ماهی که باشی دیرتر از بقیه عصبانی میشه و بلدی چیزهایی که بقیه رو آزار میده رو به راحتی خلع سلاح کنی. بهمن ماهی ها برای آرامش اعصاب و روان شون ارزش قائلن و اجازه نمیدن که هر چیزی به قول معروف براشون تو مخی باشه و روی مخ شون راه بره. اگه میخوای یه بهمن ماهی رو عصبانی کنی بهتره از همین حالا خودت رو برای یک شکست جانانه آماده کنی چون اون اینقدر دیر عصبانی میشه که خودت از شدت عصبانیت میترکی.

********************

بهمن ماهی که باشی هیچ چیزی مانع پیشرفت کردنت نمیشه. به همه کسایی که توی زندگی بهمن ماهی ها هستند باید بگم که هیچ وقت سر راهشون قرار نگیرید و هیچ وقت مانع شون نشید چون اونها به واسطه بلند پروازی هاشون میل به پیشرفت کردن دارند و شما با این کار مانع اونها شدید که خیلی بده. اگه میخوای عشق و محبت یک بهمن ماهی رو داشته باشی پس نه تنها مانع پیشرفت کردنش نشو بلکه به پیشرفت هاش کمک هم بکن اون موقع میبینی که چطوری توی دریای عشقش غرق میشی.

متن بهمن ماهی که باشی + عکس نوشته بهمن ماهی که باشی

بهمن ماهی که باشی خوب بلدی جواب عشق رو با عشقی فراتر از حد تصور بدی. انگار یکی از بارزترین خصوصیات بهمن ماهی ها اینه که اگه کسی چشمه محبت به اونها نشون داد، اونها اقیانوس محبت شون رو نصیب طرف مقابل شون میکنن. باید تبریک گفت به تموم کسایی که در زندگی بهمن ماهی ها هستند چون متولدین این ماه با اندکی محبت و عشق، طرف مقابلشون رو در اقیانوس عشق و محبت خودشون غرق میکنن.

********************

بهمن ماهی که باشی تا خودت نخوای تغییر نمیکنی. به تموم کسایی که سعی در تغییر دادن بهمن ماهی ها دارن باید هشدار بدم که دست از این کار بکشید چون یک بهمن ماهی تا خودش نخواد تغییری نمیکنه و در نهایت تمام تلاش های شما منجر به این میشه که متولدین این ماه شما رو رها کنند. اگر این اتفاق رو نمیخواین، با شخصیت بهمن ماهی ها کنار بیایین و نخواین که در اونها تغییری به وجود بیارید.

********************

بهمن ماهی که باشی باید بدونی که حساس بودن یعنی چی. به تموم کسایی که با متولدین بهمن ماه در ارتباط هستند باید بگم که متولدین این ماه بسیار حساس اند پس مراقب حرف ها و رفتارهاتون باشید. کوچکترین حرف و رفتار شما ممکنه در متولدین این ماه تاثیر خاصی بذاره پس بیشتر از هر چیزی روی حرف هاتون و رفتارهاتون دقت داشته باشید.

تصاویر خوشگل بهمن ماهی که باشی + جملات کوتاه

بهمن ماهی که باشی ثابت قدم و استواری و هیچ مشکل و مانعی نمیتونه تو رو از پا بندازه. یک بهمن ماهی خوب بلدف در مقابل مشکلات و سختی ها از خودش استواری نشون بده و مثل کوه در مقابل هر مشکلی بایسته تا بالاخره اونو از پا در بیاره. بهمن ماهی ها ثابت قدم هستند و هیچ وقت کم نمیارن پس اگه بخوان یک مشکل رو حل کنند، اونقدر ایستادگی و مقاومت میکنن تا بالاخره اون مشکل ریشه کن بشه.

********************

بهمن ماهی که باشی باید خونسرد باشی وگرنه از ما نیستی. هیچ مسئله و چالشی نباید خم به ابروت بیاره، هیچ غمی نباید تو رو از پا بندازه، هیچ دلیلی نباید وجود داشته باشه که باعث بشه تو نتونی احساسات و هیجانات رو کنترل کنی. یک بهمن ماهی سمبل خونسردیه پس اگه نمیتونی خونسرد باشی بهتره دیگه نگی من یک بهمن ماهی هستم. خونسرد بودن از بارزترین ویژگی های متولدین بهمن ماه هست.

********************

بهمن ماهی که باشی یعنی روی خودت بیشتر از دیگران حساب باز میکنی. یک بهمن ماهی بیشتر از اینکه چشم امیدش به دیگران باشه، روی خودش حساب باز میکنه و به خودش تکیه میکنه. یک بهمن ماهی منتظر نیست تا بقیه براش کاری رو انجام بدن بلکه خودش آستین هاشون بالا میزنه و برای انجام دادن یک کار به خصوص شروع میکنه. اگه دوستی میخواین که ازتون سوء استفاده نکنه، اگه دوستی میخواین که مدام چشمش به دستای شما نباشه که بهش کمک کنین، یک بهمن ماهی رو به عنوان دوست انتخاب کنید چون اونها روی خودشون بیشتر از دیگران حساب باز میکنن.

پروفایل بهمن ماهی که باشی دخترانه + متن قشنگ

بهمن ماهی که باشی مستقل بودن یکی از ویژگی هاته. متولدین بهمن ماه برای ادامه زندگی به کسی نیاز ندارن، میل به مستقل بودن مثل خون توی وجود اونها در جریانه و اونها از اینکه بتونن مستقل باشن لذت میبرن.


حتما تماشا کنید :

آلبوم عکس پروفایل بهمن ماهی دخترونه و پسرونه خاص (2)


بهمن ماهی که باشی زندگیت بر پایه منطق میگذره. نه اینکه بهمن ماهی ها احساساتی نباشن، نه، ولی منطقی زندگی میکنن و منطقی زندگیشون رو میگذرونن. از اونها توقع نداشته باش که فقط بر پایه احساسات کاری رو انجام بدن یا تصمیمی رو بگیرن چون این کار رو نمیکنن. اونها به منطقشون بها میدن چون میدون این منطق میتونه جلوی خیلی از اشتباهات رو بگیره. اگه منطق بهمن ماهی ها چیزی رو قبول نکرد، اونها دنبالش نمیرن چون میدونن که خیر و منفعتشون در اون چیز نیست.

********************

بهمن ماهی که باشی عاشق انسانیت هم هستی. زندگی یک بهمن ماهی آراسته به انسانیت هست. اگه وارد زندگی یک بهمن ماهی بشی، انسانیت به معنای واقعی رو درک میکنی و میفهمی انسانیت واقعی چیه.

جملات درباره بهمن ماهی که باشی + عکس نوشته

بهمن ماهی که باشی به دنبال آرامشی. در هر جا که آرامش باشه میتونی بهمن ماهی ها رو هم در اونجا پیدا کنی چون متولدین این ماه آرامش رو دوست دارن. وقتی چیزی رو دوست داشته باشی به دنبالش میری تا به دستش بیاری و بهمن ماهی ها هم راه های مختلفی رو بر می گزینن و روش های مختلفی رو امتحان میکنن تا بالاخره در انتهای اون ها بتونن آرامش به معنای واقعی رو تجربه و احساس کنند.

********************

بهمن ماهی که باشی آرامش دوست هم هستی. خیلی ها تصمیماتی در زندگیشون میگیرن و کارهایی میکنن که آرامش رو از اونها میگیره اما از اونجا که بهمن ماهی ها به آدم های منطقی هم معروف هستند، با منطقشون همیشه سعی میکنند که راهی رو انتخاب کنند و تصمیمی رو بگیرن که آرامش در اون نهفته هست. با یک بهمن ماهی که زندگی کنی، به قول معروف نونت تو روغنه چون اونها آرامش رو دوست دارن و در زندگیشون آرامش موج میزنه و به پای همین، شما هم در زندگیتون از آرامشی که اونها دارند بهره مند خواهید شد.

********************

بهمن ماهی که باشی کمک کردن به بقیه جزو یکی از ویژگیهای تغییر ناپذیرته. بهمن ماهی ها کمک کردن رو دوست دارن و برای کمک کردن به آدمای دور و برشون همیشه آماده اند. شاید برای همینه که آدمای دور بهمن ماهی ها همیشه خوشبختند و خوشحال چون متولدین بهمن ماه تلاش میکنن تا با کمک کردن به اونها خوشبختی و خوشحالی رو براشون به ارمغان بیارن.

********************

بهمن ماهی که باشی دوستای زیادی هم داری چون علاقه مند به دوستانت هستی. بهمن ماهی ها دوست دارند که دوست داشته باشند و همین مسئله باعث میشه که در زندگی به رفیق هاشون و دوست هاشون بهای زیادی بدن. اگه دوست یک بهمن ماهی هستی بهت تبریک میگم چون باید بدونی که اون بهت علاقه زیادی داره.

عکس بهمن ماهی که باشی دخترونه با متن

بهمن ماهی که باشی دوست نداری گناهی رو اعتراف کنی چون از این کار متنفری. چیزی که متولدین بهمن ماه ازش بدشون میاد اینه که به گناهی اقرار کنند. اگه دوست بهمن ماهی دارید یادتون باشه حتی اگه اشتباهی انجام داد نخواین که از اون اعتراف بکشین چون اون از این کار متنفره. اگه میخوای یک بهمن ماهی کنارت باشه و دوستت داشته باشه، نخواه که کاری کنی که اون به گناهانی که کرده اقرار کنه. این راز نگه داشتن یک دوست بهمن ماهی در کنارته!

********************

بهمن ماهی که باشی اجتماعی بودن توی خونته و نمی تونی از جامعه و اجتماع دوری کنی چون انگار وجودت به همین مسئله وصله. متولدین بهمن ماه به قول معروف خوب بلدن با بقیه بجوشن و با بقیه گرم بگیرن. اونا به پایه علاقه ای که به دوستان شون دارن، سعی میکنن که همیشه با اونها در ارتباط باشن و همین مسئله باعث میشه که با عنوان آدمای اجتماعی شناخته بشن.

********************

بهمن ماهی که باشی با انتقاد سر ناسازگاری دارد و نمی تونی انتقاد رو قبول کنی. اگه دور و برتون بهمن ماهی هست، سعی نکنید از اون انتقادی کنید چون اون از این کار بدش میاد. اگه میخوای از نظر یک بهمن ماهی جذاب به نظر برسی، پس از این کارت دست بکش.

********************

بهمن ماهی که باشی باید از مشکل حافظه ام رنج ببری. انگار اصلا یکی از خصوصیات بارز متولدین این ماه کم حافظه بودنشونه. البته میشه این رو به جهت مثبت هم نگاه کرد یعنی این که بهمن ماهی ها توی مشکلات و خاطرات بدشون کم حافظه اند و ترجیح میدن که اونها رو از خاطرشون پاک کنند. به طور کلی بهمن ماهی ها کم حافظه اند پس توقع نداشته باشید یک چیز خاص و به خصوص کوچیک رو خیلی یادشون بمونه. البته که این یک ویژگی مثبته چون اگه هر چیز کوچیک و بزرگی توی یاد و خاطرت بمونه، اذیتت میکنه.

جملات زیبا و احساسی درباره بهمن ماهی که باشی

بهمن ماهی که باشی پس باید قدرشناسی یکی از خصوصیات بارزت باشه. متولدین بهمن ماه قدرشناس هستند و اگر محبت یا لطفی در حق اونها بکنید، اونها از این کارتون قدرشناسی خواهند کرد. بعضی آدما هستند که هر کاری براشون بکنی انگار وظیفته اما این در متولدین بهمن ماه صدق نمیکنه چون توی وجود اونها قدرشناسی نهفته شده و حتی اگه یک کار کوچیک برای اونها بکنید، اونها قدر این کارتون رو خواهند دونست.


در ادامه ببینید :

متن زیبا برای تبریک تولد بهمن ماهی ها + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...