متن زیبا برای تولد خودم در بهمن ماه

بهمن ماهی ها خاصن و برای همین خاص بودنشون نیاز ندارن که کسی به اونا روز تولدشون رو تبریک بگه. اونها خودشون جزو اولین نفرهایی هستن که این روز رو به خودشون تبریک میگن آخه یکی از خصوصیات بهمن ماهی ها اینه که روی خودشون بیشتر از بقیه حساب باز میکنن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی آوردیم که مخصوص بهمن ماهی ها هست. اگر در ماه بهمن متولد شدید، روز تولدتونه و میخواین که این روز رو به خودتون تبریک بگید و این تبریک رو در شبکه های اجتماعی تون قرار بدید، بهتون پیشنهاد میکنیم که از متن ها و جملاتی که در ادامه این مطلب قرار دادیم استفاده کنید. این متن ها هم به صورتی ادبی و هم به صورت طنز آورده شدن و شما میتونید از هر کدوم از اون ها که خوشتون اومد استفاده کنید و در شبکه های اجتماعی تون قرار بدید. همراه ما باشید.

جملات برای تولد خودم در بهمن ماه

تولدت مبارک خودم. میدونستی بعد از اینکه تو در بهمن ماه متولد شدی، این ماه به یکی از خاص ترین و زیباترین ماه های سال تبدیل شد؟ حالا دیگه بهمن ماه یه سر و گردن از بقیه ماه ها بالاتره و حق هم داره آخه من در اون متولد شدم. من با حضور مبارکم بهمن ماه رو خاص کردم پس ای کسانی که در بهمن ماه متولد شدید، خودتون رو خاص بدونید چون من در ماهی که شما به دنیا اومدید متولد شدم.

********************

سالگرد زمینی شدنم رو به خودم تبریک میگم. من یک بهمن ماهی خاصم که با شجاعتم می تونم به هر چیزی که توی زندگی میخوام برسم. هر کی که در بهمن ماه متولد بشه، حق داره مثل من باشه آخه توی همه ما بهمن ماهی ها یه صفت خاص به اسم شجاعت و شهامت وجود داره. حالا در این ماه علاوه بر اینکه تولدم رو به خودم تبریک میگم، به تمام آدمای شجاعی که در این ماه هم متولد شدن تولدشون رو تبریک میگم و براشون از خدا یک عمر با عزت میخوام.

********************

اصلاً همینکه من در بهمن ماه متولد شدم یعنی خاصم. تو باید خاص باشی، تو باید منحصر به فرد باشی، تو باید خیلی دیگه ته تهش باشی که توی بهمن ماه به دنیای بیای وگرنه توی ماه های معمولی دیگه به دنیا میومدی. حالا که من توی بهمن ماه به دنیا اومدم یعنی هم خاصم و هم کلی منحصر به فرد. نه تنها من بلکه تمام بهمن ماهی ها خاص هستند. تولد خودم و تمام بهمن ماهی ها رو تبریک می گم.


مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته بهمنی ها


ای منی که اگر نبودی زمین در قعر ناراحتی و اندوه به سر می برد، تولدت را تبریک می گویم. بدون شک با حضور تو زمین دگرگون شده و حال مردمان اطرافت تغییر کرد، با حضور تو نور امید به دل های آنها نشست و آنها بعد از آمدنت در شادی و خوشحالی به سر بردند. حالا درست است که نمی آیند و تولدت را تبریک نمی گویند اما خودت که هستی، پس خودمِ عزیزم، تولدت را هم به خودت و هم به همه کسانی که در بهمن ماه متولد شدند تبریک می گویم. بدون شک نه تنها من بلکه تمام کسانی که در بهمن ماه پا به این دنیا گشوده اند، نور امیدی برای همگان می باشند.

********************

در یک روز زمستانی و سرد، دلیل خوشحالی اکنون شما متولد شد. تولدت مبارک خودم. آقا تولد کراشتونه چرا این روز رو بهش تبریک نمیگید؟ فقط دست و پاتون رو گم نکنید، درسته که اون یک بهمن ماهی خاصه و هیچکدومتون نمیتونید مثل اون باشید ولی خب چه کنیم که تواضع داره پس یکی یکی صف تشکیل بدید و بیان تبریک هاتون رو خدمتم عرض کنید. پذیرای تبریک های شما عزیزان هستیم.

********************

توی بهمن ماه که متولد بشی یاد میگیری که برنامه های خودت رو داشته باشی و خیلی زود عصبانی نشی. انگار توی وجود تموم متولدین بهمن نهادینه شده که اینجوری باشن و بابت هر چیز الکی زود عصبانی نشده و مدام برنامه هاشون رو به خاطر این عصبانیت ها تغییر ندن. بهمن ماه خاصه و کسایی که در اون متولد میشن خاص تر. حالا که این ماه فرا رسیده فرصت گیر آوردم که هم تولد خودم و هم تولد همه کسایی که در این ماه متولد شدن رو تبریک بگم. خاص ترین هایی که ماه تولدتون هم خاصه، تولدتون مبارک.


همچنین ببینید :

دلنوشته های لاکچری درباره تولد خودم


من یک بهمن ماهی ام. حساسم، ثابت قدمم، بدون ریا و تزویرم، خونسردم و رک گو و همین ها کافیست تا خودم را یک انسان خاص بدانم. حس میکنم تمام کسانی که در این ماه زیبا متولد می شوند به مانند من هستند و با همین ویژگی هایشان زندگی را به خاص ترین حالت ممکن زندگی می کنند. روز تولدم را به خودم که در بهمن ماه است تبریک می گویم و همچنین در کنار خودم به همه بهمن ماهی هایی که جزو خاص ترین انسان های روی زمین هستند تبریک عرض می نمایم.

********************

یک تبریک جانانه برای یک بهمن ماهی خاص. از اون لحظه ای که اون متولد شد، انگار خدا بساط شادی رو نه تنها در خانواده اش بلکه در بین تمام دوستان و آشنایانش چید. از زمانی که اون متولد شد، لبخند رو به لب های همه نشست و دل های بسیاری شاد شد. اون آدم خاصه، اون آدم منحصر به فرده پس قدرش رو بدونید و براش کادوهای قشنگ قشنگ بخرید. اون شخص خود منم، تولدت مبارک خودم. چون خیلی خاصی خواستم خودم اولین نفر باشم که تولدت رو بهت تبریک میگم.

********************

تولدت یکی از خاص ترین آدما روی زمینی، یک بهمن ماهی خونسرد و بی ریا، پس چرا نمیاین که بهش تبریک بگین؟ درسته که بهش حسودی میکنین چون توی بهمن متولد شده اما عزیزم هر کسی که این لیاقت رو نداره! فقط آدمای خاص هستند که توی بهمن ماه متولد میشن. پس بهتره به جای حسادت بیای و روز تولدم رو به من تبریک بگی. خدا رو چه دیدی، شاید به خاطر همین تبریک گفتن به یک آدم خاص، تو هم خاص بودن رو تجربه کنی.


حتما تماشا کنید :

متن فلسفی تولد خودم در فصل زمستان


تولدم است، از آن روز سرد زمستانی در بهمن ماه به بعد که متولد شدم، خدا این فرصت را داد تا دنیا را تجربه کرده و زندگی کنم. از آن روز به بعد، روزهای تلخ و شیرین بسیاری را پشت سر گذراندم، روزها و ماه های بسیاری یکی پس ازدیگری می گذشتند و من زندگی را به معنای واقعی زندگی می کردم. اکنون سالگرد همان روز است، یعنی همان روز نخست که من قدم به این دنیا نهاده و قصد تجربه دنیا را کردم. تولدم را به خودم تبریک میگویم و همچنین به خودم احسنت می گویم چرا که به قصد و نیتی که داشتم تاکنون به بهترین شکل عمل نموده و زندگی را به معنای واقعی زندگی کردم.

********************

بهمن ماهی ها، شما الان خیلی باید خوشحال باشید چون ماه تولدتون با من یکیه. این جزو سعادت و خوشبختی ای بود که خدا در تقدیر همه شما نهادینه کرده بود. چه کنیم دیگه، ما حتی با ماه تولدمون هم خوشبختی رو به بقیه هدیه میدیم. پس حالا که ماه تولدتون با من یکیه، سعی کنید من رو الگوی خودتون قرار بدید و یک آدم فوق العاده خاص مثل من بشید. خب، فکر میکنم تعریف کردن از خودم بسه، تولدم رو به خودم و همه بهمن های های خاص تبریک میگم.

********************

بهمن ماهی ها خاصن چون ویژگی هاشون خاصه. هر کسی نمی تونه ویژگی های بهمن ماهی ها رو داشته باشه، این آدما با همون ویژگی های خاص متولد میشن و بزرگ میشن. حالا من به خودم افتخار میکنم که یک بهمن ماهی ام و با ویژگی های خاصم میتونم زندگی رو زیباتر از هر کسی زندگی کنم. تولدم رو به خودم تبریک می گم.

********************

تولدت مبارک خودم. انگار هیچ کس جز خودم تولدم یادش نیست و این اشکالی نداره، بهمن ماهی ها دیر عصبانی میشن و منم عصبانیتی بابت این موضوع ندارم. خواستم تولدم رو از همین جا اول از همه به خودم تبریک بگم و بعد بگم که ای ایها الناس، تولدمه بابا بیاین تبریک بگن دیگه. درسته دیر عصبانی میشم ولی اگر تبریک نگفتید بلاکتون میکنما.

********************

من یک بهمن ماهی ام، عاشق آرامشم و آن را از ته قلبم دوست دارم. هر جا که آرامش باشد تو می توانی همان جا مرا بیابی. اگر آرامش واقعی را میخواهی باید وارد زندگی یک بهمن ماهی شوی چرا که او با آرامشی که در زندگی دارد، زندگی تو را هم به آرامش دعوت خواهد کرد. اکنون تولدم که در این ماه خاص است سر رسیده و تولدم را به خودم تبریک می گویم. امیدوارم که سال جدید زندگی ام هم سرشار از آرامش و نشاط باشد.


مطلب پربازدید :

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم


بهمن ماه، ماهی نیست که هر کسی لیاقتش رو داشته باشه تا در اون متولد بشه. تنها کسایی که لیاقت و شایستگیش رو دارن در این ماه متولد میشن، تنها کسایی مثل منن در این ماه متولد میشن. پس اگه مثل من در بهمن ماه متولد شدی، کلی شاد باش و خوشحال چون اولاً لیاقت این رو داشتی که در بهمن ماه متولد بشی و ثانیاً لیاقت این رو داشتی که ماه تولدت با من یکی باشه. تولدت مبارک خودم، تولدتون مبارک بهمن ماهی ها.

********************

تولدت یک آدم اجتماعیه، یک آدمی که دوستای زیادی داره و دوست داره مدام با این و اون ارتباط بگیره. تولد یک بهمن ماهی خاصه. میدونید که دیگه، بهمن ماهی ها یکی از خصوصیات و ویژگی هاشون همین اجتماعی بودنشونه. حالا منی که توی بهمن ماه متولد شدم، به پای ماه تولدم تونستم چنین شخصیتی داشته باشم. پس ای آدم اجتماعی و خاص و برونگرا و میون مردمی خوب، تولدت مبارک. خودم جان، برات کلی آرزوهای قشنگ میکنم.

********************

خودم جان، دوباره بهمن رسید و دوباره ماه تولدته. تو به این دنیا اومدی تا اون رو تجربه کنی، تو به این دنیا اومدی تا ببینی که زندگی کردن در اون چجوریه، تو به این دنیا اومدی تا رسالتت رو بشناسی و تو به این دنیا اومدی تا بتونی به گسترش جهان کمک کنی. حالا که ماه تولدم سر رسیده و روزم تولدمه، خواستم در کنار تبریک تولد به خودم تمام چیزهایی که براشون متولد شدم رو به خودم یادآوری کنم تا مبادا از یادم بره که برای چی اینجا هستم و برای چی خدا بهم فرصت زندگی کردن رو میده. تولدم رو به خودم تبریک میگم.

********************

تولد یک بهمن ماهیه، کسی که شعارش من میدانمه، شخصیتش ثابته، رنگ محبوبش آبی آسمونیه، ستاره حاکمش اورانوسه و گل محبوبش نرگسه. این فرد خود من هستم، من در بهمن ماه متولد شدم و خواستم زودتر از همه تولدم رو به خودم تبریک بگم چون این روز زیباترین روز زندگی منه، روزیه که خدا منو لایق دونست تا در این دنیا قدم بذارم و اون رو تجربه کنم.

********************

تولدم رو هم به خودم و هم به همه اطرافیانم تبریک میگم. میدونم که تا قبل از من دائم در افسردگی به سر می برید و میدونم که تا قبل من اصلاً نمیدونستید که معنی شادی چیه، اما از وقتی که من به دنیا اومدم، شما با معنای شادی و خوشحالی آشنا شدید. اینایی که میگم خودستایی نیست ها، مدیونید اگه فکر کنید خودستاییه. اینا ویژگی های بارز یک بهمن ماهیه، اون اجتماعیه و باعث شادی آدمای دورش میشه. من فقط با این کارم خواستم یکم بهتون یادآوری کنم که تولدمه و کادوهاتون رو آماده کنید. فقط اگه بد گفتم و ناراحت شدید ببخشید دیگه آخه شنیدن حقیقت تلخه.

********************

میخوام یک خبر مهم رو بهتون بدم. میدونستید زادروز یک آدم مهمه؟ میدونستید توی بهمن ماه یک آدم فوق العاده خاص متولد شده؟ چطور نمیدونستید؟ همین حالا برید براش کلی کادو بخرید و از همین حالا برای تبریک تولدش به صف بشید. عجیبه تولد همچین آدمیه و شما اینجوری راحت نشستید. پاشید که فرصت از دست میره، فقط لطفا براش کادوهای قشنگ بخرید تا شاید با این کادو گرفتنا یکم از خاص بودن اون رو هم شما تجربه کردید. اون آدم خاص منم. تولدت مبارک خودم.

********************

تولدم رو به خودم که یک بهمن ماهی اصیلم تبریک میگم. تموم خصوصیات و ویژگی های کسایی که در بهمن ماه متولد میشن در من وجود داره و برای همین خودم رو یک بهمن ماهی اصیل میدونم. در این ماه افراد زیادی مثل من متولد شدن که شاید کسی نباشه بهشون تبریک بگه برای همین من به اونها هم تبریک میگم و براشون از خدا توی سال جدید زندگیشون کلی شادی میطلبم.

********************

من یک بهمن ماهی ام و یکی از ویژگی های من اینه که روی خودم بیشتر از دیگران حساب باز کنم. برای همین منتظر تبریک های بقیه نمیمونم و اولین نفر خودم به خودم تولدم رو تبریک میگم. تولدت مبارک خودم، امیدوارم که توی سال جدید زندگیت همه اون چیزایی که آرزوشون رو داشتی به دست بیاری و بتونی لبخند رو هم به لب های خودت و هم به لب های آدمهای بسیاری بنشونی.


مطلب پیشنهادی :

متن برای تولد پسرم بهمن ماهی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...