جملاتی برای عرضه خسته نباشید رسمی

برای اینکه ارزش کاری کسی را به اون نشان دهید و همچنین به او بفهمانید که از کاری که برایتان انجام داده نهایت خورسندی را دارید و خوشحالید می توانید با یک متن خسته نباشید رسمی به سراغ او بروید. قطعا وقتی که او خسته نباشید را از زبان شما بشنود متوجه می شود که برای کارش ارزش قائل بوده اید و این چنین خستگی از تنش در خواهد رفت.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات فوق العاده برای خسته نباشید گفتن به صورت رسمی تهیه کرده ایم که شما را دعوت به خواندن آنها می کنیم.

متن خسته نباشی برای دوست و همکار

"دوست و همکار گرامی،

خسته نباشی ! هر روز ،

با تلاش‌ های بی‌ وقفه‌ ات ، مثل باران بهاری ،

به روزهای کاری ما جان می‌ بخشی.

من همیشه از دیدن اشتیاق و سخت‌ کوشی تو الگو می‌ گیرم.

آرزو دارم همیشه با همان خنده‌ های صادقانه‌ ات ،

مثل نسیم اول بهار ، دل‌ ها را شاد کنی.

آرزوهای تو ، آرزوهای من ،

در این مسیر مشترک ،

من آرزومند تحقق همه آرزوهای توام ، همکار عزیزم.

در این زندگی پر مشغله ،

تو نه تنها یک همکار ، بلکه نوری در مسیر هستی.

خسته نباشی و همیشه پرانرژی ، مثل همیشه بمان."

این متن با استفاده از تصاویر شاعرانه و احساسی، تلاش‌ ها و کوشش‌ های همکارتان را تحسین می‌ کند و برای ابراز قدردانی و انرژی مثبت ارسال به آنها مناسب است.

پیامک خسته نباشید از کار:

 "سلام ! امیدوارم که روز خوبی داشته باشی. خسته نباشی ! کار و تلاش تو همیشه قابل تحسینه. حالا وقت استراحته و لذت بردن از زمانت."

 "سلام دوست عزیز، امروز هم یک روز پرتلاش و پربار دیگر را پشت سر گذاشتی. خسته نباشی ! فراموش نکن که هر زحمتی ، دیر یا زود ، ثمره‌ ی خودش رو نشون می‌ ده. حالا وقت استراحته."

 "سلام ! امیدوارم امروز روز خوبی برات بوده باشه. خسته نباشی ! همیشه از تلاش و پشتکارت تحت تأثیر قرار می‌ گیرم. حالا وقتی برای خودت و استراحتت بگذار."

 "سلام ! خسته نباشی دوست عزیزم. امروز هم مثل همیشه تو با تلاش و زحمتت همیشه الگو بودی . حالا زمانشه که کمی به خودت استراحت بدی و انرژی جمع کنی."

 "سلام! امیدوارم امروز روز موفقیت‌ آمیزی برات بوده باشه. خسته نباشی ! تو همیشه نشون دادی که چقدر با استعداد و پرتلاشی. حالا وقتشه که کمی زمان برای خودت بگذاری و استراحت کنی."

این پیام‌ ها به خوبی قدردانی و تشویق را به فردی که از کارش بازگشته ابراز می‌ کنند و همزمان تأکیدی بر اهمیت استراحت و مراقبت از خود دارند.

جملات رسمی برای عرض خسته نباشید

کاری که شما دادید قطعا کار سخت و دشوار بود و از پس هر کسی بر نمی آمد. با انجام دادن این کار توانایی و قدرتی که داشتید را به رخ همه کشیدید و این جای خسته نباشید دارد. به شما خسته نباشید عرض میکنم و می خواهم بگویم که قدرت و توانایی های شما فوق العاده است و از این قدرت و توانایی می توانید در بسیاری از زمینه های زندگی از دیگران سبقت گرفته و موفق تر عمل کنید. امیدوارم که تا همیشه به همین گونه عمل نمایید تا در زندگی تان بدرخشید و بهترین باشید. باز هم به شما خسته نباشید می گویم.

*******************

خسته نباشید عبارتی است که بار منفی به همراه دارد برای همین به شما خداقوت عرض میکنم و از خدا میخواهم که قوتی دو چندان به شما بدهد که علاوه بر اینکه خستگی کار و مشقت آن از یادتان برود، بتوانید انگیزه برای کارهای جدیدتر هم به دست آورید و از پس آن هم به بهترین شکل بر بیایید. از پس این کار که فوق العاده بر امدید و توانایی خود را نشان دید و حتم دارم که کارهای جدید هم به همین شکل خواهند بود و شما به بهترین شکل خواهید توانست آنها را انجام دهید.

*******************

اینکه اینقدر به خوبی توانستید از پس این کار بر بیایید مهارت زیاد و حرفه ای بودن شما را نشان می دهد. به شما خسته بناشید عرض میکنم و از خدا میخواهم که قوت و قدرتی دو چندان به شما ببخشد که بتوانید از پس کارهای سنگین تر و سخت تر از این هم بر بیایید تا به این شکل پله های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کنید و مراتب رشد خود را فراهم سازید. گرچه که شما همین حالا هم از خیلی ها سبقت گرفته و جلوتر هستید اما من در کنار خسته نباشید گفتن به شما خواستم برایتان آرزوی موفقیت هم بکنم چرا که شما لایق موفقیت های بیشتر هم هستید.

*******************

این کاری که شما انجام دادید کار هر کسی نبود و خواستم بگویم که این کار را کسی به اندازه شما هم نمی توانست خوب و درست انجام دهد. اینکه اینقدر کار را با دقت پیش بردید و به بهترین نحو انجامش دادید جای تقدیر و ستایش دارد. جدای از تقدیر به عمل آوردن از شما میخواهم خسته نباشید هم بگویم، واقعا تلاش و کوششی که برای این کار به خرج دادید بسیار زیاد است به حدی که هر کسی نمی تواند این همه تلاش و کوشش را برای انجام کاری به جان بخرد.

*******************

اول از همه میخواهم به شما خسته نباشید عرض کنم چرا که می دانم کاری که انجام دادید واقعا بزرگ و سخت بود و قطعا اکنون خستگی کار در تن شماست و بعد از آن هم خواستم بگویم که شما در این کار فوق العاده ترین هستید و بسیار خوشحالم از اینکه کار را به شما سپردم. قطعا از این به بعد اگر کاری مشابه به این داشتم به شما خواهم سپرد چرا که می دانم به بهترین شکل از پس آن بر می آیید و نتیجه کار همانی می شود که من انتظارش را داشتم.

*******************

از اینکه کار را به شما سپردم بسیار خوشحال هستم چرا که اکنون می دانم این کار که برای من بیشتر شبیه یک چالش دشوار بود دیگر حل شده و مزاحم من نخواهد شد. برای اینکه این چالش برطرف شده بسیار خوشحالم و این خوشحالی خود را مدیون شما میدانم. اگر شما نبودید شاید شخصی دیگر این کار را انجام میداد اما می دانم که به اندازه شما از پس کار بر نمی آمد و نمی توانست کار را با دقت و ظرافت تمام به بنده تحویل دهد.

*******************

شما سختی زیادی را برای این کار به دوش کشیدید و به نتیجه هم اطمینان داشتید، اکنون که به نتیجه رسیدید مزد تمام آن سختی کشیدن ها و مشقت ها را گرفته اید و هم اکنون جا دارد که من به شما خسته نباشید بگویم و به تلاش و همتی که در این راه خرج کردید آفرین بگویم. شاید هر کسی به جای شما بود در وسط راه جا زده و دیگر کار را انجام نمی داد اما شما اینگونه نبودید و همت کردید و اکنون تلاش هایتان به ثمره نشسته. امیدوارم که همه کارها و مسائل زندگی تان را به مانند کاری که هم اکنون انجام دادید جدی بگیرید تا بتوانید از خود یک انسان موفق و بی نظیر بسازید.

*******************

ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به شما بزرگوار باید بگویم که از نتیجه کار راضی هستم و شما همان چیزی که میخواستم را به بنده تحویل دادید. اینکه اینقدر نسبت به کار تعهد داشتید و نگذاشتید که خستگی روی کیفیت کارتان تاثیر بگذارد واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم فرصت همکاری های بیشتر با شما برایم به وجود بیاید چرا که می دانم شما از پس هر کار دیگری هم که باشد به خوبی بر خواهید آمد. داشتن همکاری به مانند شما برای من افتخار است و به خود افتخار میکنم که در این کار به یاری من شتافتید.

*******************

پشتکاری که داشتید باعث شد که هدف تان را به ثمره برسانید و کاری کنید که نتیجه اش در زندگی تان نمایان شود. انسان های زیادی هستند که برای خود هدف گذاری میکنند اما به هیچکدام از اهداف شان نمی رسند که بسیار خوشحالم که شما جزو دار و دسته این انسان ها نیستید و با آنها بسیار فرق دارید. فرق شما با این انسان ها همت و اراده تان است و می خواهم بدانید که من هم میخواهم در بسیاری از هد، هایم از همتی که شما دارید الگو بگیرم تا به موفقیت برسم. به شما خسته نباشید عرض میکنم و برایتان آرزوی موفقیت های بیشتر می کنم.

*******************

اینگونه که شما یک کار را با نهایت دقت انجام میدهد و نسبت به انجام آن مصمم هستید می دانم که طولی نمیکشد که به قله های زندگی میرسید و نتایج بسیاری را در زندگی تان خلج می کنید. اکنون که از پس این کار بر آمده اید باید به شما خسته نباشید عرض کنم چرا که واقعا کار بزرگ و طاقت فرسایی بود که شما از پس آن بر آمدید. با آرزوی موفقیت های روز افزون شما، امیدوارم که همیشه همینقدر با پشتکار به هر کاری ادامه دهید.

*******************

کاری که شما انجام دادید کار بزرگی بود و واقعا جای خسته نباشید دارد پس برای همین به شما خسته نباشید و خدا قوت میگویم و من برای کار شما ارزش بسیاری قائل هستم و می دانم که این کار نیازمند زحمتی فراوان است. به راستی که اگر خود من قرار بود این کار را انجام دهم باید علاوه بر زمان زیاد، هزینه گزافی هم پرداخت میکردم که به هیچ عنوان به صرفه نبود پس از شما متشکرم که این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن برای من انجام دادید.

متن رسمی خسته نباشید

حالا که کار تمام شده و نتیجه آن را می نگرم از خود ممنونم که شما را برای انجام این کار انتخاب کردم. شما به بهترین نحو ممکن از پس این کار بر امدید و اکنون واقعا باید به شما خسته نباشید گفت. بسیاری از افراد کاری که به آنها سپرده می شود را پشت گوش انداخته و یا با کیفیت انجام نمی دهند اما شما جزو این دسته از افراد نیستید و همین باعث می شود که خیلی زود در زندگی به درجات بسیار بالا دست پیدا کنید.

*******************

از اینکه برای انجام کار مورد نظرم شما را انتخاب کردم به خود آفرین می گویم. شما یاکاری را انجام نمی دهید یا اگر انجام دادید به بهترین نحو ممکن از پس آن بر خواهید آمد، شما این را در نوع عملکردتان و نتیجه ای که در کار به من نشان دهید به من فهماندی. من قدردان زحماتی که برای کار من کشیدید هستم و کارتان را جبران خواهم کرد. خواستم علاوه بر اینکه به ما خسته نباشید می گویم تشکر هم بکنم چرا که واقعا از نتیجه کار راضی هستم و شما در نهایت کیفیت ممکن این کار را تحویل من دادید.

*******************

ضمن عرض خسته نباشید به همه همکاران محترم از شما برای اینکه در این جلسه حضور پیدا کردید نهایت سپاس و تشکر را به جا می آورم. شما می توانستید در این جلسه حضور نیافته و غیبت داشته باشد اما اینکه با حضور خود باعث شدید تا جلسه ای که تشکیل داده ایم مثل همیشه پر رنگ و با قدرت برگزار شود لطف و محبت شما را می رساند. باز هم از تک تک شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را به عمل می آورم و به خاطر حضور گرم تان از شما بی نهایت بار سپاسگزارم.

متن خسته نباشید گفتن

همکار عزیز و گرامی، وپیفه ای که به دوش شما محول شده وظیفه ای سخت و دشوار است و من از این موضوع اطلاع دارم. اما کارهای سخت را باید به انسان های سرسخت و قدرتمند سپرد واز آنجا که رزومه کاری شما در مجموعه ما نشان داد که شما انسانی فوق العاده سرسخت و کوشا هستید بر آن شدیم که کار مورد نظر را به شما بسپریم. به شما خسته نباشید عرض میکنم و برای تان در انجام این از خداوند منان طلب موفقیت می نمایم. امیدوارم که به بهترین شکل ممکن این کار را پیش ببرید.

*******************

همکار عزیز و گرامی، چقدر خوب که این کار را شما انجام دادید چرا که هم اکنون با به نتیجه رساندن آن به مجموعه کمک فوق العاده ای کردید. یقینا تمام مجموعه قدردان این لطف شما خواهند بود. همگی ما به شما خسته نباشید عرض میکنیم و برایتان از خدا میخواهیم تا موفقیت ها و دستاوردهای فوق العاده دیگری مثل همین دستاوردی که اکنون به دست آورده اید از آن خود کنید. ما می دانیم که شما انسان کوشایی هستید و خواهید توانست که هر روز موفق تر از دیروز عمل کنید. باز هم خدمت شما خسته نباشید و خدا قوت عرض میکنیم.

متن رسمی خسته نباشید

همکار گرامی و ارجمند، پروژه ای که به شما سپرده شده بود مورد رضایت مجموعه قرار گرفت. شما به تک تک بخش هایی که قراره بود در انجام پروژه به آنها دقت شود عمل کردید و این مهارت و حرفه ای بودن شما را نشان می دهد. به خود میبالیم که همکاری حرفه ای و فوق العاده به مانند شما داریم. به شما خسته نباشید عرض میکنیم و از خداوند منان طلب رسیدن به بهترین درجات زندگی را برایتان می کنیم. امیدواریم که همکاری ما با شما تا مدت ها ادامه داشته باشد و ما همچنان از حضور شما در این مجموعه بهره ببریم. سپاس از زحماتی که کشیدید.

*******************

برای زحمت هایی که کشیدید باید به شما خسته نباشید گفت. شما به راحتی می توانستید از زیر بار کارهای مربوطه خارج شوید و آنها را بر عهده نگیرید اما این کار را نکردید و با دقت تمام هر کدام از آن کارها را انجام دادید. اکنون باید به شما و همت تان و همچنین مسئولیتی که در قبال کار دیگران در خود احساس می کنید آفرین گفت. یقینا این انسانیت و شخصیت والای شما را نشان می دهد. به شما خسته نباشید می گویم و از خدا میخواهم که مزد تمام کارهای نیکی که در حق دیگران میکنید را به شما بدهد. آمین.

*******************

من احساس میکنم هیچ کسی غیر از شما نمی توانست به این خوبی کار را تحویل دهد. شما گویی در کار معجزه می کنید و آنقدر کار را خوب و فوق العاده تحویل می دهید که جایی برای کوچکترین انتقاد هم باقی نمی گذارید. چقدر خوب است که انسان به مانند شما برای کاری که انجام می دهد اهمیت قائل شده و به بهترین شکل از پس آن بر بیاید. به شما خسته نباشید عرض میکنم و از خدا میخواهم همانطور که همیشه کارتان را با کیفیت تحویل می دهید زندگی تان هم با کیفیت باشد و از آن نهایت لذت را ببرید. آمین.

*******************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب با ما بودید. اگر نظر، پیشنهاد یا انتقادی دارید حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


مطالب پیشنهادی:

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

نمونه متن درخواست وام از کمیته امداد

نمونه متن تقدیر نامه برای دانش آموزان ممتاز

نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...