متن برای رفتن به پیش دبستانی

پیش دبستانی هم برای پدر و مادر و هم برای بچه ورود به مرحله جدیدی از زندگی هست. بچه از اون به بعد قراره که وارد محیط جدیدی بشه و افراد جدیدی رو ملاقات کنه و پدر و مادر هم بعد از اون قراره فرزندشون رو برای مدتی از خودشون دور کنن. قطعا این مسئله هم برای بچه و هم برای پدر و مادر سختی هایی به همراه خواهد داشت.

اولین روز پیش دبستانی ، قطعا یکی از روزهای به یاد ماندنی ، خاطره ساز ، و زیبا در زندگی برای پدر و مادر می باشد ، اولین روز پیش دبستانی همراه با عکس های دسته جمعی ، خوشحالی کردن و حتی گرفتن جشن می باشد ، در این مطلب از توپ تاپ و در سال جدید 1400 و 2021 ، جملات تازه تر و جدیدتری را به همین مناسبت به این بخش اضافه کرده ایم.

تاریخ آپدیت : (1400/07/08)

عزیزترینم تو امروز وارد دوره ی جدیدی از زندگیت شده ای دوره ای که هر کسی برای داشتن و ساختن آینده ای درخشان باید آن را طی کند. عزیزم این را بدان که برای همیشه و در همه لحطات تلخ و شیرین زندگی در کنارت خواهم ماند و تنهایت نخواهیم گذاشت. به من قول بده که در راه کسب علم و دانش نهایت سعی و تلاشت را بکنی و اولین قدم ها را محکم برداری.

" " " " "

اصلا نمی توانم باور کنم که کوچولوی عزیزم که تا دیروز نمی توانست مداد دست بگیرد امروز وارد مدرسه شده و قرار است دوره پیش دبستانی را بگذراند. امروزاحساس عجیبی دارم. احساس می کنم که کلی کار نکرده دارم که باید انجام بدهم. احساس می کنم سر شلوغ ترین مادر جهانم و باید هر کاری که از دستم برمیاد برای تحصیل فرزندم انجام بدهم.

متن برای رفتن بچه به پیش دبستانی 2022 جدید

عزیزدل مادر پیش دبستانی مرحله ای مهم برای وارد شدن به مسیرموفقیت و خوشبختی است. تو باید اولین قدم هایت را در این مسیر محکم و استوار برداری تا راه را برای رسیدن به موفقیت های آینده هموار کنی. عزیز مادر هیچوقت از تلاش دست برندار و از سختی های این راه نترس. اگر از همین الان یاد بگیری که هر روزت را با قدرت و توکل بر خداوند آغاز کنی حتما موفق خواهید شد.

" " " " "

امروز رفتن رفتن پسرم به پیش دبستانی هست ولی شاید باور نکنید که خودم بیشتر از پسرم استرس و هیجان دارم انگار تازه می خواهم به مدرسه بروم. انقدر مشتاق رفتن فرزندم به مدرسه هستم که همه وجودم یکپارچه غوغا شده است.

" " " " "

نازنین مادر از امروز به بعد افراد دیگری به زندگی تو وارد می شوند که مانند خانواده ات دلسوز و مهربان هستند و برای تحصیل و پیشرفت تو زحمت می کشند. عزیزم تو باید قدر این فرشته های مهربانی که معلم نام دارند را بدانی و برای جبران زحمات شان نهایت تلاشت را به کار بگیری. عزیزم لازم است همان طور که احترام پدر و مادرت را حفظ می کنی احترام آنان را نیز حفظ کنی و آنان را دوست داشته باشی. وارد شدن به پیش دبستانی را به تو تبریک می گویم و امیدوارم امروز آغازی برای موفقیت های بزرگ تر در زندگیت باشد.

" " " " "

عزیز مادر، فرزند دلبندم تو امروز وارد پیش دبستانی می شوی و قرار است دوستان جدیدی پیدا کنی و در کنار یاد گرفتن درس هایت کلی بخندی و خوشحال باشی. عزیزم یادت باشد که باید دوستان خوبی برای خودت انتخاب کنی و از معاشرت با انسان های بد پرهیز کنی تا نتوانند به تو آسیب بزنند. دوستت دارم و رفتن به پیش دبستانی را به تو تبریک می گویم.

" " " " "

 عزیزم رفتن به پیش دبستانی رو بهت تبریک میگم. امیدوارم شروعی خوب داشته باشی و در مسیر کسب علم و رسیدن به موفقیت کوشا باشی.

فرزند خوبم امروز به خودت قول بده که هیچ چیز نتواند جلو موفقیت و خوشبختی تو را بگیرد و برای خوشبخت شدنت همه تلاشت را به کار بگیری.

مطلب در مورد پیش دبستانی ، عکس روز اول پیش دبستانی ، روز اول پیش دبستانی برای مربی


پیش دبستانی اولین مقطعی هست که همه بچه ها وارد اون میشن و با فضای درس و مدرسه آشنا خواهند شد. حالا در این مطلب جملاتی رو در رابطه با همین مقطع براتون تهیه کردیم. این جملات از زبون پدر و مادرها و از زبون خود بچه ها هستن؛ در آخر هم جملاتی آموزشی قرار داده شده که میتونید از اونها استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات زیبا در مورد رفتن به پیش دبستانی

متن پیش دبستانی رفتن کودک از زبان والدین

فرزند عزیزم، تو وارد دوره ی جدیدی از زندگی شده ای؛ دوره ای که هر کودکی برای داشتن آینده ای درخشان باید آن را بگذراند. این را بدان که تا همیشه در کنارت هستیم و تنهایت نخواهیم گذاشت. والدینت مثل کوه پشتت خواهند بود و چه الان که وارد پیش دبستانی می شوی و چه در آینده که وارد جامعه خواهی شد، حامی ات خواهند بود.

***************************

چطور می توانم باور کنم که فرزندم کوچکم که تا دیروز تلاش برای راه رفتن می کرد، اکنون قرار است به پیش دبستانی برود. احساس میکنم از حالا به بعد باری بیشتر بر روی دوشم گذاشته شده و آن هم تحصیل فرزندم است.

***************************

پسرم/دخترم، پیش دبستانی مرحله ای برای ورود به موفقیت و خوشبختی تو در آینده هست. هیچوقت ازش نترس و از اون هراسی نداشته باش. اگر از همین الان یاد بگیری که هر روز با قدرت سر کلاس هات حاضر بشی و این مرحله رو به خوبی پشت سر بذاری، مطمئن باش که در آینده و کلاس های بالاتر هم همینطور خواهی بود.

عکس پروفایل مهد کودک پیش دبستانی ، متن روز اول مدرسه پیش دبستانی دخترم

پیش دبستانی رفتن برای توست اما انگار من می خواهم به آنجا بروم. آنقدر شوق دارم و آنقدر ذوق رفتنت در وجودم غوغا به پا کرده که دوست دارم هر چه زودتر روز اول سر برسد تا تو را آماده کنم و با هم برای شرکت در کلاست برویم.

***************************

فرزندم، از اکنون به بعد شخص دیگری به زندگی تو وارد می شود که مانند من و پدرت/مادرت هست. نام آن شخص معلم است و تو باید همیشه به او احترام بگذاری و به حرفش گوش کنی تا موفقیتت تضمین شود. این را با تمام وجود می گویم که معلم تو فقط خوبی تو را می خواهد و ممکن است گاهی به تو سخت بگیرد. پس همانطور که احترام ما را حفظ میکنی، همیشه سعی کن که احترام او را هم نگه داری.

***************************

دلبرکم، از این به بعد قراره بری پیش دبستانی و کلی دوست جدید برای خودت پیدا کنی. توی اونجا با آدمای خوب و بد زیادی ممکنه برخورد کنی. همیشه یادت باشه که دوستای خوب برای خودت انتخاب کنی چون این دوستا بهت کمک میکنن که بتونی زندگی شادتر و زیباتری برای خودت بسازی.

***************************

حالا که داری وارد پیش دبستانی میشی، یه چیزی رو بهت میگم و همیشه اون رو آویزه گوشت کن. وقتی سر کلاس درست میشینی، فقط به اون چیزایی که معلمت میگه توجه کن و هیچوقت تمرکزت رو از روی اونها بر ندار. چون همون چیزایی که معلمت میگه قراره آینده تو رو بسازن و تو باید برای آینده ات ارزش قائل باشی.

کیک ورود به پیش دبستانی ، اولین روز پیش دبستانی ، کودکانه متن زیبا برای پیش دبستانی

فراموش نکن که اگه پیش دبستانی رو به خوبی نگذرونی، شاید در سال های تحصیلی بعدی به مشکل بر بخوری. این سال مهمترین سال زندگی تو هست. میدونم که حرف های منو درک میکنی و متوجه شون میشی. پس ازت میخوام جدیش بگیری و مثل آدم بزرگا با او رفتار کنی تا بتونی آینده ی خوبی برای خودت بسازی.

***************************

اگه به پیش دبستانی بری و خوب درساتو بخونی، بهت قول میدم که میتونی در آینده مثل من/بابات/مامانت یه آدم موفق بشی. اون زمان میتونی حتی مثل ما بچه هم داشته باشی و تو به اون این حرفارو بزنی. اما همه ی اینها فقط در اینه که تو مسیرت رو با قدرت ادامه بدی و هیچوقت عقب نشینی نکنی.

***************************

پیش دبستانی فرصتیه که بتونی خودت و دنیای اطرافت رو بهتر بشناسی. تا الان بین ما و خانواده ات بودی و فکر میکردی دنیا به همین آدما خلاص میشه اما وقتی بری پیش دبستانی، تازه میفهمی که چه دنیای بزرگی پیش روته و قراره که اون رو تجربه کنی.

***************************

دختر عزیزم/پسر عزیزم، پیش دبستانی رفتن یا نرفتنت رو بر عهده خودت میذارم چون اینقدر به تو اعتماد دارم که همین الان که بیشتر از چند سال نداری، میدونم که خودت از پس خودت بر میای. اما به عنوان یک نصیحت یا بهتره بگم یک صحبت دوستانه میخوام بهت بگم که اگه به پیش دبستانی بری، میتونی یه زندگی شاد و زیبا داشته باشی. همه چی با داشتن علم و دانش به وجود میاد و اگه اونها رو نداشته باشی، نمیتونی توی این دنیا موقعیت خوبی برای خودت ایجاد کنی.

روز اول پیش دبستان ، پروفایل برای پیش دبستانی ، متن زیبا برای آغاز سال تحصیلی پیش دبستانی

به پیش دبستانی به شکل یک فرصت نگاه کن. فرصتی که قراره توی اون توانایی های خودت رو محک بزنی. تا الان پیش من و بابات/مامانت بودی و همیشه توانایی هات رو تحسین می کردیم. حالا وقتشه که اونها رو به کار بگیری و ببینی که چند مرده حلاجی. اینو بدون که توی این مسیر ما هم همراهت هستیم و تنهات نمیذاریم.

***************************

دنیا منتظر تو نمیمونه که هر وقت خواستی پا پیش بذاری و برای موفقیتت اقدام کنی. اون فقط چند تا فرصت در اختیارت میذاره و به عهده خودته که میخوای از اونا استفاده کنی یا نه. پیش دبستانی یکی از موقعیت های خوبیه که دنیا پیش روت میذاره و تو میتونی از این موقعیت نهایت استفاده رو ببری. حرفم رو گوش کنی و راحت از کنارش نگذر.

***************************

وقتی که میری پیش دبستانی، شعرهای جدید یاد میگیری، نقاشی های جدیدی یاد میگیری، حرف های تازه یاد میگیری و کلی چیزایی که میتونه هیجان انگیز و منحصر به فرد باشه برات اتفاق میفته. اینا رو میتونی پیش منم یاد بگیری اما فرقش اینه که وقتی رفتی پیش دبستانی، پیش یه عالمه از هم سن و سالای خودت هستی و قراره با اونها کلی خوش بگذرونی.

عکس تبریک پیش دبستانی ، پیش دبستانیت مبارک ، پیام تبریک برای شروع پیش دبستانی

باور نمیشه که قند عسلم قراره تا چند روز دیگه بره پیش دبستانی و من قراره چند ساعت از روز نبینمش. میدونم که دوریش برام خیلی سخته اما این رو هم میدونم که تو پیش دبستانی قراره برای آینده اش آماده بشه. پس درد دوریش رو به جون میخرم و میذارم که بره.

***************************

فرزند من هر چقدر هم که به من وابسته باشه، میدونم که آینده ای داره و من برای آینده اش حاضرم چند ساعت نبودنش رو بپذیرم. قطعا آینده ی اون برای من بیشتر اهمیت داره تا اینکه هر روز کنارم باشه ولی هیچ چیزی به توانایی هاش اضافه نشه. امیدوارم که هم من و هم فرزندم بتونیم با این قضیه کنار بیایم و برامون آسون بگذره.

متن برای پیش دبستانی رفتن از زبان کودک

دوست دارم هر چی زودتر برم پیش دبستانی تا ببینم اونجا چه شکلیه. مامانم میگه کلی اتفاقای جدید اونجا منتظرمه! واسه همین کلی شوق دارم که هم برم دوستای جدیدم رو ببینم و هم ببینم که اونجا چطوریه.

متن زیبا برای شروع کلاس پیش دبستانی ، پسرم پیش دبستانی رفتنت مبارک

دل تو دلم نیست که برم پیش دبستانی و دوستام رو ببینم. قراره با اونا کلی خوش بگذرونیم و کلی چیزای جدید یاد بگیریم. تازشم خانم معلممون هم قراره ما رو همراهی کنه و کلی بازی های جدید بهمون یاد بده. این منو خیلی خوشحال میکنه.

***************************

مامانم برام دفتر نقاشی و کلی وسایل جدید گرفته که الان دوست ندارم ازشون استفاده کنم. آخه میترسم خراب بشن و دیگه قابل استفاده نباشن. مامانم میگه واسه اینکه نحوه نگهداری و استفاده از اونها رو یاد بگیری، باید بری پیش دبستانی و واسه همین من خدا خدامه که زودتر پیش دبستانی سر برسه تا برم و استفاده از کل وسایلم رو اونجا یاد بگیرم.

***************************

تو کلاس پیش دبستانی مون، یه خانم معلم داریم که قد تموم دنیا دوستش دارم. اون با من خیلی مهربونه و هر روز چیزای جدیدی به من یاد میده. اون به من میگه چجوری برای خواسته ای که دارم بجنگم و کوتاه نیام. من خانم معلمم رو خیلی دوست دارم چون علاوه بر اینکه خیلی مهربونه، مثل بابا و مامانم کلی هم به فکرمه.

***************************

خانم معلم ما توی پیش دبستانی مون، کلی بازی جدید بهمون یاد داده. میگه اگه این بازی ها رو یاد بگیرید، میتونید بعداً دور هم انجامشون بدید و کلی لذت ببرید. من هم کلاسمون و هم خانم معلممون رو خیلی دوست دارم آخه کلی چیزای جدید ازشون یاد گرفتم.

پروفایل پیش دبستانی پسر ، عکس نوشته پیش دبستانی ، استوری پیش دبستانی

خدایا کی میشه پیش دبستانی زودتر تموم شه تا وارد دبستان بشم و بعدش کلی درس یاد بگیرم. دوست دارم مثل آدم بزرگا یه وظیفه ای داشته باشم و هر روز انجامش بدم. اینجوری حس میکنم خیلی موثرم و خیلی به کار میام. خدایا میشه زودتر زمان رفتن به مدرسه سر برسه؟

***************************

هیچوقت دلم نمیخواد پیش دبستانی مون تموم بشه. آخه وقتی که تموم شد، دیگه نه معلمم رو میبینم و نه همکلاسی هام رو. با اینکه مامانم میگه ساله های دیگه معلم ها و دوستای دیگه ای پیدا میکنی اما من همینا رو میخوام. اونا خیلی خوب بودن و نمیخوام هیچوقت از دستشون بدم. کاش هیچوقت پیش دبستانی مون تموم نشه.

***************************

هر وقت که سر کلاس پیش دبستانی میشینم، به خودم میگم که امروز قراره یه قدم دیگه به سمت آینده بردارم. با خودم میگم که الان با بازی ها، شعر ها و کارهایی که یاد میگیرم، کم کم مجهز میشم که یه آینده قشنگ و خوشگل برای خودم داشته باشم.

خیلی دلم میخواد خوندن و نوشتن یاد بگیرم! کاش زودتر پیش دبستانی تموم بشه و وارد دبستان بشم تا بتونم هم بخونم و هم یاد بگیرم. اون موقع مطمئنم که هر روز دنبال چیزای جدید میگردم و هر روز مطالب جدیدی رو یاد میگیرم که بهم کمک میکنن زندگی زیباتری برای خودم خلق کنم. با خوندن و نوشتن زندگی آدما متفاوت تر از همیشه شون میشه. خدایا به من فرصت انجام این کار رو بده. آمین.

متن روز اول پیش دبستانی دخترم ، دخترم عزیزم پیش دبستانی رفتنت مبارک

متن آموزشی برای رفتن به پیش دبستانی کودک

به جای اجبار کودک تان برای رفتن به مقطع پیش دبستانی، سعی کنید از دریچه ای دیگر اهمیت رفتنش را به او گوشزد کنید. شما می توانید با ترسیم آینده و لذت هایی که برای او پیش می آید، رفتن به پیش دبستانی را بیش از پیش برایش شیرین تر کرده و او را ترغیب کنید که از انجام این کار غافل نماند.

***************************

برای اینکه کودکتان را ترغیب به رفتن به پیش دبستانی کنید، بهتر است لذت هایی را برایش ترسیم کنید که او هم اکنون خواهان رسیدن به آنهاست. مثلا می توانید از یادگرفتن شعرهای جدید برایش بگوید یا از یاد گرفتن کشیدن نقاشی های زیبا برایش حرف بزنید. به هر حال هر چیزی که موجب می شود او هم اکنون ترغیب شود، بهترین گزینه برای استفاده شما است.

***************************

کودکانی که به پیش دبستانی می روند، قرار است برای اولین بار نبود پدر و مادر را در زندگی شان برای لحظاتی احساس کنند. پس به جای اجبار آنها به این کار، سعی کنید در کنارشان باشید و درک شان کنید. حتی اگر امکان دارد، با کسب اجازه از مربی، روزهایی را در کنارشان بمانید تا ترسشان نسبت به محیط پیش دبستانی از بین برود. اگر به زود اجبار آنها را راهی پیش دبستانی کنید، ممکن است ترسی در وجود آنها نسبت به چنین محیط هایی شکل بگیرد که هیچ وقت از بین نرود.

***************************

فرزندتان را در همان زمانی که می بایست راهی پیش دبستانی کنید. عده ای هستند که زودتر و عده ای هم هستند که دیرتر این کار را انجام می دهند که هر دو موجب آزار کودک خواهد شد. اگر کودک در سنین پایین تر به پیش دبستانی برود، با جمعی از بچه های بزرگتر از خودش رو به رو خواهد شد و شاید نتواند با آنها ارتباط برقرار کند و اگر دیرتر به پیش دبستانی برود، ممکن است محیط آنجا برایش جذابیت خاصی نداشته باشد.

تبریک برای پیش دبستانی ، متن زیبا برای شروع پیش دبستانی دخترم

درست است که در پیش دبستانی به جای درس و علم بیشتر به انجام کارهای تفریحی پرداخته می شود، اما یادتان باشد که هیمن کارها را هم جدی بگیرید و سعی کنید تمرینات مربوط به آنها را هر روز با فرزندتان انجام دهید. اینگونه فرزند شما جدیت بیشتری برای پیش دبستانی رفتن و در آینده دبستان رفتن خواهد داشت و همین مسئله از او شاگردی ممتاز و قوی خواهد ساخت.

***************************

با مربی پیش دبستانی فرزندتان به صورت دائم در ارتباط باشید و از او در مورد روند فعالیت فرزند در محیط پیش دبستانی سوال کنید. این کار کمک میکند تا شناخت بیشتری از او داشته باشید و ضعیف هایی که شاید قبلا در او نمیدیدید را متوجه شوید. همچنین با راهنمایی مربی می توانید نسبت به تربیت او عکس العمل بهتری داشته باشید.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن برای تشکر از مربی مهد کودک

متن تبریک باسواد شدن فرزند پسر و دختر

متن کلاس اولی شدنت مبارک

متن تبریک موفقیت تحصیلی به فرزند

جملات انگیزشی برای دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان

متن ادبی تقدیر و تشکر از مدیر مدرسه

متن زیبا برای پایان پیش دبستانی فرزند دختر و پسر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...