متن برای تشکر از مربی مهد کودک

مربی مهد کودک تاثیر بسیار زیادی در تربیت فرزند دارد. برای اینکه فرزندتان از همین حالا تشکر کردن را بیاموزد و یاد بگیرد که اگر کسی در حقش لطف کرد سپاسگزاری خود را نشان دهد، بهتر است از او بخواهید که از مربی اش تشکر کرده و بابت زحماتش از اون قدردانی به عمل آورد.

در ادامه این مطلب ما متن های مختلفی هم از زبون والدین و هم از زبون خود کودک آوردیم که در خصوص تشکر از مربی مهده. با این جملات میتویند از اون تشکر کنید. همراه ما در ادامه باشید.

متن تشکر والدین از مربی مهد کودک

برای زحمات بی دریغی که برای فرزندمان کشیدید نهایت سپاسگزاری را داریم. بدون شک شما فردی تاثیر گذار در ‌آینده او هستید و او آغاز راه علم و دانش را با شما تجربه کرد. از اینکه همقدم بسیار خوبی برای او در این مسیر بودید بی نهایت بار سپاسگزارتان هستیم.

***************************

امیدوارم به پای تمام خوبی هایی که در حق فرزندمان کردید خداوند اجری دو چندان به شما دهد. مهربانی و لطف شما در حق او باعث شد تا به درس و مدرسه علاقه ای دو چندان پیدا کند.

***************************

فرزند ما نسبت به مدرسه ترسی بزرگ داشت اما وقتی وارد مهد کودک شد و با شما آشنا گشت همه چیز برایش تغییر کرد. نمی دانیم چطور و چگونه این ترس را از بین برده و علاقه را جایگزینش کردید ولی به هر حال وظیفه خود دانستیم که از شما نهایت قدردانی را به عمل آوریم.

***************************

قطعا کار شما یکی از تاثیرگذارترین شغل ها در سطح کشور است. شما کودکان را برای رفتن به مدرسه آماده می کنید. عشق و علاقه کودکان به درس یا ترس و هراس شان از همین مقطع است که مشخص می شود. خدا را شکر میکنیم و از ته دل خوشحالیم که اولین قدم فرزندمان به دنیای تحصیل و دانش به همراهی شما برداشته شد. بی نهایت متشکریم.

***************************

تشکر ما را برای اینکه در مهد کودک به نحوی احسنت فرزندمان را برای تحصیل و دانش آماده نمودید پذیرا باشید. قطعا عشق و علاقه کنونی او هم به شما و هم به درس و مدرسه به خاطر سطح بالای مهارتی است که در کارتان دارید. امیدواریم همواره در زندگی به هر آنچه میخواهید برسید همانطور که به ما در رسیدن به خواسته مان یعنی افزایش عشق و علاقه فرزندمان به علم و دانش کمک کردید.

***************************

شما نمونه بارز یک مربی فهمیده و آگاه هستید و یقیناً کودکانی که توسط شما راهی مدرسه میشوند در ‌آینده جزو تاثیرگذارترین افراد در کشورشان خواهند بود. گویی شما زبان کودکان را فرا گرفته و به خوبی با آنها ارتباط برقرار میکنید. این کاریست که هر کسی از پس آن به خوبی بر نخواهد آمد. برای این سطح از مهارت و دقت تان در کارتان تبریک می گوییم و از بابت تربیت فرزندمان متشکریم.

***************************

بسیاری از ویژگی ها و علایق کودکمان را نمی دانستیم ولی همین که به کلاس شما پا گذاشت و کم کم با شما خوی گرفت توانستیم به این ویژگی ها دست پیدا کنیم. تا همیشه برای این لطف و مهربانی تان از شما سپاسگزاریم.

***************************

نمی دانیم چه مهری در دل فرزندمان نهاده اید که به هیچ وجه نمی خواهد از شما دور بوده یا جدا شود. این میزان عشق شما را به کارتان نشان می دهد. یقیناً هر کودکی که به کلاس شما وارد شود حسی مانند فرزند ما خواهد داشت. برای اینکه بخشی از کاری بسیار سخت یعنی تعلیم و تربیت درست فرزندمان را شما بر عهده گرفتید بسیار متشکریم.

***************************

کلمات در وصف قدردانی و تشکر ما از شما کم می آورند. فرزند ما مهمترین دارایی مان است و خوشحالیم که مهمترین دارایی مان را در جای مناسب و عالی سرمایه گذاری کردیم. با وجود شما او در همین کودکی دیدی جدید نسبت به جهان و دنیایی که در‌ آن زندگی میکنند پیدا کرد. قطعا اگر خود ما می خواستیم این دیدگاه و طرز فکر را در ذهن او قرار دهیم نیازمند مدت ها صرف وقت بودیم اما شما به راحتی این کار را کردید. بی نهایت متشکریم.

***************************

فرزند ما عشق و علاقه خاصی به شما و نوع تدریس تان دارد. یقیناً شما جزو مهمترین مربی های زندگی اش خواهید بود. بهتر است بگوییم شما اولین و مهمترین مربی زندگی فرزندمان هستید چون با شماست که سال های تحصیلی بعد و دوره های آموزشی دیگر را سنجیده و رفتار و منش شما را ملاک و معیار سنجش دیگر مربیانش قرار می دهد. از اینکه اینقدر خوب از پس وظیفه تان برآمدید بسیار متشکریم.

***************************

قطعا اگر قرار بود با هر سال بالا رفتن سن فرزندمان مربی و معلم او شما باشید ما با کمال میل می پذیرفتیم. نوع برخورد شما با کودک مهمترین اصل ما در انتخاب مربی برای او بود. مهربانی تان، میزان جدیت تان و هر نوع برخورد دیگر کاملاً سنجیده و به جا بود و این را تربیت فرزندمان توسط شما نشان می دهد. به خاطر زحمتی که کشیدید متشکریم.

***************************

مهد کودک جایی جدیدی برای فرزند ما بود. می توانیم بگوییم تا قبل از آن تا به حال او اینقدر از ما دور و جدا نبوده یا اصلا در محیطی این چنینی قرار نگرفته اما خوشحالیم که برای اولین بار شما با او همراه شدید. همراهی او با شما برابر بود با شوق و انگیزه بی نهایتی که اکنون برای ادامه مسیر زندگی و اهدافش دارد. بسیار متشکریم.

***************************

کم نشنیده ایم داستان کودکانی که از مهد به خاطر شرایط نامناسب آنجا فرار کرده و راهی کوچه و خیابان شده اند. اما یقین دارم که در مهد شما تا به حال یک مورد هم مشاهده نشده چون شما آنقدر به وظیفه خود متعهد هستید که با هر کودک مطابق با شخصیت و منش خاصش برخورد میکنید. این را در نوع برخوردتان با فرزندمان دیده ایم. از اینکه اینقدر برای شغل تان اهمیت قائلید و برای تربیت فرزند ما وقت می گذارید سپاسگزاریم.

***************************

شاید به شما در سیستم آموزش و پرورش بهای کمتری داده شود یا شاید اصلا جزو معلم های کودکان شناخته نشوید اما این در مورد سیستم کاریست. از نظر والدین شما یکی از مهمترین معلم های کودک هستید. او با شماست که الفبای علم و دانش را می آموزد. خواستیم از شما تشکر کنیم تا سختی و مشقتی که در سیستم کاری تحمل میکنید را کمی برطرف و خستگی تان را تا حدودی از بین ببریم. امیدواریم که به هدف خود رسیده باشیم. سپاس از شما.

***************************

مربی گرانقدر یا بهتر است از این به بعد شما را دوست خود و فرزندمان صدا بزنیم، چقدر خوب شد که با شما آشنا شدیم و چقدر خوب شد که فرزندمان را پیش شما نام نویسی کردیم. این اقدام ما مُهر تاییدی بر خوشبختی فرزندمان در آینده بود چون او را نزد فرد مطمئنی سپردیم و اکنون ثمره اش را دریافت کردیم. ما به تمام اهدافی که در مورد فرزندمان از رفتن به مهد داشتیم رسیدیم و این تماماْ به خاطر شما و وظیفه شناسی تان بود. از تمام تلاش هایی که در این راه بی دریغ و با کمترین میزان مزد و پاداش انجام دادید سپاسگزاریم.

متن تشکر کودک از مربی مهد

مربی عزیزم مامان و بابام خیلی از شما تعریف میکنن. بهم میگن اذیتتون نکنم و با سوال هام خسته تون نکنم چون شما خیلی زحمت میکشید و ممکنه خسته بشید. اما من شما رو یه آدم خیلی بزرگ میدونم! کسی که از همه چی سر درمیاره و همه چی رو میدونه. ببخشید اگه خسته تون کردم. فکر میکنم اگه به عنوان معذرت خواهی ازتون یه تشکر خیلی قشنگ بکنم بهتر باشه. کلی ازتون ممنونم که با صبر و حوصله به تمام سوال هام جواب میدید.

***************************

مربی عزیزم شما مثل بابا و مامانم مهربونید. میدونم خوبی منو میخواین و با بازی کردن با من و شعر یاد دادن و کارای دیگه میخواین خوبی خودتون رو ثابت کنید. منم میخوایم با یه تشکر بهتون ثابت کنم که حرف گوش کنم و بهتون کلی احترام میذارم. خیلی ازتون متشکرم.

***************************

بین بچه ها خیلی کم هستن کسایی که بازی کردن با من رو بلد باشن اما من به هیچ کدومشون نیازی ندارم چون شما رو دارم. شما با بازی های سرگرم کننده تون بهترین دوست و همبازی من شدید. خواستم ازتون تشکر کنم که اینقدر خوبید و اینقدر دوست مهربونی برای من هستید.

***************************

از خدا میخوام به همه بچه ها یه دوست فوق العاده مثل شما بده که اونا هم از نعمت داشتن دوست واقعی بی نصیب نمونن. یک مربی مهد خوب که باشه دیگه اون بچه نیازی به هیچ دوست و رفیقی نداره. اون مربی بهترین رفیقش میشه. خیالی ازتون ممنونم که بهترین رفیق من شدید.

***************************

مربی جونم خیلی دوستون دارم. به اندازه تموم ستاره هایی که توی شب بهم چشمک میزنن و من باهاشون بازی میکنم دوستتون دارم. خیلی میترسم از روزی که دیگه نخوام بیام مهد و شما رو ببینم. خدا کنه اون رو نیاد چون اون موقع من خیلی ناراحت میشم. ازتون به خاطر تمام زحمت هایی که برای من میکشید ممنونم.

***************************

مربی عزیزم جای شما وسط قلبمه. مامانم میگه قلب جایی هست برای همه حس های خوب و چیزایی که دوست داری. با توجه به حرف هایی که اون زد من فکر کردم که شما دقیقاً توی مرکز قلب من هستید. چون باهاتون حالم خوبه و کلی دوستتون دارم. میدونم که شما هم به همون اندازه منو دوست دارید. ازتون ممنونم که اینقدر خوبید.

***************************

ازتون ممنونم که باعث شدید زرنگ و باهوش شناخته بشم. وقتی شعرایی که برای من میخونید و بهم یاد میدید رو برای مامان و بابام میخونم اونا کلی بهم افتخار میکنن و منو زرنگ صدا میزنن. این زرنگی به خاطر شماست چون شما کاری کردید که من زرنگ بشم. ازتون ممنونم.

***************************

اگه توی روز کلی گریه کنم و ناراحت باشم کافیه بیام مهد و شما رو ببینم اون موقع تمام حس و حالی که توی منه خوب میشه و تمام وجودم انرژی میگیره. آخه شما هیچوقت منو ناراحت نمیکنید و همیشه میخواین که من خوشحال باشم. کاش زمان بیشتری پیشتون میموندم. مربی جونم خیلی دوستون دارم.

***************************

از خدا میخوام که به همه بچه های دنیا یه مربی خوب مثل شما بده تا اونا هم بدونن کهمامان دوم یعنی چی. شما دقیقا مثل مامانم باهام خوش رفتارید و به فکر منید. شما انگار دوست دارید مثل اون منو تربیت کنید. من شما و مامانو خیلی دوست دارم. اول از مامانم تشکر کردم و بعد خواستم از شما تشکر کنم. مرسی که اینقدر باهام مهربونید.

***************************

خدا کنه همه بچه ها فرصت این رو داشته باشن تا شما مربی مهدشون بشید. وقتی که این اتفاق براشون افتاد اون موقع هست که معنی بازی های قشنگ، شعرهای زیبا، داستان های فوق العاده و تموم چیزهایی شبیه این ها رو درک میکنن. من فکر میکنم خدا دیگه مثل شما مربی خوب و دوست داشتنی ای نیافریده. خیلی خوبید و من قدرتون رو میدونم. بابت تمام زحماتتون ازتون ممنونم.

***************************

حرف زدن با بچه ها و سر و کله زدن باهاشون خیلی سخته. آخه اونا مثل بزرگترا اونقدر با زندگی و سختی هاش رو به رو نشدن که بخوان مثل اونا جدی باشن. از دید کودکان دنیا پر از قشنگیه، پر از اتفاقای خوبه و اتفاقای بد و منفی اصلا وجود نداره. ازتون ممنونم که مربی من شدید و با تحمل سختی ها و صبر زیاد دنیای قشنگ کودکانه ام رو زیباتر از هر وقت دیگه اش کردید.

***************************

مامانم بهم یاد داده برای نعمت هایی که تو زندگیم دارم از خدا تشکر کنم. من فکر میکنم شما نعمت بزرگی هستید که خدا به من داده. برای همین بابت مربی مهد مهربونم کلی خدا رو شکر میکنم. شما باهام خیلی خوبید و همین خوبیتون باعث شده تا من عاشقتون باشم.

***************************

مربی جونم کلی ممنونم که بهم چیزای قشنگ یاد میدین. با اینا من خیلی پیشرفت کردم. الان از خدا میخوام که زودتر منو وارد مدرسه کنه تا ببینم اونجا چجوریه و اونجا قراره چقدر چیزای جدید و قشنگ یاد بگیرم.

***************************

وقتی که از مهد میام تمام اتفاقایی که با شما برام افتاد رو برای مامانم تعریف میکنم. خیلی از خوبی هاتون براش گفتم برای همین بهم گفت که دفعه بعد که اومدم و دیدمتون ازتون تشکر کنم. حالا من نه برای حرف اون بلکه برای دل خودم اومدم ازتون تشکر کنم و بگم که خیلی خوبید.

***************************

مامانم بهم یاد داده از کسایی که لطفی در حقم میکنن تشکر کنم. منم خوب دقت کردم و دیدم شما خیلی بهم لطف داشتین. شما با مهربونی هاتون در حقم خیلی خوبی کردید. برای همین لازم دونستم تا بیام تشکر کنم. خیلی ازتون ممنونم.

***************************

اونقدر دوستون دارم که میخوام تا ابد مال خودم باشید و همیشه پیشم نگهتون دارم. آخه آدمای مهربونی مثل شما خیلی کم هستن. من همیشه از مهربونی هاتون برای مامان و بابام تعریف میکنم. مربی عزیزم شما بی نهایت خوبید. برای تموم خوبی هاتون ممنونم.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن برای رفتن به پیش دبستانی

متن زیبا برای تشکر از معلم و استاد,1395 جدید

متن انگلیسی تشکر از معلم و استاد + ترجمه

متن کلاس اولی شدنت مبارک


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...