متن کلاس اولی شدنت مبارک

کلاس اول و آغاز سال تحصیلی جدید یکی از خاطرات و به یاد ماندنی ترین روز در تاریخ عمر هر انسان می باشد برای همین چه خوب است که آغاز سال تحصیلی جدید و کلاس اولی شدن هر فردی را مخصوصا فرزندان مان تبریک بگوئیم.

کلاس اولی شدن فرزند دختر و پسر حتما برای پدر و مادر ها یک اتفاق شیرین ، جدید و جذاب است ، بنابراین می باید در همین زمینه بتوانند چند متن کوتاه و دست اول را بخوانند ، در سال جدید 1400 توپ تاپ گلچینی از متن های تازه و ناب با موضوع کلاس اولی شدنت مبارک دخترم و پسرم ، تدارک دیده است ، که در ادامه شاهد خواهید بود.

ما در این قسمت می خواهیم تبریک هایی را در این زمینه به شما ارائه دهیم

اولی شدنت مبارک عزیزم. امیدوارم در مسیر ها و مراحل دیگر زندگیت موفق و سر افراز باشی و با صبر و پشتکار به درجات عالی دست بیابی.

" " "

امیدوارم در همه لحظات زندگیت نیز مانند امروز استوار و سربلند باشی. کلاس اولی شدنت مبارک جان دلم برایت بهترین ها را از خداوند طلب می کنم.

" " "

 با اشتیاق و با شور و شعف کتاب هایت را در کوله ات بگذار و ان ها را یکی یکی بخوان و شعر زیبای من یار مهربانم را از بر کن تا به زیباترین شعر زندگیت تبدیل شود. رفتن به کلاس اول و آغاز فصل جدید زندگیت را تبریک می گویم.

" " "

عزیزم امروز که وارد مدرسه شدی با خودت عهد کن که در راه کسب علم و دانش تمام سعی و تلاشت را به کار ببندی و از هیچ تلاشی در این راه فرو گذار نکنی. بی اندازه دوستت دارم و اولی شدنت را تبریک می گویم.

" " "

جان مادر امروز تو را به خدایی خواخم سپرد که هزاران بار مهربان تر از من و دلسوز تر از پدرت است. با امید به او فرا گرفتن علم را آغاز کن. رفتن به کلاس اول را به تو تبریک می گویم و آرزو می کنم همیشه سلامت و سعادتمند باشی.

" " "

همیشه امتحان کردن و تجربه کردن هر چیزی برای اولین باز دلچسب و شیرین است. می دانم که امروز برای تو بهترین و مهم ترین روز است زیرا حسی را که امروز داری دیگر هیچ گاه تکرار نخواهد شد. پس تا می توانی از آن لذت ببر و به خاطر آن خوشحال باش. آغاز سال تحصیلی و وارد شدنت را به مسیر کسب علم و دانش تبریک می گویم.

" " "

اولی شدنت مبارک عزیز دلم، امروز بهترین روز زندگی تو است چون که برای اولین بار می خواهی وارد مدرسه و جمع دوستانت شوی و دوستان جدیدی را پیدا کنی که شاید تا سال ها با هم دوست باشید. این روزها زیباترین روزهای زندگیت هستند پس تا می توانی خوشحال باش.

" " "

فرزند مهربانم اولین روز مدرسه و کلاس اولی شدنت مبارک. بهترین ها را برایت آرزو می کنم و امیدوارم دوران تحصیلت بهترین و زیباترین دوران زندگیت باشد.

" " "

دانشمند کوچولوی خودم رفتنت به کلاس اول را تبریک می گویم و امیدوارم بهترین ها برایت رقم بخورند.

" " "

عزیز مادر امروز برای هر دوی ما روز خاص و به یاد ماندی خواهد بود. امروز بوی کاغذ و کتاب و دفتر نو تمام کوچه و خیابان را پر کرده است. حس و حال امروز شاید برایت ناآشنا باشد اما مطمئنم که بعد ها به بهترین و زیباترین خاطرات زندگیت تبدیل خواهد شد. رفتنت به کلاس اول را تبریک می گویم و امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشی.

" " "

عزیزم اولی شدنت مبارک. سعی کن امروزت را با نام و یاد خداوند شروع کنی و در این مسیر از او یاری بخواهی. مسیری که در پیش گرفته ای مسیری دشوار است که تنها با سعی و تلاش می توانی آن را به پایان برسانی.

" " "

متن برای کلاس اولی ها ، کلاس اولی شدنت مبارک

کلاس اولی شدنت مبارک

فرزند عزیزم حال که با سعی و تلاش توانسته ای به این مقام برسی که به کلاس اول دست پیدا کنی به خود می بالم و آرزو دارم که جامعه ی فردا را بسازی و با قدرت بتوانی در همه ی امور موفق باشی.

***********

دلبندم امروز کلاس اولی شدی که نشان دهنده ی این است که از امروز سرنوشتی زیبا و روشن در زندگی تو آغاز می شود.

تبریک به کلاس اولی ، عکس پروفایل کلاس اول ابتدایی

امروز روز بزرگ شدن و گل دادن تو است، تنها خواسته ای که از تو دارم این است که با تمام توان شکوفا شو و یادگاری و ردپای خودت را با مداد هایت در این دنیا به جا بگذار.

***********

ای فرزند دلبندم از امروز باید برای دانستن ندانسته ها را فراموش کنی و با چشمانی باز تنها به سوی دانستن و شوق یادگیری پیش بروی زیرا تنها راه برای سعادت و سعادت مندی همین است.

متن تبریک کلاس اولی شدن

امیدوارم در مسیر های دیگر نیز مانند همین مسیر استوار و سربلند باشی تا بتوانی در زندگی خود نیز سرت را بالا نگه داری.

***********

امروز با اشتیاق کتابت را باز کن و بخوان توانا بود هرکه دانا بود، ز دانش دل پیر برنا بود.

دخترم کلاس اولی شدنت مبارک

متن تبریک کلاس اولی ها ، متن زیبا برای کلاس اول دخترم

همیشه اولین بار هر چیز در زندگی بهترین چیز است زیرا آن حس دیگر تکرار نخواهد شد و بعد ها انسان حسرت آن را می خورد که چرا خوب انجامش ندادم، اما امروز بهترین روز زندگی تو است چون که برای اولین بار می خواهی وارد جمع دوستانت شوی و دوستان جدیدی را پیدا کنی و علم بیاموزی

فرزندم اولین روز مدرسه و کلاس اولی شدنت مبارک.

عکس پروفایل دلبند مامان پسر عزیزم کلاس اول رفتنت مبارک باشه

ای بهترینم امروز روز کلاس اولی شدنت است و می توانی علم خواندن و نوشتن را یاد بگیری، از امروز به بعد می توانی هر کتاب و نوشته ای که دلت بخواهد را بخوانی حتی همان نامه هایی که قبل از تولدت برای تو نوشتن و گهگاهی هم می پرسیدی این ها چیست و من می گفتم بزرگ شوی می فهمی، از امروز دیگر بزرگ شده و می توانی نوشته ها را بخوانی! کلاس اولی شدنت مبارک ای بهترینم.

متن خوش آمدگویی به کلاس اولی ها ، متن اولین روز مدرسه پسرم

امروز من و مادرت دستان تو را می گیریم و با هم از پس مشکلات بر می آییم، امروز اولین روز مدرسه است و ما با هم تو را به آن جا می بریم تا بتوانی یک مرحله دیگر را با موفقیت به پایان برسانی، کلاس اولی شدنت مبارک ای نازنینم.

متن زیبای تبریک کلاس اولی ها + عکس نوشته

روز اول مدرسه مانند یک بوسه است که توسط پدر و مادر در اولین روز زندگی زده می شود و تقریبا به یاد ماندنی ترین چیز در زندگی هر فردی می باشد، سرعت پرواز هیچ وقت حس نخواهد شد و انسان را متوجه ی خود نخواهد کرد درست مانند صعود تو که داری تمامی آسمان ها را فتح می کنی، سال اولی شدنت مبارک ای عزیز ترینم.

متن در مورد کلاس اولی شدنت مبارک ، متن برای کلاس اولی شدن پسرم

متن تبریک سال اول تحصیلی ، متن کلاس اولی شدنت مبارک

ای عزیزترین فرد در زندگی من حال که کلاس اولی شده ای و داری وارد روز های جدیدی می شوی که هر روزش می تواند یک خاطره را برای تو به ثبت برساند و با روز قبلی متفاوت باشد به تو این روزهای تکرار نشدنی را تبریک می گویم، سال اولی شدنت مبارک.

***********

ای خرم زندگی من چشمان تو به چشمان گره خورده و نمی توانم حتی یک لحظه از تو دور باشم، اما حالا که وقت آن رسیده است که آشیانه ات بزرگ تر شود و به مکان های بزرگتری وارد شوی چاره ای نیست و این درد را تحمل می کنم، برو و با کوله باری از علم برگرد. سال اولی شدنت مبارک باد.

کلاس اول شدنت مبارک

امروز کلاس اولی شدنت یه رنگ و بوی تازه ای به دنیا داده جوری که می خوام تو این رنگ و بو غرق بشم و دیگه به دنیای واقعی برنگردم، واقعا که کلاس اولی شدن بهترین چیزیه که می تونم واسه هر بچه ای تو سن تو آرزو کنم چون واقعا هیچ وقت تکرار نمیشه و همیشه خاطره اش تو ذهنت می مونه پس بهترین من، کلاس اولی شدن تو و دوستات و همه ی بچه های این سرزمین مبارک.

***********

همه بچه ها روز اول مدرسه استرس دارن و دوست ندارن که خانواده رو ول کنن و به مدرسه برن، اما من مطمئنم تو اینطوری نیستی و دوست داری هر چه سریع تر بری مدرسه و خوندن و نوشتن یاد بگیری، گل من کلاس اولی شدنت مبارک.

عکس نوشته کلاس اولی شدنت مبارک عزیزم

از لحظه به لحظه ی این روز ها لذت ببر چون هیچ وقت تکرار نمیشن و همیشه حسرتشون رو به دلت میزارن  من که از تک تک این لحظات استفاده کردم و الانم دارم از لحظاتی که تو سپری می کنی نهایت لذت رو می برم، پسر گلم کلاس اولی شدنت مبارک.

جملات زیبا برای کلاس اولی ها ، تبریک روز اول مدرسه کلاس اولی

متن تبریک روز اول مدرسه به فرزند ، متن زیبا برای کلاس اول پسرم

چقدر ناراحتم که نمی تونم تو تک تک این لحظات کنارت باشم و بتونم تو ثبت یه خاطرات خوب کمکت کنم، اما هیچ جای ناراحتی نیست چون دوستات و معلمت پیشت هستن و میتونن تو این لحظات خوب و بی نظیر کنارت باشن، بهترین اتفاق در زندگی من کلاس اولی شدنت مبارک.

***********

امروز ۳۱ شهریور یکی از مهمترین روز ها برای منه چون امروز روز کلاس اولی شدنته کلاس اولی شدن هیچ وقت تکرار نمیشه و می تونه برای تو شروع یک زندگی جدید و تازه باشه‌‌. عزیزم شروع زندگیت مبارک.

عکس نوشته و متن عشق مامان کلاس اول رفتنت مبارک

شاهزاده ی عزیزم امروز برای اولین بار می خوای که تنها بدون ما تو یه محیط دیگه وقت بگذرونی، اصلا ناراحت نباش چون روستای جدیدی پیدا می کنی و با معلمت هم می تونی یه دوست خوب باشی، برو و موفق باش چون که تو بهترین قدرت روی زمین هستی و می تونی هر مشکلی رو پشت سر بزاری، شاهزاده ی عزیزم کلاس اولی شدنت مبارک.

***********

تو بهترین هنرمندی هستی که من تابحال دیدم چون همیشه تونستی کارت رو به نحو احسن انجام بدی، امروز هنرمندی تو شروع میشه و از امروز باید هنرت رو علاوه بر ما به بقیه هم نشون بدی، برو و هنرت رو به بقیه هم نشون بده که این صحنه متعلق به توئه.

جملات کوتاه و زیبای تبریک کلاس اولی شدن

ثروت یکی از ارکان موفقیت است که شاید تو داشته باشی و شاید نه اما ثروت می تواند تنها بخش کمی از خوشبختی تو را تامین کند، اما علم و دانش بخش اعظم خوشبختی تو را تشکیل می دهد و می تواند تو را به درجات بسیار بالایی برساند که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی و با ثروت حتی به آن نزدیک هم نخواهی شد. امروز اولین روزی است که قرار است با طعم علم آموزی و قدرتش آشنا بشوی، امروز روزی است که می توانی به همه ی خواسته هایت برسی، امروز روزی است که می توانی آرزو هایت را تعیین کنی و سپس برای به اتمام رساندشان تلاش کنی، امروز روز کلاس اول تو است، کلاس اولی شدنت مبارک.

پروفایل تبریک کلاس اولی ، پروفایل کلاس اولی پسرم ،

امیدوارم امروز را به بهترین شکل از خواب بیدار شوی و خواب خوبی را سپری کرده باشی و آفتاب با لذت به تو بتابد چون امروز بهترین روز زندگی تو است و می تواند نقش حیاتی ای در طول عمرت بگذارد، امروز همانند آفتاب عالم تاب بر تمامی دنیا بتاب و قدرتت را به همگان نشان بده، سال اولی شدنت مبارک ای خورشید عالم تاب من.

***********

عزیزم تو هیچوقت نمی تونی ارزش امروز را درک کنی مگر اینکه فرزند خودت را در این روز ببینی، اولین عکس را از امروز بگیر و ببین که در سال های بعدی چقدر به این عکس فکر می کنی و دلت می خواهد به این روز ها برگردی پس سعی کن که آنقدر در این روز ها خوش بگذرانی و خاطره داشته باشی تا بعد ها حسرتش را نخوری و تنها دلت برای این روز ها تنگ شود. کلاس اولی شدنت مبارک.

متن کلاس اولی شدنت مبارک

تبریک کلاس اولی پسرم ، متن زیبا برای کلاس اولی ها

پسرم ای قدرت مطلق من از امروز دیگر باید کار هایی که انجام می دهی را بر عهده بگیری و مسئولیت پذیر باشی و با قدرت به خودت تکیه کنی، امروز روز بزرگ شدن تو است و تو باید از امروز به کار های خودت رسیدگی کنی و کار هایت را خودت انجام دهی اما نگران نباش زیرا که مثل قبل همیشه در کنار تو خواهم بود و نمی گذارم که حتی یک روز در مقابل زندگی تنها باشی و یا نا امید شوی. کلاس اولی شدنت مبارک.

***********

به خاطر اینکه تو را دارم هر روز به خود می بالم و خدا را شکر می کنم و سعی می کنم که بهترین روز ها را برای تو رقم بزنم، واقعا متحیرم که چه کار خوبی را انجام داده ام که خداوند تو را برای من فرستاده است، با وجود تو دیگر هیچ چیزی غیر ممکن نیست و من مطمئنم که همیشه در همه چیز موفق خواهیم بود. تو یک فرشته بر روی زمین هستی که تنها بال نداری و می توانی مرا بار ها به شکر خداوند وادار کنی، ای بهترینم کلاس اولی شدنت مبارک.

جملات زیبا برای کلاس اولی ها ، متن تبریک واکسن کلاس اول

پسرم این زندگی هر روزش یک هدیه است که می تواند برای تو گنجی را به ارمغان بیاورد و تو را سربلند و سرافراز کند، پس هیچوقت در زندگی ات نا امید نباش و همیشه تلاش کن زیرا بالاخره یک روز موفق می شوی و با یک موفقیت تمامی شکست ها را جبران می کنی، امروز روز شروع این قانون است پس کلاس اولی شدنت مبارک سعی کن همیشه موفق باشی و با یک شکست هیچگاه تسلیم نشوی.

***********

امروز را با قدرت شروع کن و تنها این را به خود یادآوری کن که من شگفت انگیز هستم و می توانم از پس هر مشکلی بر بیایم، امروز روزی است که مشکلات برای تو شروع می شوند و همیشه با تو هستند تا آنکه آن ها را حل کنی، کلاس اولی شدنت مبارک ای بهترین پسر دنیا امیدوارم که همیشه بر مشکلات چیره شوی و از هر شکست نیز درس بگیری.

متن تبریک کلاس اولی پسرم ، عکس نوشته پسر عزیزم کلاس اولی شدنت مبارک

مدرسه و مخصوصا کلاس اول بهترین مکان برای شکل گیری شخصیت هر کودک می باشد و ای پسر گلم مطمئنم که تو از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهی آمد و می توانی به آسانی از این مرحله از زندگی نیز عبور کنی، تنها چیزی که برای تو آرزو می کنم موفقیت و جاودانگی است باشد که همیشه سربلند و جاودان باشی و ما را نیز سرافراز کنی پس با قدرت به جلو حرکت کن و همیشه با موفقیت برگرد.

تبریک کلاس اولی دخترم ، دخترم کلاس اولی شدنت مبارک

دخترم ای ظریف ترین فرد در این دنیا از امروز قرار است که به مکان جدیدی بروی و تجربیات تازه ای به دست بیاوری برایت بهترین لحظات را آرزو دارم و می خواهم که در هر زمینه ای موفق باشی و امروز را که اولین روز کسب علم تو است به تو تبریک می گویم، کلاس اولی شدنت مبارک ای فرشته ی نازنین من، بهترین ها را برایت می خواهم و همیشه همراهت خواهم بود.

تبریک ورود به کلاس اول ، عکس پروفایل کلاس اول دخترانه

ای دختر شگفت انگیز و زیبا رویم چه روز زیبایی را برای رسیدن به تمام آرزوهایت انتخاب کرده ای من میدانم که مانند خودت همه ی این روز ها با قدرت پشت سر خواهی گذاشت و می توانی به هر چیزی که می خواهی برسی، تنها به خدا توکل کن و استرس نداشته باش و این را بدان که من و مادرت تا آخرین نفس در کنار تو خواهیم بود و تو را در رسیدن به آرزوهایت یاری خواهیم کرد، هیچ گاه از هیچ چیز نا امید و ناراحت نشو زیرا هر چیزی زمانش که برسد سپری خواهد شد و بعد از مدتی نیز فراموش، هر چیزی که به تو آسیب نزند تو را قوی تر خواهد کرد، البته این را فراموش نکن که ما همیشه با تو خواهیم بود و نخواهیم گذاشت آسیبی به تو برسد. ای دختر شگفت انگیزم کلاس اولی شدنت مبارک.

متن کلاس اولی دخترم ، عکس نوشته دختر عزیزم کلاس اولی شدنت مبارک

ای دخترم که مانند شاپرکی بر روی گل ها هستی این را بدان که من به تو اعتقاد زیادی دارم و به این معتقد هستم که به زودی به درجات رفیع و بلندی خواهی رسید و می توانی به همه چیز برسی، روز اول مدرسه ات مبارک امیدوارم همیشه موفق باشی


دیگر مطالب پیشنهادی :

متن تبریک باسواد شدن فرزند پسر و دختر

متن خوش آمد گویی معلم به اولیا

شعر های زیبا درباره شروع مدرسه

متن در مورد مدرسه رفتن خواهرزاده


1 نظر

  1. زکیه مقدوریزکیه مقدوریsays:

    خوبه