جملات انگیزشی برای دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان

درس خواندن مسئله ای است که ممکن است برای دانش آموزان به یک امر طبیعی و غیر مهم تبدیل شود که در اینجا نیاز است که شما دوباره انگیزه را در وجود آنان ایجاد کنید که درس بخوانند. در زیر ما چندین متن مناسب برای دانش آموزان در مقطع های تحصیلی مختلف آورده ایم که به واسطه ی آن ها، دانش آموزان را وادار کنید که برای موفقیت آینده خود تلاش کنند.

جملات انگیزشی برای موفقیت دانش آموزان مقطع دبستان

عزیز دلم میدونم که تازه وارد محیط درس و مدرسه شدی و شاید نتونی اونقدر که ما توقع داریم تو درس هات پیشرفت کنی. اما بدون که اگه درس بخونی، تو آینده میتونی به هر چی که میخوای برسی و هر چی که میخوای رو بخری. درس خوندن تو بهت کمک میکنه که تو آینده آدم بزرگی بشه. یه آدم بزرگ که همه دوستش دارن و بهش احترام میزارن.

متن های انگیزشی مناسب دانش آموزان ابتدایی

******************************

دوست داری آدم محترمی بشی تو آینده ات یا نه؟ اگه دوست داری، باید درس بخونی تا به موفقیت برسی. آدمای موفق بیشترشون درس خوندن و از طریق درس خوندن بوده که به اینجا رسیدن. اگه میخوای تو آینده آدم مفیدی بشی، بهت پیشنهاد میکنم که درستو بخونی چون با درس خوندن بهتر میتونی مفید واقع بشی و واسه مردمت کاری کنی.

******************************

کشورت به تو نیاز داره. هیچ وقت خودتو یه آدم کوچیک ندون. یه روزی تبدیل به آدم بزرگی میشه و اگه اون وقت سواد نداشته باشی، هیچکس نمیتونه اونقدرا که باید بهت اعتماد کنه و کاری رو بهت بسپره. اگه میخوای تو آیندت همه روت حساب باز کنن و همه از تو به عنوان یک آدم بزرگ یاد کنن، درس بخون و تلاش کن تا بتونی به اون چیزی که میخوای برسی.

جملات کوتاه انگیزشی برای دانش آموزان ابتدایی

******************************

درس خوندن تو نه کمکی به من میکنه و نه کمکی به بقیه خانواده. درس خوندنت فقط باعث پیشرفت خودت میشه. اگه بابات رو میبینی که الان اینقدر موفقه، اگه عموت رو میبینی که الان به جایی رسیده و اگه داییت رو میبینی که آدم بزرگیه و همه ازش حساب میبرن، به خاطر این بوده که زمانی که هم سن تو بودن، درس خوندن و واسه هدفی که داشتن تلاش کردن. تو هم تلاش کن تا آینده یه آدم خیلی بزرگ بشی. یه آدمی که هر چیزی رو که میخواد برای خودش به دست میاره.

******************************

موفقیت چیزی نیست که یه شبه به دست بیاد. اگه آقا معلم یا خانم معلمت رو میبینی که الان اینقدر از همه چیز سر در میاره و همه چیز رو میدونه، به خاطر اینه که اون درس خونده و درس خونده و درس خونده. ببین تو الان باید فقط درس بخونی و کار دیگه ای از دستت بر نمیاد. درس خوندن تو بهت کمک میکنه که مسیر موفقیت رو توی زندگی آیندت بسازی و پیشرفت کنی.

******************************

بهت پیشنهاد میکنم که اینقدر برای درس خوندنت غر نزنی و با تلاش مدام این کار رو بکنی. من اگه جای تو بودم مدام درس میخوندم، چون الان میتونستم یه آدم خیلی خیلی خیلی بزرگ بشم. یه آدمی که همه میشناسنشو و همه دوستش دارن. نمیگم که آدمای بی سواد رو آدما دوست ندارن! اما آدمایی که درس خوندن و به جایی رسیدن رو همه یه جور دیگه دوست دارن و یه احترام خیلی خاص براشون قائلن. تو هم سعی کن که همینطوری بشی در آیندت.

جملات انگیزشی برای دانش آموزان ابتدایی

******************************

اگه میخوای یه خونه بزرگ بخری برای خودت، اگه میخوای یک ماشین خیلی خوشگل داشته باشی و اگه میخوای هر روز که از خواب پا میشی کلی خوراکی داشته باشی و کلی برای خودت بتونی چیزمیز بخری، حتما درس بخون و با تلاش به درس خوندنت ادامه بده. موفقیت بیشتر از هر چیزی الان برای تو، توی درس خوندنت هست و اگه این کارو نکنی ممکنه به هیچکدوم از اون چیزایی که برات گفتم نرسی که این خیلی بده.

******************************

درس خوندن شخصیت آدما رو رشد میده. زمانی که شخصیتت رشد کنه، تو میتونی به موفقیت برسی و میتونی به هر چیزی که میخوای دست پیدا کنی. توی این دنیا هیچ چیز نشدی وجود نداره و تو به هر چیزی که میخوای میتونی برسی. به شرط اینکه براش تلاش کنی. الانم اگه درس بخونی، میتونی موفقیت های زیادی توی زندگیت به دست بیاری.

******************************

حتما آدم های موفقی رو توی کتابات دیدی که همه الان دوستشون دارن و همه به خوبی ازشون یاد میکنن. میخوام بگم که اون آدما درس خوندن که به موفقیت رسیدن. اونا یه دفعه موفق نشدن و یه دفعه به جایگاه خیلی بالایی دست پیدا نکردن. اونا آروم آروم با همین درس خوندن همینطوری پیش رفتن و پیش رفتن تا بالاخره به یک آدم خیلی بزرگ و خوب تبدیل شدن که الان اسمشون سر زبون همه افتاده و همه از اونها به بزرگی یاد میکنن. تو خیلی بچه ی موفقی هستی و اگر این موفقیتت رو هم توی درس خوندن نشون بدی، میتونی خیلی پیشرفت کنی.

جملات کوتاه انگیزشی برای دانش آموزان

جملات انگیزشی برای موفقیت دانش آموزان مقطع راهنمایی

تو یک مقطع تحصیلی که ابتدایی باشه رو پشت سر گذروندی و داری به دوران بزرگسالی کم کم نزدیک میشی. خیلی زود قراره که انتخاب رشته کنی و برای اینکه بتونی رشته ی مورد علاقت رو انتخاب کنی، باید درس بخونی و تلاش کنی. اگه تلاش نکنی، نمیتونی به موفقیت برسی و دست آخرم یک رشته رو انتخاب میکنی که به هیچ کارت نمیاد. تلاش کن و با امید به درس خوندنت ادامه بده که خیلی زود بتونی توی اون رشته ای که میخوای وارد بشی و توش به موفقیت برسی.

******************************

الان تو در نزدیکی انتخاب رشته هستی و قطعا خیلی امید داری که بتونی توی اون رشته وارد بشی و به موفقیت برسی. اما یادت باشه که اگه الان درس نخونی، نمیتونی به اون رشته ای که واقعا میخوای برسی. همه ی آدم های موفقی که الان میبینی، هر کدومشون در یک رشته ی خاص که به اون علاقه داشتن به موفقیت رسیدن و اگه تو هم میخوای به موفقیت برسی، پس باید به رشته ی مورد علاقت وارد بشی که اون نیازمند درس خوندن تو به صورت جدی تری هست.

جملات انگیزشی برای دانش آموزان راهنمایی

******************************

با جدیت درس بخون و تلاش کن. تو الان یک آدم نوجوون هستی که تازه قراره وارد اجتماع بشه. خیلی فرصت داری برای پیشرفت کردن و خیلی میتونی رشد کنی. فقط باید درس بخونی و از درس خوندنت ناامید نشی. ممکنه یه درسی رو خوب بلد نباشی و یه درس دیگه رو کاملا توش بهترین باشی. بهت پیشنهاد میکنم که اون درسی که توش بهترین هستی رو با جدیت ادامه بدی و سعی کنی توش بدرخشی و برای درسی که توش خوب نیستی وقت بزاری و خودت رو توش قوی کنی. چیزی نیست که آدم بخواد و به دستش نیاره. به هر چیزی که بخوای میتونی برسی به شرط اینکه واقعا از ته دل اون رو بخوای.

******************************

درس خوندن خودش یه شغله. فکر کردی همین که وارد بازار بشی میتونی شغل داشته باشی؟ نه شغل داشتن مهارت و حرفه میخواد که تو از طریق درس خوندن میتونی به اون برسی. همیشه زمان حالت رو بیشتر از هر زمان دیگه ای دوست داشته باش و بهش دقت کن. در زمان حال، تو فقط بهترین کاری که میتونی انجام بدی، اینه که درس بخونی تا به موفقیت برسی. هیچ کار دیگه ای جز درس خوندن از دستت بر نمیاد! پس درس بخون و با جدیت به تلاشت ادامه بده که میدونم تو هر رشته ای که بخوای میتونی وارد بشی و توش به موفقیت میرسی.

******************************

همه ی دبیرستان ها و هنرستان ها به دنبال دانش آموزان نمونه هستن. اگه درسِت رو خوب نخونی، نمیتونی به موفقیتی برسی و اون موقع دیگه مدیر های مدارس دبیرستان و هنرستان تو رو نمیخوان و به خاطر همین نمیتونی رشته ی مورد علاقت رو دنبال کنی و توش موفق بشی. سعی کن از همین الان بهترین باشی که مدیرهای مدارس برای اینکه تو توی مدرسشون درس بخونی، مدام پیگیرت باشن! نه اینکه پروندتو نگاه نکرده بزارن کنار و بگن که تو به درد مدرسشون نمیخوری.

جملات تشویقی برای دانش آموزان راهنمایی

******************************

دوره ی راهنمایی رو میشه مهمترین دوره ی تحصیلی دونست. چون توی این دوره تو تازه وارد دوره نوجوانی میشی و به بلوغت نزدیک تر میشی و در اینجا خیلی مهمه که کیفیت درس خوندنت افت نکنه تا بتونی به موفقیت در درس هات برسی. توی این دوره ی زمانی تو به انتخاب رشته هم نزدیک میشی و باید حتما درس هات خوب باشن تا تو بتونی وارد اون رشته ای بشی که میخوای. پس با قدرت ادامه بده. چون میدونم که به موفقیت میرسی.

******************************

تو آدم سخت کوشی هستی و مهم نیست که توی کدوم مقطع تحصیلی در حال تحصیل کردن باشی. این رو بدون که درس های تو قراره کم کم سخت تر بشن! اما اصلا بد به دلت راه نده. چون تو هم داری کم کم به آدمی قوی ای تبدیل میشی که این جور درس ها رو راحت میتونه پاس کنه. اما یادت باشه، برای اینکه بتونی از این درس ها بگذری و موفق بشی، باید حتما به خوبی روی اونها تمرکز داشته باشی و به خوبی اونها رو مطالعه کنی. فراموش نکن که تلاش و پشتکار رمز موفقیت هستند.

******************************

من زمانی که هم سن تو بودم، کم کم افت تحصیلی پیدا کردم! چون داشتم تازه وارد جامعه میشد و تازه داشتم وارد مرحله ی نوجوانی و بلوغ میشدم و واسه همین زیاد دل به درس خوندن نمیدادم. الان دارم با خودم فکر میکنم که اگر در اون زمان درس میخوندم، چقدر میتونستم الان آدم موفقی بشم. درس بخون و تلاش کن چون در نهایت این تو هستی که باید تاوان تمام انتخاب هات رو بدی و اگه انتخاب خوبی الان بکنی، مطمئن باش که در آینده میتونی به موفقیت برسی و بازخورد این انتخاب های خوبت رو بگیری.

جملات کوتاه انگیزشی برای دانش آموزان راهنمایی

******************************

تلاش رمز موفقیت هست. اگر توی درس خوندنت تلاش کنی و جدیت داشته باشی، طولی نمیکشه که به موفقیت میرسی. دیگه نمیخوام باهات مثل بچه ها صحبت کنم! چون تو الان دیگه یه مرد/خانومی هستی برای خودت و میتونی درک کنی که چیا بهت میگم. اگه نتونی درس بخونی، موفق هم نمیشی و مطمئن باش که نمیتونی توی حوزه ای که دوس داری وارد بشی! چون توی اون حوزه فقط آدم درس خون ها میتونن وارد بشن.

******************************

زمانی که میگم درس بخون، منظورم این نیست که کتابت رو بردار و حفظ کن. منظورم این هست که درک کن که کتاب چی بهت میگه. کتاب مثل یک دوست هست برات و اگه به حرفاش گوش بسپری، میبینی که خیلی چیزای خوبی بهت میگه و خیلی چیزای خوبی بهت یاد میده. کتاب هات رو مثل دوست هات بدون و هر چیزی که بهت میگن رو توی ذهنت ثبت کن و درک کن تا بتونی به موفقیت برسی.

جملات انگیزشی برای موفقیت دانش آموزان مقطع دبیرستان

این آخرین مقطع تحصیلی هست که در اون مشغول به تحصیل هستی. الان دیگه تو کاملا برای خودت تبدیل به یک خانم/ مرد شدی و دیگه باید وارد جامعه بشی و جایگاه خودت رو به دست بیاری. تو، این همه سال درس خوندی که مثل الان رشته ات رو انتخاب کنی و توش بتونی به موفقیت برسی. به خاطر اون همه سال زحمتت هم که شده، الان با جدیت درس های رشته مربوطه ات رو بخون و با قدرت ادامه بده که بتونی به بالاترین سطح شغلی در اون برسی.

******************************

به دست آوردن شغل خوب و درجه کاری عالی فقط با درس خوندن توی رشته مربوطه ات امکان پذیره. سعی کن توی رشته ای که درس میخونی بهترین باشی. درس هاش رو مدام بخون و مدام با خودت دوره کن تا بتونی اونها رو بفهمی. اگه یه درسی سخته، تلاش کن و با تمرین و تکرار اون رو یاد بگیر. فراموش نکن که اگه اون رو یاد گرفتی، دیگه تو رشته ی تحصیلی خودت تبدیل به بهترین میشی.

جملات انگیزشی مناسب برای دانش آموزان دبیرستانی

******************************

میدونی الانا دیگه مثل قدیما نیست. الان هر دانش آموز نخبه ای رو پیدا کنن، فوراً روی هوا میزننش. المپیاد های مختلفی هم میبینی که الان برگزار میشه! خب الان که فضاش رو داری، درست رو بخون و توی این المپیاد ها شرکت کن. مطمئن باش که گره موفقیت آینده تو الان توی دستات هست. میتونی اون رو محکم تر کنی که در آینده به زور بخوای بازش کنی و میتونی اون رو شل کنی که در آینده با اندک حرکتی بتونی باز کنیش و بهش برسی.

******************************

همه ی موفقیت های شغلی آینده ات در گروی تلاشی هست که الان باید برای درس خوندنت انجام بدی. اگه الان بتونی خوب درس بخونی، میتونی در آینده به اون چیزی که میخوای برسی. به بقیه نگاه نکن! اونها راه خودشون رو میرن و به سمتی میرن که احساسشون میگه. اما تو منطق داری و از عقلت بیشتر از احساست استفاده میکنی. پس درس بخون! چون این منطقی ترین راهیه که به واسطه ی اون میتونی به موفقیت برسی.

******************************

به هیچ چیزی جز درس خوندن فکر نکن. تو اگر میخوای توی کاری به موفقیت برسی، باید تمام تمرکز خودت رو روی اون بزاری. تو نمیتونی همزمان روی چند تا چیز تمرکز کنی و توقع داشته باشی که موفق بشی. تو نمیتونی کل زمانت رو برای بازی بزاری و بعد با چند دقیقه درس خوندن توقع داشته باشی بتونی اون رو یاد بگیری.

متن انگیزشی برای دانش آموزان دبیرستانی

******************************

همیشه برای خودت و زمانت ارزش قائل شو و همیشه اون کاری که نسبت به بقیه با اهمیت تر هست رو تشخیص بده و سعی کن که در زمان حال، فقط و فقط همون کار رو بکنی. الان به نظرت چه کاری تو میتونی انجام بدی؟ به نظر من بهترین کاری که الان میتونی بکنی درس خوندن هست. کلید موفقیت تو الان درس خوندن هست و اگر درس بخونی میتونی به موفقیت برسی و به اون چیزایی که میخوای دست پیدا کنی. از تلاش دست بر ندار و سعی کن که با قدرت به پیش بری. تو میتونی.

******************************

اون کسی که دوره دبستان و راهنمایی رو پشت سر گذاشت، قطعا الان هم میتونه دوره ی دبیرستان رو به بهترین شکل ممکن پشت سر بزاره. به این توجه نکن که چند نفر توی درس هاشون افتادن و چند نفر شکست خوردن. تو با اونا فرق داری! تو اراده ای داری که هیچ کدوم از اونها این اراده رو ندارن و به خاطر همین ارائه هم که شده تو میتونی موفقیت های زیادی رو توی زندگی خودت به بار بیاری! پس با اراده به پیش برو و درس هات رو بخون که قطعا میتونی آدم تاثیر گذاری توی زندگیت بشی.

******************************

الان دیگه بچه نیستی که من بخوام با وعده های خریدن چیزای خوب و قشنگ بهت بگم درس بخونی. الان بهت میخوام بگم که اگه میخوای یک خونه زندگی خوب دست و پا کنی، اگه میخوای همسر خوبی در زندگیت وارد بشه و اگر میخوای که همه ازت حساب ببرن، پس درس بخون و سعی کن توی یک حرفه بهترین بشی که تنها راه موفق شدن همینه که حرفه ای کنی خودت رو.

جملات انگیزشی برای دانش آموزان دبیرستانی

******************************

خیلی ها ممکنه درس خوندن رو کار کوچیکی بدونن و برای اون ارزش قائل نشن. همه میگن بذار برای امتحان درس بخوانیم و فلان. این طرز فکر رو نود و نه درصد از دانش آموزا دارن. اما به نظر تو چرا ما روزانه ساعات زیادی رو در مدرسه میگذرونیم؟ مگه غیر از اینه که بتونیم یه سری باورهای خودمون رو تغییر بدیم و یک سری باور جدید به وجود بیاریم؟! تو میری اونجا درس بخونی که طرز فکرت رو عوض کنی و افکار جدیدی رو به وجود بیاری! پس نگو که برای امتحان بعدا درس میخونم. تو الان باید درس بخونی تا بتونی خودت رو آماده کنی که بهتر و قوی تر وارد جامعه بشی. تو باید درس بخونی تا بتونی اون درس رو درک کنی و ازش توی زندگیت استفاده کنی.

******************************

درس خوندن خیلی میتونه بهت کمک کنه و آینده ات رو میسازه و باعث موفقیت تو در آینده میشه. با قدرت و جدیت به راهت ادامه بده و مطمئن باش به هر آنچه که میخوای میرسی به شرط اینکه از ته دل بخوای و درس بخونی.


مطلب پیشنهادی :

جملات تاثیرگذار برای دانش آموزان (2)

جملات آرزوی موفقیت برای دانش آموزان

بهترین متن های انگلیسی انگیزشی با ترجمه فارسی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...