تعبیر خواب یاکریم چیست؟

تعبیر خواب یاکریم چیست و چه معنایی دارد؟ دیدن خواب پرندگان مختلف، از آن دسته خواب های رایجی است که تعابیری گوناگون برای آن ها از سوی خواب گذاران و تفسیرگران خواب و رؤیا گفته شده است. 

برخی از آن ها ممکن است اهداف و آرمان هایمان را در دنیای واقعی به تصویر بکشند و در عین حال بسیاری دیگر هم احتمالاً یک هارمونی از عشق و امید به زندگی را در ذهنمان تداعی کنند. به طبع تعبیر خواب یاکریم هم از چنین قاعده ای مستثنی نیست.

آنچه که درباره این پرنده از سوی بسیاری از خواب‌گزاران غربی رایج است این می باشد که دیدن یاکریم در خواب در احساسات ما را در شرایط و موقعیت های مختلف منعکس می کند. اگر شما هم می خواهید بدانید که دقیقاً تعبیر خواب یاکریم چیست در ادامه این بخش از مطلب نیز ما را همراهی نمایید. امیدواریم این مطلب نیز همچون سایر مطالب ما درباره تعبیر خواب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

همه چیز درباره تعبیر خواب یاکریم

به روایت بسیاری از خواب گذاران، یاکریم در خواب نشانه هایی از عشق، صلح، آرامش و آزادی است. چنانچه شخص محبوس و اسیر شده در زندان در خواب خود بیند که کبوتر یاکریم در دست گرفت و در حال نوازش کردن آن است تعبیرش آن خواهد بود که از اسارت آزاد شده و خلاصی می یابد. چنانچه بیماری چنین خوابی را بیند به گونه ای که در حال دانه دادن به یاکریم است نشانه آن است که به زودی از بیماری خود شفا می یابد.

تعبیر خواب یاکریم به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین درباره تعبیر خواب یاکریم چنین روایت می کند: اگر شخصی خواب بیند که در دوست دست ها صدای خوش یاکریم به گوشش می رسد به طوری که با این صدا حسی از آرامش به وی دست دهد تعبیرش آن خواهد بود که در آینده ای نزدیک آرامش و امنیت زندگی اش را فرا خواهد گرفت. 

در روایتی دیگر ابن سیرین درباره دیدن یاکریم در خواب اینگونه بیان می کند: اگر شخصی در خواب خود یک دسته کبوتر یاکریم زیبا و سفید دید که بر بلندای خانه وی مأوا گزیده اند معنی چنین خوابی این است که آرامش و امنیت حرف اول را دز زندگی شخص خواب بین می زند. اما چنانچه برای وی یاکریم ها دانه بریزد تفسیرش آن است که در آینده ای نزدیک پیشرفت بسیاری خواهد داشت.

تعبیر خواب دیدن یاکریم خسته

هرچقدر که دین یاکریم در خواب تعابیر خوب و پسندیده به دنبال دارد تعبیر خواب یاکریم خسته و بیمار نیز می تواند به همان اندازه تأثیراتی منفی در دنیای واقعی مان داشته باشد. در واقع دیدن یاکریم خسته و بیمار در خواب به معنای بیماری و غم و اندوه در دنیای واقعی است. 

اگر شخصی خواب بیند که یکی از اعضای خانواده اش یک عدد یا کریم بیمار و خسته در دست دارد نشانه آن است که اندوهی بزرگ، آرامش و امنیتش را برهم می زند. چنین خوابی احتمال دارد خبر از بیمار شدن آن شخص یا معلول شدن وی را دهد.

تعبیر خواب لانه گزینی یاکریم

اگر کسی در خواب بیند که بر بالای بام خانه اش یک یاکریم لانه گزینی کرده است اگر شخص خواب بیند مجرد باشد معنی چنین خوابی برای وی این است که به زودی صاحب همسر می‌شود. در واقع این خواب برای افراد مجرد بر تشکیل زندگی و ازدواج دلالت دارد.

اما اگر بیننده خواب متأهل باشد و در خواب بیند یاکریمی زیبا و سفید در پشت بام خانه اش لانه کرده تعبیرش آن است که صاحب فرزند پسری زیبا و سالم خواهد شد. همچنین دیدن لانه کردن یاکریم در حیاط خانه بر تولد فرزند دختر برای صاحب خواب دلالت دارد.

تعبیر خواب خریدن یاکریم به روایت جابر مغربی

جابر مغربی می گوید اگر کسی خواب بیند که کبوتر یاکریم سفید و زیبایی خریده و آن را با خود به خانه می آورد تفسیر چنین خوابی این است که شخص خواب بیند مسافر و به غربت رفته ای دارد که پس از مدت ها به سوی وی باز می گردد. در روایت دیگری از ایشان اگر در خواب خود بینیم که یاکریم در خانه مان داریم که به ناگاه می میرد مفهوم این خواب این است که مسافرتی یا برنامه ریزی ما برای انجام دادن کاری کنسل خواهد شد.

تعبیر خواب هدیه گرفتن یاکریم به روایت ابن سیرین

ابن سیرین می گوید اگر در خواب دیدید که از طرف شخصی یاکریم هدیه گرفتید معنی این خواب پیشرفت در زندگی شخصی و کاریتان است. دربیانی ساده تر هدیه گرفتن یاکریم در خواب به معنای به دست آوردن مال زیاد است. همچنین اگر دیدید که یک یاکریم زیبا هدیه گرفتید که بر روی تخم خود نشسته است بدانید که تعبیر چنین خوابی دست یافتن به اهدافتان در کوتاه ترین زمان است.

تعبیر خواب یاکریم به روایت امام جعفر صادق(ع)

امام جعفر صادق تعبیر خواب یاکریم را بر وجه روایت می کند: اول زن و همسر/ دوم فرزند و فرزندان صالح/ سوم مال و ثروت/ چهارم رشد و ترقی در کارها/ پنجم مسافری که از غایب رسد.  در روایت دیگری از ایشان اگر شخصی خواب بیند که در حال دانه دادن به دسته ای از کبوتر یاکریم است تعبیر چنین خوابی، صلح، عشق و آرامش است. 

اگر شخص خواب بین با کسی کدورتی داشته و قهر باشد به زودی با وی آشتی می کند. اگر جوان و مجرد باشد ازدواج برایش رقم خورده است. در واقع در آینده ای نزدیک عاشق می‌شود و ازدواج می کند. اگر متأهلی باشد که از همسر خود جدا شده است به زودی به وی مصالحه نموده و دوباره به زندگی قبلی اش بازمی گردد.

تعبیر خواب دانه دادن به یاکریم حرم به روایت یوسف نبی(ع)

یوسف نبی(ع) درباره تعبیر خواب دانه دادن به یاکریم حرم چنین می فرماید: اگر شخصی خواب بیند که در حال دادن به یاکریم های اطراف حرم است و از این کار خود بسیار خرسند و خوشحال است تعبیر چنین خوابی گشایش در کارها و مشکلات است. اگر صاحب خواب پدری باشد که صاحب دختر دم بخت است معنی اش آن است که به راحتی برای دختر خود جهیزیه تهیه می کند. اگر صاحب پسر باشد تعبیر خواب این است که در آینده ای نزدیک او را صاحب شغل و همسر می کند.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

14 نظر

  1. فریبافریباsays:

    خواب دیدم پدرم داره واسه مراسمی آشپزی میکنه بعد من غذا رو میبرم بدم بهش که بگم رب ش کمه بابام واینمیسه و میره و صدای منو نمیشنوه و ما تو مجلسی هستیم که صاحبش داره میگه الهی تو بمیری که نفرینمون کردی منم میگم‌ انشالله اگر به ناحق حرفی زدم و در حق کسی بد کردم‌ الهی من بمیرم.و از اونجا میرم خونه پدریم یه کبوتر یاکریم بی سر تو بالکن افتاده بود برش میدارم و از توش چیزی میکشم بیرون میخورم جیگرشو میخورم و بقیه رو تف میکنم و دوباره میذارمش سر جاش و نگران اینم که نکنه بقیه کبوترا ببینن و بترس

  2. سحر صدقیسحر صدقیsays:

    سلام خواب قمری که دیدم با همسرم بودیم شاهد راه رفتن تعدادی قمری که کله هایشان کنده هست ولی داشتند راه میرفتند چیست ؟

  3. ساراساراsays:

    سلام من خاب دیدم یه‌یاکریم‌روی‌پرده‌خونمون‌نشسته‌و‌مثل‌ طوطی‌از‌نوکش‌پرده‌رو‌میگیره‌و‌جا‌ب‌جا‌میشه‌و‌منم‌تماشایش‌میکنم

  4. الههالههsays:

    خواب دیدم شب شده . و در تراس بازه وذمانم تو خوابم بود داشت از خواب مشترکی ک چند تا از فامیلامون دیدن حرف میزد ک چون ترسناک بود ادامه نداد...چون داداش کوچیکمم داشت گوش میداد...بعد مامانم گفت ن اگر بگم اونذبیرون جن داره میان میترسین... بعد من یه نگاهی ب تراس کردم هوا تاریک بود خیلی زیاد اما حس کردم چند تا پرنده نشستن لبه تراس... داشتم میخابیدم ک یهو پرنده ها اومدن داخل و خاستن از پنجره اونطرف خونه برن ک گیر کردن ب توری .... بعد اینکه رفتم سمتشون اومدن روی دستم تا ناخناشون در بیاد از بین تور و همبنجور موندن روی دستم... ۴ یا۶ تا یاکریم بودن .... دیگ یهو از خاب پاشدم

  5. سارا زسارا زsays:

    سلام خواب دیدم یه یاکریم یا همون قمری اوم. توخونم نزدیک من منم ازش خوشم اومد نگهشداشتم اما انداختمش توقفس و توقفسمم یه پرنده کوچیک دیگه ام بود و دی م مهمون داریم کلی ادم اونجا بودو من یاکریممو بهشون نشون میدادم باخوشحالی و براشون تعریف میکردم که یاکریمم یهو پرید اومد توخونه اومد پیش من. ممنون میشم تعبیرش کنین

  6. طاهاطاهاsays:

    من خواب دیدم دارم ی یاکریمو ناز میکنم تو دستمم هست لطفا بگید تعبیرو

  7. محمد طاهامحمد طاهاsays:

    سلام من خواب دیدم که من و پسر داییم با هم بودیم یک دفعه پسر داییم پا گذاشت رو یا کریم و مرد ببخشید میشه تعبیرشو بگین ممنون

  8. سمانه علیزادهسمانه علیزادهsays:

    سلام من خواب دیدم ازدواج کردم بعد روی بلوز سفید یه یاکریم سفید که پر خون بود افتاد تعبیرش چیه

  9. ستایشستایشsays:

    سلام خسته نباشید. من ساعت ۵ صبح خواب دیدم خوابم و از خواب میپرم میبینم که در اتاقم باز شده و میترسم که نکنه جن یا چیز دیگه ای باشه(من کلا از این موضوع میترسم وهمیشه تو ناخوداگاهم هست و فکر نمیکنم چیز عجیبی باشه)ولی پاشدم که برم در اتاق رو ببندم دو تا یا سه تا(یادم نیست دقیق ولی فکر کنم دوتا بودن) یاکریم دیدم تو اتاقم (دقیقا جایی نشسته بودن که وقتی عشقم اومد خواستگاری همونجا روی صندلی نشسته بود و الان جدا شدیم و نشد که باهم ازدواج کنیم) اونجا رو زمین نشسته بودن و داشتن چیزی میخوردن من تعجب کردم گفتم چیزی رو زمین نبود که ولی حتما حالا یه چیزی ریخته زمین اینا دارن میخورن. رفتم در اتاق رو بستم که دوباره باز شد فهمیدم بخاطر باده که در باز میشه. برگشتم که بخوابم نمیدونم از کجا اسم امام جواد(ع) رو شنیدم به صورت یا جواد الائمه ادرکنی‌. که بعدش ازخواب بیدار شدم. میخواستم ببینم این خوابم تعبیر داره؟ تعبیرش چی هست؟

  10. مهیارمهیارsays:

    خواب دیدم دو تا یاکریم تو اتاق خونمون بغل من دارن لونه میسازن ایا این خوبه تعبیرش

  11. مهیارمهیارsays:

    خواب دیدم دو تا یاکریم تو اتاق خونمون بغل من دارن لونه میسازن ایا این خوبه تعبیرش

  12. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم یاکریم که از پسر همسایه برای بازی گرفته بودم وبه خانه آوردم موقع پرواز پر های یاکریم دقیقا رو من میریزه بعد که خیلی داشت بیشتر می‌شد من اون رو پس دادم به پسر همسایه

  13. سحرسحرsays:

    من تو بالکن خونمون همیشه برای پرنده ها آب و دونه میذارم،خواب دیدم، یه یا کریم اومد تو خونه، فکر کردم گشنشه ، ولی دیدم اومد سه تا تخم به بزرگیه تخم مرغ گذاشت و رفت، میشه تعبیرشو بگید,

  14. ویدا رضیویدا رضیsays:

    سلام در خواب دو تا یا کریم دیدم که از پنجره اتاق وارد شدن و هر کدام یک گوشواره دادند و و وقتی آنها رو به نزدیک کردم به چسبیدند و بصورت قلب و قیچی شدند . خیلی زیبا بودند گوشواره ها . تعبیر آنها رو میخواهم بدانم. باسپاس