تعبیر خواب لباس بچه چیست؟

آیا می دانید تعبیر خواب لباس بچه چیست؟ در حالت کلی معبران تعبیر خواب لباس را نشانه ای از خود واقعی شخص خواب بین می دانند و تعبیر خواب لباس بچه نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع دیدن لباس صرفه نظر از نوع و مدل های آن گواهی از عمل و واکنشی است که در دنیای واقعی پیش روی دیگران قرار می دهیم.

 بارها این اتفاق افتاده که خواب و رویای لباس های بچه گانه زیبا و گوناگونی را ببینیم. اگر به اصل ماجرا بنگریم در می یابیم که لباس بچه هیچ گونه محوریتی با خواب های ما ندارد. از این رو ممکن است چنین برداشتی داشته باشیم که دیدن این دسته از خواب ها نمی تواند تعابیر و تفاسیر خاصی داشته باشند. 

اما آیا در واقعیت هم اینگونه است؟ اگر شما هم چنین تصوراتی را دارید و پس دیدن اینگونه خواب ها، به آسانی از تعابیرشان چشم پوشی می کنید بایستی بگوییم که نیاز است از این افکار خود صرفه نظر کنید. چرا که در بسیاری مواقع دیدن لباس بچه در خواب، کاملاً دنیای واقعی مان را تحت تأثیر قرار می دهد.

تعبیر خواب لباس بچه خریدن

بسیاری معبران اسلامی از جمله محمد بن سیرین دیدن انواع لباس بچه در خواب را بر رهایی، رشد و ترقی در امورات زندگی تعبیر می کنند. برخی دیگری از آنان بر این باور هستند که تعبیر خواب لباس بچه بر پاکی، شادمانی و رسیدن به خوشبختی دلالت دارد. 

از آنجایی که کودک و بچه موجوداتی معصوم، آسیب پذیر و پاک هستند در نتیجه می توان آن ها را به بخش هایی از طبیعت و ذات درونی­مان در خواب نسبت دهیم. اگر کسی در خواب خود بیند که صاحب فرزند شده و برای وی لباس بچه خریده است معنی اش آن است که در رسیدن به اهدافش، قدم های بزرگ تری برمی دارد.

به روایت زیگموند فروید تعبیر خواب لباس بچه بر شکوفا کرده ایده و یا تغییر دادن افکار قدیمی دلالت دارد. بر مبنای این روایت چنانچه شخصی خواب بیند که در تدارک خرید لباس بچه گانه است معنی اش آن است که در آینده ای نزدیک در برنامه و تصمیمات شخصی خود تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

تعبیر خواب لباس بچه قرمز

آیا می دانید تعبیر خواب لباس بچه قرمز چیست؟

آنلی بیتون می گوید دیدن لباس بچه گانه قرمز بر آشفتگی ذهنی بیننده خواب و برنامه‌ریزی‌های او برای زندگی دلالت دارد. اگر شخصی خواب بیند که لباس بچه قرمز توجهش را به خود جلب نموده به طوری که پافشاری بسیاری برای خریدن آن دارد معنی اش آن است که اتفاقات متعدد بسیاری در زندگی فکر و حواس وی را مشوش کرده است.

کارل گوستاو یونک هم درباره تعبیر خواب لباس بچه قرمز چنین روایت می کند اگر کسی در خواب خود لباس قرمز بچه تماشا کند و یا اینکه آن را در دست گرفته و لمس کند نشانه آن است که در حال برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف جدید است.

تعبیر خواب خرید لباس بچه­گانه به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین درباره تعبیر خواب لباس بچه گانه چنین روایت می کند. خرید لباس بچه گانه در خواب بر ایمان و پشتکار قوی بیننده خواب دلالت دارد. اگر کسی خواب بیند که لباس بچه گانه رنگارنگ توجهش را جلب نموده و تصمیم به خریدن آن گرفته است معنی اش آن خواهد بود که با پشتکار و اراده قوی نسبت به انجام کاری اقدام می کند.

تعبیر خواب لباس بچه پسرانه

لوک اوینتهاو دیدن لباس بچه پسرانه در خواب را بر به یاد آوردن و انجام دادن کارهای قدیمی و فراموش شده تعبیر می کند. به روایت ایشان چنانچه در خواب خود را مقابل مغازه لباس بچه گانه بینیم و ناگاه لباس پسرانه ای توجهمان را به خود جلب نموده است و یا به عبارت دیگری لباس بچه پسرانه را برای فرزند خود خریده ایم که از چنین خریدی بسیار خرسند و راضی هستیم تعبیر چنین خوابی این است که کارهای فراموش شده و قدیمی خود را دوباره از نو انجام می دهیم.

تعبیر خواب کثیف بودن لباس بچه

زیگموند فروید می گوید تعبیر خواب کثیف یا ژنده بودن لباس بچه صرفه نظر از نوع آن، بر وقوع برخی از اتفاقات ناگوار در زندگی شخصی و کاری فرد خواب بین دلالت دارد. اگر کسی خواب بیند که لباس بچه وی کثیف و یا پاره گشته و او از کثیف شدن و پاره شدن لباس احساس ناخوشایندی دارد معنی اش آن است که در آینده ای نزدیک اتفاقات غیرمنتظره و ناگواری برای شخص خواب بین اتفاق خواهد افتاد که بایستی بسیار محتاطانه از کنار آن ها رد شود.

تعبیر خواب خونی شدن لباس بچه

دیدن لباس خونی بچه در خواب به معنی پیدا شدن و یا حتی وجود دشمنی بی رحم در زندگی است که به مرور چهره اش برایمان فاش می شود. بر مبنای چنین تعبیری اگر کسی خواب بیند که لباس بچه گانه زیبا خریده و به ناگاه متوجه می شود سرتاپای آن لباس را لکه های خون پوشانده است معنی اش آن است که دشمنی بی رحم در زندگی وی وجود دارد که به ناگاه زخم هایش آشکار می گردد.

آنلی بیتون نیز می گوید چنانچه شخصی خواب بیند که لباس بچه خونی در دست دارد و اقدام به شستن و تمیز کردن آن می کند چنانچه لکه های خون از روی لباس پاک شده و رنگ آن به حالت قبلی بازگشت تعبیرش آن است که با برخی اتفاقات بی رحمانه زندگی که در آینده نزدیک پیش رویش قرار می گیرند دست و پنجه نرم می کند.

تعبیر خواب پیدا کردن لباس بچه

به روایت ابراهیم کرمانی اگر کسی در خواب خود بیند که در جایی ناآشنا لباس بچه­گانه بسیار زیبایی پیدا کرده است اگر از دیدن لباس احساس خرسندی و شادمانی کند تعبیرش آن خواهد بود از جایی که هیچ گونه امیدی به آن ندارد چیزی به او می رسد. در تعبیر کلی گره ای از مشکلات شخص خواب بین باز خواهد شد.

لوک اوینتهاو تعبیر پیدا کردن لباس بچه گانه را بر شش وجه می داند: اول خوشبختی/ دوم اوقات مبارک/ سوم از بین رفتن غم و غصه/ چهارم پایان آمدن فلاکت و بدبختی/ پنجم شادی و سلامتی/ ششم نیک بختی


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب شستن کهنه بچه

دانستنی هایی درباره تعبیر خواب لباس صورتی

تعبیر خواب لباس

تعبیر خواب کودک | توپ تاپ

تعبير خواب عوض كردن لباس

با تعبیر خواب پوشک بچه بیشتر آشنا شوید


11 نظر

  1. rominarominasays:

    یکی از دوستانم خواب عمو و زن عموی مرحومش رو دیده که عمویش صدایش زده و زن عمویش سه جفت کفش نوزاد به او هدیه داده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به خبر خوبی اشاره دارد

  2. Morgan.ghazalMorgan.ghazalsays:

    سلام خسته نباشید من در خواب دیدم که یه پسر بچه مو بور که کت و شلوار پوشیده بود و وسط پنجره نشسته بود و من وقتی دیدمش گفتم عزیزم بیا پایین و اون هیچی نگفت من رفتم بالای مبل و اوردمش پایین و روی مبل نشوندمش و دستم رو روی سرش کشیدم و یهو پسره بچه که فکر کنم ۴ سالش بود دستم رو گرفت اول بوس کرد بعد با ناخناش دستم رو فشار داد تازه من فقط ۱۴ سالمه و ممنون میشم تعبیرشو بگین

  3. آتریسا منجزیآتریسا منجزیsays:

    خواب دیدم چندین دست لباس نوزادی زیبا از خونه مامانم پیدا کردم و مامانم بهم گفته اینا لباسای خودت هستن.

  4. فرجیفرجیsays:

    سلام من متاهلم ولی فرزندی ندارم خیلی خواب بچه میبینم. شیر دادن به بچه،خرید لباس براش،بازی کردن باهاش و خیلی چیزای دیگه. تقریبا هفته ای دو یا سه بار خواب بچه ام رو میبینم . میشه راهنماییم کنید که دلیلش چیه

  5. فرجیفرجیsays:

    سلام من متاهلم ولی فرزندی ندارم خیلی خواب بچه میبینم. شیر دادن به بچه،خرید لباس براش،بازی کردن باهاش و خیلی چیزای دیگه. تقریبا هفته ای دو یا سه بار خواب بچه ام رو میبینم . میشه راهنماییم کنید که دلیلش چیه

  6. یاسیاسsays:

    با سلام و خدا قوّت خواب عجیبی دیدم، دیدم دارم یقه لباس پسرم را با قیچی میچینم. لطفا برام تعبیر کنید، ممنون میشم🌹🌹🌹

  7. SevdaSevdasays:

    سلام من در خواب دیدم برادرم لباس های بچگلنه خیرات میکنن من هم در خواب از یکی از لباس های پسرانه خوشم میاد و برای پسرم برمیدارم تعبیرش چیه؟

  8. اقدماقدمsays:

    سلام خواب دیدم خواهرم که تازه فوت کرده یدونه لباس سفید وسیاه مانندژاکت جلوبازبچگانه خریده بمن نشون میده منم گفتم بزرگه .که ازخواب بیدارشدم

  9. علی جمالوعلی جمالوsays:

    با سلام. در خواب دیدم تعداد زیادی لباس نوزادی خریده ام وبا خوشحالی اویزان می کنم که عموی شهیدم گفت بیشتر لباس دخترانه بخر و من خیلی پیراهن دخترانه در رنگ وسایز مختلف خریدم. تعبیر ان چیست

  10. امیر احمدیامیر احمدیsays:

    سلام بنده در خواب دیدم که مادرم برای بچه ای که تاکید داشتند 8 ماه دیگه به دنیا میاد یکدست لباس روشن نوزادی خرید کرده و این در حالی بود که پدرم هم که فوت شدن، بعد از استحمام دقیقا از همان لباس پوشید و اتفاقا ایشان این خبر را که 8 دیگه بچه ت به دنیا میاد بهم داد. لطفاً تفسیر خود را بیان بفرمایید. با تشکر

  11. دریا اسکندریدریا اسکندریsays:

    سلام و عرض ادب، خواب دیدم طوفان شده رفتم پنجره روببندم شاخه درخت پشت پنجره یه دست لباس نوزاد رو با باد آورد داخل خونه لباس رو گرفتم و پنجره رو بستم میشه بفرمایید تعبیرش چیه؟