تعبیر خواب کودک | توپ تاپ

معنی نمادهای اصلی

_بچگانگی: جنبه های بچگانه و ابلهانه ی شخصیت

_معصومیت: آرزوی خلاص شدن از خطا

_ خلاقیت:ایده های اصلی .تخیل.الهام و تصاویری که پتانسیل  زیاد و محدودیت  کمی دارند.

_ آسیب پذیری: بچه ها اغلب ضعیف و درمانده هستند و نیاز به حفاظت دیگران دارند.

تعبیر خواب تولد کودک

اولین و واضح ترین تعبیر آن  "آماده سازی" برای نقش والدین است. خواب شما نوعی تمرین است که در آن میتوانید "چگونه  پدر و مادر بودن" را تجربه کنید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید تا ببینید آیا به اندازه کافی برای این مرحله مهم بزرگ شده اید و برای آن آماده شوید. ثانیا، این کار باید با خلاقیت شما انجام شود (بچه متولد شده= عمل خلاقانه ی شما). هر ابتکاری که انجام می دهید می تواند به عنوان کودک شما آشکار شود که می تواند یک پروژه، یک ایده، یک نقاشی، یک هدیه  و یا یک سورپرایز غیر معمول برای کل خانواده باشد که در ذهن شما متولد شده است.

تعبیر خواب گریه بچه

زمانی که  شما کودک گریان در خواب میبینید نشان می دهد که  طبیعت کودکانه شما ناامید  است و آسیب  دیده است. حتی اگر بزرگ باشید دوست ندارید همیشه مانند بزرگسالان واقعی رفتار کنید.پدرها اغلب  برای پسرهایشان  راه آهن  می خرند و درست می کنند. مادرها کمک می کنند تا دخترها برای عروسک هایشان لباس بپوشانند و همه ما دوست داریم مانند بچه ها بدون فکر کردن و آسودگی از اوقات بیکاریمان لذت ببریم.

تعبیر خواب بچه

تعبیر خواب غرق شدن بچه

در ابتدا لازم است معنی نمادین آب را روشن کنیم. آب اغلب نشان دهنده ی احساسات عواطف و همه ناخودآگاه است.برخلاف ماهی، آب یک محیط طبیعی برای انسان بالغ نیست. اما همه ما با مایع آمیونیتیک (آب زن باردار) برای ماه های زیادی در ابتدا احاطه شده بودیم. زمانی که شاهد غرق شدن یک کودک هستید می تواند تعبیر این خواب این است که شما احساسات خود را به خوبی کنترل نمی کنید. شما بخشی از خود را به عنوان یک کودک ناتوان می بینید و قادر به شنا کردن نیستید. در نتیجه غرق شدن به معنای مقاومت عقلانیت  به وسیله احساسات ناخودآگاه است.

 تعبیر خواب سقوط بچه

دیدن بچه ای  در خواب که از پنجره یا سنگی در حال سقوط است می تواند بسیار ناخوشایند باشد. گذار تند(پنجره، صخره، شکاف، تخته سنگ) از زمین استوار به صورت سقوط آزاد نشانه این است که شما در لبه قرار دارید. رفتار کودکانه  و ساده ی شما به زودی می تواند شما را به مرزهای امن بکشاند. شما می توانید تجربه کنید که همه چیز به خاطر تصمیم احمقانه وغیرمنطقی شما خارج از کنترل است.

تعبیر خواب تصادف بچه با ماشین

خودرو معمولا نمایانگر جاه طلبی و انرژی است. این نشانه آشکار موفقیت و وضعیت اجتماعی شما است. خودرو یک ابزار خاص برای انتقال از یک مکان به مکان دیگر است. اگر بچه ای در خواب شما با ماشین تصادف می کند، اغلب تعبیر آن این است که طبیعت کودکانه شما  یا دیگران با جاه طلبی در برخورد  است. ماشین یک دارایی مادی است. بنابراین شما می توانید در مورد میل به داشتن دارایی فکر کنید. این اشتیاق می تواند به آسانی با ایده های معصومانه و ایده آل گرایانه نهفته در خواب شما برخورد کند.  

کودک

تعبیر خواب کودک ربوده شده یا گم شده

زمانی که کودک خود را گم می کنید(گم یا ربوده می شود)، واضح است که دوران سختی را سپری می کنید.شاید شما باید منطقی تر از آنچه که در واقع هستید، رفتار کنید و دیگران نشانه های واضح از نارضایتی به شما می دهند. این فشار خارجی ممکن است شکل کسی را بگیرد که کودک شما را می دزدد.یا برعکس، شما احساس می کنید که دنیای ظالم اطراف در حال دزدی ایده های خوب و ساده شما است و این به عنوان رها کردن کودوک درونی اعلام می شود.

مثال 1

توضیح خواب: من در سفری با کودکان هستم( به عنوان راهنما). ما به قله کوهی رسیده ایم. بچه ها که قبل از ما رسیده بودند به من گزارش دادند که یکی از آن ها افتاده و مرده است. قلبم تند تند می زند و من می ترسم. ما برمی گردیم. چطور ما این قضیه را به پدر و مادرش خواهیم گفت؟وقتی رسیدیم رییس  اردوگاه به من اطلاع داد که این اتفاق گاهی میافتد و پدر و مادر مطمینا درک خواهند کرد. تعبیر خواب: کوه می تواند چشم انداز خوبی داشته باشد(چشم انداز مجزا)، اما در اینجا کودکان زیادی وجود دارند و سفر به خوبی سازماندهی نشده است. این می تواند به راحتی اتفاق بیافتد که یک نفر اشتباهی انجام دهد.کودک( پتانسیل جدید) که می تواند بزرگ شود، می میرد. رفتن به سمت بالا، تلاش برای پیشرفت( ذهنی و اجتماعی) با مشکلات و فقدان مواجه می شود. بخش بی تجربه زن در حال رویا، برای چنین تلاشی مناسب نیست. در نهایت، او آرام می شود که این اتفاق می افتد و همه ما مطمینا آن را درک می کنیم. دفعه بعد موفق خواهد شد.

مثال2

توضیح خواب: خواب پدرم را دیدم که سال های سال با او حرف نزده بودم. در خیابان به راه افتادیم.  او جعبه ای که گنجه کوچکی  در آن داشت را حمل می کرد که درونش نشان و تصاویر و چیزهایی شبیه این ها بود. از خیابان بالا رفتیم و وقتی او مردم مختلف را می دید، این نشان ها را به آن ها تقدیم می کرد..نهایتا، ما یک کالسکه را در وسط خیابان دیدیم که یک بچه در آن خوابیده بود.به او گفتم: ساکت باش.اما او شروع به کتک زدن در کالسکه کرد و از روی عمد جیغ کشید.بچه شروع به گریه کرد. گلوی اورا گرفتم و شروع به کتک زدن او کردم و به او فریاد زدم، چطور رفتار می کند... و بعد ازخواب بیدار شدم.

تعبیر خواب: پدر مردانگی و پدری را تجسم می کند که هر روز بر خواب زن تاثیر می گذارد. قطعا از این کار ناامید شده است. آن ها در طول خیابان راه می روند (این یک شیوه زندگی است). اما این مرد( پدر) به جای اینکه به اندازه کافی بزرگ شود، رفتار نادرست کودکانه از خود نشان می دهد. بالا رفتن از جاده برای دیدن کودک به عنوان اوج  سفر زندگی بسیار معمول است. "گنجینه" که توسط مرد محافظت می شود، فقط جواهرات بدل کودکانه  است. "مرد هیچ چیزارزشمندی برای دادن ندارد". مردانگی نابالغ است و در نهایت به طور کامل منعکس شده است. مردانگی قادر نیست پیشی بگیرد. قادر به ایجاد گفتگو با زن یننده ی خواب و حتی با کودک نیست. به این ترتیب، این رویا، آینه واقعیت است، جایی که زن در رویا شکست های مشابهی را احساس می کند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

179 نظر

  1. سمانهسمانهsays:

    سلام...دیدم دختر خواهرم بودو دختر عموشه ...بعد اینکه حس کردم هردو سینه داشتنو سوتین تنشوبود...دیدم دختر عموشه سوتینشو دست میزنه و نمدونم خواهرم یا مامانش هم دعواش کرد که ایکارو نکنه ...اول دختر خواهرم که سوم یا چارم ابتدایه اینکارو هم انجام داده بود...ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است دختر عمویتان در یک تصمیم گیری دچار سوءتفاهم یا اشتباه شوند.

  2. تکتمتکتمsays:

    سلام خواب دیدم ی نوزاد کوچولوپسر ک پسرخواهرم بوده رو در بغلم گرفتم و ناگهان ی مردی ک ازش بدپ و پیاد و میترسم ازش میاد خونمون و من چتدر سرم بوده و هی چادر رو جوری جلوی صورتم میگرفتم ک منو نبینه و نشناسه و اون نوزاد توبغلم خواب بوده میشه تعبیرش بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر عهده گرفته اید.

  3. LLsays:

    سلام خواب دیدم نوزادی روی زمین روی فرش در حال سینه خیز رفتنه. اومدم اونو بغلم بگیرم دیدم انگار این یه کودک دیگس و اونی که من میشناختم کنار نشسته بود. مادرم مادر بزرگم و پدربزرگم نظاره گر بودند. اومدم بچه رو روی زمین بذارم ولی نمیتونستم سر و گردنشو کنترل کنم. ولی بالاخره اوونو زمین گذاستم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر عهده گرفته اید.

  4. لیلیلیلیsays:

    درود توی خونه ای که به دنیا اومدم یه در تو حیاط بود که رو به مرغ داری باز میشد ،خواب دیدم در مرغداری رو باز کردم و در حال که خودم نوجوان بودم یه بچه تو بغلم بود که بچه خودم بود و در حالی که شش ماهه بود شبیه عکس حضرت مسیح بود هم لخت بود و هم کچل و بور و هم صحبت میکرد و بسیار ارام و متین بود .توی خواب من دنیا رو براش شرح میدادم و همه چیز رو یکی یکی نام میبردم و میگفتم که اون شی چکار ی انجام میده و وطیفه اش چیه انگار از یه دنیای دیگه اومده بود و من این دنیا رو باید براش تعریف میکردم.اون میپرسید و من با حوصله جواب میدادم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر دوش خود احساس می کنید.

  5. هلیاهلیاsays:

    سلام خواب دیدم تو ی حیاط با مامان و بابام هستم یهو مامانم گفت اون عکسو نگاه کن اون عکس بچگیته رو دیوار هر چی نگاه کردم ندیدم بعد مدتی دیدمش رفتم نزدیک دیدم ی بچه تو عکسه که یه جا ایستاده و همش دستشو تکون میده مثه رقص و لباسشم خیلی نازه بغلش کردم نازش کردم اوردم پیش مامانم اینا بابامو ناز کرد و بوس میکرد خیلی ناز بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به ناراحتی های گذشته، بین شما و دیگران فاصله ایجاد کند.

  6. امراهامراهsays:

    سلام خواب دیدم تو یک کوچه همراه با مادرم با ماشین حرکت میکردیم (یعنی تازه از خونه میخواستیم بریم بیرون) و من تو ماشینی که راننده اش بودم برای مادرم با گوشی بازی میکردم و برای او چربی برنده میشدم و چربی هارو میخوردم ...بعدش میدیدم بچه ی کوچیک دختر عموم داره از پشت ما میاد و هر چقدرم میرفتم باز میومد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشغول شدن به کار ها و فعالیت های بی ارزش، شما را از پیگیری برنامه هایی که می توانند به گسترش منافع شما در زندگی شوند باز دارد.

  7. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم رفتیم شهرستان یه نوزاد دختر همراه منه بغلش کردم میگم دختر عمه م هستش چقدر خوشگله بچه بغلم آروم میخندید از پشت بوم روی سرمون آب میریخت فرار کردیم یه پل بود که از سنگ بود خیس شده بود اولش فکرکردم میفتیم ولی بعدش وقتی که رد شدیم خیلی محکم بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید ناراحتی های احساسی و عاطفی، بر مسیر مهارتی و منافع مادی زندگی شما تاثیر منفی بگذارد.

  8. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید.خواهرم خواب دیده که من که مجردم نوزاد خوش چهره ای را خونه پدرم برده بودم واول مخفیش کرده بودم بعدش اوردم وبه مادرم نشون دادم.ومقدار ریادی نان پخته شده تازه هم تو اون خونه بوده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بعضی ها فکر می کنند که انسان ساده لوحی هستی؛ پس از این به بعد درست و به اندازه خوبی کن تا دیگران درباره تو اشتباه نکنند

  9. panahpanahsays:

    سلام ..مادر من خواب دیده که یه پسر بچه که انگا ر اشنا بود حیاط پدربزرگم به مامانم میگه من دخترتو میخوام مامانم میگه نه اون باید بخوادو این پسربچه همش اسرار داشت که من دخترتو میخوام باید بگیرمش تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه خوشبختی و شادمانی است.

  10. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم که توو یه جایی مثل مسافرخونه توو یه اتاقشم میخوام حموم کنم میرم زیر اب دوش بعد با لیفای اونجا خودمو نشستم شورت خودمو که یجاییشم خونی بود انگار از قبل برای پریدم بود برداشتم بدنمو شستم اما نزاشتم خون به بدنم بخوره بعد اومدم که بخوابم توو خواب حس کردم دختر بچمو خیلی خوشگل بودم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ، ایده‌ها و عقایدی محرک شما در زندگی هستند که تاثیر شدیدی بر شما گذاشته‌اند.

  11. کوثرکوثرsays:

    من دختری مجرد هستم دیشب خواب دیدم که دو فرزند دارم که یکیش پسره آروم خوابیده بودند پدر بچه ها یه فرد مجهول بود که نمیشناختمش ولی خوش قیافه بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بی صبر و بی حوصله نباشید. به خداوند توکل کنید و با عزم راسخ و ایمان قوی اقدام کنید.

  12. rrsays:

    سلام من دختر مجردی هستم خوتب دیدم پریود شدم و خون قرمز بود ولی نذاشتم لباسام کثیف نشد بعد رفتم یه جایی نمیدونم مغازه کفاشی بود یا هرچی نمیدونم فقط میدونم کار مردونه بود چک دستم بود یکدفعه دیدم دوست پسز قبلیم اسمس داد گفت 5دقیقه دیگه بیا کارت دارم منم اعتنا نکردم تو راه با یه دختری اشنا شدم باهم حرف زدیم باهم رفتیم پیاده روی یه جایی مثل صحرا بود مردمم بودن بستنی میخوردیم من به دختره گفتم بیا بدویم سرازیری بود دویدیم دیدم به جایی رسیدیم که اون پسره وایستاده بود چند نفر دیگم پیشش بودن دو تا بچه بودن یکیشون مطمینم پسر بود دست دوس پسر قبلیمو گرفته بود ولی خیلی ارومو سر به زیر بود من نازش دادم اون سرشو انداخت دوس پسرم بغلش کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب شما نشانه دوران و روزهای سختی است که سپری میکنید و نشانه مشکلات و سختی های پیش روست

  13. عادلهعادلهsays:

    سلام خواب دیدم دیشب دقیقا یادم نیست خیلی مبهم بود ولی اینجاشو یادمه که پسر خواهرم که پنج سالشه میندازم بالا بعد این میره تو اسمونا اسمونم ابی بود بعد بر میگرده تو بغلم خیلیم شاد و خوشحال بود یه ذره نگرانم البته نرفت تو اسمونا که برنگرده اینجوری نبود یا بخوره زمین ولی اینکه بیوفته تو بغلمم ی ذره گنگ بود و من واقعا تو بیداری این بچه رو خیلی دوست دارم ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن کودک درخواب اگر خوش رو بود فرشته است و اگر زشت بود مال است

  14. محبوبه حسینیمحبوبه حسینیsays:

    سلام من کلا خاب های پریشون دیدم. اول خواب دیدم بچم نوزاد شده و دارم لباس های نوزادمو میشورم. بعد دیدم موهاش کثیفه گفتم اب لباسشویی ک کمه بذار بذارمش بااون بشورم. وقتی توش گذاشتم اولش خوب بود بعد دیدم اب زیاد داره مبشه لباسشویی میخاد بچرخه چرخششو گرفتم ولی اب رفت تو دهنش و بیدار شد و اب ک بیشتر شد بچم رفت زیر اب. از حال رفت. من خیلی ترسیدم سریع خاموشش کردم و درو باز کردم. اب ریخت بیرون روی من و روی فرش بچرو برداشتم بجوری زندش کردم. بعد اون خاب دیدم دوتا مرد خارجی تو بازارن و منو دوستمو دزدیدن و میخان ببرن. ولی بزور میخان اول برامون غذا بخرن و هی مارو میبردن رستوران ک غذا انتخاب کنیم ک یجایی از دستشون فرار کردیم از خاب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب های شما نشان از افکار روزمره و ذهنی شما دارد.

  15. سماسماsays:

    سلام خواب دیدم نوزاد دختری در بغل دارم که چشمانش از حدقه بیرون زده بود .الان متاهلم و پسر ۵ ساله دارم و در فکر بچه دار شدن مجدد هستم و از بابت این خواب نگران شدم لطفا راهنمایی ام کنید .متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای خبرهای خوب و خوشایند است.

  16. samasamasays:

    سلام روز بخیر من خواب دیدم که یه جنین توو بغلم دارم یه جنین پسر بعد تبدیل شد به یه نوزاد پسرر که داشتم روو پام میخوابوندمش ولی انگار بچه من نبودتعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رزق و روزی خوبی در اینده نصیبتان میشود

  17. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خواب دیدم پسر بچه ای زیبا و خندان و چشم سبز بغل عموم بود مثل اینکه گم شده بود من از بغلش کردم و گفتم خودم بزرگش میکنم بچه تو بغلم شاد و خندون بود بچه تقریبا تپلیم بود و خیلی دوس داشتم خودم بزرگش کنم در ضمن من مجردم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خودتان را دست کم نگیرید و به استعدادهای خود ایمان داشته باشید.

  18. یاسییاسیsays:

    با سلام . من ۱۹ سالمه و مجردم.... خواب دیدم در مهمانی هستم و از مکه برگشته ام و صاحب ۲ فرزند پسر شده بودم... پسر کوچکترم شبیه بچگی های برادرم بود و اورا در مکه به دنیا اورده بودم و پسر بزرگترم صورتش شبیه پیرمردا بود... و من دائم در مهمانی به بچه هام رسیدگی میکردم. با تشکر از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای موفقیت در کارها و رسیدن به خواسته هاست.

  19. sssays:

    سلام خواب دیدم: به پسره برادرم که ۳سالشه غذا میدم، اونم میخوره تازمانیکه سیر میشه(نون میزدم تو خورش بهش میدادم میخورد) ، برادرم بقض میکنه وبا چشمهای اشک آلود از زنش گِله میکنه که اصلا به بچه اهمیت نمیده و بچه گرسنه میمونه، منم بهش دلداری میدادم و میگفتم هیچ انسانی کامل نیست، درسته این اخلاقِ زنت بده اما درعوض خوبیهایی هم داره، داداشم هم تایید کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنی است که شما دستاورد های خاصی را به هزینه ی زندگی کس دیگر بدست می آورید

  20. LeyliLeylisays:

    سلام خواب دیدم نوزاد پسر یکی از اقواممون که نمیخوادش رو میخوام بزرگ کنم. اصلا نمیدونم اقوامون کیه یا چی کلا تو خواب بود. نوزاد تو بغلمه و با شیشه بهش شیر میدم خوابید و یهو ادرار کرد و خودش و لباسای منو کثیف کرد. بعد یهو تو خواب بزرگ شد و من محمد جواد صداش میکرم.من دختر هستم و ازدواج نکردم. گفتم شاید هنگام تعبیر لازم شد. . بی زحمت تعبیرش و بگین. سپاس.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      . این خواب می‌تواند به نگرانی درباره نگاه مردم یا نظرات آن‌ها درباره وضعیت ظاهری یا زیبایی شما مربوط شود.

  21. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم تنهایی رفتم پارک شهربازی یه وسیله بازی بود که میچرخید رفتم سوار شدم یه پسر بچه هم بود گفتم خاله بیا باهم سوار شیم صندلیش برام تنگ بود اما نشستم یه کم چرخید بعد مثل سرسره رفتیم پایین ولی بقیه راه و خودم با پاهام هول میدادم دوتایی مونو کل پارک و دور زدیم وقتی رسیدیم دیدم صندلی بزرگتر هم هست با خوشحالی رفتم نشستم دیدم خواهرم میگه آبجی گوشت بخور دوتایی گوشت و گذاشتیم تو دهن که خیلی بدمزه بود توش مو بود خواهرم گفت گوشت میمون هستش منم تا شنیدم بشقاب گوشت و ریختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تمام تعهدات شما در عشق و کار به ثمر خواهد رسید

  22. سمانهسمانهsays:

    سلام...نامزد بنده دیدن که رفته بودیم تو یه اتاق اون یه طرفه اتاق منم یه طرفه دیگه بعد درو که باز کردن گفت نمیدونم کی بودش خلاصه گفته بوده که مگه ای دو تا قهرن خب چرا نمیان کنار هم بشینن و حرف بزنن که دیگه اونم انگار از خداش بود بلند شدو اومد کنارم و دیگه تا تونسیم گفتیمو خندیدیم حتی اونجا تاریخ عروسیمونم مشخص کردیم بعد قسمت اشتباه نکنم انگار آخرشم گفت که یهو در باز شد و چندتا بچه رو فرستادن داخل پیشمون که تنها نباشیم..تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نگرانی و یا تلخی در مورد یکی از کارها یا تصمیم گیری هایتان خواهد بود

  23. SetareSetaresays:

    سلام خواب ديدم كه بيرون اتوبوسي منتظر بود كه قرار بود با اون خانوادگي بريم مسافرت و ما توي باغ مانندي منتظر بوديم كه يك بچه ي دختر كه لخت بود اينور اونور ميدود بازيگوشي ميكنه و من بايد حواسم بهش ميبود ، كه ميگيرمش و بغلش ميكنم و بعد دوباره يه پسر دقيقا هم سن همون دختره كه اون هم لخت بود مياد و اون هم بازيگوشي ميكنه كه من اون رو هم ميگيرم و با شلنگ روشون اب ميريزم و تميزشون ميكنم بعد بغلشون ميكنم كه هر دوتاشون تو بغلم اروم ميشم ارامش پيدا ميكنن و بعد يه حالتي مثل اينكه من سرپرستي و مراقبت ازشون رو قبول ميكنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه مسافرت و رفتن به جایی است

  24. هانیه ماهانیهانیه ماهانیsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم دارم فیلم بچگی خودم و خواهرمم و میبینم که شروع کردم به گریه کردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به زودی شادمان خواهیدشد

  25. حسابداریحسابداریsays:

    سلام من خواب دیدم دختر خالم یه چیزی مثل اش داغ ریخت روش و گریه شدید کرد ولی بعدش دقیق یادم نیست ولی فکر کنم یا آروم شد یا خندید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغییرات روزمره است

  26. هلماهلماsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم توو یه خونم یسری اشناهامونم اونجان و یه پسر ۴ساله پیشمه که میدونم پسر من نیست حموم بردمش و بهش گفتم که باهم میریم خونتون ولی بعد نرفتم خواستم بچرو با کسی که فامیل بچه بود بفرستم خونشون انا نرفت گفت میخواد پیش من بمونه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستی و شروع روابط جدید است

  27. سمیهسمیهsays:

    سلام من خواب ديدم كه دوستم بهم ميگه که بریم غذابخوریم و وقتی غذای ما ماهی رو آوردند ماهی نصفش پخته و نصفش هم خام خام بود من از قسمت پخته خوردم ولی در همون حین یک خانمی سر میز ما نشست و یک بچه ای بغلش بود ولی من همون زمونه میدونستم که این بچه بچه ی منه ولی نمیدونم چرا دست اون خانم بود وقتی بچه گریه کرد من غذام رو بهش دادم و بهش گفتم بهش بده بخوره(بچه خیلی کوچیک بود شاید چندماهش باشه و فکر کنم پسر بود) و از میز پاشدم که دستامو بشورم ولی درهمون حین زمزمه ی اون خانم به گوشم رسید که گفت: انگار حس کرد که این بچه ی خودشه. تفسیر چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات روزمره زندگیتان است

  28. محمدمحمدsays:

    سلام در خواب لخت مادر زاد روی شکم دراز کشیده بودم و احساس میکردم دختر کوچلوی روی پا و کمرم راه میرود و در جای دیگری نشسته بودم لخت مادر زاد و فهمیدم این دختر کوچلو دختر برادرم بزرگم دومی هست و دوباره دیدم لخت مادر زاد کنار برادر بزرگ دیگرم نشسته ام که برادر اول هست و دختر برادرم هم تو بغلم بود توپل بود که ناگهان دختر کوچلو توپل عورتم را به دهان گرفت من یکدفعه جا خوردم ولی برادر بزرگترم گفت اشکالی ندارد تا دهان بگیر و من هم سری دختر کوچلو رو بلند کردم و به برادرم گفتم چی اشکال ندارد دختر برادرم هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است بیشتر مراقب خود باشید میتواند نشانه هشداری در کارها برایتان باشد

  29. آناآناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه بچه ای رو پارچه بود که انگار اصلا استخون هم نداشت و بدنش کوچیک کوچیک یعنی فکر کنم بچه تازه درحال رشد بود ولی این بدنیا اومده بود و میگفتن گذاشتن اینجا رو پارچه تا خودش بدنش تشکیل بشه و رشد کنه بعد من خیلی ازش مواظبت میکردم که کسی دورش نیاد تا بلایی سرش نیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتجدیدی در زندگیتان است

  30. حانیه مرادیحانیه مرادیsays:

    سلام من خواب دیدم که صاحب فرزند پسری شده بودم که تازه بدنیا امده بود و من خیلی خیلی دوسش داشتم و احساس خوبی داشتم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگیتان است

  31. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام ... خواب دیدم که با برادرم در حاشیه ی خیابان و پارکی قدم میزدیم که برای استراحت چند ثانیه ای را نشستیم در این حین چند مرد عرب نزد من آمدند و تابوت کوچک خونی را به من نشان دادند و با زبان عربی از من سوالهایی را میپرسیدند برادرم که متوجه ترس من شده بود با انها به زبان عربی صحبت کرد و از نزد من دورشان کرد .. در نهایت به پل عابر پیاده ای رسیدیم و صدای گریه ی نوزادی را از بالای پل شنیدیم به سمت صدا رفتیم و کودک نیمه جانی یافتیم و من در تاریکی آنجا متوجه نوزاد نیمه جان دیگری شدم به سمتش رفتم و در آغوشش گرفتم ... در نهایت بچه به هوش آمد و من تصمیم گرفتم برایش شیر خشک بخرم و بچه را برای خودم نگه دارم ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  32. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم همکارم بچشو سپرده دست من دخترش سه ماهش هست اما قشنگ خیز میرفت و چهار دست و پا من رفتم پیش مامانش بچه هم او سالن مدرسه بود بهش گفتم بچت خیای زرنگه از الان چهار دست و پا میره زفتم بیارمش که نبود پله ها رو بالا میرفت که رفتم گرفتمش و دادمش به مامانش در ضمن همکارم سه تا دختر داره که تو خوابم این دختر چهارمش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای درستی است که به شما سپرده میشود

  33. المیراالمیراsays:

    باسلام و خسته نباشید خواب دیدم تو جمعی هستیم و یک خانم ک باردار بود و لباس سیاه تنش بود بلند شد و رقصید ک حین رقصیدن با شکم خورد زمین و انگار ک بچش مرد و من هی میخندیدم و بعد دوستم پسر شیرخوارش رو ک اصلا تو بیداری همچین بچه ای نداره داد بغلم من به صورت بچه نگاه کردم دیدم چشمای خوشگل سبز داره و نگام میکنه حس خیلی خوبی بهم دست داد و یک سرهمی سفید هم تن بچه بود. مرسی از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که موجب ناراحتیتان میشود

  34. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خوب هستین من شنبه صبح خواب دیدم دختر همسایمون یه بچه تو قنداد پیدا کرده بعد منو صدا کرد بچه رو از بغلش گرفتم یه کیف همراهش بود در کیفو باز کردم یه ظرف پراز برنج نپخته تو کیف بود لابه لاش کمی زرشک بود یه عالمه شکلات و آدامس هم بود دختر همسایمون سعی کرد بچه رو ازم بگیره ولی بهش ندادم یه لحظه نگاه کردم دیدم بچه سه چهار ساله شده مشغول بازی بود بادختر همسایمون که خونم بود میشه تعبیرشو بهم بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و وقایع عالم بیداری است

  35. پروانهپروانهsays:

    سلام مدیر محترم.تواین یک هفته اخیر دوبار خواب نوزادهای چند قلو رو دیدم ک برای من نیستن.دیشبم خواب نوزاد 4 قلو دیدم ک لباس قرمز پوشیده بودن ومن هم البته ب مادرش کمک میکردم تو بغل کردنشون.تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  36. هانیههانیهsays:

    با سلام.. من ظهر خوابیدم و خواب دیدم..یه پسر بچه خیلی زیبا توپول و سفید( تو خونمون بود بنظرم اما مطمئن نیستم) باهاش بازی میکنم..بعد دیدم مادرش دوستمه که به تازگی نامزد کرده..خیلی تعجب کردم بخاطر اینکه دوستم تازه نامزد کرده...ولی در کل بچه خیلی شیرین و خوبی بود چهاردست و پا راه میرفت..دوستمم گاهی صداش میکرد...ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نمادی از خوشحالی و شادمانی است .

  37. هادیهادیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که رفتم یه موتور خریدم و سوار شدم‌زنمم ترک‌موتورم بود که با یه موتور دیه خوردیم بهم بعد زنگ پلیس راهنمایی زدم و گفتم من از این این اقا شاکیم و بعد مارفیتم پاسگاه ولی کاریمون نداشت کسی بعد خواب دیدم داداش بزرگیم رفته خواستگاری دختری که من قبلا‌میخواستمش منم بهش گفتم این مال منه اونم میگفت این مال منه بعد من رفتم بهش گفتم دختر عمم را میخواستم تو اومدی ازم گرفتیش حالا هم اینا من میخوام هفت ساله این مال منه بعد رفتم بهشون گفتم من گفتم بهش دیه نمیخواید چایی بریزید براش بعد دیدم گوشی دست گرفته وداره بهش میگه من دوست دارم که من دست زدم زیر گوشیش و پرت کردم اونطرف بعد خواب دیدم یه بچه هست و من و زنم داریم یه اسباب بازی بهش‌میدیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آشکار موفقیت و وضعیت اجتماعی شما است.

  38. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    با درود...خواب دیدم شب هنگام تو یه جای پرت و متروک هستم و یک کودک شیر خوار غریبه هم اونجاست و ناگهان بدون اینکه بارونی بباره همع جارو آب فرا گرفت تقریبا تا شکم من و اون بچه داشت غرق میشده و من بغلش کردم و نجاتش دادم و بعد از اینکه آب از کانالهای فاضلاب فروکش کرد و خارج شد دیدم صدای سگ میاد و کمی نگران شدم و راهمو کج کزدم که دیدم ۳ تا گرگ دارن میان وترسیدم بعد پیش خودم گفتم اگه برم پیش سگه و گرگها بیان اونجا سگه گرگهارو بیبینه و با هم بجنگن منم در میرم و تو همین فکر چاره بودم که خوابم تموم شد ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر دشمنانی تعبیر میشود که سعی در ازار رساندن به شما را خواهند داشت

  39. sanazsanazsays:

    سلام من خواب دیدم که با معشوقم توو ماشینم وانگار یه پسر داریم که ۵ ۶ ماهس و خنده رو خوشگل بود بعد انگار از من پرسیدن شبیه کیه من نگاهه بچم میکردم میگفتم کپیه باباشه ینی معشوقم ولی انگار معشوقم بی تفاوت بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  40. پریساپریساsays:

    سلام . ظهر خواب دیدم منو مادرم داربم میریم‌یه جایی که یه کالسکه بچه البتع بدون بچه رو داشتیم میروندیم . اول مامانم گرفت بعد خودم گرفتم . که یهو میخواستیم از یه جوی رد بشیم بدون هماهنگ بودیم منو مادرم خوردبم زمین. درضمن من مجردم. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  41. NazniniNazninisays:

    سلام خواب دیدم در مهمونی هستم دختر جاریم که یک سالشه بغلم بعداز یکم بازیگوشی خوابید.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه سرگرمی جدید است

  42. sarinasarinasays:

    سلام خواب دیدم داییم یه پسر بچه ١ساله داره میرم خونه بابا بزرگم میبینم بچه خوابه بچرو انداخته جلو در حال خوابیده بچه بیدارمیشه گریه میکنه من میشینم ارم میزنم پشتش که بخوابه ولی نمیخوابه بغلش میکنم بخوابونمش میبرمش یه گوشه که یواشکی سینمو بزارم دهنش که بخوره ولی نمیخوره گریه میکنه و من نمیدونم چرا یدفه توو خواب حشری شده بودم و میخواستم ارضا شم .. بعدد بچرو بردم حموم سرشو شامپو زدم کف کرد سریع اب گرفتم که نره توو چشمش بعد بدنشو شستم و داییم اومد جلو در حمومو دادم بچرو بغل داییم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوبی برای دایی شماست

  43. فریبافریباsays:

    سلام خاب دیدم یه دختربچه تقریبا شیش هفت ساله داشتم برده بودمش پارک یهو بددهنی کرد هی منم دوتا زدم تو گوشش سمت چپش بعد یهو یه پسر مجرد اومد دوتا زد تو گوش من غریبه بود گفتم وا به تو چه ک منو میزنی گفت میخواستی بچتو نزنی. منم گفتم دفعه اولم بود میزدمش و تو ب چ حقی منو زدیو این حرفا ایا تعبیر داره؟ درضمن من دخترم و اصلا ازدواج نکردم ک بچه داشته باشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد حمایت قراربگیرید

  44. سیماسیماsays:

    سلام خواب دیدم یه پسربچه تپل وخوشکل که هنوز نمیتونست راه بره پیداکردم دنبال شوهرم بودم دیدم راه افتاده واز من خیلی جلوتره باخودم گفتم زشته صداش کنم بعدش درحالی که بچه بغلم بود وماچش میکردم راه افتادم ودنبال پدرومادر بچه گشتم توکوچه یه آقایی ازدر خونش اومد بیرون گفتم این بچه مال شماست اونم گفت آره بعد وقتی زنش اومد هرچی به زنش اشاره کرد که بگو این بچه ی ماست زنه متوجه نشد وفهمیدم بچه ی اونا نیست وباخودم بچه رو بردم(توخوابم خیلی بچه رو دوست داشتم وماچش میکردم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگیتان است

  45. ثناثناsays:

    سلام. دختر مجردی ام. خواب دیدم جایی هستم ک نوزادان زیادی هستند و من چند تاییشون رو دیدم ک تو دستای من خواب بودن اما اصلا نمیدونم بچه های کی بودن یا اصلا دختر بودن یا پسر‌. فقط دیدم ک رو دستام خوابن. انگار ک میخواستم کمک کنم. آخرشم یکی اومد گفت این نوزاد رو بده ببریمش پیش مامانش. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگی شماست

  46. نرگسنرگسsays:

    خواب دیدم یه بچه ۸،۹ماهه از لابلای وسایل انباری پیداکردیم.متعجب بودیم ک چطور اینهمه مدت زنده مونده بود.بچه سالم و تمیز بود و لبخند میزد.از لباسش حدس زدیم که دختره. اصرارمیکردم که نگهش داریم ولی پدرومادرم مردد بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر محبت و صمیمیت در بین شما خواهدبود

  47. سعيديسعيديsays:

    سلام و عرض ادب. ديشب مادر بنده خواب ديدن ك پسر من ك دو سالشه پيش ايشون بود و سپردنش ب يه فردي و وقتي برميگردن ك پسرمو بگيرن اون فرد ميگه ديديم پسرتون باهوشه برديم ازش تست بگيريم و همينجوري دست ب دست ميچرخيد و مادر من دنبال بچم بودن و در اخر ديدن دم شير ابخوري وايساده و داره اب ميخوره. تعبيرش چيه ب نظرتون؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائلی منجر به نگرانیتان شوند

  48. ShivaShivasays:

    سلام ، خواب دیدم همسایمون دعوتمون کرده و مهمونای زیادی هم دارن بعد یه پسر بچه رو میدن من نگهش دارم تپل و خوشگل بود و بعدش هر کاری میکردن پیش کسی نمی رفت طوری که مجبور شدم با خودم ببرمش خونمون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، تعبیر این خواب این است که شما احساسات خود را به خوبی کنترل نمی کنید.

  49. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. من و همسرم داریم از هم جدا میشیم. دیشب خواب دیدم یه پسر بچه دارم که تقریبا 8, 9 سالشه و در حال بازی کردنِ. منم اسمشو صدا میزدم و بهش میگفتم مواظب خودت باش. عمه اش هم بود ولی اصلا بچه منو تحویل نمیگرفت. ما در عالم واقعیت بچه نداریم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان میتواند نشانه خیر و برکت برای شما باشد

  50. nikaaanikaaasays:

    سلام من در خواب دیدم ب یک کودک ک هنوز نمیتواند صحبت کند زیتون میدهم میخورد ولی دوست ندارد ولی وقتی نمیخوام دیگه بهش بدم زیتون ،اعتراض میکنه و باز هم میخواد و جز من و اون کودک هیچکس اون اطراف نبود و نشسته بودیم هسته زیتون رو تف میکرد بیرون تقریبا کف دست من زیتون هم سبز تیره بود.در همین حین بیدار شدم تعبیرش چیه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی با دیگران است

  51. مریممریمsays:

    سلام.من دختر مجردی هستم.چند وقته خواب نوزاد پسر میبینم.یبار خواب دیدم که این نوزاد در آغوش مردی هست.من صورت مرد رو نمیبینم ولی نوزاد در آغوش وی و مرا نگاه میکند.ممنون میشم تعبیرش لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر عطوفت ومهربانی شماست

  52. مهدیسمهدیسsays:

    سلام خدمت شما..من خواب دیدم ک یه بچه یکی دو ساله لاغر بغلم بود ک نمیدونم بچه کی بود انگار میخواستم برم تحویل خونواده بدم..زنگ زدم عشقم بیاد دنبالم بعنوان آژانسی و مادر و خواهرمم همراه ما اومدن..بعد تو خواب انگار مادرم به من و عشقم شک کرد و انگار حس کرده بود ک ما باهم درارتباط هستیم..مدام مادرمو میدیدم ک جابجا میشد تو ماشین یهویی..یه بار جلو کنار راننده(عشقم ) یه بار پشت کنار من و مدام چهره ما دوتارو نگاه میکرد و من یواشکی با اشاره به عشقم میگفتم ک فک کنم مادرم متوجه ارتباط ما شده..بعد انگار رسیدیم و بچه رو تحویل دادیم..یهو یه بچه دختر خیلی خیلی تپل و گوشتی و ناز رو بغل کردم و اومدم دوباره سوار ماشین عشقم شدم گفتم این بچه همسایه اس و عشقم باهاش بازی میکرد و هردو فشارش میدادیم و بوسش میکردیم و هی بغل جفتمون جابه جاش میکردیم..یهو باز مادرم اومد و متوجه شد ک ما داریم باهم میگیم و میخندیم..نمیدونم ناراحت بود یا خوشحال!..ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در میان فانیل و اقوامتان بزودی شخصی ازدواج کند

  53. ویداویداsays:

    سلام من امشب خواب دیدم که دوتا خواهر هستن که هرکدومشون یدونه بچه دارن یکیشون پسره یکیشون دختره من پسربچه رو نوازش میکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، بیانگر شنیدن اخبار مطلوب و یا خوشایند در مورد آشنایان خودتان خواهد بود.

  54. مریممریمsays:

    سلام من بعد نماز صبح خواب دیدم در پشت بام همانجا که ان شب خابیده بودیم کودکی در حال غذا خوردن هست پشه بند را از سمت من به سمت خودش کشید و من متوجه شدم وقتی فهمید من بیدار شدم شروع به دویدن کرد و میرفت و میامد یک قاشق غذا میخورد داشتم همسرم را بیدار کردم ولی خیلی ترسیده بودم خواب خیلی واقعی بود وقتی بیدارشدم فک کردم اتفاق افتاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد

  55. LLsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوستش دارم و خواستگارمه صاحب پسریه که حدودا ۳_۲ سالشه. این کودک بر اثر سانحه ای دست چپش قطع شده بود و دست راستش بعضی انگشتاش قطع بود. من به این فکر میکردم که چه راحت پدر این بچه با معلولیتش کنار اومد. ناگهان بچه رو لخت و در حال دویدن دیدم. دنبالش دویدم ولی انقدر سرعتش زیاد بود که بهش نرسیدم. عده ای هم سر راه بچه بودن ولی نتونستن بگیرنش و از در حیاط یکی از اقوام ما بیرون رفت. به پدرش قضیه رو گفتم. پرسید از نظر سلامت پا و بدن وضعیتش چطوره، گفتم خوبه به پدر همین آقا گفتم پسرت خوبه ولی بد شانسه...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کارهایتان بی عیب و نقص پیش برود

  56. SafaSafasays:

    باسلام خاله ی من ۲تا پسر دوقلوی ناهمسان دارد من در خواب دیدم که همه ی فامیل در خانه ی همین خاله من جمع شدنه و ۱ دوقلوی دیگر هم ازیکی دیگر از فامیل هایمان که می شناختمش در خانه ی خالم بودو یک نوزاد دیگر هم از فامیلی که نمی شناختمش در خانه بود...یعنی جمعا ۵ تا نوزاد و حداقل ۸ تا کودک در خانه ی خالم و جود داشت. من برگشتم خانه خودمان که برای مهمانی آماده شوم،که دیدم از طرف خاله ام آمده اند جلوی خانه ی همسایه مان دارند شیرینی می دهند...وآن موقع تازه فهمیدم همسایه مان هم بچه ی دوقلو دارد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه نعمت و روزی در زندگی شماست

  57. هانیههانیهsays:

    با سلام...خواب دیدم..یه پسر بچه کوچک خیلی ناز و خوشگل هست .. تو بیداری نمی شناسمش ولی تو خواب نمیدونم میشناختم یا نه..باهم بازی میکردیم..و خیلی بامزه حرف میزد...گفت روی انگشتش با خودکاررستاره بکشم..بعد مثل خال کوبی بچسبونم دست خودم...انگشت های کوچلوشو گرفت بود طرفن ..منم بوسش میکردم..میگفتم چقدر ناز و بامره است...داداشم کنار نشسته بود ما رو نگاه میکرد لبخند میزد..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهای سرگرم کننده است

  58. محسنمحسنsays:

    سلام مادرم خواب دیده باهم از خیابون اصلی بودیم و من ب سمت خادم اباد میرم البته مسیر مربوط ب خارج شدن از منطقه بودا ن اینکه من برم خادم اباد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر راه و روشی است که درزندگی پیش رو دارید

  59. هالههالهsays:

    من صبح خواب دیدم ساعت یازده اینا .که تو یه مدرسه هستم تعداد دانش آموزان کمه میرم سر کلاس کتابم رو بردارم .یه دختر بچه میبینم تو راهرو میرم سمتش بهش میگم کوچولو مامانت کجاست نگاهم میکنه میاد تو بغلم سفت گردنم و میگیره بهم میچسبه بعد میبینم عده ای اومدن همراهشون خانم نگار جواهریان هم بود یه آقا هم اومد بچه رو از من گرفت کلی تشکر کرد .بعدش دوستم که تازه مادرشو از دست داده دیدم رو یه تخت داره چرت میزنه بهم گفت منو ظهر بیدار کن ..این یه خوابم بود خواب بعدی رو عصر دیدم خواب دیدم جایی نشستم در انگار گیر کرده باشه در رو باز میکنم یک دفعه یه پسر دوازده سیزده ساله شایدم یازده ساله سفت بغلم میکنه شروع میکنه منو بوسیدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتواند نشانه اشکاری از موفقیت در زمینه های اجتماعی در زندگیتان باشد خواب عصر نیز تعبیری درست ندارد

  60. لیلالیلاsays:

    سلام.خواب میدیدم یه پسر بچه ی تقریبا ۵ ساله با مامانش بود که تو خیابون من از یه پل روی جوب ردش میکنم بعد بهش میگم الان برات بستنی میخرم و انگار سوار دوچرخه بودیم با سرعت رفتیم جلوی یه بستنی فروشی وایسادم و پول بستنی شد ۴۵۰۰۰ که مامان اون بچه حساب کردو نذاشت من بدم منم هر چی اصرار کردم ۱۵۰۰۰ تومن یعنی سهم خودم رو بدم قبول نکرد.بعد دیدم فروشنده داره ۴ اسکوپ برای هر بستنی میذاره.بعد دیدم تو یه مغازه ای هستم که شیشه ی بلند به سمت خیابون داره که انگار برای دوستمه و من دارم ادای حامله هارو در میارم و به یه مبل راحت تکیه دادمو موهامم تا روی شونه هام برعکس واقعیت کوتاه بود و یه پیرهنه بلند تنم بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ایده های تازه و اتفاقات غیر معمول در میان خانواده تان است

  61. دختر مجرددختر مجردsays:

    سلام..من ازدواج نکردم و دیشب بعد از نماز صبح خواب دیدم یک دختر بچه دارم که سفیدبود تقریبا موهای خرمایی و طلایی داشت 5 یا 6 ماهه به ظر میرسید بغلش کرده بودم گریه میکرد سعی میکردم آرومش کنم ولی چون ناشی بودم یه کم دستم شل سرش کمی به زمین خورد و بیشتر گریه کرد ولی باز سعی میکردم ارومش کنم بعد انگار شیر رو بدون شیشه شیر یه کم ریختم تو دهنش ولی انگار حالت خفگی داشت بعد برگردوندمش تاشیر رو بالا بیاره و اونهم بالا آورد و وقتی آرومش میکردم صداش میکردم خانمم یا خاتونم بعد بیدار شدم دوباره که خوابیدم باز هم خواب همون بچه رو دیدم با این فرق که فکر میکردم بیدارم و واقعا این بچه رو دارم و درخواب یاد خوابم افتادم و پیش خودم گفتم من که واقعا این بچه رو دارم ..ممنون میشم که تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه خبر ها و اتفاقات خوشی برای شما در آینده باشد

  62. کیاناکیاناsays:

    سلام. وقت بخیر. من خواب دیدم بچه‌ی همسایه‌مون اومده خونمون. بعد یدفعه دیدم مدفوع کرده و من ندانسته پام رو مدفوعش خورده بود. بعد در واقعیت خیلی بچه‌ی تمیزیه. و در آخر هم هی به بچه همسایمون میگفتم برو که مامانت بشورتت و از دستش عصبانی بودم به خاطر کپیف کردن خونمون. ولی هی دوست داشت بمونه. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رفع غم و اندوه و ناراحتی است

  63. حناحناsays:

    با سلام من سللها قبل با اقایی دوست بودم,ایشون ازدواج کردن من گاهی خواب میبینم که انگار خیلی تو فکره,دیشب خواب دیدم یه بچه زیر بغلشه و چهره اش گرفته و تو همه جوری که انگار یه مشکل بزرگ داره انگار که تو خواب میگفتن میخواد جدا بشه خواستم تعبیرش رو بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ایده و خلاقیت های شما در زندکی است

  64. ایمانایمانsays:

    سلام من دختر مجرد هستم من در خواب یک شاهزاده را همراه با کودک دیدم که در آغوشش است من پیش اونها میروم و کودک در آغوش من میاید بعد همان شاهزاده من را در آغوش میگیرد و من را میبوسد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری خوش به شما برسد

  65. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید ،من خواب دیدم که مادری نوزادش خیلی خیلی کوچک بود شاید یک وجب و میگفت من بچه اینقدر ی دوست ندارم و نمیخواهمش و من هم بهش میگفتم بچه من هم کم وزن بود ولی بعد خوب شد گفت نه بچه من خیلی خیلی ریز هست و اونو داخل پلاستیکی کرد که خفه شه بعد من پلاستیک را سوراخ کردم که بچه خفه نشه و گفتم خودم میبرم بزرگش میکنم ولی خانوادم چه مادرم چه شوهرم همه مخالفت کردند ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی شما با دیگران است

  66. ۱۳۷۷۱۳۷۷says:

    سلام من دیدم که دو دختر کوچولو که چهرشو بنظرم غریب بود دیدم که از پیشم داشتن میگذشتن و توخواب حس میکردم که هر دوتا دخترکوچولوها خواهرزاده های خودم هستن...مو هاشو نو دیدم که فر های کوچولو داشت موهای خشن با فر های کوچیک و پُر پُشتی داشتن منظورم اینه موهای زیادی رو سرشون بود با ایکه بچه یودن..بنده عقد هستم و خانوم هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسئولیت های تازه ای را برعهده شما گذاشته شود

  67. فرزانهفرزانهsays:

    دیدم برادرم ک مجرده بچه دار شده و بچش خوشگل بود شبیه بچگی برادرم اما ناراحت بودچون هنوز مجرده،همزمان یکی از خاله هام ک ۶۱ سالشه و مجرد زایمان کرد ولی بچه اون کچل و زشت با موهای سفید بود و خالم حالش بد بود چون شوهر نداشت و بچشم ناقص اما منو یه خاله دیگم دلداریش میدادیم با اینکه ناراحت بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده ایده و عقیده ای است که میتواند محرک شما در انجام دادن فعالیت شما شود

  68. هانيه حسينيهانيه حسينيsays:

    سلام من خواب ديدم دوس پسر قبليم برگشته و داشت منتمو ميكشيد ميگفت نميخاي برگردي؟ گفتم نه دلم به چيه تو خوش باشه نه اخلاق داري نه هيچي بعدش بوسم كرد بغلم كرد گفت برو پسرمونوبيار من نميدونستم بچه داريم برگشتم پشتمو نگاه كردم ديدم يه پسره شش ماهه داريم رفتم بغلش كردم نازش كردم بعدش دوس پسرم كه تو خواب يعني شوهرم بود گفت بده بمن پسرمو گرفت بغلش كرد هي نازش ميكرد ميگفت پسره بابا ، خيلي خوابمو دوس داشتم ميشه تعبيرشو بگين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشغول شدن به کار ها و فعالیت های بی ارزش، شما را از پیگیری برنامه هایی که می توانند به گسترش منافع شما در زندگی شوند باز دارد.

  69. ششsays:

    سلام خواب دیدم پسرخاله م که دوتا پسر داره وپسرهاش پوست تیره دارند توخوابم صاحب 3 تا پسر زیبا باموهای بلوند وپوست سفید مثل اروپاییها است من باتعجب نگاهشون میکردم وخوشحال بودم ومیگفتم چقدربچه هات زیبا شدن بخصوص پسر کوچیکش که خیلی موهاش طلایی بودن بعد یهوتوبهمازبرادرهام که خارجه دیدم گفت اینقدرپیش توبهم خوش گذشته که میخوام برگردم ایران

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشغول شدن به کار ها و فعالیت های بی ارزش، شما را از پیگیری برنامه هایی که می توانند به گسترش منافع شما در زندگی شوند باز دارد.

  70. ششsays:

    سلام خواب دیدم پسرخاله م که دوتا پسر داره وپسرهاش پوست تیره دارند توخوابم صاحب 3 تا پسر زیبا باموهای بلوند وپوست سفید مثل اروپاییها است من باتعجب نگاهشون میکردم وخوشحال بودم ومیگفتم چقدربچه هات زیبا شدن بخصوص پسر کوچیکش که خیلی موهاش طلایی بودن بعد یهوتوبهمازبرادرهام که خارجه دیدم گفت اینقدرپیش توبهم خوش گذشته که میخوام برگردم ایران

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بعضی ها فکر می کنند که انسان ساده لوحی هستی؛ پس از این به بعد درست و به اندازه خوبی کن تا دیگران درباره تو اشتباه نکنند

  71. EliElisays:

    خسته نباشید دیشب خواب دیدم توی یه ساختمون چند طبقه متروکه و خالی از وسیله هستم تو یکی از طبقه ها یه خانم کف خونه به شکم افتاده بود و مریض حال بود و یه نوزاد کوچیک داشت همسرش مدام شکنجه ش داده بود . زنه از من میخواست که نجاتش بدم و از اونجا فراریشون بدم چند بار میخواستم ببرمشون اما همسرش نمیذاشت و جلومون رو میگرفت تو یکی از این فرار کردنا نوزاد رو توی پایین ترین طبقه دیدم بغلش کردم که با خودم ببرمش یه دفعه به حرف اومد گفت بابام اینجاست و قایم شده الان میاد (جالب اینکه فقط با من حرف میزد و اینکه تو این سن بچه حرف نمیزنه) بچه رو سریع گذاشتم زمین اما انقدر مظلوم نگام کرد با خودم گفت خجالت نمیکشی میخوای یه بچه رو تنها ول کنی بری دوباره بغلش کرد و چند قدم رفتم عقب که پدرش جلوم رو گرفت تعبیرش چیه چند بار خوابش رو دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی و همدردی شما با دیگران است

  72. مینامیناsays:

    سلام. خواب دیدم که همه دارن اماده میشن برن یک عروسی. اما من انقدر درگیر اماده کردن و تمیز‌کردن یک بچه بودم که دیرم شده بود. همه داشتن‌میرفتن من همش بااین بچه ور میرفتم. یه بچه ی تپا ک همعلوم نبود مال کیه مطمین نیستم‌که بچه ی خودم بود یانه. احتمالا هم پسر بود. یه سری گردنبد‌و زینت و البته بدل و نه طلا میخواستم بردارم‌بندازم‌گردنم و اماده شم و درگیر بودم و نمیشد و همش خانوادم و پدرم‌میگفتن زود باش. تو خونم هم نبودم . انگار یه جایی مثل رستوران بین راهی بودم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بزودی به یک مهمانی دعوت شوید که برایتان مسرت بخش و شادی آور است

  73. پریساپریساsays:

    سلام خواهرم‌ بچه نداره خواب دیدم‌ یه بچه دختر داره، بغلش کرده بودم یکمم‌ لاغر بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      انشالله خیر است و اتفاقات خوبی در زندگی ایشان پیش می آید

  74. AfsaneAfsanesays:

    سلام. دوست من باردار هست و من خواب ديدم نوزاد او را بغل كردم و مواظبم كه لباسش كم نباشه كه سرما بخوره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آب اغلب نشان دهنده ی احساسات عواطف و همه ناخودآگاه است.برخلاف ماهی، آب یک محیط طبیعی برای انسان بالغ نیست

  75. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم که عشقم یک دختر مو بور زیبا داره و داره دعواش میکنه چون شیطنت کرده و بچه داره گریه میکنه ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به ناراحتی های گذشته، بین شما و دیگران فاصله ایجاد کند.

  76. AfsaneAfsanesays:

    Afsane۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۶:۲۷ سلام. دوست من باردار هست و من خواب ديدم نوزاد او را بغل كردم و مواظبم كه لباسش كم نباشه كه سرما بخوره اين متنو من ديروز فرستادم ولي تعبيرش چه ربطي به آب داشت??‍♀️

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیر و برکت در زندگی ایشان بیشتر میشود

  77. RRsays:

    با سلام.خواب دیدم ک یه بچه نمیدونم چند ماهه ولی سرپا وایساده بود و من ک بوسیدمش بعدش اون هم منو بوسید و من بعدش بغلش کردم اگر ممکنه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شرایط غیر منتظره ای پدید می آید و شما را غافلگیر خواهد کرد خودتان را کنترل کنید شما نباید هیجان زده شوید زیرا این فرصت مطلوب از دست خواهد رفت.

  78. نسریننسرینsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم دخترم که مجرد و ۲۸ سالشه بچه دار شده یه نوزاد بغلش بود و میچرخید نوزادش پسر بود و خیلی خوشگل و ناز بود... بعد دیدم که دخترم نوزادشو برد حموم شستش و آوردش و خوابوندش و پتو انداخت روش و تا سرش پتو اومد وبچش آروم خوابید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی شخصی از اقوامتان صاحب فرزند میشود

  79. مبینامبیناsays:

    سلام .. من مجرد هستم .. خواب دیدم فرزند دختری حدودا 9 ساله دارم ک داره ازم اجازه میگیره ک همراه با مدرسه ش اردو بره .. من مشکلی نداشتم ک بره گفتم برو از بابات سوال کن اون رو این چیزا حساسه پدرشم من میشناختم و در واقعیتم میشناسم .. این پسر ک تو خواب دیدم در واقعیت خواستار منه اما خانوادهامون مخالفن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اعتماد و سخنانی است که به دیگران داشته و گفته اید که ممکن است باعث دردسرتان شود

  80. ممsays:

    باسلام من مجردم وخواب دیدم یه دختر تغریبا ۷،۸ ساله دارم براش پیرهن خوشگلی پوشیده بود و موهاشم مرتب کرده بودم خییییلی دختر زیابایی بود ک خیلی دوسش داشتم بعد دیدم که با دخترم رفتیم استخر برای شنا استخره خیلی بزرگ بود و هم من هم دخترم خیلی خوب شنا میکردیم... بعد تایم استخر تموم شد و ما هنوز داخل استخر بودیم و کمک میکردم به دخترم که شنا کنه و خوشحال باشه... توی خوابم به داشتن دخترم خیلی افتخار میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر همدلی و محبت با اطرافیان و نزدیکان است

  81. مرضیه شکوریمرضیه شکوریsays:

    سلام روزتون بخیر خواب دیدن دخترم که حدود بیست سالشه ودانشجو هست وتقریبا دختر موفقی هم هست تمام بدنش به غیر از صورتش انباشته از مو شده ناگفته نمونه خودشم این خواب رو با فاصله زمانی کمی از خواب من خواب دیده باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان بیانگر موفقیت در مراحل زندگی و انجام کارهاست

  82. فاطمهفاطمهsays:

    باسلام من خواب دیدم که دایی ام ی بچه داشت ک گوش هاش دندانه دار بود مثل دندانه شانه لب هاش هم همینطور بعد اون بچه خیلی کوچیک بود ولی ریش داشت ک ریش دو رنگ بود قرمز و سفید به حالت گرد رنگ بود مثل ابنبات های رنگی ممنون .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواندبیانگر موقعیت اجتماعی شما باشد

  83. SomiSomisays:

    سلام،وقتتون بخیر خواب خواستگار قبلیم با خانوادش رو دیدم،که در واقعیت ازدواج کرده و یک پسر داره، سه چهار بسته غذا را بزور در نایلونی برایشان جا دادم،بعد پسرش را بغل کردم بالا گرفتم نوازشش کردم خواستم به او غذا بدهم از دستم غذا نمیخورد،او را به مادرش دادم، در خواب اصلا به خواستگارم نگاه نمیکردم ،آنها هم ناراحت بودند و کسی صحبت نمیکرد،من فقط ذوق بچه را میکردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به تغیرات روزمره زندگیتان دارد

  84. آرزو ۶۴آرزو ۶۴says:

    با سلام دیروز متوجه شدم بچه ام ضربان قلب نداره و دکتر نامه داد که باید سقطش کنم، دیشب خواب دیدم یه دختر بچه ضعیف که پیش یکی از همسایه هامون که خیلی پیرن، هست و ازش نگهداری میکنن، من نگهداری این بچه رو قبول کردم و توی خواب دیدم خیلی سرحال و تپل شد، ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  85. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر، خدا قوت من چند شب پیش خواب دیدم خانمی با چادر مشکی آروم میاد سلام و یک نوزاد چند ماهه رو که لباس مشکی پوشیده و سربند سبز رنگی رو روی سرش بسته شده میده بغل من که نشستم و چهار زانو زدم،نوزاد روی سربند ش چیزی نوشته شده بود مثل یا حسین یا چیزی شبیه به این ممنون از زمانی که برای پاسخگویی میذارید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، بیانگر پذیرش برخی از مسئولیت های لذت بخش و همراه با منفعت در زندگی خواهد بود.

  86. فاطيفاطيsays:

    سلام من خواب ديدم يه بچه گمشده كه هيچ نام و نشوني نداشت من و دوستام پيداش كرديم و پيش من و دوستام بود تا چند روز ازش مراقبت كرديم و دوسش داشتيم ولي ديديم نميشه پيش ما بمونه بايد به بهزيستي جايي تحويلش بديم خيلي بامزه بود و كنارم بود جدا شدن ازش سخت بود برام ولي خب كيك و بادكنك و شمع گرفتيم براش و بعدشم خدافظي:/

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، لطف و مهربانی از جانب خانواده تان به برخی از افراد نیاز به حمایت خواهد رسید.

  87. نعیمهنعیمهsays:

    سلام من یه دخترم خواب دیدم که دختر خالم و پسر کوچیکش با هم ست پوشیدن و اومدن خونه ی ما بعد دیدم که یه پسر بچه حدودا ۵ یا ۴ ساله که خیلیم ناز و تپل بود لباس اونم با لباس من ست بود انگار مادرم داشت ولی گریه میکرد و هی دنبال من میدوید و بغلم میکرد اصلا نمی خواست از من جدا شه و فکر میکرد من مادرشم منو خیلی دوست داشت وابسته بود منم اصلا نمیخواستم جدا باشم ازش ولی خالم به من میگفت برو جلو چشمش نباش تا گریه نکنه نبینه تورو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتراست در زندگیتان با عزمی راسخ و فکر خلاقانه به اهداف خود جامع عمل بپوشانید

  88. هانیههانیهsays:

    با سلام..من خواب دیدم..یه پسر امد خونمون منم خونه تنها بودم..گفتم اینجا چیکار میکنی..هی میخواستم بیرونش کنم..بعد دیدم پسر بچه شده..وسایلشو جمع کردم گفتم برو خونتون...نمیرفت فقط لفت میداد..رفتم دم در ببینم داداشم نمیاد که فکر بد نکنه یه وقت..تا اگر امد کفش هاشو بردارم بگم قایم بشه..تا اینکه به زور از خونه بیرونش کردم..داداشم همون موقع رسید اما متوجه نشد.. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا و تعبیر آن به نگرانی هایی اشاره دارد که مدت ها است با آن ها درگیر هستید.

  89. رحمن دوستیرحمن دوستیsays:

    سلام و درود، خواب خواهرم براتون تعریف می کنم که شوهرش هم مرده و دوست داره سرو سامان بگیره دیشب خواب دیدم دو نفر که نمیدونم کی بودن .یه زن و مرد انگار آشنا بودن، یه بچه داشتن زن و مرد هی بگو مگو میکردن من بچه رو آوردم پیش خودم هی کنارم بود و چند وقتش شد همش باهام بود. یه روز اومدن بچه رو ازم ببرن، بچه اونا رو نمی شناخت خودمم یه بچه داشتم هم سن اون بچه .تا میگفتم بچه ام کیه بیاد پیشم هر دو چهار دست و پا می اومدن پیشم، اومدن که ازم ببرنش،گرفتن بغل که ببرن بهشون گفتم این بچه ی منه خودم بزرگش کردم تو بغل اونا بود ولی نگاهش به من بود. من هی میگفتم مال خودمه . تو خواب گفتم این بچه هام انگاری مجید(شوهر مرحومش) و رحیم(خواستگارش) هستن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما نشان می دهد که هنوز نتوانسته اید از فکر گذشته بیرون بیایید. کافیست اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. در غیر اینصورت می توان انتظار آینده شادتری را داشت.

  90. فاطیفاطیsays:

    سلام من خواب دیدم که پسرعموم بچه دار شده ولی در واقعیت اینطوری نیس بعدشم بچشون خیلییییی ناز بود و خوردنی همه دوسش داشتن منم بغلش کردم خواب دیدم برادر همون پسرعمومم زن گرفته ولی اینطور نیست تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده افزون شدن نعمت برای پسرعمویتان در زندگیشان است

  91. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم خالم یه بچه داره نوزادبوداومده بودن تونمون نوزادروبقل کردم ولی ترسیدم بیفته اصلا انگاروحشت زده بودم هی التماس خالم می کردم بگیرش نوزادهم هی حرکت می کرد بعد نوزاد نشسته بود رفتم سمتش با گریه پرید بعدهی باتعجب می گفتم مگه میشه نوزاد حرکت کنه اینجوری بپره برام عجیب بود بعدش یه تیکه باقلواباچای خوردم رفتم توآشپزخونه یه سطل دیدم توش عسل بود معلوم بود عسلش تازه بود ودرختی که دورعسل سه چهارتازنبوربود انگشتموزدم داخلش یکم خوردم ولی اززنبورامی ترسیدم نیشم بزنن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل تفکرات غلط و ناپخته ای است که ممکن است شما در زندگی داشته باشید

  92. مرضیه شمرضیه شsays:

    درود وسلام خواب دیدم دستان دختر خردسالی رو تو دستام گرفتم واون دختر ومن با حرکتی که دختر میکرد با هم حالت دایره وار میچرخیدیم... وهر لحظه چرخش تندتر وتندتر میشد ومن ازین کار احساس شادی وخوشحالی داشتم ..آخر که نگاهش کردم،،دیدم دخترکی با موهای بلند است که حسابی اونو تو آغوش گرفتم وبوسیدم.درعالم بیداری صاحب یک فرزندم ...فقط یک دختر بیست ساله دارم.. ممنون از وقتی که میذارین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که ایده ها و رویاهای خود رابا افراد زبون و کوته فکر نباید درمیان بگذارید

  93. دریادریاsays:

    سلام وقت بخیرخواب دیدم یه پسربچه دارم یه مرد که تو خواب برادرم بود کنارم.نشسته بود من لبه یه ارتفاع نشسته بودم ترسیدم بچه ازدستم رها شه دادمش به اون ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کارهای ابلهانه ای از شما سر بزند

  94. بهنازبهنازsays:

    سلام خواب دیدم نوزاد یکی از بستگان رو بغل میکنم پیش جمعی میبرم توی فامیل مردی از فامیل اوتو از من میگیره اما از دستش میوفته و سر بچه به لبه ی تیزی میخوره یه کم خون میاد اما بچه حالش بده منم بچه رو بغل میکنم همینطور که دادوبیداد میکردم از همه خواهش میکردم به آمبولانس زنگ بزنن والتماس خدا میکردم که بچه نمیره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در روزهای اخیرسلامتی خود را چک کنید

  95. هادی کاظمیهادی کاظمیsays:

    با سلام من در یک هفته دوبار خواب کودک دیدم خواب اول اینطور بود که من به سمت دختری چادری که قبلا میخواستم باهاش ازدواج کنم داشتم میرفتم که اون دختر ذکر الحمدالله با تسبیح می گفت که کودکی امد و دستم گرفت و کشون کشون با خودش برد که هم من هم اون پسر کوچولو پابرهنه بودیم خواب دوم : خواب دیدم که بعد از ازاد شدن از دست پلیس یک بچه شبیه به همون بچه رو روی دوشم سوار کردم و به فرزندی پذیرفتم و خوشحال حرکت کردم میخواستم یک سوال مطرح کنم شاید جوابش توی رویای من باشه من چند هفته پیش یک دختری رو خواستگاری کردم که جواب مثبت داد اما در اخرین مراحل به خاطر مشکلات مالی ترسید و جوابش منفی شد میخوام ببینم این کودک ضمیرباطن خود من هست یا اون دختر مورد علاقه من هست ( البته دختری که در خواب اول دیدم دقیقا قبل از این دختر خانم جدید که عاشقش شده ام خواستگاری کرده بودم ) حالا نمیدونم صبر کنم که خبری ازش بیاد یا دوباره قدم پیش بزارم لطفا راهنمایی کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد که افکاری ازاد و دلی مهربان دارید و برای رسیدن به خواسته هایتان در تلاش هستید و برای کمک کردن به دیگران کوتاهی نخواهید کرد و باید در کارهایتان کمی ثابت قدم باشید

  96. وحیدوحیدsays:

    سل ام استاد من دیشب خواب دیدم انگار دارم توی یه تلوزیون نگاه میکنم که یه بچه توش بود که برام ترسناک بود یه دستش کنده شده بود و چهره زخمی داشت و انگار که من حس میکردم این یه بچه جن و داشت هنوز از خودش دیگه تیکه میکند که یهو از توی تلوزیون به من نگاه کرد و اومد بیرون تلوزیون و یه حرفی با من زد که یادم نیست چی گفت وقتی دیدمش که این ور تلوزیون ظاهر شده وحشت کردم و روم و کردم این ور که نبینمش بعد میخواستم داد بزنم اما صدام در نیومد احساس گردم که دارم خواب میبینم و دست خودمو گاز گرفتم و بیدار شدم و بعد از اینکه سر جام بیدار شدم فریاد میزدم از ترس کلا قالب خواب و اون بچه برام خیلی ترسناک بود و اینکه داره از خودش میکنه دست خودش رو پای خودش رو اینا برام درد ناک بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که آرزوی خلاص شدن از خطارا در انجام دادن اموراتتان دارید

  97. سهاسهاsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه نوزادی خیلی آروم تو بغلمه ساکت بود و ناز بوسش میکردم ولی در عین حال اصلا گریه نمیکرد و من متعجب بودم از این که گریه نمیکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویا نشان دهنده حس ارامش درونی است

  98. گل عشقگل عشقsays:

    سلام من مجردم دیشب خواب دیدم که بطور اتفاق(در حین خرید یا گردش)یه پسربچه سبزه حدود 4 ساله پیدا کردم که به من میگفت مامان و می خواست بغلم کنه ولی من امتناع میکردم البته وجدانم هم ناراحت بود چندتا کتاب بهش دادم بعد بچه رو دادم به مامانم و گفتم تو که پسر نداری و میخواستی مال تو باشه بنظرتون تعبیر داره؟؟ ممنونم بابت زحمت تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      کسی از شما توقع بیجا خواهد داشت که باعث رنجش شما و عذاب وجدانتون هم میش اما شما باید منطقی باشین

  99. ف مف مsays:

    با سلام دختری مجرد هستم نزدیک اذان صبح خواب دیدم برادرم نوزادی دارد که در حال گریه کردن است و من دارم آرومش می کنم توی بقلم هست و راه میرم به شدت از وجود نوزاد خوشحال هستم و حس خیلی خیلی خوبی داشتم از اینکه نوزاد در بقل من هست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاق های خوبی برای زندگی برادرتون میوفته که شما ازش خوشحال میشین

  100. پریاپریاsays:

    سلام. خواب دیدم نماز میخواندم یک کودک یک ساله پایم را نشگون گرفت و من از درد نمازم را قطع کردم و به او سیلی زدم و او گریه کرد ساکتش کردم و بعد گفتم این بی صاحب مال کیست گفتند فلانی ..مادرش نبود در مسجد پیش اقوامش گذاشتم و بیرون آمدم‌ با مادرم سوار ماشین شدبم در کمال تعجب در پای مادرم بود و من گفتم چرا اورا آوردی گفت خودش آمد به شخصی زنگ زدم که بیاید کودک را ببرد تعبیرش چیست و آن کودک کیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا پریشان و درهم است

  101. زکییزکییsays:

    سلام وخسته نباشید من دیشب خواب دیدم باماشین ازجایی برگشتم وقتی رسیدم درخونه دختر همسایمون رودیدم که ۵یا۶ساله بود ولباس عروس تنش بود انگاری میخواست عروسی کنه منم حسابی گرفتمش بغل وبوسش کردم .درواقعیت همسایمون همچین بچه ای نداره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید که به چه اشخاصی اعتماد میکنید

  102. پگاهپگاهsays:

    باسلام. خوابی دیدم که بسیار نگرانم کرده اگر لطف کنین تعبیرش رو بفرمایین ممنون میشم. خواب دیدم پسری 4 ساله دارم و یک دختر 3 4 ساله هم به امانت پیشم بود که ازش نگه داری میکردم و برای هرکاری اول پسر خودم رو ارجح میدونستم. در حالی که در واقعیت من مادر یک دختر 4 ساله هستم و وابستگی شدیدی بهش دارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر ایده هایی باشد که در سر دارید

  103. مرضیهمرضیهsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم به من سیسمونی طلایی رنگ و فاخر دادن و خالم بهم پونصد هزارتومن پول داد. تعبیر خوابم چی میشه؟ در ضمن من الان باردارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده هیجان و نشاطی است که در زندگی شما است

  104. فریبافریباsays:

    سلام با سپاس از شما, خواب دیدم همسرم با یک پسر بچه اومده و من با همسرم صحبت نمیکردم مادرم خواست پسر بچه را بغل کنه افتادن رو زمین و من فورا پسر بچه رو در آغوشم گرفتم پسر بچه لباس مشکی برای محرم تنش بود و آستین پیراهنش را تا زده بود و بازوهاشو نشون میداد که زخم شده من هم میبوسیدم و به چشماش و لثه اش نگاه میکردم و میگفتم کم خونی داره, مادرم جلوی یک در بزرگ نشسته بود غذا میپخت و همسرم با حالتی ملتمسانه نگاهم میکرد و من در حالی که پسر بچه در آغوشم بود دستهامو باز کردم به همسرم گفتم بیا تو هم بیا و اومد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم است

  105. راحلهراحلهsays:

    سلام، ممنون ميشم خوابم رو تعبير كنيد، خواب ديدم يكي از فاميلامون حامله اس، بچه اش به دنيا مياد همون موقع، اينقدر نوزاد پسر خوشگل بود كه من همينطوري به صورتش نگاه ميكردم و ميگفتم چقدر چشماش قشنگه و مژه هاي بلندي داشت و لبخند ميزد،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی روزی و رزق برای شخص باردار است

  106. ثریاثریاsays:

    سلام من خواب دیده بودم ظاهرا سه نوزادسه قلوی دختردرخانم هستن وظاهراتصورمی کردم ماله خالم هستن ممنون میشم تعبیرشوبگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خبر ها و اتفاقالت خوبی برای شما می افته

  107. NazninNazninsays:

    سلام .خواب دیدم که در یک جلسه یا مهمانی هستم که استامم حضور داشت بعد یه خانم سیاه پوست هم کنارم نشسته بود و یه نوزاد دختر که رنگ پوستش هم مثل مادرش کاملا سیاه بود داشت ومن دختر بچه رو بقل کردم ومدام میگفتم چقدر زیباست و چشمان زیبایی داره.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مقداری پریشانی و نگرانی در کارهایتان پیش می آید

  108. پوریاپوریاsays:

    سلام من خواب دیدم توی حرم بودم و دنبال ی پسربچه با چشمای مشکی می‌دویدم و بهش میگفتم اگ باهام زندگی کنی کارت ندارم اون خوشحال شد و ایستاد.من مجرد هستم.تعبیر خوابم چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شرایطی را بوجود می آورید که باعث اندوه شما میشه

  109. BoLBoLBoLBoLsays:

    سلام من خواب دیدم پسر عموم بچه دار شده و تازه به دنیا اومده و ما خانوادگی رفتیم دیدن بچه و بعد گفتن بفرمایین اتاق بچرو ببینین بعد که رفتیم تو اتاق من بچرو دیدم تو تختشه چشماش درشت بود صورتش سفید بود بعد دیدم چشماش یکم چپه با خودم گفتم چرا چشماش چپه بعد با خودم گفتم بچست همه بچه ها اینجورین یکم بزرگ شه درست میشه بعد یهو دیدم بچه داره باهام صحبت میکنه ولی دهنش تکون نمیخوره و بهم میگه صورتت چه نور داره ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقی براتون می افته که باعث حیرتتون می شه

  110. ز.بز.بsays:

    سلام.من مجردهستم ودختر.. خواب دیدم دودخترخوشگل بوروسفیدخوشروودرحال خنده که شبیه هم هستن وخیلی شیرین وبانمک بودن توبغلم اومدن من اینقدرررردوستشون داشتم که نگوحدودا۴یا۵ساله دخترای من بودن خیلی حس خوبی بهم منتقل شدحس عشق ومحبت(شایدمحبت مادرانه)البته این فقط نیس خیلییییی خواب نوزاددختردیدم تروخدابگیدتعبیرنوزاداونم دخترچیه؟؟؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به اتفاقات و خبر های خوشایند در زندگی شما

  111. مروه ملکمروه ملکsays:

    با عرض سلام من تو خواب دیدم که یه کودک‌ در اغوش منه و من اونو کوشش می کنم که بخابانم و همه شب فقط اون کودک رو خواب دیدم که من برای لالایی می‌خوندم تا خابش ببره زمانیکه میخواستم ببینم که این کودک پسر هست یا دختر و اینکه من این طفل رو میشناسم یا نه که یهویی بیدار شدم حتا نمی فهمم پسر بود یا دختر .و خودم هم مجردم و چهارده سالمه. تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر خوبی به شما خواهند داد

  112. ن.محمدین.محمدیsays:

    سلام،من خواب دیدم مادرم تازه زایمان کرده ویه نوزاد دختربه دنیاآورده،نوزادخیلی بزرگ بودمثل بچه ی دوسه ساله اماتوخوابم یکی دو روزبودبه دنیااومده بود،من نگران بودم که نکنه چشم بخوره چون خونمون مهمون میومد،مادرم هم کمی دردداشت ،ممنون میشم تعبیرش روبفرمایین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر ی همراه با خیر و خوشی به شما خواهد رسید

  113. محمد مهدیمحمد مهدیsays:

    سلام من خواب دیدم که یک بچه حدودا ۵ ساله که من می‌شناسمش پریده بود رو کول من و منم تو یک محیطی بودم که انگار عمومی بود من اون بچه رو روی کولم بردم خیلی خوشحال شد بعدش اومدیم با چند زن دیگه آبگوشت توی یک دیگ بزرگ درست کردیم و خیلی آبگوشته‌ قرمز شد و انگار که اصلا نمیجوشید ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوشایندی براتون می افته که باعث میشه بلحاظ فکری رشد کنین

  114. 👑سارا👑👑سارا👑says:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم رفتیم مهمونی خونه خالم نشسته بودیم یهو صدای گریه نوزاد از تو آشپزخونه خونه خالم بلند شد شوهر خالم رفت بچه رو آورد گفت سر راه گذاشتنش و بچه سر راهیه بی سرپرسته من اوردمش خونه بچه یه کم بدنش زخمی شده بود و شوهر خالم پانسمانش کرده بود و حال بچه خوب بود منم بچه رو که دیدم خیلی دوسش داشتم و به خانوادم گفتم ک ما به سرپرستی قبولش کنیم و بچه رو بغل گرفتم ضمنن بچه نوزاد دختر بود و خیلیم خوشگل بود لباس صورتیم تنش بود مث خواهرم بودو خیلییی دوسش داشتم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس اتفاق خوشایندی براتون می افته که دارای خیر و منفعت

  115. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم یه بچه ای هست که نمیدونم داداشم بود یا کی بود که انگار تازه راه افتاده ... بغلش میگیرم ببرمش حموم ... توی خونمون مهمون بود ... بوسش میکنم میبرم داخل حموم اول جاشو میخوام عوض کنم که بچه تلو تلو میخوره سرش هی میخوره به دیوار منم میگم نکن عه ... بلاخره حمومش میکنم میارم بیرون تمیز میشه ... موهاشو شونه زدم، پشت سرش فرق باز شده که مهمونا میبینن خون میاد از سرش ... من میگم وای ترخدا به بابام نگین ترسیده بودم ... بعدش سرشو نگاه میکنم میبینم بخیه لازم داره ... یدفعه خودمو توی جاده میبینم سوار ماشین شدم ولی ولی انگار ماشین تند میره حس میکنم ترمز نداره میترسم ولی به زور میخوام هدایتش کنم که نخورم به جایی همش میپیچم داخل کوچه ها چیزی نشه ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کارهای نیمه تمامی است که در زندگی رها کرده اید

  116. مژگانمژگانsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم یه نوزاد پیدا کردم دختر بود سفید و تپل بود و چشمای خیلی خوشرنگ آبی داشت و بمن لبخند میزد وسط ی پتوی سفید پیچیده شده بود بغلش کردم و چسبوندمش به سینم و ذوقشو میکردم... انگار اینو گذاشته بودنش برای من و میخواستم ک نگهش دارم و بزرگش کنم خیلی دوسش داشتم و همش بوسش میکردم...اونم منو خیلی دوست داشت و بهم عادت کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر خوبی بهتون داده میشه که باعث میشه روحیتون هم بهتر شه

  117. ArezooArezoosays:

    سلام روز به خير . بچه توپول و خيلي بامزه اي رو يادمه ، توي خواب دوست داشتم از نزديك ببينيمش وبغلش كنم يادم نمياد بچه كي بود اما يادمه انگار مسافرت بوديم در هتلي خيلي لوكس اين بچه رو اونجا من ديدم و يه چند ساعتي رو داشتم باهاش ميگذرندم يادمه صورت خيلي خوشگلي داشت،سفيد و من از توپولي پاهاش همش ذوق ميكردم و لپّاشو ميكندم . بعد اومدم از بالاي تراس ديدم يه استخر خيلي خوشگل با اب تميز پايين هتل هست رفتم مايو مو برداشتم دوان دوان به سمت استخر اومدم ، يه منظره زيبايي بود دور و اطراف استخر يادمه يه دامن پام بود اما بالاتنه مايوم تو دستم بود چيزي تنم نبود ! با دستم سينه هامو گرفته بودم كه كسي نبينه تا برم يه جايي بالاتنه مايومو بپوشم كه از خواب پريدم . ممنون از تعبير

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خبر خوبی بهتون میرسه

  118. حدیثهحدیثهsays:

    سلام من خودم مجرد هستم تو خواب جایی مثل یه مراسم بودم که دختر بچه تقریبا ۱سال ونیمه یا دوساله بالباسای خیلی خوشگلی بود این دختر بچه خیلی شیرین بود اولش مامانشم اونجا بود بعلش کرده بود مامانش رفت این بچه موند اونجا من رفتم پیششش ازش خوشم میومد کلی باهاش بازی کردم وحرف میزدم اونم قشنگ جوابمو میداد یه لبای ابی زرو برق دارم پوشیده بود بعدش گرفتمش بغلم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر خوبی بهتون داده میشه

  119. FereshtehFereshtehsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دست یه دختر بچه دستم بود خیلی ریزمیزه و گوگولی بود(یه جورایی مراقبش بودم و خیلی حس خوبی بهش داشتم) انگار تو مدرسه بودیمو کلاس بندیش بود،من ب معلم گفتم این میز جلو بشینه کوچلو موچولو بعد دختر بچه از در کلاس اومد داخل و معلم که دیدش با من هم نظر شدن ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر حس مهربانی و عطوفت است

  120. غزلغزلsays:

    سلام یه پسر بسیار سبزه ای داشتم که تازه به دنیا اورده بودم وقتی اورا در بغل گرفتم گفت الله اکبر. لا اله الا الله

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر خوبی بهتون داده میشه

  121. ارشارشsays:

    سلام من خواب دیدم که ی مرد غریبه به من ی نوزاد چندماه بدون مو وسفید چشم رنگی به من داد گفت که برای همیشه نگهش دارم .فکرم مشغول کرده از دیشب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده عواطف و احساسات شما است که باید ان را کنترل کنید

  122. BoLBoLBoLBoLsays:

    سلام من خواب دیدم بچه ی فامیلمون رو که پسر بچه بود بغل کردم و بردم تو اتاق تاریک تو بغلم خوابوندمش و وقتی خوابید حس خوبی گرفتم که تو بغلم خوابید ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از جانب نزدیکانتون مهربانی خواهید دید

  123. موناموناsays:

    سلام .وقت بخیر.مادرم خواب دیدند که عمه ی من(خواهر شوهر مادرم)دختر برادرم که۴ماهشه رو گرفتند وبغل کردند ومادرم هرچه میخواستند بچه را از عمه ام پس بگیرند عمه ام نمیذاشته وبچه رانمیداده بهشون.پیشاپیش ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس، ون یکاد همراه بچتون باشه.

  124. تنهاتنهاsays:

    سلام من تو خواب خونه ای دیدم که یکم شبیه خونه ما بود ولی فرق داشت تو خواب هم خونه خودمون خطاب میکردم هم خونه مودربررگم ، مادربزرگم که فوت کرده بود ودخترخالم و وخواهر کوچیکم اونجا بودن وبازم آدم بود و یه بچه بود که تپل بود یکمم شبیه عروسک که دختر بود ولی قیافش بیشتر به پسر میخورد منم هیچ نسبتی باهاش نداشتم ولی جوری باهاش رفتار میکردم که انگار چنساله میشناسمش و جزو خانواده هس در در حالی که تو خوابم میدونستم واسم آشنا نیست دستشو گرفته بودم بردم آشپرخونه که اونجا ادرار کرد یکم ریخت رو فرش آشپزخونه شلوارشم خیس شد منم عصبانی شده بودم از آشپزخونه بردمش بیرون شلوارشو عوض کرد و یه شلوار لی شبیه دامن پوشید نشست رو مبل جوری که آلت تناسلیش دیده شد اونوقت فهمیدم دختر تعببرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن خبر بشنوین ناراحت کننده باشه اما برای شما خیر داره

  125. SpidehbhzadiSpidehbhzadisays:

    سلام خسته نباشید خاب دیدم ی بچه سه چهار ساله ک نسبتا غمگینه و رها شده و بدون سرپرسته خعلی زیبا باچشمای زیبامثل همون پسر بچهای ک همیشه ارزو داشتنشون داشتم م خیلی این بچه رو عمیقا از ته دل دوس داشم داعم سمتش میرفم بد خلقی میکرد با من و کنارم نمیوند هرچقدم بهش محبت میکردم میدیدم ک بابقیع مثلا خواهرم خیلی خوبه نارحتی نمیکنه بعد از زبون یکی ا اشناهام ک مرد هم هست فهمیدم که این فرزند یک اشنای دوره ک اون اشنا اصن ربطی بمن نداره از اشناای دور شوهر خالم ک الان یادم نمیاد تو خاب فرزند کی بود حت اگ بدونمم نمیشناسم رها شده بود انگاری و از شدت علاقه بش میخاسم اونو پیش خودم نگه دارم دلم میخاس بمونه بزرگش کنم و واقا بهش محبت میکردم اخرهمه اینام وختی نگهش داشم و انگاری باش صحبت کردم این بچه با من خوب شد کنارم میموند و جای نمیرف بعدم ک بیدار شدم..ی دختر مجرد بیس یک ساله هسم ی رابطه احساسیم داشم ک دوسال بیشتره بهم خورده ولی گاهی میبینم پسره رو ک دوشب پیش دیدمش واقیت بعد ی مدت زیاد... اینارو گفدم شاید تاثیری داشه توی خاببم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد در برهه ای زمان زندگیتان قرار دارید که از ان ناراضی هستید و در تلاش برای بهبودی وضعیت خودتان هستید

  126. مبینامبیناsays:

    سلام من خواب دیدم همراه یک مادر و پسره هفت هشت ساله درحاله وارد شدن داخل اسانسوریم که من با ان خانم مشغوله جروبحث شدیم که در اسانسور بسته شد و من و پسره این خانم داخل اسانسور ماندیم و مادرپسر خارج اسانسور ماند پسر بچه از اینکه مادرش جا مونده بود نگران شد اما من دستشو گرفتمو بهش ارامش دادم اسانسور به طبقه ی هم کف رسید اما در باز نشد اسانسور دوباره بالا رفت و طبقه ی هفت ایستاد درباز شد و مامانه پسربچه داخله اسانسور شد و بعد از ساختمان خارج شدیم که یک مغازه شیرینی فروشی دیدم شیرینیاش خیلی تازه و خوشمزه بود من هوس کردم یک دونه بخرم ولی چون حس کردم پولم نمیرسه ولی اون پسر بچه به مامانش گفت و مامانش ی دونه شیرینی براش خرید من هم بالبخند ب پسر بچه نگاه کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است و جایی برای نگرانی وجود ندارد

  127. شادیشادیsays:

    سلام مادر من دیشب خواب دیده که من (مجرد هستم و دختر) تو یهاتوبوس بودیم هممون و من یه پسر بچه داشتم که خیلی خوشگل بوده و خاله ام همش به مامانم میگفته دیگه عقدش کنین تموم شه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی نعمت است

  128. RahaRahasays:

    سلام خسته نباشد مادر شب خواب دیده که زن عموم یه بچه 7الا8 ماهه داشته و این بچ حرف میزد مثل داعشی ها حرف میزدبعدمادرم از یه زنی میپرسه که این بچه چطور اینطوری تو این سن حرف میزنه زنه میگه این خانم (زن عموم)بچش از بس فامیلاش بهش یاد میدن اینجوری حرف میزنه بعد مامانم به زن عموم میگه مگ این بچه کی بدنیا اومد بهش میگه بعد از فوت شوهرم(یعنی عموم).در واقعیت عموم الان سه ساله که فوت کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است دراربطه با سخنان خود کمی سنجیده تر رفتار کنید

  129. ن.محمدین.محمدیsays:

    سلام استاد،من خواب دیدم یه بچه زیریه سال بغلم گرفتم که بچگی خودم بود،توخواب هم میدونستم بچگی خودمه توخواب داشتم میگفتم که چقدقیافه ش شبیه الانم هست فقط ابروهاش کمی پهن تربود،ممنون میشم تعبیرش روبفرمایین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده این نشانه آشکار موفقیت و وضعیت اجتماعی شما است

  130. ن.محمدین.محمدیsays:

    سلام استاد،من خواب دیدم یه بچه زیریه سال بغلم گرفتم که بچگی خودم بود،توخواب هم میدونستم بچگی خودمه توخواب داشتم میگفتم که چقدقیافه ش شبیه الانم هست فقط ابروهاش کمی پهن تربود،ممنون میشم تعبیرش روبفرمایین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سوپرایز غیر قابل پیش بینی برایتان ایجادشود

  131. مریممریمsays:

    سلام استاد خسته نباشید من خواب دیدم که خونه عموی مادرم خواستم برم داخل حیاطشون که یهو سر از یه مکانی مثل مرقد یا امامزاده یه یجای مقدسی بود بهر حال که خیلی شلوغ بود و همه مشغول دعا بودن من داشتم رد میشدم که دیدم یه دختر بچه اونجاست و خادم هستش و ازش خواستم واسم دعا کنه اما با مشاعره کردن بهم میگفت خودت دعا کن و با خوندن شعر میگفت همه ما هرچی از خدا بخوایم میده و من ازش خواهش میکردم اون واسم دعا کنه چون مدتهاست آرزویی دارم که بهش نمیرسم و تو دلم ازاون میخواستم به خدا بگه شاید مستجاب شد اما اون دختر خواست خودم بخوام و من ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس شما نیاز دارین حیات معنوی و روحانی خودتون رو تقویت کنین وهمچنین روحیتون رو حفظ کنید

  132. زینبزینبsays:

    خواب دیدم یه دختر بچه بقل بابان بود همش داشت گریهنیکرد منم گفتم این بچه خوابش میاد وقتی بغلش کردم سرش میزاشت زیر گردنم قلقلکم میداد لالا براش کردم اروم شد بلند شدم شیرخشک براش درست کردن شیرخشک اولی بد دراومد دوباره خالیش کردم گفتم دوباره درس میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای درهم است

  133. پرتاپرتاsays:

    سلام خسته نباشید من دختر ۳۰ ساله هستم تو این چن ماه دو بار تو خواب بچگی خودمو میبنم (از ۱ سالگی تا ۳ سالگی) مثل اینکه توی فیلما و عکسای بچگیم هستم و بچگی خودم میاد پیشم میشینه باهاش بازی میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نارضایتی شما از موضوعات اخیر در زندگیتان است

  134. نازنیننازنینsays:

    سلام خسته نباشید بنده مجرد هستم خواب دیدم یک پسر بچه ی خیلی خوشگل و سفید دارم ک در خانه ام اینور اونور میدود و بازی میکند آنقدر شیرین و تپل و سفید هست همه دوستش دارند و در خواب او در حال بازی بود و من هی در آغوش میگرفتمش و لب هایش را صورتش را محکم میبوسیدم بقیه نیز همینطور میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس اتفاق خوبی براتون می افته

  135. سمیهسمیهsays:

    سلام من خواب دیدم یه نوزاد تپل رو پیدا کردم و نمی دونستم پدر و مادرش چه کسانی هستن و دائم مراقبش بودم و تبش رو اندازه می گرفتم و وقتی دیدم تبش بالاست حتی بردمش دکتر تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسولیتی بعهده ی شما خواهد بود

  136. نسرين عدالتنسرين عدالتsays:

    سلام من مجرد هستم خواب ديدم با مادربزرگم و چندين نفر ووي يه کشتي روي دريا در حرکتيم و يه داريم براي امام حسين گريه و زاري ميکنيم و نوحه گذاشتيم يکدفعه يه مرده با کفن روي آب بهمون نزديک ميشه ترسيديم و ب طرف خشکي رفتيم ک اون کفن هم دنبالمون اومد نزديک تا يک نوزاد ب نظرم پسر بود توش بود يکدفعه چشاشو باز کرد رفتم بغلش کردم بوسيدمش خ سنگين بود گفتم ميبرمش ازش مواظبت ميکنم تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بابت مسئله ای نگران هستین که در واقع جای نگرانی نیست به خدا توکل کنین

  137. a.ba.bsays:

    سلام من امروز بعداز طلوع افتاب خواب دیدم پدرم که فوت شدن بامازندگی میکردن وبرادر من نمیدونم چطوری بود که کفش منو داده بود به یه گربه خورده بود(اینجای خوابم نامفهوم بود نفهمیدم چی بوده حالا هم چیزی که حس میکنم بوده رو نوشتم)ومن حرص میخوردمو گریه میکردم که کفشامو گرون خریدم بعدش گذشت تا منوخانوادم باعممو دخترش نشسته بودیم که بحث جریان منوداداشم شد ومامانم از داداشم طرفداری میکرد پدرمم شروع کردن طرف منو گرفتن(البته دیروز موقع ناهار بامامانم بحث همینو کردم که مامانم داداشم واسش خاصه من واسه بابام خاص بودموبیشتر منو دوست داشتن) بعد دوتا بچه بایه نوزادم خونمون بودن که یکیشون نوه عمم ولی نه قیافه ای ک الان داره اون یکیشونو نمیدونم ویکیشونم نوزاد بود که مامان من به دنیااورده بودن وخواهرمن بود(من درواقعیت یه خواهر12ساله دارم)بعدیه بچه ها رفت خواهرنوزاد منو یکاریش کرد که به گریه افتادو مامان بابامنم اون بچه رو دعوا میکردن بعدنمیدونم چی شد که رفتیم یه خونه ای وخیلی از فامیلامون اونجا بودن همونجا مامانمو دخترعممو یه چندتا دیگه رفتنو گوشایه خواهرمن که نوزاد بودو سوراخ کردنو اومدن بعدکه به گوشش نگاه کردم ازهمین گوشواره ها که میدن اونجایی که گوش سوراخ میکنن گوشش بود وگلایه رنگی خیلی ریزی داشت منم خیلی خواهرمو دوست داشتمو واسش ماشاءالله میخوندمو از شادی گریم گرفته بودو خداروشکر میکردم بعدشم همه نشسته بودیم که یه دفعه پدر بزرگم که فوت شدن بابرادرشون که زندن اومدن داخل وما همه به احترامشون پاشدیم معذرت میخوام زیاد شد ممنونم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای پدربزرگتون قرآن بخونین و خیرات کنید مسئله ای که بخاطر حرف حدیث دیگران پیش می آید حل می شود

  138. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من دختر مجردم و پسری رو دوست دارم و چند وقت پیش خواب دیدم که من و این پسر با هم ازدواج کردیم و من یک نوزاد ناقص الخلقه به دنیا اوردم و روی صندلی آهنی توی پارک تنها نشسته بودم و نوزاد دست این پسر بود و این پسر هم روی صندلی دیگر در رو به روی من نشسته بود و با ناراحتی به نوزاد نگاه میکرد و خواهرش هم کنارش ایستاده بود و به نوزاد نگاه میکرد و ناراحت بود و منم از این که بچه ناقص براش به دنیا آورده بودم شرمنده و خجالت زده بودم و این پسر و خواهرش به خاطر ناراحتی با من حرف نمی زدن . ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های فکری شما درروزهای اخیر است

  139. AfsaneAfsanesays:

    سلام خواب ديدم تو خونه قديم پدري هستم كه دوستام ميان ،يكيشون يه پسر بچه داره كه برادرم اونو بغل كردو آورد و داد به من، گذاشتمش زمين، بچه خورد زمين و گريه كرد منم زود دادمش به برادرم كه آرومش كنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شاهد شادی دیگران باشید

  140. AfsaneAfsanesays:

    سلام مادرم هم خواب ديده كه يه پسر بچه تو خونه هست كه شايد براي برادر بزرگم بوده،، شوهر من بچه رو ميگيره كه باهاش بازي كنه انگار ميخواسته بچرخونه كه مامانم بچرو ميگيره ميگه كمر بچه درد ميگيره (البته من مدت هاست منتظر بچه هستم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خواستتون میرسین

  141. rrsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم شوهرم تو خواب قبل ازدواج با من دو تا بچه داشته یه دختر و یه پسر که به منم نگفته بود تو خواب به هر کدوم از فامیلامون میرسید میگفت من یه دختر و یه پسر دارم من دخترو ندیدم ولی پسرشو دیدم6سالش میشد میگفتم کاش به هیچکی نگه حداقل چه لزومی داره.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس دغدغه های فکری دارن

  142. سماسماsays:

    سلام خواب دیدم با خواهرم از یک خیابون توی روستامون که داریم رد میشیم که کلا زمین کشاورزی است دیدم کنار های جاده روی بوته ها لباس بچه نوزاد که مراسم شیرخوارگان علی اصغر میپوشند پارچه سبز و لباس سفید و درکنارشون لباس تمیز و نو پسرونه و دخترونه گذاشته اند تا مردم بردارندبعد من یک دست دخترونه و پسرونه برداشتم و به خواهرم گفتم ببین میتونی یک دست دخترونه پیدا کنی.من در واقعیت الان باردارم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است روابط خودرا با اطرافیان بهتر کنید

  143. نگارنگارsays:

    وقت بخیر خواب دیدم ی دختر دوساله شاید هم کمتر رواز بغل خواهرم گرفتم و اون دختر رو انگار از پرورشگاه اواردن و من اونو بغل میکنم و ی آینه بزرگ تمام قد روی دیوار اتاقم وصل که اون بچه رو میبرم جلو اون آینه و روی زمین میزارم به حالتی که ایستاده و خودم هم از دستاش گرفتم تا نیافته و اون بچه خودشو تو آیینه میبینه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای درهم است

  144. baharbaharsays:

    سلام برشما من دیشب خواب دیدم خونه ی خودمون توهرکدوم ازاتاقاش یه خانمایی بودن ک فقط یکیشونویادمه ک یه دوستام بود ک نامزده داره بقیشونو انگاری ک اصلا نمیشناختم ولی شب ک شدهمه خوابیدیم ومن بهشون چوب دادم گفتم کنارتون باشه یه موقع دزدمیادبزنیدش بعدش یه دفعه صبح شدهرکدوم این خانما یه بچه نوزادداشتن یه جوری بود ک انگاری تازه ب دنیااورده بودن بعدش من صبح رفتم وب هرکدوم سرمیزدموبچه هاشونو میدیدم ک پیش یه بچه هاک رفتم یادم نیست پسربچه دوست خودم بودیااون خانماولی بچه ی تازه ب دنیااومده درحدیه بچه ی 5ماهه بودو یه صداهایی ازخودش درمیاورد ک یه بچه ی نوزاد اینطوری نیست .خوابمم خیلی طولانی بود ولی همین حدشویادمه باتشکر از تعبیرش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به مشکلات و وضعت حاضر مردم اشاره دارد

  145. پريپريsays:

    سلام من من خواب ديدم مامانم يك بچه داشته كه انگار تو بيمارستان دزيدنش بعد به مامانم گفتن نيست بعد اون بچه دست اين سرچهاراه ها بود و بچه نوزاد بود بعد من فهميدم كه اينجوري همش گريه ميكردم كه چرا اين بايد تو فقر باشه بعد من قبلا همين خوابو ديده بودم فقط فرقش اين بود كه خالم بهم گفته بود اين داداش تو هست و ادامه اون خواب بود و من همش تو خواب در تكاپو بودم به كسي بگم يا نه داداشمه كه اصلا وجود داره همش خودمو سرزنش ميكردم ميگفتم چه فرقي با من داشته كه تو بدبختي بايد بزرگ بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه از روی اندوه بر شادمانی و تندرستی دلالت دارد و جایی برای نگرانی وجود ندارد

  146. کریم۷۳کریم۷۳says:

    سلام خواب دیدم دختر کوچولویی بود۳ساله تقریبا نمیدونم فک کنم توخواب خواهرم بوده مثلا.. خیلی دوستش داشتم میبوسیدمش بغلش میگرفتم خیلی ناز بود...درصورتیکه یک خواهردارم و۲۲سالشه معنیش چیه ممنون استاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کمی در زندگی تون احساس کسالت می کنین سعی کنین تغییرات مثبت ایجاد کنید

  147. صباصباsays:

    سلام خواب دیدم یک دختر بچه 2 یا 3 ساله دارم اما به این خاطر که گویی مشکل دارد علاقه مادری به او ندارمو توجه نمیکنم با همسرم نیز در حال بحث هستم او به من میگوید تو احساس مادری نداری و به اتاقی می رود. وقای خوب به چشمان دخترم نگاه کردم دلم لرزید و با او بازی کردم سعی کردم او را بلند کنم یک دستش انگار مشکلی داشت در ظاهر معلوم نبود ولی به سختی میتوانستم بلند کنم. بالاخره بلند کردم خندید و به من گفت مامان. بغلش کردم و به او گفتم عزیزم برو ناز کن و پدرت رو صداش کن بریم بیرون. ممنون میشم تعبیر کنید در ضمن بگویم که ما فرزندی نداریم و خداوند هنوز مقدر ندانسته است.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسات و عواطف شما اشاره داره

  148. سانازسانازsays:

    سلام وقتتون بخیر بنده مجرد هستم و خواب دیدم ک خاله ام ک ایشان نیز مجرد هستند دوتا بچه دارد حدودا ۲ ۳ ساله ک یادم نیست جنسیتشان چ بود میشه تعبیر بفرمایید سپاسگذارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشند دچار اشتباهات در زندگیتان نشوید

  149. مینامیناsays:

    سلام خواب دیدم اقایی که از دوستان من هست یه نوزاد پسر داره که گذاشته توی ترازو میخواد بفروشه (این آقا دوتا دختر داره )هر چی مادرم و خانمی از اقوام باهاش صحبت کردن گفت نمیتونم نگهش دارم دوتا دختر دارم بسه اینقدر مادرم و اون خانم التماس میکردن بچه نفروش بچه رو فروخت مادرم خیلی تو خواب گریه میکرد .ممنون میشم تعبیر بفرمایید.سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در ارتباطات خود محتاط تر باشید

  150. نازنین محمدینازنین محمدیsays:

    سلام من باردارم احتمال سقطم دارم دوستم خواب دیده بچه پسر ه وداره بهش سیب رنده شده میده میشه لطفا تعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اطراب و نگرانی رو از خودتون دور کنین

  151. آرامآرامsays:

    با سلام ،در خواب دیدم نوزادی تپل و زیبا که انگار برادر زاده ام بود (البته یک بردار زاده دارم 4 سالشه)در گهواره ای بود و من از پشت سر آمدم و او به سمت من نگاه کرد من نازش کردم و او به سمت من لبخند زد من از لبخندش خیلی خوشم آمد و گونه ام را به لپ هایش نزدیک کردم نوزاد هم با من انس داشت .خیلی حس خوبی در خواب داشتم اسمش هم ابوالفضل بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر زیبایی های زندگی است

  152. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم که دوتا مرد مجرد خوشپوش توی خونه ما هستن ومن فک میکردم که پسر عموهامن(من همچین پسر عمویی ندارم ) یه بچه سیاه پوست دستم بود که مال همسایه هست میخاستم برم بچه رو بدم ولی همسایمون خونه نبود و یکی از اون مردها همراه خاهرم رفت تا همسایه رو پیدا کنه یکم که دور شدم من صداشون کردم که برگردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در اموری که از صلاح آنها آگاه نیستین وارد نشین

  153. farnosh89farnosh89says:

    باسلام و احترام؛ خواب دیدم خواهرم یک نوزاد دختر به دنیا اورده، که بسیار چاق هست، بنحوی که از دیدنش و نحوی شیر خوردنش ( داشت شیر خشک میخورد)بسیار متعجب شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به گناه و اشتباهی اشاره دارد

  154. SomiSomisays:

    سلام،وقت بخیر خواب دیدم نوزاد دختری بسیارزیبا برای همکارم هست که من با قاشق بهش شیر دادم، بعد یه مدت سیاه شد من فکر میکردم مرده،یه آقایی اومد بغلش کرد به پشتت زد نوزاد دوباره زنده و زیبا شد،بعد مادرش آمد من هم داشتم توضیح میدادم که دخترت خیلی زیباس مثل نوزادپسرت نمرده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس صدقه بندازین به ناراحتی اشاره دارد

  155. BoLBoLBoLBoLsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب های درهم دیدم، دیدم مثلا یه بازیگر با زن سابقش و پسر بچش یه جاست و من با خودم گفتم بیچاره زن جدیدش نمیدونه با زن قبلیشه پسرشونم ۱۴ سالش بود که دیدم انگشتش داره خون میاد که به لباسشم خورده بود گفتم بزار ببرم انگشتشو بشورم دیدم از در اتاق که دارم میام بیرون یهو پسر بچه ۱۴ ساله که میخواستم دستشو بشورم به جاش دیدم یه نوزاد پسر که سفید بود تپل بود و خوشگل پسر هم بود تو بغلمه از در اتاق که اومدم داییام از دیدن بچه خوششون اومد بعد من بردم دستشو بشورم دستاش سفیدوکوچولو و دوست داشتنی بود بعد لباسشم همین جور رو تنش با انگشتم شستم نمیدونم خوابم تعبیر داره یا نه ولی بچه خیلی خوب بود ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به حقه و حیله ی شخصی اشاره دارد

  156. مهریمهریsays:

    سلام من خواب دیدم شکمم خیلی بزرگ شده بود ولی از دختر خالم و خواهرم میپرسیدم حاملم میگفتند ن .چه تعبیری داره؟

  157. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام خواهرم خواب دیده دختر خالم یه بچه پسر براش ب دنیا اومده آورده بچه رو داده ب خواهرم گفته تو بزرگش کن من نمیتونم خواهرم گفته بزرگش میکنم ولی بزرگ شد حق ندارید بیایید ببریدش اونا هم قبول کردن خواهرم بچه رو بزرگ کرده دو سالش شده خیلی گفت دوسش داشته بعد دیده یکی در میزنه در باز کرده دیده خالم و دختر خالم اومده واسه بچه هر چی التماس کردن بچه رو بهشون نداده تعبیرش چیه با تشکر

  158. مرضیهمرضیهsays:

    سلام زنداداشم باردار هستند و توی هفت ماهگی هستند بچشونم دختره امروز خواب دیدم با داداشم امده خونمون ی بچه بغلشونه گفتم تو که دوماه دیگه زایمانته گفت بچم هفت ماهه دنیا اومد دخترشو بغل کردم توی خواب خیلی ذوق داشتم که بچه برادرمو بغل می کنم

  159. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه دختر بچه ی یکساله تپل و لخت بغلم بود خیلی دوست داشتنی بود و بانمک‌. ببخشید تعبیرش چیه؟

  160. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم دختر5ساله ای که از آشنایان هست ومیشناسمش داره تویه ماشین میره به سمت یه جاده ای که توش انگارسیل داشت میومد ومن از پنجره ماشین درحال حرکت کشیدمش بیرون ونجاتش دادم باتشکر

  161. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم حامله هستم رفتم بیمارستان ولی بچه نبودتعبیرشوبگید.ممنون

  162. ساراساراsays:

    سلام خواب ديدم با يه پسري كه عرب بودند ولي توي تركيه زندگي ميكردند ازدواج كردم يه بچه دوساله دارم كه ديدم يكي از گوشواره هاي بچم گم شده بچم پسر بود ولي گوشواره به گوشش داشت بعد ديدم كه خانواده پسره كه چند تا دخترن دارن بچم اذيت ميكنند ميخواستن رو صورتش عيبي باشه كه من با كمك يه مردي فرار كردم و خانواده شوهرم دنباله من و بچم هستن تعبيرش چيه

  163. مژیمژیsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم یه نفر فککنم شش تا بچه نوزاد آورده بود یکی از اون شش تا رو بمن داد و گفت اگردوست داری بزرگش کن من گرفتمش بغل و محبت زیادی بهش داشتم نازش کردم و تصمیم گرفتم بزرگش کنم. پیش خودم فکر میکردم بااینکه مجردم بزرگش میکنم هرکسم اومد خاستگاریم قضیه رو براش توضیح میدم ک بچه رو هم قبول کنه

  164. فرشتهفرشتهsays:

    باسلام و خسته نباشید. خواب دیدم توی اتاقی هستم که یه آقایی( که توی واقعیت خواستگارم بوده و چندماه پیش مشکل پیش اومد و بهم خورد) یه بچه کوچک بغلش بود و یعنی زنش را دیدم که کشته شده . میشه تعبیرشو بفرمایید. باسپاس

  165. FatemehFatemehsays:

    سلام وقتتون بخیر ,من خواب دیدم با ی پسر بچه ی 5 6 ساله تو خواب صحبت میکردم و بهم دو تا نوزاد دوقلو دختر که انگاری خواهراش بودن نشون داد که خیلیم شیطون و بازیگوش بودن و باهاشون بازی میکردم تو خواب ممنون میشم تعبیرش بگین

  166. خوشیخوشیsays:

    سلام مدیر صاحب دیر است به ایمیل ها جواب نمی دهی انشالله که سلامت باشید نگران تا هستم.

  167. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم با پدر و مادر توی حیاط خونمون هستیم در حیاط بازه فکر میکنم دوتا زن سیاه پوش و دختر بچه ای وارد حیاط شدن هوا تاریک بود چشم چشم و نمیدید زن اولی گفت به بچه ام کمک کنید یه حوله بهش بدید مامان بابام شک داشتن ک اینکار کنن من در حالی ک از ماشین پیاده میشدم گفتم توی اتاق من حوله هست برید بیارید براش

  168. سرور حدادسرور حدادsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم تو اتاق خونه پدربزرگم که تاریکم بود بودم یه آینه قدی داشت نگاه آینه کردم احساس کردم یه نوری که حرکتم میکرد تو آینه هست و یه آهنگ خیلی ملایم از تو آینه میاد بعد یهو انگار وارد یه دنیای دیگه شدم یه پسر بچه تقریبا ۲ یا ۳ ساله ای گه نسبتا بور بود رو دست گرفتم با خوشحالی تو هوا دور میدم اون آسمونی که داشتم دورش میدادم ابراش طلایی بود بعد یهو با یه دردی که بیشتر حالت سری شدید از اونجا اومدم بیرون تو خواب به هرکی میخواستم بگم محل نمیداد همش میگفتم بخدا منو بردن دنیای دیگه باور کنید با درد شدید برگشتم کسی محل نمیذاشت.آیا خوابم تعبیر داره ؟البته شبش دلم گرفته بود یه نیم ساعتی روضه حضرت علی اصغر گوش دادم

  169. سرور حدادسرور حدادsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم تو اتاق خونه پدربزرگم که تاریکم بود بودم یه آینه قدی داشت نگاه آینه کردم احساس کردم یه نوری که حرکتم میکرد تو آینه هست و یه آهنگ خیلی ملایم از تو آینه میاد بعد یهو انگار وارد یه دنیای دیگه شدم یه پسر بچه تقریبا ۲ یا ۳ ساله ای گه نسبتا بور بود رو دست گرفتم با خوشحالی تو هوا دور میدم اون آسمونی که داشتم دورش میدادم ابراش طلایی بود بعد یهو با یه دردی که بیشتر حالت سری شدید از اونجا اومدم بیرون تو خواب به هرکی میخواستم بگم محل نمیداد همش میگفتم بخدا منو بردن دنیای دیگه باور کنید با درد شدید برگشتم کسی محل نمیذاشت.آیا خوابم تعبیر داره ؟البته شبش دلم گرفته بود یه نیم ساعتی روضه حضرت علی اصغر گوش دادم

  170. عاطفهعاطفهsays:

    سلام همسرم خواب دیدن ک نوزادی داریم چند روزه در صورتیکه بچه نداریم کلا بفاصله یک روز مادرم هم خواب یک نوزاد چند روزه رو برای ما دیدن تعبیرش چی میشه ممنونم

  171. مهسانمهسانsays:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما. من 18 سالمه و خواب دیدم که پسربچه بسیار زیبایی روبه رومه.با چشمانی سبز و صورتی تپل و سفید و موهای طلایی.بچه خودم نبود ولی حس میکردم که متعلق به منه و باهاش بازی میکردم و تو بغلم میبوسیدمش.یکم بعد زد زیر گریه ولی اروم بود بعدشم بردنش. ممنون میشم تعبیرش و بگین...

  172. mah_roomah_roosays:

    سلام ، من متاهل هستم و خواب دیدم ، دوستم که مجرد است صاحب یک نوزاد پسر بسیار زیبا و خیلی سفید با چشمهای سبز شده در خانه مادر بزرگم بودیم و یه نوزاد پسر دیگه هم که نمیدونم ماله کی بود هم اونجا بود دوتا نوزاد در قُنداق بودن و ارووم بودن

  173. سهیلا سیاریسهیلا سیاریsays:

    سلام🌹 من نامزد دارم دوبار خواب دیدم یک دختر مو طلایی و سفید و چشم آبی در بغل دارم خیلی ممنون میشم تعبیرکنید

  174. نسیمنسیمsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم توی یه مهمونی بزرگ یه نوزاد ۵ماهه سفید خوشگل تپل کنار مامان باباش خواب بود و گریه کرد ومن رفتم بغلش کردم بعدش نوزاد همش بغلم بود و بهم میخندیدو ۲بار هم گردنمو بوس کرد و از بغلم پایین نمیرفت .تعبیرش چیه؟

  175. راحیلراحیلsays:

    سلام. خواب دیدم عموی من که دل خوشی ازش ندارم بچه دار شده. پسر ناز و زیبایی بود، شبیه دخترش که بچه اولشه. بچه بغل من بود، من نگاش می کردم و او به من لبخند می زد. عموم دو تا بچه داره: یه دختر و یه پسر.

  176. علیعلیsays:

    من خواب دیدم که صاحب فرزند دخترشده ام که خیلی زیبارواست وتوی خوابم یک فرزند دختر دیگری هم بود

  177. حسن هاشمحسن هاشمsays:

    سلام خوبید..اقای مدیر مثل اینکه یکساله دیگه جواب خواب هارو نمیگید..اتفاقی افتاده

  178. COCOCOCOsays:

    سلام خسته نباشید من یک ساله اقدامم و چندشب پیش خواب دیدم دارم جنینی که داخل رحمم هست رو واضح میبینم و. توی خواب خداروشکر میکنم میشه تعبیر این خواب رو بگید؟

  179. حدیثحدیثsays:

    سلام من خواب خواب دیدم ک تو جاده شمالم با ی درختر خانم ک تغریبا هم سن خودم هستتن و تو خواب احساس صمیمیت با این خانوم کردم احساس میکنم شاید باهم دوست بودیم بعد تو جاده ک داشتیم میومدیم ی تصادف ذیدیم ماهم ایستادیم من رفتم جلو دیدم ک ی نوزاده چند ماهرو ک صورتش در اثر تصادف سوخته بود گذاشتن داخل دستگاه ک بمیره میگفتن قانون اجازه نمیده کودکی ک مشکل داره زنده بمونه و من با دیدن این صحنه کلی گریه کردمو گفتم بچه گناه داره بدید ب من نگهش میدارم اونام دادن ب من بچه داشت تو بغلم گریه میکرد صورت باند پیچی بود اما چشمای ابی داشت ک منو جذب خودش میکرد و من هم تو خواب کلی گریه کردم و وقتی از خوتب بیدار شدم از چشمام اشک میریخت. و این ک تو خواب گفتن ک پدر و مادر این نوزاد دختر تو ماشین سوختن و مردن فقط همین نوزاد زنده مونده.