نمونه نامه درخواست شغل به امام جمعه

این مطلب ، یک نمونه نامه درخواست شغل به امام جمعه را ارائه می دهد. متقاضیان می توانند با توجه به سوابق تحصیلی و تجربی خود ، این نامه را ویرایش و تکمیل کنند.

در این نامه ، متقاضی باید علاقه و انگیزه خود برای کار در دفتر امام جمعه ، دلایل انتخاب دفتر امام جمعه ، برنامه های خود برای خدمت به اسلام و جامعه اسلامی، و اهداف و آرزوهای خود برای آینده را بیان کند.

همچنین ، متقاضی می تواند رزومه کاری خود را به صورت پیوست به نامه ارسال کند. رزومه کاری باید شامل اطلاعات شخصی ، تحصیلات، سوابق کاری ، مهارت ها، اهداف و آرزوها، و دستاوردها و موفقیت ها باشد.

امیدوارم این مطلب ، برای متقاضیان شغل در دفتر امام جمعه مفید باشد.

متن نامه درخواست شغل به امام جمعه

محضر محترم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای [نام امام جمعه]

با سلام و احترام

اینجانب [نام شما] ، فرزند [نام پدر شما] ، متولد [تاریخ تولد شما] ، دارای مدرک [نوع مدرک تحصیلی شما] از دانشگاه [نام دانشگاه شما] ، با شماره تلفن [شماره تلفن شما] و آدرس ایمیل [آدرس ایمیل شما] ، به استحضار می رساند که با علاقه و اشتیاق فراوان ، درخواست اشتغال به کار در دفتر محترم امام جمعه شهرستان [نام شهرستان] را دارم.

در طول دوران تحصیل و فعالیت های اجتماعی خود، همواره سعی کرده ام تا با کسب دانش و مهارت های لازم ، زمینه های خدمت به اسلام و جامعه اسلامی را فراهم آورم. از این رو ، با توجه به سوابق تحصیلی و تجربی خود ، به این باور رسیده ام که می توانم در دفتر محترم امام جمعه شهرستان [نام شهرستان] ، با بهره گیری از دانش و توانمندی های خود ، در زمینه های [مواردی که در دفتر امام جمعه به آنها نیاز است] ، به خدمت مشغول شوم.

بر این اساس ، ضمن ارسال رزومه کاری خود ، از حضرتعالی درخواست می کنم تا در صورت امکان ، فرصتی را در اختیار اینجانب قرار دهید تا در مصاحبه حضوری ، توانمندی ها و شایستگی های خود را به عرضتان برسانم.

پیشاپیش از حسن توجه و مساعدت حضرتعالی سپاسگزارم.

با احترام

[نام شما]

[تاریخ]

در ادامه نامه، می توانید به موارد زیر اشاره کنید:

علاقه و انگیزه خود برای کار در دفتر امام جمعه

دلایل انتخاب دفتر امام جمعه شهرستان [نام شهرستان]

برنامه های خود برای خدمت به اسلام و جامعه اسلامی

اهداف و آرزوهای خود برای آینده

همچنین ، می توانید رزومه کاری خود را به صورت پیوست به نامه ارسال کنید. رزومه کاری باید شامل موارد زیر باشد:

اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس ایمیل، تاریخ تولد، تحصیلات، سوابق کاری، مهارت ها)

اهداف و آرزوها

دستاوردها و موفقیت ها

امید است این نمونه نامه ، در تهیه نامه درخواست شغل به امام جمعه به شما کمک کند.

در ادامه ببینید :

متن درخواست کمک از امام جمعه

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن درخواست کمک از کمیته امداد

نمونه نامه درخواست شغل از نماینده مجلس

1 نظر

  1. سعیدبهمنی فتح ابادیسعیدبهمنی فتح ابادیsays:

    سلام اینکه کجاخدمت کنی مهم نیست .جبهه وجنگ هم چنین معنی میدادچون انگیزه وهدف دفاع ازخاک وناموسمان بود.ولی جاهایی هست که ممکنه بویژه جوانان خودشان رادرانجا متصوربشوندوباانگیزه وروحیه عالی حتی ازجانشان بگذرندبرای ارمان های انقلاب که ازسلول وجز جزبدنمان شکل گرفته .همان ارمانی که لرزه به جان وتن دشمنان اسلام می اندازدوباتمام تجهیزات وقدرتی که صاحب شدنداما درفکرشان هم نمیتوانندباچنین عقاید وانسانهایی روبرو بشوند.درکمال ناباوری میبینندکه اگرچه امکانات انچنانی ندارندولی چقدرروحیه وغیرت وتعصبی دارندکه درجای خودشگفت انگیزاست وهیچ چیزجز توجه خدای مهربون قادربه خلق چنین دلاوریها ومعرفت هایی دروجوده بنده اش ندارد.الی یاایوالححاظاماهم درچنین فراخوانهایی حضورخواهیم داشت تا بتوانیم باحضوره یکپارچمون حماسه ای دیگرخلق کنیم .ومن التوفیق اجرکم عنداله..سعیدبهمنی فرزندشهیدوالامقام ناصربهمنی