زیباترین متن تولدم مبارک ادبی کوتاه و خاص

منتظر نمان که دیگران بیایند و تولدت را به تو تبریک بگویند، اول از همه خودت باش که به خودت تبریک می گویی و برای خودت ارزش قائل می شوی. وقتی که قبل از همه این خودت هستی که تولدت را به خودت تبریک می گویی به خودت یادآوری میکنی که برای خودت مهمی و ارزش خاصی داری.

در ادامه این مطلب متنها و جملات ادبی و زیبایی برای تبریک تولد به خود تهیه کرده ایم که خاص و کوتاه هستند. همراه ما باشید.

جملات ادبی کوتاه و خاص تولدم مبارک

صفحات تاریخ یکی پس از دیگری ورق خوردند و دوباره رسیدم به امروز، امروزی که برایم خاص ترین روز دنیا. در چنین روزی بود که من به این دنیا اومدم و این روز شد آغاز سفر من در زندگی. چه تجربه های نابی که از این سفر کسب کردم، چه اتفاقات فوق العاده ای که تجربه کردم و چه روزهای نابی که پشت سر گذاشتم. خوشا به حال خودم که چنین زندگی زیبایی داشتم داشتم و حتم دارم که بعد از این هم زندگی ام پر از شادی و خوشحالی خواهد شد.

*************

همیشه زیباترین تبریک تولدی که شنیدم با احترام به همه تبریک تولدی بود که خودم به خودم می گفتم. وقتی که خودم به خودم می گویم که تولدت مبارک باشد، اهمیتم برای خودم یادآوری می شود، عشقی که به خودم دارم یادآوری می شود و حال خوب دو چندانی در وجودم زنده می شود که به هیچ شیوه دیگری جز این شیوه در وجودم شکل نخواهد گرفت. اکنون نیز روز تولدم است و من میخواهم زیباترین تبریک را بشنوم، خودم عزیزم، تولدت مبارک باشد، از خدا میخواهم که همیشه لب هایت خندان باشد چرا که تو لیاقت زیباترین لبخندها و خنده را داری.

*************

من به جای هر کسی که از او توقع دارم تولدم را تبریک بگوید، تولدم را به خودم تبریک میگویم. من منتظر کسی نمی مانم که بیاید و مرا خوشحال کند، من منتظر کسی نمی نشینم که برایم متن تبریک تولد بفرستد و من منتظر کسی نمی مانم که برای جشن تولدی بگیرد، من خودم تمام این کارها را برای خودم انجام خواهد داد چرا که بی نهایت بار خودم را دوست دارم و عاشق خودم هستم. وقتی که عاشق خودت باشی انتظار هایت را به اتمام خواهی رساند و خودت خواهی بود که دلیل حال خوب خودت خواهی شد. حالا هم تولدم را به خودم تبریک میگویم.

*************

خودم عزیزم، برایت یه دنیا حال خوب را آرزو می کنم چرا که تو لیاقت حال خوب را داری. تو در زندگی تلاش های بسیاری کردی، تو در زندگی زخم های زیادی را به جان خریدی و کارهای زیادی برای حال خوبت انجام دادی و اکنون که به این مرحله رسیدی لیاقتش را داری تا حال خوب را تجربه کنی. خدایا، در امروز که روز تولدم است از تو میخواهم که همیشه و در همه جای اتفاقات خوب را وارد زندگی ام کنی و مرا از هر چه اتفاق منفی و بد است دور کنی. آمین. تولدم مبارک.

*************

یک سال دیگر به سال های عمرم اضافه شد، یک تجربه دیگر به تجربه هایم اضافه شد و یک قدم دیگر به سوی کمال و رشد برداشتم. سالی که گذشت چه سال خوبی بود. در این سال توانستم چیزهای زیادی یاد بگیرم و خودم را از آنچه که بودم بیشتر پیشرفت دهم و موجب ارتقا و رشدم شوم. از خودم و عملکردی که در سال پیش داشتم بسیار خشنود و راضی ام و اکنون که تولدم است و وارد سال جدید زندگی ام می شوم به خودم قول می دهم که سال جدید را هم درست به مانند سال قبل تجربه کنم. تولدم مبارک باشد.

*************

خدایا، تو را شکر میکنم که یک سال دیگر گذاشتی ای دنیای زیبا را تجربه کنم، تو را شکر میکنم که گذاشتی یک سال دیگر زندگی را زندگی کنم و گذاشتی یک سال دیگر حال خوب را به دل و قلبم راه دهم. خدای من، تک تک روزهایی که تو به ما می دهی فرصت است و خوشحالم از اینکه سال پیش توانستم از فرصت هایم به خوبی استفاده کنم و در نهایت احساس خوشبختی را به درونم راه دهم. حتم دارم اگر امسال هم مرا لایق زندگی بدانی بهترین ها را رقم خواهم زد. تولدت را به خودم که بهترین در زندگی خودم هستم تبریک می گویم.

*************

خدای مهربانم، با تک تک سلول های بدنم عاشق تو و خودم هستم چرا که می دانم هیچ کس در زندگی ام غیر از تو و خودم ماندگار نیست. در امروز که روز تولدم است از تو میخواهم وابستگی مرا به تمام آدمهایی که روزی به زندگی ام می آیند و روزی هم می روند کم کنی و بیشتر از همه مرا وابسته خودت کنی چرا که تنها وابستگی ای که زیباییست وابستگی به توست و هر وابستگی غیر از آن حال بد را به ارمغان می آورد. تولدم مبارک.

*************

خدایا، امروز روز تولد من است و من در این روز خواسته ای از تو دارم که میخواهم آن را برایم براورده کنی. خدایا، آرزوی من برای خودم نیست بلکه برای تمام کسانیست که حتی روز تولدشان را هم فراموش کرده اند و آنقدر درگیر مسائل و مشکلات زندگی شده اند که یادشان شده حال خوبی هم در زندگی هست که باید آن را تجربه کنند. خدایا، از تو میخواهم اتفاقی در زندگی همه آدمهایی که به اینگونه هستند به وجود اوری تا حال خوب را تجربه کنند و بتوانند از فرصت بی نظیر زندگی ای که به آنها داده ای استفاده کنند. آمین. تولدم مبارک.

*************

امروز کمی بیشتر به خودم عشق می ورزم، کمی بیشتر خودم را دوست خواهم داشت و کمی کمتر خودم را سرزنش خواهم کرد. امروز روز تولد من است و من به هیچ وجه نباید در این روز احساس بدی داشته باشم. خدایا، تو به من کمک کن تا امروز را خوشحال و خشنود باشم و از هر چه حس بد و منفی است به دور باشم. خدایا، در امروز اتفاقاتی را وارد زندگی ام کن که پر از دلیل برای حال خوب هستند و می توانند احساس خوب مرا بر انگیزند و حس خوب را در دل و قلبم بکارند. تولدم مبارک.

*************

چه روز زیباییست، حتم دارم که در این روز یک اتفاق مهم رخ داده استف چه کسی می داند که آن اتفاق چیست؟ کمی به فکر فرو برویم، اهان، امروز روز تولد من است و برای همین است که اینقدر زیباست و اینقدر فوق العاده است. باید هم امروز زیبا و فوق العاده می بود چون من در آن به دنیا آمدم و آن را پر از زیبایی کردم؟ خدایا، برای تمام کسانی که اندکی هم حس بد دارند آرزو میکنم که حداقل امروز را هم که شده احساس خوبی داشته باشند. تولدم مبارک.

*************

امروز چه روز خوب و زیباییست، امروز روز تولدم است و من پر از حس نشاط و انگیزه هستم. به خودم قول داده ام که هیچ ناراحتی ای نتواند امروز مرا از پای درآورد، هیچ حال بدی نتواند رویم تاثیر بگذارد و هیچ اتفاق بدی نتواند تمرکز مرا از توجه به زیبایی امروز بردارد. من امروز باید شاد ترین نسخه خودم را ارائه دهم تا خداوند ببینید که بنده ای که خلق کرده از زندگی در این دنیا راضیست و این را شاد بودنش در روز تولدش نشان می دهد. تولدم مبارک باشد.

*************

امروز تصمیم دارم یک خلوت زیبا به خودم هدیه دهم، دوست دارم که در این خلوت برای خودم کیک تولدی بگیرم و شمع های تولدم را بر روی آن بگذارم و یک نفری آرزو کنم و سپس شمع ها را فوت کنم. دوست ندارم که این بار کسی دور و برم باشد، میخواهم تنهای و تنهای باشم و با خودم خلوتی کنم و در این خلوت هدیه تولدم به خودم آرامش باشد. حس میکنم که تولد بسیار قشنگی خواهد شد و تا عمر که دارم این تولد به یادم خواهد ماند و درونم را پر از حس مثبت و انرژی فوق العاده خواهد کرد. تولدم را به خودم تبریک می گویم.

*************

باز هم تاریخ تکرار شد و باز هم من در همان نقطه آغاز قرار گرفتم. امروز روز تولدم است، روز آغاز من است، روز شروع تجربه این دنیا توسط من است و من چقدر این روز را دوست دارم. این روز به من یاداوری میکند که خدا مرا لایق دانسته و برای همین مرا آفرید در غیر اینصورت در شمار همان مردگانی قرار میگیرم که تعداد قبرهایشان در قبرستان ها از شماره در رفته. خدایا شکرت که هنوز زنده ام و زندگی میکنم و دنیای زیبایت را تجربه میکنم. به تو در این آغاز دیگر قول میدهم که بهترین ها را تجربه کنم. تولدم مبارک.

*************

من و خودم، همین ها کافیست تا تولدم به زیباترین شکل برگزار شود. راستش را بخواهید من هیچ نیازی به تجملات ندارم، هیچ نیازی به شلوغی ندارم و هیچ نیازی هم به کسی ندارم که در روز تولدم کنارم باشد و بخواهد برایم جشن تولد بگیر، من و خودم برای خودم کافی هستیم و خوب بلدیم که حال خودم را خوب کنیم. حال خدا هم در این بین ما را یاری می دهد و کاری میکند که پر از حس مثبت و انرژی فوق العاده شویم. تولدم را به خودم که هیچوقت در زندگی احساس نیازمندی نکردم تبریک می گویم.

*************

از خودم ممنونم که سال پیش را با تمام سختی ها و آسانی هایش گذراندم، خیلی ها کم آوردند، خیلی ها دیگر رمقی برای ادامه دادن نداشتند و خیلی ها جا زدند اما من ادامه دادم و یک سال دیگر را هم چه خوب و چه بد پشت سر گذاشتم. من از خودم برای تمام موفقیت ها و شکست هایم در سال پیش متشکرم. من اگر به موفقیتی رسیدم یعنی خوب عمل کردم و اگر شکستی خوردم یعنی اینکه حداقل سر جایم ننشستم و حرکت کردم و ادامه دادم. تولدم را به خودم تبریک میگویم.

*************

میخواهم در سال جدید نسخه بهتری از خود ارائه دهم، میخواهم سال جدید را به شیوه بهتری آغاز کنم و حال خوب بیشتری را به خود هدیه دهم، میخواهم در امسال به مقدار کمتر ناراحت و به میزان بیشتر خوشحال باشم و از فرصتی که خدا برای زندگی به من داده بیشتر استفاده کنم. کافیست آن همه دل نگرانی ها و دل آشوبی هایی که بی دلیل به خودم راه می دادم را محو کنم و از بین ببرم. زندگی من ارزشمند است و میخواهم در سال جدید با حال خوب بیشتر این را به خودم ثابت کنم. تولدم را به خودم تبریک می گویم.

*************

حتی اگر تمام کائنات در سال جدید دست به دست هم دهند که اتفاقات منفی را وارد زندگی ام کنند تا ناراحتم کنند نمی توانند چون من به خودم قول داده ام که حتی با شرایط سخت هم لبخند بزنم و به دنبال حال خوبم باشم. حتی در سخت ترین شرایط هم می توان دلیلی برای داشتن حال بهتر را جستجو کرد و من میخواهم این کار را در سال جدید شروع کنم و تمام توجه ام را روی مسائل و نکات منفی زندگی ام قرار ندهم. این قول و قرار من برای شروع سال دیگری از زندگی ام است. تولدم مبارک.

*************

امسال یک سال متفاوت برای من خواهد بود، میخواهم در تولد امسالم تمام دوستانم را دعوت کنم و یک جشن تولد فوق العاده برای خودم بگیرم. دوست دارم تمام آنهایی که برایم عزیز هستند و در زندگی ام نقشی دارند را در این تولد دعوت کنم و با آنها عکس یادگاری بگیرم تا این عکس ها به یادگار بمانند و به من یادآوری کنند که چه انسان های شریف و فوق العاده ای را در زندگی ام دارم. من میخواهم که این تولد را تبدیل به بهترین تولد زندگی ام کنم و حتم دارم که از پس بر می آیم. تولدم مبارک باشد.

*************

من برخلاف خیلی ها که میگویند میخواهم امسال را تنهایی بگذرانم و در تنهایی تولدم را جشن بگیرم می گویم می خواهم در جمع باشم و در بین تمام دوستانم باشم و با آنها حس خوب تولدم را تقسیم کنم. من سرشار از حس انرژی و انگیزه ام و نمی خواهم که این انرژی و انگیزه فقط برای خودم باشد. حتم دارم اگر دوستانم کنارم باشند می توانم این انرژی و انگیزه را به آنها هم انتقال دهم و حال آنها را هم خوب کنم پس برای همین تولد میگیرم و در این تولد همه دوستان و عزیزانم را دعوت میکنم. تولدم مبارک.

از شما متشکریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.


مطالب پیشنهادی :

شعر تولدم مبارک ، اشعار تبریک تولد به خودم

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم

دلنوشته های لاکچری درباره تولد خودم

دلنوشته زیبا درباره تولد خودم (2)

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

دلنوشته تولدم مبارک اسفند ماهی

متن زیبا برای تولد خودم در فروردین ماه

دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی

متن طولانی درباره تولد خودم (3)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...