متن طولانی درباره تولد خودم (3)

روز تولد آدم باید یک روز خاص برای اون باشه، روز تولد آدم باید یک روز متفاوت برای اون باشه، روزی که با همه روزهای سال فرق میکنه. در این روز آدم باید جدای از تبریک تولدی که به خودش میگه، قول هایی به خودش بده تا در سال جدید زندگیش اونها رو عملی کنه و بتونه به این واسطه انسان تاثیرگذارتری باشه.

اگه تولدتونه و به دنبال متن و جملاتی زیبا و طولانی هستید تا با اونها تولدتون رو به خودتون تبریک بگید، ما در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی تهیه کردیم که شما میتونید از اونها استفاده کنید. شما میتونید این متن ها رو در شبکه های اجتماعی تون به اشتراک بذارید تا اینجوری به بقیه هم اطلاع رسانی کنید که تولدتونه. همراه ما باشید.

جملات طولانی برای تولد خودم

تولدمه، قراره یک سال دیگه هم توی این دنیا زندگی کنم. به خودم قول دادم که توی سال جدید زندگیم تجربه های جدیدی رو به ارمغان بیرم، کارهای جدیدی که تا به حال انجام ندادم رو انجام بدم و به طور کلی از خودم یک منِ جدید بسازم. نمیخوام همه سال های زندگیم یک رنگ باشه، من یک رنگی و یکنواختی رو دوست ندارم، میخوام زندگیم رنگارنگ باشه تا وقتی که به انتهای مسیر زندگی رسیدم و به عقب نگاه کردم به خودم آفرین بگم که زیباترین رنگ ها رو به زندگیم بخشیدم. این قول من توی روز تولدم به خودمه و تا پای جون به پاش میمونم چون برای خودم و زندگیم ارزش قائلم و همین ارزش قائل شدن باعث میشه که هیچ وقت نخوام زندگیم رو مثل خیلی از آدما یکنواخت و بدون روح بگذرونم. من لیستی از برنامه های مفید و مختلفی دارم که حتما باید تا پایان سال جدیدی که دارم شروعش میکنم اونها رو انجام بدم و با خودم عهد میبندم که به پای تک تک اونها بمونم و برای انجام دادن هیچکدومشون تنبلی و اهمال کاری نکنم. حالا که این ها رو گفتم وقتشه که تولدم رو هم به خودم تبریک بگم و به خودم یک خدا قوت جانانه هم بگم که یک سال مفید پشت سر گذاشتم و حالا قراره که یک سال مفید دیگه رو هم شروع کنم. منِ عزیزم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

میخوام به خودم بگم تولدت مبارک، مرسی از اینکه اینقدر برای شاد بودن خودت تلاش میکنی، مرسی از اینکه اینقدر برای خندوندن خودت تلاش میکنی، مرسی از اینکه هیچوقت دست از کوشش نمیکشی تا بتونی بهترین زندگی رو برای خودت مهیا کنی و مرسی از اینکه ارزش خودت رو همیشه حفظ میکنی و همیشه خودت رو لایق بهترین چیزها میدونی. میخوام از خودم برای اینکه تونستم چنین شخصیت قوی و محکمی از خودم بسازم تشکر کنم، میخوام بگم مرسی خودم که نذاشتی زندگیت مثل خیلی از آدما بی روح بشه، مرسی که نذاشتی زندگیت مثل خیلی از آدما بی رنگ و خسته کننده بشه. من به خاطر تموم اینها به خودم کلی تشکر بدهکارم! حالا که روز تولدم هم هست میخوام به خودم قول بدم که توی سال جدیدم هم کلی تلاش میکنم و شخصیت خودم رو متعالی تر از چیزی که الان هست کنم. هدیه تولد من به خودم شخصیت قوی ای بود که در طول سال پیش ساختم و از همین الان میخوام برای هدیه تولد سال دیگم هم اقدام کنم و هدیه سال دیگم شخصیتی به مراتب قوی تر و بهتر از شخصیتی هست که الان دارم. در آخر تموم حرف ها میگم که منِ عزیزم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

توی سالی که تازه از زندگیم شروع شده میخوام اول از همه به خودم آفرین و باریکلا بگم، یک آفرین و باریکلا جانانه که آفرین و باریکلا که خیلی از آدمای اضافی زندگیت رو حذف کردی، آفرین و باریکلا که خیلی از آدمایی که ارزشش رو نداشتن رو راحت کنار گذاشتی و آفرین و باریکلا که با وجود اینکه به بعضی از این آدما وابستگی داشتی اما ارزشت رو پایین نیاوردی و دیگه سراغشون نرفتی. خیلی از آدما برای زندگی ما سم هستن، خیلی از اونها ذره ذره زندگی ما رو به سمت نابودی میکشونن و باید زودتر از زندگیمون حذف بشن وگرنه موندنشون باعث میشه که ما رو به زوال بریم. خیلی به خودم افتخار میکنم که این سال جدید رو با نبودن همچین آدمایی در زندگیم شروع میکنم. حالا که این آدما رو حذف کردیم میخوام به خودم توی روز تولدم دو تا قول بدم، اولین قولم اینه که دیگه به همچین آدمایی اجازه ندم که وارد زندگیم بشن و دومین قولم هم این هست که تلاش کنم تا آدم های پرفایده و مفید رو وارد زندگیم کنم تا هم من برای اونها موجب پیشرفت بشم و هم اونها برای من بساط پیشرفت و تعالی رو به وجود بیارن. تولدم رو به خودم تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولدم رو به خودمی که جانانه به پای زندگیم موندم و کم نیاوردم و همه تلاشم رو کردم تا هر چی در چنته دارم خرج کنم تا بالاخره بتونم زندگیم رو از دل چالش ها به قله ها برسونم تبریک میگم. من اسم چالش هایی که وارد زندگیم شدن رو مشکل نمیذارم، من اونها رو سختی نمیدونم و همشون رو به دید موقعیت هایی میبینم که اومده بودن تا من به واسطه اونها رشد کنم و پیشرفت داشته باشم. خیلی از خودم راضیم که تونستم خیلی از این چالش هایی که ممکنه بقیه رو به زمین بزنه و نابود کنه رو حل کنم و ازشون ابزاری بسازم تا موفقیت خودم رو تکمیل تر کنم. میدونم که توی سال جدید زندگیم هم چالش های جدیدی پیش روم هستن که قراره با همه شون رو به رو بشم. من از همین الان کمر همت رو بستم و میخوام جانانه دوباره با هر چی چالش سر راهم سبز میشه مبارزه کنم. زندگی من با همین چالش هاست که ساخته میشه و تولدهای من با حل کردن همین چالش هاست که ارزش دار میشه وگرنه اگه تولدی برسه و من همون آدم قبلی باشم و چالش هام رو حل نکرده باشم نمیتونم بگم که تولدم مبارک. حالا که خوب تونستم از پس چالش هام بر بیام، یک تولدت مبارک جانانه به خودم میگم و آماده میشم تا با سال جدید زندگیم و چالش هاش رو به رو بشم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خیلی برام جالبه که چطور بعضی ها اینقدر توی روز تولدشون خوشحالن، اینقدر خرسندن و انگار که خدا دنیا رو به اونها داده؟ مگه چه اتفاقی افتاده؟ یک سال دیگه به سال های عمرشون اضافه شده و پیرتر شدن، همین. آیا این خوشحالی داره؟ آیا این لبخند زدن داره؟ ما آدما دوست داریم چشم هامون رو روی حقیقت ها ببندیم و اونها رو از جهت دیگه ای نگاه کنیم اما حقیقت تولد همینه که ما یک قدم به سمت مرگ بر میدارم و پیرتر میشم. شاید بگین چه دیدگاه منفی و نامناسبی داره، شاید بگین چقدر منفی بافه و چقدر به همه چیز از بدترین وجه ممکن نگاه میکنن اما من یاد گرفتم که حقیقت ها رو ببینم و به شما هم پیشنهاد میکنم تا با حقایق زندگیتون رو به رو بشید. من توی سال هایی که پشت سر گذاشتم متوجه شدم که تولد اونقدر که باید شیرینی نداره و من هر سال دارم میبینم که چروک های صورتم بیشتر میشه و کمرم خمیده تر میشه پس بابت چی باید خوشحالی کنم و لبخند بزنم و خرسند باشم ؟ حالا اگه اینطوری دنیا رو میشه پیچوند، میشه زندگی رو پیچوند، که به همه اینها من شک دارم و مخالف شون هستم تولدم رو به خودم تبریک میگم. تولدت مبارک خودم، یک سال دیگه به مرگ نزدیک شدنت رو بهت تبریک عرض میکنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امسال قراره یه سال متفاوت باشه، امسال قراره کلی بخندم و کلی شادی کنم. چرا باید غم داشته باشم؟ چرا باید از همه چیز ناراحت باشم؟ چرا باید برای یک اتفاق بد کلی از روزهای خوب زندگیم رو از دست بدم و در غم و اندوه اونها رو بگذرونم؟ نه من این کار رو نمیکنم، من سعی میکنم زندگی کنم، من سعی میکنم زندگیم رو همونطور که میخوام بسازم و من سعی میکنم حتی اگه زمین خوردم دوباره بلند شم و از نو شروع کنم. خیلی ها به من میگن که دلت خوشه، مگه میشه با این مشکلات خندید و غم نداشت؟ من توی سالی که از زندگیم گذشت این رو به خیلی ها ثابت کردم که آره میشه و میخوام توی سال جدید زندگیم هم باز این رو به همه ثابت کنم و بهشون بگم که اگه بخواین، اگه باور کنین و اگه به یقین برسین که میشه بله میشه. من میخوام امسالم رو حتی اگه مشکلی داشتم، حتی اگه زمین خوردم و حتی اگه به مانعی برخورد کردم بخندم و شاد باشم چون در پس همه اون چالش ها من عمری میبینم که در حال گذره و اگه به اون عمر توجه نکنم ممکنه به انتهاش برسم و اونجا دیگه خیلی برام سخت باشه که ببینم توی زندگیم هیچ شادی و لذتی رو تجربه نکردم. در انتها هم تولدم رو به خودم تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولدت مبارک خودم. میدونستی که چقدر برای تو ارزش قائلم؟ میدونستی که چقدر برای تو احترام قائلم؟ هیچوقت از هیچ چیزی نترس، هیچوقت از هیچ کسی خوفی نداشته باش چون تو شجاعی، چون تو به خودت باور داری، چون تو عزت نفس و اعتماد به نفس داری. آهای خودم، میخوام یه نصیحت هایی توی روز تولدت بهت بکنم! هیچوقت کسی رو که باعث ناراحتیت میشه در زندگیت نگه ندار، هیچوقت چیزی رو که باعث ناراحتیت میشه تحمل نکن و همیشه احساسی که داری رو بروز بده. مهم نیست طرف مقابلت ناراحت میشه یا نه، مهم نیست طرف مقابلت به دل میگیره یا نه، مهم اینه که تو احساسی که داری رو بروز بدی و اگه بابت چیزی ناراحتی و یا برعکس بابت چیزی خوشحالی اون رو عنوان کنی. هیچوقت از هیچ کسی جز خدا نترس چون خدا هست که بزرگترین و قوی ترین پشتوانه توئه و همیشه دل به اون ببند و بدون که تا مقصد نهایی در کنار تو هست و حتی بعد از اونکه به مقصد رسیدی هم تنهات نمیذاره. به جای تکیه کردن به آدما به اون خدایی تکیه کن که حتی اگه ازش کمک نخوای به کمکت میاد و بهت کمک میکنه. همیشه روی کمک های خدا حساب باز کن تا اون موقع ببینی که چطور میتونی از پس تموم مشکلات یا بهتره بگم چالش های زندگیت بر بیای و از اونها عبور کنی. نصیحت هایی که به خودم توی روز تولدم کردم رو تا همیشه یادم میمونه و مدام و مدام با خودم تکرار میکنم تا مبادا از یادم بره. خودمِ عزیزم، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آهای خودم، به یه سال دیگه از زندگیت رسیدی ها! حواست هست؟ اگه دست نجنبونی دیر میشه، اگه نخوای اقدام کنی دیر میشه، اگه نخوای شروع کنی دیر میشه. درسته تا انتهای زندگی فرصت داری اما چرا از همین الان شروع نکنی تا بتونی موفقیت های بزرگ و بزرگتری برای خودت به وجود بیاری؟ این همه نشستی، این همه خوابیدی، این همه وقتت رو به مهمونی گذروندی اما چی شد؟ نهایت این ها برات چی داشتن؟ نمیگم این کارها بده اما ازت میخوام که توی سال جدید زندگیت در کنار تموم این خوشگذرونی ها برنامه ای برای موفقیتت هم داشته باشی تا زندگی رو الکی زندگی نکنی و در هر روز اون برای اول خودت، دوم آدما و سوم دنیا تاثیرگذار باشی. خودم عزیزم، توی سال جدید زندگیت میخوام ازت قول بگیرم که برای موفق شدنت تلاش میکنی و یک برنامه کامل برای هدف هات میچینی و به تک تک اون برنامه ها در طی سالی که در پیش رو داری عمل میکنی تا در نهایت زندگیت یک زندگی تاثیرگذار بشه و بتونی توی دنیایی که خدا آفریده موثر باشی. حالا که حرفهام بهت تموم شد میخوام تولدت رو بهت تبریک بگم. تولدت مبارک خودم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

توی زندگیم یاد گرفتم که بیشتر از همه برای خودم ارزش قائل باشم و بیشتر از همه به خودم بها بدم. امروز روز تولدمه و من این حق رو به خودم میدم که امروز رو به قول معروف بترکونم و هر اتفاقی که در اون میخوام رو برای خودم به ارمغان بیارم. میخوام امروز رو فارغ از همه چیز باشم، میخوام امروز رو فارغ از همه دنیا باشم و برای خودم شاد باشم و شادی کنم و کلی خوش بگذرونم. میخوام باورم رو تبدیل به عمل کنم و اون باوری که میگه من ارزشمندم رو در عمل به خودم ثابت کنم. من منتظر نمی مونم بقیه تولدم رو بهم تبریک بگن، منتظر نمی مونم بقیه بیان و برام جشن بگیرن و منتظر نمی مونم بقیه سورپرایزم کنن، من تموم این کارها رو خودم برای خودم به بهترین نحو ممکن انجام میدم چون خودم میدونم دقیقاً چی خوشحالم میکنه و خودم میدونم دقیقاً چی من رو به وجد میاره. بقیه خواستن میتونن این کارها رو برام بکنن اما قبل از اونها میخوام این خودم باشم که این کارها رو در حق خودم انجام میدم. من این کارها رو میکنم چون خودمو دوست دارم و برای خودم احترام خاصی قائلم. الان هم زمانش رسیده که تولدم رو به خودم تبریک بگم. تولدت مبارک خودم.

در ادامه حتما تماشا کنید:

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم

دلنوشته های لاکچری درباره تولد خودم

متن تشکر از دوستان بابت تبریک تولدم

شعر تولدم مبارک ، اشعار تبریک تولد به خودم

چند روز دیگه تولدمه از یک تا سی ام ماه + عکس نوشته

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...