متن فوق العاده احساسی برای دخترم

فرزند دختر که داشته باشی اون موقع هست که طعم شیرین زندگی رو میچشی. خدا توی دختری شیرینی خاصی آفریده که هر بار پدر و مادر میبیننش این شیرینی کامشون رو در بر میگیره و حالشون رو خوب میکنه. خدا نکنه که خدا این فرشته ناز رو از پدر و مادرها بگیره وگرنه کام اون ها تا ابد تلخ خواهد موند.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبا و احساسی برای فرزند دختر تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات احساسی برای دخترم

دختر شیرین ادای من، من حتی اگه خسته ترین آدم این شهر باشم و پر از حس بد باشم کافیه چند لحظه ای رو با تو سپری کنم تا احساسم عالی و خوب بشه و از هر چی حس بده فاصله بگیرم. به راستی خدا در وجود تو نازنین دختر چی آفریده که اینقدر در من تاثیر میذاری و حال من رو عوض میکنی؟ من احساس میکنم که خدا کنترل وجود من رو در اختیار تو قرار داده و تو با مهربونی هات کاری میکنی تا من به سمت احساس خوب کنترل بشم. دخترکم، اینا رو گفتم تا در نهایت بهت بگم که با تموم وجودم دوستت دارم.

*****************

دخترم، تو برای من یعنی زندگی، یعنی حال خوب و یعنی حس سرزندگی. تو که در زندگیم باشی من با تموم وجودم حس زندگی کردن و ادامه دادن دارم اما خدا نکنه که لحظه ای از من دور بشه اون موقع حس بد و احساس اندوه در تموم وجودم لبریز میشه. اگه روت حساسم، اگه هر لحظه حالت رو میپرسم و اگه هر لحظه مراقبتم فکر نکن که به خاطر اینه که میخوام محدودت کنم، این ها همشون از حس دوست داشتن و حس علاقه ای که بهت دارم میان و تموم کارهایی که میکنم فقط و فقط به خاطر اینه که عاشقتم.

*****************

دخترک نازنینم، تو قول بده همیشه بخندی و لبخند بزنی، بقیه اش با من. اصلا غصه دنیا رو نخوری، اصلا غصه مشکلاتت رو نخوری و اصلا غصه هیچ چیز رو به دلت راه ندی، تا من هستم نمیذارم که کوچکترین ضربه ای چه از سمت دنیا و چه از سمت آدما به تو بخوره. حتی اگه شده من حاضرم خودم یک ضربه رو به جون بخرم تا تو ضربه نبینی و حالت مثل همیشه خوب باشه. دخترم، من تموم این کارها رو میکنم اما تو لبخندت رو فراموش نکنی که لبخند تو هست که انگیزه تموم این کارها روبه من میده.

*****************

دخترم، میدونستی که خدا زیباترین منحنی دنیا رو روی لب های تو آفریده؟ آر، اگه تو لبخند بزنی زیباترین منحنی دنیا رو میشه روی لب هات دید پس قول بده که هیچوقت از لبخند زدن دست برنمیداری و همیشه لبخند میزنی. لبخند تو به هر آدمی که پیشت باشه احساس انرژی و انگیزه میده، لبخند تو خیلی زیباست و دل هر کسی رو آب میکنه و لبخند تو اونقدر در وجود آدم تاثیر میذاره که اون آدم هر چه احساس بد داره رو فراموش میکنه و احساس خوب رو در قلبش به وجود میاره.

*****************

دخترم، تو از نظر من خوشگل ترین و زیباترین دختر دنیای و خدا تا به حال هیچکسیو به زیبایی تو نیافریده. تو توی تک تک معیارها و ملاک های زیبایی بهترینی و از همه سرتری. خدا رو شکر میکنم که دختری به زیبایی و خاصی تو به من داد. دخترم، تموم این حرفایی که زدم بدون اغراقه و تو کافیه لحظه ای در آینه نگاه کنی تا آینه هم حرفای من رو تصدیق کنه و بگه که راست میگم. دخترکم، تو جدای از تموم خوشگلی های ظاهریت، خوشگلی های باطنی بسیاری هم داری که این باعث میشه تبدیل به بهترین دختر دنیا بشی.

*****************

دخترم، هر لحظه خدا رو شکر میکنم که تو رو به من داده و زندگی من رو با وجود تو زیبایی بخشیده. من میتونم تا صبح برات از خوبی هات بگم و بگم که چقدر خاصی و چقدر به دل میشینی. من اونقدر در وجود تو نکات مثبت میبینم و اونقدر در وجودت ویژگی های عالی میبینم که اگه بخوام تا صبح هم برات اونها رو لیست کنم باز هم کم میارم و باز هم باید به کارم ادامه بدم. چقدر خوبه که آدم دختری مثل تو داشته باشه که همه چی تموم باشه.

*****************

دخترم، این دنیا عادت داره به آسیب رسوندن به آدما و بیشتر از همه هم دخترا رو هدف میگیره. اینو نمیگم تا از این دنیا بترسی، اینو میگم تا بدونی با چه دنیایی سر و کار داری. این دنیا با فرهنگ هایی که بین مردم جا انداخته، با تابوها و قوانینی که بین جوامع جا انداخته دخترا رو خیلی شکنجه میده و آسیب های زیادی بهشون میرسه. اما خوبه بدونی تنها دخترایی این آسیب ها رو تحمل میکنن و این شکنجه ها رو به جون میخرن که خودشون رو ضعیف بدونن. اگه دختری خودش رو قوی بدونه قوی ترین قوانین و تابوها هم نمیتونن رو اون تاثیری بذارن. اینا رو گفتم تا از خودت یک دختر قوی بسازی، دختری که در برابر دنیا و آسیب هاش کم نمیاره و با قدرت ادامه میده..

*****************

دخترم، تو یکی از دلایل سپاسگزاری من از خدا هستی. هر لحظه که به تو فکر میکنم به یاد میارم که چقدر ثروتمندم و چقدر در زندگی سعادتمندم. باور کن که اگه تو در زندگی کسی باشی اون آدم احساس ثروتمند بودن خواهد کرد. ثروت که تنها به پول نیست در احساس خوب هم هست و تو خوب بلدی ادما رو از لحاظ احساس خوب ثروتمند کنی و کاری کنی که هیچ حس بدی روشون تاثیر نذاره.

*****************

دختر نازنینم، تو خوب بلدی به قلب آدما رسوخ کنه و در اونجا برای خودت خونه ای بسازی. من از همون روزی که به دنیا اومدی اینو فهمیدم چون اولین نفر خودم بودم که درد قلبم رو به روت باز کردم و تو به قلبم رسوخ کرده و در اونجا نه خانه بلکه یک کاخ برای خودت ساختی. خدا رو شکر میکنم که دختری مثل تو به من داده، دختری که ستاره خیلی زیادی داره و خیلی زود میتونه به دل بقیه بشینه و خودش رو عزیز دل همه کنه.

*****************

دخترک نازنینم، هر چقدر که به تو عشق می ورزم و هر چه قدر که به تو محبت میکنم احساس خوب خودم بیشتر میشه. نمیدونم خدا در وجود پدر و مادر چه چیزی می آفرینه اما همونه که باعث شده من اینقدر از عشق ورزیدن به تو احساس خوب به دست بیارم و حال دلم خوب بشه. من اگه یک روز به تو عشق نورزم و به تو محبت نکنم مطمئن باش که او روز برای من به پایان نمیرسه. دخترم، با گفتن اینا خواستم بهت بگم که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقتم.

متن احساسی برای دختر فوت شده

دخترکم، چطور خنده هایت را فراموش کنم؟ وقتی که میخندیدی انگار که خدا به من لبخند میزد. با هر خنده تو من خوشبختی را با تمام وجودم احساس میکردم. اکنون که رفته ای و دیگر آن خنده ها را نمی بینم نمی دانی که چقدر عذاب میکشم و چقدر درد وجودم را فرا میگیرد. به راستی با مرگ عزیز از دست رفته چطور باید کنار آمد؟ اکنون من با مرگ تو چطور کنار بیایم؟ احساس میکنم تنها راه کنار آمدن مرگ خودم است که بمیرم و دیگر این درد را تحمل نکنم.

*****************

دخترم، قرار بود رخت سفید عروسی را بر تنت ببینم، قرار بود نوه های قد و نیم قدم خانه را پر از سر و صدا کند و من با تمام وجودم خدا را برای وجودشان شکرگزاری کنم، قرار بود عصای دست پیری پدر و مادرت شوی و قرار بود مایه عزت و سربلندی مان هم بشوی اما چرا رفتی؟ چرا همه آرزوهایمان را نقش بر آب کردی؟ مگر نمی دانستی دنیای پدر و مادر آینده فرزندشان است؟ اکنون ما چطور بپذیریم که تو زیر خروارها خاک خوابیده و ما در این دنیا زنده ایم؟ کاش ما به جای تو می رفتیم آن موقع حداقل تو بودی و به آرزوهای ما جامه عمل می پوشاندی.

*****************

دخترکم، برای همیشه خدانگهدار. به چهره معصومت بوسه میزنم و نمی دانم طعم این بوسه چقدر تلخ است. هر وقت تو را میبوسیدم مزه شیرین ترین شیرین دنیا کامم را در بر میگرفت اما این بوسه برای حکم تلخ ترین زهری را دارد که میچشم. زنده نبودی و نتوانستی فرزنددار شوی تا ببینی فرزند چقدر عزیز دل پدر و مادر است وگرنه حال اکنون مرا و دردی که تمام وجودم را در برگرفته درک میکردی. دخترم، کاش این اتفاق نحس نمی افتاد و من جگرگوشه ام را اینطور به خاک نمی سپردم.

*****************

دخترکم، چطور تو را به خاک بسپرم؟ دختر شاد و شنگول دیروز چطور می شود که اکنون پیکیر بی جاش جلویم افتاده باشد؟ خدایا، حکمتت را شکر اما چرا دخترکم را بردی؟ چرا او را از من ستاندی و میان مان فاصله انداختی؟ این دختر حقش این نبود! او باید زندگی میکرد، او باید صاحب فرزند می شد و این زندگی را به معنای واقعی زندگی میکرد نه که اکنون ناکام از این دنیا برود و پیکر بی جانش جلوی روی من باشد. خدایا، کاش حداقل مرا به جای او میگرفتی، منی که زندگی ام را کرده بودم و دیگر چیزی جز خوشبختی فرزندم از تو نمیخواستم. اکنون هم دخترکم را ناکام گذاشتی و هم مرا بعد از ان هم خوشبختی در قعر بدبختی و بیچارگی فرو بردی.

*****************

دخترم، هنوز گوش های صدایت را وقتی که از آرزوهایت سخن می گفتی فراموش نکرده اند و حتم دارم که تا ابد هم فراموش نخواهند کرد. به یاد دارم که چقدر با ذوق و شوق میگفتی که میخواهی کدام رشته را بخوانی، کدام شغل را انتخاب کنی و چه آینده ای برای خودت برنامه ریزی کنی. تو تک تک این ها را برای من میگفتی و من فدایت شوم که از همه آنها ناکام ماندی و اکنون فقط خاک است که از این دنیا نصیب تو شده.

*****************

دخترکم، درد دوری تو را مگر فقط مرگ برای من آرام کند. هیچ مسکنی، هیچ مرهمی و هیچ چیز آرامش بخشی دیگر نمی تواند مرا در این دنیا آرام گرداند و تنها چیزی که می تواند آرامش واقعی را به من هدیه دهد این است که من هم به پیش تو بیایم و از این دنیا برای همیشه پر بکشم. نمی توانم بپذیرم که دخترم زیر خروارها خاک است و من اینجا زنده ام. هر بار که به این فکر میکنم هر چقدر هم که مسکن مصرف کرده باشم دوباره درد رفتنت در وجودم لبریز می شود و مرا می آزارد.

*****************

دخترکم، تو دلت پاک بود، تو وجودت پر از عشق بود و تو لبریز از هر چه احساس خوب در این دنیا هست بودی پس حتما خدا به حرف تو گوش می دهد و به چیزی که میگویی عمل میکند. اکنون تو به خدا نزدیک تر شده ای و او تو را از من گرفته پس می شود به پیشگاه او بروی و بخواهی که مرا هم به پیش تو بیاورد؟ باور کن که دیگر از این زندگی بریده ام. نمی دانم چرام را زنده نگه داشته، شاید از عذاب کشیدنم لذت میبرد اما اگر تو از او بخواهی شاید به حرفت عمل کند و مرا هم به پیشت بیاورد.

*****************

دخترم، من قرار بود شیرین عروسیت را بخورم نه اینکه حلوای سر مزارت را. این حلوا شیرین است اما برای من تلخ تر از هر زهریست. من لازم نیست انم را بچشم، همینکه میبینم حلوای دخترکم را پخته اند زهری این تلخ تمام کامم را در بر میگرد و مرا آزار می دهد. دخترم، چه آرزوها که برای تو داشتم و اکنون باید تمام آن آرزوها را به همراه تو در همین جا خاک کنم و برای همیشه فراموش کنم.

*****************

دخترکم، شیرین ادا بازی هایت تا عمر که دارم به یادم خواهد ماند. من دیگر نمی خواهم میان این مردم باشم، می خواهم به کنج عزلت بروم و با خاطره های شیرین که با تو ساختم زندگی بگذرانم. من می خواهم در این عزلت هر لحظه ناز و اطوارهای تو را به یاد بیاورم و لبخند به لب بزنم. آری، شاید این عزلت مرا دیوانه کند اما من دیوانگی را هزار بار بهتر می دانم تا اینکه هوشیار باشم و هر لحظه غم نبودنت وجودم را بیازارد.

از ما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگه نظر، پیشنهاد یا انتقادی دارید میتونید انو از بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.


در ادامه تماشا کنید :

متن تبریک روز دختر برای دخترم (2)

متن دلبرانه برای دخترم + عکس نوشته

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

متن آرزوهای خوب برای دخترم

متن درباره بزرگ شدن دخترم

متن زیبا در مورد داشتن دختر

دلنوشته مادرانه و زیبا برای فرزند دختر (2)

متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...