متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

عشق به فرزند زیباترین عشقی است که بعد از عشق به خدا در وجود آدم شکل می گیرد. مهم نیست که فرزندت دختر باشد یا پسر، در هر حال در وجود تو شور و شوقی وصف ناپذیر می آفریند! به شکلی که چه پدر باشی و چه مادر، عاشقانه مجذوبش خواهی شد و فقط برایش آرزوی های خوب و زیبا خواهی کرد.

در سال جدید 1400و 2021 ، در مورد این مطلب جملات تازه ای با موضوع فرزندانم تهیه شده است که در ادامه شاهد خواهید بود ، بدون شک یک پدر و مادر هر آنچه را که از عشق ، محبت و زیبایی می دانند و یاد گرفته اند در مورد فرزندان خود به کار میبرند. پس این حرف و دلنوشته ای است که از عمق جان نشات میگیرد : خدایا مواظب فرزندانم باش .

تاریخ آپدیت : (1402/08/07)

متن قشنگ برای فرزندانم

متن زیبا برای فرزندانم ، متن برای فرزندانم ، خدایا سرنوشت فرزندانم را زیبا بنویس

بعضی وقت ها دوست داریم که عشقمون رو نسبت به فرزندمون نشون بدیم و واسه همین به دنبال یک متن زیبا و جذاب براش میگردیم. توی این مطلب ما کلی متن عالی برای این کار تهیه کردیم. پس اگه به دنبال متونی عاشقانه و زیبا برای فرزندتان هستید، در ادامه همراه ما باشید.

متن عاشقانه برای فرزند ، متن دوست داشتن فرزند

دوست داشتن فرزندانم چیزی است که از عمق قلب و روحم می‌ آید. آنها نور و آرامش زندگی من هستند. هر روز با دیدن چهره‌ های شاد و پرانرژی‌ شان، دنیای من زیباتر می‌ شود.

متن عاشقانه درباره فرزند دختر و پسر 2023 جدید

فرزندانم، گلچینی از آرزو ها و امید های من هستند. با دیدن رشد و موفقیت آنها ، از صمیم قلب احساس می‌ کنم که زندگیم معنی زیادی پیدا کرده است. آنها انگیزه‌ی واقعی من برای پیشرفت در زندگی هستند.

جملات کوتاه احساسی درباره فرزندم

زمانی که فرزندانم در کنارم هستند ، دنیا برایم تغییر می ‌کند. من به آنها نه تنها به عنوان فرزندانم بلکه به عنوان دوستان خوب و همراهان وفادار نیز نگاه می‌ کنم. با آنها خوش می ‌گذرد ، شور و شوق می ‌آورد و خنده‌ های آنها سفر زندگی را به شیرین ‌ترین شکل ممکن تبدیل می‌ کند.

متن رمانتیک و عاشقانه برای فرزند 1402 زیبا

همیشه تلاش می ‌کنم تا بهترین والدین برای آنها باشم ، تا بتوانم آن ها در هر مرحله از رشد شان راهنمایی کنم. دوست داشتن فرزندانم به من تعهد به ارائه بهترین زندگی ممکن برایشان می‌ دهد.

فرزندانم نه تنها به عشق من جواب می ‌دهند بلکه خودشان نیز عشق ، شادی و آرامش را به زندگی من می ‌آورند. آنها همیشه در قلب و ذهن من خواهند بود و من با افتخار همیشه از عشقی که به بچه هایم دارم حرف می زنم.

متن عاشقانه برای بچه هام + عکس نوشته

متن زیبا برای سلامتی فرزندانم :

سلامتی عزیزانم ، فرزندان عزیزم ، برایم همیشه یک اولویت بسیار مهم بوده و هست. دلم آرام می شود وقتی می ‌بینم که شما سالم و خوب هستید. شما نور و شادابی زندگی من هستید و همواره در دعاهایمان حضور دارید.

می ‌خواهم برایتان بهترین ‌ها را آرزو کنم ، از آنجا که سلامتی بزرگ‌ ترین ثروت است. با امید به آینده ، از شما می خواهم که همیشه سلامت و پرانرژی باشید. با انرژی مثبتی که دارید ، قادر به تجربه موفقیت‌ های بیشمار در زندگی خواهید بود.

"با دلی پر از عشق و امید ، دعا می ‌کنم که فرزندانم همیشه سلامت و خوشبخت باشند و در طول زندگی خود تمام روزها را با لبخند و شادی پشت سر بگذارند."

دلنوشته های کوتاه و زیبا برای فرزندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

متن خوب و کوتاه برای فرزندانم

متن خوب برای فرزندانم

بچه های من زندگی من رو مثل یک بهشت کردن. بهشتی که خدا فقط مختص من آفریده و فکر نکنم که به هیچ کدوم از بنده هاش چنین بهشتی رو هدیه کرده باشه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرزندم، تمام وجودت را به خدایی گره بزن که اوست که مراقب همه ی ماست. این را بدان که در این دنیا، عشق من نسبت به تو در بین انسان ها بی بدیل است اما عشقی فراتر از من هم وجود دارد و آن هم عشق خدایت نسبت به توست.

پروفایل فرزندانم دوستتون دارم ، متن عاشقانه برای فرزندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزکم، تو برای من حکم دلبری را بازی می کنی که هیچوقت از وقت گذراندن با او خسته نمی شوم. تو برای من شور و شوقی را می آفرینی که با تمام وجود ترس از دست دادنت را دارم. فرزند عزیزم، بمان برایم که دلیل لبخندهایم هستی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر لبخندی که میزنم دلیلی دارد و دلیلش هم تو هستی. فرزند عزیزم، اگه میبینی که آنقدر شادم و میخندم، این را بدان که وجود تو این شادی را آفریده. وجودت دلیل تمام خوشحالی های من است.

عکس نوشته دخترانم ، متن برای دخترام

دلبندکم، می دانم که دل کوچک تو وسعتی دارد به اندازه ی تمام دنیا و تمام کهکشان ها. تو در آن دل کوچکت آنقدر مهربانی جا داده ای که من که پدرت/مادرت هستم شاید دلم آنقدر گنجایش نداشته باشد. یادت باشد که پدرت/مادرت را هم در دل کوچکت همیشه نگه داری که تو در بهترین جای دل او خانه کرده ای.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در قلب من فقط یک نفر هست که سکونت دارد و آن هم خود تو هستی. تمام قلبم را به نامت کرده ام چرا که میدانم به جز عشقی که به تو می ورزم، به هیچ عشق دیگری نیاز ندارم. فرزندم، تو با وجودت مرا لبریز از عشق میکنی! طوری که دیگر به کسی نیازی ندارم.

متن فرزندانم ، بچه هام دنیامن ، شعر در مورد عشق به فرزندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چراغ قلبم، این را بدان که در نبود تو، قلبم تیره و تار است ولی همینکه تو را میبینم و همینکه صدایت را میشنوم، نوری به این قلب می تابد! نوری که تمام وجودش را در بر می گیرد و انگار دوباره مرا از نو می سازد. فرزندم، تو تمام دلیلی هستی که من با قدرت به زندگی ادامه می دهم.

عکس نوشته زندگیم یعنی فرزندانم با متن

اگر خسته ترین خسته ی عالم هم باشم و اگر طاقت هیچ چیزی را نداشته باشم، کافیست فرزندم را ببینم تا دوباره از نو ساخته شوم و از نو لبخند به لبانم بیاید. با دیدار دوباره ی فرزندم تبدیل به پرهیجان ترین انسان روی هستی می شوم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی دانم که در وجود تو چیست اما این را بدان که هر چه که هست، شیرین تر از هر شیرینیست. شیرینی وجود تو اکنون باعث شیرینی زندگی من هم شده و دارم می بینم که زندگیم چقدر خوشمزه و شیرین میگذرد. فرزندم تو دلیلی تمام شیرینی های زندگیم هستی.

پروفایل همسرم وبچه هام ، حرفی برای دخترم ، پروفایل بچه هام نفسم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با وجود تو گویی ساعت ها معنا ندارند و زمان به سرعت می گذرد. زمانی که تو در کنارم هستی و با لبخندهای زیبایت مرا به شوق وا می داری، انگار خدا چیزی به اسم زمان را از من می ستاند و فقط تو و لبخندهایت را به من می دهد. فرزندم، دلبندم، به راستی در وجودت چه داری که من با دیدنت از همه چیز فارغ شده و فقط محو تماشای تو می شوم؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میشد که تا ابد با تو که بهشت زندگی من هستی باشم. اگر خدا بخواهد به من بهشتش را بدهد، من قبول نمی کنم چرا که می گویم من بهشتی از قبل دارم و آن هم فرزندم است.

جملات مادرانه و زیبا برای فرزندانم

متن مادرانه برای فرزندانم

لالایی خواندن برای خواباندنت شده دلیلی برای آرامش دل مادر. فرزندم، می دانم که گوش هایت به لالایی های مادرانه ام عادت کرده، اما بدان که صدایی زیباتر از صدای مادرت هم وجود دارد و آن هم صدای خداست. کافیست دل و قلبت را خدایی کنی تا صدایش را بشنوی.

خدایا مواظب فرزندانم باش نفسم به نفسشون بنده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی که تو را در آغوش میکشم، گویی خوشبختی را در آغوش کشیده ام. آغوش مادرت به تو نیاز دارد چرا که مادرت هم انسان است و نیاز به خوشبختی برای ادامه ی زندگی دارد. با من بمان که تو دلیل تمام خوشبختی های منی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی دانم در وجودت چه چیزی نهفته شده اما بدان که هر چه هست، مرا که مادرت هستم مست خود میکند.

عکس نوشته داشتن دو فرزند دختر + متن

این را که می گویم فقط از روی مهر مادرانه ام نیست و با تمام وجود ابرازش می کنم! دوست داشتن تو بزرگترین نعمتی بود که خدا به من داد تا بتوانم معنای واقعی زندگی را درک کنم و آن خوشبختی ای که همه از آن حرف می زنند را تجربه نمایم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بودنت در کنار مادرت شده تمام خواسته ی او از خدایش. عزیزکم، در وجودت چه داری که مادرت اینقدر عاشق تو شده؟ در وجودت چه چیز نهفته است که حتی اگر لازم باشد، مادرت به خدا کفر می ورزد تا با این کفر زندگی تو راحت و آسوده باشد؟

پروفایل بچه هام نفسم ، پسرام دنیامن ، عکس پروفایل بچه هام دنیای منن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق زندگی من، با تو تک تک لحظاتم شیرین و زیباست. دلپسندتر از زمانی که با تو هستم را تا به حال در زندگی ام تجربه نکرده ام. نه اینکه بگویی چون مادر است اینطور می گوید اما بدان که تو زیباترین اتفاقی هستی که می توانست در زندگی من رخ دهد.

متن کوتاه برای فرزندانم ، متن زیبا در مورد فرزندانم ، بچه هام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تمام وجود یک مادر گره می خورد به فرزندش. خدا نکند که آن فرزند غمی ببینید، خدا نکند که گرفتار مشکلات زمانه شود، خدا نکند که نگرانی او را احاطه کند و خدا نکند که قلبش ناراحت شود؛ آن وقت مادر است که با تمام این دل نگرانی ها، مشکلات و ناراحتی ها می سوزد. خوب است بدانی که من نسبت به تو همین حس را دارم. فرزند عزیزم، دل نگرانی های تو، خانه ی دل مرا به آتش می کشد و قلبم را تیره و تار می سازد. پس همیشه بخند که خنده هایت دلیل روشنی قلب و دلم است.

متن قشنگ برای فرزندانم ، پروفایل پسرام دوستتون دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرزند برای مادر معنای دیگر دارد. وقتی که زنی صاحب فرزند می شود، مادر خواهد شد و از آن به بعد تبدیل به موجودی دیگر میشود. از زمان تولد فرزندش به بعد او تبدیل به یکی از فرشته های خدا خواهد شد! فرشته ای که از تمام وجودش می گذرد تا نعمتی که به او داده شده، در رفاه و آسایش زندگی کند. اکنون نمی خواهم خود را فرشته بدانم اما میدانم که تمام وجودم وصل است به وجود فرزندم و تمام زندگیم را فدا می کنم تا او در آرامش و شادی زندگیش را بگذراند.

متن برای فرزندانم + عکس نوشته

متن عاشقانه پدر برای فرزندان

از وقتی که به دنیا آمدند، تمام دغدغه ام در زندگی این شد که به مانند کوه پشت سرشان باشم و هیچ وقت تنهایشان نگذاریم. چه چیز برای یک پدر می تواند از این زیباتر باشد که همیشه پشت و پنها فرزندانش باشد و فرزندانش به او تکیه کنند؟

دلنوشته برای فرزندانم ، عکس پروفایل دخترم و پسرم باهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زیباترین لحظه برای یک پدر وقتی است که فرزندش در کاری موفق می شود یا به هدفش می رسد. آن زمان انگار مزد تمام زحماتی که در طول سالیان سال بزرگ کردن او کشیده بود را دریافت می کند و به هدف خود که وارد کردن فرزندش به جامعه بود می رسد. خدا را شکر می کنم که اکنون مزد زحمات من را داد و فرزندم تبدیل به یک انسان درست در جامعه شد.

پروفایل بچه هام ، پروفایل دخترام ، متن درباره فرزندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی که یک پدر صبح از خانه بیرون می زند، با شور و اشتیاق ساختن یک زندگی راحت و زیبا برای فرزندانش به کار ادامه می دهد و کار را پیش می برد. او هم می تواند در خانه بنشیند و او هم می تواند فقط به فکر خود باشد اما در وجود پدران عشقی نهفته است که این عشق مانع این کار می شود. همین عشق اکنون در وجود من نسبت به فرزندم شکل گرفته.

بچه هام یعنی تمام دنیام

هر روز دلایلم برای زندگی کمتر از قبل می شود! چون هر باره به اهداف خود نزدیکتر می شوم و به آنها می رسم و می بینم که دیگر دلیلی ندارد روی این کره خاکی باشم. اما در میان این دلیل ها، یک دلیل وجود دارد که حتی اگر تا بی نهایت هم باشد می خواهم برایش زنده بمانم و آن هم فرزندم است. من یک پدرم و تنها بهانه ای که برای ادامه زندگیم دارد، فرزندم است.

متن برای بچه هام ، خدایا فرزندانم را به تو میسپارم ، متن مادرانه برای فرزندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر بخش از وجودم به تو وابسته هست و وابسته خواهد ماند. نفس هایم، قلبم، دلم و ذره ذره ی وجودم تو را می طلبد و نیازش به تو بیشتر می شود. فرزند عزیزم، تو شده ای همه ی زندگی پدرت.

متن زیبا درباره فرزندانم ، متن شکرانه فرزند ، بیوگرافی برای فرزندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی که یک پدر اشک های فرزندش رو میبینه که ریخته میشه، با هر قطره ی اشک، انگار یک قدم به سمت مرگ قدم برمیداره و به مرگ نزدیکتر میشه. آخه هیچ پدری دوست نداره چشم های فرزندش رو غرق در اشک ببینه. اشک هایی که از گونه فرزندش ریخته میشن، برای اون حکم خونش رو دارن.

همسر و دخترم زندگیمن ، متن فرزندانم دوستتان دارم ، دلنوشته برای دوتا دخترام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی که لبخند می زنی، انگار تموم غم و غصه ها منو رها میکنن و میرن پی کار خودشون. انگار که سند آزادی من از ناراحتی ها، لبخندهای تو هست. وقتی که میخندی وجودم غرق در عشق میشه و همین عشق تمام اون ناراحتی ها رو پس میزنه و از بین میبره. فرزند عزیزم، مرسی از اینکه در زندگی پدرت حضور داری و اون رو تبدیل به شادترین انسان روی کره ی زمین کردی.

عکس پروفایل فرزندانم + متن

متن پروفایل برای فرزندانم

فرزندم یعنی دنیام. بچه که داشته باشی، نیاز به نعمت دیگه ای برای خوشبختی نداری چون خوشبختی خود فرزندته.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با بچه ام نیاز به هیچ دلیل شادی دیگه ای ندارم. چون ما دلیل شادی همدیگه هستیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آرامشی که در زندگیم دارم رو مدیون یه نفر هستم. یه نفر که با اومدنش به زندگیم اون رو زیباتر از هر وقتی کرد. اون یه نفر فرزندمه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انگار فرزندم مامور خداست و اوده که فقط به من احساس خوشبختی بده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

احساسی که با بودن در کنار فرزندم در من شکل میگیره، فکر نکنم حتی با بودن در کنار خدا در من به وجود بیاد.

عکس نوشته زندگی یعنی دو تا پسرام

حتی اگه خدا بخواد هم نمیتونه دلیلی بزرگتر از فرزندم برای شادی هام بهم بده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرزندم که در کنارمه، احساس میکنم قدرتمندترین انسان روی کره ی خاکی هستم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حتی با خیال فرزندم هم، حس پرواز توی آسمون خوشبختی بهم دست میده. دیگه الان که تو آغوشمه فکر کن چه حالی دارم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه ازم بپرسن که اگه خدا نبود کی رو می پرستیدی، من بدون شک فرزندم که تمام دنیامه رو می گفتم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فقط اونایی که بچه دارن میفهمن هر زخم یا آسیب کوچک به اون، یه زخم و آسیب بزرگ به قلب خودته.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتنی ترین دوست داشنتم رو زمانی احساس میکنم که فرزندم در آغوشمه.

عکس نوشته زندگی یعنی پسرام و همسرم

اسکار ناب ترین دلیل زندگی کردن من هم میرسه به فرزندم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرزند من با اینکه کوچیکه اما قدرتی داره به اندازه ی قدرتمندترین مخلوق خدا. چون با قدرتش زندگی من رو غرق در آرامش کرده.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حتی اگه هیچ کسی نتونه به قلب من راه پیدا کنه، باید بگم که فرزندم حتی با اینکه هنوز به دنیا نیامده بود، تموم قلب منو به اسم خودش کرده بود.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بچه ام منو میبره به دنیای بچگیم. واسه همینه که بهترین دوستش منم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی که با بچه ام هستم، میشم شکرگزارترین آدمی که خدا روی زمین دیده. آخه با تک تک سلول های بدنم عشق رو در وجودم احساس میکنم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمیدونم بچه ام پاداش کدوم خوبی من توی دنیاست اما میدونم که خدا منو لایق دونست و اونو که خیلی بالاتر از لیاقت من بود، بهم داد.

عکس پروفایل زندگی یعنی سه تا پسرام

فرزندم، تو پاداش کدوم کار خوبمی که به زندگیم اومدی و حالم بدم رو به خوب ترین حال دنیا تغییر دادی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی به فرزندم نگاه میکنم، تازه به قدرت خدا پی میبرم. آخه جز خدا هیچ کس نمیتونه چهره ای به این دلنشینی رو خلق کنه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو چهره ی فرزندم، عشق، آرامش، شادی و هر چی حس خوب هست نهفته هست و من هر بار که بهش نگاه میکنم، تمام این حس های خوب رو ازش دریافت میکنم.

عکس نوشته زندگی یعنی پسرام و دخترام + متن

فرزندم شده دلیلی برای شکرانه های من از خدایی که شاید قبلا هیچ وقت یادش نمی کردم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حتی اگه بخوام قدرت خدا در زندگیم رو نادیده بگیرم، فرزندم هر لحظه اون قدرت رو بهم یادآوری میکنه. چون همون قدرت بود که موجودی به این زیبایی رو به من داد.

متن همسرم و دخترم دنیامن ، بیوگرافی واتساپ برای بچه هام

متن دلنوشته برای فرزندانم

دلم که میگیرد، فرقی نمیکند کجا باشم و با کی باشم، همان جا عکسش را بیرون می آورم و محو تماشای او می شوم. به راستی که خدا چطور چهره ی او را خلق کرد که من تمام زیبایی های دنیا را در چهره ی او خلاصه می کنم؟! وقتی که صورت زیباتر از ماهش را می بینم، حس و حالی دوباره می گیرم و آن گرفتگی دلم به کلی از بین می رود. چهره ی فرزندم، تمام آشوب های دلم را می زداید و مرا تبدیل به آرامترین آرام دنیا می کند.

عکس پروفایل دوتا دختر داشتن ، عشقم بچه هام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی که فرزندم را نمی بینم و او را لمس نمی کنم، شهر دلم آشوب است. در هر گوشه از دلم، کوچه ایست که چراغی دارد و چراغش وصل است به خنده های او. او که نمی خندد، شهر دل منم سوت و کور است و انگار هیچ همهمه ای در آن نیست. من فقط به یک نفر دلیل تمام روشنایی های شهر دلم را اختصاص می دهم و آن هم فرزندم است که گویی خدا او را فقط برای من و خوشبختی ام آفریده.

متن برای دخترام ، عکس نوشته دو تا دخترام

نمی دانم که در کجای دنیا کدام کار خیر را کردم که خدا مرا لایق دانست. او این لیاقت را در من دید که زیباترین حسی که یک نفر می تواند تجربه کند را به من بدهد. او مرا لایق دانست تا صاحب فرزند شوم. اکنون که فرزند دارم، اکنون که صاحب اولاد شده ام، نمی توانم حسی ناب تر از این حس را بیایم. من خودم را لایق ترین موجود روی زمین می دانم که خدا خواست و او را به چیزی که شاید زمانی لیاقتش را نداشت رساند.

خدایا نگهدار فرزندانم باش ، پروفایل خدایا تقدیر فرزندانم را زیبا بنویس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رویای من شاید کوچک باشد، شاید از نظر خیلی ها بدیهی باشد، شاید یک چیز ساده و معمولی باشد اما همین رویا شده است دنیای من و همین رویا شده است دلیل زندگی من. رویای من دیدن خنده های مداوم فرزندم است. نمی دانم که دوباره هم می توانم آرزویی از خدا داشته باشم یا نه اما در همین لحظه از زندگیم، بزرگترین آرزوی من در لب های فرزندم خلاصه شده. لب های او که بخندند، من به آرزویم خواهم رسید.

استوری فرزندانم ، وضعیت واتساپ برای فرزندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا قبل از تولدش، هر برگ از دفترچه ی زندگیم را که ورق بزنی، فقط با یک انسان تهی رو به رو می شوی که شاید هیچ دلیلی برای زندگی کردن نداشته. اما این دفترچه فصل دیگری را هم در بر دارد. از یک جایی به بعد، وقتی که این دفترچه را ورق می زنی، هر روز آرزوهای نو و تازه را میبینی! آرزوهایی که به یک انسان دلیل زندگی می دهند. شروع برگه های زندگی تازه من با شروع تولد فرزندم است. با تولد فرزندم، فصل دیگر زندگی من هم رقم خورد و من تبدیل به شادترین انسان روی زمین شدم.

جملات زیبا برای دخترانم ، عکس نوشته دو تا دخترام

می گویند که روح هر انسان تکه ای از وجود خداست که به هیچ چیز جز خدا وابسته نیست. من به اینکه قسمتی از وجود خداوندم ایمان دارم اما به اینکه به کسی جز خدا وابسته نیستم ایمان ندارم. آخر کسی وجود دارد که تمام دلبستگی های من به اوست، کسی وجود دارد که بعد از خدا، گرمای تمام وجودم از وجود اوست و کسی وجود دارد که اگر نباشد، من تنهاترین تنهای عالم می شوم و آن کس کسی نیست جز فرزندم. من بعد از خدا به فرزندم احساس وابستگی دارم! وابستگی ای که مرا بدون او هیچ می سازد؛ وابستگی ای که از من بدون وجود او یک موجود تهی و پوچ می سازد که هیچ دلیلی برای نفس کشیدن ندارد.

متن عاشقانه فرزندانم ، فرزندانم همه زندگیم ، عکس نوشته دخترام

متن عاشقانه برای دخترم

دخترکم، به اندازه ی زیبایی های تمام دنیای دخترانه ات دوستت دارم. این زیبایی ها آنقدر زیاد هستند که تمامی ندارند و من به اندازه ی همه ی آنها می خواهمت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دختر عزیزم، هیچوقت گریه نکن که گریه های تو مثل تیشه ای هست که به ریشه ی من میخوره! هر قطره از اشک تو مثل قطره ای از اسید هست که در وجود من رخنه میکنه و ذره ذره وجود من رو از بین میبره. بخند که با هر بار خندیدنت، آتشی درون من شعله میکشه. آتشی که من اون رو آتش عشق می نامم و فقط زمانی شعله ور میشه که خنده های تو رو ببینه.

عکس نوشته عاشقانه برای پسر و دخترم

برای دخترم حاضرم از بزرگترین دارایی ام بگذرم. بزرگترین دارایی هر انسانی زندگی اون هست و من حاضرم از این زندگی بگذرم تا رفاه و آسایش دخترم حفظ بشه. آسایش دخترم یعنی آرامش روح من. وقتی که اون آسایش داشته باشه، روح منم برای همیشه در آرامش خواهد بود.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می گویند که دختر زوری ندارد، می گویند که ضعیف است و حتی به او لقب ضعیفه را داده اند. اما به راستی چرا برای من اینطور نیست؟ چرا دخترم حتی با همان نگاه های معصومانه اش هم به من قدرتی می دهد که هیچ چیزی در دنیا برایم اینگونه عمل نمی کند؟ چرا وقتی با همان دست های مهربانش مرا نوازش می کند، تبدیل به قدرتمندترین انسان می شوم؟ این چه ضعیف بودنیست که در قدرت او نهفته شده؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دخترم، اگر می توانستم تمام دنیا را به نامت میکردم تا تو همیشه آن لبخند مهربانت را حفظ کنی و هیچوقت از دستش ندهی. لبخند تو برای من ارزشی برابر با ارزش تمام دارایی های دنیا دارد. اگر می توانستم تمام دنیا را به پایت میریختم تا خنده های تو را ببینم! همان خنده هایی که با ارزش ترین دارایی های من هستند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دخترم، احساسات تو قویترین صلاحت در زندگی هستند. از آنها به گونه ای استفاده کن تا موجب سعادتت در زندگی شوند و تو را به اهداف و خواسته هایی که داری برسانند. احساسات انسان مانند چاقو هستند. از آنها هم می توان در جهت مثبت استفاده کرد و هم در جهت منفی. می گویند که دختران منشا بی نظیر احساسات هستند پس اکنون که غنی از هر گونه احساسی، احساست را در جایی به خرج ده که لازم است.

جملات و عکس نوشته های زیبا برای فرزندانم

وقتی که کارم تمام می شود، وقتی که به ساعت نگاه می کنم و زمان ترک کردن سر کار و رفتن به خانه است و حتی وقتی که در راه خانه هستم فقط یک چیز در ذهن می پرورانم و آن هم چهره ی زیبای دخترم است که وقتی که به خانه می رسم، قرار است آن را ببینم و غرق در انرژی و آرامش شوم.

متن عاشقانه برای پسرم

پسرکم، مثل کوه استوار باش و مثل آسمان که باران را به زمین هدیه می دهد سخاوتمند. با سخاوت و استواری ات هست که خانه و زندگی ات همچنان پا برجا خواهد ماند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پسر عزیزم، تو قرار است جانشین پدر در خانواده ات باشی. سعی کن از همین حالا مانند یک مرد رفتار کنی و مردانگی ات را سپری کنی برای دفاع از خانه و زندگی ات. وجودت را سرشار از غیرتی کن که مانع آسیب دیدن خانواده ات در برابر سختی های دنیا می شود.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پسرم، مردانگی و غیرت را هیچوقت به پای این نگذار که خانواده ات را در تنگنا قرار دهی. مردانگی ات زمانی معنا پیدا می کند که خانواده ات در رفاه و آرامش باشند. برای آرامش آنها بکوش تا تبدیل شوی به غیرتمندترین انسان روی کره ی زمین.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پسرم، اکنون که داری کم کم وارد جامعه می شوی و برای خودت تشکیل خانواده می دهی، یادت باشد که به زنان زندگی ات احترام زیادی بگذاری. به خاطر بسپار که آنها هم انسان هستند و ناموس هیچ کس نیستند چرا که از خود زندگی دارند. عقاید پوچی که ساخته ی فرهنگی اشتباه هستند را کنار بگذار تا بتوانی در کنار خانواده ات و زنان زندگی ات، آرامشی وصف ناپذیر را تجربه کنی.

متن با عکس نوشته برای بچه هام

پسرکم، من با آگاهی کامل، اختیار تمام، عشق فراوان و از تمام وجود قبول کرده ام که برایت پدری/مادری کنم و تو را به مانند وجود خود نیز دوست داشته باشم. تو بخشی از وجود منی و من نمیتوانم تو را نادیده بگیرم. نادیده گرفتن تو برایم برابر است با نادیده گرفتن خودم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پسرکم، وقتی که به چهره ی تو نگاه میکنم، به آرامشی که سالها به دنبال آن بودم میرسم. سال ها تلاش کردم و عرق ریختم تا به چیزی که میخواهم برسم اما نشد. نمی دانستم که این آرامش در همین نزدیکی هاست، در کنار من است و من هر روز از کنارش میگذرم. اکنون که با دقت بیشتری می نگرم، می بینم که آن آرامش تو هستی، آن آرامش چهره ی زیبای توست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پسر عزیزتر از جانم، جانم و نفسم را برایت به ارمغان می آورم و تو در عوض خنده ی زیبایت را ارزانی من کن. تمام وجود و هستی من را خنده های تو تشکیل می دهد و اگر روزی این خنده ها نباشند، جان و نفسی که به عنوان هدیه به تو دادم، به هیچ کارم نخواهند آمد.

پسرام یعنی دنیام

پسرکم، بخند که خنده هایت برایم مانند لالایی ای است که مرا به خواب می برد. خوابی شیرین که قرار است در آن فقط رویاهای خوب را ببینم و لمس کنم.

خدایا تقدیر دخترم را زیبا بنویس ، متن درمورد فرزندان ، خدایا پشت پناه دخترم باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها معجزه ای می توانست زندگی مرا زیبا کند. پسر عزیزم، تو یک معجزه ای. اکنون زندگی من زیباتر از هر چیزی شده و آن هم به خاطر وجود توست.

متن آرزوی زیبا برای فرزندم

فرزند عزیزم، برات تموم آرزوهای خوب دنیا رو دارم تا بتونی زیباترین زندگی ای که در ذهن می پرورونی رو برای خودت بسازی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرزند، دلبندم، امیدوارم که تموم آرزوهات برات تبدیل به خاطره هایی شیرین بشن که تا همیشه توی ذهنت موندگار هستن.

پسرام یعنی نفسم

فرزند عزیزم، امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشی و با این هدیه ی بزرگ خداوند، بتونی تموم دنیا رو تجربه کنی.

استوری برای فرزند ، عکس دلنوشته پسرم ، عکس پروفایل تولد دختر و پسر باهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرزند عزیزم، تو هر چیزی رو میتونی به دست بیاری و اونقدر در تو قدرت می بینم که نیازی نیست برات آرزو کنم؛ چون تو خودت همه چی رو میسازی. اما برات فقط یه چیز میخوام و اون هم سلامتیه. از خدا برات سلامتی میخوام تا بتونی به تمام خواسته هات جامه عمل بپوشونی.

متن پروفایل دخترم ، پسرم تنها امیدم ، عکس نوشته همسرم و دخترم دنیای منن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرزند عزیزم، تو عزیزتر از جان منی و من جانی بی بلا و زندگی ای زیبا را برایت از خدا خواستارم. امیدوارم که همیشه زندگی ات در آرامش محض باشد؛ آرامشی که هر روز به تو امید بیشتری به زندگی می دهد.

عکس پروفایل دخترام یعنی نفسام + متن

فرزندم، از خداوند میخواهم که به بهترین شکل بتوانی این دنیا را تجربه کنی و به هر آنچه که میخواهی برسی.

عکس نوشته زندگی یعنی صدای نفسای عزیزانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ذره ذره ی وجودم از خدا میخواهد که فرزندم عاقبت به خیر شود. عاقبتی که سرشار از خوبی و زیباییست.

متن کوتاه زیبا برای بچه هام ، خدایا مراقب فرزندانم باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از خداوند میخواهم که فرزندم کلید حل هر گرفتاری اش را خیلی زود پیدا کند و از پس مشکلاتش بر بیاید. مشکلات می توانند انسان را رشد دهند و من از خدا میخوام که فرزندم در کنار حل این مشکلات، با آنها رشد و پیشرفت کند و از خود یک شخصیت قوی بسازد.

متن دلتنگی برای فرزند ، برای فرزندم ، دخترم متن زیبا برای فرزند دختر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوندگارا، فرزندم را به هر آنچه که می خواهد برسان که رسیدن او به خواسته هایش یعنی رسیدن من به آرزویی که دارم.

متن در مورد فرزند ، عشق به فرزند ، متن دخترم همه زندگیمه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدای عزیزم، فرزند من در این دنیا جز تو کسی را ندارد که بخواهد به او تکیه کند. تکیه گاه قوی برای او باش و او را در تک تک لحظات زندگی اش تنها مگذار که تکیه گاه شانه های او فقط تو هستی.

دخترام یعنی زندگیم

خدای مهربانم، تو به من نعمتی بی نظیر به نام فرزند را عطا کردی. اکنون از تو آرزویی دارم و آن آرزو خوشبخت شدن فرزندم است. فرزندم را خوشبخت کن همانطور که مرا با دادن او به من، خوشبخت نمودی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدای من، شانه های ظریف فرزندم تحمل درد و سختی را ندارد. پس از تو میخواهم که فقط خیر و خوبی را وارد زندگی اش کنی و او را خوشبخت تر از چیزی کنی که در تصورش می پروراند.

متن خدایا تقدیر فرزندانم را زیبا بنویس ، جملات زیبا برای فرزندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پروردگارم، به فرزندم در مسائل و چالش های زندگی اش یاری رسان که تو قدرتمندترین یاری رسان در این دنیا هستی.

بیوگرافی دخترم دنیامه ، پروفایل عاقبت بخیری فرزندان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرزندم با ارزش ترین دارایی ام است. پروردگارا از این دارایی من به خوبی مراقبت کن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدا فرشته ای در زندگی من آفرید و آن فرشته فرزند من است. خدایا نه تنها از فرشته ی زندگی من، بلکه از تمام فرشتگانی که روی زمین زندگی می کنند مراقبت کن و هیچوقت آنها را در هیچ لحظه از زندگی شان تنها نگذار.

پسر و دخترم دنیای من

آرزوهای فرزندم شده اند آرزوهای من. خدایا آرزوهایم را برآورده کن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک لب خندان و زیبا تمام چیزی است که من برای فرزندم می خواهم. خدایا، در همه حال مرا به خواسته ام برسان.

سایر مطالب پیشنهادی و پربازدید:

دلنوشته مادرانه و زیبا برای فرزند دختر (2)

متن در مورد دوست داشتن فرزند + عکس نوشته

متن هایی زیبا درباره عشق مادر به فرزند (2)

دلنوشته درباره مادر شدن

زیباترین سروده ها ؛ شعر تولد پسرم

متن زیبا درباره‌ی دوقلوها

شعر زیبا در مورد فرزند پسر

متن زیبا درباره داشتن پسر

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...