متن زیبا درباره داشتن پسر

پسر که داشته باشی، امنیت و آرامش زندگیت تامینه. فرقی نمیکنه که یکی داشته باشی یا دوتا در هر صورت پسر با غیرت و سخت کوشی ای که داره، نمیزاره که هیچ وقت اخم به ابروی خانواده اش بیاد و خانواده اش بخوان به خاطر مشکلی خاص آرامششون رو از دست بدن. تولد آرامش زندگیت مال وقتیه که پسر دار بشی.

متن های خیلی خوب و تاثیرگذاری درباره پسر داشتن توی این مطلب براتون به اشتراک گذاشتیم. همراه ما باشید تا این متن ها رو با هم بخونیم.

پسر یعنی همه حس های خوب دنیا، پسر یعنی همه غرور مادر و پسر یعنی یک دنیا غیرت و مردانگی که می شود تا آخر دنیا به آن تکیه کرد.

" " " " "

 پسر یعنی یار و غم خوار مادر، پسر یعنی عصای پیری پدر، پسر یعنی پشتوانه ای به محکمی کوه، پسر یعنی تحقق همه رویاها و آرزوهای یک مادر.

" " " " "

پسرم داشتن تو یعنی داشتن همه نعمت های خداوند. داشتن تو یعنی داشتن تکیه گاهی به استواری کوه، پسرم به بودنت و به داشتنت افتخار می کنم.

جملات زیبا درباره پسر داشتن + عکس 2022 جدید

 پسرم تو اوج خوشبختی منی، تو برگ برنده زندگی منی و من به خاطر داشتنت هر روز هزاران بار خداوند را شکر می گویم.

" " " " "

پسر یعنی روبه رو شدن با یک دنیا دشمن و نترسیدن، پسر یعنی سینه سپر کردن و سر را بالا نگه داشتن، پسر یعنی عشق مادر، پسر یعنی غمخوار و یار پدر.

" " " " "

پسرم توبا من باش بگذار دنیایی دشمنم باشند. تو در کنارم باش و بگذار عالمی روبه رویم باشند. با وجود تو از دشمنی دشمنانم چه باک و از شر بدخواهانم چه غم.

" " " " "

پسر دار که بشی یه جورایی غرور همه وجودت رو فرا می گیره، انگار که تو یه نبرد خیلی بزرگ پیروز شدی، انگار یه زره آهنی پوشیدی و از ضربه خنجری خودتو مصون کردی. پسر دار شدن حسی رو بهت می ده که تا تجربش نکنی نمی تونی وصفش کنی.

" " " " "

پسرم به خاطر تو هم که باشد تا آخر دنیا محکم و استوار خواهم ماند. به خاطر تو با همه در خواهم افتاد و به خاطر تو دنیایی را زیر و رو خواهم کرد. فقط قول بده که در کنارم بمانی و ترکم نکنی‌.

" " " " "

به خودم افتخار می کنم که مادر پسری چون تو هستم و به خودم می بالم که مردی چون تو را تربیت کرده ام.

متن درباره پسر داشتن 1401 جدید

پسرم زود بزرگ شو حرف ها باهات دارم. پسرم زود قد بکشو رشید شو دلم  راه رفتن شونه به شونت  رو می خواد. پسرم زود زبان باز کن که بی قرار شنیدن صدایت هستم.

" " " " "

به چشمان پسرم که نگاه می کنم روزهایی را می بینم که به پایش سوختم تا او بزرگ شود. به قد بلندش که نگاه می کنم به یاد بار سنگین زندگی می افتم که زیر سنگینیش شانه خم کردم تا پسرم در اسایش و راحتی زندگی کند. من به پسرم که نگاه می کنم همه عمر و جوانیم را می بینم. خدایا شکرت که زندگیم را پای با ارزش ترین داراییم گذاشتم و شکرت که بیهوده آن را تلف نکرده ام.

" " " " "

پسرم اگر قوی ترین و نیرومند ترین مرد جهان هم بشوی باز هم در برابر من که مادرت هستم ضعیف و ناتوانی چون همه قدرت های دنیا در برابر قدرت عشق و علاقه یک مادر کم و ناچیزند. پسرم بدان من تو را با قدرتمند ترین نیروی جهان یعنی عشق بزرگ کرده ام.

" " " " "

متن درباره داشتن دوتا پسر

متن زیبا درباره داشتن دوتا پسر

دو تا پسر دارم که غیرتشون به اندازه یک لشکره. وقتی که دو تا پسرام هستن، انگار آشیانه مون امن تر از هر موقع ای هست.

******************************

یک پسر که داشته باشی، امنیتت تامینه و دوتا پسر که داشته باشی آرامشت تامینه. نمیخوام بگم که دخترا اینجوری نیستن یا دخترا توانایی این کار رو ندارن! اما انگار که خدا در وجود پسرا همچین چیزی رو از همون اولِ اول نهادینه کرده که برای امنیت و آرامش خانواده شون بجنگن. وقتی که دوتا پسر داشته باشی، بدون که همیشه در امنیت و آرامشی؛ درست مثل من.

******************************

خوشبخت فقط منم! چون دو تا پسر دارم که حتی در سخت ترین شرایط هم با لبخنداشون آروم میشم و دوباره به زندگی و خوشی هاش ایمان میارم. دو تا پسرای من مثل دو تا معجون قدرت عمل می کنن و کافیه که یک بار فقط به چهره شون نگاه کنم تا قدرتمندترین بشم و با مشکلات و سختی هام با قدرت تر از همیشه بجنگم.

******************************

خدا از وجود دو تا فرزند پسر من رو بهره مند کرده. هر گلی بوی خودش رو داره و قطعا اگه الان دختر هم داشتم، همین قدر از خدا سپاسگزار بودم و الان همینقدر به خاطرش خدا رو شکر میکردم. اما انگار الان حال و هوای زندگی من متفاوته. انگار الان در وجود من یک عشق پاک و محض موج میزنه. عشقی که به خاطر وجود پسرامه که در من شکل گرفته.

******************************

کی گفته که فقط دخترا هستن که میتونن با دلبری هاشون به پدر و مادر آرامش بدن؟ من دو تا پسر دارم که انگار از سمت خدا مامور شدن تا حال بد من رو خوب کنن. مهم نیست که شرایط چجوری باشه و مهم نیست که چقدر با سختی روبرو شده باشم، دوتا پسرای من انگار قلق من رو بلدن و جوری حال من رو خوب میکنن و آرامش رو به من هدیه میدن که هیچوقت مثل اون حال خوب رو تجربه نکردم. پس بیخود این ویژگی رو به دخترا ربط ندیم؛ گاهی پسرا میتونن هنرمندانه تر این کار رو انجام بدن.

******************************

دو تا پسر که داشته باشی، خاطرت جمعه که حتی اگه سر خونه و زندگیت نباشی، باز هم زندگیت تامینه و باز هم خانواده ات به بهترین شکل زندگیشون میگذره. دوتا پسر که داشته باشی، اون دوتا با غیرتشون خونه و زندگی رو میگردونن و نمیذارن که اخم به ابروی هیچکدوم از اعضای خانواده بیاد.

******************************

هرکی ازم بپرسه که چی تو زندگیت داری که به خاطرش شاکر خدایی؟! بدون شک من اسم دو تا پسرام رو میارم. دوتا پسرای من تنها چیزای ارزشمندی هستن که من توی زندگیم دارم و به خاطر آرامش و آسایشی که اونا به من تزریق میکنن هست که هنوز دارم نفس میکشم و هنوز دارم توی این دنیا زندگی میکنم.

متن درباره داشتن پسر غیرتی

متن درباره داشتن پسر غیرتی

پسر غیرتیش خوبه. یک پسر غیرتی تو هر خانواده ای باشه، دیگه نیازی نیست همیشه بابا توی اون خانواده حضور داشته باشه و این پسر خودش جای بابا رو پر میکنه. اگه همچین پسری توی خونه و زندگیت داری، به خاطرش خدا رو شاکر باش.

******************************

توی دوره و زمونه الان تنها چیزی که پیدا نمیشه غیرته و اگه تو یک پسر غیرتی داری، اول از همه باید به خودت آفرین بگی. چون اونو جوری تربیت کردی که توی این دنیا تونسته غیرت خودش رو برای خودش و خانواده اش حفظ کنه که این خیلی خیلی خوبه.

******************************

یک پسر غیرتی نعمتیه که خدا نصیب هر خانواده ای نمیکنه. خداروشکر که ما رو لایق دونست و غیرتمندترین پسر روی کره ی زمین رو توی خانواده ی ما آفرید. پسرم با غیرتش شده پاسدار خانواده ی ما و من به خاطرش از خدا کلی ممنونم.

******************************

غیرت پسر من مثال نداره. اون حاضره که از خودش بگذره ولی خونه و خانواده اش آسیبی نبینن و دچار مشکلی نشن.

******************************

خوش به حال اون خواهرایی که یک داداش غیرتی دارن. چون اونا دیگه هیچوقت اخم به ابروشون نمیاد و هیچوقت هم ناراحتی ای رو احساس نمیکنن. آخه غیرت داداششون هیچوقت اجازه نمیده که اونا بخوان دچار ناراحتی بشن و یا حتی ناراحتی رو احساس کنن. خوشبحال اون مادری که یک پسر غیرتی داره! چون اونم هیچوقت عدم حضور مرد رو در زندگیش احساس نمیکنه.

******************************

یک پسر غیرتی حاضره برای خانواده اش تا جونش هم مایه بزاره و برای خانواده اش از خودگذشتگی کنه. این غیرت به واسطه ی تربیتی هست که داشته. اگه یک پدر و مادر برای فرزندشون وقت بزارن و تربیت اون رو به درستی انجام بدن، برای اون قطعا غیرت یکی از بارزترین ویژگی هاش میشه.

******************************

غیرت پسر و دختر نداره و هر انسانی باید به اندازه ی خودش غیرتی باشه. اما تو جامعه ی ما غیرت رو فقط اختصاص دادن به پسرا و میگن این پسره که غیرتیه. با این که خدا رو شکر میکنم که یکی از همین پسرای غیرتی توی خونه و زندگی خودم هست، اما میخوام بگم که این حرف در مورد غیرت درست نیست و همه انسان ها میتونن غیرت داشته باشن و حتی غیرت خانوم ها هم گاهی میتونه نسبت به آقایون بیشتر باشه.

******************************

اون پسری جانشین پدرش میشه که غیرتی باشه. یک پسر باید روی خانواده اش و روی ارزش های اونها غیرت داشته باشه و حسابی از اونها مراقبت کنه تا اینجوری بتونه پا در جای پای پدرش بذاره و در مسیر اون حرکت کنه.

******************************

یک پسر غیرتی داشتن میارزه به یک ارتش داشتن. یک پسر غیرتی که داشته باشی دیگه نمیخواد ناراحت و نگران باشی که مشکلات زمانه باهات چجوری قراره تا کنه. آخه اون بالاخره یک راهی پیدا میکنه تا مشکلات رو به زمین بزنه و مثل گذشته لبخند رو به لب های تو هدیه بده.

******************************

خدا خواست علاوه بر پدر یکی دیگه هم باشه که از ارزش های خونه و زندگی محافظت میکنه و برای همین پسر رو آفرید. نه اینکه در وجود جنس زن غیرت وجود نداشته باشه ها، نه! ولی در وجود جنس مذکر و پسرها یک غیرت خاصی نهفته هست که انگار خود خدا اون غیرت رو طراحی کرده و در وجود اونا آفریده. خدا ممکنه سایه پدری رو از خونه و زندگی یکی کم کنه اما سایه برادر یا پسر رو میاره بالای سر زندگیش که دست کمی از سایه پدر نداره.

متن راجب داشتن پسر سخت کوش

متن درباره داشتن پسر سخت کوش

خدایا من از تو هیچ چیزی برای پسرم نمیخوام جز اینکه پاداش تمام سخت کوشی هاش رو بدی. پسر که بزرگ میشه و وارد اجتماع میشه، بعد از مدتی میخواد که تشکیل خانواده بده. خدایا جواب تمام این سخت کوشی هاش رو با داشتن خونه و زندگی و یک خانواده بی نظیر به اون بده.

******************************

پسری که سخت کوشه میارزه به هزارتا پسر که پولدارن ولی هیچ کوششی برای بهتر کردن زندگیشون ندارن. سخت کوشی در واقع یک نعمته که خدا به انسان میده؛ برای همین خدا رو شاکرم که به من یک پسر سخت کوش داد که حتی اگه در سخت ترین شرایط هم باشه و هیچ پولی نداشته باشه، با سخت کوشی ای که داره بالاخره راه پولدار شدن رو پیدا میکنه.

******************************

پسر من تنها توی تلاش فیزیکی سخت کوشی نداره بلکه اون توی تلاش ذهنی هم سخت کوشی داره و یک انسان باهوش به تمام معنا هست. خدا در وجود پسر من نعمت هوش و ذکاوت بالا رو آفرید و من به خاطرش از اون متشکر هستم. پسر من سخت کوشی خودش رو در پیدا کردن ساده ترین راه ها برای حل کردن مشکلات نشون میده و این بالاترین درجه سخت کوشی یک انسان هست.

******************************

سخت کوشی همیشه هم این نیست که بیل دستت بگیری و شروع کنی کار کردن. بلکه زمانی سخت کوشی معنا پیدا میکنه که به اندازه ی کوششی که داری، بتونی نتیجه بگیری. پسر من به ازای سخت کوشی هاش داره نتایجش رو توی زندگیش میبینه و من هم دارم به چشم میبینم که چقدر عالی و خوب داره به نتیجه میرسه و به خاطر همین بهش تبریک میگم.

******************************

پسر من توی سخت کوشی حرف اول رو میزنه. از همون ابتدا من سخت کوشی رو در وجود اون دیدم و همین الانم که بزرگ شده، برای هر مسئله ای در زندگیش نهایت تلاشش رو میکنه تا اون رو به بهترین شکل حل کنه. این ویژگی پسرم قابل ستایش هست و من به خاطر این ویژگیش به اون بارها تبریک میگم.

******************************

پسر من حتی اگه در سخت ترین شرایط هم باشه، باز هم راه خودش رو پیدا میکنه و باز هم میتونه موفق ترین از نوع خوش بشه. این رو میگم چون به پسرم و سخت کوشی ای که داره ایمان دارم. اون هیچوقت ناامید نمیشه و آروم نمیشینه و مثل یک انسان غیرتمند تمام تلاشش رو میکنه تا با چالشی که با اون رو به رو شده، با قدرت مقابله کنه.

******************************

سخت کوشی برای هر کسی یک معنی داره و برای من معنیش اینه که نهایت کوشش خودت رو بکنی تا بتونی ساده ترین راه رو پیدا کنی و از طریق اون مشکلاتت رو حل کنی. پسر من این نوع سخت کوشی رو داره و من به خاطر این کارش اون رو ستایش میکنم. او نه مون اول دست به کار نمیشه بلکه خوب فکر میکنه تا ساده ترین راه حل رو پیدا کنه و بعد از اون اقدام میکنه و این ویژگی ای هست که هر کسی ندداره.

متن زیبا درباره داشتن پسر کوچولو

متن درباره داشتن پسر کوچولو

پسر کوچولوی من دیگه داره کم کم بزرگ و بزرگتر میشه و داره برای خودش مردی میشه. اون قراره پا جای پای باباش بزاره و مثل باباش یک خانواده رو مدیریت کنه. میدونم و به پسر کوچولم ایمان دارم که اون هم مثل پدرش غیرت داره و نمیذاره که خانواده اش به سختی بیفتن. پسر من یکی از خاص ترین نعمت هایی هست که خدا در زندگی من آفریده.

******************************

خدا خواست لبخند رو به من هدیه بده و به خاطر همین هم پسر کوچولوم رو بهم داد. نمیدونید که چقدر با هر بار لبخند زدن اون به لبام لبخند میاد و چقدر با هر بار گریه ی اون، من هم اشک میریزم. وجود پسرم وصل به وجود من و گویا ما یک روح بودیم که در دوتا جسم قرار گرفتیم.

******************************

هر روز که به پسر کوچولوم نگاه میکنی، دلیل برای شکرگزاری از خدا پیدا میکنم. هر موقع که ناامیدترین باشم و دیگه به هیچ چیزی میل و اشتیاقی نداشته باشم، فقط کافیه که به چهره معصوم پسر کوچولوم نگاه کنم تا دوباره امید به زندگی در من شکل بگیره.

******************************

پسر کوچولوی من داره کم کم بزرگ میشه و دیگه نمیتونم اون رو کوچولو خطاب کنم. اون داره کم کم یاد میگیره که چطور مسئولیت هاش رو قبول کنه و چطور زندگیش رو راه ببره. گویا خدا از لحاظ نعمت فرزند من رو تامین کرده. چون برای پسر کوچولوی خودم لازم نیست هیچ کار اضافه ای انجام بدم. اون به صورت خودجوش انگار تربیت شده هست.

******************************

میگن که حتی در لحظاتی که ناامید هستی هم خدا رو فراموش نکن تا اون دستت رو بگیره. منم همینطور بودم و در لحظاتی که در ناامیدی داشتم غرق میشدم، اون رو فراموش نکردم و برای همین پسرم رو به من هدیه داد. با وجود پسرم زندگی من حال و هوای تازه ای گرفته. در وجود فرزند پسر انگاری نعمت امید نهفته هست و وارد زندگی هر کسی هم که بشه به اون امید به زندگی رو هدیه میده.

******************************

پسر کوچولوی عزیزم، برای بزرگ کردن تو خیلی سختی ها کشیدم و خیلی مشکلات رو تحمل کردم. الان که داری بزرگ و بزرگتر میشی، انگار دارم جواب تمام اون سختی ها و مشکلات رو میبینم. خدا رو شکر میکنم که صحیح و سالمی. تنها خواسته ای که من از خدا در زندگی داشتم همین بوده که صحیح و سالم باشی و خدا هم این خواسته رو برآورده کرده. پسر کوچولوی عزیزم، تا وقتی که تو شاد باشی و خنده بر لبات داشته باشی، من هم انرژیم کامله و همراه تو می خندم و روی مشکلات رو کم میکنم.

******************************

پسرم یعنی دنیام و خدا زمانی که پسر کوچولوم رو بهم داد، یک دنیا به من داد که در اون زندگی کنم و از زندگیم لذت ببرم. چند وقت پیش که هنوز پسر کوچولوم رو نداشتم، بین دنیای این آدما گیر افتاده بودم و راه فراری هم نداشتم! اما پسرم که به دنیا اومد، به همراه خودش یک روزنه ی امید برام آورد و باعث شد که من برای خودم دنیای دیگه ای با اون داشته باشم.

متن درباره داشتن تولد پسرم

متن درباره داشتن تولد پسرم

تولد پسرمه. شیرشاه من الان یک سال به عمرش اضافه شده و کم کم داره مردی میشه برای خودش. برای پسر عزیزم در روز تولدش آرزوی سلامتی و سربلندی رو دارم. امیدوارم که خدا در تک تک مراحل زندگیش یار و همراه اون باشه و هیچوقت اون رو رها نکنه. این بزرگترین آرزویی هست که من برای فرزند پسرم دارم.

******************************

خدایا هیچوقت فکر نمیکردم که اینطور بخوای من رو شگفت زده کنی و لبخند رو به لبای من هدیه بدی. تو با اومدن پسرم به زندگیم به من انگیزه زندگی دادی و باعث شدی باز هم به خودم بگم که زندگی ارزش زندگی کردن رو داره و میتونه خیلی زیباتر از اون چیزی بشه که فکرش رو میکنم.

******************************

خانواده ی ما مثل چند گُله با یک ساقه ی تنومند. این ساقه هر روز داره رشد میکنه و گل های روی اون هم همراه با اون بزرگ و بزرگتر میشه. خدا روی این ساقه، یک غنچه رو هم قرار داد. غنچه ای که پسرم هست و قراره با بزرگ شدنش رنگ و بوی جدیدی رو به گل های خانواده ما بده. خدایا شکرت به خاطر اینکه این گلها و ساقه اش رو روز به روز زیباتر از گذشته میکنی.

******************************

تولد پسرم برای من مثل یک نوره! نوری که به زندگیم تابیده و قراره به اون روشنایی رو هدیه بده. در دل تاریکی شب زندگی داشتم قدم میزدم و هیچ روزنه ای از نور رو نمی دیدیم. اما یهو پسرم با حضورش زندگی من رو نورانی تر از هر موقع ای که فکرش رو بکنی کرد.

******************************

انگار دیگه غم های من هم قراره تموم بشه، انگار که دیگه من هم قراره هیچ مشکلی نداشته باشم. آخه خدا بهم یک پسر داده؛ آخه خدا بهم فرزندی داده که قراره در آینده شیرمردی بشه برای خودش. همین حضور فرزندم کافیه که من حس کنم خوشبخت ترینم و خوشبخت تر از من روی کره زمین وجود نداره.

******************************

تولد پسرم رو بهش تبریک میگم و خواستم از همین جا بهش نکته ای رو بگم که هیچوقت فراموش نکنه. مرد برای خانواده اش مثل یک سنگر میمونه! سنگری که هیچوقت نباید حتی تَرَک هم برداره. با هر بار ترک برداشتنش، کسایی که پشت اون سنگر هستن، بیشتر در مقابل آسیب قرار میگیرن. مرد باید اونقدر سنگر قوی ای باشه که هیچ وقت از پا نیفته. فرزندم، پسرکم، یادت باشه که تو هم قراره روزی نقش اون سنگر رو بازی کنی. میدونم که انسان مقاومی میشی و در برابر سخت ترین مشکلات هم هیچوقت سر تعظیم فرود نمیاری اما باز هم خواستم بهت این نکته رو بگم. در روز تولدت از خدا برات کلی آرزوهای خوب دارم.

متن کوتاه درباره پسر داشتن

برای پسرم یک آرزوی قشنگ در روز تولدش دارم. امیدوارم که اون هم وقتی که بزرگ شد و مثل باباش تشکیل خانواده داد، خدا به اون هم یک پسر بده تا حال الان من رو درک کنه و بدونه که چقدر عاشقانه دوستش دارم و چقدر نعمت پاک و زیبایی در زندگی من هست. این به نرم بهترین آرزویی بود که میتونستم برای فرزند پسرم بکنم.


در ادامه حتما ببینید :

متن درباره بزرگ شدن پسرم

مجموعه متن های زیبا درباره پسرم

شعر زیبا در مورد فرزند پسر

متن در مورد دوست داشتن فرزند + عکس نوشته

متن زیبا در مورد سربازی پسرم


2 نظر

  1. محمدعلی شاکریمحمدعلی شاکریsays:

    Alìiiiiiiiii

  2. مژگاعابدیمژگاعابدیsays:

    بسیار عالی و دلنشین، بسیار زیبا و با احساس و کاربردی