متن زیبا درباره‌ی دوقلوها

در متن زیر جملات و عباراتی که مناسب با حال و هوای بارداری دوقلو و علایق قل‌ها به یکدیگر است، آورده شده و می‌توان برای تبریک این اتفاق خوشایند به پدر و مادری که به تازگی خبر بارداری دوقلویشان را شنیده‌اید، استفاده کنید. و همینطور متونی با مضمون عشق دوقلوها به یکدیگر بیان شده‌است. 

متن تبریک روز جهانی دوقلوها 2023 :

"در روز جهانی دوقلوها ، دوقلوهای نازنین و خوشگل ، تولدتان مبارک ! امروز، روزیه که دنیا دو برابر زیبا شد ، چرا که شما دو تا ستاره‌ ی درخشانش وارد زندگی شدید. دو برابر شادی ، دو برابر خنده ، و دو برابر محبت با ورود شما به خانواده‌مون آمد. امیدوارم همیشه کنار هم باشید و زندگی‌ تون پر از لحظه‌ های خوش و خاطره‌ ساز باشه. با عشق و محبت ، روزتون رو تبریک می‌ گم و براتون آرزوی بهترین‌ها رو دارم."

"روز جهانی دوقلوها فرصتیه برای جشن گرفتن وجود دو فرشته‌ ی دوست‌ داشتنی در زندگیمون. تولدتون مبارک ، دوقلوهای عزیزمون ! با وجود شما ، خانواده‌مون دو چندان شاد و پر از عشق شده. امیدوارم سال‌ های زیادی کنار هم ، سلامت و شاد باشید و هر روزتون پر از شادی و موفقیت باشه. تولدتون مبارک، دو ستاره‌ی درخشان زندگی‌مون!"

این متن‌ ها با لحنی گرم و محبت‌آمیز نوشته شده‌ اند و برای تبریک گفتن روز جهانی دوقلوها مناسب هستند. این متن‌ ها احساسات قلبی و شادی‌ های دوچندانی را که دوقلوها به زندگی می‌ آورند ، به خوبی بیان می‌ کنند.

متن درباره دوقلو ها + عکس نوشته

شعر برای دوقلوها :

در دنیا آمدند دو گل یک جا، دوقلوها ناز و بی‌همتا،

دو قلب، یک ریتم، در یک لحظه، دو خنده، دو شادی، هم‌صدا و هم‌نفس،

هر کدام یک عالم، پر از شور و شعف، دو جهان، در یک قاب، دو ستاره در یک شب،

به دنیا آمدنشان، معجزه‌ای زیبا، دوقلوهای من، دو گنجینه ناب.

تولدشان شد روزی خاص، دو برابر شادی، دو برابر غوغا،

دو دست کوچک، دو قدم ناب، در کنار هم ، همیشه پابه‌پا،

در این دنیا، دو رفیق همیشگی ، در کنار هم، در هر مسیری،

تولدشان یعنی دو برابر عشق ، در این خانه، دو برابر شادی بیشتری.

جملات زیبا در وصف دوقلو بودن

درود به دوقلوهای شیرین، دو برابر خنده، دو برابر شیطنت،

دو دل نازنین، در یک روز میهمان ما شدند،

چه خوش روزیست، روز تولد دوقلوها، دو گل خندان در یک باغ،

تولدتان مبارک، دوقلو های نازنین، بر شما باد بهترین‌ ها.

این شعر به مناسبت تولد دوقلوها نوشته شده و سعی دارد با زبانی ساده و دلنشین ، زیبایی‌ها و شادی‌ هایی که وجود دوقلوها در زندگی به ارمغان می‌ آورند را به تصویر بکشد.

تبریک روز جهانی دوقلوها :


"روز جهانی دوقلوها مبارک ! در این روز ویژه، تبریک می‌ گوییم به شما که نعمت دوبرابری را تجربه می‌ کنید. برخی آرزوی پسر دارند و برخی دختر ، اما شما هر دو را یکجا در آغوش خواهید گرفت. پیشاپیش به شما بابت این دو هدیه آسمانی تبریک می‌ گوییم. دوقلوهای شما نشانه‌ ای از عشق دوچندان و شادی‌ های بی‌ پایان هستند. امیدواریم هر روز زندگی‌ تان با خنده‌ ها و بازی‌ های آنها روشن و زیبا شود. روزتان مبارک و خوشحالیم که شما دو برابر دلیل برای شاد بودن
دارید!"

متن زیبا درباره‌ی دوقلوها 

هر کودکی که به دنیا می‌ آید با خودش موجی از عشق و احساس را به همراه دارد و شما این عشق را دو برابر تجربه خواهید کرد. دو نو شکفته‌ سلامت و عشقتان پایدار.


برخی در آرزوی پسردار شدن هستند و برخی در آرزوی دختردار شدن و شما چند ماه بعد به هر دوی این آرزوها خواهید رسید. پا قدمشان پیشاپیش مبارک باد.


بهشت زیر پای مادران است ولی تو با این دو دلبندت فردوس را برای خود خریده‌ای. دوقلوهایت سلامت باشند.


خداوند الطاف بی‌کرانش را بر شما ارزانی داشته و نه یک، بلکه دو نو گل را وارد زندگی شما کرده‌است. ورودشان به زندگیت سرشار از شادی.

متن درباره دوقلوها

و حال در وجودت دو فرشته‌ی ناز را می‌پرورانی؛ دو فرشته از جنس نور و پاکی. وجود این دو قل ناز مبارکتان.


چهار تا دست کوچولوی خوشگل، دو تا قل زیبا، چشم انتظار تولدشونیم. ورودشون به زندگیتون پیشاپیش مبارک.


خدا اینقدر شما رو دوست داشت و شما رو اینقدر لایق دید که همزمان دو تا فرشته‌ی کوچولو بهتون داد که ازشون مراقبت کنید. پدر و مادر شدنتون دو بار مبارکتون باشه.


هر فرزندی گلی نایاب است و شما اکنون چشم انتظار تولد دو گل نایاب هستید. گلستانتان مزین به قدوم سرشار از برکتشان‌.

متن درباره دوقلو داشتن

~~~___****___&%&%___ متن زیبا درباره‌ی دوقلوها ___&%&%___****___~~~

کودکان هدیه‌ای از بهشت هستند و شما دو بار هدیه گرفته‌اید. دوقلوهایتان سلامت باشند.


فردا در پارک با همسرت و هر کدام یک کودک در بغل پیاده‌روی خواهید کرد. دو قل زیبا، یک صبحگاه زیبا. تبریک صمیمانه‌ی مرا به یمن وجودشان پذیرا باش.


هیچ شهدی به شیرینی شنیدن خبر پدر و مادر شدن نیست و ما دو بار در یک زمان این خبر را شنیدیم. ورود دوقلوهایتان به زندگی مبارک.


مهربان بانو، خداوند تو را چه بیش از حد دوست دارد که دو شکوفه‌ی زیبا را برایت ارزانی داشته است.

متن زیبا درباره دوقلوها

جهان ریاضی را دگرگون کردید. از کی تا حالا ۴=۱+۱؟

چه ترکیب ۴ نفره‌ی زیبایی. تو، همسرت، دوقلوهای نازنینت.


نسیم صبحگاهی با خودش نوید تولد دو قل زیبا را می‌آورد. وجودشان گوارای وجودتان.


چند ماه‌ دیگر جشنی خواهیم گرفت، سوری خواهیم داد به پاس قدم‌ نهادن دو عشق در زندگیتان. ورود این دو قل، این دو نو گل زیبا به زندگیتان سرشار از شادی و شور.


~~~___****___&%&%___ متن زیبا درباره‌ی دوقلوها ___&%&%___****___~~~

یه اتاق کوچیک، یه سمتش صورتی با کلی عروسک، یه سمتش آبی با کلی ماشین، دو تا قل ناز زیبا. منتظر چند ماه بعدیم. حضورشون تو زندگیتون پیشاپیش مبارک.

متن درباره تولد دوقلوها

وجودت را با دو موجودی آسمانی به اشتراک گذاشته‌ای. دو قل زیبای کوچک. وجودشان مایه‌ی برکت زندگی تو و همسرت باد.


چه جشن و چه سوری بزرگتر و باشکوه‌تر از قدم نهادن دو دلبر در زندگیتان. ورود دو قل کوچک به زندگیتان مبارکتان باشد.


به شکرانه‌ی ورود این دوقلوهای زیبا به زندگیتان خدا را سپاس‌گزاریم و هر آنچه شادی و خوشبختی است را برایتان دنیا دنیا آرزومندیم.   


چهار نفره شدن خانواده‌یتان با وجود این دوقلوی زیبا مبارکتان باد.


دو جفت کفش کوچیک، دو دست لباس نوزاد، چه دوقلوهای نازی، چه زندگی شیرینی. ورود این دو عشق به زندگیت پر از شادی باشه عزیزم.


زندگی دو نفر را چه زیبا کرده‌اید با وجودتان. دوقولوهای  زیبا و دلفریب.


خانه‌یتان به سان گلدانی زیباست که ماه‌ها بعد دو گل جدید در آن رویش خواهد کرد، دو قل زیبا. ورودشان به هستی پیشاپیش مبارکتان.


~~~___****___&%&%___ متن زیبا درباره‌ی دوقلوها ___&%&%___****___~~~

همین دیروز بود که با بچه‌های فامیل تو خونه‌ی مامان‌بزرگ لی‌لی بازی میکردی حالا داری میشی مامان. اونم مامان دو تا قل خوشگل. مامان شدنت مبارک باشه.


چه خاطرات زیبایی رقم خواهد خورد با ورود این دو قل زیبا به زندگیتان. پیشاپیش تبریک مرا به یمن ورودشان به این کره‌ی خاکی پذیرا باش.


انگار دنیا حال و هوای دیگری به خود گرفته‌ است. انگار هوا، هوای پس از باران است، پس از نقش بستن رنگین کمان زیبا در آسمان، پس از نشستن شبنم روی گل شقایق، پس از چای نوشیدن زیر باران. چه زیبا این دو قل جهان را متحول کرده‌اند و چه زیباتر شده زندگیتان. زیبایی زندگیتان هر روز افزون‌تر و پا قدمشان مبارکتان.


امروز خبر دو بار از نو زاده‌شدنت را شنیده‌ام. این چند ماه را پر از حس خوب و همراه با سلامتی برای تولد دو قل نو شکفته‌ات آرزومندم.

عکس با متن راجع به دوقلوها

هیچ عشق و احساسی به عشق میان مادر و فرزند نمی‌رسد و تو آن را این‌ روزها دو برابر احساس میکنی. وجود این حس ناب و این دو قل زیبا را تبریک می‌گویم.


تو به سان چراغی هستی که حالا نورانی‌تر می‌درخشد. وجود این دو قل ناز در زندگیتان موجب شادی باد.


بانوی عزیز، به مناسبت دو قل زیبایی که در وجودت پرورش می‌دهی پای کوبانیم و ساعت‌ها را برای ورودشان به هستی به انتظار نشسته‌ایم. تبریک گرم و صمیمانه‌ی ما را به یمن وجودشان پذیرا باش.


بانوی مهربان، خبر بارداریت را که شنیدم آن هم خبر دو قل زیبا را، انگار شقایق‌ها شروع به رویش در دشت‌ها کرده‌اند. این خجسته اتفاق هزاران بار بر تو و همسرت تهنیت باد.


~~~___****___&%&%___ متن زیبا درباره‌ی دوقلوها ___&%&%___****___~~~

چه خانواده‌ی زیبایی می‌شوید شما با قدم نهادن این دو قل همچون ماه در زندگیتان. تبریک گرم ما به پاس حضورشان را پذیرا باشید.


آسمون قشنگ‌تر میشد اگه ماه و خورشید رو باهم داشت. شما الان هم صاحب ماه شدید و هم خورشید. ورودشون به زندگیتون کلی مبارکتون باشه.


هر روز که میگذره و ماه شب جاشو به خورشید پرفروغ میده یه روز به پا گذاشتن دو تا فرشته‌ی کوچولو رو زمین نزدیک‌تر میشیم. قلبم واسه اون روز تاپ‌تاپ میزنه. زندگیتون با وجودشون پر از عشق و شادی باشه.


زیباترین قطعه‌ی موسیقی زندگی صدای پا نهادن دو نو گل زیبا در هستی است. قدوم مبارک این دو قل زیبا مبارکتان.

متن تبریک دوقلو به دنیا آوردن + عکس نوشته

از دور دست‌ها نوایی خوش به گوشمان می‌رسد. نوای وجود دو قل خوشرو به زلالی رودی روان، به پاکی هوای جنگل و به خوشبویی گل نرگس. از خوش‌حالیتان خوش‌حال و خرسندیم و سلامتی را برای دو دلبندتان از خداوند منان آرزومندیم.


این روزها تاپ‌تاپ قلب دو کودک در درونت طنین‌انداز شده‌است. وجودشان مایه‌ی شادمانی و برکت بیشتر در زندگیتان باد.


~~~___****___&%&%___ متن زیبا درباره‌ی دوقلوها ___&%&%___****___~~~

میگن آدم که داداش داشته باشه همیشه یه تکیه‌گاه داره؛ یکی که حواسش همیشه بهش هست. همینطور میگن که هر کی خواهر داره دیگه غصه نداره، همدم داره، غم‌خوار داره. ولی وقتی یه قل دیگه داری همه‌ی اینارو یه جا داری.


تو منی یا من تو؟

من به زیبایی یک قل چو تو می‌نازم هی


از بچگی همیشه باهم بودیم. باهم به دنیا اومدیم، باهم شروع کردیم به چهار دست و پا راه رفتن، شروع کردیم به راه رفتن، به حرف زدن، مدرسه رفتن و ... قل عزیزتر از جانم قول بده که تا تهش با هم باشیم.


روزی که به دنیا آمدی، روزی که به دنیا آمدم، روزی که به دنیا آمدیم، روزی که راه رفتی، روزی که راه رفتم، روزی که راه رفتیم و ... . چه روزهای مشترک زیبایی باهم خواهیم داشت قل من.


~~~___****___&%&%___ متن زیبا درباره‌ی دوقلوها ___&%&%___****___~~~

اینقدر زیبا بودی که خدا دلش نیومد یه دونه از تو، تو دنیا باشه. این بود که منم به دنیا اومدم. قل اولی عاشقتم.


زندگی زیبا بود ولی زیباتر شد، با قدم قدم راه رفتن باهات، با بازی تو زنگ تفریحای مدرسه، با شیطنتای تو خونه، با دوتایی تولد گرفتنامون، با دوتایی پارک رفتنامون، با دوتایی ... . هیچ قلی زیباتر و قشنگ‌تر از تو واسه من نمیشه‌‌. عاشقتم قل کوچیکه.


چه چیز لذت‌بخش‌تر از اینکه در یک روز زاده شده‌ایم. در یک روز شروع به راه رفتن کرده‌ایم. در یک روز مدرسه رفته‌ایم، در یک روز عروسی گرفته‌ایم و ... . چه ترکیب زیباییست بودن در کنار تو قل جانم.


با داشتن تو دیگه نیازی به آینه ندارم. خودمو تو چهره‌ی ناز تو می‌بینم قل جونم.


اینقدر خوشگل بودی که خدا دلش نیومد یه کپی از روت نزنه. اونم شدم من. الهی به فدات قل بزرگ من.

متن دوقلو دختر

هیچ وقت کمبود یکی رو که بخوام هم‌بازیم باشه رو نداشتم، هیچ وقت احساس جای خالی یه دوست خوب رو نکردم، چون همیشه تو کنارم بودی، از وقتی چشم وا کردم به این دنیا همراهم بودی. مرسی که از همون اولش بودی قل عزیزتر از جانم.


حواست هست که خدا چقدر منو دوست داشته که یه قل کوچیکتر واسم فرستاده. قل کوچیکه خیلی خوشحالم که دارمت.


اصلا هر کی که قل نداره تو دنیا خیلی چیزا رو کم داره.


~~~___****___&%&%___ متن زیبا درباره‌ی دوقلوها ___&%&%___****___~~~

قل کوچیکه، اگه نبودی چه زندگی مسخره‌ای داشتم، چه کودکی بی‌هیجانی، بدون هم‌بازی، بدون یه رفیق همیشه حاضر. مرسی که خاطره‌های خوبی ساختی برام.


هنگامی که خداوند انسان را اندازه می‌گیرد متر را دور قلبش می‌گیرد نه دور سرش. قل عزیزتر از جانم تو همانی که قلبش بزرگترین اندازه را دارد.


شنیده‌ای که می‌گویند بهترین جفت در دنیا خنده و گریه‌ است؟ خیلی اوقات باهم همراه نیستند ولی چه زیباست هنگامی که به هم می‌پیوندند؛ چه زیباست اشک شوق. من در کنار تو مانند اشکم هنگامی که با خنده درمی‌آمیزد. دوستت دارم قل عزیزم.


خوشبختی یعنی چه دور و چه نزدیک یکی رو داشته باشی که دوستت داشته باشه و من چه خوشبختم که تو رو دارم قل مهربونم.

متن دوقلو دختر و پسر

~~~___****___&%&%___ متن زیبا درباره‌ی دوقلوها ___&%&%___****___~~~

قل که داشته باشی اگه یه دنیا دشمنت باشن اون رفیقته. وقتی قل داری یعنی یه پناهگاه همیشگی داری. قل که داشته باشی شبای دلگیر نداری، غم و غصه نداری و دنیا رو داری.


نفس شروع زندگیست

عشق قسمتی از زندگیست

 دوست خوب قلب زندگیست

و داشتن یک قل دوست‌داشتنی خود زندگیست


دو چیز هیچ وقت از یادم نمیره:

یه قل خوب و روزهای خوب

یه چیز هم هیچ وقت از دلم نمیره

روزهای خوبی که با قل خوبم گذشت.


با هر زبانی که بدانی و ندانی، تو برایم در دنیا بهترین رفیقی قل من.


در کنار تو همیشه از ته دل می‌خندم؛ با عشق، با شور. تو ناب‌ترین قل دنیایی.


مگه دوست داشتنی‌تر از دوقلوها تو دنیا وجود دارند؟ دو نفر پر از حس خوب، پر از عشق.


خداوند یک فرشته‌ی کوچک خلق کرد و آنقدر زیبا شد که احساس کرد یکی از این فرشته‌ها برای دنیایی با این وسعت کم است. این بود که دوقلوها خلق شدند‌.


من سفیدم، تو جوگندمی. موهای من مشکی است و موهای تو طلایی، من چشمانی مشکی دارم و تو چشمانی آبی. ولی ما زاده‌ی یک روزیم، زاده‌ی یک ساعت. با وجود تفاوتمان عاشق‌ترینیم برای هم، مهربان‌ترینیم در کنار هم، بهترین ترکیبیم در بازی با هم. قل زیبایم تو بهترینی برای من. من بهترینم در کنار تو.

گلچین بهترین متن ها در مورد فرزند دوقلو

متن درباره‌ی دوقلوها

گاهی دلت نه عشق می خواهد، نه عاشقانه

گاهی دلت فقط یک نفر را می‌خواد که بنشینی کنارش

و بدانی

نه سکوتت ناراحتش می کند

نه حرفهای بی سر و تهت

نه اخمهایت

و نه تمام درد و دل‌هایی که از کسی داری

و سرش خالی می کنی

گاهی چقدر خوب است

بودن کنار کسی

که  اینقدر شبیه توست.


بودنت همیشه حس زنده بودن به من می‌دهد قل عزیزتر از جانم.


قل نازم، هر چند که دیوار دوست داشتنت کوتاه نیست ولی من برای دوست داشتنت تا ثریا قد می‌کشم.


قل زیبایم، همیشه به آسمان نگاه می‌کنم. ستاره‌ها را می‌نگرم و به این فکر می‌کنم که چقدر باید بابت داشتنت از خداوند سپاس‌گزار باشم.

متن کوتاه با موضوع دوقلوها

در خاطرات کودکیمان غرق شده ام

همان روزها که برایم دیکته میگفتی

و توی تکالیف مدرسه کمکم میکردی

برایت دیکته میگفتم و توی تکالیف مدرسه کمکت میکردم

این روزها برایم مشق عشق بگو

برایت مشق عشق بگویم

زندگی را برایم دیکته کن

زندگی را برایت دیکته کنم

همه‌ی مهربانی‌ها و خوبی‌هایت را پس خواهم داد

و مطمئنم که تو نیز همه‌ی مهربانی‌ها و خوبی‌های مرا پس خواهی داد

تا ابد دوقلوهای زبانزدی باقی خواهیم ماند.


هر صبح و هر طلوع بوی تو را با خود به ارمغان می‌آورد و من چه دل‌شادم به داشتن چون تو زیبارویی قل من.


یادت نره که چقدر من و تو به هم احتیاج داریم

دلیل من تویی و دلیل تو من

مگه غیر از اینه رابطه‌ی بین دوقلوها؟


یادت میاد عروسک بازیامون، ساختمون سازیامون، دزد و پلیس بازی کردنامون، واسه هم نقاشی کشیدنامون، شب قصه گفتنامون، تو پارک قدم زدنامون، دوچرخه سواری کردنامون، پا به پای هم مدرسه رفتنامون، زنگ تفریح هوای هم رو داشتنامون، تقلب رسوندنامون، خوشحالی بیست گرفتنامون، جشن تولدامون، لب دریا با پای برهنه قدم زدنامون، دانشگاه رفتنامون و ... . ذهنم پره از خاطره‌هامون، پر از دوستت دارمامون. به یاد گذشته‌هامون "دوستت دارم. خواهرتر از خواهر، رفیق‌تر از رفیق، قل نازنین خودم."


رسم داشتن قل اینه که تا ته خط با هم باشین. جاده خاکیا رو باهم آسفالت کنید، باهم پیچارو دور بزنید، تو دو راهیا راه درست رو پیدا کنید، موقع دیدن تابلو ورود ممنوع اجازه ندید که برید جلو، ترمز زندگی رو به دست بگیرید که تو دره پرت نشید، تو سبقت ممنوع اشتباه نکنید، سرعت زندگیتون دستتون باشه و ...

مطلب با تصویر راجع به دوقلوهای دختر

جملات قشنگ درباره‌ ی دوقلوها

و بارها کنار ساحل خواهیم نشست و قرار باهم بودنمان را خط به خط، واژه به واژه از نو روی شن‌های ساحل خواهیم نوشت و با خنکای نسیم به دست دریا خواهیم سپرد تا هرگز از یاد نبریم که دوقلوها به چه اندازه پشتیبان و خواهان یکدیگرند.


همه فکر می‌کنند معجزه‌ای بالاتر از خسوف و کسوف ماه و خورشید نیست، هیچ چیز زیباتر از طلوع و غروب خورشید نیست، هیچ نوایی به گوش‌نوازی صدای خوردن امواج دریا به صخره‌ها نیست، هیچ رنگی به زیبایی رنگ رنگین‌کمان نیست، هیچ عشقی مثل عشق اول نیست و ... . ولی من می‌گویم معجزه‌ی وجودت، زیبایی چشمانت، صدای دلنوازت، رنگ موهایت و عشق موجود در دلت برترین خلقت خداست. دوستت دارم قل دلنواز من.


وقتی یه قل داری دیگه نگران این نیستی که موقع مشکلات با کی درد و دل کنی، موقع ناراحتی رو شونه‌ی کی گریه کنی، عصرا با کی خوش بگذرونی، جمعه‌ها با کی بری پارک، تعطیلات با کی بری مسافرت، کم آوردی رو کی حساب کنی، شادیاتو با کی تقسیم کنی، با کی فیلم مورد علاقه‌تو ببینی، با کی خرید کنی، یکی هی بگه چقدر خوشگل شدی و ... . قل که داشته باشی از همه خوشبخت‌تری.


دنیای آدم‌برفی‌ها را دیده‌ای؟ عامل حیاتشان برف است و بس. حیات من نیز تو هستی و بس ای قل تابانم.


قل قشنگم، من در جعبه‌ی مدادرنگی‌ها مثل رنگ قرمزم و تو رنگ زرد و برای داشتن تابش خورشید در زندگیمان باید همیشه کنار هم باشیم.


دریا رنگ آبیش را از چشمان تو، وسعتش را از قلب مهربان تو و بخشندگیش را از رئوف بودن تو به عاریت گرفته‌است، ای قل مهربانم.


تو به سان گلی و می‌بالم که تو چون یک قل زیبا دارم!

ای قل من در حضورت بهار من، بهارتر می‌شود.


 متن زیبا درباره‌ی دوقلوه

دلنوشته های قشنگ از زبان دوقلوها


قل من، با تو یک عمر بسی دل‌شادم!

قل من مهم نیست هوا چقدر سرد باشد دل من به تو گرم است.


معجزه‌ای وجود دارد و دوست داشتن نامیده می‌شود و معجزه‌ای بزرگتر وجود دارد که قل من است.


قل من یک وقت دلت نگیرد چون مجبور می‌شوم یک دنیا را به نماز آیات فرا بخوانم!


پشت دریاها شهریست که در آن عشق فریاد دل عشاق است

و من آن عاشق دیوانه‌ی خواهان توام  قل جانم


نوشته‌های روی شن‌ها را امواج دریا با خود می‌برند. قل دلبندم من دوست داشتنت را روی صخره‌ها می‌نویسم تا هرگز از خاطرم نرود.


قل بزرگتره، مرسی که تو هر شرایطی هوامو داری با وجود این‌که فقط چند دقیقه بزرگتری.


چه صحنه‌ی زیبایی، دست راستت تو دست یکی از قلا، دست چپت تو دست اون یکی. قدم زدن کنار ساحل، روی شنای داغ، خیره شدن به افق، به ته ته دریا، چشم دوختن به غروبی دل‌انگیز. چقدر دوست داشتنین دوقلوها، چقدر لذت‌بخشه بودن در کنارشون و داشتنشون.


خوبیه داشتن دوقلو اینه که هیچ وقت حس تنهایی نمی‌کنی، هیچ وقت فکر نمی‌کنی کسی بهت توجه نمی‌کنه‌. دو تا فرشته داری که کنارشون آرومی و حالت خوبه.


تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...