متن آرزوهای خوب برای دخترم

آرزوی خوب برای دخترم این هست که همیشه تنی سالم و سلامت داشته باشه، همیشه خوشبختی رو احساس کنه و همیشه بتونه به قله های زندگی برسه و موفق بشه. آرزوی خوب برای دخترم این هست که همیشه عشق رو در زندگی تجربه کنه و همیشه بتونه اونقدر قوی باشه که زیبایی های زندگی ببینه نه سختی هاش رو.

توی این مطلب قصد داریم انواع آرزوهای خوب و زیبا رو برای فرزند دختر رو به اشتراک بزاریم. اگه دختردار هستید و دوست دارید که یک آرزوی خوب رو با اون براش به اشتراک بزارید، میتونید از این آرزوهای زیبا استفاده کنید. همراه ما باشید.

آرزوی خوب برای دخترم

دختر گلم، امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی و زندگیت پر از لحظه‌ های خوش.

************

نازنین دخترم ، آرزو می‌ کنم هر روزت به زیبایی گل‌ های بهاری بدرخشه و همیشه لبخند روی لبات بمونه.

************

دخترم ، برات آرزو می‌ کنم که رویاهات به واقعیت تبدیل بشن و هر چیزی که دلت می‌ خواد ، به دست بیاری.

************

دلبندم ، امیدوارم همیشه سلامت و پر انرژی باشی و هر لحظه زندگیت پر از شادی و خوشبختی باشه.

************

دخترم ، برات بهترین‌ها رو آرزو می‌ کنم. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی و نور چشم ما.

************

گل دخترم ، آرزو می‌ کنم همیشه قلبت پر از عشق و مهربانی باشه و همه دنیا رو با لبخندت روشن کنی.

************

دختر عزیزم ، امیدوارم هر جا که میری، شادی و نشاط همراهت باشه و همیشه مثل یه ستاره بدرخشی.

************

نازنینم، برات آرزو می‌ کنم همیشه اعتماد به نفس داشته باشی و توی هر چیزی که دوست داری ، موفق بشی.

************

دخترم ، امیدوارم همیشه در کنار دوستان خوب و خانواده‌ات شاد و خرم باشی و هر روزت پر از خوشی باشه.

************

دختر گلم ، آرزو می‌ کنم همیشه با قدرت و شجاعت به پیش بری و هیچ مانعی نتونه جلوی موفقیت‌ هاتو بگیره.

************

عزیز دلم ، امیدوارم همیشه سلامت و شاداب باشی و هر روزت بهتر از دیروزت باشه.

************

دخترم ، آرزو می‌ کنم توی مسیر زندگی همیشه هدف‌های بزرگ داشته باشی و به همه‌شون برسی.

************

گل دخترم ، برات آرزو می‌ کنم که همیشه لبخند روی لبات بمونه و هر روزت پر از شادی و موفقیت باشه.

************

دختر عزیزم ، آرزو دارم که همیشه در زندگیت احساس خوشبختی کنی و هر آنچه که دلت می‌ خواد، برآورده بشه.

************

نازنینم ، امیدوارم همیشه در زندگیت شاد و سلامت باشی و رویاهات به حقیقت تبدیل بشن.

✅ پیشنهاد از توپ تاپ : دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم

متن آرزو برای دخترم

متن آرزوی سلامتی برای دخترم

در  این دنیا هیچ چیزی  از خدا نمی خوام جز  سلامتی و شادی دخترم.  دخترم همه دنیای منه و از خدا بهترین ها رو واسش می خوام.

***************************

خدایا به بزرگی و کرمت دخترم رو در پناه خودت حفظ کن و اونو  همیشه سالم و سلامت نگه دار. خدای من از تو می خوام بهترین ها رو براش رقم بزنی و از شر انسان های حسود و بد دل حفظش کنی.

***************************

شادی و خوشبختی تو بهترین چیزیه که می تونم داشته باشم. آرزو می کنم  خوشبختی و نیک روزی مهامان همیشگی زندگیت باشه دختر عزیزم.

***************************

دختر عزیزم من برات  از خداوند بزرگ چیزی جز سلامتی و موفقیت نمی خواهم. امیدوارم پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنی و به همه آرزوهای خوبت برسی.

***************************

دخترزیبایم  برای خوشبخت شدن باید تلاش کرد و هر گز خسته و نا امید نشد. برایت توان و قدرت رویارویی با مشکلات را آرزو می کنم و از خداوند می خواهم در این راه یارورت باشد.

***************************

دخترم از خدای خودم می خواهم که فرصت زندگی کردن رو بهت بده تا بتونی  دنیارو با همه زیبایی هاش  تجربه کنی. آرزو می کنم  طعم لذت زندگی واقعی رو بچشی. آرزو می کنم در اوج جوانی به همه آرزوهایت برسی و خودت رو انسان موفقی بدانی.

***************************

دختر عزیزم نعمت داشتن عشق رو برای از خداوند طلب می کنم و از اون می خواهم زندگیت رو با او برکت ببخشه. ارزو می کنم که زندگی توام با عشق رو تجربه کنی و به وسیله اون راه زندگیت رو پیدا کنی.

***************************

مهربانم دختر بی همتایم  دنیایی که  در اون زندگی می کنیم پر از هیاهو،  ناامیدی، ترس و ناخوشی هست. امیدوارم قدرت روبه رو شدن با اون ها رو  داشته باشی و بتوانی از پس موانع و مشکلات بر بیای. امیدوارم با تلاش و پشتکاری که در تو سراغ دارم بهترین زندگی رو برای خودت مهیا کنی و از اون لذت ببری.

***************************

دخترم من برایت دعا می کنم که وجود نازنینت هیچ گاه به درد و نارحتی مبتلا نشه و تا ابد در سلامتی و شادی محض زندگی کنی.

***************************

دختر عزیزم  داشتن یک  شریک خوب  تو  زندگی خیلی مهمه و می تونی تو موفقیت و خوشبختی انسان تاثیر گذار باشه. من از خدای خودم می خواهم شریک زندگیت نیز همانند خودت عاشق و مهربون باشه و بهترین ها را برای هم رقم بزنید.

***************************

شاخه نباتم من تو را با ارزش تر از هر چیزی در این دنیا می دانم و هیچ چیز به اندازی تو و زندگی تو برای من اهمیت ندارد. به همین خاطر است که دعای هر روز و شبم خوشبختی و سعادت توست.

***************************

دختر خوبم ارزو می کنم تو هم مثل من طعم شیرین مادر شدن را بچشی و با عشق فرزندانت را بزرگ کنی. امیدوارم انقدر از خداوند عمر بگیری که به همه آرزو های خوبت برسی و  ثمره زندگیت را ببینی.

***************************

توی این دنیا من هیچ چیزی که از خدا نخوام، آرزوی سلامتی دخترم رو میخوام. دختر من جونش به جونم وصله و اگه اون کاریش بشه، یعنی من اتفاقی برام افتاده. از خدا سلامت و طول عمرش رو میطلبم که این بهترین هدیه ای هست که خدا میتونه به من بده.

***************************

خدایا به فضل و کرمی که داری، دخترم رو همیشه سالم و سلامت نگه دار و هیچوقت اون رو در بند مریضی خاصی نکن. خدایا کسی که درد میده، درمان هم میده؛ اگه دخترم به بیماری ای دچار شد، درمانش رو هم سریع بر ما عنایت کن که اون قلب خانواده هست و اگه اون کاری بشه خانواده ما از بین میره.

***************************

شادی و نشاطی که در چهره ی دخترم میبینم، بهترین ثمره ی زندگی من هست. از خدا میخوام که این ثمره رو هیچوقت از من نگیره و همیشه تن دخترم رو سالم و اون رو در پناه خودش حفظ کنه.

***************************

دختر عزیزم من برای تو هیچ چیز از خدا نمیخوام جز نعمت سلامتی. میدونم که خودت اینقدر قوی هستی که نیاز به دعای من نداری و یک زندگی خوب و عالی برای خودت میسازی؛ تنها چیزی که من بابتش نگرانم، سلامتی تو هست و برای همین از خدا میخوام همیشه تو رو صحیح و سالم نگه داره.

***************************

دخترکم، از زمانی که به دنیا اومدی تا همین الان، دو تا آدم بودن که خیلی نگرانت بودن و هستن که یکیش منم و یکی هم مادرت/پدرت؛ نمی دونم که اگه تو طوریت بشه، ما چطور میخوایم کنار بیایم! از خدا میخوام که همیشه تنت رو سالم و دلت رو شاد نگه داره که نه از لحاظ جسمی و نه از لحاظ روحی مشکلی برات به وجود بیاد که اگه مشکلی به وجود بیاد، قبل از تو ما دو تا هستیم که از بین میریم.

***************************

خدای من زندگی خیلی کوتاهه، در این زندگی کوتاه، فرصت زندگی کردن رو به دختر من بده. دختر من هم باید دنیا رو تجربه کنه و دختر من هم باید طعم لذت زندگی کردن رو بچشه. خدای من، تو ارحم الراحمین هستی و از تو میخوام که نعمت سلامتی رو به دخترک معصوم من عطا کنی.

***************************

دختر من از تمام دنیا فقط نعمت زندگی کردن رو میخواد؛ زندگی ای که بتونه در اون عشق رو احساس کنه. آرزوی قلبی من نه تنها برای دخترم و بلکه برای تمام آدمهایی که به نوعی سلامتیشون به خطر افتاده، فقط و فقط لطف و مرحمت خداست. امیدوارم که همه ی بیماران از جمله دختر من این لطف و مرحمت شامل شون بشه.

***************************

خدای من، در این دنیایی که پر از هیاهو هست، پر از ناامیدی هست، پر از اتفاقات بد هست و پر از ناخوشی ها هست، تو به من امید زندگی دادی، تو به من دخترم رو دادی. حالا که این امید رو دادی، از تو میخوام که به خودش هم امید بدی؛ امیدی که باهاش بتونه به سلامتی برسیه، امیدی که باهاش بتونه زندگی کنه، امیدی که باهاش بتونه دنیا رو تجربه کنه.

***************************

خدایا نعمت سلامتی رو به همه ی بنده های خودت به خصوص دختر من عطا کن. خداوندا تو ما رو در این زمین آفریدی که بتونیم تجربه کنیم و از زندگی لذت ببریم. اما بیماری مانع این تجربه کردن میشه. خدای من، به دخترم فرصت تجربه کردن دنیا رو بده.

 پیشنهاد جدید : متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

متن آرزوی خوشبختی برای دخترم

دختر نازنینم، آرزوی قلبی من برای تو خوشبختی توست. تو به هر آنچه که بخوای میرسی؛ این رو خودت با قدرت و شهامتی که داری ثابت کردی. از خدا میخوام که در مسیر زندگی یار و همراه تو باشه تا بتونی قله های زندگی رو کشف کنی و در فراز زندگیت، از اون لذت ببری.

***************************

دخترکم، زندگی فراز و نشیب های زیادی داره و تو نشون دادی که چقدر با قدرت میتونی در برابر این فراز و نشیب ها ایستادگی کنی. از خدا برات فقط آرزوی خوشبختی میکنم؛ آرزوی اینکه پاسخ تمام مقاومت های تو رو با یک زندگی شیرین و آروم بده. آمین.

***************************

تو که خوشبخت بشی انگار من خوشبختم و تو که در آرامش باشی انگار که من آروم و قرار گرفتم. دختر نازنینم، آرامش تو آرامش من هست، از خدا برات خوشبختی و آرامش محض در زندگی میطلبم تا همیشه آروم بگیری و دل من و پدرت/مادرت رو هم آروم کنی.

***************************

تو بهترین نعمت زندگی من هستی و خواهی بودم. بله منظورم تو هستی، تو که با اومدنت به زندگی ما، رنگی دوباره به اون بخشیدی. از خدا میخوام که این رنگ رو به زندگی تو هم ببخشه و تو رو اینقدر خوشبخت کنه که برای هر لحظه زندگیت هزاران بار شکر گذار خدا باشی.

***************************

دختر عزیزم از خدا میخوام که اینقدر خوشبختی به تو بده و اینقدر آرامش بهت بده که هیچ وقت فرصت نکنی که حتی به دشمنانت و کسایی که بدت رو میخوان، فکر هم بکنی. دختر عزیزم آرزوی من برای تو خوشبختی تو هست، خوشبختی ای که در اون کینه و نفرت جایی نداره و فقط و فقط آرامش محض هست که در جریانه.

***************************

تنها خواسته ای که از خدا برای تو دارم، خوشبختی تو هست. میدونم که تلاشت رو میکنی، میدونم که هیچ وقت باز نمی ایستی، میدونم که همیشه در حال حرکتی و میدونم که اینقدر قدرت داری که هیچ مانعی سر راه تو نمیتونه ایستادگی کنه؛ اما فقط از خدا میخوام که در نهایت تمام این تلاش هات، تو به خوشبختی ای که انتظارش رو داشتی، برسی.

***************************

خوشبختی چیزی نیست که بهش دست پیدا کنی، چیزیه که باید حسش کنی؛ در هر لحظه از زندگیت تو باید خوشبختی رو احساس کنی تا بتونی طعم واقعی زندگی رو بچشی. حالا من از خدا میخوام که هر لحظه از زندگی تو رو اینقدر زیبا کنه که بابتش از خدا سپاس گذار باشی و خوشبختی رو با تمام وجودت احساس کنی.

***************************

برات فقط خوشبختی میخوام. این آرزوی هر پدر مادری هست که فرزندش خوشبخت بشه. دختر عزیزم، خوشبختی تو، خوشبختی والدینت هست؛ پس تا میتونی در زندگی خوشبخت شو که انگار ما رو خوشبخت کردی. این بهترین مزدی هست که میتونی در قبال زحماتی که برات کشیدیم، پرداخت کنی.

***************************

تو فرشته ای هستی که خدا توی زندگی ما آفرید. از وقتی که به دنیا اومدی و تا همین الان، به زندگی ما نور دادی و اون رو با نور وجودت روشن کردی. دختر عزیزم از خدا میخوام که خوشبخت بشی؛ اینقدر خوشبخت بشی که خدا هم یکی مثل خودت رو که وارد زندگی ما کرد، وارد زندگیت کنه و تو هم طعم مادر بودن رو بچشی.

✅ حتما ببینید : دلنوشته مادرانه و زیبا برای فرزند دختر (2)

متن آرزوی موفقیت برای دخترم

تو حتما موفق میشی. حالا زمانش معلوم نیست، اما قدرت و شهامتت نشون میده که تو به خواسته ات میرسی؛ دخترم، درسته که تو دختری، اما این رو بدون که هیچ فرقی بین دختر و پسر نیست و تو هم میتونی به تمام موفقیت هایی که یک پسر دست پیدا میکنه، برسی. فقط از خدا میخوام که اینقدر رشد کنی و اینقدر پیشرفت کنی که درصد این موفقیت هات روز به روز بیشتر و بیشتر بشه.

***************************

مهم دختر بودن تو نیست مهم شهامتی هست که خدا در دل تو آفریده که باهاش به موفقیت های بسیاری میرسی. دخترکم تو میتونی موفقیت های زیادی به دست بیاری به شرط اینکه به خدا توکل کنی و اون رو همیشه در زندگیت در اولویت قرار بدی. از خدا برات میخوام که این توفیق رو بهت بده و تو به هر آنچه که در زندگی میخوای، دست پیدا کنی.

***************************

تو که موفق بشی، زندگی ما شیرین تر میشه. پس از خدا میخوام که همیشه کاری کنه که تو موفق بشی، تو طعم موفقیت رو بچشی و تو بتونی به اون هدفی که داری برسی. دخترم باور کن که هیچ چیز زیباتر از این نیست که پدر و مادری موفقیت فرزندشون رو به چشم ببینن.

***************************

دخترم تو با اومدنت به زندگی ما به اون جلا دادی و زندگی سیاه و سفید ما رو رنگی کردی. حالا میدونم که هدفت چقدر برات مهمه و اگه به اون برسی زندگیت چقدر رنگ های مختلف به خودش میگیره؛ واسه همین از خدا میخوام که یار و همراه تو در مسیر موفقیت باشه و تو رو همراهی کنه که به چیزی که قلباً میخوای، دست پیدا کنی.

***************************

تو یک دختری، همه میگن که ضعیفی، همه میگن که محدودیت داری و همه میگن که نمیتونی؛ اما من که والدین تو هستم این رو نمیگم! چون قدرتی که در وجودت تو نهفته است رو دیدم و بقیه از اون خبری ندارن. از خدا میخوام که توی مسیر موفقیت یار و همراه تو باشه و اینقدر از لحاظ درونی تو رو رشد بده که هیچوقت این حرف های منفی که بلای جون همه دخترا شده رو جدی نگیری و از کنارشون رد بشی.

***************************

دختر عزیزم، به فرهنگ و جامعه نگاه نکن؛ به اینکه دخترا رو ضعیف میدونن نگاه نکن. میدونم که تو چه قدرتی داری، میدونم که تو چه شهامتی داری و میدونم که اگه چیزی رو بخوای، حتما بهش میرسی. آرزو میکنم که همیشه همینطور باشی و همیشه برای چیزهایی که میخوای، تلاشت رو بکنی؛ فارغ از اینکه جامعه چی میگه یا فرهنگ چی میگه! آرزو میکنم که اونجور که میخوای زندگیت رو بسازی و اون جور که دوست داری به زندگیت رنگ و جلا ببخشی.

✅ حتما ببینید : متن دلبرانه برای دخترم + عکس نوشته

متن آرزوی عشق در زندگی دخترم

میگن دخترا موجودات احساساتی هستن، میگن که دخترا احساسشون هست که نصف زیبایی اونها رو شکل میده! حالا من برات میخوام که خدا جواب این همه احساس تو رو با عشق بده؛ عشقی که تو رو برای تمام زندگیت شاد و خندون نگه داره؛ عشقی که باعث بشه تو هر روز بابتش از خدا سپاسگزار باشی.

***************************

دختری که طعم عشق رو در زندگیش بچشه، یک هیچ نسبت به همجنس هاش جلوتره. حالا من برای دخترم آرزوی عشق میکنم؛ از خدا میخوام که عشق رو در زندگیش تجربه کنه تا بفهمه که زندگی چقدر زیبایست و چقدر میتونه زیباتر از اونی که بوده بشه.

***************************

زندگی آدما به دو بخش تقسیم میشه؛ یکی قبل از عاشقیه و یکی هم مال بعد از عاشقی. دختر عزیزم، تو تا الان زندگی قبل از عاشقی رو تجربه کردی. از خدا میخوام که عشقی وصف ناپذیر رو تجربه کنی تا اون روی زندگی رو هم ببینی و بفهمی که زندگی از اون چیزی هم که فکر میکردی، قشنگ تر و زیباتره.

***************************

دختر باید شرم و حیا داشته باشه و دختر باید سنگین باشه؛ از خدا میخوام که کسی رو وارد زندگیت کنه که باعث نشه هیچوقت از اون شرم و حیا کم بشه؛ از خدا میخوام که کسی وارد زندگی باشه که اونقدر عاشقت باشه که تو هیچوقت نخوای برای به دست آوردنش، اون شرم و حیا رو کنار بزاری. این آرزوی قلبی من برای تو هست.

***************************

دخترکم، تو وارد زندگی هر کسی که بشی، اون رو عاشق خودت میکنی. مثل من و مادرت/پدرت که الان عاشقانه تو رو دوست داریم و جدایی از تو برای ما سخت ترین اتفاق دنیاست. از خدا میخوام که عشقی پاک رو وارد زندگیت کنه.

***************************

دخترم، عشق چیزی هست که به زندگی جونی دوباره میبخشه؛ اما بترس از روزی که وابستگی رو با عشق اشتباه بگیری؛ وابستگی تورو ذره ذره از بین میبره. آرزوی قلبی والدینت برای تو این هست که عشق واقعی رو در زندگیت تجربه کنی و هیچ وقت به دام وابستگی نیفتی.

***************************

عاشق که باشی، میفهمی که دنیا چقدر زیبایی داشته که تا الان از اون زیبایی ها بی خبر بودی. عشق یک احساسه که در وجود آدم شکل میگیره! مثل احساس زمانی که تو وارد زندگی ما شدی. از خدا میخوام که چنین احساسی رو هم به تو بده که تو هم بتونی این لذت رو بچشی و زیبایی های بیشتری از این دنیا رو ببینی.

***************************

دختر عزیزم، ما فقط برای تو آرزوی سلامتی جسم رو نداریم بلکه آرزوی سلامتی روح رو هم داریم. بهترین مسکن روح از نظر من میتونه عشق باشه؛ عشق هست که میتونه خیلی از بیماری های روحی رو درمان کنه. از خدا میخوام که این مسکن رو به تو هم بده که هیچ وقت دچار بیماری های روحی نشی.

✅ پیشنهاد توپ تاپ : عکس نوشته زیبا برای دختر کوچولوم (2)

متن آرزوی قوی بودن برای دخترم

در تعجبم که چرا بعضی ها بین دختر و پسر فرق میزارن. دختر من با اینکه تو جامعه ضعیف خونده میشه، اما قدرتی داره که هیچ پسری مثل اون رو شاید هیچوقت نداشته باشه. دختر من، دختریه که شهامت و قدرت رو به رو شدن با هر سختی و مشقتی رو داره. از خدا میخوام که همیشه این قدرتش رو حفظ کنه و هیچوقت احساس نکنه که ضعیف شده. این آرزوی قلبی من برای دختر نازنینم هست.

***************************

دختر عزیزم، تو زیباترین هدیه ای هستی که خدا به ما داده. تو با جسم نحیف و چهره ی زیبای خودت، قوی ترین موجودی هستی که خدا آفریده. یه زندگی رو زیبا کردن کار خیلی سختیه، اما تو به محض اینکه وارد زندگی ما شدی، زندگی ما رو زیبا کردی و این نشونه میده که تو قوی هستی. از خدا میخوام که همیشه این قدرتت رو حفظ کنه.

***************************

دخترکم، سختی ها و مشقت های زندگی همیشه هست. اینکه چطور با اونها رو به رو بشی و اینکه چطور در مقابل اونها ایستادگی کنه مهمه. میدونم که دختر قوی ای هستی و از خداوند آرزوی قدرت بیشتر رو برات میکنم که بتونی در برابر تمام سختی های زندگی بایستی و مقاومت کنی تا بالاخره روی خوش اون رو هم ببینی.

***************************

زندگی همیشه قله نیست، گاهی وارد دره زندگی میشی و باید قدرت این رو داشته باشی که توی دره هم مقاومت از خودت نشون بدی. من دقیقاً همون مقاومت رو از خدا برای دخترم میخوام. مقاومتی که باعث بشه اون چه در قله و چه در دره، بهترینِ زندگی خودش باشه و بهترین نقشی که میتونه ایفا کنه رو به نمایش بزاره.

***************************

دخترم از خدا میخوام که اینقدر بهت قدرت بده و اینقدر تو رو قوی کنه که بتونی از پس تمام چالش های زندگیت بر بیای. زندگی با چالش هاش هست که معنا پیدا میکنه و من از خدا میخوام که اونقدر شهامت و قدرت تو رو زیاد کنه تا بتونی ماهیت هر چالش رو درک کنی و از اون برای زیبا کردن زندگی استفاده کنی.

***************************

دخترم عزیزم من به تو ایمان دارم و میدونم که هر سختی ای که باشه، تو اون رو از بین میبری. من فقط برات آرزو میکنم که خدا در نهایت پاداش تمام این مقاومت ها و ایستادگی های تو رو بده. تو اینقدر با این سختی ها رشد کردی و پیشرفت کردی که فراتر از یک انسان معمولی شدی و به راحتی میتونی به چالش هایی که میتونه زندگی بقیه رو نابود کنه غلبه کنی و به اونا پیروز بشی. فقط از خدا میخوام که هیمشه تو رو همینجور قوی و قدرتمند نگه داره که این قدرت تو هست که به والدینت قدرت میده.

***************************

دختر عزیزم تو اینقدر قوی هستی که حتی اگه بزرگترین مشکلات زندگی رو هم تجربه کنی، باز هم هیچی نمیگی و سعی میکنی خودت تنهایی به اون مشکل غلبه کنی. این قدرت و شهامت تو رو نشون میده. از خدا میخوای که تو بتونی روی خوش زندگی رو هم ببینی و بتونی زیبایی های این زندگی رو هم درک کنی.

***************************

دختر عزیزم، زندگی زیباست و هر روز میتونی زیبایی های اون رو ببینی. از خدا میخوام که اینقدر تو رو قوی کنه که در وجود تمام سختی ها، تو هر روز بتونی این زیبایی ها رو ببینی.

✅ همچنین ببینید : متن زیبا درباره عروس شدن دخترم +عکس نوشته


دیگر مطالب پیشنهادی :

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته

شعر زیبا درباره فرزند دختر

متن در مورد دوست داشتن فرزند + عکس نوشته

متن آرزوی خوب برای دیگران


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...