متن زیبا در مورد داشتن دختر

دختر یک نعمت زیبا از طرف خداوند برای انسانه. اگه انسان از خدا خوشبختی واقعی رو بخواد، خدا به اون دختر میده. گاهی وقتا انسان این خوشبختی رو نمیبینه و باز هم در جستجوی اونه فارغ از اینکه بزرگترین خوشبختی دنیا یعنی دخترش پیش روش هست و اون این نعمت بهشتی که خدا بهش داده رو نادیده میگیره.

توی این مطلب قصد داریم بهترین متن ها رو برای دختر داشتن براتون آماده کنیم. همراه ما باشید.

متن دختر داشتن برای پروفایل

متن زیبا در مورد داشتن دو دختر

دو تا فرشته ی خوشگل که از طرف خدا اومدن. دو تا فرشته که اومدن تا زیبایی زندگی ما رو بیشتر از قبل کنن. دو تا فرشته ناز، دو تا دختر زیبا که هر کدومشون امید به زندگی رو در من زنده میکنن. خدایا شکرت برای دو دختر فوق العاده ای که دارم.

******************************

دو تا دختر دارم اما به اندازه ی یه ارتش پسر میارزن. نه اینکه دخترا از پسرا بهتر باشن اما این دو تا نعمتی که من دارم، برام کافین! این دو تا نعمت بزرگی که من دارم، برای داشتن امید در زندگیم کافین.

******************************

حدیث داریم که کسی که یه دونه دختر داشته باشه، خوشبخته و حدیث دیگه ای داریم که میگه کسی که دو دونه دختر داشته باشه، دیگه خدا مثل زندگی اون رو خیلی کم خلق کرده. آخه دختر وجودش آرامش بخشه و نشاط آوره و کسی که دو تا دونه از این موجودات خدا رو توی زندگیش داشته باشه، زندگیش از آرامش و عشق و محبت لبریز میشه.

******************************

خوش به حال اونایی که دو تا دختر دارن. آخه وقتی که یدونه رو شوهر دادن، یکی دیگه هست که جای اون یکی رو پر کنه و عشق خودش رو جایگزین عشق خواهرش بکنه. عشق دختر به پدر و مادرش اعتیاد آوره و پدر و مادر به این عشق معتاد میشن و وقتی که قرار باشه این دختر از خونه و زندگیشون بره، انگار زندگی سر اونا قراره خراب بشه. واسه همین کسایی که دو تا دختر دارن خوشبختن چون اون یکی بره، این یکی هست که با عشق خودش درد دوری اون رو برای پدر و مادر کمتر کنه.

******************************

دو تا دختر داشتن از نشونه های خوشبختیه. اگه دو تا دختر داری، بیخود نگو که زندگی من داغونه یا زندگی من قشنگ نیست! همین دو تا گل بهشتی رو که میبینی، بزرگترین هدیه هایی هستن که خدا بهت داده. فکر کردی که خدا هر کسی رو لایق این میدونه که چنین گل های زیبایی اونم دو تا رو به هر کسی بده؟ نه جانم! پس خودت رو خوشبخت بدون چون تو دو تا دختر داری که همیشه باعث لبخندات میشن. باور کن که بعضیا هستن که تشنه ی اینن که یک بار جای تو باشن.

******************************

اگه از من بپرسی زیباترین اتفاق زندگی یه نفر چی میتونه باشه، جواب من اینه که صاحب دو تا فرزند دختر بشه و اگه این دو تا دختر دو قلو باشن که نور علی نوره. چون دخترا وقت گرفتاری ها پشتیبان پدر و مادرشونن، غمخوارشونن و با محبتشون کاری میکنن که کلا درد یادت بره و کسی که دختر داره، هیچ ناراحتی ای جرات نمیکنه نزدیک اون بشه چون محبت دختراش اینقدر قدرتمنده که زور هیچ ناراحتی ای به این عشق و محبت نمیره.

******************************

چقدر زیباست که قد کشیدن دخترات رو ببینی؛ دو تا فرشته ی نازی که خدا بهت داده، وقتی که بزرگ بشن و بخوان برن سر خونه و زندگیشون، کلی باعث خوشحالی و ذوق کردن تو میشن. من همچین نعمت هایی رو الان توی زندگیم دارم و نمیدونید که چقدر بابتش خدا رو شاکرم. امیدوارم که خدا به شما هم مثل من فرصت چنین خوشبختی ای رو بده تا باور کنید که چقدر زندگی با وجود داشتن دو تا دختر شیرین میشه.

******************************

خدا دو تا دختر قند عسل و زیبا به من هدیه داده. حتی اگه تمام کائنات و دنیا هم بخوان مقابل من بایستن، این دو تا دختر میان پشت من و همیشه هوام رو دارن. با همون دستای نحیف و مهربونشون، وقتی منو نوازش میکنن انگار تمام دردهای دنیا یادم میره. بعضی وقتا واقعا یادم میره که من والدین اونام نه اونا والدین من. دخترا اینقدر مهربونن که بعضی وقتا میتونن جای مادر رو واسه آدم پر کنن. اگه دختر دارین، به خصوص دوتا، قدرشون رو مثل من بدونین.

متن راجب دختر داشتن

متن زیبا درباره بیشتر شدن رزق و روزی با داشتن دختر

رمز و راز زیاد شدن روزی تو اینه که چند تا دختر داشته باشی! هر چی تعداد دخترات بیشتر باشه، روزی تو هم بیشتره. اصلا دختر لامصب نعمتیه که با خودش نعمت میاره.

******************************

دختر یه نعمته از طرف خدا که وقتی وارد زندگیت میشه با خودش رزق و روزی رو میاره. برای اینکه ثروتمند بشی باید دختردار بشی. کسایی که دختردار هستن، هیچکاری هم نکنن، باز هم موفق و خوشبختن. چون اونا نعمتی از نعمت های خدا رو دارن که با خودش رزق و روزی میاره.

******************************

دختر در وجودش رزق و روزی نهفتس. واسه همینه که وقتی که دختر داری، از جاهایی که فکرش رو هم نمیکنی خدا روزیت رو تامین میکنه و تو رو به نعماتی که میخوای میرسونه.

******************************

میدونی بعضی وقتا نمیشه فقط اسم پول و مال رو ثروت یا رزق و روزی گذاشت. بعضی وقتا هم همون خنده ای که به لبت میشینه و همون اوقات خوشی که کنار خانواده ات داری برات تبدیل میشه به بهترین رزق و روزی و به بهترین دارایی. مثلا وقتی که دختر داری، دیگه مهم نیست که چقدر مال داری! چون بهترین نعمت و روزی دنیا که دختر باشه رو توی زندگیت داری.

******************************

فقط دختردارا درک میکنن که وقتی که دخترشون با اون نگاه مهربون و لبخند زیباش نگاهشون میکنه، چقدر انرژی میگیرن که با قدرت برن سرکارشون و به ساختن زندگیشون بپردازن. از طرفی هم به خاطر این کار کردنه اونا به رزق و روزی میرسن. پس چیزی عجیبی نیست که میگن دخترا با خودشون رزق و روزی میارن. دخترا با انگیزه ای که در دل پدر و مادرشون به وجود میارن، با خودشون رزق و روزی رو حمل میکنن.

******************************

دختر وجودش نعمته و وقتی که تو چند تا دختر داشته باشی، باید بدونی که زندگیت از جاهایی که فکرش رو هم نمیکنی تامین میشه. البته نه اینکه اگه پسر داشته باشی این اتفاق نمیفته ها، ولی داشتن دختر یک چیز دیگست. دختر در وجودش یه چیز خاص نهفته هست که فقط مختص به خودشه و هیچ کس توی دنیا اون رو نداره.

******************************

خنده ی دخترت باید برات تبدیل به یک نعمت بشه! نعمتی که هر روز به خاطرش خدا رو شکر میکنی و هر روز به خاطرش از خدای خودت سپاسگزاری. دختردار شدن اتفاقی نیست که برای هر کسی بیفته و میشه گفت که یک نوع لیاقت میخواد که هر کسی اون لیاقت رو نداره. پس اگه دختر داری قدرش رو بدون که این نعمت و این هدیه ی بزرگ، بهترین روزی ای هست که خدا بهت داده.

******************************

دختر بزرگترین نعمت توی جهانه که خدا میتونه اون رو به یک نفر بده و دل اون رو شاد کنه. دختر لازم نیست که کار خاصی بکنه و دلت رو شاد کنه؛ اون همین که توی زندگیت وجود داشته باشه و همین که با چشمای معصومش تو رو نگاه کنه، تو شاد میشی و این بزرگترین نعمت و رزقی هست که خدا میتونه به یکی از بندگانش هدیه بده.

متن در مورد دختر داشتن

متن زیبا درباره آینده دخترم

دخترم برای من همه چیزه و آینده ی اون برای من خیلی مهمه. آینده ی زیبای دخترم یعنی نتیجه دادن تمام تلاش ها و زحماتی که من در زندگی کشیدم. از خدا میخوام که پاسخ تمام تلاش ها و زحمت کشیدن هام رو با زیبا کردن آینده دخترم به من هدیه بده.

******************************

سعی میکنم که با دخترم طوری رفتار کنم که در آینده برای دریافت محبت به هیچ کسی نیازی نداشته باشه. آینده ی دختر من باید خیلی خاص باشه و دختر من باید بشه خاص ترین دختر روی کره زمین. اون وقته که من به آرامش میرسم و اون وقته که طعم واقعی خوشبختی رو میچشم. دختر من نه تنها از جهت محبت بلکه از همه جهات باید تامین شده باشه.

******************************

از همین الان یه سنگینی خاصی رو روی دوشم احساس میکنم. آخه من دختر دارم و آینده ی اون به من وابسته هست و برای همین باید تمام تلاشم رو بکنم که یک آینده ی خوب و زیبا براش بسازم. من برای اینکه لبخند دخترم رو حفظ کنم حاضرم هر کاری رو انجام بدم و برای دیدن لبخند اون در آینده هم باز هم حاضرم سخت ترین کارها رو بکنم.

******************************

دختر من زیباترین نعمته! میشه گفت که یک فرشته از سمت خداست. پس من در قبال این فرشته واقعا مسئولم و باید برای آینده اون هر کاری که از دستم بر میاد رو انجام بدم. دختر من یک امانتی از طرف خدا هست که باید به خوبی از این امانتی نگه داری بشه و اگه من کم کاری کنم باید جواب خدای خودم رو بدم.

******************************

میگن که دختر یک نعمته. خب من میخوام همیشه این نعمت در زندگی من به بهترین شکل وجود داشته باشه و برای همین باید تمام تلاشم رو برای آینده ی اون بکنم. اگه اون در آینده دچار مشکلی بشه، من به خاطر اون مشکل خودم رو مقصر میدونم. پس برای اینکه چنین اتفاقی نیفته، از همین الان تمام تلاشم رو میکنم که آینده اون به بهترین شکل ممکن تامین بشه.

******************************

آینده دخترت رو با محبت کردن به اون زیبا کن. دختر گلی از گل های بهشته که خدا در زندگی تو اون رو قرار داده و راز پژمرده نشدن این گل اینه که به اون محبت کنی. همونطور که گل به آب نیاز داره، دختر هم به محبت نیاز داره. وقتی که به گل آب دادی و به دختر محبت، اونا شکوفا میشن و آینده شون تضمین میشه. برای همین من از محبت کردن به دخترم هیچ وقت دست بر نمیدارم.

******************************

خنده های دخترم اینقدر زیباست که ساعت ها من رو محو خودش میکنه. من همیشه تمام سعی خودم رو میکنم که مبادا این خنده ها جای خودشون رو به اشک و گریه بدن. من حتی نگران آینده دخترمم هستم که مبادا که در آینده که من کنارش نیستم، این خنده ها دیگه وجود نداشته باشن. برای همین تمام سعی و تلاش خودم رو میکنم که آینده اش تامین بشه. با تامین شدن آینده اون هست که من آرامش حقیقی رو دریافت میکنم.

متن دختر داشتن خیلی سخته

متن زیبا درباره سختی دختر داشتن

از نگاه خیلیا دختر داشتن از پسر داشتن خیلی خیلی سخت تره. چون پسر نیاز به مراقبت آن چنانی نداره و خودش میتونه بزرگ بشه اما دختر اینطوری نیست و هر لحظه مث یک گل ظریف نیاز به مراقبت داره. البته نه اینکه ضعیف باشه ها ولی طبیعتش اینجوریه. من به این طبیعتی که خدا در وجود نعمتی که در زندگی من آفریده یعنی دخترم احترام میزارم و هیچ وقت این سختیه به چشمم نمیاد! چون هر لبخندی که دخترم میزنه، اون سختیه به صورت کامل فراموشم میشه.

******************************

دختر داشتن دردسر داره و برای همین هم هست که خدا به هر کسی دختر نمیده. خدا فقط به کسایی دختر میده که توانایی بزرگ کردن اون رو دارن. از خدا متشکرم که این توانایی رو در من دید و دختری رو در زندگی من وارد کرد که تمام وجود منه.

******************************

دختر بودن سخته و دختر داشتن سخت تره. اگه دختر هستی و میگی که کلی مشکلات حل نشده دارم که قرار هم نیست حل بشن، این رو بدون که پدر و مادر تو سختی خیلی بیشتری از تو میکشن؛ چون قراره تو رو بزرگت کنن و نیازهای تو رو تامین کنن.

******************************

اینقدر از سختی دختر داشتن حرف میزنن که بعضی جاها واقعا زیبایی دختر داشتن رو فراموش میکنن. دختر با همون معصومانه هاش و همون خنده های شیرینش میتونه به زندگی گرما و محبت ببخشه و باعث بشه که زندگی از اون چیزی که بوده زیباتر و قشنگ تر بشه. بزرگ کردن دختر ممکنه سخت باشه اما بدون که هر لحظه که داریش، امید رو در دل تو بیشتر از قبل زنده میکنه.

******************************

طنازی ها و ناز کردن های دخترت تو رو از تمام سختی های دنیا رها میکنه. اونوقت چرا بعضیا میگن که دختر داشتن سخته؟ چقدر دید کوتاهی دارن اونایی که این حرف رو میزنن. آخه دختر یک نعمته و وجودش پر از عشق هست و وقتی که اون زندگی تو رو با این عشق لبریز کرده، دیگه جایی برای سختی ها نیست.

******************************

کاش بشه بفهمیم که دختر هم موجودی از موجودات خداونده و نباید بگیم که داشتنش سخته و آرزو کنیم که کاش به جای دختر، پسر میداشتیم. درسته که فرزند پسر هم زیبایی های خودش رو داره، اما داشتن دختر واقعا لیاقت میخواد و اگه خدا این لیاقت رو در وجود تو دیده و دخترت رو بهت داده، بارها به خاطرش شاکر باش.

******************************

دخترها سختی های بزرگ کردنشون رو با محبت هاشون جبران میکنن. اونا درسته که ممکن جثه ضعیفی داشته باشن و یا نتونن مثل یک پسر برای خانوادشون کاری بکنن، اما با این حال اونا همیشه سختی هایی که برای بزرگ کردنشون کشیدی رو با مهربونی های بی قفه شون جبران میکنن. این زیباترین ویژگی ای هست که دخترا دارن و به خاطر همون ویژگی هم باعث میشن که پدر و مادرا اینقدر براشون از خود گذشتگی کنن.

متن واسه دختر داشتن

متن زیبا در زیبایی دختر داشتن

میدونی راز زیبایی زندگی خیلی از آدما چیه و چرا احساس میکنن که خوشبخت ترین آدم روی کره زمینن؟ چون اونا دختر دارن. دختر که داشته باشی، لبهات بی دلیل خندون میشه و از نظر بقیه میشی خوشبخت ترین آدم روی کره زمین. دختر لبخند واقعی رو روی لبای آدم مینشونه و همین ویژگیشه که اون رو از پسر ها متمایز میکنه و باعث میشه که جور خاص دیگه ای دوستش داشته باشی.

******************************

دختر داشتن لیاقت میخواد و خب راستشو بخوای، هرکسی لیاقت نداره که این موجود پاک توی زندگیش وجود داشته باشه. دختر که داشته باشی، زندگیت مثل ذات اون پاک و بی ریا میشه. آخه اون اینقدر خوبه که از خوبیه خودش به تو میبخشه. اینا هستن زیبایی های دختر داشتن.

******************************

کسی که دختر داره، دخترش براش میشه امید، میشه انگیزه، میشه هدف و اون برای خندیدن دخترش دیگه حاضره هر کاری رو بکنه و به هر دری بزنه. اینجوری میشه که اون زیبایی های زندگیش رو پیدا میکنه.

******************************

وقتی که دخترت، اون موجود کوچولوی دوست داشتنی رشد میکنه و تو رشد کردنش رو میبینی، اون موقع بهترین و زیباترین لحظات عمرت به حساب میاد.

******************************

عشق به دختر کوچولوم رو واقعا جایی احساس کردم که دیدم بزرگ شده و براش خواستگار اومده. چقدر شیرینه این اتفاق که ببینی از خجالت گونه هاش گل افتاده؛ چقدر شیرینه که ببینی ثمره این همه زحمتت الان دیگه بزرگ شده و آدم بالغی شده برای خودش تا جایی که براش خواستگار میاد. همینا شیرینی های زندگی هستن و همینا هستن که آدم باید دلش رو بهشون خوش کنه.

******************************

دختر داشتن قشنگ ترین حس دنیاست و زمانی که قراره ازت گرفته بشه، اون موقع میشی شکسته ترین آدم دنیا. آخه تا قبل از اون تموم مهر و محبت دخترت و تمام عشقی که داشت فقط و فقط مال تو بوده و از زمانی که بره خونه همسر، باید این عشق رو نصف کنه. شاید بگین از حسودیمه که این حرفا رو میزنم ولی عشق دختر من یک عشق پاکه و خدا از عشق خودش در وجود دختر من دمیده و من میخوام که اون عشق فقط و فقط مال من باشه نه مال هیچ کس دیگه ای. شاید اینم جزو زیبایی های دختر داشتن به حساب بیاد. اینکه حسودی کنی به کسی که قراره دخترت رو از تو بگیره و وارد زندگی خودش بکنه.

متن برای دختر داشتن

فکرش رو بکن! زیباترین گل تو دنیات رو بخوان بچینن! چقدر ناراحت میشی؟ چقدر غصه میخوری؟ این لحظه رو همه پدر و مادر زمانی ک قراره برای دخترشون خواستگار بیاد میچشن. آخه دخترشون دیگه میره خونه همسرش و از اونا گرفته میشه. اما همینم یکی از زیبایی های دختر داشتنه. چون بعداً همون گل خوشگلی که فرستاده بودی خونه همسر، برات نوه هایی میاره که شیرین تر از هر شیرینی در این دنیا هستن.


در ادامه حتما ببینید :

متن درباره بزرگ شدن دخترم

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته

متن در مورد دوست داشتن فرزند + عکس نوشته

شعر زیبا درباره فرزند دختر

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

عکس نوشته دختر دار که بشم برای پروفایل


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...