متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

زمین خوردن و بلند شدن توانایی و قدرتی هست که هر کسی نداره. خیلی از آدما فقط ادامه دادن رو میشناسن، اینکه مسیری رو شروع کنن و بدون هیچ مانعی اون رو ادامه بدن رو میشناسن که این در بسیاری از مواقع امکان پذیر نیست. تنها آدمایی میتونن در هر مسیری به موفقیت برسن که این توانایی و قدرت رو داشته باشن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی در مورد زمین خوردن و بلند شدن آوردیم. این متن ها انگیزشی بوده و میتونن انگیزه و اشتیاق شما رو برای دوباره بلند شدن و ادامه مسیر یا رسیدن به انتهای جاده موفقیت برانگیخته کنند. اگه میخواین این جملات رو بخونید و از خوندنشون کلی انرژی مثبت و انگیزه بگیرید، پس در ادامه همراه ما باشید.

جملات درباره زمین خوردن و بلند شدن

شکست قسمتی از مرحله موفقیته. تو به واسطه شکست هات میتونی درس های بزرگی بگیری و از اون درس ها استفاده کنی تا به دل موفقیت بزنی. وقتی که شکست میخوری، یک تجربه بزرگ و عالی به دست میاری و همین تجربه بزرگترین یاریگرت در مسیر زندگی میشه تا خیلی کمتر دچار اشتباهات مختلف بشی. پس اگه یه زمانی زمین خوردی، ناراحت نباش و به جای توجه به قسمتای منفی این اتفاق، به قسمت های مثبتش توجه کن که باعث شدن تو تجربه خیلی خوبه به دست بیاری.

جملات درباره زمین خوردن و بلند شدن + عکس نوشته

یا راهی رو شروع نکن و یا اگه شروع کردی همه چیزش رو به جون بخر. توی یک راه صد در صد موفقیت نیست، شکست هم هست، زمین خوردن هم هست و تو ممکنه درگیر همین موانع بشی. وقتی وارد مسیری از زندگی میشی، همه چیز اون مسیر رو به جون بخر! اینطوری حتی اگه شکست هم خوردی دیگه ناراحتی زیادی بابت این موضوع نداری چرا که از قبل میدونستی این اتفاق هم ممکنه بیفته. کسایی که به دید موفقیت صد در صد وارد مسیری میشن، ممکنه با کوچکترین مانعی از پا در بیان اما کسایی که به دید هم موفقیت و هم شکست وارد مسیری میشن، بهتر میتونن نتیجه بگیرن.

********************

تو تنها زمانی میتونی از موفقیت حتمی خودت آگاهی پیدا کنی که هم شرایط و هم توانایی هات کامل باشن. شرایط به این جهت کامل باشه که هر چیزی یاری گر تو به سمت چیزی که میخوای بهش برسی بشه و توانایی هات به این جهت کامل باشه که بتونی تمام کارهای لازم برای رسیدن به اون چیز رو انجام بدی. تنها در این صورته که تو میتونی انتظار موفقیت صد در صد داشته باشی. اما اگه حتی ذره ای در یکی از این دو مورد شک کردی، هیچوقت با دید موفقیت کامل به یک راه وارد نشو. اگه هم وارد شدی باید توقع زمین خوردن و توانایی بلند شدن و دوباره حرکت کردن رو داشته باشی.

********************

زمین خوردن هم قسمتی از رسیدن به خواسته ها و اهدافته. چرا فکر میکنی همیشه باید بدون هیچ مشکلی به تموم هدف هات برسی؟ چرا فکر میکنی نباید هیچ مانعی سر راهت وجود داشته باشه؟ تو در دنیایی زندگی میکنی که هر لحظه ممکنه اتفاقی خاص بیفته و همون اتفاق باعث بشه که تو شکست بخوری. پس زمانی که در چنین دنیایی زندگی میکنی، فقط انتظار موفقیت داشتن میشه گفت که نوعی حماقته. حتی برای کارهایی هم که از نتیجه شون مطمئنی باز هم انتظار شکست و زمین خوردن داشته باش چرا که این دنیا تو رو از یک لحظه بعدت خبردار نمیکنه. اما یادت هم باشه تو با هر زمین خوردن، با قدرت بیشتری میتونی بلند بشی و حرکت کنی. پس حتی اگه زمین خوردی، ناامید نشو و بلند شو و ایمان داشته باش که این بار با قدرت بیشتری شروع میکنی.

عکس نوشته زمین خوردن و بلند شدن + متن کوتاه

تصور کن که یک مسیر رو شروع کردی. تو در طی پیمودن این مسیر پات به یک سنگ میخوره و به زمین میوفتی، شاید این بد باشه اما تو یاد میگیری که از این به بعد مراقب سنگ ها پاشی تا مبادا پات به اونها گیر کنه. جلوتر میری و یهو پات داخل یه چاله میره و تو دوباره میوفتی اما از اون به بعد باز یاد میگیری که حواست به چاله ها هم باشه که مبادا گرفتار اونها بشی. مسیر زندگی و موفقیت هم همینطوره. اگه به سمت اهدافت حرکت کردی و شکست خوردی، این شکست میتونه حکم همون گیر کردن پا به سنگ یا افتادن پا در چاله رو داشته باشه. یک بار که این اتفاق افتاد، تو چشمت رو باز میکنی که دیگه درگیر موانعی مثل اون نشی تا دوباره زمین نخوری. از زمین خوردن هات در مسیر موفقیت و زندگی ناامید نشو، اینها بهت کمک میکنن تا دقتت رو بالاتر ببری و موانع رو بهتر بشناسی تا بعد از اون دیگه درگیرشون نشی.

********************

تو انسانی و یک انسان قدرت تفکر داره، قدرت خلاقیت داره و چندین و چند قدرت دیگه مثل این ها. تو مثل جاندارن دیگه نیستی و خدا تو رو لایق این نعمت دونسته پس حالا که خاصی باید خاص هم رفتار کنی. یه جاندار دیگه وقتی در یک مسیر پاش داخل یه چاله میره، در ادامه مسیر هم ممکنه گرفتار چاله های دیگه هم بشه چون نمیتونه تفکر کنه و میتونه تشخیص بده که این چاله ها حکم موانع راه اون رو دارن. اما تو مثل اونها نیستی. تو با درگیر شدن با اولین چاله، میتونی حواست رو جمع کنی تا مبادا در ادامه مسیرت پات داخل چاله های دیگه بره. این دقیقاً مثل مسیر زندگی هست. اگه یه وقتی پات داخل چاله های زندگی رفت یا به طور واضح تر شکست خوردی و زمین خوردی، یادت باشه که تو انسانی و بعد از اون شکست باید با قدرت هایی که داری از اون چاله بیرون بیای و حواست رو بیشتر جمع کنی تا دیگه پات داخل چاله های دیگه نره. اینجوری میتونی خیلی راحت تر و سریع تر مسیر موفقیت رو طی کنی.

********************

زمین خوردن امری طبیعیه اما اینکه بلند نشی و حرکت نکنی کاری غیر طبیعیه. همه زمین میخورن، همه ممکنه درگیر تبعات انتخاب اشتباهی که کردن بشن اما این دلیلی نیست که دیگه سرجات بشینی و بگی آینده هم همینطوره و شروع نکنی. به یاد داشته باش که انسان ممکن الخطاست و هر لحظه ممکنه از اون خطایی سر بزنه. اگه از تو خطایی سر زد و زمین خوردی اینو بدون که این خطا نباید مانع اون بشه که تو دیگه از حرکت کردن بایستی و نخوای راهت رو دوباره از سر بگیری. این نوعی حماقته چون شکست ها هم قسمتی از زندگی انسانن و بخشی از زندگی اون رو میسازن. تنها کسایی لایق موفقیت هستن که شکست های مسیرشون رو هم بپذیرن، از اونها درس بگیرن و دوباره از نو شروع کنند.

عکس پروفایل زمین خوردن و دوباره بلند شدن + جملات زیبا

میدونی فرق انسان های ضعیف و موفق در چیه؟ انسان های ضعیف بعد از یک شکست دلیل میارن که شکستی دیگه در راهه اما انسان های موفق از شکستی که خوردن درس میگیرن و با اون سعی میکنن مسیرشون رو با دقت بیشتری ادامه بدن. آدم های ضعیف به محض اینکه زمین میخورن، زمین خوردنشون رو بهونه میکنن تا دیگه حرکت نکنن اما آدمای موفق دلیل اون زمین خوردن رو پیدا میکنن و سعی میکنن که در ادامه راه حواسشون به اون چیزی که باعث شد زمین بخورن باشه. سعی کن همیشه جزو اون دسته از آدمای موفق باشی که از زمین خوردناشون درس میگیرن.

********************

زمین خوردن هم میتونه یک نوع موفقیت باشه به شرط اینکه دیدت رو بهش عوض کنی. وقتی زمین میخوری، تو یک مانع از مسیر زندگیت رو شناختی و همین باعث میشه که تا آخر عمرت اون مانع رو بشناسی و هیچوقت درگیرش نشی. این جز موفقیت چه اسم دیگه ای به خودش میگیره؟ تو با هر بار شکستت، موانع بیشتری رو میشناسی و برای همین آگاهیت از مسیر موفقیت و زندگیت بیشتری میشه. هر چی آگاهیت بیشتر بشه، بهتر میتونی در مسیر درست قدم برداری. البته این به معنای این نیست که به خودت اجازه شکست بدی، تو قبل از زمین خوردن باید موانع رو بشناسی چون این یک درجه از اون موفقیت بالاتره اما اگه زمین هم خوردی، این دیدگاه یادت باشه تا به واسطه اون بتونی به راحتی بلند شی و دوباره راهت رو از سر بگیری.

********************

طعم شیرین موفقیت رو میخوای؟ دوست داری زودتر به لذت انتهای مسیر موفقیت برسی و اون چیزی که میخوای رو به دست بیاری؟ باید بدونی که این ها هزینه هایی دارن. اگه حاضری هزینه شون رو بپردازِی، پس تو لایق اونها هستی اما اگه حاضر نیستی، پس هیچ وقت توقع چنین چیزهایی رو هم نداشته باش. لابد میپرسی که هزینه هاش چی میتونه باشه؟! بزرگترین هزینه اش زمین خوردن و درگیر شکست شدنه. اگه حاضری با دید بدترین هزینه، مسیرت رو شروع کنی تا به اون طعم شیرین موفقیت برسی، پس اینو بدون که تو لایق اون هستی و به زودی بهش میرسی اما اگه حاضر نیستی شکست رو بپذیری، زمین خوردن رو بپذیری، پس نباید خودت رو فردی لایق برای رسیدن به موفقیت بدونی چون باید بدونی که شکست هم قسمتی از مسیر موفقیته.

تصاویر زمین خوردن و بلند شدن + متن

حتی وقتی هم که زمین خوردی، ادای آدمای موفق رو در بیار و هیچ وقت اعتماد به نفست رو از دست نده. شکست هم یکی از عوامله موفق شدنه پس این همه اون رو بد ندون. خیلی ها هستن که وقتی درگیر کوچکترین شکست میشن، اعتماد به نفس شون رو از دست میدن و خودشون رو به شکست خورده ترین آدم روی زمین تشبیه میکنن. این کار درستی نیست، این کار آدمای ضعیفه اما تو که ضعیف نیستی! پس اعتماد به نفست رو از دست نده، حتی وقتی که شکست خوردی خودت رو یک آدم موفق بدون و با خودت بگو که یک انسان موفق در چنین موقعیتی چه کاری انجام میده و سپس همون کار رو بکن تا بتونی بلند شی و دوباره مسیرت رو شروع کنی.

********************

زمین خوردن طبیعیه اما انتظار زمین نخوردن نه. کی گفته تو حتما به موفقیت میرسی؟ کی گفته تو حتما به انتهای راه میرسی؟ این دنیا، دنیای اتفاقاته! اتفاق هم اسمش روشه، ممکنه خوب باشه و به نفعت تموم بشه و ممکنه بد باشه و به ضررت تموم بشه. اگه تو فقط منتظر اتفاقای خوب باشی، یه زمانی یه اتفاق بد میفته و تو درگیر اون خواهی شد و همین اتفاق بد تو رو زمین گیر میکنه. هیچ وقت انتظار موفقیت صد در صد رو نداشته باش چرا که این دنیا، دنیایی نیست که صد در صد به تو نتیجه بده. این دیدگاه رو در خودت به وجودت بیار که اگه زمین خوردی، بتونی دوباره بلند شی.

متن برای زمین خوردن و دوباره بلند شدن

کلی آدم موفق وجود داره که وقتی به سرگذشتشون نگاه میکنی، متوجه شکست هایی میشی که اگه هر کسی غیر از اونها بهشون برخورد میکرد، زمین گیر میشد و هیچوقت دوباره حرکت نمیکرد. اما اون آدما چرا موفق شدن؟ چرا حالا ازشون به عنوان انسان موفق یاد میشه؟ چون اونها مثل آدمای معمولی نبودن، اونها شکست رو به منزله زمین خوردن نمیدونستن، اونها وقتی درگیر شکست میشدن، با تموم وجود سعی میکردن از اون بگذرن و ازش درس بگیرن و با این درس با قدرت بیشتری مسیر پیش روشون رو ادامه بدن.

********************

وقتی که قراره یک مسیر رو شروع کنی، اول از همه آگاهیت رو در مورد اون مسیر بالا ببر. هر چقدر آگاهی بیشتری داشته باشی، احتمال زمین خوردنت کمتره. عده ای هستن که بدون توجه به هیچ چیزی یک مسیر رو شروع میکنن و همین احتمال زمین خوردشون رو زیاد میکنه. اما اینو بدون که اگه تو میخوای موفقیت واقعی رو به دست بیاری و مثل اون آدما زمین نخوری، باید آگاهیت رو بالا ببری. این آگاهی باعث میشه یک مانع رو بشناسی، شیوه عبور کردن از اون رو بدونی و سپس از اون بگذری. برای اینکه زمین نخوری و کلی زمان نذاری تا بفهمی چطوری بلند بشی و دوباره شروع کنی، تا میتونی آگاهیت رو افزایش بده.

********************

زمین بخور اما بلند شو! برای یک بار زمین خوردن خودت رو محکوم به یک زندگی زجر آور نکن. این دنیا، دنیای تجربه هاست. تو دفعه قبل زمین خوردن رو تجربه کردی اما میتونی دفعه بعد پیروز شدن و موفق شدن رو تجربه کنی. همینطور روی اون زمین نشین و بلند شو. زمان کمه و اگه دست نجنبونی می بینی که به انتهای مسیر زندگی رسیدی و موقع اش رسیده که از قطار زندگی پیاده بشی. پس تا هنوز به ایستگاه آخر نرسیدی، از جات پاشو. ببین چجوری میتونی دوباره مسیرت رو از سر بگیری، ببین چجوری میتونی از نو آغاز کنی و اون وقت شروع کن. یادت هم باشه که این دفعه با دفعه قبلی فرق میکنه چون این بار تو به خاطر زمین خوردنت دیدت بازتر شده و با موانع آشنایی بیشتری پیدا کردی، همین هم باعث میشه که احتمال موفق شدن و درگیر موانعی مثل مانع قبلی شدنت خیلی کم بشه.

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

در ادامه حتما ببینید :

متن های زیبا درباره ی قوی بودن در زندگی (2)

متن زیبا در مورد گرفتن حق

متن های زیبا در باره ی دوستی و رفاقت

متن درباره خواستن و توانستن + عکس نوشته

متن در مورد گذر زمان و بزرگ شدن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...