متن نامه به رهبری برای کمک مسکن + رسمی و ادبی

متن نامه به رهبری برای کمک مسکن ، شامل چند نمونه متن برای ارسال درخواست و یا نوشتن نامه به مسئولان و به مقام معظم رهبری برای دریافت کمک مالی و ...جهت اجاره و یا ساخت مسکن می باشد.

بسمه تعالی

محضر رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با احترام برای تامین مسکن نیاز به کمک مالی دارم. با امید و آرزو به کمک برای غلبه بر مشکلات مختلف زندگی ، این نامه و درخواست را به مقام معظم رهبری تقدیم می کنم .  مشکلات اینجانب شامل بدهی، کمبود مالی و ناتوانی در تهیه مسکن مناسب برای خانواده ام است.

شرایط اقتصادی فعلی و نرخ بسیار بالای مسکن و تورم باعث شده تا در مسکن و تامین مایحتاج اولیه خانواده خودم ،با مشکلات اساسی رو به رو شوم. در عین حال بدهی های موجود نیز بر دوش من سنگینی می کند و تحمل هزینه های بالای ساخت مسکن را ندارم. 

همچنین باید اشاره کنم که فرزندان بزرگ و بیکار در منزل دارم ، و من به تنهایی توانایی پرداخت تمامی هزینه‌ ها و مخارج ایشان را ندارم . با توجه به این شرایط و با وجود تلاش‌های خودم به عنوان یک کارگر ، درآمدم برای تأمین نیاز های خانواده‌ ام کافی نیست و این مشکلات روز به روز بیشتر می‌ شوند.

من به عنوان یک شهروند عادی که در جامعه ایران زندگی می کنم، از مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب اسلامی و معلم بزرگ این کشور می خواهم که در این مرحله از مشکل به من کمک کنند. این کمک مالی به من این امکان را می دهد که بدهی های خود را پرداخت کنم، مسکن مناسب برای خانواده ام فراهم کنم و زندگی با ثبات و آرامی را برای عزیزانم فراهم کنم.

با سلام و تشکر،

[نام و نام خانوادگی شما]

[مالیات]

[شماره تلفن]

متن نامه به رهبری برای کمک مسکن

بسم الله الرحمن الرحیم

با احترام و ادب خدمت رهبر معظم ایران ، حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

امیدوارم این نامه در بهترین حالت شما و کشور عزیز ایران بدستتان رسیده باشد . ابتدا می‌ خواهم از شما و تلاش‌ های شما برای توسعه و پیشرفت ایران تشکر و قدردانی کنم. سرزمینی که در آن رهبر بزرگی داریم و با اتحاد ملت ایران به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم.

اما به عنوان یک شهروند معمولی که با مشکلات مالی جدی مواجه است ، به حمایت شما به عنوان رهبر بزرگ کشورم ، نیاز دارم. امروز با عذرخواهی متواضعانه نزد شما آمده‌ ام تا درخواستی مهم از شما داشته باشم.

من در فرآیند تهیه و یا اجاره یک مسکن برای خانواده‌ ام با مشکلات جدی مالی مواجه هستم. دخترانم در منزل هستند و من حتی قادر نیستم برای آن‌ ها جهیزیه تهیه کنم. این مسئله برای من بسیار سخت است و موجب اضطراب و نگرانی بیشترم می‌ شود زیرا نمی‌ توانم برای دخترانم زندگی مستقل و شایسته‌ ای فراهم کنم.

با عرض معذرت اعلام می کنم به دلیل بیماری و کهولت سن نمی توانم شغل مناسبی پیدا کنم . این موضوع مایه شرمساری و نگرانی من است. اما سعی می کنم تا حد امکان به خانواده ام کمک کنم و به آرامی نسبت به شرایط واکنش نشان دهم.

تا به حال تلاش‌ های فراوانی کرده‌ ام تا این مسئله را به تنهایی حل کنم، اما مشکلات مالی از کنترل من خارج شده و تحت تاثیر تورم و افزایش قیمت‌ها قرار گرفته‌ ام. همچنین، با توجه به شرایط اقتصادی دشوار کشور، من توانایی مالی برای پرداخت وام بانکی نیز ندارم.


از شما استدعا دارم که اگر امکان دارد به عنوان رهبر عظیم ایران ، به من در تامین منابع مالی برای تهیه یا اجاره یک مسکن مناسب برای خانواده‌ ام کمک کنید. این کمک نه تنها مشکلات من را حل خواهد کرد بلکه به خانواده‌ ام امکان زندگی در شرایط مناسب و آرامش بیشتری را فراهم خواهد کرد.

می‌دانم که شما همواره به امور ملت و مشکلات شهروندان توجه داشته و تلاش‌ های بی‌ وقفه‌ ای را برای رفع مشکلات اقتصادی انجام می‌ دهید. از این‌ جهت، امیدوارم که درخواست من نیز در نظر گرفته شود و این مسئله به عنوان یک اولویت مورد توجه شما قرار گیرد.

با تشکر فراوان از توجه شما به این نامه و امیدوارم که خداوند شما را در هر زمینه‌ ای که به مردم عزیز ایران خدمت می‌ کنید، موفق سازد.

با احترام و تقدیر از شما

[نام شما]
[شهر محل سکونت]
[تاریخ]

این نامه تا برآورده شدن درخواست من محرمانه باقی خواهد ماند.

نامه به رهبری برای کمک مسکن

نامه به رهبری برای کمک مسکن

عرض ارادت خدمت آیت الله خامنه ای رهبر بزرگ امت اسلام.

اینجانب [نام شما] به کد ملی ..............به شماره شناسنامه ................متولد ..................و ساکن ........می باشم . این نامه برای درخواست کمک مالی برای ساختن خانه برای خانواده ام ارسال شده است.

من این مشکل را توضیح میدهم که . خانه ما به دلیل مشکلات (مشکلات از جمله زلزله، سیل، آتش سوزی یا سایر بلایای طبیعی را توضیح دهید) ویران شده و امکان زندگی در آن وجود ندارد. این وضعیت معیشتی برای خانواده ام به میزان قابل توجهی سخت تر از قبل شده است و به دلیل وضعیت بد مالی خانواده ، امکان تعمیر و بازسازی آن برایم وجود ندارد.

من شخصاً توجه شما را به عنوان رهبر محترم جمهوری اسلامی ایران و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی جلب می کنم و از شما می خواهم در این شرایط حساس ما را یاری فرمایید. با توجه به اینکه این مشکلات و حوادث طبیعی است و نه ما و نه دیگران هیچ نقشی در وقوع آن نداشته ایم، و از ادارات و سازمان های مربوطه تقاضامندم تا در خصوص پرداخت وام بلاعوض جهت بازسازی منزلمان اقدام نمایند.

من تمام مدارک لازم را برای پیوست این نامه ارائه خواهم کرد. امیدواریم با بررسی صحت پرونده و مشاهده مستندات نسبت به ارائه وام بلاعوض اقدام لازم را انجام دهید. اگر بخواهید هر سازمان و سازمان خاصی را به ما معرفی کنید، آماده همکاری به هر شکل مناسبی هستیم.

ممنون و منتظر کمک موثر و مهم شما در رفع مشکلات مسکن مردم شریف ایران هستیم.

با احترام،

[نه تو]

[نشانی شما]

[شماره تلفن]

≡≡مطالب پیشنهادی≡≡≡≡≡≡≡≡

نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

متن ادبی درخواست کمک مالی از خیرین

3 نظر

  1. علی کردعلیوندعلی کردعلیوندsays:

    سلام خدمت رهبرعزیزایران حاج آقای سیدعلی خامنه ایی یه جوان۴۷ساله هستم یکی ازبرادرام درسال۹۰درشهرستان مریوان به شهادت رسیده الانم ۲ماه میشه زلنوی چپم شکسته ودریه اتاق۲۴متری هم نشین باصاحبخونه هستم وهیچگونه درآمدی ندارم وخانومم میره سرکارازشماسیداولادپیغمبرتقاضادارم کمک مالی بهم بکنین برای رهن خونه ومددجویی بهزیستی هستم وبامستمری که بهم میدن زندگیم به سختی میگذره خانومم برای حقوق۱میلیون ۲۰۰هزارتومان کارمیکنه ازشمارهبرمعظم تقاضادارم کمکم کنین بخاطرخدا.

  2. فاطمه سعیدیفاطمه سعیدیsays:

    سلام خدمت رهبر عزیز.من مادر دختر شش ساله ای هستم که حدود یک ساله از نارسایی کلیه رنج میبره.چند بار در بیمارستان بستری شده که پزشکان تاکید کردن برای ادامه روند درمان به تهران ببریم.ولی من شوهرم کارگر ساده ای است که توان مالی اینو نداریم که درمانشو ادامه بدیم.هزینه درمان و ایابو ذهاب تهران سخته.در ضمن باردار هستم و تا حالا به خاطر مشکلات مالی هنوز برای مراقبت بارداری به پزشک و حتی یه آزمایش ساده هم نتونستم بدم.از آن نهاد محترم تقاضامندم کمک درمانی کنن که دخترمو از درد نجات بدم.با سپاس فروان.مادر رنج کشیده

  3. محمد مقدور قره بابامحمد مقدور قره باباsays:

    برای ساختمان نیمه کاره نیاز به وام ضروری دارم لطفاً جواب بدید ممنون