جملات زیبای تشکر از پدر فوت شده

وقتی که پدرت فوت میکنه، تمام زحمات، مشقت ها، سختی ها و رنج هایی که برای تو به دوش میکشیده به یادت میاد و این ها عذابت خواهند داد. یکی از کارهایی که یکم میتونه آرومت کنه اینه که یک متن زیبا برای تشکر از پدرت برای تموم زحمات و رنج هاش تهیه کنی و اونو در شبکه های اجتماعیت به اشتراک بذاری.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای تشکر از پدر فوت شده تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

متن برای تشکر از پدر فوت شده

پدر عزیزم، در زندگی برای من زحمات زیادی کشیدی. هر سالی که به سال های عمر تو اضافه میشد کوله باری از خستگی بر روی دوشت اضافه میشد و آن هم فقط و فقط برای من بود. من قدر تمام زحماتی که برایم کشیدی را میدانم و بدانم که تا جان دارم در مسیری که تو از من میخواستی خواهم بود و هیچگاه بیراهه را به آن ترجیح نخواهم داد. پدر عزیزم، کاش پیشم بودی و نتیجه رسیدن من به تمام آنچه که آرزویش را برایم داشتی میدیدی اما چه حیف که خدا میان ما فاصله ای به اندازه دو دنیا انداخت. پدر عزیزم، برای تمام زحماتت از تو متشکرم.

*****************

پدر جان، کاش فقط بودی، من هیچ چیز دیگر از تو نمیخواستم، همینکه مرا بزرگ کردی و به این مرحله از زندگی رساندی برایم کافی بود، کاش فقط بودی و سایه ات بر سرم بود اما چه حیف که خدا تو را از من گرفت و میان مان فاصله انداخت. اکنون آمده ام تا از تو برای تمام آن زحماتی که برای من بی دریغ و بی مزد و منت کشیدی تشکر کنم. اگر تو نبودی و زحماتی که برایم میکشیدی نبودند قطعا من به این درجه از زندگی که اکنون در آن هستم نمی رسیدم.

*****************

پدر جانم، تا همیشه مدیون تو خواهم بود. تو بودی که به زندگی من سمت و سو دادیف تو بودی که به زندگی من جهت بخشیدی و تو بودی که کاری کردی زندگی ام زیبا شود. اگر تو نبودی هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد و من جر انسانی تنها و گمراه چیزی در این دنیا نبودم. هر چه که هستم و هر چه که قرار است به آن تبدیل شوم زمینه اش فقط فقط تو و زحمات تو بود که تا ابد برای این زحمات از تو ممنون و متشکر هستم. پدر جان، روحت شاد، فرزندت از اینکه اینقدر در زندگی اش تاثیر گذاشتی از تو بی نهایت بار متشکر است.

*****************

پدر عزیزم، روحت شاد باشد. من با تو لذت های زیادی را در زندگی تجربه کردم، شاید های زیادی را خلق کردیم و حس خوب بسیاری را در قلبم به وجود اوردم. تو با بودنت کاری کردی که من واقعا احساس کنم که در بهشت خدا هستم و در آنجا زندگی میکنم. نمی دانم، شاید برای اینکه من احساس کنم در بهشتم دنیا برای تو جهنم شده بود چرا که زحمات زیادی میکشیدی تا این بهشت خلق شود. پدر، برای تک تک زحماتی که برای زندگی ام کشیدی از تو بی نهایت بار ممنونم.

*****************

پدر جان، قلب و روح من آزرده است چرا که دیگر تو را ندارم. تو را ندارم که به آغوش پدرانه ات بیایم و اندکی آرام گیرم، تو را ندارم که حرف های پدرانه ات راهنمای زندگی من شوند و مرا از گزند روزگار نجات دهند و تو را ندارم که آرام جانم شوی و از هر غم و ناراحتی به دور شوم. پدر، تا وقتی که بودی من آرام ترین آدم این شهر بودم، لبریز از آرامش بودم، هیچوقت به خاطر راهنمایی های تو گام در مسیر اشتباه نمی گذاشتم و همیشه از هر غمی به دور بودم. برای تمام اینها از تو متشکرم و می خواهم بدانم که تا عمر دارم آن روزهای خوبی که با تو سپری کردم را به یاد خواهم داشت و درست است که ترکم کردی اما من از اینکه تو پدرم بودی بی نهایت بار خرسند و خوشحالم.

*****************

پدر، هر لحظه خدا را شکر میکنم که تو پدرم بودی. درست است که تو را از من گرفته و میان مان فاصله انداخته اما این مهم نیست، مهم این است که تو تا وقتی که بودی هر کاری برای خوشبختی من میکردیف هر چه در چنته داشتی رو میکردی تا من زندگی خوبی داشته باشم و خود کوله باری از سختی را به دوش میکشیدی تا من راحت باشم. پدر جانم، تو نمونه کامل یک فرشته بر روی زمین بودی پس من چطور می توانم برای بودنت در زندگی ام خدا را شکر نکنم؟ پدر، برای تمام زحماتت از تو متشکرم.

*****************

پدر جانم، آرام وجودم، اکنون در بهشت خدا آرام بگیر و آرامش را تجربه کن. تا وقتی که در این دنیا بودی رنگ آرامش را ندیدی چرا که برای من زحمت میکشیدی و برای من سختی های زیادی را به جان می خریدی. اکنون خدا تو را به بهشت خود برده پس در آنجا آرامش را تجربه کن و فرزندت را ببخش که نگذاشت تو از این دنیا لذت ببری و از بودن در آن احساس آرامش کنی. پدر، برای تمام زحماتی که برای من کشیدی از تو متشکرم و قدردان تمام کارهایت خواهم بود. دوستت دارم و تا ابد در گوشه ای از قلبم اسم تو را نگه خواهم داشت.

*****************

پدر جان، تشکر کوچکترین کاریست برای تمام زحماتی که برایم کشیدی. تو به معنای واقعی نقش یک پدر را در زندگی من ایفا کردی و نگذاشتی که هیچ کم و کسری داشته باشم. تو حتی شبانه روز هم کار میکردی تا من مبادا زندگی سختی داشته باشم و به زندگی دیگران غبطه بخورم. تو اینقدر برای من، زندگی و خانواده ات ارزش قائل بودی که از خود میگذشتی تا ما آرامش بیابیم. میخواهم بدانی که به پای تمام آن ارزشی که برایم قائل بودی، من هم برای تمام زحماتت ارزش قائل خواهم بود و همیشه در مسیر خواسته ای که تو برایم داشتی حرکت خواهم کرد. پدر جانم، کاش میبودی و این را از نزدیک میدیدی اما چه حیف که خدا تو را ازمن گرفته. روحت شاد.

*****************

پدر مهربانم، تو ممکنون بود در روز سختی های زیادی را تحمل کنی و برای همین لبریز از حس خشم شوی اما وقتی که مرا میدیدی تمام این خشم را پنهان میکردی و با مهربانی هایت کاری میکردی که من احساس کنم خوشبخت ترین بچه دنیا هستم چرا که پدری دارم که هر لحظه به فکرم است و احساساتش را تا بی نهایت به پایم میریزد. پدر جان، برای تمام کارهایی که در حق من و زندگی مان کردی از تو متشکرم. روحت شاد باش، الحق که بهشت خدا فقط لیاقت توست و می دانم که در آنجا که اکنون آرامشی که در این دنیا تجربه نکردی را تجربه میکنی.

*****************

پدر جانم، برای کدام محبت بی اندازه ات از تو تشکر کنم؟ برای عمری که برای من فدا کردی یا برای لذتی که می توانستی از زندگی ببری اما آن را برای من قربانی کردی؟ برای کدام یک از تو تشکر کنم؟ آنقدر حس سپاسگزاری از تو در درونم غلیان میکند که نمی دانم کدام را به زبان آورده و بیان کنم. پدر جان، روحت شاد باشد، تو برای من و زندگی ام تلاش های بسیاری کردی و تا عمر که دارم هیچکدام از مهربانی ها و محبت های بی دریغت را به فراموشی نخواهم سپرد.

*****************

پدر جانم، میخواهم از ته قلبم بگویم که دوستت دارم و از تو برای تمام زحماتت متشکرم. تو مرا بی آنکه به این توجه کنی چه هستم و که هستم دوست داشتی و مرا در دریای عشقت غرق میکردی پس چرا من این کار را نکنم؟ چرا من بی دریغ و بی مزد و منت تو را دوست نداشته باشم؟ پدر، ای کاش نمیرفتی و میماندی تا این محبت را در عمل هم به تو نشان دهم اما چه حیف که رفته ای و اکنون پیش خدا هستی اما بدان عشق به تو تا عمر که دارم در قلبم غلیان خواهد کرد.

*****************

پدر عزیزم، دلم بدجور گرفته، دلم دوباره هوای محبت های پدرانه ات را کرده است، دوست دارم به آغوشت بیایم و فارغ از هر چیز تو به من محبتی کنی و به من عشق بورزی. خسته شده ام از این دنیا، خسته شده ام از آدمهایی که حتی محبت کردن هایشان هم بر پایه حساب و کتاب است. در این دنیا فقط تو بودی که محبتت بی مزد و منت بود و در مقابلش هیچ چیز از من نمیخواستی. دوست دارم که دوباره باشی و به سراغت بیایم و آن محبت بی اندازه را از تو دریافت کنم. پدر، برای تمام آن محبت ها از تو متشکرم، روحت شاد.

*****************

پدر جان، قلبم به درد می آید از اینکه بگویم تو دیگر پیش من نیستی و دیگر تو را ندارم. همیشه از این اتفاق می ترسیدم و حتی تصورش هم برایم به مانند کابوس بود اما تو رفتی و این کابوس اکنون تبدیل به واقعیت شده. من چطور بتوانم با غم نبودن تو کنار بیایم؟ با اینکه چند مدتی است از رفتنت میگذرد اما من نتوانسته ام نبودنت را هضم کنم و قبول کنم که تو دیگر نیستی. پدر، تو برای من در این زندگی زحمات زیادی کشیدی و وقتی به این زحمات هم فکر میکنم قلبم دو چندان به درد می آید. پدر جانم، دوستت دارم و برای همه چیز از تو متشکرم.

*****************

پدر نازنینم، به من قول بده که فرزندت را میبخشی، او را برای تمام اشتباهاتی که در حق تو کرده، تمام خطاهایی که در حق تو کرده و تمام بیراهه هایی که تو نمیخواستی اما در آنها قدم گذاشته می بخشی. پدر جان، تو برای من زحمات زیادی کشیدی و من خودم را به تو مدیون میدانم و حداقل جبرانم این بود که همیشه مراقب رفتار و گفتارم با تو بودم و در بیراهه قدم نمی گذاشتم. فکر میکنم آن چنان که باید کار درست را انجام ندادم و اکنون عذاب وجدان دارم. پدر، مرا برای تمام اشتباهاتم ببخش و در کنار این طلب بخشش از تو برای تمام زحماتی که برای من کشیدی متشکرم.

*****************

پدر جان، دلم غم دارد اما نمی دانم که این غم را کجا بروز دهم. به راستی که غم به مانند آتشی سوزان است که به جان آدمی می افتد. کاش خدا تو را از من نمی گرفت. تو خیلی برای من عزیز بودی و وقتی که رفتی گویی خدا بخشی از روح مرا از من جدا کرد و برد. خدای من، اکنون دلم هر دم بی قرار است، بی قرار از اینکه چرا تا وقتی که بودی نتوانستم زحماتی که برایم کشیدی را تا حد توانم جبران کنم و خوبی هایت را پاسخ بدهم. پدر، از تو برای تمام این زحمات متشکرم و مرا ببخش که نتوانستم جبرانی برایت بکنم.

*****************

پدر جانم، تو به من بی دریغ محبت کردی، بزرگم کردی و مرا وارد جامعه ساختی. این ها به حرف آسان هستند اما در عمل تو سال ها زجر کشیدی که این اتفاق رخ بدهد. من برای تمام آن سختی هایی که کشیدی و دم نزدی از تو متشکرم. تو به راحتی می توانستی مرا رها کنی و آنقدر به زندگی ام نرسی اما این کار را نکردی و با جان و دل برایم تلاش کردی. تا عمر که دارم خودم را مدیون تمام زحمات تو خواهم دانست و هر کاری خواهم کرد تا روحت در آن دنیا از فرزندت شاد باش. دوستت دارم.

*****************

پدر، فقط میخواهم بگویم که دوستت دارم و کاش اینقدر زود از پیش من نمیرفتی. برای رفتنت خیلی زود بود. تو هنوز باید می ماندی تا فرزندت بود که برایت تلاش میکرد و زحمت میکشید. تا سالیان سال تو برای فرزندت تلاش کردی اما همینکه فرزندت میخواست اندکی جبران کند از او جدا شدی و خدا تو را به پیش خود برد. داغ جبران زحماتت بر سر دلم مانده اما چاره ای نیست. پدر جانم، این داغ و داغ اینکه دیگر سایه پدر بر سرم نیست خیلی مرا آزار می دهد و می رنجاند. ای کاش من به جای تو میرفتم شاید این حداقل جبرانی بود که می توانستم برای زحماتت بکنم. به راستی که اگر خدا حق انتخاب جلوی من می گذاشت من مرگ را انتخاب میکردم و می گذاشتم که تو زنده بمانی و حداقل چند سالی هم که شده از زندگی ات لذت ببری.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر پیشنهاد، انتقاد یا نظری دارید می توانید آن را از بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه ببینید :

متن طولانی در مورد پدر فوت شده

کلیپ سوزناک پدر فوت شده برای وضعیت واتساپ (2)

متن شب جمعه برای پدر فوت شده

دلنوشته غمگین برای تولد پدر فوت شده

متن روز پنجشنبه برای پدر فوت شده

کلیپ دلتنگی پدر برای وضعیت واتساپ

متن درباره سالگرد پدر فوت شده


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...