تعبیر خواب املت یعنی رفاه !

تعبیر خواب املت از دیدگاه بیشتر معبرین نشانه هایی مثبت مانند خوش شانسی، رفاه و بالندگی را به همراه دارد. به خصوص اگر تخم مرغ آن خوب پخته شده و یا رنگ و بو و طعم لذت بخشی را در خاطر شما ثبت نماید.  اما اگر املت سوخته و یا بدطعم باشد، داستان برعکس می شود!

تعبیر خواب املت در یک نگاه کوتاه

تعبیر خواب املت در اغلب رویاها تفسیرهای عجیب و غریبی دارد. با این حال می توان به طور خلاصه تعبیر خواب املت را به وضعیت های استرس زا، چیزهای پنهان و فریب و خیانت مرتبط دانست. در اغلب موارد به همراه چنین رویایی، پیامی آشکار یا پنهانی در بیداری به بیننده رویا ارسال می شود. البته ممکن است خود او نیز فرستنده پیغام باشد.

تعبیر خواب املت می تواند شامل رویاهایی با محتوای زیر باشد:

پختن املت

خوردن املت

درخواست یک املت از گارسون

سرو کردن املت برای شخصی

یک املت میکس و مخلوط با سبزیجات

برای شام املت پختن

شخص دیگری در حال پختن املت باشد.

املت را در ماهیتابه بسوزانید

مرغ برای داخل املت ریش ریش کنید.

تخم مرغ شکستن برای طبخ املت

به این فکر باشید که می خواهید برای شام املت درست کنید.

املت را دور بریزید.

تغییرات خوبی در پی تعبیر خواب املت رخ می دهد اگر در رویا:

 یک املت عالی بپزید یا بخورید.

املت خود را با شخص دیگری در رویا تقسیم کنید.

یک املت خوشمزه برای شخص دیگری سرو کنید.

تعبیر خواب درست کردن املت

جزئیات بیشتر در تعبیر خواب املت

تعبیر خواب املت به سایز جزئیات خواب شما بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به تخم مرغ اشاره کرد. تخم مرغ خود به تنهایی نشانه رفاه و باروری است. زمانی که در رویا یک تخم مرغ برای افزودن به املت شکسته می شود اغلب نشان دهنده این است که در زندگی بیداری مسائل کمی پیچیده و درهم شده است. گاهی اوقات این می تواند نشانه خوبی باشد. مانند ازدواج که چند خانواده را با هم آشنا و مرتبط می سازد. همچنین تعبیر خواب املت و تخم مرغ شکستن در آن نشانه برکت و افزایش روزی می باشد. تخم مرغ در چنین حالتی به رشد و رفاه در خانه و خانواده اشاره دارد.

تعبیر خواب املت درست کردن

تعبیر خواب املت درست کردن به شکلی که طعم خوشمزه ای داشته، رنگ جذاب و عطر خاصی داشته باشد و در حرارت درست پخته شود، نشانه های خوبی به همراه دارد. چنین رویایی نشان می دهد که رشد و رفاه اجتماعی به همره باروری و یا فرزندآوری در زندگی شما گرد یکدیگر جمع خواهند شد. ممکن است یک فعالیت کاری را آغاز کنید که در آن با چند شخص جدید شریک و یا آشنا می شوید. همچنین در این حالت تعبیر خواب املت درست کردن می تواند به معنای آغاز یک کار خانوادگی و شغلی مشابه آن باشد. در مجموع می توان گفت چنین رویایی خوب و مثبت بوده و می توانید از دیدن آن خوشحال باشید.

تعبیر خواب املت سوخته و یا خراب و از هم پاشیده

تعبیر خواب املت سوخته یا املتی که نپخته و تخم مرغ آن بیش از حد شل مانده است نشانه ای منفی برای رفاه خانوادگی شما است. به خصوص اگر در ظاهر املت شما فقط یک تخم مرغ سوخته و یا خام باقی بماند. در چنین حالتی تعبیر خواب املت سوخته به معنای از دست رفتن ثروت شخصی شما در خانواده می باشد. این ثروت متعلق به یک نفر است و آن شخص می تواند پدر، برادر، مادر، همسر و یا حتی خود شما باشید.

تعبیر خواب خوردن املت گوجه

تعبیر خواب املت گوجه

تعبیر خواب املت گوجه در هر حالت به تخم مرغ های آن ربط دارد. تخم مرغ در خواب بازتابی از ازدواج یک فرد مجرد در بیداری و یا بچه دار شدن برای یک فرد متاهل در زندگی واقعی می باشد. به عنوان مثال اگر زن متاهلی که سال هاست در آرزوی بچه دار شدن به سر می برد، در رویا چنین خوابی ببیند می توان به باردار شدن او در آینده ای نه چندان دور امیدوار بود. اما تعبیر خواب املت گوجه بدون تخم مرغ دربرگیرنده نشانه های منفی و ناخوشایند می باشد.

تعبیر خواب املت خوردن

تعبیر خواب املت خوردن به رشد فردی و اجتماعی بیننده خواب اشاره دارد. هرچه املت رویای شما بزرگتر باشد این رشد بهتر و مفید تر خواهد بود. در اصل املت به تنهایی در رویا نشانه خوبی است و هرچه اندازه و زیبایی و طعم این املت بهتر باشد، گسترش، رشد و ثروت بیشتر خواهد بود. اما هرچه املت بی رنگ و رو، خراب، سوخته و یا کوچک باشد نشانه ای از کاهش و افول می باشد. اما در هر حال نباید احساسات خود در این رویا را نادیده بگیرید. 

آیا بعد از خوردن املت خوشحال بودید؟ ناراحت شدید؟ ناامید بودید؟ لذت بردید؟ تمامی این ها نشانه هایی درباره چگونگی زندگی فعلی و آینده شما را نشان می دهد. اینکه خانواده و کسب و کار شما رونق خواهد داشت و یا اینکه فردی یا مالی از زندگی شما حذف می شود، همگی به احساسات شما در تعبیر خواب املت مربوط می شود. در برخی از منابع غربی تعبیر خواب املت خوردن به خصوص اگر طعم خوبی نداشته باشد، به معنای این است که به زودی در یک مراسم کاری شرکت خواهید کرد که پر از افراد مختلف بوده ولی این افراد و اخلاق و شخصیت آنان چندان که باید با مزاج شما سازگار نیست. یا به شما خیلی خوش خواهد گذشت و آنها کسل خواهند بود و یا بالعکس!

تعبیر خواب املت با سناریوهای زیر در زندگی شما ارتباط دارد:

- خانواده، بارداری و تولد

- رشد کالی و رفاه اجتماعی

- شانس در بازی های بزرگ و کوچک زندگی

- امروز مالی و ثروت اندوزی

- شانس و بخت و اقبال بیننده رویا در زندگی

تعبیر خواب املت با احساسات زیر درگیر و مرتبط می باشد:

گرسنگی، غم، رقابت، نیاز به رشد و سازندگی، شادی عمیق، مراقبت از فرزندان یا اعضای ناتوان خانواده، احساس مسئولیت، فقر و یا ثروتمندی

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

15 نظر

  1. سوگلسوگلsays:

    با سلام همین الان خواب دیدم گوشه اتاقم یه اجاق گاز گزاشتم و املت میپختم که وقتی هم زدم یه طرفش داشت ته میگرفت و از یه طرف هنوز آب گوجه جمع نشده بود و تخم مرغ هم یه طرفش پخش شده بود همرا اب گوجه داشت میپخت ،منم همش زدم که نسوزه و اجاقو خاموش،کردم ولی دیدم آبش جمع نشده باز گازو روشن کردم که خوب جا بیفته و از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده شرایط زندگی شما است

  2. هانیههانیهsays:

    با سلام..خواب دیدم..رفتیم خونه پسرخاله ام..صبح من زودتر پاشدم..گفتم گوجه و تخمرغ درست کنم برای صبحانه یکم درست کردم..بعد دیدم خانم پسرخاله ام یه سینی خیلی بزدگ درست کرده .تخمرغش بیشتر بود.منم گفتم وای من ندیدم..بعد مال خودمو اضافه کردم..کنار اضافه کردن دیدم برنج و مرغ ام اصافه شد...یه عالمه غذا شد..گفتم اینا رو کی میخوره الان ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد در وضعیتی استرس زا در زندگیتان قرار دارید

  3. عاطفه فریامعاطفه فریامsays:

    سلام خواب دیدم گرسنه هستم روی گاز امات بدون گوجه بود کمی رو پلو ریختم و خوردم امارسیر شدم .املت رو از خواهرم خواستم و او اونجا بود.اما یکهو در اتاق بقل که سبز رمگ بود و شبیه امامزاده دیدم دوستم عدس پلو خیلی حوشمزه ای پخته وکنارش تکه های ته دیگه خیلی کمرنگه ازون برداشتم و خوردم و واسه خواهرم هم بردم .فقط در انتها دثستم گفت تو حساب نمیکنی؟ اونجا فهمیدم ازون غذا اشتراکی با دوستاش که امروز نوبت اون بوده .قیافه همه جا نور سبز بود ولی امامزاده نبود.کمی از حرفش دلخور شدم اما چیزی نگفتم و دیگه ندیدم حساب کردم یانه ولی اونقدر کته عدس پلو خوشمزه بود خی یه قاشق میخوردم یه قاشق هم میبردم واسه حواهرم که اتاق بقل بود البته اناق خواهرم دیگه سبز نبود.میشه واسم معنی کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر افزایش روزی و برکت در زندگیتان است

  4. حانیه زمانیانحانیه زمانیانsays:

    سلام من خواب دیدم سر سفره بودیم داشتیم املت میخوردم بعد تولد بابام بود مهمونا سر زده اومدن و من یه ماهی تابه بزرگ املت پختم که تخم مرغ های بزرگ و خوبی داشت ، همه خوششون اومده بود اما مامانم هی ایراد می گرفت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به دست اوردن اسایش در زندگیتان است

  5. خاطرهخاطرهsays:

    من دیشب خواب دیدم همسرم املت میخاست املتش رو اوردم رو گاز گذاشتم گوجه هاشو زیاد کردم و شاد بودم ولی فقط درست میکردم یکیم اینکه من و همسرم در استانه طلاق هستیم تعبیر من بده?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مشکلاتی که بین شما هست حل شدنیست فقط باید ریشه را پیدا کنین

  6. زیبازیباsays:

    سلام من خواب دیدم منو خواهرم نیمرو درست میکردیم تو ظرفهای جدا شاید تو ماهیتابه من تنها ده تو تخم مرغ نیمرو شده بود بد گفتم وسطش رب بزنم ی قسمتشم حالت املت باشه ولی بقیه نیمرو بود چه تعبیری داره با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در تلاش برای افزونی روزی خود در زندگی است

  7. سماسماsays:

    سلام من خواب دیدم جاروبرقی میکشم یه کرم زیر مبل میبینم که میکشمش بعد میبینم از کیسه جارو برقی ماهی مرده و همون کرمی که کشتم میوفته بیرون .کرمی که کشتم مرده بود ولی بزرگتر شده بود اندازه یه مار ۴۰سانتی بعد پرکردم توو ظرف بردم ریختم اشغالی یه عالم پوست تخم مرغم اونجا بود بعد رفتم تخم مرغ بیارم تخم مرغا یکیش سوراخ بود دووا طوراخ عیجیب روش داشتو من زردرو دیدم توش پوستشم نازک بود گفتم اینو بزارم ابپز شه میشکنه بعد یکی دیگه برداشتم اونم عجیب بود پخت بود توشم خون بود بردم بندازمش بیرون یکی دیگه بردارم لطفا پاک نکنید تعبیرشوبگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به اشتباهی اشاره داره که باعث منفعت شخص دیگری میشه

  8. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم خونه خالم اینا و دختر خالم خونمون بودن من خوستم املت درست کنم و تا اینجا یادمه که داشتم گوجه هارو رنده میکردم,استرس گرفتم نوشته بود تعابیر بدی داره میشه بگید چیه تعبیرش(البته امروز خونه خواهرم برگشتن خونشون وخیلی گریه کردم در واقعیت)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ذهنتون رو زیاد درگیر نکنید

  9. فرزانه صادقیفرزانه صادقیsays:

    سلام. من خواب دیدم قرار است برای وعده ناهار مهمان های زیادی منزل ما بیایند، برایشان ناهار الویه درست کردم، قبل از اینکه تمامی مهمان ها بیایند مادر بزرگ و بچه های عمه م آمدند و از الویه من خوردند، آنقدر خوردند که تمام شد، مداوم میگفتن چقد خوشمزس و میخوردند، سپس وقت ناهار شد، سفره ها پهن شد ، پدرم آمد گفت ناهار آماده کن ، مهمان ها میرسند، من گریه میکردم و میگفتم آخه ناهاری ندارم.....یهو به ذهنم رسید املت بپزم، از یخچال گوجه ها آوردم، مقدار زیادی گوجه خورد شده و گوجه خورد نشده خام آوردم ، با خوشحالی در حال مهیا کردن وسایل پخت املت بودم که از خواب بیدار شدم. بنده مجرد هستم .

  10. طیبهطیبهsays:

    سلام من خواب دیدم املت چند روز مانده میخورم تعبیرش چیه؟

  11. ميم بهارميم بهارsays:

    سلام. من ديشب خواب ديدم يه املت درست كردم كه مدل باب ميل همسرم نبود اما وقتي با قاشق هم زدم دقيقاً اون چيزي شد كه اون ميخواست. تعبيرش چي ميتونه باشه؟

  12. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم توی باغ خیلی زیبایی هستیم رفتیم نشستیم بعد داییم واسه من و دختر داییم املت بدون گوجه پخت اورد خوردیم خیلی طعمش خوب بود تعبیرش چیه؟

  13. هانیلهانیلsays:

    خواب دیدم بیدار شدم از خواب رفتم تو اشپزخونه املت درست کنم دیدم مامانم برام درست کرده رنگ املت خیلی قرمز و خوش رنگ بود ولی من ناراحت بودم که پیاز توی املت هست و قیافه ناراحتی داشتم ولی به برق رنگ قرمز املت نگا میکردم و میگفتم حیف پیاز داخلشه تعبیرش چیه

  14. سمیه رضاییسمیه رضاییsays:

    خواب دیدم یک ماهی تابه املت دارم بنظر خیلی خوشمزه بود چند لقمه خوردم بعد دایی من که سید هست آمد به اون هم تعارف کردم

  15. Mohammad rostamiMohammad rostamisays:

    سلام من خواب دیدم دارم میریم یه جایی مثل یک مسافرت مانند بود. یک پسر بچه افغانی بامزه هم پیش من بود انگار امانت بود کنار من بعد از دقیقه هوایی که با پسر بچه شوخی میکردم زنداییم و پدر اون بچه اومدن بچه از من خداحافظی کرد وزنداییم غذایی برایی من پخته بود برنج با خورشت گوشت و املت رنگ املت صورتی بود ووککمی زیاد آب داشت همون‌جوری ریخت رو برنج و غذا رو اد به من و گفت خدا پشتو پناهت باشه