چرا شوهر من بهترین دوست من است؟

شوهر من، بهترین دوست من است. من همیشه این را به او می گویم؛ چون فقط چند دوست فوق العاده در زندگیم دارم که شوهرم جزو آن هاست. اخیراً در مقاله ای خوانده بودم که در روابط زناشویی اگر زن و شوهر با هم دوست باشند؛ به سطح بالایی از خوشبختی می رسند. در حقیقت، مشارکت و همیاری از عشق رومانتیک و رابطه جنسی برای داشتن رابطه ای زیبا، مهم تر است.

اگر شوهر شما، بهترین دوستتان نباشد؛ چه می توان کرد؟ چگونه می توانید به او نزدیکتر شوید؟ بله درست حدس زده اید؛ درست همانند بقیه روابط دوستانه، با گذراندن زمان در کنار یکدیگر آغاز می شود. سعی کنید دو نفری کارهای هیجان انگیز انجام دهید. در زندگی روزمره تان با هم درباره موضوعات مختلف گفتگو کنید. همچنین در این مقاله راهکارهایی ارائه شده است که با انجام آن ها می توانید بگویید که شوهرتان بهترین دوستتان است.

1.برای شوهرتان دعا کنید.

دعا به درگاه خداوند برای حفظ سلامتی شوهرتان، نشان می دهد که به او اهمیت می دهید. پس هر روز چند دقیقه صرف صحبت با خدا کنید تا مراقب همسرتان باشد.

2. روز دیدار و آشناییتان را یادآوری کنید.

خوردن یک شام رومانتیک با همسرتان، بسیار عالی است امّا، برای اینکه شما را به همدیگر نزدیک تر کند؛ به یک عنصر نو و تازه نیازمند است. پس می توانید با یادآوری چیزهای مهمی که در زمان آشناییتان اتفاق افتاده اند؛ هیجان را به رابطه بازگردانید و به همسرتان نزدیک تر شوید.

3. بیشتر  با شوهرتان صحبت کنید.

مطمئناً هر شخصی با همسرش در طول روز صحبت می کند. امّا، بیشتر صحبت ها به گفتگو در مورد مسائل فرزندانمان یا قبض هایی که باید پرداخت شوند؛ می گذرد. امّا، می توانید با صحبت در مورد خودتان و سرگرمی هایتان، گفتگویتان را جالب تر کنید و با صمیمیت بیشتری با همسرتان صحبت کنید.

4. رابطه جنسی را دراولویت زندگیتان قرار دهید.

برای اینکه شوهرتان به بهترین دوستتان تبدیل شود؛ باید بداند که به نیازهای او اهیت می دهید و سپس به فکر خوشحال کردن او هستید. اگر به فکر خوشحال کردن همسرتان هستید باید سه  نکته را همیشه رعایت کنید. این سه نکته عبارتند از:

ـ با همسرتان رو راست باشید و صادقانه رفتار کنید.

ـ زمانی که می توانید کاری برایش انجام دهید؛ درخواستش را رد نکنید.

ـ به خاطر حفظ ازدواجتان هیچ کمکی را برای همسرتان دریغ نکنید.

5. روی نکات مثبت شوهرتان تمرکز کنید.

اگر شما نسبت به شوهرتان آزرده باشید و از دستش دلگیر باشید؛ به احتمال کمتری رابطه دوستی میانتان شکل می گیرد. پس سعی کنید به جای نکات منفی در رفتار همسرتان، روی نکات مثبت او تمرکز کنید. چند نمونه از نکات مثبتی که وجودشان، می تواند شما را به ادامه زندگی امیدوار کند عبارتند از:

ـ سخت کوش بودن همسرتان

ـ خانواده دوست بودن همسرتان

ـ عدالتی که میان بچه ها برقرار می کند.

ـ برنامه ریزی خوب همسرتان برای آینده

ـ ماجراجو بودن همسرتان

ـ کمک کردن همسرتان در کارهای خانه و امور مربوط به فرزندانتان

ـ آرام بودن همسرتان

ـ متعهد بودن همسرتان

ـ واقع گرا بودن همسرتان

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...