تعبیر خواب رتیل یعنی ارتباطات !

رتیل با اینکه نفرت انگیز و خطرناک است، اما در رویا می تواند نشانه های مثبتی به همراه داشته باشد. به عنوان مثال تعبیر خواب رتیل به معنای ارتباطات، شبکه، مسئولیت، کسب و کار جدید و یا صبر و پشتکار در مسیر هدف باشد.  

فرهنگ رویاها در مورد تعبیر خواب رتیل چه می گوید؟

تعبیر خواب رتیل اغلب به آرکی تایپ های قوی اشاره دارد. در افسانه های یونان باستان، اراکنه که الهه آتنه را به رقابت در بافندگی دعوت کرده بود، تبدیل به عنکبوت شد. اگرچه اراکنه در بافندگی بسیار ماهر و قوی بود، اما داستان او نشان می دهد که فناناپذیری و خدایی کردن بر روی زمین امکان پذیر نیست. الهه در نهایت اراکنه را تبدیل به عنکبوت کرد. در فرهنگ سلتیک، عنکبوت نماد صبر و پشتکار است به طوریکه زندانیان، صبر و مقاومت را از این حشره یاد می گیرند. اما برای بومیان آمریکایی، تعبیر خواب رتیل با تاریخ مرتبط است که امکان ایجاد پیوندی میان اکنون و آینده را فراهم می سازد. اما در نمادگرایی جهانی، تعبیر خواب رتیل سیاه و بزرگ بیشتر نشان دهنده یک معلم، اسطوره و یا یک فرد حیله گر است. تعبیر خواب رتیل از دیدگاه منبع فرهنگ رویاها، نشان می دهد که دشمنانی وجود دارد که شما را احاطه کرده اند. این موضوع تا حد زیادی به نفع شما نبوده و می تواند باعث باخت شما در این جدال شود.

تعبیر خواب رتیل سیاه و بزرگ

تعبیر خواب رتیل از منظر روانشناسان

تعبیر خواب رتیل رویاهای شما ممکن است نمادی از قسمت تاریک شخصیت شما باشد. از دیدگاه روانشناسان، تعبیر خواب رتیل پیش بینی منفی در خصوص شرایط سلامتی و یا داشتن رابطه عاشقانه ناامیدکننده است. عنکبوت و یا رتیل معمولا به شخصیتی آب زیر کاه و بی رحم اشاره دارد که در دنیای بیداری شما وجود دارد. بنابراین بایستی روابط خود با چنین افرادی را تا حد زیادی محدود کنید. همچنین تعبیر خواب رتیل ممکن است نشانه ای از فردی در زندگی واقعی شما باشد که سعی در از بین بردن و یا به اصطلاح خاموش کردن چراغ زندگی شما دارد. رتیل در رویا احتمالا از شما می خواهد که آگاه تر از قبل گام بردارید و میزان اعتماد خود به دیگران را کنترل نمایید.

معبرین باستانی در خصوص تعبیر خواب رتیل چه نظری دارند؟

تعبیر خواب رتیل قهوه ای و بزرگ از نظر باستانیان به معنویات زندگی و درک مفهوم واقعی آن مربوط می شود. این خواب افراد را تشویق می کند تا معنی زندگی را از روز ظاهر آن برداشت نکرده و به لایه های زیرین این دنیای با عظمت نیز بیندیشند. تعبیر خواب رتیل به شما می گوید که در زندگی همه چیز زنجیروار به شکل یه شبکه متصل بهم طراحی شده است و این بسیار اهمیت دارد که شما بدانید در کجای این شبکه قرار داشته و مسئولیت شما در زندگی چیست. بنابراین معبرین پیشین بیشتر نگاهی فلسفی به رویای عنکبوت و رتیل داشتند.

تعبیر خواب رتیل قهوه ای بزرگ

جزئیات تعبیر خواب رتیل

تعبیر خواب رتیل مانند تمامی رویاهای ما، تحت تاثیر احساساتی قرار دارد که در حین دیدن آن تجربه کرده ایم. اگر در رویا از دیدن یک عنکبوت یا رتیل ترسیده باشید، تعبیر خواب رتیل به ارتباطات منفی با دنیای بیداری اشاره کرده و احتمالا شرایط ناگواری را برای شما رقم خواهد زد. اگر احساس شما نسبت به رتیل و عنکبوت و تارهای آن، یک شبکه ارتباطی است، احتمالا چنین رویایی در بیداری از شما می خواهد که با محیط پیرامون خود ارتباط موثرتری برقرار کنید. شما باید گاهی اوقات خود را در آغوش کائنات رها کرده و اجازه دهید تا در مسیر زندگی سرازیر شوید. همچنین تعبیر خواب رتیل ممکن است به عدد 8 مربوط بوده و اشاراتی نسبت به آن داشته باشد.

نقش عدد 8 در رویدادهای اخیر یا تاریخ های مهم زندگی خود را بازنگری کنید. البته وجود داشتن یک ترس پنهان نیز از دیگر جنبه های این رویا محسوب می شود. اگر در رویا رتیل را بکشید، می توان امیدوار بود که پس از تحمل رنج و سختی فراوان، در نهایت موفقیت و خوشبختی از آن شما خواهد بود. وقتی شما در رویای خود رتیل می بینید، ممکن است نشان دهنده این باشد که شما دشمنانی پشت در بسته خود دارید. اما باور کنید اکنون زمان آن رسیده که حرکت کنید. عنکبوت در رویا بدین معنیست که رویدادها و اشخاص به همان شکلی که در ظاهر می بینید، نیستند.

تعبیر خواب رتیل از منظر نمادگرایی

تعبیر خواب رتیل از دیدگاه نمادگرایی به صبر و شکیبایی مربوط می شود. نماد عنکبوت از شما می خواهد تا برای لحظه ای تامل کرده و صبوری به خرج دهید. به عبارت دیگر تمامی آنچه که می خواهید و برایش تلاش می کنید در حال انجام است حتی اگر سرعت پیشروی آن کند باشد. در نتیجه کافیست کمی صبور باشید و عجله به خرج ندهید. کمی عقب بکشید تا کارها طبق روال عادی اما بر پایه ای محکم انجام شوند. حرکت های آنی ممکن است بی ثباتی ایجاد کرده و تمام تلاشی که تا کنون به خرج داده اید را تضعیف سازد. 

معنی رتیل رنگی در خواب این اطمینان را به شما می دهد که اطلاعات کافی برای حل مسائل را در اختیار دارید. فقط کافیست اعتماد بنفس بیشتری نسبت به خود داشته باشید. در زمان مناسب اطلاعات مورد نیاز را از گنجینه خود بیرون کشیده و استفاده نمایید. تعبیر خواب رتیل براساس نمادهای تفسیر رویا، به شما اجازه می دهد که از رویدادهای و تغییرات مثبتی که اکنون در زندگی شما به وقوع می پیوندد مطلع شوید. اکنون زمان آن رسیده که ذهن و جسم را به کار بگیرید تا از این تغییرات مثبت نهایت استفاده را ببرید. مانند لحظه ای که گربه ماهی سالمون خوشمزه ای می بیند، به شهود و تجربه خود اطمینان کرده و به جلو حرکت کنید.

تعبیر خواب رتیل رنگی

تعبیر خواب رتیل از دیدگاه کسانی که به روح یا جانور حامی شخص اعتقاد دارند!

تعبیر خواب رتیل در این دیدگاه معانی متفاوتی با آنچه که تا اکنون خوانده اید دارد. رتیل از دیدگاه این افراد بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اگر توتم یا به بیان ساده تر روح محافظ شخص رتیل باشد، می توان زندگی آرامی برای او پیش بینی کرد. چنین افرادی دوستان مورد اعتماد زیاد و دشمنان بسیار کمی دارند. آن ها در کمین می نشینند و منتظر لحظه مناسب می مانند. در زمان مناسب وارد عمل شده و آنچه را که می خواهند بدست می آورند. آن ها خلاق هستند و اغلب زندگی موفقی دارند. بنابراین اگر در هنگام دیدن رتیل در خواب احساس خوبی داشتید، می توان به داشتن این ویژگی های مثبت در شما و زندگیتان امیدوار بود. اگر عنکبوت و یا رتیل رویای شما خیلی مودار و پشمالو بود، نمادی از نگاه عمیق تر به وقایع می باشد. در واقع نباید از ظاهر قضایا قضاوت کرد و لایه های زیرین بایستی مدنظر قرار گیرد. به عبارت دیگر دانش واقعی و داشتن آن برای دست آوردن چیزهایی که در تلاش هستید نیاز و ضروری است.

تعبیر خواب رتیل از دیدگاه معبرین غربی

تعبیر خواب رتیل از نظر برخی معبرین غربی به زنانی اشاره دارد که اطراف شما قرار دارند و البته بسیار قدرتمند هستند. اگر در رویای خود رتیل وحشتناکی به سمت شما حرکت می کرد اما توانستید آن را بکشید، به این معناست که در تجارت و یا اشتغال خود موفق و قوی خواهید بود. با اینکه شاید اخیرا شرایط ناخوشایندی در محیط کار برای شما پیش آمده باشد اما در هر حال خواهید توانست از این شرایط سخت خلاص شده و راه خود را به درستی پیش بگیرید. دومین تفسیر در این منابع نشان دهنده دور شدن شما از شرایط سخت گذشته است. اکنون قادر خواهید با قدرت به اجتماع بازگردید و رفتار بهترین با بقیه افراد داشته باشید.

معنی رتیل در خواب ، تعبیر خواب رتیل سیاه ، تعبیر رتیل در حالت های مخالف

تعبیر خواب رتیل می تواند به اتفاقات خود بیانجامد اگر:

- حضور این حیوان در رویای شما باعث به وجود آمدن احساس شادی در خواب شده و یا سرگرم کننده به نظر آید.

- شما به کسی کمک کنید تا از حمله رتیل در امان بماند.

- شما در خواب با یک رتیل روبرو شوید.

تعبیر خواب رتیل تاکید می کند که شما به شروع جدید در زندگی نیاز دارید، اگر در رویا:

- هرگونه احساس منفی با دیدن رویای رتیل به شما دست دهد.

- با دیدن رتیل در خواب احساس راحتی نکنید.

- رتیل به شما حرکت کند اما قادر به انجام هیچ واکنشی نباشید.

تعبیر خواب رتیل با توجه به جنسیت بیننده رویا:

تعبیر خواب رتیل با توجه به جنسیت شما دو معنای متفاوت ممکن است داشته باشد. اگر شما به عنوان بیننده خواب یک مرد هستید، با دیدن رتیل در خواب بایستی از منطق خود برای موفقیت در کار استفاده کنید. اما اگر شما خانم هستید تعبیر خواب رتیل به این معناست که بایستی به حس شهود خود در زندگی اطمینان کنید. اگر یک مرد در رویای خود قادر باشد رتیل را کشته و از بین ببرد، نشان دهنده برخی مشکلات پیش رو در آینده ای نه چندان دور است. قسمتی در زندگی شما وجود دارد که با پیچیدگی و مشکلاتی همراه است. 

این مرحله گذرا است و نباید ناامید شوید. برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارید تا این سختی ها را تجربه کنید. مطمئنا هیچ پیشرفتی بدون تلاش و دشواری محقق نخواهد شد. خلاقیت سلاح شماست و می توانید از آن برای عبور از مراحل سخت استفاده کنید. اگر رتیل در خواب شما را نیش بزند، زمان آن رسیده که از تنبلی و بی مسئولیتی دست بردارید و برای رشد بیشتر در زندگی گام بردارید. پروژه های نیمه کاره خود را تمام کنید و این بار با احساس مسئولیت بیشتری به آغاز کارهای جدید بپردازید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

48 نظر

  1. HliHlisays:

    سلام من صبح که میخواستم از خواب بیدار شم خواب دیدم یه رتیل رو پاهام حرکت میکنه ک خیلی پا داره تعداد پاهاش خیلیییی زیاد بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است از رفتار کسی ناراحت شوید

  2. زهراااازهرااااsays:

    با سلام ... دیروز غروب در واقعیت در خانه مان صحبت از رتیل بود و همسایه مان میگفت خانه ی یکی از همسایه ها رتیل رفته ... دیشب در خواب دیدم در هال خانه مان دراز کشیده بودم و یک رتیل شبیه عنکبوت سیاه رنگ و به اندازه ی متوسط در حال رفتن و دویدن به سمت اتاق بود و فاصله اش با من هم زیاد بود من با دیدن این صحنه اصلا نترسیدم و سریع از خواب بیدار شدم ...با سپاس ♡♡♡

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی مورد اذیت و ازار افراید قراربگیرید

  3. رعنارعناsays:

    من دیشب خواب رتیل دیدم. خیلی ازش میترسیدم. بعد دیدم رتیله کوچیک شد و رفت زیر پوست ساق پام‌ . ساق پام تاول زد. خیلی ترسیده بودم‌ .انگار که همش داشت نیشم میزد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده کسب و کار و مسئولیت های جدیدی در زندگی است

  4. مریم یادگاریمریم یادگاریsays:

    سلام من خواب دیدم یه رتیل سیاه اومد تو خونه. یه ضربه زدم زرد شد،یکی زدم دست و پاش دراز شد خیلی ترسیده بودم هی قوی تر میشد با هرضربه. خلاصه با هربدبختی بود فک کنم کشتمش. تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستی با افراد مکار و نیرنگ باز است

  5. پریساپریساsays:

    سلام .من در خواب دو رتیل سیاه وبزرگ دیدم وهمسرم را صدا زدم وبا کف دستش هر دو رتیل را له کرد همان شب همسرم دقیقا همین خواب را دیده حتی در خوابمان رتیلها در یک محل بودن ودو تا بودن وهمسرم نیز در خواب هر دو را کشته .بنظرتون علت وتعبییر این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده صبر و پشتکار شما در انجام دادن اهدافتان است

  6. آدینه اسفندیاریآدینه اسفندیاریsays:

    با سلام و عرض ادب من خواب دیدم یه رتیل سیاه کف پای منو گرفت و هر چی سعی کردم بکشمش نمی شد هی زنده میشد خواستم ببینم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد افرادی مکار شما را احاطه کردند

  7. ففsays:

    ‌سلام خواب میدیدم تو خونه خیلی قبلیمون هستم با پدر و مادرم و یه دستی که فک کنم دست زنی سبزه بود رتیل رنگارنگ و سوسک و مارمولک انداخت خونمون، پدر و مادرم نشسته بودن و اصلا نترسیدن و من راهروی خونمون بودم که این موجودات اومدن سمت من ولی از کنارم رد شدن و رفتن اتاق پدر و مادرم من نترسیدم اما درواقع چندشم میشد که اومدم کنار پدر و مادرم نشستم و میگفتن نترس چیزی نیست و منم اون موجودات رو میدیدم و همونجا تو اتاق مونده بودن و بیرون نمیومدن، تعبیرش چی میتونه باشه بنظرتون؟ پدرم به تازگی فوت کردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان می دهد که دشمنانی وجود دارد که شما را احاطه کرده اند. این موضوع تا حد زیادی به نفع شما نبوده و می تواند باعث باخت شما در این جدال شود.

  8. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر،خواب دیدم خونه مادربزرگم هستم و تو اتاق ایستاده بودم و رتیل سیاه فوق العاده بزرگ دیدم ،طوری که از بزرگ بودنش تعجب کردم و اون بمن کاری نداشت ودی سوراخ کنار اتاق بود و متوجه شدم اونجا خونش هست ،بعد احساسم بهم گفت رفته تو اون سوراخ و بلافاصله با سیمان در سوراخ رو بستم که اونجا بمیره و میگفتم خداکنه سیمان رو خراب نکنه بیاد بیرون ولی گفتم اونجا خفه میشه و میمیره ممنون میشم تعبیر کنید ،سپاس از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در اطرافتان افراد نیرنگ باز و دورویی هست

  9. سارهسارهsays:

    سلام وقت بخير من خواب ديدم در يك خانه كه در واقعيت خونه ي خودمون نيست از يك سوراخ رتيل سياه پشمالو مي بينم و بيرون مياد ... به همسرم ميگم بيااا بكشش ، كمي تعلل مي كنه ، بعد من با جارو برقي مي خوام بگيرمش خيلي ترسيده بووودم ... بعد با دردسر ميره تو مخزن جاروبرقي بعد تكون ميدادمخزن رو كه بياد بيرون ... به همسرم مي گم ببر بندازش بيرون ميگه فعلا ولش كن ... منم همه ي مهزن رو چسب ميزنم كه فرار نكنه ... ولي در خواب خيلي ترسيدم .. بعد خودم رو دريك خيابان ديدم كه از مسير خانه دور شدم و جايي هستم كه نمي شناسم .. خواستم تعبيرش رو بدونم ممنون از شمااا...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده دشمنی مکار و حیله گردر زندگیتان است که در صئدد اذیت و ازاررساندن به شما هستند

  10. اصغر سعیدپوراصغر سعیدپورsays:

    سلام من تو خواب یا رتیل سیاه بزرگ دیدم که از وحشت ترس از خواب بیدار شدم ممنون میشم یا راهنمایی کنین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اشخاص نیرنگ بازی در کنار شماست

  11. ShoshoShoshosays:

    سلام خسته نباشید مادرم در خواب دیده که یه رتیل سیاه از دیوار خونه اومده بیرون و اونم ازش ترسیده فرار کرده لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه تلاش دشمنان شما برای شکست شما در کارهایتان است

  12. زهرازهراsays:

    باسلام خواب دیدم اول یه میوه ای شبیه نارگیل ولی نصف نارگیل از آب برای من پرت شد بیرون و بعد یه موجود سیاه بزرگی شبیه رتیل از آب بیرون اوممخفیاز یه گوشه حرکت میکرد و خیلی مخفیانه میخواست بیاد و من رو نیش بزنه وقتی من متوجه حضورش شدم پرید روی من و من با وحشت زیاد از خواب بیدار شدم ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد که افرادی حقه باز و دقل کار در صدد اذیت رساندن به شما هستند

  13. سمیههسمیههsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم جایی هستم و یه حشره که داره غذا حمل میکنه رو دیدم و خیلی ترسیدم یهو غذاهاشو انداخت و دیدم یه رتیل قهوه ایه و پای منو گزید و بعدش کمر دخترخالمو گزید و دخترخالم اونو کشت . بعدش جای گزیدگیشو رو پام فشاردادم مثل تاولی که بترکه کلی آب ازش اومد بیرون و دیدم سه جای بدنمو گزیده اما روی پام خیلی بزرگتر بود . میشه لطفا تعبیرشو بفرمایید، ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اشخاص نیرنگ باز و دورویی در اطرافتان است

  14. وحید کریمیوحید کریمیsays:

    سلام من تو خواب یه رتیل دیدم که اول بزرگ بود بعد کوچیک شد رنگشم خاکی قهوه ای بود بعد برش گردوندم نیششو به یکی از همکارای قدیمیم که تو شرکتی که قبلا کار می‌کردم نشون دادم تقریبا همین بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابان نشانه اشخاص نیرنگ بازی در اطراف شماست

  15. AAsays:

    سلام خسته نباشید توخواب یه رتیل کوچیک ورنگ روشنی هم داشت تودستشویی خونمون دیدم ازکنارپام ردشد بعدازترس ازخواب پریدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا به ارتباطات معیوب اشاره دارد. احتمالا دشمنانی در اطراف خود دارید.

  16. بهاربهارsays:

    سلام من خواب دیدم که جلوی دهانه ی غاری ایستاده بودم که از دهانش چهار تا رتیل رنگارنگ آویزوون بود و یه آدم کنارش بود که صورتشو ندیدم من اصلا نمیترسیدم حتی اون آدمه هم نمیترسید ، اون آدم یه چیزهایی میگفت که من اصلا نمیفهمیدم ، به نظرتون تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. از لاک خود بیرون آمده و سعی کنید با افراد جدیدی در اجتماع وارد رابطه شوید.

  17. سارا سلامیسارا سلامیsays:

    سلام، خواب دیدم با شخصی ک فک کنم خواهرم بود دنبال اب میگشتیم برای رفع تشنگی تا به جایی رسیدیم ک شیرای اب پشت سرهم داشت و پنجره از ی پنجره بیرونو نگاه کردم دیدم تو گنبد سبز یه مسجدیم بعد اومدم اب بخورم دیدم سر همه شیر ها تار عنکبوت و عنکبوته ی شیری ک ازش اب خورده بودن قبلا رو پیدا کردم اب خوردم قبل یا بعدش بود که یه رتیل بزررک سیاه جلو شیر رو گرفته بود تا من نتونم اب بخورم به سختییی و زحمت کشتمش ولی دیدم رتیل های کوچیک هستن ک بخوان بیان . ببخشید طولانی شد تعبیرش رو لطف میکنید؟?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ماجراهای شیرین و دلپذیری است که باعث خواهدشد معاشرت های شیرینی را داشته باشید

  18. ali_ataali_atasays:

    سلام خسته نباشید.من خواب دیدم که واسه جمع کردن گیاهی ب اسم اویشن همراه با چن نفر به یه جایی شبیه تپه یا کوه رفته بودیم همینطور مشغول جمع کردن اویشن بودیم ک اتفاقی پای چپ من رفت روی یه چیزی شبیه به رتیل سیاه رنگ تا بخودم اومدم کف پای چپ منو نیش زد قشنگ معلوم بود جای نیشش زیر پام افتاده بود من واسه این ک زهرش نکشتم.بالای مچ پامو با نخ محکم بستم و بالاترشو تیغ زدم تا زهرش بیاد بیرون. ی خواب اشفته ای بود ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگین.با سپاس از سایت خوبتون💓

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است با انسان های اب زیر کاه و حیله گر رابطه نداشته باشید چون ممکن است به زندگی شما صدمه وارد کنند

  19. بهار منتظریبهار منتظریsays:

    سلام من تو خواب دیدم ک یه رتیل خیلی بزرگ و سیاه داره میاد رو به تختم ولی هر چی نزدیک میشد کوچیکتر میشد و از کنار تختم رد و شد و از کنار پنجره اتاقم رفت بالا و دیگ ندیدمش...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دشمنانی مکار درزندگیتان است

  20. زهرا مزهرا مsays:

    سلام و خسته نباشید .من و یه آقایی در شرف ازدواجیم .این آقا دیشب خواب دیده که منو ایشون یه جایی بودیم که پره رتیل بود و رتیلا داشتن به سمت ما میومدن و منو ایشون با پامون لهشون میکردیم و کشتیم و یه سریاشونو پس زدیم .ممنون میشم بگین چه معنی میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برخی قصد دارن در زندگی شما دخالت کنندو با این دخالت زندگی شما را دچار مشکل کنند

  21. MostafaMostafasays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم دعوا میکردم که بچه اسب های زیادی وارد خانه ما شدند و با خوش رویی و لبخند حرف میزدند، ما یک بچه داشتیم در را روی کره اسب ها میبستیم که وارد نشوند تا به دختر بچه اسیب نزنند ولی کره اسب ها وارد اتاق شدند و با خوشرویی با ما حرف میزدند و خوشحال بودند، در همین حین برادرم وارد میشود و یک رتیل گرفته در دستش میگوید این رتیل را گرفته و میچسبد به دستم ولی نیش هایش را وارد نمیکند، ولی حس میکنم کم کم نیش هایش را میخواهد وارد کند و از خواب بیدار میشوم ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دوستان جدیدی پیدا می کنین

  22. گل نرگسگل نرگسsays:

    سلام من خواب یه رتیل سیاه دیدم که سریع به مامانم گفتم بکشش، وقتی کشتش تبدیل به دوتا رتیل شد و هر کدوم از رتیل ها رو که میکشتیم بعدش دوتا رتیل میشد بعد فهمیدم که باید بعد از کشتنشون سریع بسوزانیم جنازشونو که از بین برن و دوتا نشن و شروع کردیم همین کارو کردیم، ولی خیلی سخت بود. راستی بعضی مواقع نیش هم میخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با کسانی که اختلاف فکری دارین منطقی برخورد کنین رفتار اشتباه به ضرر شماست

  23. احسان...احسان...says:

    سلام من خواب دیدم تو خونه خودمون بودیم واکثر فامیل اومده بودن تو خونه و از تو اتاق ی رتیل خیلی خیلی بزرگ و سفید داشت به سمتمون میومد همه فرار کردیم من و یادم نیست با کیا چن نفر جدا شدیم از ی راه دیگه رفتیم بعد توی اون راه 6 سگ خیلی وحشی افتادن دنبالمون و بعد بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب افراد مکار و حیله گر در اطرافیانتان باشید

  24. فائزه rفائزه rsays:

    سلام من خواب دیدم برادرم یه پلاستیک پر از رتیل های بزرگ و سیاه رو زیر تخت گذاشت و فک میکنم که گفت اینا آسیب دیدن باید بمونن اینجا من همش توی خواب خیالم ناراحت بود و میترسیدم از پلاستیک بیان بیرون چند دفعه گفتم یه پلاستیک دیگه بزاریمشون ولی کسی گوش نکرد و من شب نخوابیدم اصلا فردا صبحش داخل آشپز خونه میخواستم چیزی بردارم که دیدم به دستم یه رتیل چسبیده و نیش زد منو اونجا یه لحظه مامانمو دیدم و دیگه ندیدم بعدش منو بابام کل خونه رو گشتیم و در حال کشتن همه رتیل ها بودیم من سه بار نیش خوردم و خیلی ترسیده بودم اما زنده موندم و همه رتیل ها رو هم کشتیم پدرمم نیش خورد تو خواب.بعد اینو واسه بقیه تو خواب تعریف کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برادرتون واد جریان پر مخاطره ای میشن که خانوادتون رو هم تحت تاثر قرار میده

  25. عسل حامیعسل حامیsays:

    با سلام خواب دیدم شوهرم یه رتیل پشمالو نارنجی و قهوه ای اندازه کف دست رو گرفته سمت صورتم به طوری که نرمی کرکهاشو بالای صورتم حس میکردم و اصرار داشت ببین و بگیرش به خدا هیچ کاریت نداره و من هم با حالت ترس و چندش میگفتم میدونم میدونم ولی تورو خدا برش دار

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بدون منظور باعث ناراحتی تون میشه

  26. بهار بهاربهار بهارsays:

    اوایل صبح امروز خواب دیدم در کمد لباسهامو باز کردم و پایین کمد یک ساک برداشتم که زیرش یک رتیل زرد بود هیچ حس خاصی نداشتم فقط من و خواهرم بهش نگاه کردیم به این معنی که چرا اینجاست. رتیل هم هیچ حرکتی نمی کرد. ممنون میشم تعبیرش را بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی در آشنایان شما هست که ازش خوشتون نمیاد

  27. فرياد دارابيفرياد دارابيsays:

    من خواب ديدم يه خونه ى هست كه براى حفظ اون مكان همسرم ريتل هارو دونه دونه ميگرفت ميكرد تو كوزه ودرشو ميبست ومى زاشت زير خاك اون خونه البته اين كار به صلاح اون موقعيت ومكان بود تعداد كوزههااا ورتيلهااا هم يه چنتاااايي بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا میتواند نشان دهنده دشمنی حقیر در زندگیتان باشد

  28. رعنارعناsays:

    باسلام خواب دیدم توسقف اتاقم رتیل سیاه هست ‌.خیلی ترسیدم وبه مامانم گفتم بیا بکشش ‌.بعد دیدم رتیل اومد پایین ویه رتیل کوچیک هم کنارش بود ‌.انگار بچه رتیل بود ‌.من با پیف پاف داشتم میکشتمشون ‌.وقتی پیف پافو زدم رو بچه رتیل دیدم رتیل بزرگ که مادرشه داره نگاه میکنه ‌.من دلم سوخت که نباید بچشو جلو چشمش میکشتم ‌.بعد دیدم رتیل بزرگ اومد دنبالم ‌ومن باترس بهش گفتم نمیخاستم بکشمتون ‌

  29. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید دیشب بعد اذان صبح خواب دیدم که یه رتیل خاکستری بزرگ تو دیواره ی یخچال هست که تو سرما مونده چندان حالش خوب نیست منم ترسیدم سریع در یخچالو بستم بقیه رو صدا کردم همین که اومدن به در یخچال دست زدن گفتن درو خوب نبستی تو این لحظه رتیله افتاد بیرون ولی انگار نمیتونست خوب حرکت کنه با این وجود کسی نتونست بگیره و اون فرار کرد.

  30. مینا علیپورمینا علیپورsays:

    سلام . من خواب دیدم تو خونه مادربزرگم هستم ویه عنکبوت کوچیک از در اویزون شد بعد که همه رو صدا کردم رتیل بزرگ و مشکی شد من ازش فرار میکردم ولی خواهرام اومدن پیشم و اون رتیل گم شد و به جاش یه رتیل بنفش اومد هر چی هم میزدیم با بالشت نمیمرد بنفشه رو دوس داشتیم یه جوری میزدیم نمیره تعبیرش چیه چون من به کاری رو دارم شروع میکنم

  31. زهرازهراsays:

    ادمین جون نیستی چند وقته...خوبی؟نگرانت شدیم....

  32. مبینا داناییمبینا داناییsays:

    سلام شوهرم خواب دیده دختر کوچکم یک رتیل خاکستری بزرگ روی صورت پدرش گذاشته و تمام بدن شوهرم و حرکات دست و پای شوهرم در اختیار رطیل بود و شوهرم خیلی چندشش می‌شد تا بالاخره رفت توی دستشویی و انداختش اونجا و باز رفت روی صورت شخص دیگه ای ممنون میشم تعبیرش رو بگید 🙏🏼🙏🏼

  33. بهنامبهنامsays:

    باسلام . خواب دیدم در حال مرتب کردن وسایل پارکینگ ساختمان هستم .که ناگهان رتیل سبز رنگی جلوی پاهام هست و با وسیله ای زدم رتیل سبز رو از وسط نصف کردم و بدون هیچ ترسی دارم در موردش با یک نفر دیگه صحبت میکنم که اینی رو که کشتم رتیل هست و اون شخص ازم پرسید از کجا میدونی و نیش زیر شکمش رو به اون شخص نشون دادم که در حال جون دادن بود .

  34. رضوانرضوانsays:

    سلام من خواب دیدم یک رتیل زرد رنگ پرید روی سینه ام و منو نیش زد بعد اونو از خودم جدا کردم و با دمپایی کشتمش .

  35. الیاس ملایریالیاس ملایریsays:

    من دیدم یه رتیل قهوه ای متوسط رو دستمه بعد ترسیدم و کشتمش و تز خواب بیدار شدم تعبیرش چیه؟

  36. دبناریدبناریsays:

    سلام من خواب دیدم که یک رتیل زرد روی سینه ام راه میره با دست پرتش کردم افتاد زمین کشتمش ولی نیشم نزده بود .میخواستم ببینم تعبیرش چیه ؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  37. صابرصابرsays:

    سلام وسط یه خیابون با یکی از دوستام وایساده بودیم و صحبت میکردیم که یهو به خودم اومدم و دیدم یه چیزی زیر پیرهنم قلمبه شده و داره راه میره. محکم از روی پیرهن گرفتمش و پیرهنمو که زدم بالا دیدم 2تا رتیل بزرگن که خیلی پشمالو هستن و جفتشون هم دورنگ هستن(مشکی و طوسی). انداختمشون رو زمین ولی نکشتمشون، و ازشون دور شدم تعبیرش چیه؟

  38. علیرضا آذرکیاعلیرضا آذرکیاsays:

    سلام خواب دیدم که در اتاقم تار عنکبوتی شکل گرفته و آن را خراب کردم و حین خروج از اتاق خوده عنکبوت را دیدم که روی پنجره اتاق بود و وقتی به بیرون از اتاق رفتم یک رتیل کرمی رنگ بزرگ دیدم و میخاستم اون رو بکشم اما ترسیدم. بعد از چند دقیقه چند رتیل بزرگ و با رنگ های مختلف دیگر بیرون آمدند و همشون با هم دیگه جنگیدن

  39. HoydenHoydensays:

    سلام و عرض ادب بنده ديشب در خواب ديدم كه در جنگل قرار دارم و آتش سوزي شده بود و در قسمتي هم كه من ايستاده بودم رتيل هاي تقريبا كرمي رنگ وجود داشت و بزرگ بودن و رتيل ها از بالا ي درخت به پايين مي افتادن ولي نيش نميزدن فقط خيلي ترسيدم و فرار كردم. تعبير چيست؟!🙏🏻

  40. دریادریاsays:

    خواب ديدم يه رتیل سیاه و وحشتناک اسممو صدا میزنه و میگه دریااااا به ادمین این سایت بگو چرا جواب خواب همه رو از ی متن کپی میکنی و بهشون میگی,عزززیزم یکم خلاقیت ب خرج بده🙈😂

  41. سمانه باقریسمانه باقریsays:

    سلام امروز عصر حدود ساعت ۴خواب دیدم که با نامزدم در سرویس بهداشتی خانه قبلی پدرم در زیرزمین به طور مخفیانه و عجولانه وارد شدیم (البته آنجا در عالم بیداری اتاق خواب بوده ولی در خواب تبدیل به سرویس بهداشتی شده)و سپس ایشون مرا در آغوش گرفتند و من سرم رو بر شانه وی گذاشتم و البته فضا کمی اندوهگین و نامطمئن بود بعد نامزدم صدای پایین آمدن کسی رو شنید و از هم جدا شدیم ،خانم خدمتکاری بودند که تا حدودی سرد و عصبی بودند رفتند شیشه رو پاک کردند و من در خواب اینطور حس میکردم که منشی و خدمه هستند ونمیتونستم بهش بگم فعلا نیاز نیست کاری انجام بدی و برو انگار ازش خجالت میکشیدم

  42. آیلین ولی نژادآیلین ولی نژادsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه رتیل سیاه با علامت های طلایی روی پشتش با موهای کوتاه دیدم که بهش اعتماد کردم و نازش کردم تعبیرش چیه؟

  43. رامین ابراهیمیرامین ابراهیمیsays:

    سلام وقت بخیر 'قبلش باید توضیح بدم در مغازه ای با کسی شریک هستم قرار است ایشان سهم خودش را به شخص دیگری واگذار کند ومن از این موضوع بسیار نگران هستم 'در خواب رتیلی که سیاه بود و دو خط سفید در روی بدنش داشت دیدم ،که در مغازه است وقتی که قصد کشتنش را داشتم فرار کرد بعد از مدتی جستجو متوجه شدم که در گوشه ای از مغازه که مقداری گیاه سبز هم روییده بود در حال تخم گذاری است ولی بعد از شکستن تخمها ومتولد شدن ،تخمها تبدیل به پرنده های کوچک زینتی شبیه فنچ شدند که روی دست وسر وحتی گوشهای من نشستند وهر جا میرفتم همراهم بودند از دیدن وهمراهی این پرنده ها حس بدی نداشتم برعکس از دیدن رتیل حس نگرانی وناراحتی داشتم لطفا اگر تعبیر خاصی دارد راهنمایی بفرمایید متشکرم.

  44. محمد کریمیمحمد کریمیsays:

    سلام من خواب دیدم در جایی قدم میزدم ی رتیل خاکستری رنگ بود البته شب بود اول رتیل به سمتم پرید بعد من شروع به دنبال کردن اون کردم ک بگیرمش اون فرار کرد تو سوراخ و موفق نشدم بگیرمش ک بیدار شدم

  45. مرجان نقیبیمرجان نقیبیsays:

    سلام صبح خواب دیدم خونه ی دوستم خواب بودم و تو اتاقش یه عالمه سوسک و یک رتیل بزرگ خاکستری رنگ بود

  46. مرجان نقیبیمرجان نقیبیsays:

    سلام صبح خواب دیدم خونه ی دوستم خواب بودم و تو اتاقش یه عالمه سوسک و یک رتیل بزرگ خاکستری رنگ بود

  47. مرجان نقیبیمرجان نقیبیsays:

    سلام صبح خواب دیدم خونه ی دوستم خواب بودم و تو اتاقش یه عالمه سوسک و یک رتیل بزرگ خاکستری رنگ بود

  48. آیدا سپیدیآیدا سپیدیsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم یک رطیل رو چوب دست یه آقا بود که تا حدودی می‌شناختمش بهش گفتم که آقا تا دیدش رتیل پرید رو کبوتر در حال پرواز اینا هم دو کبوتر در حال پرواز و نیشش زد کبوتر تو هوا جمع شو و اینا کبوتر و کشتن که بخورن من گفتم سمی نیستن کبوترها و از خواب بیدار شدم