چگونه به زنان بگویید جذاب هستند

 زنان نیز مانند مردان، دوست دارند اطرافیانشان از آن ها تعریف و تمجید کنند. طبق مطالعات انجام شده، تعریف کردن از هر شخصی می تواند ترقی مثبتی برایش محسوب شود، درست مثل اینکه پاداش مالی دریافت می کند. با این حال، برای مردان خیلی سخت است که به زنی بگویند جذاب است. بعضی اوقات ممکن است یک تعریف به نوعی بی احترامی به زنان به نظر برسد و آن ها احساس کنند که تحقیر شده اند. در این مقاله راه هایی ارائه شده اند که به زنان بگویید جذاب هستند، بدون اینکه احساس تحقیر کنند.

اینجا پنج راهکار ارائه شده است که چگونه به زنان بگویید جذاب هستند

 _ خونسرد باشید

 نزدیک شدن به یک زن برای اینکه به او بگویید جذاب است، کار ترسناکی به نظر نمی رسد. این حرکت غیر منتظره، زنان را خشنود می کند. از طرف دیگر، هرگز به زنان غریبه در مورد جذابیتشان چیزی نگویید. چون با این کار ممکن است  ناراحتشان کنید، حتی اگر فقط می خواهید تحسین خود را بیان کنید. بنابراین، از گفتن چیزهای پیش پا افتاده (و مخصوصا توهین آمیز) خودداری کنید. برخی مردان وقتی به زنی نزدیک می شوند تا از او تعریف کنند، خیلی عجیب رفتار می کنند. ولی زنان به راحتی مردان چاپلوس را تشخیص می دهند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که عادی باشید.

چند نکته مهم:

_ قبل  از هرچیز سعی کنید یک نکته مشترک پیدا کنید تا مکالمه خوبی داشته باشید و نتیجه مثبتی بگیرید.

_ اگر در کافه هستید، با پرسیدن در مورد نوشیدنی و یا گفتگو در مورد مکانی که هستید، گفتگو را شروع کنید.

_ برای گفتن این که یک زن برای شما چقدر جذاب است، زمان مناسبی را انتخاب کنید.

_ از روش های مناسب استفاده کنید تا به زنان بگویید جذاب هستند

 واقعیت این است که شما می توانید بدون اینکه  ترسناک به نظر برسید، به یک زن بگویید جذاب است. ولی این که به زنی بگویید جذاب است و او از این حرف شما ناراحت نشود، فقط به شیوه نزدیک شدن شما به او بستگی دارد و رمز آن این است که  عامیانه رفتار نکنید و آن زن را در موقعیت تدافعی قرار ندهید. در محلی که شلوغ است و ممکن است مردم اطرافتان صدایتان را بشنوند، به زنی نزدیک نشوید تا به او بگویید جذاب است. نکات زیر را به یاد داشته باشید:

_ ممکن است، اینکه مستقیما به زنی بگویید جذاب است، کارساز نباشد ( بخصوص اگر می خواهید با یک غریبه صحبت کنید).

_ اگر اولین کلماتی که استفاده می کنید این باشد که "شما زیبا هستید"، او احتمالا به سرعت فرار خواهد کرد.

بنابراین، بهترین روش این است که به او اجازه دهید که با روش های خاصی بداند جذاب است. هنر گفتگو در این موقعیت بسیار مهم است. برای مثال، اگر قبلا با او مکالمه داشته اید و در آن مکالمه، او خندیده است. به او بگویید " من عاشق این هستم که وقتی شما می خندید،  به چشمانتان نگاه کنم". یا می توانید از لباسی که پوشیده است، تعریف کنید و بگویید " این لباس واقعا برای شما مناسب است". حال، اگر به حدی باهم آشنا شده اید که احساس راحتی بیشتری با هم دارید، می توانید یک پیام به او بدهید و بگویید " بنظر من شما خیره کننده و جذاب هستید".

_ کلمات خود را به دقت انتخاب کنید

  اگر زنی را دوست دارید، از کلمات جنسی استفاده نکنید تا به او بگویید جذاب است. چون ممکن است این کار، شما را به درد سر بزرگی بیاندازد (بخصوص اگر این زن همکار شما باشد). هرگز در مورد اندام های زنانه و جذاب او تعریف نکنید. چون احتمالا در این صورت، یک سیلی جریمه خواهید شد. گاهی لازم نیست از کلمات توصیفی استفاده کنید. به عنوان مثال، وقتی با شما صحبت می کند، ابتدا جواب او را ندهید. اما به او نگاه کنید و تماس چشمی تان را ادامه دهید و به او بگویید " متاسفم، وقتی به شما نگاه می کنم، نمی توانم روی چیزهای دیگری تمرکز داشته باشم" و بعد به مکالمه تان ادامه دهید. زنان معمولا به جزئیات توجه بیشتری می کنند تا اینکه مستقیم از شما بشنوند که جذاب هستند. سعی کنید در مورد صورت، چشم ها، آرایش و یا لباس هایشان اظهار نظر کنید. می توانید بگویید: "این لباس به چشمان آبی شما خیلی می آید".

_ انتظار تشکر نداشته باشید

 به محض اینکه به زنی گفتید جذاب است.  تعریفتان را کم اهمیت جلوه دهید و موضوع بحث را عوض کنید. چون اگر او به تعریف شما پاسخ ندهد یا وانمود کند که حرفتان را نشنیده است، خیلی خوشتان نخواهد آمد. تحسین کردن زنان یک امر کاملا طبیعی است. پس، به خاطر تعریفی که کرده اید، از زنان انتظار تشکر کردن نداشته باشید. طبق مطالعات انجام شده تنها بیست و دو درصد از زنان این تعریف را می پذیرند و آن را پاسخ می دهند. قبول کنید که وقتی زنی از شما می شنود که جذاب است و چیزی نمی گوید، در واقع، شما را رد نکرده است. تنها دلیلش این است که زنان به این شیوه برنامه ریزی شده اند. همچنین مطالعات نشان می دهند، بسیاری از زنان به خاطر اینکه از خود راضی، به نظر نرسند، به این تعریف و تمجید ها پاسخ نمی دهند. در بعضی از موارد کم اهمیت جلوه دادن یک تعریف، ریشه فرهنگی دارد. یعنی؛ زنان در خانواده ای بزرگ شده اند که وقتی از آن ها تعریف می شود باید متواضعانه عمل کنند. پس، اگر به زنی گفتید که جذاب است و او وانمود کرد که اهمیتی ندارد یا اینکه حرف شما را نشنیده است، ناراحت نشوید. حتی اگر در رفتارش نشان ندهد، مطمئن باشید که او پیام شما را واضح و شفاف دریافت کرده است.

_ اعتماد به نفس داشته باشید

 زمانی که اعتماد به نفس ندارید، بیش از حد نگران کاری هستید که قرار است انجام دهید. شما با حرکات ناشیانه فقط او را از خودتان دور می کنید. اما زمانی که اعتماد به نفس دارید، اساسا می دانید که چطور به سمت یک زن بروید تا به اوبگویید که جذاب است. دقت کنید که وقتی شما بازویش را لمس می کنید یا دستتان را روی شانه اش می گذارید، او چه عکس العملی نشان می دهد. به شما نزدیک تر می شود یا حالت دفاعی می گیرد؟ متوجه باشید که وقتی با او صحبت می کنید به طرفتان خم می شود یا از شما فاصله می گیرد؟ آیا کیفش را بین خودش و شما به عنوان دیوار قرار می دهد یا نه؟. اگر در مورد این مسائل کمی دقت کنید، او را تشویق می کنید که به شما اجازه دهد که احساستان را نسبت به او، نه تنها در کلمات، بلکه در حرکاتتان نیز نشان دهید.

نکته های نهایی برای اینکه به زنان بگویید جذاب هستند

 وقتی یک مرد می خواهد به زنی بگوید جذاب است، در واقع، اشتباهی انجام نداده است. اما در دنیای امروز، یک مرد قبل از اینکه به زنی بگوید جذاب است، باید چیزهای زیادی را در نظر بگیرد تا پاسخ مثبتی از طرف آن زن دریافت کند. در واقع، در دنیای امروز مرز مشخصی بین تعریف از زنان و توهین به آن ها وجود ندارد. وقتی تعریف از یک زن در زمان و موقعیت مناسبی انجام شود، تاثیر مثبتی خواهد داشت. اما اگر در موقعیت نامناسبی از یک زن تعریف شود، ممکن است آن زن را ناراحت کند. مردی که به زنان احترام می گذارد، موقعیت را پیش بینی کرده و با صمیمیت عمل خواهد کرد. احترام گذاشتن و درنظر گرفتن احساسات یک زن و سطح آسایش او، برای داشتن روابط خوب، عوامل بسیار مهمی هستند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...