تعبیر خواب گل ادم خوار

خواب دیدم مشغول تماشا کردن گل های زیبای بهاری بودم ، یک مرتبه یکی از اون گلها دهانش را باز کرد و دندان های خیلی تیز و وحشتناکی داشت و قصد داشت تا من را بخوره ! ترسیدم و از اون محل فرار کردم ، آیا تعبیری دارد ؟ بطور کلی هر گاه در رویایی دیده شود که گیاهان ، درختان و یا موجودات سبزی که از دل خاک بیرون زده اند قصد آدمخواری کردن دارند خوب نیست و این هشدارهای جدی و بزرگ به بیننده ی خواب است ، میتواند هشدار در رابطه با دوستی ها یا رابطه های جدید بدهد ، می تواند هشدار در مورد شروع کارهای بدون فکر و برنامه ریزی بدهد و میتواند هشدار راجب اموری بدهد که در آن ها ریسک و یا ناامنی به وضوع به چشم میخورد ، چنان چه خواب دیده باشی گلی شما را میخورد به این علامت است که به ولیل عجله و یا تصمیم گیری های نادرست دچار زیان و مشکل خواهید شد ، اگر ببینی از دست آن فرار می کنی و جان سالم به در می بری فقط به این علامت است که می باید در امور جاری خود احیتاط کنید و یا بی گدار به اب نزنید ، اگر ببینی گل شما را می خورد و از بدنتان خون می چکد به این معنی است که توسط همنشینی هایی که دارد احتمال دارد دچار دردسر شوید .

تعبیر خواب گیاه آدمخوار

تعبیر خواب گیاه آدم خوار به روایت از استاد مدنی : اگر ببینی مرده ای را می خورد که او را می شناسی هشداری است که از چیزهای با ارزش خود در برابر دزدی مراقبت کنید یا بیمه ی خود را مورد بررسی قرار دهید و یا از اعتبار آن اطمینان حاصل نمایید . ولی اگر این فرد غریبه بود و توسط گیاه بلعیده شد به این نشانه است که تغییرات ناگهانی و پراهمیتی در زندگی شما رخ خواهد داد، اگر ببینی که کودکان یا نوزادان را می خورد خوب نیست و خبر از این می دهد که بخت و اقبال از زندگی شما برای مدتی طولانی پراواز خواهد کرد و ممکن است ایام تلخ و بدی را پیش رو داشته باشید ، اگر ببینی یکی از دوستان صمیمی ات را می خورد به این معناست که آرامش و خوشی از زندگی همان فرد برای مدت زمان مشخصی سلب خواهد شد و شاید روزگار نامناسب و توام با ناخوشی را سپری کند.چنان چه دیده باشی گیاه آدم خواری قصد حمله کردن به شما را دارد و حتی شروع به حرف زدن می کند ، و موفق می شوی آن را از بین ببری و یا نابودش کنی نیکوست و به وضوح بیان میداد که با قدرت ، همت ، اراده و تلاش خود در مقابل هر نوع سختی ، مشکل و یا دردسری مقاومت خواهید کرد.

پرسش : با عرض سلام و خسته نباشید  ، بنده خواب دیدم به اتفاق فرزند و همسرم درون یک پارک جنگلی زیبا هستیم که در آن گلهای رنگارنگ و جذابی وجود داشت ، به سمت یکی از آن ها رفتیم تا کمی به آن آب بدهیم ، بعد گل شبیه به یک موجود آدمخوار شد ، غرش کرد و در کمال ناباوری به سمت ما دوید ، با شدت و سرعت زیادی فرار می کردیم ، همسرم خورد زمین و از نزدیک شاهد بودم که آن گل زنم را خورد ، تعبیرش چی میشه ؟

پاسخ: ظاهرا شما در ایام پیش رو ( چند ماه آینده ) تصمیم خواهید گرفت که برای تفریح یا سفر به منطقه و محلی مشخص سفر کنید ، پیشنهاد می شود این برنامه ی خود را حداقل به مدت یک الی دو ماه به عقب بیاندازید تا خدای ناکرده چنان چه خطر و یا بلایی شما را تهدید می کند از میان برود .

در صورت تمایل از پست پایین نیز دیدن بفرمایید

تعبیر خواب ادم خواری توسط حیوانات

مطالب مرتبط...

7 نظر

  1. عليعليsays:

    نامزدم بعد از مشكلي ك در بيداري بينمون پيش اومد در محل كارم و پسر عموم و نامزدم پيشه من تو محل كارم كار ميكردننو اين وسط پولي از دخل كم شد و بهم تهمت زدن و شبش همان روز نامزدم خواب ديد وتعريف كرد ديده ك جايي هست ك گياهان ادم خوار اونجان و باقيشو يادش نيست و پيام اين خواب چيست؟ ومنم خواب ديدم خواهر نامزدم داره چيزيو از من پنهون و قايم ميكنه و پسر عمومم با دستي ك خيلي بزرگ شده بود و مشتش از پشت ميله هايي قفس مانند بشدت بزرگ شده بود ب سمت كسي ميرفت و دنبالش ميرفت و اون فرار ميكرد ك گويا شايد نامزدم بود و دستاش خيلي بزرگ و بزرگتر ميشد و يحام نامزدم ميخنديد...تعبيرش در ارتباط با اين دخل چيست؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گیاهان آدم خوار نشان دهنده ی برگشت اشتباه و تاوان کار به سمت بیننده ی خواب می باشد. تعبیر خواب شما: این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ترس و نگرانی، شما را از پیگیری حق و حقوق خود و بیان حرف هایتان باز دارد.

  2. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم که یک گیاه همش دنبال میکنه و میخاد که منو بگیره تا اینکه من فرار کردم و بارون گرفت وتوی بارون اون گیاه از بین رفت معنیش چیه خیلی ممنون

  3. ........says:

    سلام من خواب دیدم گل گوشتخواری بود ک ازش خوشم میمومد میخواستم برای خودم نگهش دارم معنیش چیه ممنون

  4. ۰۰says:

    من خواب دیدم که در خانه خودمون گیاه گوشت خوار نگه میداریم و این گیاه داشت به من حمله میکرد که یکم زخمی شدم ولی چیزی نشد

  5. ......says:

    سلام من خواب دیدم که با خانوادم رفتیم پینک بعد تو راه تو جنگل توی جاده با ماشین از گل گوشت خوار رد شدم دوتاشون کردن سومی دنبال مون اومد اما موفق نشد ما رو بگیره و مردش

  6. ......says:

    سلام من خواب دیدم که با خانوادم رفتیم پینک نیک بعد تو راه تو جنگل توی جاده با ماشین از گل گوشت خوار رد شدم دوتاشون مردن سومی دنبال مون اومد اما موفق نشد ما رو بگیره و مردش

  7. یگانه شاهییگانه شاهیsays:

    سلام من خواب دیدم بوته ایی کوچک درامد و بعد توی یک ساعت چند متر شد تندتند رشد میکرد و وقتی بزرگ و گنده شده بود با ساقه هایش دنبال بقیه میکردو و میخورد اونارو توی جنگل بود اون گیاه ی وچشم بزرگ داشت و ساقه های خیلی بلند ک بالای 100متر بود ک همه چیزو از فاصله های دور میدیدو میگرفت میخورد لطفا تعبیرش