تعبیر خواب گیر افتادن در برف

با تعبیر خواب گیر افتادن در برف امروز در وب سایت توپ تاپ همراه شما عزیزان هستیم، بر باد رفتن آرزوها از دست دادن همسر و فرزند گریه کردن ناکامی و کسالت از معانی اصلی همین رویاست، حضرت امام جعفر صادق (ع) می فرماید اگر کسی ببیند به همراه همسر و فرزندان خود در کوهی از برف گیر میکند و برای نجات یافتن تلاش بسیار میکند علامت آن است که غم و اندوه به زندگی شما راه خواهد یافت و یک دوره زمانی طولانی را در فکر فرو خواهید رفت اگر ببینی میان برف گیر افتاده ای و با صدای بلند میخندی یا از این اتفاق خشنود شده ای علامت آن است که پیرامون موضوع شرم آوری داوری میکنید و باعث می شوید یک یا چند نفر بخاطر قضاوت های نادرست شما به دردسر بیفتد و یا زندگی مشترک یک زوج را از هم می پاشید شیخ مفید در همین باره آورده اند چنان چه زن بارداری خواب ببیند میان انبوهی از برف ها در هوای سرد زمستان گیر میکند نشانه ی این است که در ادامه ی زندگی با دخالت های زیادی مواجه می شود و محتمل است کسی یا کسانی از روی دشمنی و بدخواهی به ایشان تهمت نا روا بزنند دانیال پیامبر فرموده اند اگر در هر صورت و در هر شرایطی زنی حامله این رویا را تجربه کرد حتما برای دفع خطر سوره ی آیت الکرسی را صبح زود بعد از اذان صبح 5 مرتبه بخواند و به درگاه خدواند استغفار کند نقل است روزی زنی جوان اصرار زیادی به دیدار حضرت یوسف (ع) داشتند پیامبر از این موضوع آگاه شدند و به ایشان اذن ورود دادند سراسیمه به حضرت گفتند خواب دیدم به همراه نوزادم در بیابانی ناشناخته هستیم که ناگهان برف شدیدی آمد من و فرزندم از شدت سرما روی زمین افتادیم ارتفاع برف لحظه به لحظه زیاد می شد و ما هر دو زیر انبوهی از برف یخ زده و جان دادیم زن جوان مضظرب و نگران منتظر شنیدن تعبیر این خواب از زبان پیامبر بود ، حضرت به ایشان پاسخ دادند کوهی از غم و غصه در روزها و در ماه های آتی وارد زندگی مشترک تو و همسرت می شود که تحملش سخت و طاقت فرساست اما حضرت ایه ای از کلام خداوند را روی تحته ای از چوب سیاهه کردند و گفتند این آیه را بمدت سه روز نوبت صبح بخوانند تا تمامی بلاها و نحسی های این رویا از تو دور شود

خوشبختانه وب سایت توپ تاپ در این زمینه با اطلاعات کامل و جامع برای راهنمایی کاربران جهت دفع شدن خطرات احتمالی این خواب در تلگرام به ایدی @toptoopsit اماده ی پاسخگویی بصورت شبانه روزی می باشد

جابر مغربی نیز نوشته اند اگر خواب ببینی که پدر و مادر خودت میان برف ها گرفتار و محبوس شده اند خوب و خیر است و بر شش وجه استوار است اول رزق و روزی دوم زندگانی سوم مال بسیار و ارزانی نرخها چهارم لشگر بسیار پنجم بیماری ششم غم و اندوه

اگر ببینی کسی را که در بین برفها گیر افتاده است را نجات میدهی و باعث خوشحالی اش می شوی دلیل که مال بسیار و حلال جمع خواهی کرد اگر ببینی جمع زیادی از مردن شهر و یا محل زندگی ات در میان برف ها محبوس شده و ناله سر می دهند غم اندوه و عذاب است چنان چه ببینی مرده ای از بستگان و نزدیکان خودت یا غریبه گیر کرده بود به رسیدن رزق و روزی و بهبودی از بیماری دلالت دارد

مطالب مرتبط...

7 نظر

1. محمدمحمدsays:

سلام خدا قوت خواب دیدم تو سقف خونمون یه سوراخ بزرگ ایجاد شده و داره برف میاد داخل خونه.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

به معنی ارزان شدن نرخ ها در شهر دیار و یا کشور شماست و همچنین معنای بهبودی در رفاه حال مردم نیز دارد

2. معصومهمعصومهsays:

خواب دیدم با ماشینم تو برف زیاد گیر کردم ولی کم کم و به سختی از برف دراومدم و ماشینو به آرامی تونستم حرکت بدم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این حرکت سخت در میان برف ها با وسیله نقلیه بیانگر عاقبتی ست که ختم به خیر می شود میتوان عنوان کرد که به سلامت رد شدن از موانع زندگی تعبیر این خواب ست

3. سورناسورناsays:

سلام خواب دیدم خونه مادربزرگم اینا تو روستا هستم همراه خواهرم آماده شدیم بریم مدرسه وقتی اومدیم بیرون برف زیادی اومده بود کمی از مسیر رو اومدیم و برگشتیم با خودمون گفتیم مدرسه ها با این وضع تعطیلن خونه بودیم که زنگ زدن گفتن مدارس بازه دوباره راه افتادیم زمینایی که ازشون رد میشدیم تا زانو برف و آب بود ما سعی میکردیم از جایی که آب زلالی داشت و ماهی توش بود بریم وجایی هم که تو برف بودیم سریع خارج میشدیم و جایی که به نظرمون مناسب تر بود میرفتیم وقتی اطراف نگاه میکردیم ماهی های بزرگ و زیادی از بین رفته بودن بالاخره به جایی رسیدیم که شبیه مترو بود چند نفرمون با مترو رفتن ولی من با یه ماشین مدل بالا که واسه همسرم بود با هم رفتیم خونه،من مجردم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

راه رفتن در برف و بالا آمدن آن تا بالای زانو و همچنین دیدن ماهی در این رویا نیکوست و خبر میدهد اتفاقات زیبا و تجربه ساز یکی بعد از دیگری با گذشت زمان برای از راه خواهند رسید

4. مریممریمsays:

سلام...من در زندگی مشکلاتی برام پیش اومده.....من دیشب خواب دیدم انگار در کشوری مثل روسیه بودم و میخاستم برگردم وقتی خواستم سوار هواپیما بشم فرودگاه پر از برف سفید بودش و سوار هواپیما شدم و پریدم ....

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

برف در اطراف فرودگاه ممکن است پیشرفت شما در زندگی را از طریق بعضی از مشکلات بوجود آمده کاهش دهد ، اما نگران نباشید چرا که موقتی هستند

5. مریممریمsays:

سلام وخسته نباشید خواب دیدم تو گوچه دوران کودکیم هستم کلی برف باریده نمیشه راه رفت هوا هم تاریک بود چند نفر هم بودن بغیر من که نمیخواستن برن ناامید بودن من میکفتم باید برم همسرم هم حس میکردم هست من رفتم اخرش رسیدم به یه جا که پر بود از خانه های چوبی و افتابی بود از برف تمیز شده بود اول فکر کردم اونجا خانه دشمن هست بعد دیدم نه خودی هستن خیلی خوشحال شدم

سعی کنید در روابط خود با دیگران آرام تر و مهربان تر رفتار کنید

6. mahboob mahboobmahboob mahboobsays:

سلام.خسته نباشید.من دیشب خواب دیدم تو خونه هستیم بیرون برف میبارید یکباره کولاک شدو برف مثل بهمن و توده ای اومد تو خونه از پنجره.من پنجره دیگه ای رو باز کردم گفتم از اینجا میشه فرار کرد خودم اومدم بیرون و اونجا چشمه ای بود که پر از سنگ بود اما یخ زده بود میشد از رو سنگا بالا رفت.پشت سرم همسرم هم اومد اما برگشتم دیدم پدر مادرم نیستن و فهمیدم زیر برف موندن همونجا و نتونستن بیان بالا و گیر کردن تو برف.همونجا به حدی گریه کردم که با گریه خودم از خواب بیدار شدم.تعبیرشو زحمت میکشید بگین بهم.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

نشانه ی آن است که کاری در خور تقدیر انجام خواهید داد.

7. محمدمحمدsays:

سلام من خواب دیدم انقدر برف امده که دیگه نمیتونم راه برم میخواستم برم ولی نمیتونستم بی زحمت تعبیرش چیه

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

نشانه ی آن است که در جایی که انتظار شکست داشته اید ، موفق خواهید شد و به جای ضرر سود خواهدی برد.