متن دخترانم دوستتون دارم + عکس نوشته

دختر موجودی احساساتیه و هر از چند گاهی نیازه تا عشق و علاقه ای که در قلبتون نسبت به اون دارید رو به زبون بیارید تا بفهمه که دوستش دارید و براتون مهمه. مبادا این عشق و علاقه رو پنهون کنید چون ممکنه به روحیه اون صدمه وارد بشه. اگه فرزندان دختر دارید حتما این کار رو در حقشون انجام بدید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای ابراز علاقه به فرزندان دختر تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

عکس نوشته دخترانم دوستتان دارم

جملات ابراز علاقه به دخترانم

دخترای قشنگم، میدونید که شما دلیل زندگی مامان و باباتون هستین؟ میدونین که اونا فقط لبخند واقعی زمانی به روی لب هاشون میاد که شما شاد و خندون باشید؟ حالا که اینا رو میدونید پس به ما قول بدید که تا همیشه میخندید. خنده های شما دنیای ماست و اگه قطع بشه دنیای ما هم تموم میشه؟ شما که اینو دوست ندارید؟ اگه دوست ندارید پس همیشه دلیلی برای لبخند زدن پیدا کنید، هیچ مسئله ای رو اونقدر گنده نکنید که روتون تاثیر بذاره و روی خودتون کار کنید تا هر روز نسبت به دیروزتون قوی تر بشید و بتونید در برابر سختی ها و چالش ها مقاومت کنید و باز هم بخندید. این ها خواسته های پدر و مادرتون از شماست، دخترای عزیزم، دوستتون دارم.

*****************

دخترای یکی یدونه من، زندگی من با شماهاست که قشنگه. خدا میدونه که اگه یه روز منو تنها بذارید برید سر من چی میاد. من تموم وجودم رو وابسته به شما کردم. از همون وقتی که به دنیا اومدید شروع به گریه کردن کردید من وابسته شما و صداتون شدم و تا همین الان هم این وابستگی ادامهداره و حتما باید کنارم باشید و صداتون رو بشنوم تا حالم خوب باشه. دخترای خاص و فوق العاده من، شما برام حکم دنیای دومی رو دارین که من برای زندگی کردن بهش نیاز دارم، با تموم این حرفا خواستم بگم که خیلی دوستتون دارم.

عکس پروفایل عاشق دخترانم هستم

دخترای عزیزم، دوستتون دارم و اینو حتما فهمیدید و نیاز به توضیحی نداره. حالا که دوستتون دارم میخوام در مورد زندگی تون و موانعی که سر راهتون هست صحبت کنم. شما متاسفانه درگیر تابوها و فرهنگی اشتباه هستید که دخترا رو ضعیف میدونه و من با وجود اینکه از همون اول تلاش کردم تا شما با این فرهنگ اشتباه آشنا نشید ولی باز هم توی جامعه میرید و ممکنه تبعات اون زندگی تون رو در بر بگیره. ازتون میخوام که همیشه قوی بمونید و قوی باشید و هیچوقت تن به این فرهنگ اشتباه ندید. دخترای من قوی هستند و باید تا همیشه هم قوی بمونن. باز هم میگم که دوستتون دارم و چون دوستتون دارم تموم این حرف ها رو بهتون زدم.

*****************

دخترای نازنینم، گل های زندگی من که زندگیم رو تبدیل به گلستون کردید، با وجود شما احساس میکنم که توی بهشت خدا زندگی میکنم. من با وجود شما حس میکنم خدا بهشتی که از اون دم میزنه رو همین الان به من داده چرا که وجودم سرشار از حس آرامش و خوشبختیه. میدونم که شما به زندگی هر کسی که پا بذارید اون آدم خوشبخت ترین آدم این دنیا میشه چون انگاری خدا اصلا توی وجود شما نهادینه کرده که با حضورتون بهشت رو برای اطرافیان تون به ارمغان بیارید. دخترای عزیزم، میخوام بدونید که خیلی دوستتون دارم و عاشقتونم، گلهای بهشتی من، همیشه برام بمونید.

عکس پروفایل دخترانم تاج سرم

خدا نعمت دختر رو لایق هر کسی نمیدونه اما من چقدر خوشبخت بودم که خدا بهم دختر داده اونم نه یکی بلکه ..... تا. الا با وجود تک تک دخترام من معنی واقعی آرامش رو درک میکنم و از آرامشی که در زندگیم لبریزه لذت میبرم. من هر بار که خسته ام، هر بار که انرژیم از بین رفته و هر بار که غمی آزارم میده فقط میام و کمی به دخترام نگاه میکنم و اون موقع آروم ترین آدم این شهر میشم. دخترام بزرگترین مسکن تموم دردهای من هستند و من واقعا با تموم وجودم دوستشون دارم.

*****************

زندگی من وصله به زندگی دخترام، اونا باید بخندن، اونا باید شاد باشن، اونا باید از زندگیشون لذت ببرن و اونا باید به معنای واقعی خوشبخت باشن تا منم خوشبختی رو تجربه کنم. وقتی که خدا به کسی فرزندی میده دیگه انگاری زندگی اون شخص براش اهمیتی نداره بلکه زندگی فرزندشه که براش مهمه و الان که من چند دخترا دارم دیگه واقعا زندگی اونها برام مهم شده و اونا باید توی زندگیشون خوش باشن تا منم خوشی رو تجربه کنم. دخترای عزیزم، این تماما به خاطر عشق و علاقه من به شماهاست، میخوام بدونید که خیلی دوستتون دارم.

عکس نوشته دخترام عشقن

دخترای نازنینم، خیلی دوستتون دارم و از اونجا عاشقتونم نمیتونم برخی حقایق زندگی رو بهتون نگم. زندگی با خیلی از آدما خوب تا نمیکنه، اونا رو به زانو در میاره و کاری میکنه که مدام خفت رو تحمل کنن و عذاب بکشن. زندگی اگه جلوش کوتاه بیای بیشتر از قبل جولان میده و کاری میکنه که واقعا از بودن توی این دنیا پشیمون بشی. این در مورد دخترا که توی جامعه ما ضعیف تر شناخته میشن بیشتر صدق میکنه. یادتون باشه درسته شما دخترید اما به هیچ وجه ضعیف نیستید و اینو هر روز و هر دم باید با خودتون تکرار کنید. شما همیشه باید راهی برای پیروزی تون پیدا کنید در غیر این صورت دنیا شما رو به زمین میزنه. همیشه با هر چالشی و با هر مسئله ای که دنیا سر راهتون میذاره درگیر بشید و از هر مسیری که درسته استفاده کنید تا بتونید از پس اون چالش عبور کنید.

*****************

دخترای نازنینم، همیشه و در همه حال دنیای دخترونه تون رو حفظ کنید و هیچوقت به خاطر سختی ها و چالش ایی که دنیا سر راهتون میذاره از این دنیا دست نکشید. لطافت دخترانه شما، عشق و مهربونی خاصی که دارید و محبتی که درون تون موج میزنه واقعا خاصه و آینه تمام نمای خداست پس حالا که این رو میدونید به هیچ وجه سعی نکنید به خاطر سختی های دنیا خودتون رو عوض کنید و بخواین که از این دنیا دست بکشید. دنیا هر چقدر بهتون بیشتر سخت گرفت بخندید و خنده هاتون رو به رخش بکشید ولی از دنیاتون نگذرید. دخترای نازم، خیلی دوستتون دارم و عاشقتم.

عکس نوشته دخترام عشق منن + جملات کوتاه

دخترای خاصم، میدونید با بودنتون زندگی مامانی و بابایی رو هم خاص کردید؟ شما با عطر حضورتون زندگی ما رو واقعا معطر و خوشبو کردید و ما برای این ازتون ممنونیم. همیشه رسمه که بچه ها میان و از پدر و مادرا تشکر میکنن اما ما میخوایم از شما تشکر کنیم چون واقعا با بودن تون زندگی مون معنی دیگه ای به خودش گرفته و با وجود شما خوشبختی ای که احساس می کردیم چندین برابر شده. هر دوی ما بی نهایت شما دخترای قشنگ رو دوستتون داریم و عاشقتون هستیم.

*****************

دخترای عزیزم، وقتی که ما رو دارم دیگه چه نیاز به دلیلی برای خوشبختی؟ شما خود خوشبختی هستین و از وقتی که وارد زندگیم شدین من چیزی از خوشبختی رو تجربه نکردم. شما حال خوب رو برای من به ارمغان آوردید، شما با خودتون حال بد رو از در و پنجره قلبم بیرون کردید و خونه قلبم رو به تو کل خوته تکونی کردید و الان چیزی جز احساس عشق و خوشبختی در قلبم جریان نداره. با وجود شما فرشته های نازنین چیزی جز این هم نباید انتظار داشت، به اندازه تموم دنیا دوستتون دارم و عاشقتون هستم.

عکس نوشته دخترام زندگیم + متن

دخترای قشنگ من، شما سمبل مهربونی و عشق و دوست داشتن هستید و منم از ته دل دوستون دارم. خدا دختر رو سرشار از مهر و عاطفه آفرید و قلبش رو پر از محبت و عشق کرد. خوشحالم که شما رو توی زندگیم دارم چون حالا زندگی منو تحت تاثیر مهر، عاطفه، محبت و عشق خودتون کردید و من الان واقعا احساس خوشبختی میکنم. راستش رو بخواین این احساس تا قبل شما وجود نداشت یا خیلی کم وجود داشت اما بعد از اینکه به زندگیم اومدید این احساس در تمام وجود من غلیان کرد و هنوز هم همینطور و من با هر بار دیدن شما این احساس درونم بیشتر و بیشتر میشه.

*****************

دخترای من، مهم نیست دنیا به من چقدر سخت میگیره و چقدر منو امتحان میکنه، اگه میخواین من همیشه بخندم و حال دلم خوب باشه سعی کنید که از پیشم نرید و کنارم باشید و با عشق و محبت تون منو غرق در آرامش کنید. سختی چالش های پیش روی زندگی برای من اصلا مهم نیست بلکه ارامشی مهمه که من از وجود شما میگیریم. وقتی که شما با اون همه ناز و اطوارتون پیشمین و بهم عشق میورزین من واقعا چطور میتونم به سختی ها و مشقت های چالش های زندگیم بها بدم؟ دخترای نازنینم، از ته دل دوستتون دارم.

عکس نوشته دخترام یعنی دنیام

دخترای نازنینم، میخوام امروز ختم کلامم رو بهتون بگم و اون هم چیزی نیست جز اینکه دوستتون دارم. دوستتون دارم چون دخترای من هستین، ثمره های زندگی من هستین، میوه های خوشمزه درخت زندگی من هستین که من هر بار بهتون نگاه میکنم طعم شیرین خوشبختی زیر زبونم جا میگیره و همه دار و ندار من هستید و مگه میشه کسی همه دار و ندارش رو دوست نداشته باشه؟ دخترای نازنینم، من شما رو واقعا از ته قلبم دوست دارم و هر لحظه تلاش میکنم تا لبخند رو به لبای شما بیارم. شما تنها کسایی هستین که توی زندگی من اهمیت دارن و میخوام که همیشه بخندین و خوشحال باشین پس امیدوارم تلاش ها جواب بدن و شما رو خوشحال نگه دارم.

*****************

دخترای خوبم، از شما جز خوبی و مهر و محبت چیزی ندیدم. شما جواب مهر پدرانه/مادرانه من رو با بدی ندادید بلکه با عشق بیشتر دادید و برای همین به خودم غبطه میخورم که دخترایی مثل شما دارم. راستش رو بخواین بچه های الان دیگه بی وفا شدن و به پدر و مادرشون زیاد اهمیت نمیدن ولی شمایی که اینقدر برای من اهمیت قائل میشید و منو یادتونه واقعا برام لذت بخشه و واقعا بهم حسی خوب و قشنگ رو هدیه میده. زندگی های من، با تمام وجودم میگم که دوستتون دارم.

*****************

دوست داشتن شما انگیزه ای برای ادامه زندگی منه. من هر بار که میرم سر کار و برمیگردم فقط و فقط یک امید دارم و اون هم اینه که بیام خونه و به شما عشق بدهم و عشق بورزم. الان انگاری عشق ورزیدن به شما بخشی از وجود من شده و اگه شما نباشید که من دوستتون داشته باشم انگاری که یه چیزی کمه. دخترای قشنگم، قول بدید که همیشه پیش من میمونید و یه لحظه هم از پیش من نمیرید. میخوام این قول رو از همین الان ازتون بگیرم تا مطمئنم بشم مهمترین دلایل خوشبختیم توی زندگیم میمونن و از پیشم نمیرن. دوستتون دارم.

*****************

دخترای من خاص ترین دخترای جهان و هیچ دختری به پای اونها توی خاص بودن نمیرسه. دخترای من توی خوشگلی تکن، توی مهربونی تکن، توی عشق ورزیدن و محبت کردن تکن و توی ناز و اطوارهای دخترونه نظیر ندارن. دخترای من از همه لحاظ تکمیلن و از همه لحاظ کاملن و من بابت این اتفاق خدا رو شکر میکنم. خدایا شکرت که دخترایی دارم که همه فن حریفن و من توی دنیا نظیرشون رو هیچوقت پیدا نکردم. دخترای قشنگم، با تمام وجودم بهتون میگم که دوستتون دارم.

*****************

من دخترامو دوست دارم و تا پای جون هم که شده برای خوشبختی و حال خوبشون تلاش میکنم. حال خوب اونها وظیفه منه و باید همیشه کاری کنم که احساس خوبی داشته باشن. اگه یه لحظه یدونه از دخترام هم احساس ناراحتی کنه انگار که واقعا دنیا سر من خراب شده و انگاری که من به خوبی به وظیفه ای که داشتم عمل نکردم. من با تمام وجودم تلاش میکنم تا دلیلی برای خوشحالی و خنده به دخترام بدم چون خنده های اونا دنیامه. دخترای من، با تمام وجودم دوستتون دارم.

*****************

دخترای نازنینم، دنیای من ما هستید، بهشت من شما هستید و هر جایی که شما نباشید اونجا مرگ من و جهنم منه. اگه میخواین که همیشه احساس سرزنده بودن و زندگی کردن بکنم و اگه میخواین که همیشه احساس کنم که توی بهشت خدا قرار دارم تنها راهش همینه که کنارم باشین. شما برای من مثل اکسیژن شدید و حضورتون واقعا الزامی شده. مبادا روزی بذارید و برید وگرنه پدرتون/مادرتون از غم دوری شما هر لحظه در جهنمی که دوریتون براش ساخته میسوزه و عذاب میکشه. اینا رو گفتم تا بدونید که چقدر دوستتون دارم و عاشقتونم.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب ما رو همراهی کردید.


در ادامه تماشا کنید :

متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

متن در مورد دوست داشتن فرزند + عکس نوشته

کلیپ دخترم دوست دارم برای وضعیت واتساپ

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

متن زیبا در مورد داشتن دختر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...