جملات انگیزشی برای رتبه برتر شدن

برای رتبه برتر شدن نیاز به انرژی مثبت و انگیزه داری! تا اشتیاقی درونت شکل نگیره نمیتونی برای رسیدن به رتبه برتر و رسیدن به یک مقام خوب در کنکور پیش روت تلاش درست و حسابی ای بکنی. همیشه سعی کن اول انگیزه و اشتیاقت رو به وجود بیاری و انرژیت رو کامل کنی و بعد کاری رو انجام بدی تا در اون موفق بشی.

اگه قصد رتبه برتر شدن رو دارید ما توی این مطلب متن ها و جملات انگیزشی و انرژی مثبت زیادی براش تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم.

متن انرژی مثبت رتبه برتر شدن

چرا فکر میکنی نمیتونی رتبه برتر بشی؟ چرا فکر میکنی فقط از ما بهترونن که میتونن رتبه های خوب و عالی رو به خودشون اختصاص بدن و جزو بهترین کسایی بشن که کنکور دادن یا در چیزی بهترین مقام رو از آن خودشون کردن؟ تا وقتی که اینجوری فکر کنی به نتیجه ای نمیرسی. تو اول از همه باید افکارت رو تغییر بدی، تو اول از همه باید باور کنی که رتبه برتر شدن دور از دسترس و دور از ذهن نیست و چیز محالی هم نیست و تو میتونی بهش برسی، فقط کافیه اقداماتی که لازمه رو براش انجام بدی. بعد از اینکه باور کردی باید به این نکته هم توجه کنی که هر چیزی در این دنیا بهایی داره و تو اگه میخوای رتبه برتر بشی باید بهاش رو بپردازی و بهاش ممکنه درس خوندن یا هر چیزی شبیه به این باشه. خودت رو آماده پرداختن بها کن و ذره ای نخواه که از پرداخت بها جا بزنی، وقتی که این کارها رو کردی اون موقع میبینی که رتبه برتر شدن و به دست آوردن مقام خوب اون قدر هم که باید دور از ذهن نبوده فقط تو براش آماده نبودی.

*******************

رتبه برتر میخوای؟ پس از همین الان اون رو در ذهنت تصور کن! تصور کن که بهش رسیدی، تصور کن الان شیرینی دستته و خانواده ات کلی بهت افتخار میکنن، تصور کن که توی بهترین دانشگاهی، تصور کن که داری توی مسیر اون دانشگاه قدم میزنی و بعد میری سر کلاس هاش میشینی، تو باید کوچکترین موارد رو هم تصور کنی و سعی کنی که در ذهنت خواسته ات رو تداعی کنی. تصویر سازی ذهنی ما رو به سمت خواسته هامون میبره و فاصله ما با خواسته هامون رو از بین میبره، جدای از این تصویر سازی ذهنی باعث میشه تا ما خودمون رو بیشتر لایق خواسته ها مون بدونیم و همچنین ایده هایی به دست بیاریم که به واسطه شون خودمون رو به خواسته هامون نزدیک تر کنیم. هر روز دقایقی رو به این کار اختصاص بده و سعی کن که خواسته ات که رتبه برتر شدن هست رو تصور کنی، به اینکه چجوری میخوام بهش برسی و به اینکه چطور قراره اتفاق بیفته فکر نکن، فقط فکر کن که بهش رسیدی و از رسیدن به نتیجه در ذهنت لذت ببر.

*******************

رتبه برتر شدن با توجه به منابع آموزشی و درسی که الان کلی زیاد شده دیگه دور از ذهن نیست. شاید این کار برای کسایی که در گذشته درس میخوندن و میخواستن رتبه برتر بشن سخت و دشوار بود اما برای تویی که همین الان اگه اراده کنی میتونی صدها محتوای آموزشی پیدا کنی و اونها رو بخونی و ببینی و ازشون استفاده کنی دیگه دشواری خاصی نداره! الان در این راه همه چیز فقط برمیگرده به اینکه چقدر اراده داری و چقدر همت کردی تا بالاخره به چیزی که میخوای برسی. افکار پوسیده ات که میگن رتبه برتر شدن سخته رو بذار کن و به زباله دان ذهنت منتقل کن و به جای این کار با خودت بگو که چطور و به چه شکل میتونم به خواسته ام برسم؟ اون موقع جواب هر چی که بود سعی کن به اون عمل کنی. یادت باشه حتی اگه به نتیجه هم نرسیدی مهم نیست، مهم اینه که تو پیش وجدان خودت شرمنده نخواهی بود چون برای خواسته ات زحمت کشیدی و از جون و دل مایه گذاشتی.

*******************

وقتی که خواسته ای در ذهنت شکل میگیره باید اشتیاق رسیدن به اون خواسته هم به وجود اومده باشه تا تو بتونی انگیزه داشته باشی که بهش نزدیک و نزدیک تر بشی. اگه میخوای رتبه برتر بشی اما هیچ اشتیاقی برای رسیدن بهش نداری و هیچ انگیزه ای درونت احساس نمیکنی تا بهش دست پیدا کنی اینو بدون که ممکنه هیچوقت به خواسته ات نرسی. قبل از هر چیزی سعی کن که اشتیاق سوزان و فراوانی درونت به وجود بیاری، اشتیاقی که واقعا تو رو به حرکت کردن وادار میکنه و باعث میشه برای خواسته ات تلاش کنی، جدای از این کار سعی کن هر روز این اشتیاق رو با تصویر سازی ذهنی خواسته ات، رفتن به دانشگاهی که قراره براش کنکور بدی و چیزهای مثل این ها زیاد و زیادتر کنی تا بالاخره بتونی بهش برسی.

*******************

میخوای رتبه برتر بشی؟ از همین الان برنامه ات رو بچین و طبق یک برنامه خاص به پیش برو. انسانی موفقه که برنامه داشته باشه و روزش رو با هدف شروع و به پایان برسونه. برای هر روزت برنامه و هدف داشته باش و با عملی کردن هر کدوم از این برنامه ها و هدف ها خودت رو به خواسته ات نزدیک و نزدیکتر کن. تا وقتی که برنامه نداشته باشی، تا وقتی که هدفی برای خودت تعیین نکرده باشی و تا وقتی که مسیرت رو مشخص نکرده باشی در سردرگمی خواهد بود و در گمراهی به سر خواهی برد. تو باید بدونی که کجا باید بری، کجا باید قدم بذاری و چه اقداماتی باید ازت سر بزنه تا بالاخره بتونی به خواسته ات جامه عمل بپوشونی.

*******************

یکی از راه هایی که میتونی به واسطه اش به خواسته ات که رتبه برتر شدن هست برسی اینه که با کسایی که رتبه برتر شدن حرف بزنی و از اونها انگیزه بگیری و همچنین نقشه راه رو دریافت کنی. سعی کن هر چی رتبه برتر هست رو پیدا کنی و باهاشون تعامل داشته باشی، سعی کن که از سبک زندگیشون خبردار بشی، سعی کن که از اهدافشون مطلع بشی، سعی کن که از برنامه هایی که دارن سر در بیاری و سعی کن که باورهایی که در ذهنشون در گردشه رو در ذهنت خودت به وجود بیاری تا بتونی مثل اونها فکر کنی و مثل اونها عمل کنی. برای موفق شدن در یک مسیر باید ببینی کسایی که اون مسیر رو قبلا پیمودن چجوری فکر کردن و چجوری عمل کردن تا تو هم مثل اونها فکر کنی و مثل اونها عمل کنی تا به نتیجه برسی، پس حالا که اینو میدونی باید قبل از شروع مسیرت کسایی که رتبه برتر شدن رو پیدا و با اونها صحبت کنی تا در نهایت بتونی هر قدمت رو به بهترین شیوه برداری و بتونی با درست ترین و بهترین روش ها درس بخونی تا به خواسته ات دست پیدا کنی.

*******************

هر هدفی از طریق راه و روش خاص خودش میتونه عملی بشه، هر کاری نیاز به راه و مسیر خودش داره تا به نتیجه برسه و هر چیزی نیاز داره تا به درستی انجام بشه تا برات موفقیت آمیز بشه و رتبه برتر کنکور شدن هم همینه. تو اگه میخوای رتبه برتر کنکور رو به خودت اختصاص بدی باید ببینی که از چه مسیری باید وارد بشی و چه کارهایی باید انجام بدی. تو اگه مثل یک دانش آموز عادی درس میخونی پس نباید توقع رتبه برتر شدن رو داشته باشی چون راه و مسیر رتبه برتر شدن این نیست! قشنگ دقت کنی و ببین که یک رتبه برتر باید چطور عمل کنه و چه کارهایی انجام بده، بعد تو هم دقیقا همون کارها رو انجام بده تا در مسیر هدفت قرار بگیری. اگه این کار رو انجام بدی احتمالش خیلی زیاده تا به هدفت برسی تا اینکه اصلا کاری نکنی و منتظر باشی تا هدفت خودش برات به ارمغان بیاد.

*******************

خیلی ها میگن میخوام رتبه برتر کنکور رو به خودم اختصاص بدم اما وقتی سبک زندگیشون رو نگاه میکنی میبینی که حتی رتبه های معمولی هم از سرشون زیادیه چون هیچ تلاشی نمیکنن و هیچ همتی از خودشون بر خرج نمیدن. یادت باشه اگه رتبه برتر کنکور میخوای پس باید سبک زندگیت هم عوض بشه، باید طبق یک برنامه خاص پیش بری و برخی کارهای خاص که بقیه انجام نمیدن رو انجام بدی. به قول معروف میگن هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد پس تویی هم که رتبه خوب کنکور رو میخوای باید سبک زندگیت رو متفاوت از دیگران کنی، اراده ات رو قوی تر کنی و همت کنی تا به هدفت برسی.

*******************

اگه میخوای رتبه برتر بشی بهتره با بقیه در موردش صحبت نکنی چون دیگران معمولا یا مسخره میکنن، یا سختی های سر راهت رو بهت یادآوری میکنن و یا اینکه کلا بهت بی توجهی میکنن و همین مسئله باعث میشه که نسبت به هدفت سرد بشی. در بین دیگران فقط عده کمی وجود دارن که بهت انرژی و انگیزه میدن تا به چیزی که میخوای دست پیدا کنی. پس حالا که اینجوریه همین که حرف نزنی خیلی خیلی بهتره و به جای این کار بهتره تموم تمرکزت رو روی هدفت بذاری تا به نتیجه برسی اون موقع نتیجه ات هست که با همه حرف میزنه و موفقیتت رو به رخ همه میکشونه. در این مقطع خاص فقط روی درس هات تمرکز کن و به هیچ چیز دیگه ای توجه نکن، مطمئن باش اگه به این شکل پیش بری موفقیت از آن تو خواهد شد و تو میتونی به یک رتبه خوب و برتر در رشته ای که در اون هستی دست پیدا کنی.

*******************

یادت باشه درسته که الان برای رتبه برتر شدنت تلاش میکنی و تموم زندگیت این شده که به اون رتبه برسی اما تموم آینده و خوشبختی تو به این رتبه گره خورده نشده پس براش اراده ات رو قوی کن، براش تلاش کن و هر کاری که از دستت بر میاد براش انجام بده اما یادت باشه که بهش وابسته نشی چون اگه بهش نرسیدی یا بهش رسیدی و دیدی بعدش آنچنان خبری نیست ممکنه افسردگی و حال بد به سراغت بیاد و آزارت بده. تو در حال حاضر برای خواسته ات بجنگ اما تموم زندگیت رو رسیدن به اون خواسته ندون چون اینجوری ممکنه فقط به خودت ضربه بزنی چرا که اگه به احتمال یک درصد هم اون چیزی که تو میخواستی ازش در نیومد ممکنه حال بد زیادی به سراغت بیاد که تا مدت ها بهش درگیر میشی.

*******************

رتبه برتر بشو، مگه چیه؟ مگه تا حالا کسی به اون دست پیدا نکرده؟ الکی نگو که اون فقط برای بچه زرنگاست و ما که زرنگ نیستیم. اگه اینارو بگی واقعا تبدیل به همون چیزی میشی که ازش حرف میزنی. به جای این ها بگو که رتبه برتر یه هدفه و من اگه واقعا از ته دل همت کنم میتونم بهش دست پیدا کنم. هیچ وقت هیچ چیز رو دور از دسترس ندون، اگه چیزی توی این دنیا هست یعنی خدا لیاقتش رو در بنده هاش دیده که به اون برسن و تو هم یکی از همین بنده هایی و رتبه برتر هم یکی از همون چیزهایی هست که خدا آفریده و همین نشون میده که تو میتونی بهش دست پیدا کنی به شرطی که براش از خودت تلاش و همت به خرج بدی.

*******************

رتبه برتر کنکور شدن یه رنج ها و یه لذت هایی داره، رنج هاش اینه که دیگه نمیتونی شاید مثل بقیه یه زندگی معمولی داشته باشی، دیگه نمیتونی بیشتر وقتت رو به خوشگذرونی اختصاص بدی و دیگه نمیتونی مثل همیشه بخوابی و از خوردن و خوابیدن لذت ببری اما جدای از این رنج ها لذت هایی هم داره مثل اینکه آینده ات رو میتونه تضمین کنه، مسیر زندگیت رو کلی همواره میکنه و کلی ممکنه خوشبختی و حال خوب بیشتر برات به ارمغان بیاره. نکته اینجاست که رنج های رتبه اول شدن دائمی نیست ولی لذت هایی که به خاطرش سراغت میان دائمین پس براش تلاش کن و این رنج ها رو به جون بخر.

*******************

برای رتبه برتر کنکور شدن هر کاری که از دستت بر میاد انجام بده اما بعدش که فهمیدی همه کارها رو کردی و کاری نبوده که انجام بدی بیخودی استرس به دلت راه نده و همه چیز رو به دست خدا بسپر. وقتی که میدونی همه کارهایی که لازم بوده رو انجام دادی از خودت و کارهات رضایت داشته باش و بعد دلت رو به دریا بزن و برو سر جلسه کنکور بشین و فقط در اینجا به خدا تکیه کن و باور داشته باش که به کمکت میاد و کمکت میکنه.


در ادامه تماشا کنید :

جملات فوق العاده انگیزشی کنکور

متن تبریک موفقیت در آزمون کنکور

متن تبریک موفقیت تحصیلی به فرزند

نمونه متن تقدیر نامه برای دانش آموزان ممتاز


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...