متن تبریک موفقیت در آزمون کنکور

نتیجه رضایت بخش کنکور تنها چیزی است که می تواند هر فردی را خوشحال کند و از صمیم قلب به آن ها تبریک گفت برای زحمات دراز مدت آن ها در طول شبانه روز که توانسته اند در اولین و بزرگ ترین آزمون زندگی یعنی کنکور موفق شوند، از همینجا به تمامی شما رتبه های تک رقمی و چند رقمی تبریک می گوییم، امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

ما را نیز در این شادی بزرگ شریک بدانید، مجاز شدن شما به انتخاب رشته دانشگاه مورد نظرتان را تبریک می گوییم، به طور قطع نتیجه تلاش های شما بی جواب نمانده و حاصل زحمات شما در مدت تعیین شده می باشد که اکنون به آن رسیده اید، دوست عزیز موفقیتت و رسیدن به آرزوهای بزرگ در آینده ای نه چندان دور را به شما تبریک می گوییم، در ادامه پیام های تبریک ویژه ای در این زمینه دریافت شده است که با هم به خواندن آن ها ادامه می دهیم.

تبریک برای قبولی دانشگاه

پیام های جذاب و متفاوت برای قبولی شما درکنکور:

با افتخار و خوشحالی عمیق، به شما تبریک می‌گویم به مناسبت موفقیت شگفت‌ انگیزتان در آزمون کنکور. این دوره‌ی دشوار و مهم زندگیتان به پایان رسیده و شما با اجتناب‌ ناپذیری که به پیشرفت اهداف و آرزوهایتان داشته‌اید، از آن برکت برداشته‌ اید.

****************
در این مسیر طاقت‌ فرسا، تلاش‌ها و تعهد شما شایسته‌ی تحسین و تشویق همگان است. شما به عنوان پیروز در این رقابت سخت و پیچیده ایستایی به نمایش گذاشته‌اید و به افتخاراتی که به دست آورده‌اید، لایق هستید.

****************
امیدوارم که این موفقیت، نقطه‌ی شروعی باشد برای دوره‌ی جدید تحصیلی و زندگی جدیدی پر از امکانات و فرصت‌های جذاب. به عنوان دانش‌آموزان نخبه‌ی کشور، آینده‌ی روشنی پیش‌رو دارید و ما از شما برای دستیابی به اهداف بزرگتر و پیشرفت دائمی حمایت می‌کنیم.

****************
همچنین، این به شما فرصتی دیگر برای شکوفایی و ترقی شخصیتی است. به عنوان فردی که مسیر موفقیت را انتخاب کرده و در پیشروی علم و دانش هستید، به دیگران الهام و الگو خواهید بود.

****************
در این مسیری که انتخاب کرده‌اید، ممکن است روزهایی با چالش‌ها و نیاز به تلاش بیشتر داشته باشید. اما باید بدانید که توانایی و استعداد شما به اندازه‌ی موفقیت‌هایی که تا کنون داشته‌اید، همواره باقی خواهد ماند. با کار ایمان‌دار و پشتکار، شما می‌توانید به اهداف بزرگتری دست پیدا کنید.

****************
همچنین، به یاد داشته باشید که زندگی تنها از موفقیت‌ها تشکیل نشده است. باید از لحظات خوشایند و خاصی که در مسیر زندگیتان تجربه می‌کنید، لذت ببرید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که تاکنون به دست آورده‌اید، نتیجه‌ی تلاش و صبرتان بوده است.

****************
از شما خواهم خواست که همچنان به تعلم و پیشرفت خود پایبند باشید. دانش عظیمی است که همیشه در حال گسترش و تغییر است، بنابراین ادامه دادن تحصیلاتتان و تلاش برای بهبود و یادگیری مداوم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

****************
به همچنین، مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی خود را نیز بهبود بخشید. ارتباطات مثبت با افراد مختلف و توانایی کار در تیم، می‌تواند در زندگی شخصی و حرفه‌ایتان به شما کمک کند.

****************
در پایان، با افتخار می‌توانم بگویم که شما یک قهری از موفقیت و تلاش هستید. ما به شما افتخار می‌کنیم و امیدواریم که همچنان در مسیر رسیدن به آرزوها و اهدافتان پیش بروید.

با احترام و بهترین آرزوها برای آینده‌ی درخشانتان،
[نام شما]

****************
در پایان، این لحظه‌ی تاریخی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید و از همه‌ی حمایت‌ها و تشویق‌هایی که در این مسیر از آن‌ها دریافت کرده‌اید، سپاس‌گزار باشید. این پشتیبانی‌ها، بخش مهمی از موفقیت شما بوده است.

****************
دوباره تبریک می‌گویم و امیدوارم که زندگی پر از موفقیت و خوشبختی داشته باشید.

با احترام و بهترین آرزوها،
[نام شما]

****************

قبول شدن در کنکور یعنی قبول شدن و وارد شدن به دنیای بزرگ تر و فراتر از مرز کنونی شما، وارد شدن شما به این عرصه در هر رشته و رتبه و شهری را تبریک می گوییم و امیدواریم بتوانید در این زمینه به قله های موفقیت بلندتری دست یابید و یکی از آینده سازان کشورمان شوید.

****************

همیشه به یاد دارم از دوره سوم پایه اول می گفتن راهنمایی بهترین دوران، بعد گفتن دبیرستان، بعد گفتن پیش دانشگاهی اما زمانی که به دانشگاه رسیدم متوجه شدم دنیای بزرگ تری نیز وجود دارد که همه دوره ها را طی کرده تا به این قله رسیده، گذراندن و قبول شما در این مسابقه تنگاتنگ را تبریک می گوییم از با کمال سرور و شادمانی پیروزیتان را تبریک می گوییم.

پیام تبریک قبولی کنکور سراسری

همه چیز همیشه در حد رویا نمی ماند، وقتی شما می توانید به نقطه و هدفی مشخص فکر کنید و آن را به وضوح تصور کنید یعنی این رویا می تواند به واقعیت تبدیل شود، قبول شدن شما در رشته مورد نظرتان را با رتبه دریافت عالی تبریک می گوییم و امیدواریم بتوانید برای تمام مراحل زندگی از این روش کمک بگیرید به تمامی اهداف خود دست بیایید.

****************

حتما در این لحظه ها به تمام روز های پر استرس خود بر می گردید و لبخندی می زنید، امیدوارم زندگی شما پر از لبخند های مسرت بخش و اشک هایتان از روی شوق و از ته دل باشد، رسیدن به آرزوهای بزرگ را به شما تبریک می گوییم در شادی خود ما را سهیم بدانید، ما سریع تر از شما به گرفتن یک جشن پیروزی پیش می رویم.

****************

آرزو می کنم در همه مراحل زندگی به همین منوال بدرخشی و خداوند چراغ راه تو باشد، پذیرفته شدن شما را در دانشگاه با رتبه عالی را تبریک می گوییم و برای شما آرزوی موفقیت در گام های بزرگ تری را داریم.

****************

دوست عزیزم بهت تبریک میگم شایسته بهترین ها هستی، برای رسیدن به گام های بعدی زندگیت دعا می کنم و امیدوارم همیشه در صحنه بدرخشی، موفقیتت رو به شما وخانواده محترم که در تمام مراحل سخت زندگی شما را  یاری کردند تبریک می گوییم.

****************

بعد از گرفتن برگ برنده حال به آینده بنگر و برای تمام دقایق آن برنامه ریزی کن و اجازه نده هیچ دقیقه ای از دست تو برود، مثال روز هایی که برای رسیدن به این پیروزی تلاش کردی، قبول شدن شما را در کنکور تبریک می گوییم، با آرزوی موفقیت های روز افرون شما.

****************

نتیجه حاصل، نتیجه زحمات شبانه روزی توست که این جایگاه را برای خود رقم زده ای، هیچ گاه از حرکت برای پیشرفت نایست و همین گونه آرام و استوار پیش برو، کنکور یعنی وارد شدن به دنیای بزرگ تر و در نهایت رسیدن به دنیایی مالامال از موفقیت است، به شما تبریک می گوییم.

متن زیبای تبریک قبولی کنکور + عکس نوشته

از این که در این چالش با شجاعت هر چه تمام شرکت کردی و تمام قواعد و اصول آن را تا پایان نتایج رعایت کردی جای تشکر دارد، زندگی پر از چالش های بزرگ و کوچک است که شما  از بزرگ ترین آن با سر بلندی بیرون آمده اید به شما تبریک می گوییم.

****************

از این که تونستی به هدف های بزرگ تری که داری، نزدیک شده ای بسیار خوشحالم و امیدوارم که بتوانی در تمامی مراحل هدف خود را حفظ کنی و از هیچ تلاشی دریغ نکنی پیروزی بزرگت را تبریک می گوییم، با آرزوی رسیدن به تمام آرزوها پیش برو.

****************

موفقیت امروز دقیقا چیزی که از نتایج تو بدست آمده، برای رشد دادن به آن تلاش هات و بیشتر کن و در برابر سختی ها تسلیم نشو، همانطور که تا به امروز در برابر تمامی مشکلات مقاومت نشان دادی، موفقیتت و تبریک میگم و امیدوارم خوشبختی را از اعماق وجود حس کنی.

****************

قبول شدنت را حتمی می دانستم زیرا شاهد زحمات تو و پایداری تو را دیده بودیم از این که به نقطه رضایت بخش رسیدی خوشحالم و این قبولی را به تو تبریک میگم چون لیاقت و شایسنگیش رو داری، به امید موفقیت های بزرگ تر و بیشتر در روز های پیش رو تو.

****************

پشت سر گذاشتن دنیای کودکی و نوجوانی گذشته، و وارد شدن شما به دانشگاه را تبریک می گوییم، با پشتکار عالی که از شما سراغ داشتم انتظار قبول از شما را داشتم، تبریک میگم قبول شدنت رو و آرزو می کنم در مراحل پیش رو موفق تر و مطمئنن تر از کذشته گام بردارید.

****************

توفیق آن را دارم که با این پیام بتوانم سهم کوچکی در شادی و پیروزی بزرگ شما داشته باشم،  آرزو می کنم این موفقیت پیوسته باشد و در همه عرصه های زندگی با تو یار باشد، ورود شما به دروازه بزرگ علم را تبریک می گوییم، به امید موفقیت های روز افزون شما.

متن تبریک موفقیت در کنکور با عکس

 پذیرش شما را در کنکور بزرگ ترین موفقیت و اولین قدم برای رسیدن به هدف های والاتر را تبریک می گوییم و امید آن را  داریم که شاهد موفقیت و رسیدن به هدف های بزرگ شما باشید.

****************

قطعا دست یافتن و رسیدن به این نقطه پیروزی به خودی خود میسر نیست و نیاز به پشتکار و تلاش عالی دارد، به شما خسته نباشید می گوییم که توانستید به این قله از موفقیت دست پیدا کنید و در رشته عالی و مورد نظر خود قبول شوید، پیروزیتان را تحسین می کنیم و به شما تبریک می گوییم.

****************

راهی را که انتخاب کرده ای طی کردن آن نیاز به تلاش بسیار و روحیه عالی دارد، باید بتوانی خود را با این دنیای بزرگ وقف دهی، پا گذشتن به دنیای دانشگاه و موفقیت شما در این آزمون زندگی، تعیین کننده آینده ای درخشان را تبریک می گوییم.

****************

از خدا می خواهم که همیشه یار و یاور و باور شما در تمام مراحلی زندگی باشد، موفقیت شما مایه افتخار است، به جرات می توان گفت شادی شما یعنی شادی تمام اطرافیان، قبول شدن شما در کنکور را تبریک می گوییم و برای تمام راه های پیش رو دعای خیر دارم.

****************

پا گذاشتن به دنیای دانشگاه بسیار لذت بخش است، اما لذت بخش تر از آن یعنی قبل از ورود به دانشگاه زمانی است که برای نتیجه کنکور خود می روید و شاهد آن هستید که در رتبه و رشته دلخواه دست یافته اید، زندگیتان سراسر مملو از خوشحالی و پیروز های بزرگ، به شما موفقیتان در کنکور را تبریک می گوییم.

جملات زیبا برای تبریک موفقیت و قبولی در آزمون کنکور

تنها چیزی که می تواند پس از یک خستگی طاقت فرسا و گذراندن بسیاری از مراحل سخت شما را خوشحال کند نتیجه رضایت بخشی است که به شما اعلام می کنند، تبریک جمعی از دوستان را پذیرا باشید، آرزوی موفقیت بیشتر برای شما همکار عزیز را داریم.

****************

باعث افتخار است که شما دوست عزیز در کنکور موفق شده اید و به دنیای بزرگ تری از علم و دانش پا را فراتر گذاشته اید، در این روز خاص یعن قبولی شما در کنکور را تبریک می گوییم.

****************

پس از پستی و بلندی های بسیار مسلما به یک نقطه رضایت بخش خواهید رسید و آن دقیقا پیروزی است، قبول شدن شما در آزمون کنکور را تبریک می گوییم.

****************

هیچ تلاشی بی نتیجه نخواهد ماند، تلاش های مستمر شما در طول چندین ماه و سال موجب آن شد تا شما در کنکور سراسری بتوانید نتیجه رضایت بخشی بگیرید، رتبه عالی و رشته خوب در قبولی کنکور را تبریک می گوییم.

****************

امروز دقیقا روزی است که شما منتظرش بودی و در طول شبانه روز پس از شب نخوابی ها و استراحت های زمان بندی شده امتحان و تکرار دروس مکرر منتظر نتیجه مطلوب بودی، پذیرفته شدن شما توسط کنکور و رشته مورد نظر را تبریک می گوییم، آرزوی موفقیت بزرگ تر و بیشتری را برای شما داریم.

****************

به طور حتم برای امروز برنامه های بسیاری را اجرا کرده و با پشتکار و با روحیه ای عالی توانستید در کنکور قبول شوید، این موفقیت بزرگ را تبریک می گوییم و آرزو می کنیم که با این پیروزی به هدف های بزرگ تری دست یابید.

متن پیام تبریک موفقیت در کنکور

موفقیت سهم افرادی است که طالب آن می باشند و برای دست یافتن به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، به شما همکار عزیز دومین کنکور زندگی را تبریک می گوییم و امیدواریم در تمامی مراحل به همین روال به موفقیت های بزرگ تری دست بیابید، به شما و خوانواده محترم این پیروزی را مجددا تبریک عرض می کنم.

****************

از کودکی همه حتی شما خواننده عزیز به یاد دارید که با مدرسه رفتن از شما سوال کردند دوست دارید چه کاری شوید و شما از آرزوهای بلند پروازانه خود می گفتید، و امروز من آرزو می کنم به تمام آن ها دست یابید، موفقیتتان در کنکور را از صمیم قلب تبریک می گوییم، پذیرای تبریک ما باشید.

****************

خستگی های شما به دور، استرس ها پر دغدغه های بسیاری را در طول این مدت داشتید که همگی با شنیدن نتیجه کنکور از شما دور شده اند و پر کشیدند، سبدی از گل و محبت را به شما هدیه می کنم برای موفقیت بزرگی که کسب کردید، قطعا نتیجه ای که هم اکنون شاهد آن هستید به تلاش شما در این زمینه برمی گردد.

****************

استعداد شما شایسته چیزی فراتر از تبریک است، قبول شدن شما و کام شیرینی آن برای شما و خوانواده تان بسیار لذت بخش است، امیدوارم زندگی تان سرشار از سرور و خوشحالی های از این قبیل باشد، قبول شدن شما را در کنکور بزرگ ترین آزمون علم زندگی را تبریک می گوییم.

****************

متن های بسیار زیبایی وجود دارد که می توان برای تبریک پیش کش شما کرد اما چیزی قشنگ تر از آرزو و دعای خیر پدر و مادر را بهتر نیافتم، دعای خیر ما بدرقه راه تو باشد و در تمام آزمون های بزرگ و کوچک زندگیت همانند موفقیت در کنکورت دنباله رو تو باشد، قبول شدن در کنکور را به تو تبریک می گوییم عزیزم.

****************

قبول شدن در کنکور کار هر شخص عادی نمی باشد که بتوان با شانس از آن پیروز بیرون بیایید یا در فضاهای مجازی بتواند با چند عکس و متن زیبا به موفقیت بزرگی دست یابد، کسب رتبه و قبولی رشته دلخواه تو را تبریک می گوییم و به امید آن هستیم که جز برترین دانشجو های مملکت شناخته شوی و بتوانی به مملکت خود کمک شایانی بکنی.

متن تبریک قبول شدن در کنکور

به همه شما عزیزانی که به صورت داوطلبی وارد آزمون علم و دانش بیشتر، یعنی کنکور شده اید و با سر بلندی از آن بیرون آمده اید را تبریک می گوییم و از تمامی کسانی که در این راه کمک و راهنمایی شما بودند کمال قدردانی را داریم.

****************

هیچ چیز غیر ممکن نیست به هر چیزی که تا کنون خواسته ای رسیده ای، آرزو می کنم پس از این نیز این روال و قطار موفقیت در مسیر بهتری به جلو پیش برود و تو بتوانی به همه آرزوهای قشنگت برسی، اولین گام، قبولی در کنکور را برداشته ای زین پس نیز پستی و بلندی های بسیار روبروی توست که یقین دارم به آن ها نیز می توانی به همین خوبی از پسشان بر آیی، برای تو آرزوی موفقیت های بیشتری دارم و برای بیش از هزارمین بار موفقیتت را تبریک می گویم.

****************

شانس تنها یک کلمه است که افراد ساده از آن استفاده می کنند، پیروزی و قبولی در کنکور تنها با تلاش بدست می آید که من شاهد تلاش شبانه روزی تو بوده ام و نتیجه امروز به این راحتی به دست نیامده است و به خوبی این موضوع را درک می کنم تا تلاش نباشید نتیجه ای دلخواه وجود ندارد، موفقیت بزرگ و عالی تو در کنکور را تبریک می گوییم.

****************

یک تبریک کوچک اما گرم و به خصوص خدمت شما عزیز تر از جان که با پشتکار شبانه روزی توانستی به این موفقیت دست یابی، آرزوی بهترین هارو برات داریم، امیدواریم در تمام مراحل زندگی همانند موفقیت در کنکور پیروز و سربلند باشی، تبریک از طرف خانواده و دوستان که دوستدار واقعی تو هستند، به امید موفقیت های بزرگ تر در زندگی تو.


تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...