متن زیبای تبریک تولد به دوست مجازی

اگه دوستی مجازی دارید و تولدشه، شما میتونید متن یا جملاتی قشنگ و خاص براش تهیه کنید و بهش هدیه بدید. با این کار اون خیلی خوشحال میشه و قطعا احساس بهتری نسبت به شما که دوست مجازیش هستید پیدا میکنه. اگه میخواین رابطه مجازی تون گرم تر و بهتر بشه حتما این کار رو انجام بدید.

در این مطلب متن هایی زیبا برای تبریک تولد دوست مجازی تهیه کردیم. شما میتونید این متن ها و جملات رو با دوست مجازی تون در روز تولدش به اشتراک بذارید و خوشحالش کنید. همراه ما باشید.

جملات تبریک تولد به دوست مجازی

دوست عزیز و نازنینم، با اینکه تا به حال حتی یک بار هم تو رو ندیدم اما احساس نزدیکی زیادی به تو میکنم و واقعا به این حرف که میگه خدا آدم های هم فرکانس رو وارد زندگی هم میکنه ایمان میارم. خیلی خوشحالم از اینکه دوستی مثل تو دارم، دوستی که با اینکه یه بار همو ندیدیم اما از هزارتا آشنا برای هم بهتریم و بیشتر به کار هم میایم. امیدوارم خدا تو رو برای همیشه برای من نگه داره و یه روزی بیاد که تو رو از نزدیک ببینم. تولدت مبارک باشه.

****************

عشق دلم، فکر کردی چون مجازی هستی تولدت رو یادم میره؟ فکر کردی چون مجازی هستی زیاد برام اهمیت نداری و تو رو فراموش میکنم؟ پس اگه اینجوری فکر میکردی معلومه که سخت در اشتباهی چون الان اومدم پی ویت تا یه جشن مجازی با همدیگه بگیریم و کلی عشق و حال کنیم. من کلی استیکر و گیف رقص میفرستم و تو هم همین کار رو بکن اون میبینی که واقعا حس میکنیم داریم میرقصیم و کنار هم شادیم. خدا هم این خل و چل بازی ها رو از ما نگیره. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

دوست مجازی چه صیغه ایه که باز همه میگن؟ دوست دوسته فرقی هم نداره نزدیک باشه یا مجازی. وقتی با یکی حالت خوشه اون برات همه کس میشه و فرقی نمیکنه که از طریق مجازی با اون در ارتباط باشی یا نه در واقعیت و رو در رو. برای همین هم که شده من اسم تو رو دوست مجازی نمیذارم بلکه فقط بهت میگم دوستی که جونم به جونش وصله و واقعا از صمیم قلبم دوستش دارم و عاشقشم. رفیق جونیم، امروز تولدته و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

تولد یه دوست مجازیه، یه دوست که از دوستای نزدیکم هم برام بهتر بوده و هست و واقعا الان وظیفه خودم دونستم که زودی به سراغش بیام و تولدش رو بهش تبریک بگم. دوست جونیم، امیدوارم خدا تو رو برای همیشه برای من حفظ کنه و نگه داره و هیچوقت از پیشم نری و به قول معروف دیلیت اکانت نکنی وگرنه کلا احساسی که در قلبم غلیان میکنه شیفت دیلیت میشه و من میمونم و افسردگی هام. همیشه برام بمون، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

رفیق جون، تولدت مبارک باشه. امیدوارم یه روزی سر برسه که از نزدیک همو ببینیم و اونجا من یه تولد قشنگ برات بگیرم و توش کلی با هم دیگه عشق و حال کنیم. اما چون فعلا این امکان وجود نداره برات یه کیک و شمع مجازی میفرستم و تو هم شمع ها رو فوت کن و آرزوهات رو توی دلت بکن. من هم کنار تو آرزو میکنم، شاید تو نخوای آرزوت رو بگی اما من آرزوم رو میگم و آرزوم هم اینه که میخوام دوستیمون تا همیشه ادامه داشته باشه. رفیق جون بازم تولدت مبارک.

****************

رفیق، میخوام برات کلی آهنگ تولدت مبارک بفرستم تا توی همه اونها بارها عبارت تولدت مبارک رو بشنوی. جدای از این دلیل دیگه ای که بابتش این کار رو میکنم اینه که که حالا که کنارت نیستم که باهات جشن بگیرم میخوام توی پی ویت گل بکارم و تا میتونم برات آهنگ و شعر تولد با گیف و استیکرای رقص بفرستم تا بدونی که چقدر بابت تولدت خوشحالم و قر تو کمرم فراوونه اما فقط جشن حضوری ای نیست که توش این قرا رو بریزم. حالا هم اشکال نداره حالا که جشن حضوری نیست توی پی وی شما قر میدم و میرقصم شما هم لطفا همراهی کن چون ناسلامتی صاحب جشنی و تولدته. رفیق، تولدت مبارک باشه.

****************

رفیق جون جونی یعنی تو، یعنی تویی که با اینکه ندیدمت اما از جونم هم برام ارزشمندتر شدی و هر کاری برات انجام میدم. توی دوره و زمونه الان اعتماد کردن به آدما واقعا کار اشتباهیه اما رفیق، من میخوام بگم که این در مورد تو صدق نمیکنه و با اینکه یه بار هم ندیدمت اما دلم به دلت وصله و انگاری کلی وقته که میشناسمت و کلی وقته که از نزدیک میبینمت. رفیق جان، تموم وجودم از عشق تو لبریزه و خواستم اینو بدونی. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

رفیق نازنینم، فرشته روی زمین، مبادا احساس کنی چون رابطه مون مجازیه رفقاتمون هم الکیه و با کوچکترین اتفاقی از بین میره. نه، من تو رو همیشه به یاد دارم و همیشه توی قلبم هستی. از نظر من اصلا اشکالی نداره که با هم مجازی در ارتباطیم. درسته ارتباطمون مجازیه اما قلبامون واقعا به همدیگه وصله و بابت این موضوع واقعا به خودم و خودت غبطه میخورم. تا باشه همچین دوستی هایی برای همه آدما تا باهاش واقعا از زندگی لذت ببرن. رفیق، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

رفیق جان من، تو رو ندیدم اما جان من شدی، همه کس من شدی، دلبر و زندگی من شدی و من الان عاشقتم. رفیق، کلی دوستت دارم و حاضرم کلی کار انجام بدم تا فقط بهت ثابت بشه که رفاقتمون چون مجازیه الکی نیست و زودی از بین نمیره. رفیق جونیم، همیشه برام بمونی و همیشه رفاقتمون ادامه داشته باشه. با تو واقعا حالم خوب میشه حتی اگه یه چت ساده باهات انجام بدم. تولدت مبارک.

****************

رفیق، تو خوب بلدی به دل آدما بشینی و برات مهم نیست که رابطه ات با اونها مجازیه یا نه واقعی. اینو زمانی فهمیدم که باهات مجازی دوست شدم و هنوز این دوستیمون ادامه داره و مطمئنم تا آخر عمرمون هم ادامه خواهد داشت. تو انگار خوب بلدی قلب بقیه رو تسخیر خودت کنی جوری که واقعا عاشقت بشن و میخوام بگم که قلب منو هم تسخیر کردی و من بدجوری عاشقت شدم. رفیق، عاشقتم و دوستت دارم، تولدت یه دنیا مبارک باشه.

****************

رفیق یعنی تو، اصلا کسایی که اسمشون رو رفیق میذارن باید بیان اول چند تا کلاس پیش تو بگذرونن تا بدونن معنای واقعی رفاقت یعنی چی. تو یا با کسی رفیق نمیشی یا هم اگه شدی جوری رفاقت میکنی تا براش سنگ تموم بذاری و من اینو با تموم وجودم درک کردم. رفیق نازنینم، خیلی دوستت دارم و خوشحالم که تو وارد زندگی من شدی و منو به عنوان رفیقت انتخاب کردی. اینو بدون که من هم سعی میکنم توی رفاقت برای تو سنگ تموم بذارم و هر کاری که از دستم بر میاد انجام بدم. تو با اینکه مجازی هستی اما از خیلی از رفیقام بهتری. میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

دوست عزیزم، ارتباط وقتی قلبی باشه دیگه مجازی و غیر مجازی نمیشناسه و دو طرف واقعا همو درک میکنن و واقعا حال همدیگه براشون مهم میشه. حالا هم تو و احساساتت برای من ارزش زیادی پیدا کردی و درسته که ندیدمت و یه بار هم با هم رو در رو حرف نزدیم اما نمیخوام که لحظه ای احساس ناراحتی داشته باشی و حالت بد باشه. میخوام بهم قول بدی که همیشه حالت رو خوب نگه میداری و نمیذاری که هیچ اتفاقی حالت رو اونقدر بد کنه. دوستت دارم و توی روز تولدت خواستم که اینها رو باهات در میون بذارم. تولدت مبارک باشه.

****************

من دیگه روی تو اسم دوست مجازی نمیذارم، من روی تو اسم همدم و انیس و مونسی رو میذارم که هر وقت بهش نیاز داشتم بود، هر وقت به کمک و یاریش احتیاج داشتم بود و هر وقت حالم بد بود حاضر میشد تا حالم رو خوب کنه، من روی تو چنین اسمی میذارم چون اسم دوست مجازی برای تو واقعا خیلی کمه و در شأن تو نیست. رفیق عزیزم، درسته تو رو ندیدم اما خیلی بهت احساس نزدیکی میکنم و واقعا لحظه شماری میکنم که کی بشه بیای و از نزدیک ببینمت و من یه بار از نزدیک چهره اون یار و همدمی که همیشه برای هر مشکلم پشتیبانم بود رو به تماشا بشینم. کلی دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

آهای رفیق صمیمی، بهم میگن مجازیه زیاد بهش دل نبند، از رفیقی که کنارته و حضورا میبینیش خیری نمیبینی بعد تو چرا روی رفاقت اون حساب باز کردی، بلاکش کن و خودت رو راحت کن و اینقدر نگو دوستمه و باهاش رفیقم، هزار جور از اینجور حرفا رو میشنوم اما همه اونایی که این حرفا رو میگن تو رو که نمیشناسن و از اخلاقت که خبر ندارن وگرنه هر کدومشون سعی داشتن رابطه من با تو رو خراب کنن که خودشون باهات رفیق بشن. میخواستم بدونی تو فوق العاده ترین دوست منی و با اینکه مجازی هستی من احساس میکنم کنارمی. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

دوست مجازی بنده، شنیدم که تولدتونه، حیف که جز اینکه چند تا استکیر و گیف بفرستم نمیتونم کار دیگه ای بکنم وگرنه یه جشن قشنگ میگرفتیم و کلی با هم قر میدادیم و میرقصیدیم و از لحظاتمون لذت میبردیم. فعلا این استیکرا و گیفا رو داشته باش تا ان شاء الله تولد سال دیگه ات سر برسه، اونجا قول میدم که حتی اگه تو نتونستی بیای پیشم خودم بیام پیشت و یه تولد قشنگ دو نفره بگیریم و کلی از با هم بودن لذت ببریم. کلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

رفیق جون جونی من مجازیه، تا به حال یه بار هم ندیدمش اما جونم به جونش وصله و کلی هم دوستش دارم، اون رفیق مجازی که دارم ازش حرف میزنم دقیقا خود شما هستید. بله جانم، بنده تو رو کلی میدوستمت و کلی میخوامت! حتی اگه از صد جا منو بلاک کنی من صد و یکمین راه رو پیدا میکنم تا بیام سراغت چون رفاقت با تو برای من ارزش زیادی داره و من خیلی رابطه مون رو دوست دارم. رفیق عزیزم، تولدت مبارک باشه.

****************

رفیق جان، ان شاء الله زمانی برسه که بتونیم کنار هم تولدت رو جشن بگیریم اما حالا که این امکان وجود نداره از همین جا روی ماهت رو میبوسم و تولدت رو بهت تبریک میگم. امیدوارم خدا فرصتی به هر دومون بده که حداقل تولدهای بعدی رو بتونیم کنار هم باشیم و جشن بگیریم. جشن تولد با حضور دوستای صمیمیه که میچسبه پس خدا کنه دفعه بعدی بتونیم هم رو ببینیم. تولدت یه دنیا مبارک باشه.

****************

عشق دل من، امروز یه دنیا حال خوب به سراغ من اومد چون تولد توئه. فکر کردی چون مجازی هستی و هم رو نمیبینیم من فراموشت میکنم؟ برام مهم نیست و از کنارش میگذرم؟ خیر! شدیدا در اشتباهی. من لحظه شماری میکردم تا تولدت سر برسه و بیام پی وی و این متنی که دارم برات مینویسم رو بنویسم و بفرستم. رفیق جونم، توی روز تولدت میخوام یه دعا موقع شمع فوت کردن بکنی و اون هم اینه که بیای پیشم و کنار هم باشیم که دیگه برای هم اسم مون دوست مجازی نباشه. خیلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

رفیقم، تولدت مبارک باشه. ان شاء الله ببینمت و اون روی ماهت رو کلی ماچ بارون کنم. خیلی ذوق دارم و الان اگه پیشم می بودی کلی میبوسیدمت و از ته دل برات آرزوی خوشبختی و سعادت میکردم. الان که بوسیدنت امکان پذیر نیست اما میشه برات آرزو کرد پس آرزو میکنم همیشه شاد باشی، همیشه به لبات خنده بیاد و دلیل های ناراحتیت روز به روز کمتر و کمتر بشن و در کل خوشبخت و سعادتمند بشی. بازم تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

رفیق عزیزم، مجازی هم الان مثل دنیای واقعی شده و آدما بیشتر وقتشون رو توی اون میگذرونن و انگار از دنیای واقعی خسته شدن. پس با این تعریف دوستی من و تو انگاری رنگ واقعی تری به خودش گرفته و من واقعا برام مهم نیست که تا به حال از نزدیک ندیدمت. همینکه باهات توی پی وی صحبت میکنم و حالم رو خوب میکنی برام یه دنیا ارزش داره چون این کار از پس هر کسی بر نمیاد. روز تولدته و من خیلی خوشحالم و برای همین اومدم تا اینا رو بهت بگم و تولدت رو تبریک بگم. عشق من تولدت مبارک باشه.


مطالب پیشنهادی:

متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست طولانی

متن انگلیسی تبریک تولد به دوست + ترجمه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...