متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست طولانی

اگه دوستی داری که خیلی دوستش داری و عاشقشی چه خوبه که توی روزهای مهم زندگیش به عنوان مثال تولدش سعی کنی که به واسطه متن ها و جملاتی طولانی عمق عشقت رو بهش نشون بدی و بهش بفهمونی که چقدر برات اهمیت داره که حاضر شدی متنی طولانی براش تهیه کنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا که طولانی هم هستند برای تولد دوست با شما به اشتراک گذاشتیم. شما میتونید از این متن ها برای تبریک تولد دوست تون استفاده کنید و این روز رو به شکلی خاص بهش تبریک بگید. همراه ما باشید.

جملات فوق العاده زیبا برای تولد رفیق

جملات طولانی برای تولد دوست

دوست دوست داشتنی من، چی از دوست داشتنت توی قلبم بگم که هر چی بگم کم گفتم. تو توی دوستی برای من هیچی کم نذاشتی، تو نهایت مرام و معرفتت رو توی دوستی با من خرج کردی و همیشه تلاشت بر این بوده که بهمون خوش بگذره و بتونی لبخند رو به روی لب های من بیاری. تو اونقدر کارت رو حرفه ای انجام میدادی که من حتی اگه توی بدترین شرایط هم بودم باز هم لبخند به لب می آوردم و باز هم با وجود تموم مشکلات و دغدغه ها میخندیدم. تو مهارت خیلی زیادی توی خوب کردن حال من داشتی و داری و هنوز هم میتونی عمیق ترین لبخندها رو روی لب های من به وجود بیاری. از اینکه توی زندگیم هستی خدا رو شکر میکنم و میخوام اینو بدونی که هر کاری میکنم تا لطف و محبتت رو جبران کنم. اما میدونی دغدغه ام چیه؟ حس میکنم حتی اگه بزرگترین کارها رو هم انجام بدم باز هم نمیتونم ذره ای از عشق و محبتی که تو به من داشتی رو جبران کنم. دوست عزیزم، تو واقعا همون دلیل خوشبختی هستی که همه ازش حرف میزنن و خدا رو شکر میکنم که من تو رو دارم و میتونم به خاطر داشتنت هر لحظه از درون احساس شادی کنم. دوست جانم، امروز تولدت بود و خواستم باهات عمیق ترین احساساتی که در دل و قلبم نیست بهت جاری بود رو بیان کنم هر چند احساس میکنم در این کار ناتوان بودم چون حتی طولانی ترین متن ها هم نمیتونن محبت تو رو بیان و عشق من رو به تو ابراز کنند اما در همین حد بسنده میکنم و چون خودت همیشه درکت بالا بوده میخوام درک کنی که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقت هستم. زیباترین نعمتی که خدا به من داده، دوست نازنینم، تولدت مبارک باشه.

متن فوق العاده قشنگ برای تولد رفیقم

دوست خوش قلب من، همیشه با خوش قلبی هات کاری کردی تا زندگی برای من آسون تر بشه. تو هیچوقت نذاشتی من طعم تلخی رو بچشم، هیچوقت نذاشتی سختی های زندگی من رو احاطه کنند و همیشه سپر بلای من شدی و در برابر تموم مشکلات ایستادگی کردی. به راستی که اگه من تو و خوش قلبی هات رو نداشتم شاید هیچوقت در این جایگاهی که در اون هستم و الان در اون احساس خوشبختی میکنم قرار نمی گرفتم. من دلیل بیشتر این همه خوشبختی رو فقط تو میدونم، تویی که با قلب مهربونت وارد زندگی من شدی و کاری کردی که هیچوقت احساس تنهایی نکنم و همیشه احساس کنم که یه یار و همراه همیشگی کنارم دارم که دستش توی دستامه و هیچ وقت ازم جدا نمیشه. رفیق جان، به خاطر تموم همراهی هات، به خاطر تموم کم نذاشتنات و به خاطر تموم زحمت هایی که برای من بی مزد و بی منت کشیدی و به جون خریدی از تو متشکرم و در روز تولدت میخوام بهت بگم که بی نهایت بار دوستت دارم و اگه تو بتونی اندازه دنیایی که در اون زندگی میکنیم رو به دست بیاری میتونی اندازه دوست داشتنم نسبت به خودت رو هم به دست بیاری. عاشقتم و عاشقانه رابطه مون رو دوست دارم. رابطه ما زیباترین رابطه ای بوده که در طول عمرم تجربه کردم و قطعا حتی اگه بذاری و بی دلیل بری باز هم من این رابطه رو قشنگ ترین رابطه ام میدونم چرا که با وجود تو واقعا خوشبختی رو تجربه کردم و واقعا احساس کردم که یکی هست که به خاطر خودم کنارمه، به خاطر قلب مهربونش کنارمه و هیچ به دنبال سوء استفاده کردن از من نبوده. رفیق نازنینم، همراه همیشگی، تولدت رو بهت تبریک میگم و از ته دل از خدا میخوام که رابطه مون رو طولانی ترین رابطه دنیا کنه تا هیچوقت من احساس نکنم که دیگه تو رو ندارم.

متن فوق العاده زیبا و طولانی برای تولد رفیق

آدم گاهی واقتا دوست داره به خاطر بعضی چیزا از خدا سپاسگزاری کنه، به خاطر بعضی چیزایی که واقعا بهش حس خوبی میدن و باعث میشن که یه آرامش واقعی رو تجربه کنه. دوست عزیزم، اگه از من بپرسن که به خاطر چی واقعا از ته دل سپاسگزاری میکنی و بابتش واقعا از خدا ممنونی من اسم تو رو میارم چون بودن تو در زندگی من واقعا نعمتیه و تو با بودنت واقعا به من حس خوب دادی و باعث شدی که حس شکرگزاری در تمام دل و قلبم جریان پیدا کنه. تو حتی زمان هایی که خودم هم از خودم ناامید هستم به من امیدواری و هیچ وقت امیدت رو از من قطع نمیکنی، تو زمان هایی که دلم گرفته دلیلی برای شادیم میشی و هیچوقت از اینکه چرا باید مدام مرهم غم ها و ناراحتی های من باشی گله ای نمیکنی، تو همیشه پشت من بودی و هستی و نمیذاری که هیچ کس علیه من بخواد کاری انجام بده و همیشه و همه وقت هوامو داری. دوست نازنینم، همین هاست که باعث میشه به خاطر بودنت خدا رو شکرگزار بشم و واقعا بابت اینکه توی زندگیمی ازت ممنون باشم. ازت میخوام که هیچوقت از زندگیم نری، ازت میخوام که همیشه با سایه مهربونی هات زمین دل منو سیر از عشق کنی و ازت میخوام که با حضورت همیشه به من انرژی و انگیزه بدی. خیلی دوستت دارم و توی امروز که روز تولدته خواستم با گفتن این متن ها حسم رو نسبت به رابطه ای که با تو دارم بیان کنم. بهترین دوست دنیا، تولدت رو بهت تبریک میگم و از ته دل آرزو میکنم که خدا هیچوقت تو رو از من جدا نکنه و همیشه کنارم باشی چون با وجود تو هست که من رضایت کاملی از زندگیم دارم.

متن فوق العاده زیبا برای تولد رفیق صمیمی

دوست نازنینم، قشنگی های تو پایانی نداره و از نظر من تو خاص ترین آدم روی زمینی. اگه یه مسابقه برگزار کنن و توی اون بخوان خاص ترین آدم دنیا رو بشناسن و من هم داور اون مسابقه باشم شک نکن که تو رو به عنوان خاص ترین و خواستنی ترین آدم انتخاب میکنم چون تو توی همه حوزه های زندگی سعی میکنی بهترین و عالی ترین نسخه خودت رو به نمایش بذاری و همیشه بقیه رو از اینکه باهات در ارتباطن خوشحال میکنی. دوست جان، به اندازه بی نهایت دوستت دارم. شاید مردم بگن که چون تو رو دوست دارم توی اون مسابقه تو رو اول اعلام میکنم اما این اصلا ربطی به اون نداره چون تو حتی اگه یک روز هم با یکی در ارتباط باشی و با اون صحبت کنی اون شخص رو وابسته خودت و مهربونی هات میکنی و کاری میکنی که واقعا تو رو بهترین آدم زندگیش بدونه که با اون ارتباط داشته. خدا رو شکر میکنم که دوستی به این خاصی به من داده و رفیقم، میخوام بدانی که تا ابد تلاش میکنم که همیشه لیاقت دوستی با تو رو داشته باشم و تمام سعیم رو میکنم که هیچوقت برات کم و کسری نذارم. امروز هم که روز تولدت بود سعی کردم با یک متن طولانی برات کم و کسر نذارم و توی تبریک تولد نسبت به همه پیشی بگیرم و تبریک تولدم از همه خاص تر باشه؛ امیدوارم که به هدفم رسیده باشم. توی روز تولدت فقط از خدا میخوام یه عمر طولانی و با عزت بهت بده تا هم خودت طعم شیرین زندگی رو واقعا تمام و کمال تجربه کنی و هم من تا وقتی که زنده ام از اینکه توی زندگیم هستی احساس خوشبختی کنم. دوستت دارم و تولدت رو تبریک میگم.

متن فوق العاده زیبا برای تولد دوست

دوست جان، قلب میتونه اونقدر بزرگ باشه که همه آدمای دنیا رو توی خودش جا بده، البته قلب همه آدما هم اینطوری نیستن ها، فقط قلب بعضی آدماست که این ظرفیت و امکان رو دارن و خواستم بگم که قلب تو هم جزو همین دسته از قلباست. برای تو فرقی نمیکنه طرف مقابلت کیه، چیه، چه نژادی داره، چه اخلاقی داره، چه افکار و باورهایی داره و چه رفتارهایی ازش سر زده، تو توی قلبت یه جایی به اون میدی و این جایگاه تا همیشه مخصوص اونه. من فکر میکنم که خدا اینو به شکل یه توانایی در وجود بعضی از بنده های خاصش آفریده و چقدر خوبه که یکی از این بنده های خاص دوست منه. دوست جان، بنده خاص خدا، دوست داشتنی ترین رفیق دنیا، با گفتن تموم این حرفا خواستم فقط میزان مهربونیت رو به رخ بکشم و بگم که چقدر با عالم و آدم مهربونی تا اندازه ای که حتی اگه بهت بدی کنن و در حقت ظلم کنن باز هم مهربونی هات از بین نمیره و باز هم همه رو از عشق و محبت خودت بهره مند میکنی. این کاری نیست که از پس هر کسی بر بیاد پس باید بهت گوشزدش میکردم تا بدونی که چقدر خاصی و چقدر توانایی منحصر به فردی داری. رفیق، امیدوارم که هزاران سال عمر کنی و سایه دوستیت روی سر من و تموم دوستات باقی بمونه. تو واقعا خاص و تکی و اگه حتی قلب من ظرفیت کمی حتی به اندازه یک آدم داشته باشه دوست دارم که اون یک آدمی که توی قلبم جاش میدم تو باشی و تو باشی که تو قلب من جا میگیری. خیلی میخوامت و تا ابد تمام تلاشم میکنم که لیاقت دوستی با تو رو داشته باشم. رفیق، تولدت مبارک باشه.

متن فوق العاده برای تبریک تولد به رفیق

رفیق جانم، جانِ جانانم، دوستت دارم و میخوام بدونی که تا ابد این دوست داشتنم ادامه داره. حتی اگه تموم دنیا بیان و بد تو رو بگن، حتی اگه همه آدما یک جا دست به دست هم بدن تا تو رو پیش من خراب کنن و حتی اگه همه کائنات سعی کنن که تو رو از چشم من بندازن باید بگم که نمیتونن چرا که تو اونقدر به دل من نشستی و اونقدر در قلب من فرمانروایی کردی که حتی اگه بگی ماست سیاهه قبول میکنم و به غیر از حرف و عمل تو حرف  و عمل هیچکس دیگه ای رو قبول نخواهم داشت. تو توی رفاقت امتحانت رو پس دادی، تو توی مرام و معرفت خودت رو نشون دادی و همین هاست که باعث شده کلید در قلبم رو به تو بدم و تو رو فرمانروای قلبم بکنم. تا ابد توی این قلب میمونی و هیچکس و هیچ چیز نمیتونه تو رو از قلب من بیرون بیاره. حتی اگه بذاری و از پیشم بری یا حتی اگه بخوای دوستیت رو با من تموم کنی من جای تو رو توی قلبم به هیچ کس نمیدم چون هیچکی دیگه نمیتونه برای من مثل تو باشه و هیچ کس نمیتونه به اندازه تو به دلم بشینه. رفیق جان، با گفتن تموم این ها خواستم که خاص بودن و خواستنی بودنت رو بهت گوشزد کنم و بگم که ارزون نیستی بلکه خیلی هم گرونی و برای من بی نهایت ارزش داری. حتی اگه ارزشت از چشم همه دنیا افتاد یا حتی اگه همه تو رو ارزون دونستن اینو بدون که تو برای من از تموم اون دنیا و تموم آدمای توش ارزشمندتری و من تو رو فوق العاده ترین دارایی زندگیم میدونم. رفیق، دوستت دارم و امیدوارم توی سال جدید زندگیت بتونیم دوباره کنار هم مثل سالی که گذشت قرار بگیریم و در کنار هم کلی شادی و لذت رو تجربه کنیم و دنیایی که خدا آفریده رو بهتر درک کنیم. دوست جان، امیدوارم که توی سال جدید زندگیت مسیرمون درست مثل قبل یکی باشه و خدا من و تو رو کنار هم قرار بده و هیچوقت از هم جدا نکنه. اینها آرزوهای قلبی من در روز تولدت هستند. بی نهایت بار عاشقت هستم و دوستت دارم و روز تولدت رو بهت تبریک میگم.

متن فوق العاده زیبا برای تولد رفیق

از شما متشکریم که تا به انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر نظر یا انتقادی در مورد این مطلب داشتید میتونید از بخش نظرات اون رو با ما در میون بذارید. همچنین اگر متنی در رابطه با تبریک تولد دوست دارید میتونید مجددا از بخش نظرات اون رو برای بقیه به اشتراک بذارید.


مطالب پیشنهادی:

متن انگلیسی تبریک تولد به دوست + ترجمه

متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک

کلیپ تولدت مبارک رفیق برای وضعیت و استوری واتساپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...