متن تبریک کارنامه کلاس اول

اگه فرزندی دارید که دانش آموز کلاس اول بوده و کارنامه اش رو گرفته چه خوبه که بابت اینکه اولین دستاوردش توی مدرسه رو کسب کرده بهش تبریک بگید. اینجوری اون انرژی و انگیزه میگیره تا کلاس دومش رو هم با اشتیاق شروع کنه و در اون هم تلاش کنه تا کارنامه خوبی داشته باشه.

اگه میخواین به یه دانش آموز کلاس اولی که کارنامه اش رو گرفته تبریک بگید میتونید از متن هایی که در ادامه این مطلب تهیه کردیم استفاده کنیم. همراه ما باشید.

جملات تبریک کارنامه کلاس اول

بهت تبریک میگم که یک سال رو با پشتکار و تلاش خیلی زیاد پشت سر گذروندی و الان کارنامه تموم این یک سال توی دستاته. عزیز دلم، اینو بدون که هر وقت در زندگیت تلاش کنی و برای خواسته هات بجنگی مثل همین الان که از گرفتن کارنامه ات خوشحالی، میتونی خوشحال باشی و کلی بابتش خدا رو شکر کنی. یادت نره همیشه برای زندگیت مثل همین یک سال تلاش کنی چون در آخرش شیرینی ای داره مثل همین کارنامه ای که الان توی دستات گرفتی که فوق العاده است.

*****************

عشق زندگی من، میدونستی که تو اولین دستاوردت که فقط به خاطر تلاش و همت خودت بوده رو به دست آوردی؟ به خاطرش کلی خوشحال باش و کلی به خودت تبریک بگو. تو الان کارنامه کلاس اولت رو توی دستات گرفتی و این چیز کمی نیست. تو توی این یک سال خودت بودی که همت کردی، خودت بودی که خواستی و درس خوندی و الان این شیرینی تموم اون تلاش هاته پس بهت تبریک میگم و خدا رو شکر میکنم که پسری/دختری کوشا مثل تو دارم که اینجوری تلاش کرده و چنین نتایج قشنگی رو برای خودش به ارمغان آورده.

*****************

هم من و هم خانوم/آقا معلمت از اینکه داریم دستاورد تو رو میبینیم کلی خوشحال شدیم و کلی بهت تبریک میگیم. عزیز دلم، مرسی از اینکه با تلاش هایی که توی این یک سال کردی الان این نتایج قشنگ رو برای خودت به ارمغان آوردی. کلی بهت افتخار میکنم و کلی بابت اینکه تو فرزندمی خدا رو شکر میکنم. تو قدم اول زندگیت رو با موفقیت برداشتی و بدون اگه همینجوری ادامه بدی میتونی یه آدم موفقیت توی زندگیت بشی که همه به زندگیش غبطه میخورن و دوست دارن جای اون باشن.

*****************

زندگی من، ازت ممنونم که با این کارنامه قشنگت دل منو شاد کردی و کاری کردی که واقعا از ته دل یک بار دیگه به خاطر داشتنت خدا رو شکر کنم. نمیدونی روز اولی که داشتم میبردمت مدرسه چقدر خوشحال بودم از اینکه بچه ام قراره درس بخونه و در آینده برای خودش کسی بشه. الان که کارنامه ات رو توی دستات میبینم که قدم اول زندگیت رو چقدر قشنگ برداشتی و چقدر خوب درس هات رو گذروندی واقعا تمام وجودم پر از حس شکرگزاری شده. خیلی دوستت دارم و بهت تبریک میگم.

*****************

بهت تبریک میگم که کارنامه کلاس اول رو با نمرات درخشان و فوق العاده در دست گرفتی و آماده شدی برای کلاس دوم تا توی اون هم باز دوباره بدرخشی و باز دوباره بتونی نمرات قشنگی مثل نمراتی که همین الان گرفتی بگیری. نگران سختی درس هات نباش، اگه تو همت و تلاشی به اندازه همت و تلاش کلاس اولت داشته باشی مطمئن باش که در هر کلاسی هم که باشی تو میتونی بهترین باشی و بهترین نمرات رو از آن خودت کنی.

*****************

چقدر خوشحال شدم از اینکه دارم میبینم که ثمره زندگیم برای خودش کاری کرده و داره برای زندگیش تلاش میکنه. الان دستاورد تلاش های یک ساله ات توی دستامه و نمیدونی که چقدر بابتش خوشحالم و از ته دل خدا رو شکر میکنم. عزیز دلم، کارنامه ات اومده و از اینکه میبینم فرزندم چقدر توی این یک سالی که گذشت تلاش کرده و توی کلاس اولش جزو بهترین دانش آموزان بوده خوشحالم. فرشته قشنگم، ازت ممنونم که با تلاش هات کاری کردی که اینقدر خوشحال باشم. کارنامه درخشانت مبارکت باشه.

*****************

هیچ چیز نمیتونه پدر و مادر رو به اندازه اینکه فرزندشون خودش مسیر زندگیش رو بشناسه و در اون قدم بذاره خوشحال کنه و خوشحالم از اینکه فرزندم با کارنامه کلاس اولش نشون داد که خودش یه ارتش یک نفره هست و میتونه تنهایی زندگیش رو پیش ببره و در اون موفق بشه. اینو از توی نمرات درخشانی که توی کارنامه اش به خودش اختصاص داده فهمیدم و از روی تلاش هایی که توی یک سالی که برای کلاس اولش گذشت به خرج داد متوجه شدم. فرزند عزیزم، ان شاء الله همیشه موفق باشی و همیشه بتونی بهترین ها رو از آن خودت کنی. داشتن کارنامه ای که پر از نمره های قشنگه رو بهت تبریک میگم.

*****************

عزیزترینم، متوجه این یک سال شدی که چقدر زود گذشت و چقدر زود سپری شد؟ خواستم بگم زندگی همینه و خیلی زود زمان میگذره و اگه نتونی ازش استفاده بکنی به ضرر خودته. تو توی یک سالی که گذشت خوب تونستی از زمان استفاده کنی و اینو نتایج کارنامه کلاس اولت نشون میده. ازت میخوام که همینجوری به تلاش ادامه بدی و از زمان هات بهترین استفاده رو ببری تا مثل همین نتایج کارنامه ات نتایج زندگیت هم قشنگ و فوق العاده بشه. خیلی دوستت دارم و از اینکه اینقدر کارنامه درخشانی تونستی به دست بیاری بهت تبریک میگم.

*****************

خیلی خوشحالم از اینکه فرزندی دارم که با تلاش و کوشش تونست کارنامه ای به این خوبی رو برای خودش به ارمغان بیاره. زندگی من، این کارنامه فقط به خاطر کمک های ما و خانوم معلمت به تو نبوده بلکه بیشتر فقط به خاطر تلاش خودت بوده. اگه تو تلاش نمیکردی ما هر کاری هم میکردیم نمیتونستیم کاری کنیم که تو این نمرات درخشان رو در کارنامه ات بیاری. از اینکه اینقدر با تلاش ادامه دادی تا به خواسته ات یعنی نمرات خوب برسی واقعا خوشحالم و بهت تبریک میگم.

*****************

زندگی من، تو همیشه توی همه چیز بهترین بودی و من هیچوقت به این شکی نداشتم. الان هم نمرات فوق العاده ای رو در کارنامه ات میبینم که نشون از بهترین بودنت میده که به خاطرش کلی بهت تبریک میگم و کلی بابتش بهت افتخار میکنم. عشق من، میخوام بدونی که زندگی پستی و بلندی های خیلی زیادی داره و تو با تلاشت نشون میدی که میخوای در پستی ها باشی یا در بلندی ها؛ همیشه برای زندگیت تلاش کن تا به قله ها برسه و همیشه در بلندای زندگی باشی چون اینجوری خیلی بهت خوش میگذره. دوستت دارم و بابت این کارنامه با این نمرات قشنگ دوباره بهت تبریک میگم.

*****************

خدا رو شکر که پسری/دختری دارم که یه دانش آموز درس خون و فوق العاده است و اینو میشه از نمرات کارنامه کلاس اولش فهمید. پسرکم/دخترکم، این کارنامه برای من خیلی ارزش داره چون بهم میفهمونه دخترم/پسرم واقعا آدمیه که برای زندگیش تلاش میکنه و سعی میکنه که به خواسته هاش برسه و به اونها جامه عمل بپوشونه. برات از ته قلبم دعا میکنم که همینجور که الان نمرات فوق العاده ای گرفتی بتونی در زندگیت همیشه بهترین نتایج رو برای خودت به ارمغان بیاری. بهت تبریک میگم.

*****************

عشق من، خواستم بدونی الان که کارنامه ات رو گرفتی و کلی هم خوشحالی چون بهترین نمرات رو کسب کردی، من هم بابتش کلی خوشحالم و بهت افتخار میکنم. اما در کنار این میخوام نکته ای بهت بگم که ازت میخوام توی این لحظات خوشحالی توی ذهنت ثبتش کنی و تا ابد توی ذهنت باشه. اون نکته اینه که درسته که الان نتایج خوبی گرفتی و بابتش خوشحالی، اما بعضی موقع ها هم پیش میاد که نتایج خوبی حاصل نمیشه، اون چیزی که تو میخوای اتفاق نمیفته و تو نباید بابت این زیاد ناراحت بشی. تو باید تموم تلاشت رو برای خواسته هات بکنی و اگه به نتیجه نرسیدی باز از یک مسیر دیگه شروع کنی تا بالاخره به چیزی که میخوای برسی. اگه یک بار موفق نشدی خودت رو نباز و دوباره تلاش کن تا بالاخره به طعم شیرین موفقیت دست پیدا کنی. اینو همیشه آویزه گوشت کن تا همیشه توی زندگیت بتونی خوشحال باشی و زیاد ناراحتی به دلت راه ندی. از اینکه این کارنامه قشنگ رو با این نمرات عالی به دست آوردی بهت تبریک میگم.

*****************

دانش آموز نمونه، تو فوق العاده ترین دانش آموز دنیایی و خواستم بدونی که حتی اگه این کارنامه که با نمرات قشنگت تزیین شده رو هم نداشتی باز هم من بهت افتخار میکردم و تو رو بهترین دانش آموز دنیا میدونستم. دختر قشنگم/پسر نازنینم تو همیشه برای من خاص بودی و خاص هستی و من همیشه تو رو بهترین میدونم. الان که دارم دستاورد کلاس اولت رو نگاه میکنم کلی خوشحالم و بابتش ازت ممنونم ولی میخوام بگم حتی اگه این کارنامه رو هم نداشتی و این دستاوردها رو از آن خودت نمیکردی باز هم برای من خاص بودی چون تو فرزند منی و همیشه توی قلب من جا داری. جدای از این ها یادت باشه این دستاورد بیشتر از اینکه برای خوشحالی من بوده باشه برای آینده خودته و تو باید برای آینده خودت همیشه تلاش کنی تا بهترین ها رو از آن خودت کنی. بهت تبریک میگم و برات آرزو میکنم تا همیشه برای زندگیت بهترین دستاوردها رو به ارمغان بیاری.

*****************

مگه میشه پدر و مادری فرزندی مثل تو داشته باشن و باز هم ناراحت باشن؟ هیچ وقت! آخه تو همیشه با یک ترفندی سعی میکنی که پدر و مادرت رو خوشحال کنی و الان هم همین کار رو کردی. تو با کارنامه کلاس اولت که کلی نمرات قشنگ داخلش هست لبخندی واقعی به روی لب های ما آوردی و بابتش ازت کلی ممنونم. یه دنیا دوستت دارم و یه دنیا میخوامت. خواستم بدونی که بابت این تلاشی که کردی و این نمرات قشنگ رو کسب کردی خیلی بهت افتخار میکنم و خدا رو شکر میکنم که دارمت. برای داشتن این کارنامه با این نمرات قشنگ بهت تبریک میگم.

*****************

دانش آموز خاص و دوست داشتنی، فکر کردی که نمرات کمی قراره بوده داشته باشی؟ تو یه آدم تلاشگر هستی که اگه خواسته ای داشته باشی واقعا با تمام وجود براش تلاش میکنی تا بهش برسی پس لایق بهترین نمراتی. من به فرزند خودم ایمان دارم و مطمئن بودم که به این نتیجه میرسیدی. بابت این موضوع خیلی بهت افتخار میکنم و بدون که همیشه بابت اینکه اینقدر تلاشگری و برای خواسته های متفاوتت کلی تلاش میکنی خدا رو شکر میکنم. بابت اینکه توی کلاس اولت این نمرات خوب رو کسب کردی بهت تبریک میگم.

*****************

میبینم که کارنامه ات اومده پس باید براش جشن بگیریم چون این کارنامه کلاس اولته و این نتایج اولین تلاش هات برای درس و مدرسه هست که فوق العاده بوده پس نباید به راحتی از کنارش گذشت و نادیده اش گرفت. دخترک/پسرک نازنینم، بابت اینکه این نمرات رو کسب کردی بهت افتخار میکنم و بهت تبریک میگم و نمیخوام که تبریکمو فقط توی حرف بهت بگم بلکه میخوام جشنی بگیرم و تموم دوستات رو توی اون جشن دعوت کنم تا اینجوری واقعا خوشحالت کنم و ازت تشکر کنم که این نمرات قشنگ رو به خودت اختصاص دادی.

*****************

تو حتی اگه این کارنامه رو نداشتی و این نمرات رو کسب نمیکردی باز هم توی دل من جا داشتی و باز هم کلی دوستت داشتم اما حالا که این کارنامه رو میبینم که اینقدر نمراتت خاص و قشنگه واقعا بابتش خوشحالم و واقعا ازت ممنونم. شاید بگی چرا باید ازت ممنونم باشم؟ من ازت ممنونم که کاری کردی که آینده ات زیباتر بشه و این برای من بهترین کاری بود که میتونست از سمت تو سر بزنه. بهت بابت داشتن این کارنامه فوق العاده تبریک میگم.

*****************

زندگی من، یه تبریک جانانه برای این کارنامه فوق العاده. مگه میشه از تو چیز دیگه ای انتظار داشت؟ تو همیشه بهترین ها رو از آن خودت میکنی و الان که فقط کلاس اول رو تموم کردی هم داری این موضوع رو به همه ثابت میکنه. خیلی خوشحالم بابت این نمرات قشنگ و از ته دل آرزو میکنم تا همیشه توی هر کاری بهترین نمره رو بیاری و بهترین نتیجه رو کسب کنی تا اینجوری منم کلی از ته دل عشق کنم که فرزندی مثل تو دارم.

*****************

پسرک/دخترک قشنگ، یه کارنامه گرفتی که نمراتش درست مثل قشنگی خودته و حرف نداره. یک پسر/دختر قشنگ بایدم یه کارنامه قشنگ مثل این چیزی که الان داری داشته باشه. بابت این کارنامه بهت تبریک میگم و کلی بابتش بهت افتخار میکنم. میخوام بدونی که با این کارنامه ات منو کلی خوشحال کردی. دوستت دارم و تا همیشه هم چه کارنامه های خوب داشته باشی یا نه توی قلب من جا داری.


در ادامه تماشا کنید:

متن تبریک موفقیت تحصیلی به فرزند

متن تبریک باسواد شدن فرزند پسر و دختر

متن کلاس اولی شدنت مبارک

نمونه متن تقدیر نامه برای دانش آموزان ممتاز


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...