متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

اگر همسری بهمن ماهی دارید و تولدش نزدیک است، می توانید برایش یک متن تبریک خاص آماده کنید. در این متن تبریک تولد، حتما از ماه تولدش هم اسم ببرید و حتی اگر می توانید از خصوصیات بهمن ماهی ها هم سخن به میان آورید. اینگونه یک متن تبریک فوق العاده زیبا آماده خواهید کرد که یقیناً او هم این متن را دوست خواهد داشت.

در ادامه این مطلب متن های طولانی برای تبریک تولد همسر بهمن ماهی آورده ایم که شما را دعوت به خواندن آنها می کنیم. همراه ما باشید.

جملات قشنگ برای تبریک تولد همسر بهمن ماهی

جملات طولانی برای تبریک تولد همسر بهمن ماهی

همسر بهمن ماهی عزیزم، سالروز تولدت را به تو که بهترین اتفاق زندگی ام بودی و با قدم گذاشتن به زندگی من آن را به بهشتی زیبا تبدیل کردی تبریک می گویم. امیدوارم که تا همیشه کنارم بمانی و هیچوقت رهایم نکنی چرا که رفتن تو از زندگی ام به معنی وارد شدن من به جهنمیست که پایانی ندارد. بودن با توست که زندگی را برایم تبدیل به بهشت می کند پس اگر می خواهی همیشه احساس بهشتی بودن به من دست بدهد در زندگی ام بمان و رهایم نکن. اگر رهایم کنی، احساسی که زمانی که آدم از بهشت رانده شد به من دست می دهد چرا که با رفتنت واقعا بهشت زندگی را از من محروم میکنی. حالا که با عشقت به من و زندگی ام بهشت را هدیه داده ای، پس تا همیشه این بهشت را محفوظ نگه دار.

********************

بهمن ماهی جان، بودن تو بزرگترین دلیل لبخندهای من است. اینکه اینقدر شادم و میخندم، برای این است که یک بهمن ماهی کنارم است که هر چه به او عشق می ورزم، عشقی فراتر از عشقم را نصیبم می کند. نمی دانم که این خصوصیت همه بهمن ماهی هاست یا فقط تو این ویژگی را داری، ولی همین نوع ویژگی هایت است که تو را برایم خاص و منحصر به فرد می کند. بهمن ماهی من، تولدت مبارک، از خدا میخواهم که عمر طولانی به هر دوی ما بدهد تا بتوانیم کنار هم نهایت لذت از زندگی را ببریم و مشکلات را با در کنار هم بودن حل کنیم.

********************

بهمن ماهی من، مبادا مرا ترک کنی و از پیشم بروی، مبادا دستم را رها کنی و دیگر به پیشم نیایی، من وجودم به وجود تو وابسته شده و با وجود توست که می توانم معنای واقعی عشق و حال خوب را درک کنم. در امروز که روز تولد توست به من این قول را بده که همیشه کنارم می مانی و همیشه با در کنارم ماندن حال دلم را خوب می کنی. نمی دانی وقتی که در کنارم هستی و وقتی که دستانم در دستان توست چقدر حالم خوب می شود و چقدر مشکلات از یادم می روند. تو وقتی که کنارم هستی، لازم نیست حرف بزنی، همین که باشی امنیتی که من می خواهم را به من می دهی و من حس میکنم از تمام مشکلات دنیا فارغ شده ام. زیباترین اتفاق زندگی ام، تولدت مبارک.

متن و عکس تبریک تولد همسر بهمن ماهی

زیباترین اتفاق زندگی من وقتی رقم خورد که خدا بهمن ماهی ام، عشق جانم را وارد زندگی ام کرد. از وقتی که تو وارد زندگی ام شدی، من فهمیدم که چقدر می توان در این دنیا شاد زیست و شاد زندگی کرد. راستش را بخواهی قبل از تو دلیلی محکم برای شاد بودن نداشتم اما اکنون دلیلی بسیار قانع کننده دارم و آن هم تو هستی. هر بار که مشکلات زمانه به من فشار می آورند و می خواهند که مرا از پا در بیاورند، من فقط به تو نگاه می کنم یا چهره تو را تصور میکنم و بعد لبخند به لبم می آید. اکنون اگر در سخت ترین شرایط زندگی هم باشم برایم مهم نیست چرا که بهمن ماهی ام کنار من است، از آن من است و من حتی با تصور نگاه او می توانم تمام مشکلات را از یاد ببرم و سختی ها را فراموش کنم. در امروز که روز تولد توست، خواستم با این جملات به تو بگویم که چقدر برایم خاص و خواستنی هستی و چقدر مرا درگیر عشق خود کرده ای. بیا در روز تولدت هم تو به من هدیه ای بده و هم من به تو، من به تو هدیه ای که در نظر گرفتم را می دهم اما تو به من قول بده که هیچوقت مرا از دریای عشقت بی بهره نمی گذاری، هیچوقت مرا از عشقت منع نمی کنی و همیشه با عشقت پذیرای حال و احساس من خواهی بود، این بهترین هدیه برای من است. این را بدان که اگر لحظه ای عشقت را از من دریغ کنی، من دیگر نمی توانم آن انسان شادی باشم که اکنون می بینی، حتی انسانی که قبلا بودم هم نمی توانم باشم چرا که بعد از تو دیگر به آن لحظات بر نخواهم گشت چون ضربه ای بزرگ به قلب احساس و من خواهد خورد. دوستت دارم و همیشه برای ماندنت در زندگی ام تلاش میکنم، برای عشقت که میدانم که قیمتش خیلی بالاست تلاش میکنم تا همیشه لیاقتش را داشته باشم. بهمن ماهی خاص من، تولدت مبارک. همیشه برایم بمان و با بودنت انگیزه و عشق و شادی را به من هدیه دهی.

بهمن ماهی عزیزم تولدت مبارک

بهمن ماهی جانم، من در امروز که روز تولدت است می خواهم به تو هدیه هایی بدهم اما این در مقابل هدیه ای که تو هر روز به من می دهی ناچیز است. ممکن است بپرسی چه هدیه ایی؟ من همینکه هر روز تو را در کنارم می بینم، این را به عنوان یک هدیه فرض میکنم! من هر روز اینکه عشق تو را در دل و قلبم احساس میکنم این را به عنوان یک هدیه در نظر می گیرم! اینکه هر روز تو مرا از عشق خود بهره مند میکنی، من این را به معنی یک هدیه در نظر میگیرم! همینکه در کنارم باشی، عشقت در دلم باشم و عشقت را ارزانی ام کنی، برای من به مانند هدیه ایست که هر روز به من آن را می دهی و با آن مرا خوشحال میکنی! اکنون اگر گران ترین هدیه دنیا را برای روز تولدت بگیرم، می دانم که باز هم نمی توانم آن هدیه ای که هر روز به من می دادی را جبران کنم. اما این قیمت مادی هدیه نیست که آن را ارزشمند می کند بلکه عشقی که در پشت آن نهفته است آن را دارای ارزش می کند. در پشت هدیه ای که من به تو می دهم، دنیایی از عشق نهفته است، دنیای از احساس نهفته است. امیدوارم که از هدیه ام خوشت بیاید و امیدوارم که با این هدیه بتوانم اندکی هم که شده هدیه هایی که تو هر روز به من میدادی و می دهی را جبران کنم. دوستت دارم و همیشه هم دوستت خواهم داشت چرا که تو بزرگترین دلیلی هستی که عشق را در دل من زنده می کنی. بی تردید اگر نباشی، نمی دانم بتوانم همان انسان عاشق قبلی بمانم یا نه چرا که آن موقع عشق در دل من می میرد. بهمن ماهی من، تولدت را تبریک می گویم و امیدوارم هزار سال که نه، بی نهایت سال دیگر در کنار هم بمانیم و در بهشت زندگی مان زندگی کنم چرا که من فکر نمی کنم حتی بهشت خدا به اندازه زندگی و رابطه ما زیبا باشد.

پروفایل تبریک تولد همسر بهمن ماهی + متن طولانی

بهشت زمانی معنا پیدا میکند که تو در کنارم باشی و با من زندگی کنی. بهمن ماهی عزیزم، در کنار تمام خصوصیات بهمن ماهی ها که در وجود توست، یک خصوصیت دیگر هم داری که فکر میکنم فقط مخصوص توست و آن هم این است که وقتی کسی را گرفتار خود میکنی، او را در زندان عشقت محصور میکنی و میله های آن زندان آن قدر قوی هستند که هیچ حال بدی نمی تواند آن ها را در هم بشکند. اکنون من گرفتار و زندانی زندان عشق تو شده ام و هیچ چیز نمی تواند موجب آن شود که من از این زندان خارج شوم چرا که هیچ چیز نمی تواند این میله ها را در هم بشکند. راستش را بخواهی خودم هم زندان بان خودم شده ام! یعنی خودم مراقبم که کسی به این زندان نزدیک نشود، کسی مرا آزاد نکند و هیچ حس و حالی این میله ها را در هم نشکند چرا که من زندانی زندان عشق تو بودن را دوست دارم و وقتی که در این زندان زندانی شده ام، تازه به معنای واقعی زندگی پی میبرم. اکنون که تولد توست، اول از تو می خواهم به خودم تبریک بگویم چرا که در این روز با تولدت سند خوشبختی من هم توسط خدا امضا شد و بعد از این می خواهم به تویی تبریک بگویم که با آمدنت به زندگی ام دنیا را زیباتر از همیشه اش کردی.

عکس و دلنوشته طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

دنیای من تولدت مبارک. در یکی از روزهای بهمن ماه، یکی از خاص ترین انسان های زندگی ام متولد شد، یکی از خاص ترین هایی که زندگی من بدون اون معنایی ندارد، او تو هستی. مرسی از اینکه با بودنت زندگی مرا هم خاص و خواستنی می کنی. بهمن ماهی من، می خواهم از تو تشکر کنم، تشکر برای اینکه در کنارم هستی، تشکر برای اینکه با بودنت باعث شدی احساس خاص بودن کنم و تشکر برای اینکه آنقدر به من عشق می دهی که با عشقت به مصاف هر مشکل و سختی می روم. عشق تو بزرگترین دلیل انگیزه من است پس اگر می خواهی که همیشه با انگیزه و قدرتمند بمانم، هیچوقت عشقت را از من دریغ نکن. حالا زندگی من وصل است به زندگی بهمن ماهی ام، پس بهمن ماهی جان، به پای خصوصیات که عشق بخشیدن است، فرشته خو بودن است و خوش قلبی و مهربانی است، هیچ وقت مرا از بودنت در زندگی محروم نکن. در روز تولدت خواستم با این حرف ها یک تبریک خاص به تو بگویم و عشقم را مجدد ابراز کنم. دوستت دارم.

********************

بهمن ماهی جان، تولدت را به تویی که با تو بودن زیباترین بخش زندگی در این دنیاست تبریک می گویم. نمی دانم به خاطر کدام خصوصیتت از تو تعریف کنم چرا که هر کدام از خصوصیات و ویژگی های تو، خاص است و همان هاست که تو را خواستنی می کند. آیا این خصوصیات در دیگر بهمن ماهی ها هم وجود دارد؟ منکه فکر نمی کنم چرا که همسر جان من، خاص است و هیچ کس به پای او در خصوصیات خوبش نمی رسد. شاید دیگر بهمن ماهی ها اندکی از ویژگی های تو را داشته باشند اما می دانم که هیچ کدام نمی توانند در تک تک آن ویژگی ها قدرتمند عمل کنند. بهمن ماهی من، دوستت دارم و تا همیشه دوستت خواهم داشت و این قولی است که در روز تولدت به تو می دهم. تو هم بیا و در این روز فرخنده به من قولی بده، قول بده که تا همیشه این ویژگی های خوبت را حفظ کنی و هیچ وقت آنها را تغییر ندهی. اگر نمی دانی که این ویژگی ها چیست، اشکالی ندارد، هیچ وقت عوض نشو! با این کار به قولت عمل کرده ای.

عکس نوشته و جملات تبریک تولد به همسر بهمن ماهی ام

بهمن ماهی من، تولدت است و نمی دانی که چقدر در دلم شور و حالی دیگر به پا است. حق دارم، تولد مهمترین انسان زندگی من نزدیک است! مگر می شود که خوشحال نباشم و اینگونه به وجود نیایم؟ هرگز. من اکنون شادترین انسان روی زمینم. نمی دانم اگر خدا نمی خواست که تو به این دنیا بیایی، نمی خواست که تو بودن در این دنیا را تجربه کنی، پس چطور می خواست کاری کند که من خوشبختی را از ته دل احساس کنم؟ ایمان دارم که اگر تو به زندگی ام وارد نمیشدی، من هیچوقت رنگ خوشبختی را هم نمی دیدم. اما اکنون خود را خوشبخت ترین انسان روی زمین می دانم چرا که نه تنها خاص ترین بهمن ماهی دنیا بلکه خاص ترین انسان دنیا به زندگی ام قدم گذاشته و با آمدنش زندگی را به زیباترین شکل ممکن تغییر داده. در روز تولدت، خواستم که خاص بودنت را به تو یادآوری کنم و از احساسی که در دل و قلبم همیشه به تو موج میزند سخن بگویم. در این روز زیبا می خواهم قولی به تو بدهم و آن قول هم این است که هیچ وقت این احساسم به تو تغییر نمی کند و تا وقتی که زنده ام و حتی پس از مرگم، تنها کسی که دوستش دارم و دوستش خواهم داشت تو خواهی بود. در کنار هدیه تولدت، خواستم این قول را هم به تو هدیه بدهم. نمی دانم که از شنیدن آن خوشحالی یا نه اما بدان که این حرف از ته دلم و از اعماق قلبم بود و وقتی که آن قول را به تو دادم، من از زبان قلبم با تو سخن گفتم. دوباره تولدت را تبریک می گویم و از خدا برای هر دوی مان عمری طولانی می طلبم تا همیشه در کنار هم باشیم و خوشبختی را با بودن در کنار هم تجربه کنیم.

عشق بهمنی من تولدت مبارک

در ادامه تماشا کنید :

جملات زیبا و احساسی درباره بهمن ماهی که باشی

متن تشکر از همسر بابت تبریک تولد

متن تبریک تولد همسر از راه دور

بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (2)

متن عاشقانه برای معذرت خواهی از همسر

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...